![]() |
رد: ارجو الحذر من العضو medo pasha
اقتباس:
|
رد: ارجو الحذر من العضو medo pasha
يا جماعه برجاء ضبط النفس والتزام اداب الحوار
وبعدين لازم تتاكدوا مش يمكن مظلوم بجد تحياتى ولازم ندير الحوار بطريقه ارقى وشكرا |
رد: ارجو الحذر من العضو medo pasha
اقتباس:
|
رد: ارجو الحذر من العضو medo pasha
يعنى اشمعنى اتصل باحمد بس كان الاولى يتصل بيك مش انت اللى فتحت الموضوع
فاهمنى شغل الg يا مان ههههههههههه اهدى كده وربك يحلها |
رد: ارجو الحذر من العضو medo pasha
اقتباس:
يا باشا هو معاه نمرت احمد اصلا معهوش نمرتي وهي كدة خلصت عاوزين ننضف المنتدى شوية |
رد: ارجو الحذر من العضو medo pasha
اقتباس:
|
رد: ارجو الحذر من العضو medo pasha
اقتباس:
|
رد: ارجو الحذر من العضو medo pasha
اسف لكل الاخوة الكرام سيتم تعديل المشاركات الخارجه
بعد اذنكم تحياتى |
رد: ارجو الحذر من العضو medo pasha
اقتباس:
|
رد: ارجو الحذر من العضو medo pasha
الله يكرمك يا حبيبى
شكرا لتفهم الموقف تحياتى وان شاء الله الحق يرجع |
رد: ارجو الحذر من العضو medo pasha
بصوا يا رجاله
معلش ممكن نبدأ نتكلم بصوت العقل طبعا كلنا زعلانين على اخونا اللى اتصاب وطبعا دم مليون بلطجى وحرامى ميعوضوش نقطه منه بصوا يا رجاله اقسم بالله انا حقول الحق اقسم بالله انا لا اعرف ميدو ولا قابلته ولا حاجه كل اللى حصل بينا ( والله شهيد على كلامى ) لما شاركت فموضوع بيع مطواة قرن الراجل بعتلى زى كتير وسال وكده واتعشم فيا انى احاول ابعتله واحده مع اى حد ولما عرف انى بنزل ناحيه بنها ( انا اللى قلت ) قالى يا ريت تجيبلى معاك لو عرفت بس انا لاصابتى فوتر فايدى الشمال معرفتش اروح اه كمان بعتلى رابط موضوع ليه فيه مسدس ساقيه مونديال على ما اظن وقالى حيدهولى بدل المطواه حتى انا نصحته قلتله انه اغلى من المطواه بكتير ويبيعه احسن قالى محدش عاوز يشتريه وكده وهو مسامح وحيدهولى الفايده عشان سامع اوكابى بيقولى انجز صدعتنا 1 _ الراجل لو كان بيتحايل على حد مش معنى كده انه بيعمل كمين 2_ مش معنى انه 15 سنه يبقى مجرم ياما ناس كبييرة سنا وصغيرة مقاما 3_ لو نيته وحشه كان قالى هات مطاوى بقيمه المسدس خصوصا انى قلتله ده مش اقل من 120 ج لما يبيعه الاهم بقى واللى سيبته للاخر رساله للاخ خواجه حضرتك مش كنت عامل موضوع فالشكاوى ان الاكونت بتاعك اتسرق وعشان كده انت غيرت الاسم وبقى بالاجنبى يا جماعه انا عن نفسى ليا رأى الاخ اوكابى والاخ المصاب ممكن يجيوا عندى ويشرفونى وميدو يتفضل معزز مكرم ويتكلموا مع بعض وطبعا ولاد البلد حيعرفوا اللى قصادهم ده ايه وعلى فكرة ميدو بعتلى رساله على الخاص وحلفلى انه لقى رسائل مفتوحه عنده ومردود عليا وحلف انه مش هو الحل ان احد المشرفين العام يراجع ارقام الاى بى وبعدين الاخ احمد يكتب الرقم اللى كله وغلط فيه على العام لان الراجل حلفلى انه مش اللى اتصل تحياتى وياريت تكون مشاركتى تساهم فحل الموضوع |
رد: ارجو الحذر من العضو medo pasha
اقتباس:
|
رد: ارجو الحذر من العضو medo pasha
اقتباس:
الراجل حلف بالله انه مش اللى اتصل ولا اللى رد عليك وبعدين انا سالت الخواجه بس انت مفهمتش انا قصدى يمكن الاكونت بتاعه اتسرق وهو اصلا لو بيلف ويدور حيتعامل بالرسايل الخاصه انما اكتر تعامله برسايل الزوار وكل الناس ممكن تشوفها فاهمنى |
رد: ارجو الحذر من العضو medo pasha
اقتباس:
|
رد: ارجو الحذر من العضو medo pasha
قصدك احمد يعنى ولا ايه
|
رد: ارجو الحذر من العضو medo pasha
اقتباس:
|
رد: ارجو الحذر من العضو medo pasha
بص يا معلم
ده تحليلى والله اعلم اولا نمرة احمد او نمرتى او نمرتك مش مشكله لانها مليه المنتدى وبعدين اللى عمل كده لو سارق الاكونت اكيد يعنى متابع وكده فاهمنى وحبعتلك رساله على الخاص |
رد: ارجو الحذر من العضو medo pasha
اقتباس:
|
رد: ارجو الحذر من العضو medo pasha
يا ميدو فضى نفسك وتعالى نورنا شويه وربنا يظهر الحق
|
رد: ارجو الحذر من العضو medo pasha
اقتباس:
|
رد: ارجو الحذر من العضو medo pasha
وللاخ اوكابى فعلا انا اعتقد ان الكونت اتفتح اصل الباسورد بتاعته سهلة جدا وعلى فكرة لو الكلام ده حصل فى بنها انت ممكن توصف لى اللى عمل كده شكله وفين وانا ادور عليه واجيبهولك
|
رد: ارجو الحذر من العضو medo pasha
انا هعمل الي يقدرني عليه ربنا بقى طالما الزوق مش بينفع و نرجو من الأدارة غلق الموضوع و مات الكلام و الي في دماغي هعمله
|
رد: ارجو الحذر من العضو medo pasha
انا انس اي خدمة الأكونت دة بقى بتاعي دة هيتهكر يا معلم
|
| الساعة الآن 08:58 AM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir