الصيد فى مصر

الصيد فى مصر (http://www.egyhunt.net/index.php)
-   الموضوعات العامه (http://www.egyhunt.net/forumdisplay.php?f=86)
-   -   ارجو الحذر من العضو medo pasha (http://www.egyhunt.net/showthread.php?t=21700)

okapi knife 12-01-11 02:04 PM

رد: ارجو الحذر من العضو medo pasha
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة zezo bose (المشاركة 280317)
ايوه فهمت يعنى خطط من بعيد لبعيد كويس حلو قوى عموما انا عرضت حل ومستعد للتعاون ولكن دلوقتى الموضوع فى ايد ميدو باشا حتى لو هو اتهام ليه يرد بردو وانشاء الله صاحب الحق ياخده

هو عموما الموضوع بقى يخصني و يخص ناس كتير و الموضوع بالذوق او بالعافية الحق هيرجع سواء الشخصية الي اسمها ميدو دة رد او مردش

pooforever_2010 12-01-11 03:04 PM

رد: ارجو الحذر من العضو medo pasha
 
يا جماعه برجاء ضبط النفس والتزام اداب الحوار
وبعدين لازم تتاكدوا
مش يمكن مظلوم بجد
تحياتى ولازم ندير الحوار بطريقه ارقى
وشكرا

okapi knife 12-01-11 03:05 PM

رد: ارجو الحذر من العضو medo pasha
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة pooforever_2010 (المشاركة 280389)
يا جماعه برجاء ضبط النفس والتزام اداب الحوار
وبعدين لازم تتاكدوا
مش يمكن مظلوم بجد
تحياتى ولازم ندير الحوار بطريقه ارقى
وشكرا

مظلوم ايه يا حبي لما يتصل بواحد من الأعضاء و يشتمو و يقول الي عندكو اعملو يبقى مظلوم

pooforever_2010 12-01-11 03:07 PM

رد: ارجو الحذر من العضو medo pasha
 
يعنى اشمعنى اتصل باحمد بس كان الاولى يتصل بيك مش انت اللى فتحت الموضوع
فاهمنى
شغل الg
يا مان
ههههههههههه
اهدى كده وربك يحلها

okapi knife 12-01-11 03:11 PM

رد: ارجو الحذر من العضو medo pasha
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة pooforever_2010 (المشاركة 280391)
يعنى اشمعنى اتصل باحمد بس كان الاولى يتصل بيك مش انت اللى فتحت الموضوع
فاهمنى
شغل الg
يا مان
ههههههههههه
اهدى كده وربك يحلها


يا باشا هو معاه نمرت احمد اصلا معهوش نمرتي وهي كدة خلصت عاوزين ننضف المنتدى شوية

eng.essam 12-01-11 03:52 PM

رد: ارجو الحذر من العضو medo pasha
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة timo jean (المشاركة 279366)
الحمدلله انها جت على قد كدا

بس الدنيا صغيرة اوووي ومسيره يتكعبل فيه ويعرف ياخد حقه

من قتل يقتل ولو بعض حين وداين تدان وحسبي الله ونعم الوكيل فكل ظالم

okapi knife 12-01-11 04:34 PM

رد: ارجو الحذر من العضو medo pasha
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة eng.essam (المشاركة 280427)
من قتل يقتل ولو بعض حين وداين تدان وحسبي الله ونعم الوكيل فكل ظالم

+111111111111111

pooforever_2010 12-01-11 05:20 PM

رد: ارجو الحذر من العضو medo pasha
 
اسف لكل الاخوة الكرام سيتم تعديل المشاركات الخارجه
بعد اذنكم
تحياتى

okapi knife 12-01-11 05:28 PM

رد: ارجو الحذر من العضو medo pasha
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة pooforever_2010 (المشاركة 280469)
اسف لكل الاخوة الكرام سيتم تعديل المشاركات الخارجه
بعد اذنكم
تحياتى

اتفضل يا باشا

pooforever_2010 12-01-11 05:29 PM

رد: ارجو الحذر من العضو medo pasha
 
الله يكرمك يا حبيبى
شكرا لتفهم الموقف
تحياتى وان شاء الله الحق يرجع

pooforever_2010 12-01-11 06:08 PM

رد: ارجو الحذر من العضو medo pasha
 
بصوا يا رجاله
معلش ممكن نبدأ نتكلم بصوت العقل
طبعا كلنا زعلانين على اخونا اللى اتصاب وطبعا دم مليون بلطجى وحرامى ميعوضوش نقطه منه



بصوا يا رجاله اقسم بالله انا حقول الحق

اقسم بالله انا لا اعرف ميدو ولا قابلته ولا حاجه
كل اللى حصل بينا ( والله شهيد على كلامى )
لما شاركت فموضوع بيع مطواة قرن الراجل بعتلى زى كتير وسال وكده
واتعشم فيا انى احاول ابعتله واحده مع اى حد
ولما عرف انى بنزل ناحيه بنها ( انا اللى قلت )

قالى يا ريت تجيبلى معاك لو عرفت بس انا لاصابتى فوتر فايدى الشمال معرفتش اروح
اه كمان بعتلى رابط موضوع ليه فيه مسدس ساقيه مونديال على ما اظن
وقالى حيدهولى بدل المطواه
حتى انا نصحته قلتله انه اغلى من المطواه بكتير ويبيعه احسن
قالى محدش عاوز يشتريه وكده وهو مسامح وحيدهولى

الفايده عشان سامع اوكابى بيقولى انجز صدعتنا

1 _ الراجل لو كان بيتحايل على حد مش معنى كده انه بيعمل كمين
2_ مش معنى انه 15 سنه يبقى مجرم ياما ناس كبييرة سنا وصغيرة مقاما
3_ لو نيته وحشه كان قالى هات مطاوى بقيمه المسدس خصوصا انى قلتله ده مش اقل من 120 ج لما يبيعه

الاهم بقى واللى سيبته للاخر رساله للاخ خواجه
حضرتك مش كنت عامل موضوع فالشكاوى ان الاكونت بتاعك اتسرق وعشان كده انت غيرت الاسم وبقى بالاجنبى
يا جماعه انا عن نفسى ليا رأى الاخ اوكابى والاخ المصاب ممكن يجيوا عندى ويشرفونى
وميدو يتفضل معزز مكرم
ويتكلموا مع بعض
وطبعا ولاد البلد حيعرفوا اللى قصادهم ده ايه

وعلى فكرة ميدو بعتلى رساله على الخاص وحلفلى انه لقى رسائل مفتوحه عنده ومردود عليا وحلف انه مش هو

الحل ان احد المشرفين العام يراجع ارقام الاى بى


وبعدين الاخ احمد يكتب الرقم اللى كله وغلط فيه على العام لان الراجل حلفلى انه مش اللى اتصل

تحياتى وياريت تكون مشاركتى تساهم فحل الموضوع

okapi knife 12-01-11 06:17 PM

رد: ارجو الحذر من العضو medo pasha
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة pooforever_2010 (المشاركة 280493)
بصوا يا رجاله
معلش ممكن نبدأ نتكلم بصوت العقل
طبعا كلنا زعلانين على اخونا اللى اتصاب وطبعا دم مليون بلطجى وحرامى ميعوضوش نقطه منه



بصوا يا رجاله اقسم بالله انا حقول الحق

اقسم بالله انا لا اعرف ميدو ولا قابلته ولا حاجه
كل اللى حصل بينا ( والله شهيد على كلامى )
لما شاركت فموضوع بيع مطواة قرن الراجل بعتلى زى كتير وسال وكده
واتعشم فيا انى احاول ابعتله واحده مع اى حد
ولما عرف انى بنزل ناحيه بنها ( انا اللى قلت )

قالى يا ريت تجيبلى معاك لو عرفت بس انا لاصابتى فوتر فايدى الشمال معرفتش اروح
اه كمان بعتلى رابط موضوع ليه فيه مسدس ساقيه مونديال على ما اظن
وقالى حيدهولى بدل المطواه
حتى انا نصحته قلتله انه اغلى من المطواه بكتير ويبيعه احسن
قالى محدش عاوز يشتريه وكده وهو مسامح وحيدهولى

الفايده عشان سامع اوكابى بيقولى انجز صدعتنا

1 _ الراجل لو كان بيتحايل على حد مش معنى كده انه بيعمل كمين
2_ مش معنى انه 15 سنه يبقى مجرم ياما ناس كبييرة سنا وصغيرة مقاما
3_ لو نيته وحشه كان قالى هات مطاوى بقيمه المسدس خصوصا انى قلتله ده مش اقل من 120 ج لما يبيعه

الاهم بقى واللى سيبته للاخر رساله للاخ خواجه
حضرتك مش كنت عامل موضوع فالشكاوى ان الاكونت بتاعك اتسرق وعشان كده انت غيرت الاسم وبقى بالاجنبى
يا جماعه انا عن نفسى ليا رأى الاخ اوكابى والاخ المصاب ممكن يجيوا عندى ويشرفونى
وميدو يتفضل معزز مكرم
ويتكلموا مع بعض
وطبعا ولاد البلد حيعرفوا اللى قصادهم ده ايه

وعلى فكرة ميدو بعتلى رساله على الخاص وحلفلى انه لقى رسائل مفتوحه عنده ومردود عليا وحلف انه مش هو

الحل ان احد المشرفين العام يراجع ارقام الاى بى


وبعدين الاخ احمد يكتب الرقم اللى كله وغلط فيه على العام لان الراجل حلفلى انه مش اللى اتصل

تحياتى وياريت تكون مشاركتى تساهم فحل الموضوع

مجيناش في جمل و طبعا هيلف كالعادة و يقولك دا الدليفري اتصل غلط النمرة الي اتصل بيها اهيه يا باشا 01120392544 و كمان انا بعتلو رسالة عنوانها خسارة فيك السلام و يرد عليا النهاردة ردا على الرسالة و يقولي متكلمنيش كدة و انا اعمل الي انا عاوزو و الله يا باشا انا مش هاخد اي اجراء قانوني انا هتعامل معاه شمال علطول من غير تفاهم و عليه و على بنها كلها ... تحياتي

pooforever_2010 12-01-11 06:20 PM

رد: ارجو الحذر من العضو medo pasha
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة okapi knife (المشاركة 280499)
مجيناش في جمل و طبعا هيلف كالعادة و يقولك دا الدليفري اتصل غلط النمرة الي اتصل بيها اهيه يا باشا 01120392544 و كمان انا بعتلو رسالة عنوانها خسارة فيك السلام و يرد عليا النهاردة ردا على الرسالة و يقولي متكلمنيش كدة و انا اعمل الي انا عاوزو و الله يا باشا انا مش هاخد اي اجراء قانوني انا هتعامل معاه شمال علطول من غير تفاهم و عليه و على بنها كلها ... تحياتي

يا حبيبى الموضوع كده مش بتاعى ولا بتاعك
الراجل حلف بالله انه مش اللى اتصل ولا اللى رد عليك
وبعدين انا سالت الخواجه بس انت مفهمتش انا قصدى يمكن الاكونت بتاعه اتسرق
وهو اصلا لو بيلف ويدور حيتعامل بالرسايل الخاصه
انما اكتر تعامله برسايل الزوار وكل الناس ممكن تشوفها
فاهمنى

okapi knife 12-01-11 06:23 PM

رد: ارجو الحذر من العضو medo pasha
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة pooforever_2010 (المشاركة 280502)
يا حبيبى الموضوع كده مش بتاعى ولا بتاعك
الراجل حلف بالله انه مش اللى اتصل ولا اللى رد عليك
وبعدين انا سالت الخواجه بس انت مفهمتش انا قصدى يمكن الاكونت بتاعه اتسرق
وهو اصلا لو بيلف ويدور حيتعامل بالرسايل الخاصه
انما اكتر تعامله برسايل الزوار وكل الناس ممكن تشوفها
فاهمنى

طيب مش هوا الي اتصل طيب جاب نمرة الي اتصل بيه منين

pooforever_2010 12-01-11 06:24 PM

رد: ارجو الحذر من العضو medo pasha
 
قصدك احمد يعنى ولا ايه

okapi knife 12-01-11 06:28 PM

رد: ارجو الحذر من العضو medo pasha
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة pooforever_2010 (المشاركة 280507)
قصدك احمد يعنى ولا ايه

هو معاه نمرة احمد بس هوا حاليا بيقولك ان مش هوا الي اتصل طيب الي اتصل دة جاب نمرة احمد منين و عرف منين ان فيه مشاكل مع ميدو و راح اتصل بأحمد و شتمو افهمها انا بقى دي اصل احنا مش راكنين الفيلة برا القهوة بتشرب اكسبرسو

pooforever_2010 12-01-11 06:34 PM

رد: ارجو الحذر من العضو medo pasha
 
بص يا معلم
ده تحليلى والله اعلم
اولا نمرة احمد او نمرتى او نمرتك مش مشكله لانها مليه المنتدى
وبعدين اللى عمل كده لو سارق الاكونت اكيد يعنى متابع وكده
فاهمنى
وحبعتلك رساله على الخاص

medo pasha 12-01-11 07:01 PM

رد: ارجو الحذر من العضو medo pasha
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة okapi knife (المشاركة 280499)
مجيناش في جمل و طبعا هيلف كالعادة و يقولك دا الدليفري اتصل غلط النمرة الي اتصل بيها اهيه يا باشا 01120392544 و كمان انا بعتلو رسالة عنوانها خسارة فيك السلام و يرد عليا النهاردة ردا على الرسالة و يقولي متكلمنيش كدة و انا اعمل الي انا عاوزو و الله يا باشا انا مش هاخد اي اجراء قانوني انا هتعامل معاه شمال علطول من غير تفاهم و عليه و على بنها كلها ... تحياتي

اقسم بالله العظيم ما نمرتى ربنا شاهد على كلامى واول مرة اشوف النمرة دى والله والله انا عاوزك بس تسأل الاخ محمود دياب على عشان هو كلمنى قبل كده وقابلته وهو يبقى الفاصل وموضوع ملكش دعوة ده ان كان العضو خواجة كان هيشترى المسدس وفى الاخر فركشت معاه فبحسب قبل ماشوف الموضوع والله انك بتكلم على الموضوع ده والله والله

pooforever_2010 12-01-11 07:04 PM

رد: ارجو الحذر من العضو medo pasha
 
يا ميدو فضى نفسك وتعالى نورنا شويه وربنا يظهر الحق

medo pasha 12-01-11 07:05 PM

رد: ارجو الحذر من العضو medo pasha
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة pooforever_2010 (المشاركة 280551)
يا ميدو فضى نفسك وتعالى نورنا شويه وربنا يظهر الحق

بص انا داخل فى امتحانات والله مش هعرف اجى

medo pasha 12-01-11 07:11 PM

رد: ارجو الحذر من العضو medo pasha
 
وللاخ اوكابى فعلا انا اعتقد ان الكونت اتفتح اصل الباسورد بتاعته سهلة جدا وعلى فكرة لو الكلام ده حصل فى بنها انت ممكن توصف لى اللى عمل كده شكله وفين وانا ادور عليه واجيبهولك

okapi knife 12-01-11 07:21 PM

رد: ارجو الحذر من العضو medo pasha
 
انا هعمل الي يقدرني عليه ربنا بقى طالما الزوق مش بينفع و نرجو من الأدارة غلق الموضوع و مات الكلام و الي في دماغي هعمله

medo pasha 12-01-11 07:24 PM

رد: ارجو الحذر من العضو medo pasha
 
انا انس اي خدمة الأكونت دة بقى بتاعي دة هيتهكر يا معلم


الساعة الآن 08:58 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir