![]() |
رد: مجموعتى ومقتنياتى المتواضعه شبه كامله
اقتباس:
والله ياجنرال انا اكبر انحراف عملته فى الغردقة انى كنت بطلع سفارى بس والله ;) :) |
رد: مجموعتى ومقتنياتى المتواضعه شبه كامله
2 مرفق
اقتباس:
|
رد: مجموعتى ومقتنياتى المتواضعه شبه كامله
شرم والغردقه شغالين بيها من حوالى6 سنين دى حاجه فوق الخيال كانت عامله عند واحد فى الهرم 40 الف من 8سنين وانا كنت باشترى واحده 560 من 5سنين ب12 الف لان صاحبها فى هولندا وانا اقاربى كتير فى هولندا بس مارديوش يخدمونى فى التسجيل فمشترتهاش
|
رد: مجموعتى ومقتنياتى المتواضعه شبه كامله
طيب ايه رايك فى ار1 او هوندا سى بى ار ار 1000
|
رد: مجموعتى ومقتنياتى المتواضعه شبه كامله
والله يمحمد بيك الواحد الاول مكنش بتفرق معاه انه يخاف على نفسه بصراحة
كان الواحد اهم حاجة يعمل الى هو عايزة وبس انما الواحد لما اتجوز وخلف بقت مشكلة بقيت اجى اعدى الشارع ابص يمين وشمال انما الاول لأ انا اعدى وهو الى يهدى غظب عنه كنت اجيب البيتش باجى واعمل فيها بهلوان واطلع الجبل وانزل ومقديها واجر جيت سكى فى البحر واطير فى الهوا انما بعد الجواز وبقى فى عائلة كامله ملزومه منك وهتتبهدل من بعدك لو الله لا يقدر جرى للواحد حاجة بقى الواحد بيفكر الف مليون مره وافتكر مرة بعد محمود متولد وبقا عنده 6 اشهر وبدا يلاغى ويلعب معايا ويعرفنى ويوحشنى واوحشه عملت حدثه بالعربيه وبقيت فى طريق الزعفرانه القاهرة وانا مغمى عليه بعيط ولما فقت لقيت عنييا مدمعه فعلا وكنت بعيط علشان كنت خايف انى مش هشوفه تانى وهيوحشنى قوى (ده ولمبه مخى مفصولة فى الا وعى) ولما فقت ولقيت نفسى الحمد لله عايش وجسمى سليم فرحت فرحه مفرحتهاش يوم فرحى حتى لانى هشوفه تانى ومن بعدها بقيت ماشى على مبدا ابى العزيز اطال الله عمره (من خاف سلم ) ربنا يارب يرزقك الزريه الصالحة يمحمد بيك يارب بحق جاه النبى ويتربو فى عزك ويطعمك مايحرمك ابدا ويجعلهم نور عنييك يارب ودعائى لحضرتك ولاخى الكبير الجنرال الى بتشرف بيه دائما وبسعد جدا بالحوار معاكم ومواضيعك من اجمل مواضيع بالمنتدى |
رد: مجموعتى ومقتنياتى المتواضعه شبه كامله
اقتباس:
|
رد: مجموعتى ومقتنياتى المتواضعه شبه كامله
اقتباس:
|
رد: مجموعتى ومقتنياتى المتواضعه شبه كامله
اقتباس:
|
رد: مجموعتى ومقتنياتى المتواضعه شبه كامله
http://www.harley-davidsonegypt.com/ لمحبى الهارلى ..........انا عن نفسى بحب هوندا سيتد 600
|
رد: مجموعتى ومقتنياتى المتواضعه شبه كامله
اقتباس:
|
رد: مجموعتى ومقتنياتى المتواضعه شبه كامله
كاجيفا و دوكاتى احسن من اليابانى بكتير بس لﻷسف ملهمش سوق فى البلد هنا
|
رد: مجموعتى ومقتنياتى المتواضعه شبه كامله
1000 سلامة عليك يا ابو محمود
طريق الزعفرانة ده مليان ملفات خطر جدا خصوصا بليل على سرعة عالية |
رد: مجموعتى ومقتنياتى المتواضعه شبه كامله
اقتباس:
|
رد: مجموعتى ومقتنياتى المتواضعه شبه كامله
اقتباس:
|
رد: مجموعتى ومقتنياتى المتواضعه شبه كامله
الياماها 600 ده مميز جدا يا قناص
و الكاجيفا ده بتجيبله قطع غيار منين !؟ |
رد: مجموعتى ومقتنياتى المتواضعه شبه كامله
:) والله ياباشا ولا بيهمنا الحمد لله لو حلبه سباق كمان
بس المشكلة ساعتها كانو بيبنو فندق وفى حفر فى الاسفلت ومكنتش بجرى واكلت حفرة من دول ونتيجه ده الكاوتش الامامى شمال فرقع والعربيه كانت نازلة من منزل عند اول الملفات ومكنتش مسرع قوى يعنى لان الطريق مجوز اتقلبت 4 5 قلبات وساعتها لمبة مخى طفت خالص وفوقت تقريبا بعدها ب ساعتين لقيت نفسى فى عربيه اسعاف والغريب ان العربيه اولا الحلال عدلوها وغيرولى الكاوتش ومشيت عادى كان ستر ربنا فوق كل شىء مكتوبه الحدثه اه انما ربنا حفظنى ونجانى ووقفلى ولاد الحلال لحد مروحونى لحد البيت والعربيه قامت باقل تكلفه تذكر |
رد: مجموعتى ومقتنياتى المتواضعه شبه كامله
اقتباس:
|
رد: مجموعتى ومقتنياتى المتواضعه شبه كامله
اقتباس:
|
رد: مجموعتى ومقتنياتى المتواضعه شبه كامله
أنتم بتتكلموا فى أنواع للبيتزا صح !! :)
|
رد: مجموعتى ومقتنياتى المتواضعه شبه كامله
اقتباس:
|
رد: مجموعتى ومقتنياتى المتواضعه شبه كامله
اقتباس:
|
رد: مجموعتى ومقتنياتى المتواضعه شبه كامله
1 مرفق
اقتباس:
|
رد: مجموعتى ومقتنياتى المتواضعه شبه كامله
اقتباس:
احساسك مضبوط يا قناصنا كان معايا هوندا شادو 750 و 400 و ستيد بس بطلت ركوب الموتوسيكﻻت من اكتر من 3 سنين |
رد: مجموعتى ومقتنياتى المتواضعه شبه كامله
بسم الله ماشاء الله حاجات رائعه ربنا يكفيك شرهم
|
رد: مجموعتى ومقتنياتى المتواضعه شبه كامله
معلش عندي سؤال لحضرتك الجاك نيف حضرتك جايبها بكام
|
رد: مجموعتى ومقتنياتى المتواضعه شبه كامله
اقتباس:
|
رد: مجموعتى ومقتنياتى المتواضعه شبه كامله
اقتباس:
|
رد: مجموعتى ومقتنياتى المتواضعه شبه كامله
اقتباس:
|
رد: مجموعتى ومقتنياتى المتواضعه شبه كامله
اقتباس:
|
رد: مجموعتى ومقتنياتى المتواضعه شبه كامله
اقتباس:
|
رد: مجموعتى ومقتنياتى المتواضعه شبه كامله
شكرا لحضرتك
|
رد: مجموعتى ومقتنياتى المتواضعه شبه كامله
اقتباس:
|
رد: مجموعتى ومقتنياتى المتواضعه شبه كامله
اقتباس:
|
رد: مجموعتى ومقتنياتى المتواضعه شبه كامله
اقتباس:
|
رد: مجموعتى ومقتنياتى المتواضعه شبه كامله
اقتباس:
ويبارك فيكم ويديكم الصحة |
رد: مجموعتى ومقتنياتى المتواضعه شبه كامله
اقتباس:
و المهندسين كمان |
رد: مجموعتى ومقتنياتى المتواضعه شبه كامله
استأذنكم يا رجالة
|
رد: مجموعتى ومقتنياتى المتواضعه شبه كامله
اقتباس:
|
رد: مجموعتى ومقتنياتى المتواضعه شبه كامله
ههههههههههههههههههههه
|
رد: مجموعتى ومقتنياتى المتواضعه شبه كامله
اقتباس:
|
| الساعة الآن 09:37 AM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir