![]() |
رد: كارنيهات المنتدي
اقتباس:
ههههههههههه |
رد: كارنيهات المنتدي
انا من السويس و علي استعاد للتواصل ارجو ان احد المشرفين يبعتلي رساله علي الخاص بالعنوان للمراسله ورقم هاتف التواصل و شكرااااا
|
رد: كارنيهات المنتدي
طب بالنسبه للمكملوش ال 16 ؟
|
رد: كارنيهات المنتدي
فكره رائعه و خصوصا لواحد مالوش في النت زيي له في الصيد بس
|
رد: كارنيهات المنتدي
يا جماعه انا من بنها قليوبيه ومتطوع اخد اوراق اى حد قريب منى
|
رد: كارنيهات المنتدي
فكرة ممتازة جزاك الله خيرااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااا
|
رد: كارنيهات المنتدي
الله ينور يا كبير جارى ارسال البيانات عن طريق الايميل ارجو سرعة الرد ربنا يفتحها فى وشنا كلنا
|
رد: كارنيهات المنتدي
فعلا الاعضاء محتاجين لكرنية ودى خطوة جميلة
|
رد: كارنيهات المنتدي
بس السؤال ليه 100 مشاركة؟
|
رد: كارنيهات المنتدي
ان شاء الله اقابل استاذ محمد وفيق واديله الاوراق المطلوبه لعمل الكارنيه بس اظبط حالي
|
رد: كارنيهات المنتدي
باذن ربنا في اقرب فرصه هايكون الروق تم ارساله
|
رد: كارنيهات المنتدي
للعلم فقط .. لا يوجد شحن dhl داخل مصر :)
خدمات الشركه تكون لشحن الطرود للخارج او توصيل الطرود الخارجيه الى عناوين مصريه فقط لا اكثر ! |
رد: كارنيهات المنتدي
بجد موضوع وفكرة فوق الممتاذة ربنا يفتح عليك
|
رد: كارنيهات المنتدي
ربنا يوفقكو
|
رد: كارنيهات المنتدي
ياريت نعرف نبعت الورق والفلوس ازاى علما باننى من الاسكندرية
|
رد: كارنيهات المنتدي
aالله ينور يا رجااالة ... انا عندى سؤال انا هكمل 16 سنة بعد كام شهر فهل الموضوع ده هيبقي متجدد ولا الكرنيهات هتتعمل مره وحده بس؟؟
|
رد: كارنيهات المنتدي
سامحوني لكتر استفساري بس انا عايز اعرف الكرنيه ده هاينفع ليا علما باني في سوهاج
|
رد: كارنيهات المنتدي
الله ينور عليكم جميعا
|
رد: كارنيهات المنتدي
يعني لما هالاقي ورش سلاح عندي او محلات للبيع هايديني تخفيض زي اعضار الوجه البحري من الجمهوريه ولا ايه
|
رد: كارنيهات المنتدي
اقتباس:
|
رد: كارنيهات المنتدي
ليه اكثر من 16 سنة لييييييييييييييييييييييه ؟ :( :(
|
رد: كارنيهات المنتدي
موضوع رائع بمعني الكلمه
ومجهود جبار ماشا الله بس ممكن سؤال الي فهمته اني ممكن ابعت كل الاوراق والمصاريف من غير مااجي طيب والكرنيه اما يطلع هاجي استلمه ولاهعمل ايه؟ |
رد: كارنيهات المنتدي
اقتباس:
حينسق معاك ويشوف اقرب فرع شكركه من شركات الشحن ليك ويبعتهولك بواستطها تحياتى |
رد: كارنيهات المنتدي
اقتباس:
|
رد: كارنيهات المنتدي
انا ذعلان منتو تلتو يا وِحثين ، :( الي ثغيرين ذيي يعملو ايه يعني ؟ مث يبقى معاهم تارنيه ؟
|
رد: كارنيهات المنتدي
:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(
|
رد: كارنيهات المنتدي
اقتباس:
|
رد: كارنيهات المنتدي
اقتباس:
|
رد: كارنيهات المنتدي
يا باشا راسل الاستاذ حسن عرابي علي الخاص
|
رد: كارنيهات المنتدي
علي فكره الاستاذ عرابي انسان قمه في الادب والزوق والاحترام
|
رد: كارنيهات المنتدي
ممكن رقم تليفون الاستاذ عرابى او اسمه على المنتدى
|
رد: كارنيهات المنتدي
هو لازم 100 مشاركه انا نفسى اعمل الكارنيه بس عقبال ما اجيب ال100 مشاركه هاخد وقت جامد
|
رد: كارنيهات المنتدي
اقتباس:
ده لينك الصفحه بتاعة عرابي باشا http://www.egypthunt.net/member.php?u=12692 و هو الكاتب الموضوع علي فكره,,بالتوفيق |
رد: كارنيهات المنتدي
very goodmen thank you
|
رد: كارنيهات المنتدي
طيب انا من سكان القاهره ابعت المطلوب ازاى ولمين؟
|
رد: كارنيهات المنتدي
انا جديد بالمنتدى ... وشرفت بانضمامي اليه
|
رد: كارنيهات المنتدي
ارجو ان توضيح عدد المشاركات
|
رد: كارنيهات المنتدي
هل معناها تعليقات ام مشاركات بموضوعات للانضمام
|
رد: كارنيهات المنتدي
ايوه المشاركه هي العليق علي الموضوع واهلا بيك وربنا يوفقك مع اخوانك في المنتدي
|
رد: كارنيهات المنتدي
السلام عليكم ورحمة الله و بركاته
إخواتي الأعضاء جزيل الشكر علي اللي قولتوه في حقي. و أنا فعلاً أفتقدكم كلكم. عايز أوضح شيء للناس اللي بتسأل علشان موضوع الكارنيه، بعتذر بشده لأن ربنا سبحانه و تعالي وفقني و صممت كارنيه محترم للمنتدي و تم تنفيذه بالفعل بس إعتذاري عن المساعده لأني لم أعد مسئول و لا أنتمي لطاقم الإدارة. أنا دلوقتي زيكم عضو عادي :) أي حد عايز الكارنيه يكلم أستاذي و مُعَلِمي و مثال الخلق الرفيعه أ/ محمد محمود و هو هيقوم باللازم و أحسن مني بكتير كمان. بعتذر تاني و لكم جميعاً جزيل الشكر |
| الساعة الآن 04:28 PM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir