الصيد فى مصر

الصيد فى مصر (http://www.egyhunt.net/index.php)
-   مقتنيات الاعضاء (http://www.egyhunt.net/forumdisplay.php?f=80)
-   -   ساعة روليكس (http://www.egyhunt.net/showthread.php?t=22022)

Angel 12-02-01 08:52 AM

رد: ساعة روليكس
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmedmh_ali (المشاركة 297864)


قصدة بقى صاب مرينر ..انا صاب مارين دى جات فى دماغى حاجة تانية خالص :confused:

موجودة برضة
;)

ahmedmh_ali 12-02-01 10:58 AM

رد: ساعة روليكس
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة angel (المشاركة 298245)

قصدة بقى صاب مرينر ..انا صاب مارين دى جات فى دماغى حاجة تانية خالص :confused:

موجودة برضة
;)

هههههههههههههههه أنت قلت الراجل حيشترى غواصة :)

Angel 12-02-01 11:39 AM

رد: ساعة روليكس
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmedmh_ali (المشاركة 298376)
هههههههههههههههه أنت قلت الراجل حيشترى غواصة :)


بالظبط انا افتكرتة عايز غواصة هههههههه فاكرنى الاتحاد السوفيتى عشان كدة استغربت ماهو مش قال صاب مرينر :)

ahmedmh_ali 12-02-02 04:43 PM

رد: ساعة روليكس
 
up up up up

Angel 12-02-03 02:37 PM

رد: ساعة روليكس
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmedmh_ali (المشاركة 299589)
up up up up

رفع ... !!!!!!!!!!!!!

هو الموضوع بتاع مين بالظبط :confused:

Angel 12-02-04 11:44 AM

رد: ساعة روليكس
 
عرض جديد لفترة محدودة

اقتباس:


اشتري ساعة روليكس رجالى + روليكس حريمى بسعر 400 جنية
تحصل على علبتين هدية :d
يعنى ولا سعر الساعتين ولا سعر العلبتين ويلا خسارة بخسارة :eek:

باقى على العرض 3 ايام :p


Angel 12-02-04 11:49 AM

رد: ساعة روليكس
 
تم تعديل الاسعار و عمل تخفضياات

ahmedmh_ali 12-02-04 05:13 PM

رد: ساعة روليكس
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة angel (المشاركة 300131)
رفع ... !!!!!!!!!!!!!

هو الموضوع بتاع مين بالظبط :confused:

تصدق انا غلطان لقيتك مش بتفتح بقالك يومين و الموضوع كان حيوصل للصفحة 3 .. متأسف .

Angel 12-02-04 05:41 PM

رد: ساعة روليكس
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmedmh_ali (المشاركة 300802)
تصدق انا غلطان لقيتك مش بتفتح بقالك يومين و الموضوع كان حيوصل للصفحة 3 .. متأسف .

يا باشا انا مش قصدى بس انا بكلمك على الخاص مش بترد عليا خالص و كاتب رفع و كدة !!

أحمس 12-02-05 12:19 AM

Re: ساعة روليكس
 
السلام عليكم
هو مكان حضرتك فين
ممكن تبعت لى رقمك على الخاص
أو الإتصال بى : مهندس / أحمس
0100 11 33 99 0

Angel 12-02-05 09:26 AM

رد: Re: ساعة روليكس
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة أحمس (المشاركة 301175)
السلام عليكم
هو مكان حضرتك فين
ممكن تبعت لى رقمك على الخاص
أو الإتصال بى : مهندس / أحمس
0100 11 33 99 0

تم الارسال يا بشمهندس :)

Angel 12-02-06 10:11 AM

رد: ساعة روليكس
 
للرفع .. +1

Angel 12-02-07 09:44 AM

رد: ساعة روليكس
 
قريبااً عروض و تخفيضات رهيبة ...

NEW_Year 12-02-07 10:16 AM

رد: ساعة روليكس
 
حبي انا في ساعتين عاوزك تشوفهملي
بالليل هبعتلك صورهم علي الخاص ان شاء الله

Angel 12-02-07 10:26 AM

رد: ساعة روليكس
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة new_year (المشاركة 303487)
حبي انا في ساعتين عاوزك تشوفهملي
بالليل هبعتلك صورهم علي الخاص ان شاء الله


ابعتلى صورهم و احضرهملك فى 48 ساعة
:)

Angel 12-02-07 08:14 PM

رد: ساعة روليكس
 
انهيااار فى الاسعار
تم عمل تخفيضات و الاسعار غير قابلة للارتفاع
و اضافة منتجات جديدة !

Angel 12-02-08 05:05 PM

رد: ساعة روليكس
 
تحديث ....+2

moda ghonim 12-02-10 10:46 PM

رد: ساعة روليكس
 
الساعة دى موجودة [IMG]file:///C:/Documents%20and%20Settings/Administrator/Desktop/New%20Bitmap%20Image.bmp[/IMG]

moda ghonim 12-02-10 10:51 PM

رد: ساعة روليكس
 
file:///C:/Documents%20and%20Settings/Administrator/Desktop/New%20Bitmap%20Image.bmp

NEW_Year 12-02-10 11:24 PM

رد: ساعة روليكس
 
حبي انا عاوز الساعتين دول ليا
قولي تقدر تجبهم ولا لا

http://i39.tinypic.com/23ii5ba.jpg


http://i43.tinypic.com/bdmt4w.jpg


منتظر ردك حبيب قلبي

Angel 12-02-11 10:44 AM

رد: ساعة روليكس
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة moda ghonim (المشاركة 306642)
الساعة دى موجودة [img]file:///c:/documents%20and%20settings/administrator/desktop/new%20bitmap%20image.bmp[/img]

زى ما قولت لحضرتك حدد البراند و انا عينيا ليك
لو البراند مش مهمة و انتا عايزها كشكل بس عادى برضة

Angel 12-02-11 10:48 AM

رد: ساعة روليكس
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة new_year (المشاركة 306685)
حبي انا عاوز الساعتين دول ليا
قولي تقدر تجبهم ولا لا

http://i39.tinypic.com/23ii5ba.jpg


http://i43.tinypic.com/bdmt4w.jpg


منتظر ردك حبيب قلبي

الساعة ‏
الكاريرا الكبيرة دى موجودة بس هتبقى غالية شوية !!‏
الساعة السوداء دى هشوفها وارد عليك بالاسعار !‏

NEW_Year 12-02-11 10:56 AM

رد: ساعة روليكس
 
منتظر ردك بالاسعار في رسالة خاصة

Angel 12-02-11 11:12 AM

رد: ساعة روليكس
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة new_year (المشاركة 307061)
منتظر ردك بالاسعار في رسالة خاصة

تمام يا باشا و ان شاء الله فى خلال يومين يكون الاسعار عندك

Angel 12-02-14 07:23 PM

رد: ساعة روليكس
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة moda ghonim (المشاركة 306642)
الساعة دى موجودة [img]file:///c:/documents%20and%20settings/administrator/desktop/new%20bitmap%20image.bmp[/img]

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة moda ghonim (المشاركة 306650)
file:///c:/documents%20and%20settings/administrator/desktop/new%20bitmap%20image.bmp

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة new_year (المشاركة 306685)
حبي انا عاوز الساعتين دول ليا
قولي تقدر تجبهم ولا لا

http://i39.tinypic.com/23ii5ba.jpg


http://i43.tinypic.com/bdmt4w.jpg


منتظر ردك حبيب قلبي


تم ارسال الاسعار :)

m7moud 12-02-15 12:04 AM

رد: ساعة روليكس
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة angel (المشاركة 310108)
تم ارسال الاسعار :)

ال اولي بكام ؟

m7moud 12-02-15 12:21 AM

رد: ساعة روليكس
 
2 مرفق
في دول يباشا ؟ وبكام ؟

Angel 12-02-15 08:26 AM

رد: ساعة روليكس
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة m7moud (المشاركة 310362)
في دول يباشا ؟ وبكام ؟

تم ارسال الاسعار على الخاص يا باشا

the ghost 12-02-15 09:18 AM

رد: ساعة روليكس
 
ازيك يا باشا الساعة اللى انت بعتها شوفتها وطلعت تمام الفلوس وصلتلك؟
تعرف بقى تشوفلى الساعة دىhttp://www.google.com.eg/imgres?q=ro...w=1024&bih=575 بس الاستيك ميكونش جلد او المينا بيضا والعدادت سودة اهم حاجة يكون السعر حنين

Angel 12-02-15 09:38 AM

رد: ساعة روليكس
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة the ghost (المشاركة 310624)
ازيك يا باشا الساعة اللى انت بعتها شوفتها وطلعت تمام الفلوس وصلتلك؟
تعرف بقى تشوفلى الساعة دىhttp://www.google.com.eg/imgres?q=ro...w=1024&bih=575 بس الاستيك ميكونش جلد او المينا بيضا والعدادت سودة اهم حاجة يكون السعر حنين

ياباشا عينيا الاتنين و هشوفهالك استيك استانليس يا كبير :)

the ghost 12-02-15 09:56 AM

رد: ساعة روليكس
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة angel (المشاركة 310642)
ياباشا عينيا الاتنين و هشوفهالك استيك استانليس يا كبير :)

تسلم يا باشا ومستنى الرد

Angel 12-02-15 01:56 PM

رد: ساعة روليكس
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة the ghost (المشاركة 310657)
تسلم يا باشا ومستنى الرد

عينيا ليك يا باشا و الرد على الساعة و الموضوع التانى يوم الجمعة بامر الله

hany adeep 12-02-15 02:15 PM

رد: ساعة روليكس
 
الساعة ام المينا السودا بكام
ممكن الرد على الخاص

Angel 12-02-15 03:14 PM

رد: ساعة روليكس
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hany adeep (المشاركة 310924)
الساعة ام المينا السودا بكام
ممكن الرد على الخاص

تم الرد يا باشا على الخاص

Angel 12-02-16 08:42 AM

رد: ساعة روليكس
 
للرفع ++++++++ 2

Angel 12-02-17 10:40 AM

رد: ساعة روليكس
 
للرفع ++++++1

Angel 12-02-18 09:11 AM

رد: ساعة روليكس
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة the ghost (المشاركة 310657)
تسلم يا باشا ومستنى الرد

تم الرد على الخاص

Angel 12-02-20 08:47 AM

رد: ساعة روليكس
 
للرفع ++++++

Angel 12-03-03 01:53 PM

رد: ساعة روليكس
 
للرفع .......... :rolleyes:


الساعة الآن 04:13 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir