![]() |
رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
دلو مش كولت يبقى ريمنغتون
|
رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
لا لسه شويه
|
رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
ازاى بس ممكن يكون ستار بس دة امريكى انا متاكد
|
رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
مش استار المسدس ده نادر شويه
|
رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
هوة المسدس دة اورجون اللى هوة متصنع فى المكسيك
|
رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
مظبوط والمسدس ده كان عند عزت حنفى من ضمن ما تم ضبطه
|
رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
لا والله مش للبيع
|
رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
هل ده مسدس obregon المكسيكى عيار 45؟؟
|
رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
نعم هوا ااااااا
|
رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
اقتباس:
|
رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
|
رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
دة انت برنس يا هشام دة انا عصرت دماغى عشان اجيبة
|
رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
السلاح ده مكرر نقى حاجه تانيه
|
رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
اقتباس:
|
رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
اسف ليك يا عم هوجان
|
رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
[QUOTE=العملاق المصرى;338653]اسال انا بئة مطلوب العيار والاسم وبلد الصنع
http://www.iraqup.com/up/20120327/6L..._620879979.jpg p93 روسى 9 م والله اعلم |
رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
|
رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
اقتباس:
|
رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
فين النـــــــــــــــــــــــــــــــاس :d
|
رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
حط صوررررررررررررره
|
رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
اية يا هوجان انت مش لاقى غير اسلحة المكسيك اليومين دول ولا اية
|
رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
الناس موجودة يا عم هشام بس انت المفروض تحط سوال طالما جاوبت على السوال بس مش مشكلة هحط انا السوال المرة دى
|
رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
|
رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
اقتباس:
.45 |
رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
اقتباس:
|
رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
بما انها اول صورة ليا هحط صورة سهله جداً
http://www.modelguns.co.uk/images/scom4c.jpgمطلوب الأسم و العيار. |
رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
البندقية M4 .
العيار:45×5,56 الطول:838(الاخمس مبسوط)757(الاخمس مغلق) الوزن:3,15غرام (اخمس ثابت)2,52 غرام(اخمس المتحرك) سرعة الطلقه:841متر /بالثانيه عدد الطلقات بالدقيقه للرمي الاوتوماتيكي:700_900 طلقه عدد الطلقات بالدقيقه للرمي النصف اوتوماتيكي:30_100طلقه المدى القاتل:500متر المدى المؤثر:850متر اقصى مدى:3600متر http://api.ning.com/files/njdfzVhEPL.../m4carbine.jpg http://www.enemyforces.com/firearms/lr300_1.jpg |
رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
لا دة انت برنس اوى يا هشام والله بس احمد عبد الباقى نسى يحط سوال
|
رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
|
رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
سهل جدا اهة
|
رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
1 مرفق
اقتباس:
وماكنتش متوقع تطلع صح بس الحمد لله وادى سؤالى http://www.egypthunt.net/attachment....1&d=1333032993 |
رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
اقتباس:
ايطالى in 9×19mm Parabellum |
رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
لا غلط دة مش بريتا
|
رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
والبندقية دى المانى مش شركة هكلر اند كوخ واسمها bsg
|
رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
كيمار 85 سلفر
|
رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
هوة فين السلفر دة يا عم بيشو
|
رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
وانا والله يا رجالة منتدانا الجميل مبحطش اسلحة صوت عشان مبعترفش بيها
|
رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
3 ستارز اسرائيلي
|
رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
غلط برضو فكر شوية
|
رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
acp gun amirican
|
| الساعة الآن 06:21 PM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir