الصيد فى مصر

الصيد فى مصر (http://www.egyhunt.net/index.php)
-   ادوات الصيد الثقيله (http://www.egyhunt.net/forumdisplay.php?f=66)
-   -   المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى (http://www.egyhunt.net/showthread.php?t=26065)

العملاق المصرى 12-03-27 12:13 PM

رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
 
دلو مش كولت يبقى ريمنغتون

hogan 12-03-27 12:16 PM

رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
 
لا لسه شويه

العملاق المصرى 12-03-27 12:19 PM

رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
 
ازاى بس ممكن يكون ستار بس دة امريكى انا متاكد

hogan 12-03-27 12:20 PM

رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
 
مش استار المسدس ده نادر شويه

العملاق المصرى 12-03-27 12:31 PM

رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
 
هوة المسدس دة اورجون اللى هوة متصنع فى المكسيك

hogan 12-03-27 12:34 PM

رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
 
مظبوط والمسدس ده كان عند عزت حنفى من ضمن ما تم ضبطه

العملاق المصرى 12-03-27 12:41 PM

رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
 
لا والله مش للبيع

hesham[MaFya]a 12-03-27 12:46 PM

رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
 
هل ده مسدس obregon المكسيكى عيار 45؟؟

hogan 12-03-27 12:47 PM

رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
 
نعم هوا ااااااا

hesham[MaFya]a 12-03-27 12:53 PM

رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hogan (المشاركة 338647)
نعم هوا ااااااا

يا سلام عليا :d :d مع ان انا عارف من اول ما نزلت صورته بس مش عاوز اقول عشان حاسس ان مش هو شوية :)

العملاق المصرى 12-03-27 12:53 PM

رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
 
اسال انا بئة مطلوب العيار والاسم وبلد الصنع


http://www.iraqup.com/up/20120327/6L..._620879979.jpg

العملاق المصرى 12-03-27 12:54 PM

رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
 
دة انت برنس يا هشام دة انا عصرت دماغى عشان اجيبة

hogan 12-03-27 01:05 PM

رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
 
السلاح ده مكرر نقى حاجه تانيه

hesham[MaFya]a 12-03-27 01:05 PM

رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة العملاق المصرى (المشاركة 338654)
دة انت برنس يا هشام دة انا عصرت دماغى عشان اجيبة

هههه ربنا يخليك يا باشا.

العملاق المصرى 12-03-27 01:10 PM

رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
 
اسف ليك يا عم هوجان

hogan 12-03-27 01:55 PM

رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
 
[QUOTE=العملاق المصرى;338653]اسال انا بئة مطلوب العيار والاسم وبلد الصنع


http://www.iraqup.com/up/20120327/6L..._620879979.jpg
p93
روسى 9 م
والله اعلم

hogan 12-03-27 02:00 PM

رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
 
http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:A...mfCLT19ZIHi5gO

hesham[MaFya]a 12-03-27 04:30 PM

رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hogan (المشاركة 338684)

Hm-3 المكسيكى؟؟

hesham[MaFya]a 12-03-28 12:04 PM

رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
 
فين النـــــــــــــــــــــــــــــــاس :d

hogan 12-03-28 03:35 PM

رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
 
حط صوررررررررررررره

العملاق المصرى 12-03-28 04:46 PM

رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
 
اية يا هوجان انت مش لاقى غير اسلحة المكسيك اليومين دول ولا اية

العملاق المصرى 12-03-28 04:47 PM

رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
 
الناس موجودة يا عم هشام بس انت المفروض تحط سوال طالما جاوبت على السوال بس مش مشكلة هحط انا السوال المرة دى

العملاق المصرى 12-03-28 05:02 PM

رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
 
مطلوب العيار وبلد الصنع والاسم


http://www.iraqup.com/up/20120328/Q7..._965326978.jpg

hesham[MaFya]a 12-03-28 07:11 PM

رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة العملاق المصرى (المشاركة 339447)
مطلوب العيار وبلد الصنع والاسم


http://www.iraqup.com/up/20120328/Q7..._965326978.jpg

Ns2000 جنوب افريقيا؟؟
.45

hesham[MaFya]a 12-03-28 07:25 PM

رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hogan (المشاركة 339410)
حط صوررررررررررررره

حاااااااااضر بس اتأكد انها صح الأول ^^

hesham[MaFya]a 12-03-28 07:26 PM

رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
 
بما انها اول صورة ليا هحط صورة سهله جداً

http://www.modelguns.co.uk/images/scom4c.jpgمطلوب الأسم و العيار.

احمدعبدالباقى 12-03-28 09:46 PM

رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
 
البندقية M4 .
العيار:45×5,56
الطول:838(الاخمس مبسوط)757(الاخمس مغلق)
الوزن:3,15غرام (اخمس ثابت)2,52 غرام(اخمس المتحرك)
سرعة الطلقه:841متر /بالثانيه
عدد الطلقات بالدقيقه للرمي الاوتوماتيكي:700_900 طلقه
عدد الطلقات بالدقيقه للرمي النصف اوتوماتيكي:30_100طلقه
المدى القاتل:500متر
المدى المؤثر:850متر
اقصى مدى:3600متر

http://api.ning.com/files/njdfzVhEPL.../m4carbine.jpg
http://www.enemyforces.com/firearms/lr300_1.jpg

العملاق المصرى 12-03-29 01:11 PM

رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
 
لا دة انت برنس اوى يا هشام والله بس احمد عبد الباقى نسى يحط سوال

العملاق المصرى 12-03-29 01:19 PM

رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
 
مطلوب اسم المسدس والدولة المصنعة

http://www.iraqup.com/up/20120329/13...645062935.jpeg

العملاق المصرى 12-03-29 01:19 PM

رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
 
سهل جدا اهة

احمدعبدالباقى 12-03-29 02:48 PM

رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
 
1 مرفق
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة العملاق المصرى (المشاركة 339969)
لا دة انت برنس اوى يا هشام والله بس احمد عبد الباقى نسى يحط سوال

منا باتعلم منكم والله

وماكنتش متوقع تطلع صح بس الحمد لله

وادى سؤالى

http://www.egypthunt.net/attachment....1&d=1333032993

احمدعبدالباقى 12-03-29 02:53 PM

رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة العملاق المصرى (المشاركة 339972)
مطلوب اسم المسدس والدولة المصنعة

http://www.iraqup.com/up/20120329/13...645062935.jpeg

بريتا 92

ايطالى

in 9×19mm Parabellum

العملاق المصرى 12-03-29 07:44 PM

رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
 
لا غلط دة مش بريتا

العملاق المصرى 12-03-29 07:46 PM

رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
 
والبندقية دى المانى مش شركة هكلر اند كوخ واسمها bsg

besho 12-03-29 07:47 PM

رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
 
كيمار 85 سلفر

العملاق المصرى 12-03-29 07:53 PM

رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
 
هوة فين السلفر دة يا عم بيشو

العملاق المصرى 12-03-29 07:54 PM

رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
 
وانا والله يا رجالة منتدانا الجميل مبحطش اسلحة صوت عشان مبعترفش بيها

besho 12-03-29 08:45 PM

رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
 
3 ستارز اسرائيلي

العملاق المصرى 12-03-29 08:56 PM

رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
 
غلط برضو فكر شوية

besho 12-03-29 09:04 PM

رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
 
acp gun amirican


الساعة الآن 06:06 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir