الصيد فى مصر

الصيد فى مصر (http://www.egyhunt.net/index.php)
-   بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها (http://www.egyhunt.net/forumdisplay.php?f=51)
-   -   الكرال فى شكلها الجديد بعد تعديل الدبشك (http://www.egyhunt.net/showthread.php?t=29096)

راغب 12-07-25 08:20 PM

رد: الكرال فى شكلها الجديد بعد تعديل الدبشك
 
ارجوا من الاخوة الاعضاء اللى بعتوا لى رسايل على الخاص ولم يتم الرد عليها انه يكتبلى مشاركه هنا يعرفنى ان فى رساله لانى بصراحه بعت لناس رسايل وموصلتش ومش فاكر مين اللى رديت عليه ومن مردتش واى واحد انا اتاخرت عليه فى الرد ياريت يعذرنى لظروف خاصه جدا

fesal 12-07-29 12:47 AM

رد: الكرال فى شكلها الجديد بعد تعديل الدبشك
 
مش كنت تقلي قبل مبيع البام ههههه
ربنا يوفقك فعلا

قناص حلوان 12-07-29 02:37 AM

رد: الكرال فى شكلها الجديد بعد تعديل الدبشك
 
روووووووووووووووووووعة تسلم ايدك

صقر الدلتا 12-07-30 11:05 AM

رد: الكرال فى شكلها الجديد بعد تعديل الدبشك
 
بسم الله ماشاء الله شغل عالي جدااااااااااا واتقان بجد تسلم ايديك مجهود رااااااااااائع

الشبح المصرى 12-07-30 02:57 PM

رد: الكرال فى شكلها الجديد بعد تعديل الدبشك
 
1 مرفق
اخى الحبيب راغب دى صورة البى اس ايه اللى قولتلك محتاج ليها دبشك يارب تقدر تساعدنى وجزاك الله كل خير اخى الحبيب

راغب 12-07-30 06:26 PM

رد: الكرال فى شكلها الجديد بعد تعديل الدبشك
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة صقر الدلتا (المشاركة 411315)
بسم الله ماشاء الله شغل عالي جدااااااااااا واتقان بجد تسلم ايديك مجهود رااااااااااائع

جزاك الله خيرا , نورت الموضوع
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الشبح المصرى (المشاركة 411409)
اخى الحبيب راغب دى صورة البى اس ايه اللى قولتلك محتاج ليها دبشك يارب تقدر تساعدنى وجزاك الله كل خير اخى الحبيب

تمام بس المشكله ان الصوره بعيده مش موضحة الموديل بتاعها

زياد عثمان مهنا 12-07-30 06:41 PM

Re: الكرال فى شكلها الجديد بعد تعديل الدبشك
 
استاذ راغب ممكن ميل حضرتك
او ضيف ميلي على الفيس او الياهو
ziad_love_2011@yahoo.com

راغب 12-07-30 06:53 PM

رد: Re: الكرال فى شكلها الجديد بعد تعديل الدبشك
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة زياد عثمان مهنا (المشاركة 411483)
استاذ راغب ممكن ميل حضرتك
او ضيف ميلي على الفيس او الياهو
ziad_love_2011@yahoo.com

تمت الاضافه على الياهو وبعتلك الايميا على الخاص

@#$ the hero $#@ 12-08-05 10:00 PM

رد: الكرال فى شكلها الجديد بعد تعديل الدبشك
 
بسم الله ما شاء الله

بأمانه بأمانه الله ينور و ان شاء الله اول بندقيه هاى باور امسكها يكون دبشكها من عند حضرتك

انا معجب جدا جدا بدبشك جلد التعبان و الله تحفه بجد بجد

samooz 12-08-07 03:14 PM

رد: الكرال فى شكلها الجديد بعد تعديل الدبشك
 
اخى الفاضل تحيه خاصه
بعتلك رساله على الخاص
رمضان كريم

moorg 12-08-08 02:25 AM

رد: الكرال فى شكلها الجديد بعد تعديل الدبشك
 
السلام عليكم استاذ راغب حضرتك انا كنت كلمت حضرتك من فترة و كان في اتفاق علي دبشك ويعد كدة ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

puma hill 12-08-08 04:09 AM

رد: الكرال فى شكلها الجديد بعد تعديل الدبشك
 
الله عليك ابداع اكثر من رائع

الصالح احمد 12-08-08 06:27 PM

رد: الكرال فى شكلها الجديد بعد تعديل الدبشك
 
السلام عليكم
استاذ راغب تحياتى لحضرتك
يوجد لحضرتك رسالة على الخاص منى انا ارجو منك الرد لو تسمح:)

راغب 12-08-09 02:55 AM

رد: الكرال فى شكلها الجديد بعد تعديل الدبشك
 
جزى الله خيرا كل من شرح صدرى بكلماته الطيبه واسال الله عز وجل ان يوفقنى فى هذا الامر ويصرف عنى شره
انا رديت على كل الرسائل اللى وصلتنى ومع ذلك فيه اخوه بيقولوا ان الرسايل موصلتش عموما انا رديت تانى
لكن عندى حاجه غريبه مش عارف هى عند كل الناس ولا ايه وهى ان دايما صندوق الصادر عندى صفر مش فاهم بقى هو عادى كده ولا ايه , وكل ما ابعت رساله مش بلاقيها تانى !!!!!!!!

عبد.الرحمن 12-08-09 05:12 AM

رد: الكرال فى شكلها الجديد بعد تعديل الدبشك
 
الله أكبر ... ايه الجمال ده

Mohamed mada 12-08-15 02:22 AM

رد: الكرال فى شكلها الجديد بعد تعديل الدبشك
 
ana kont 3ayez wahed zay el debshek el geld el te3ban da bas sada

Karam 12-08-17 10:23 AM

رد: الكرال فى شكلها الجديد بعد تعديل الدبشك
 
فنان يا أستاذ راغب
يا ترى حضرتك بتعمل Bullpup كمان و لا لأ؟؟؟

راغب 12-08-17 06:22 PM

رد: الكرال فى شكلها الجديد بعد تعديل الدبشك
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة عبد.الرحمن (المشاركة 416649)
الله أكبر ... ايه الجمال ده

جزاك الله خيرا
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Mohamed mada (المشاركة 419338)
ana kont 3ayez wahed zay el debshek el geld el te3ban da bas sada

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Karam (المشاركة 420494)
فنان يا أستاذ راغب
يا ترى حضرتك بتعمل Bullpup كمان و لا لأ؟؟؟

[COLOR="blue"]جزاك الله خيرا

Abosaleh1428 12-08-20 05:49 PM

رد: الكرال فى شكلها الجديد بعد تعديل الدبشك
 
السلام عليكم
أخي الفاضل هل ممكن عمل دبشك لغير الكرال ؟؟؟؟؟ ولو ممكن رقم تليفونك لسهولة التواصل

hamoda1991 12-08-22 06:03 PM

رد: الكرال فى شكلها الجديد بعد تعديل الدبشك
 
ماشاء الله بجد تحفة

hazeeeeem 12-08-23 10:14 PM

رد: الكرال فى شكلها الجديد بعد تعديل الدبشك
 
ما شاء الله
الشغل ده عندنا فى مصر !!

mido492003 12-08-24 01:56 AM

رد: الكرال فى شكلها الجديد بعد تعديل الدبشك
 
تسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسلم

hamoda1991 12-08-24 02:28 AM

رد: الكرال فى شكلها الجديد بعد تعديل الدبشك
 
حدش يعرف سعرها عامل كام دلوقت

tarik el 12-10-29 11:38 PM

رد: الكرال فى شكلها الجديد بعد تعديل الدبشك
 
باشا ياريت رقم التليفون على الخاص للتعارف وعمل دبشك ومتشكرين على تعبك وامكانياتك الجامده

Hamo.Alex 12-10-30 01:54 AM

رد: الكرال فى شكلها الجديد بعد تعديل الدبشك
 
بجد والله فنان وعجبني الدبشك البني المفرغ

عصام سدراك 12-11-05 03:03 PM

رد: الكرال فى شكلها الجديد بعد تعديل الدبشك
 
الله ينور تسلم ايدك

ابوجودة 12-11-05 06:49 PM

رد: الكرال فى شكلها الجديد بعد تعديل الدبشك
 
ماشاء الله لاقوة الابالله
_____________

AMR EBID 12-11-07 09:28 PM

رد: الكرال فى شكلها الجديد بعد تعديل الدبشك
 
الله ينور شغل ممتاذ طيب ممكن تعملي دبشك للديانا 54 الاصدار الاول
كان نفس ال52

miroo 12-11-11 07:36 PM

رد: الكرال فى شكلها الجديد بعد تعديل الدبشك
 
تسلم الايادي استاذ راغب
انا شوفت عندك دبشك تحفه جدا

تسلم ايدك
فعلا شغلك عالي جدا , ربنا يبارك لك

tarik el 12-12-26 05:16 PM

رد: الكرال فى شكلها الجديد بعد تعديل الدبشك
 
ينفع الدبشك دة يتركب على الكرال الكسر

Mohammad Al Qassam 13-01-03 10:18 PM

رد: الكرال فى شكلها الجديد بعد تعديل الدبشك
 
100 % تمام التمام
شغل عالي جداً
و أشكال روعة الروعة
.............................

beboo 13-01-04 03:02 AM

رد: الكرال فى شكلها الجديد بعد تعديل الدبشك
 
استاذ والله

ehab98 13-02-08 10:46 AM

رد: الكرال فى شكلها الجديد بعد تعديل الدبشك
 
اكثر من رائع

راغب 13-03-02 07:05 PM

رد: الكرال فى شكلها الجديد بعد تعديل الدبشك
 
شكرا جزيلا لكم جميعا ولكل من شرفنى فى الموضوع
وياريت ياجماعه لو اى عضو بعتلى رسالة ومردتش علية يكتبلى تنويه هنا فى الموضوع لان صندوق الصادر عندى صفر ومش عارف الرسايل بتوصل ولا لآ

adel152 13-03-06 12:01 AM

رد: الكرال فى شكلها الجديد بعد تعديل الدبشك
 
تم وصول الدبشك وتم تركيبه على الكرال.
فعلا دبشك ممتاز بجميع المقاييس.
شكرا اخى العزيز الاستاذ راغب.
خالص تحياتى.

ابو مروان 13-03-06 12:19 AM

رد: الكرال فى شكلها الجديد بعد تعديل الدبشك
 
والله العظيم فنان..........ابعت لمصنع الكرال فى تركيا ...والله لو الدبشك دة راكب على الكرال من بلادها هاتتباع ب 2000 او 3000.فعلا المصريين عباقرة

mody_kamal 13-04-15 12:56 PM

رد: الكرال فى شكلها الجديد بعد تعديل الدبشك
 
ممكن رقمك ياباشا انا بعتلك رساله ع الخاص ورقمي 01064043665 في انتظار مكالمه من حضرتك لامر هام جداا والف شكر

mody_kamal 13-04-15 01:15 PM

رد: الكرال فى شكلها الجديد بعد تعديل الدبشك
 
بصراحه انا كلمتك يا استاذ راغب وحضرتك قمه الزوق والاحترام والتعاون

بجد ياجماعه الراجل ده مفيش منه 2 متعاون جدااا والدبشك كان فيه بعض العيوب لانه كان من ضمن المجموعه الاولي

ورحب جدااا وهيعملي دبشك تاني ويظبطهولي وسألته ع التكاليف مرضاش يقبل اي تكاليف ورحب جدااا بصراحه انتا مفيش منك

الزمن ده يا استاذ راغب

samymohab 13-04-27 10:04 PM

رد: الكرال فى شكلها الجديد بعد تعديل الدبشك
 
استاذ راغب انا سامى كلمتك وفعلا تسلم ايدك على الشغل العالى ده

samymohab 13-04-27 10:26 PM

رد: الكرال فى شكلها الجديد بعد تعديل الدبشك
 
استاذ راغب انا سامى كلمتك النهارده بخصوص دبشك بندقيه كرال بتعديلات خاصه وهى كالاتى :-

1 : كتابة اول حرفين من اسمى على البندقيه بالشكل الاتى S . M

2 : امكانية التعديل فى المخده بالتعليه والتوطيه ومرفق صوره للتوضيح وتكون المخده من الجلد او ماده مريحه للرقبه

3 : عمل ثقب من اسفل البندقيه لتركيب بايبود بعد نهاية فتحة العتله مباشرة ب 1 سنتى

4 : تركيب ماصة الصدمات الخاصه بالكرال الموجوده فى اخر الديبشك وهى متوفره لدى وشكرا جزيلا

http://img825.imageshack.us/img825/5683/87157361.jpg


الساعة الآن 07:18 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir