الصيد فى مصر

الصيد فى مصر (http://www.egyhunt.net/index.php)
-   الموضوعات العامه (http://www.egyhunt.net/forumdisplay.php?f=86)
-   -   قهوة المنتدى (http://www.egyhunt.net/showthread.php?t=22831)

Timo Jean 12-01-30 03:05 PM

رد: قهوة المنتدى
 
هههههههههههههههههههههههههههههههههه

scorpion 12-01-30 03:09 PM

رد: قهوة المنتدى
 
لا انا جاي اخد الفلوس وامشي

Timo Jean 12-01-30 03:12 PM

رد: قهوة المنتدى
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة scorpion (المشاركة 296734)
لا انا جاي اخد الفلوس وامشي


scorpion 12-01-30 03:13 PM

رد: قهوة المنتدى
 
ايون احنا بتوع الضرايب وانت فاكر لما تخبي القهوة جوه المنتدي مش حنجيبك هعهعهعهعهعهعهعهعهعه

القانوني 12-01-30 03:18 PM

رد: قهوة المنتدى
 
أسعد الله مساااااااااااااااااااااااااااااءكم
بكل خير

scorpion 12-01-30 03:19 PM

رد: قهوة المنتدى
 
اهلا اهلا معالي المستشار اتفضل
باين ان القهوة ليها زباين كتير وكله بيجي يشرب واللي بيشرب بيدفع يبقي في ضرايب واخد بالك ياللي في بالي

القانوني 12-01-30 03:23 PM

رد: قهوة المنتدى
 
واضح ان حضرتك مزاجك عالي اليوم

دائما يارب أسأله لك دوام السعادة والهناء

شكرا جزيلا على القهوة الجميلة

القانوني 12-01-30 03:24 PM

رد: قهوة المنتدى
 
واضح ان حضرتك مزاجك عالي اليوم

دائما يارب أسأله لك دوام السعادة والهناء

شكرا جزيلا على القهوة الجميلة

scorpion 12-01-30 03:27 PM

رد: قهوة المنتدى
 
هعهعهعهعهع حنعمل ايه بس نضحك بدل ما نطق من جنابنا

القانوني 12-01-30 03:29 PM

رد: قهوة المنتدى
 
على ما أسمع ان الاسكندرية جميييييييييييييييييلة في الشتاء
وخاصة في هذه الايام

اطلع البحر شويه
أنا أحب ان اشكي همومي للبحر دايما فهو صديق لمن لاصديق له
ولاتصدق أنه غدار ... الغدار هو الانسان في هذا الزمان

تحياتي لك ايها الكريم

smsm saber 12-01-30 03:34 PM

رد: قهوة المنتدى
 
سطو مسلح على بنك hsbc فرع القاهرة الجديدة. المتهمين فى سيارة جيب شيروكى تحمل لوحات ب ى د 531 سوداء اللون. سبعة أشخاص يرتدون جلاليب ومسلحين.............فى التجمع الخامس ....نعم (فى مدرعة وقفه عندالمدخل بتع البنك ده علشان فى محلات وكافيهات هناك انا بعقد هناك على طول

Timo Jean 12-01-30 03:35 PM

رد: قهوة المنتدى
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة scorpion (المشاركة 296740)
ايون احنا بتوع الضرايب وانت فاكر لما تخبي القهوة جوه المنتدي مش حنجيبك هعهعهعهعهعهعهعهعهعه

وانا اللي شايل اليافطة

هههههههههههههههههههههههههههههه

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة المستشار القانوني (المشاركة 296744)
أسعد الله مساااااااااااااااااااااااااااااءكم
بكل خير


اسعد الله ايامك


اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة scorpion (المشاركة 296748)
اهلا اهلا معالي المستشار اتفضل
باين ان القهوة ليها زباين كتير وكله بيجي يشرب واللي بيشرب بيدفع يبقي في ضرايب واخد بالك ياللي في بالي


ههههههههههههههههههههههههههههههههه

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة المستشار القانوني (المشاركة 296751)
واضح ان حضرتك مزاجك عالي اليوم

دائما يارب أسأله لك دوام السعادة والهناء

شكرا جزيلا على القهوة الجميلة

حضرتك تحب تشرب ايه

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة scorpion (المشاركة 296753)
هعهعهعهعهع حنعمل ايه بس نضحك بدل ما نطق من جنابنا


وعندك اتنين شاي للأســــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ اتذة

http://photos-d.ak.fbcdn.net/hphotos..._5873775_n.jpg

scorpion 12-01-30 03:36 PM

رد: قهوة المنتدى
 
والله راميت نفسي في حضنه في عز الشتا و مفيش فايده يلا الحمد لله علي كل حال

Mohamed Mahmoud 12-01-30 03:39 PM

رد: قهوة المنتدى
 
مساء الجمال على الناس الحلوة

scorpion 12-01-30 03:42 PM

رد: قهوة المنتدى
 
مساء الجمال اتفضل

Mohamed Mahmoud 12-01-30 03:44 PM

رد: قهوة المنتدى
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة scorpion (المشاركة 296773)
مساء الجمال اتفضل

ربنا يخليك
امال الواد بتاع المشرايب فين
عايزبن نشرب حاجة

Timo Jean 12-01-30 03:45 PM

رد: قهوة المنتدى
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة smsm saber (المشاركة 296764)
سطو مسلح على بنك hsbc فرع القاهرة الجديدة. المتهمين فى سيارة جيب شيروكى تحمل لوحات ب ى د 531 سوداء اللون. سبعة أشخاص يرتدون جلاليب ومسلحين.............فى التجمع الخامس ....نعم (فى مدرعة وقفه عندالمدخل بتع البنك ده علشان فى محلات وكافيهات هناك انا بعقد هناك على طول

والعملية قلبت شيكاغو

Timo Jean 12-01-30 03:47 PM

رد: قهوة المنتدى
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mohamed mahmoud (المشاركة 296769)
مساء الجمال على الناس الحلوة

مساء الأنوار


اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mohamed mahmoud (المشاركة 296775)
ربنا يخليك
امال الواد بتاع المشرايب فين
عايزبن نشرب حاجة

قررنا مفيش مشاريب لمشرفينhttp://www.bh30.com/vb3/images/ns/Boy.gif

هههههههههههههههههههههههههههه

Timo Jean 12-01-30 03:49 PM

رد: قهوة المنتدى
 
واحلى طبق سينابون للموجودين


http://www.hayah.cc/forum/hayahimgca...85024hayah.jpg

القانوني 12-01-30 03:51 PM

رد: قهوة المنتدى
 
سألت حكيم.. " الحب أقوى أم الصداقة ؟

فقال الحب أقوى...لكن ! " الصداقة أبقى" "فقد يجف نهر الحب

ويبقى مجراه"......"ويبقى الصديق بأحلى ذكراه"




احترامي للجمـــــــــــــــــــــــــيع

Timo Jean 12-01-30 03:54 PM

رد: قهوة المنتدى
 
ياجماعة انا عايز اسال على حاجة شاغلة دماغي

انا لو عايز انقش الدبشك زي ده ممكن يكلفني كام
http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:A...je-Xa_NOW0oyZc

Timo Jean 12-01-30 03:58 PM

رد: قهوة المنتدى
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة المستشار القانوني (المشاركة 296785)
سألت حكيم.. " الحب أقوى أم الصداقة ؟

فقال الحب أقوى...لكن ! " الصداقة أبقى" "فقد يجف نهر الحب

ويبقى مجراه"......"ويبقى الصديق بأحلى ذكراه"




احترامي للجمـــــــــــــــــــــــــيع

على فكرة الراجل اللي سألوه ده مش حكيم ولا حاجة ده راجل سمكري وعنده ورشة في الحرفيين

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

يسلموووووو

Timo Jean 12-01-30 04:02 PM

رد: قهوة المنتدى
 
خروووووووج مؤقت

scorpion 12-01-30 04:46 PM

رد: قهوة المنتدى
 
تسجيل خروج

Compact 12-01-30 05:23 PM

رد: قهوة المنتدى
 
ياريت الادارة تعمل قسم لدردشة الاعضاء (chat)

Compact 12-01-30 06:10 PM

رد: قهوة المنتدى
 
ياريت يتم تثبيت الموضوع لحد ما المنتدى يبقى فيه شات

Timo Jean 12-01-31 03:14 PM

رد: قهوة المنتدى
 
تسجيل دخوووووووووووووووووول




اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة compact (المشاركة 296864)
ياريت يتم تثبيت الموضوع لحد ما المنتدى يبقى فيه شات


مستر كومباكت شرفتني ياباشا في القهوة

وفعلا احنا محتاجين شات

Timo Jean 12-02-01 04:34 PM

رد: قهوة المنتدى
 

omarmagic 12-02-01 04:52 PM

رد: قهوة المنتدى
 
انا موجود ياتيمو
تسجيل حضور

Timo Jean 12-02-13 04:41 PM

رد: قهوة المنتدى
 
تسجيل دخووووووووووووووول

واحلى براد شاي عدني مع شوية مناقيش لبناني و الأرجيلة السوري

لأحلى اعضاء


http://files.shabab.ps/vb/images_cas...091418Nxg6.jpg
http://www.lakii.com/img/all/Nov05/vhMrfQ11110444.jpg


http://bedkash.ps/uploads/arjeela_1247659501.gif


amin hegazy 12-02-14 12:50 AM

رد: قهوة المنتدى
 
ازيك يا أ/ محمد يا رب تكون بخير فيك مش باين من فترة

Compact 12-02-14 01:42 AM

رد: قهوة المنتدى
 
و احد قرفة سادة لو سمحت

و شوفولنا واحد نكسبه فى الطاولة :)

Timo Jean 12-02-15 12:19 AM

رد: قهوة المنتدى
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة amin hegazy (المشاركة 309558)
ازيك يا أ/ محمد يا رب تكون بخير فيك مش باين من فترة

أ/ امين باشا

ازي حضرتك ان شاء الله بخير

وانا كنت مختفي في شوية سفريات الحمد لله انهم خلصووووو

واحلى فنجان قهوة ومعاها اطعم سينابون لسعادتك

http://www10.0zz0.com/2010/11/08/16/655777766.jpghttp://www.shbab-2day.com/vb/shbab4/1326287318_122.jpg

Timo Jean 12-02-15 12:23 AM

رد: قهوة المنتدى
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Compact (المشاركة 309588)
و احد قرفة سادة لو سمحت

و شوفولنا واحد نكسبه فى الطاولة :)

مستر كومباكت

يا أهلا وسهلا يافندم نورت القهوة

واحلا قرفة ومعاها واحد طاولة

http://collegecandy.files.wordpress....ed_cider_e.jpg
http://www.daypress.gr/UserFiles/ima...E%A3/tavli.jpg

ahmed6394 12-02-15 12:24 AM

رد: قهوة المنتدى
 
و عندك واحد حلبة حصى بحليب

Compact 12-02-15 12:51 AM

رد: قهوة المنتدى
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة timo jean (المشاركة 310367)
مستر كومباكت

يا أهلا وسهلا يافندم نورت القهوة

واحلا قرفة ومعاها واحد طاولة

http://collegecandy.files.wordpress....ed_cider_e.jpg
http://www.daypress.gr/userfiles/ima...e%a3/tavli.jpg

تسلم يا تيمو :)

Timo Jean 12-02-15 02:05 AM

رد: قهوة المنتدى
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmed6394 (المشاركة 310368)
و عندك واحد حلبة حصى بحليب


معلش مفيش حلبة

عشان كدا انا اختارتلك

كابتشينو شيكولاتة

http://thumbs.dreamstime.com/thumb_1...86188vp2y2.jpg

Compact 12-02-15 03:38 AM

رد: قهوة المنتدى
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة timo jean (المشاركة 310468)

معلش مفيش حلبة

عشان كدا انا اختارتلك

كابتشينو شيكولاتة

http://thumbs.dreamstime.com/thumb_1...86188vp2y2.jpg

يا عينى على الدلع :)

Timo Jean 12-02-15 10:07 AM

رد: قهوة المنتدى
 
تسجيل دخووووووووووووووول

واحلا فطار للمجودين

http://www.sfari.com/gallery/files/4...1__2_51317.jpg

قناص الظلم 12-02-15 03:24 PM

رد: قهوة المنتدى
 
واحد سحلب ودومنه يا تيمو:)


الساعة الآن 04:04 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir