![]() |
رد: تجربة جميلة
...............................
|
رد: تجربة جميلة
اقتباس:
|
رد: تجربة جميلة
اقتباس:
|
رد: تجربة جميلة
[quote=Compact;298510]
اقتباس:
شكرا على الرد و التواصل يا فندم .. |
رد: تجربة جميلة
اقتباس:
|
رد: تجربة جميلة
........................
|
رد: تجربة جميلة
اقتباس:
بضرب بلي 3 في الفولجـــــا بدون طبة وبدون أي توسعة، يعني زي ماهو لأن ببساطة مبعرفش أعمل فيه حاجة غير الفك والتنظيف، وبصراحة معدل التصويب رائع لمسافة 10-12متر بس كل مافي الأمر مشكلة الحشر أحيانا في حالة الضرب المتتالي، وسمعت نصايح من السادة الأفاضل بفك (نطار الفارغ) وشد السوستة لتقويتها |
رد: تجربة جميلة
اقتباس:
|
رد: تجربة جميلة
اقتباس:
بصراحة قلقان أخوض التجربة دي بس طالما كده هعمل بنصيحة حضرتك وأجرب اشدها، هو تقسيتها يعني شدها؟ ولا بعمل حاجة تانية؟؟؟ |
رد: تجربة جميلة
.................
|
رد: تجربة جميلة
........................
|
رد: تجربة جميلة
ممكن صور للبرشام دا يا جنرال؟
|
رد: تجربة جميلة
........................
|
Re: تجربة جميلة
أخي كومباكت...
للأسف جربت مسدسي اللي فيه طبة طويلة أكثر من 10 سم بقطر 4.4 ملم و فشلت في ارجاع الأجزاء مع طلقات الصوت !!؟ الطبة شبه ثابتة للأسف و صعب أني أفكها كما أن القلاووظ الداخلي في الماسورة شبه تالف و الطبة الحالية مركبة بقلاووظ جديد في أول الماسورة ، يعني باختصار صعب جداً أجرب طريقتك بالطبتين فهل عندك أي اقتراحات لرجوع الأجزاء بطلقات صوت مع العلم أنه بيرجع أجزاء زي العسل مع طلقات بلي نمرة 2 ؟ ما تخيلت أنه يفشل بارجاع الأجزاء بطبة طولها حوالي 11 سم و قطرها 4.4 ملم !!؟ |
رد: Re: تجربة جميلة
.................
|
رد: تجربة جميلة
موضوع اكثر من رائع ...اول مرة اقرأة ومقدرتش اسيبه غير لما اقرأ كل التعليقات
ارجو الاستفاده منه فى الخير فقط |
رد: تجربة جميلة
و الله ربنا يكرمك يا جنرال بجد موضوع رائع و انا اتمني اني اقابل حضرتك
انا ان شاء الله علي قريب حجيب مسدس صوت يكون مفتوح من المصدر ... علشان اللي عندي مقفول و اتمني حضرتك تبقا تفهمني اعمل ايه علشان اخلي المسدس اللي معايا شبه الحي كده ... علشان انا معنديش خبره كبيره في المجال ده .... وشكرا لحضرتك |
رد: تجربة جميلة
اقتباس:
|
رد: تجربة جميلة
انا الحقيقه معنديش خبرة في الحاجات دي .... بس اعتقد ان المسدس لما يبقا بالدقه دي يبقا نوعا ما بقا شبيه الحي و كده كده حيستخدم عند اللزوم بس
علي فكره انا عمري بضربت بمسدس حي |
رد: تجربة جميلة
اقتباس:
حضرتك عندك كام سنة ؟ |
رد: تجربة جميلة
انا أسف ان اني ضايقت حضرتك .. انا اعتقدت ان حضرتك ممكن تساعدني بس مفيش مشكله
و انا عندي 17 سنه و علي فكره معايا مسدس فعلا بس للأسف مش مفتوح حصل خير ... شكراا لحضرتك |
رد: تجربة جميلة
اقتباس:
انا مش تاجر و مليش دعوة بتحويل مسدس ولا الكلام الفاضى ده , انا عضو عادى زييى زى اى حد و خلى بالك ان القانون و الاعراف تمنعك من حمل مسدس صوت ماسورة مقفولة اصلا بسبب سنك و خلى بالك من كلامك مع الناس |
رد: تجربة جميلة
ايه ياعم كومباكت انت مش عايز حد يشيل سلاح خالص في مصر كل واحد مايسال على حاجه تطلعله قانون
|
رد: تجربة جميلة
انا ساكن في منطقه شعبيه و المشاكل فيها ملهاش حصر والناس بتدور علي المتاعب و خلاص طيب الواحد يعمل ايه ؟؟ لو حضرتك شوفت اللي كان بيحصل ايام الثوره عندنا كنت قولتلي شيل ار بي جي مش مسدس صوت ... و علي فكره انا عارف ان حضرتك مش تاجر و ربنا يعمل اني كنت عايز افهم الامور ماشيه ازاي مش اكتر ... و بكرر أسفي مره تانيه ان كنت ضايقت حضرتك
|
رد: تجربة جميلة
اقتباس:
انا حسيب الاعضاء المحترمين اللى فى المنتدى ترد عليكوا انتوا الاتنين و ايه عم دى يا حبيبى !!!!! |
رد: تجربة جميلة
يعني اقصدك اني مش محترم انا برضو ممكن ارد رد مش كويس بس كل واحد بيعمل باصله
|
رد: تجربة جميلة
اي يا جماعه ايه يا جنرال
اهدوا وصلوا على النبى انا مش شايف غلط من الطرفين ممكن بس يكون موقف اتفهم غلط ايه يا رجاله احنا اخوات ويا جنرال فيه مناطق زى مخونا قال والعه نار واسالنى انا تحياتى |
رد: تجربة جميلة
اقتباس:
وانا ما بتهددش يا حمادة و مقصدش انك غير محترم , انته ليه واخد الكلام كده |
رد: تجربة جميلة
انا وضحت لحضرتك ان انا كنت عايز استفسر عن حاجه ... حضرتك مردتش تساعدني مش مشكله و قولت لحضرتك أسف و كررت اسفي ... ما اعتقدش ان الاعضاء الكرام ممكن يقولو حاجه علي طريقه كلامي المؤدبه مع حضرتك
|
رد: تجربة جميلة
استاذ كومباكت شكرااااا على اقامة نادى الفولجا كما وعدتنا وهل صيد الغراب بالفولجا بدون طبة خالص
|
رد: تجربة جميلة
اقتباس:
تحياتى وتاكد انه اخ كبير وعزيز وشكرا |
رد: تجربة جميلة
اقتباس:
و هذا ليس تقليلا من شأنه و لكن انا قلت القانون و الاعراف مش القانون بس و المحترم على دماغى من فوق ولو الموضوع ده حيجبلى وجع الدماغ ححذف كل مشاركاتى فيه |
رد: تجربة جميلة
اقتباس:
وبعدين هو اتاسف والموقف خلاص وخليها عليك عشان خاطر اخواتك يا بشا |
رد: تجربة جميلة
على فكره انا مرخص سلاح وشلت خمس انولع من افضل الطبنجات يعني الموضوع ميهمنيش بس انا صعب علي الراجل اللي عايز حد يساعده و بنقله قوانين وبس يعني ممكن نقوله البديل يكون افضل..... بعتذر للاستاذ كومباكت
|
رد: تجربة جميلة
يا جماعة الاستاذ كومباكت بيشرح تجربة خاصة للاستفادة فقط وغير مطالب بتفسير اكثر من ذللك فى الطرق التقنية حتى لايستخدمها اشخاص مش اهل ثقة فهى مجرد هواية ضرب النار مش تجربة خناقة بمسدسات
|
رد: تجربة جميلة
ولو الادارة موافقة ان واحد عنده 17 سنة يمشى فى الشارع بمسدس خرز تبقى الادارة غلط
|
رد: تجربة جميلة
اقتباس:
|
رد: تجربة جميلة
اقتباس:
انا داخل اهدى موقف بين اتنين اخوات مش اكتر ومكنتش عارف انى حزعلك انا كمان كده واقول لحضرتك حاجه الادارة مش وصى على حد ولا بتحاسب حد كل واحد عارف الصح والغلط الحلال بين والحرام بين وشكرا |
رد: تجربة جميلة
--------------------------------------------------------------------------------
على فكره انا مرخص سلاح وشلت خمس انولع من افضل الطبنجات يعني الموضوع ميهمنيش بس انا صعب علي الراجل اللي عايز حد يساعده و بنقله قوانين وبس يعني ممكن نقوله البديل يكون افضل..... بعتذر للاستاذ كومباكت |
رد: تجربة جميلة
........................
|
| الساعة الآن 05:06 AM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir