![]() |
رد: شرح متكامل عن تمويه البنادق...تجربه على الكرال والــ bsa
أكيد أنت أدرى ياقبطان و شكرا على التوضيح .. .:oبس لو فيها رخامة عاوز نصيحة منك لأخوك الصغير : بفكر أشتري بندقية كرال رماية .. إيه رأيك ؟ و ياريت تقولي سعرها كام دلوقت -لو نصحتني بيها - طبعا علشان مايتنصبش عليا في سعرها . و لو عندك نصيحه تانيه صغيوره ففوق البيعه و انت أبو الكرم ياريت ماتبخلش عل اخوك بيها |
رد: شرح متكامل عن تمويه البنادق...تجربه على الكرال والــ bsa
لوسمحت انا عايز اسأل اذا كان مسموح استيراد بندقية رش من الخارج عن طريق شركات الشحن
|
رد: شرح متكامل عن تمويه البنادق...تجربه على الكرال والــ bsa
اقتباس:
واكيد الكرال رمايه بندقيه محترمه وشيك جدا وسعرها تقريبا 1650 ونصيحتى بقى ليك انك لما تشتريها ماتضربش بيها خالص قبل ماتفكها وتشحمها كويس وتعملها التعديلات اللازم زى تغيير قاعدة السوسته الفايبر بواحده معدن ولو حسيت ان السوسته ضعيفه برده غيرها وشوف الموضوع ده ممكن يفيدك http://www.egypthunt.net/showthread.php?t=29417 |
رد: شرح متكامل عن تمويه البنادق...تجربه على الكرال والــ bsa
اقتباس:
وشركات الشحن مش بتستورد غير قطع الغيار بس |
رد: شرح متكامل عن تمويه البنادق...تجربه على الكرال والــ bsa
مساء الجمال مواضيعك كلها جميله
|
رد: شرح متكامل عن تمويه البنادق...تجربه على الكرال والــ bsa
موضوع ممتاز
++++++تقييم +++++++ |
رد: شرح متكامل عن تمويه البنادق...تجربه على الكرال والــ bsa
اقتباس:
|
رد: شرح متكامل عن تمويه البنادق...تجربه على الكرال والــ bsa
اقتباس:
وشكرا ياكبير على التقييم |
رد: شرح متكامل عن تمويه البنادق...تجربه على الكرال والــ bsa
الله ينور عليك فكرة جميل وتنفيذ احلىة الف شكر عالمكوضوع
|
رد: شرح متكامل عن تمويه البنادق...تجربه على الكرال والــ bsa
اقتباس:
|
رد: شرح متكامل عن تمويه البنادق...تجربه على الكرال والــ bsa
روعة و فعلاً طريقة جميلة جداً و تسلم إيدك على الفن الجميل دة لإن دة فعلاً فن يا فنان
و تسلم إيدك عالموضوع الجميل دة ....... |
رد: شرح متكامل عن تمويه البنادق...تجربه على الكرال والــ bsa
اقتباس:
ويارب فعلا يكون الموضوع عجبك تحياتى ليك |
رد: شرح متكامل عن تمويه البنادق...تجربه على الكرال والــ bsa
تسلم ايدك ...........والله فكره حلوه جدا
|
رد: شرح متكامل عن تمويه البنادق...تجربه على الكرال والــ bsa
فى ناس هنا فى المنتدى بيقولو ان الزق ده هيسيب اثار وانا متهيقل الاثار دى بتتحاش بسرعه لو جبت فوطه مبلوله ومسحتها كويس والحكايه دى كانت معموله على كفر بتاع موبايل واحد صحبى ونفعت ومبقاش ليه اثر خالص بس الموضوع ده تحفه
|
رد: شرح متكامل عن تمويه البنادق...تجربه على الكرال والــ bsa
بسم الله ما شاء الله
جميل جدا تسلم ايدك |
رد: شرح متكامل عن تمويه البنادق...تجربه على الكرال والــ bsa
شرح وافى ومنظم واداء رائع تسلم ايدك ياباشا
|
رد: شرح متكامل عن تمويه البنادق...تجربه على الكرال والــ bsa
الله ينور عليك رائعه لكن هل ياترى الطريقة دى عمليه ولاه بتفك على طول
ولك كل الشكر وجزاك الله خيرا |
رد: شرح متكامل عن تمويه البنادق...تجربه على الكرال والــ bsa
ملهااااااش حل والله تمام
|
رد: شرح متكامل عن تمويه البنادق...تجربه على الكرال والــ bsa
جميله جدا وتحافظ علي الشكل الاصلي اسامة البندقيه
|
رد: شرح متكامل عن تمويه البنادق...تجربه على الكرال والــ bsa
افكار ممتازه هنفذها علي البندقية الكرال
|
رد: شرح متكامل عن تمويه البنادق...تجربه على الكرال والــ bsa
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته
اولا انا بشكر حضرتك على الموضوع الجميل المبدع ثانيا انا جديد فى مجال الصيد و امتلك بندقية كرال تركى نفس الكرال اللى انت اشتغلت عليها بالضبط كنت عايز اسال حضرتك كام سؤال اذا سمحت 1 اية رايك فى الكرال بعيدا عن الكلام الجميل اللى مكتوب فى المنتى بمعنى تعطيها كام من 10 بالنسبة لسعرها اللى هو 2400 فى 2018 ؟ 2 انا عارف ان الكلام فى الموضوع دا ممنوع بس انا معنديش مكان تانى اعرف منة بخصوص المنظار اية الفيدة منة مع العلم انى عندما اقوم بالصيد استخدم نظارة نظر خاصة بى لضعف العين اليمين مبعنى هو مفيد و هيخلينى مش هحتاج للنظارة و اخرا انا بشكر حضرتك على الشرح |
رد: شرح متكامل عن تمويه البنادق...تجربه على الكرال والــ bsa
اقتباس:
بندقيه كويسه جداً وسعرها ممتاز بالنسبه لامكانيتها التيلسكوي شة ممتاز للغايه وبالذات لضعاف النظر |
| الساعة الآن 01:54 PM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir