![]() |
رد: الكرال فى شكلها الجديد بعد تعديل الدبشك
ارجوا من الاخوة الاعضاء اللى بعتوا لى رسايل على الخاص ولم يتم الرد عليها انه يكتبلى مشاركه هنا يعرفنى ان فى رساله لانى بصراحه بعت لناس رسايل وموصلتش ومش فاكر مين اللى رديت عليه ومن مردتش واى واحد انا اتاخرت عليه فى الرد ياريت يعذرنى لظروف خاصه جدا
|
رد: الكرال فى شكلها الجديد بعد تعديل الدبشك
مش كنت تقلي قبل مبيع البام ههههه
ربنا يوفقك فعلا |
رد: الكرال فى شكلها الجديد بعد تعديل الدبشك
روووووووووووووووووووعة تسلم ايدك
|
رد: الكرال فى شكلها الجديد بعد تعديل الدبشك
بسم الله ماشاء الله شغل عالي جدااااااااااا واتقان بجد تسلم ايديك مجهود رااااااااااائع
|
رد: الكرال فى شكلها الجديد بعد تعديل الدبشك
1 مرفق
اخى الحبيب راغب دى صورة البى اس ايه اللى قولتلك محتاج ليها دبشك يارب تقدر تساعدنى وجزاك الله كل خير اخى الحبيب
|
رد: الكرال فى شكلها الجديد بعد تعديل الدبشك
اقتباس:
اقتباس:
|
Re: الكرال فى شكلها الجديد بعد تعديل الدبشك
|
رد: Re: الكرال فى شكلها الجديد بعد تعديل الدبشك
اقتباس:
|
رد: الكرال فى شكلها الجديد بعد تعديل الدبشك
بسم الله ما شاء الله
بأمانه بأمانه الله ينور و ان شاء الله اول بندقيه هاى باور امسكها يكون دبشكها من عند حضرتك انا معجب جدا جدا بدبشك جلد التعبان و الله تحفه بجد بجد |
رد: الكرال فى شكلها الجديد بعد تعديل الدبشك
اخى الفاضل تحيه خاصه
بعتلك رساله على الخاص رمضان كريم |
رد: الكرال فى شكلها الجديد بعد تعديل الدبشك
السلام عليكم استاذ راغب حضرتك انا كنت كلمت حضرتك من فترة و كان في اتفاق علي دبشك ويعد كدة ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
|
رد: الكرال فى شكلها الجديد بعد تعديل الدبشك
الله عليك ابداع اكثر من رائع
|
رد: الكرال فى شكلها الجديد بعد تعديل الدبشك
السلام عليكم
استاذ راغب تحياتى لحضرتك يوجد لحضرتك رسالة على الخاص منى انا ارجو منك الرد لو تسمح:) |
رد: الكرال فى شكلها الجديد بعد تعديل الدبشك
جزى الله خيرا كل من شرح صدرى بكلماته الطيبه واسال الله عز وجل ان يوفقنى فى هذا الامر ويصرف عنى شره
انا رديت على كل الرسائل اللى وصلتنى ومع ذلك فيه اخوه بيقولوا ان الرسايل موصلتش عموما انا رديت تانى لكن عندى حاجه غريبه مش عارف هى عند كل الناس ولا ايه وهى ان دايما صندوق الصادر عندى صفر مش فاهم بقى هو عادى كده ولا ايه , وكل ما ابعت رساله مش بلاقيها تانى !!!!!!!! |
رد: الكرال فى شكلها الجديد بعد تعديل الدبشك
الله أكبر ... ايه الجمال ده
|
رد: الكرال فى شكلها الجديد بعد تعديل الدبشك
ana kont 3ayez wahed zay el debshek el geld el te3ban da bas sada
|
رد: الكرال فى شكلها الجديد بعد تعديل الدبشك
فنان يا أستاذ راغب
يا ترى حضرتك بتعمل Bullpup كمان و لا لأ؟؟؟ |
رد: الكرال فى شكلها الجديد بعد تعديل الدبشك
اقتباس:
اقتباس:
اقتباس:
|
رد: الكرال فى شكلها الجديد بعد تعديل الدبشك
السلام عليكم
أخي الفاضل هل ممكن عمل دبشك لغير الكرال ؟؟؟؟؟ ولو ممكن رقم تليفونك لسهولة التواصل |
رد: الكرال فى شكلها الجديد بعد تعديل الدبشك
ماشاء الله بجد تحفة
|
رد: الكرال فى شكلها الجديد بعد تعديل الدبشك
ما شاء الله
الشغل ده عندنا فى مصر !! |
رد: الكرال فى شكلها الجديد بعد تعديل الدبشك
تسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسلم
|
رد: الكرال فى شكلها الجديد بعد تعديل الدبشك
حدش يعرف سعرها عامل كام دلوقت
|
رد: الكرال فى شكلها الجديد بعد تعديل الدبشك
باشا ياريت رقم التليفون على الخاص للتعارف وعمل دبشك ومتشكرين على تعبك وامكانياتك الجامده
|
رد: الكرال فى شكلها الجديد بعد تعديل الدبشك
بجد والله فنان وعجبني الدبشك البني المفرغ
|
رد: الكرال فى شكلها الجديد بعد تعديل الدبشك
الله ينور تسلم ايدك
|
رد: الكرال فى شكلها الجديد بعد تعديل الدبشك
ماشاء الله لاقوة الابالله
_____________ |
رد: الكرال فى شكلها الجديد بعد تعديل الدبشك
الله ينور شغل ممتاذ طيب ممكن تعملي دبشك للديانا 54 الاصدار الاول
كان نفس ال52 |
رد: الكرال فى شكلها الجديد بعد تعديل الدبشك
تسلم الايادي استاذ راغب
انا شوفت عندك دبشك تحفه جدا تسلم ايدك فعلا شغلك عالي جدا , ربنا يبارك لك |
رد: الكرال فى شكلها الجديد بعد تعديل الدبشك
ينفع الدبشك دة يتركب على الكرال الكسر
|
رد: الكرال فى شكلها الجديد بعد تعديل الدبشك
100 % تمام التمام
شغل عالي جداً و أشكال روعة الروعة ............................. |
رد: الكرال فى شكلها الجديد بعد تعديل الدبشك
استاذ والله
|
رد: الكرال فى شكلها الجديد بعد تعديل الدبشك
اكثر من رائع
|
رد: الكرال فى شكلها الجديد بعد تعديل الدبشك
شكرا جزيلا لكم جميعا ولكل من شرفنى فى الموضوع
وياريت ياجماعه لو اى عضو بعتلى رسالة ومردتش علية يكتبلى تنويه هنا فى الموضوع لان صندوق الصادر عندى صفر ومش عارف الرسايل بتوصل ولا لآ |
رد: الكرال فى شكلها الجديد بعد تعديل الدبشك
تم وصول الدبشك وتم تركيبه على الكرال.
فعلا دبشك ممتاز بجميع المقاييس. شكرا اخى العزيز الاستاذ راغب. خالص تحياتى. |
رد: الكرال فى شكلها الجديد بعد تعديل الدبشك
والله العظيم فنان..........ابعت لمصنع الكرال فى تركيا ...والله لو الدبشك دة راكب على الكرال من بلادها هاتتباع ب 2000 او 3000.فعلا المصريين عباقرة
|
رد: الكرال فى شكلها الجديد بعد تعديل الدبشك
ممكن رقمك ياباشا انا بعتلك رساله ع الخاص ورقمي 01064043665 في انتظار مكالمه من حضرتك لامر هام جداا والف شكر
|
رد: الكرال فى شكلها الجديد بعد تعديل الدبشك
بصراحه انا كلمتك يا استاذ راغب وحضرتك قمه الزوق والاحترام والتعاون
بجد ياجماعه الراجل ده مفيش منه 2 متعاون جدااا والدبشك كان فيه بعض العيوب لانه كان من ضمن المجموعه الاولي ورحب جدااا وهيعملي دبشك تاني ويظبطهولي وسألته ع التكاليف مرضاش يقبل اي تكاليف ورحب جدااا بصراحه انتا مفيش منك الزمن ده يا استاذ راغب |
رد: الكرال فى شكلها الجديد بعد تعديل الدبشك
استاذ راغب انا سامى كلمتك وفعلا تسلم ايدك على الشغل العالى ده
|
رد: الكرال فى شكلها الجديد بعد تعديل الدبشك
استاذ راغب انا سامى كلمتك النهارده بخصوص دبشك بندقيه كرال بتعديلات خاصه وهى كالاتى :-
1 : كتابة اول حرفين من اسمى على البندقيه بالشكل الاتى S . M 2 : امكانية التعديل فى المخده بالتعليه والتوطيه ومرفق صوره للتوضيح وتكون المخده من الجلد او ماده مريحه للرقبه 3 : عمل ثقب من اسفل البندقيه لتركيب بايبود بعد نهاية فتحة العتله مباشرة ب 1 سنتى 4 : تركيب ماصة الصدمات الخاصه بالكرال الموجوده فى اخر الديبشك وهى متوفره لدى وشكرا جزيلا http://img825.imageshack.us/img825/5683/87157361.jpg |
| الساعة الآن 07:18 PM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir