الصيد فى مصر

الصيد فى مصر (http://www.egyhunt.net/index.php)
-   عيادة المنتدى (http://www.egyhunt.net/forumdisplay.php?f=60)
-   -   كارنيهات المنتدي (http://www.egyhunt.net/showthread.php?t=28882)

Karim Eid 12-06-03 01:18 AM

رد: كارنيهات المنتدي
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة أحمد عطاالله إبراهيم (المشاركة 378401)
هيا فكرة جميلة جدا جدا .. بس مش عاجبانى حكاية 16 سنة وبطاقة دى :(

يعملوا ايه اللى ماشيين فى ال 16 زى حالاتى ..

مسيرك تكبر يا ابو حميد
ههههههههههه

hafez 12-06-03 01:52 AM

رد: كارنيهات المنتدي
 
انا من السويس و علي استعاد للتواصل ارجو ان احد المشرفين يبعتلي رساله علي الخاص بالعنوان للمراسله ورقم هاتف التواصل و شكرااااا

Champion 12-06-09 11:45 AM

رد: كارنيهات المنتدي
 
طب بالنسبه للمكملوش ال 16 ؟

maheradv 12-06-09 12:42 PM

رد: كارنيهات المنتدي
 
فكره رائعه و خصوصا لواحد مالوش في النت زيي له في الصيد بس

ابو عامر 12-06-09 01:59 PM

رد: كارنيهات المنتدي
 
يا جماعه انا من بنها قليوبيه ومتطوع اخد اوراق اى حد قريب منى

احمد زكى 12-06-16 04:57 AM

رد: كارنيهات المنتدي
 
فكرة ممتازة جزاك الله خيرااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااا

elmasrey123 12-06-18 08:43 AM

رد: كارنيهات المنتدي
 
الله ينور يا كبير جارى ارسال البيانات عن طريق الايميل ارجو سرعة الرد ربنا يفتحها فى وشنا كلنا

osra26 12-06-18 11:21 AM

رد: كارنيهات المنتدي
 
فعلا الاعضاء محتاجين لكرنية ودى خطوة جميلة

osra26 12-06-18 11:21 AM

رد: كارنيهات المنتدي
 
بس السؤال ليه 100 مشاركة؟

mody_kamal 12-06-18 02:09 PM

رد: كارنيهات المنتدي
 
ان شاء الله اقابل استاذ محمد وفيق واديله الاوراق المطلوبه لعمل الكارنيه بس اظبط حالي

owkean 12-06-19 01:25 AM

رد: كارنيهات المنتدي
 
باذن ربنا في اقرب فرصه هايكون الروق تم ارساله

الادارة 12-06-19 02:25 AM

رد: كارنيهات المنتدي
 
للعلم فقط .. لا يوجد شحن dhl داخل مصر :)
خدمات الشركه تكون لشحن الطرود للخارج او توصيل الطرود الخارجيه الى عناوين مصريه فقط لا اكثر !

عبدالله99 12-06-19 02:41 AM

رد: كارنيهات المنتدي
 
بجد موضوع وفكرة فوق الممتاذة ربنا يفتح عليك

الرحاله 12-06-19 02:48 AM

رد: كارنيهات المنتدي
 
ربنا يوفقكو

ahmedm2100 12-06-19 08:51 AM

رد: كارنيهات المنتدي
 
ياريت نعرف نبعت الورق والفلوس ازاى علما باننى من الاسكندرية

ادلف هتلر 12-06-19 09:47 AM

رد: كارنيهات المنتدي
 
aالله ينور يا رجااالة ... انا عندى سؤال انا هكمل 16 سنة بعد كام شهر فهل الموضوع ده هيبقي متجدد ولا الكرنيهات هتتعمل مره وحده بس؟؟

owkean 12-06-19 03:04 PM

رد: كارنيهات المنتدي
 
سامحوني لكتر استفساري بس انا عايز اعرف الكرنيه ده هاينفع ليا علما باني في سوهاج

zaza_moon2020 12-06-19 04:01 PM

رد: كارنيهات المنتدي
 
الله ينور عليكم جميعا

owkean 12-06-20 05:23 PM

رد: كارنيهات المنتدي
 
يعني لما هالاقي ورش سلاح عندي او محلات للبيع هايديني تخفيض زي اعضار الوجه البحري من الجمهوريه ولا ايه

Mohamed El-Hadidy 12-06-20 05:31 PM

رد: كارنيهات المنتدي
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ادلف هتلر (المشاركة 390029)
aالله ينور يا رجااالة ... انا عندى سؤال انا هكمل 16 سنة بعد كام شهر فهل الموضوع ده هيبقي متجدد ولا الكرنيهات هتتعمل مره وحده بس؟؟

وقت ما تكمل 16 سنه تقدر تعمل الكارنيه يعني في اي وقت‎

عبــ الله ــد @ 12-06-20 05:47 PM

رد: كارنيهات المنتدي
 
ليه اكثر من 16 سنة لييييييييييييييييييييييه ؟ :( :(

elsayed elghitany 12-06-20 05:49 PM

رد: كارنيهات المنتدي
 
موضوع رائع بمعني الكلمه
ومجهود جبار ماشا الله
بس ممكن سؤال
الي فهمته اني ممكن ابعت كل الاوراق والمصاريف من غير مااجي
طيب والكرنيه اما يطلع هاجي استلمه ولاهعمل ايه؟

pooforever_2010 12-06-20 05:51 PM

رد: كارنيهات المنتدي
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة elsayed elghitany (المشاركة 390926)
موضوع رائع بمعني الكلمه
ومجهود جبار ماشا الله
بس ممكن سؤال
الي فهمته اني ممكن ابعت كل الاوراق والمصاريف من غير مااجي
طيب والكرنيه اما يطلع هاجي استلمه ولاهعمل ايه؟

لا يا باشا راسل استاذ حسن عرابى
حينسق معاك ويشوف اقرب فرع شكركه من شركات الشحن ليك
ويبعتهولك بواستطها

تحياتى

owkean 12-06-20 06:33 PM

رد: كارنيهات المنتدي
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة pooforever_2010 (المشاركة 390928)
لا يا باشا راسل استاذ حسن عرابى
حينسق معاك ويشوف اقرب فرع شكركه من شركات الشحن ليك
ويبعتهولك بواستطها

تحياتى

تحياتي ياباشا ويريت ماتكونش لسه زعلان مني

عبــ الله ــد @ 12-06-20 06:55 PM

رد: كارنيهات المنتدي
 
انا ذعلان منتو تلتو يا وِحثين ، :( الي ثغيرين ذيي يعملو ايه يعني ؟ مث يبقى معاهم تارنيه ؟

عبــ الله ــد @ 12-06-20 06:56 PM

رد: كارنيهات المنتدي
 
:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(

Champion 12-06-20 07:00 PM

رد: كارنيهات المنتدي
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة عبــ الله ــد @ (المشاركة 390965)
انا ذعلان منتو تلتو يا وِحثين ، :( الي ثغيرين ذيي يعملو ايه يعني ؟ مث يبقى معاهم تارنيه ؟

عندك حق ياثاحبي انا عاوز تارنيه !

elsayed elghitany 12-06-20 07:34 PM

رد: كارنيهات المنتدي
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة pooforever_2010 (المشاركة 390928)
لا يا باشا راسل استاذ حسن عرابى
حينسق معاك ويشوف اقرب فرع شكركه من شركات الشحن ليك
ويبعتهولك بواستطها

تحياتى

ممكن ياباشا اي طريقه تواصل مع الاستاذ حسن

Mohamed El-Hadidy 12-06-20 08:24 PM

رد: كارنيهات المنتدي
 
يا باشا راسل الاستاذ حسن عرابي علي الخاص

owkean 12-06-21 12:15 AM

رد: كارنيهات المنتدي
 
علي فكره الاستاذ عرابي انسان قمه في الادب والزوق والاحترام

ahmedm2100 12-06-21 12:24 AM

رد: كارنيهات المنتدي
 
ممكن رقم تليفون الاستاذ عرابى او اسمه على المنتدى

محمد مصطفى جحا 12-06-21 12:32 AM

رد: كارنيهات المنتدي
 
هو لازم 100 مشاركه انا نفسى اعمل الكارنيه بس عقبال ما اجيب ال100 مشاركه هاخد وقت جامد

Mohamed El-Hadidy 12-06-21 12:34 AM

رد: كارنيهات المنتدي
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmedm2100 (المشاركة 391230)
ممكن رقم تليفون الاستاذ عرابى او اسمه على المنتدى


ده لينك الصفحه بتاعة عرابي باشا http://www.egypthunt.net/member.php?u=12692 و هو الكاتب الموضوع علي فكره,,بالتوفيق

kral hunter 12-06-25 11:51 AM

رد: كارنيهات المنتدي
 
very goodmen thank you

eyad.elb7ery 12-06-30 03:30 AM

رد: كارنيهات المنتدي
 
طيب انا من سكان القاهره ابعت المطلوب ازاى ولمين؟

ahmed578 12-07-01 03:26 PM

رد: كارنيهات المنتدي
 
انا جديد بالمنتدى ... وشرفت بانضمامي اليه

ahmed578 12-07-01 03:26 PM

رد: كارنيهات المنتدي
 
ارجو ان توضيح عدد المشاركات

ahmed578 12-07-01 03:27 PM

رد: كارنيهات المنتدي
 
هل معناها تعليقات ام مشاركات بموضوعات للانضمام

owkean 12-07-03 10:19 AM

رد: كارنيهات المنتدي
 
ايوه المشاركه هي العليق علي الموضوع واهلا بيك وربنا يوفقك مع اخوانك في المنتدي

Orabi 12-07-04 12:19 AM

رد: كارنيهات المنتدي
 
السلام عليكم ورحمة الله و بركاته

إخواتي الأعضاء جزيل الشكر علي اللي قولتوه في حقي. و أنا فعلاً أفتقدكم كلكم.
عايز أوضح شيء للناس اللي بتسأل علشان موضوع الكارنيه، بعتذر بشده لأن ربنا سبحانه و تعالي وفقني و صممت كارنيه محترم للمنتدي و تم تنفيذه بالفعل بس إعتذاري عن المساعده لأني لم أعد مسئول و لا أنتمي لطاقم الإدارة. أنا دلوقتي زيكم عضو عادي :)
أي حد عايز الكارنيه يكلم أستاذي و مُعَلِمي و مثال الخلق الرفيعه أ/ محمد محمود و هو هيقوم باللازم و أحسن مني بكتير كمان.
بعتذر تاني و لكم جميعاً جزيل الشكر


الساعة الآن 04:28 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir