الصيد فى مصر

الصيد فى مصر (http://www.egyhunt.net/index.php)
-   بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها (http://www.egyhunt.net/forumdisplay.php?f=51)
-   -   رساله الى كارهى الكرال (http://www.egyhunt.net/showthread.php?t=29417)

yasser222 12-06-05 11:38 PM

Re: رساله الى كارهى الكرال
 
لو سمحت بعد اذنك ممكن تعرغني حضرتك عامل التمويه اللي على البندقية ازاي؟

Bebeto 12-06-05 11:57 PM

Re: رساله الى كارهى الكرال
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة yasser222 (المشاركة 380650)
لو سمحت بعد اذنك ممكن تعرغني حضرتك عامل التمويه اللي على البندقية ازاي؟

بعد اذن صاحب الموضوع
راجع الموضوع ده يا باشا
http://www.egypthunt.net/showthread.php?t=28907

darkshaft 12-06-06 12:08 AM

رد: رساله الى كارهى الكرال
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة القبطان المصرى22 (المشاركة 379832)
مساء الخير ياباشا
اتمنى تكون فى احسن حال
بص ياباشا
المشكله دى سببها احتكاك البكره اليمين بتاعة الناشنكاه فى جسم الدبشك مع كل كسره وتعميره
فى الجزء الداخلى من الدبشك اللى انا معلم عليه بالاصفر ده
http://www6.0zz0.com/2012/06/04/18/392755040.jpg

لكن خليك فاكر انا قلت من الجزء اللى من الداخل فى الدبشك
ولحل المشكله
هاتجيب سكينه حاميه او موس او قطر حامى
وتبدأ فى الكشط الخفيف فى المكان اللى بيحتك فيه الناشنكاه
تقشط شويه وتجرب تكسر البندقيه بالراحه واحده واحده وانت مركز على الناشنكاه
ولو لسه فيه احتكاك طبعا هاتشوفه بعنيك
وتكرر الكشط تانى لغاية ماتيجى تكسر وتلاقى الناشنكاه مش بيحتك بالدبشك تانى
وان شاء الله المشكله هاتتحل

الف شكر يا كبير،و اتمنى ان ا/نبيل فالاسكندرية ممكن يسعدنى فالموضوع ده ان شاء الله.

yasser222 12-06-06 12:11 AM

رد: Re: رساله الى كارهى الكرال
 
شكرااااااااااااااااااااا جزيلا

yasser222 12-06-06 12:14 AM

رد: Re: رساله الى كارهى الكرال
 
معلش لو فيها غلاسة مني
انا اليوم كنت رايح اشتري واحدة كرال بس انا عايز دبشك خشب والراجل عمال يوقلي مفيش فرق بينهم بس انا صممت على الخشب راح قالي استنى اسبوع كدة عشان اجيبهالك
حضرتك رايك اية هل الدبشك الخشب افضل فعلا خصوصا ان رد فعل البندقية وصوتها عالي شوية
ولية الديانا دايما بتصنع البندقية دبشك خشب ما كانت عملتها فايبر مثلا
ولك جزيل الشكر

darkshaft 12-06-06 12:57 AM

رد: Re: رساله الى كارهى الكرال
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة yasser222 (المشاركة 380668)
معلش لو فيها غلاسة مني
انا اليوم كنت رايح اشتري واحدة كرال بس انا عايز دبشك خشب والراجل عمال يوقلي مفيش فرق بينهم بس انا صممت على الخشب راح قالي استنى اسبوع كدة عشان اجيبهالك
حضرتك رايك اية هل الدبشك الخشب افضل فعلا خصوصا ان رد فعل البندقية وصوتها عالي شوية
ولية الديانا دايما بتصنع البندقية دبشك خشب ما كانت عملتها فايبر مثلا
ولك جزيل الشكر

١++++++++++++
كنت حابب اسأل هل عيوب الكرال العتله اقل من الكسر؟ و قطع غيار العتله متوفره مثل الكسر؟

قناص المنوفيه 12-06-06 01:29 AM

رد: رساله الى كارهى الكرال
 
الكرال بندقيه كويسه بالنسبه لتمنها فقط
لان خامتها زى الزفت سواء حديد او دبشك وخصوصا الفيبر
ومجموعه الزناد تحس انها صفيح جمب الالمانى والاسبانى
ده غير عيوب السوست من الاخر بندقيه عامله زى العربيات الكورى

القبطان المصرى 77 12-06-06 05:10 PM

رد: Re: رساله الى كارهى الكرال
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة yasser222 (المشاركة 380668)
معلش لو فيها غلاسة مني
انا اليوم كنت رايح اشتري واحدة كرال بس انا عايز دبشك خشب والراجل عمال يوقلي مفيش فرق بينهم بس انا صممت على الخشب راح قالي استنى اسبوع كدة عشان اجيبهالك
حضرتك رايك اية هل الدبشك الخشب افضل فعلا خصوصا ان رد فعل البندقية وصوتها عالي شوية
ولية الديانا دايما بتصنع البندقية دبشك خشب ما كانت عملتها فايبر مثلا
ولك جزيل الشكر

هو فعلا كلهم نفس الامكانيات
لكن الفرق فى الدبشك بس
وطبعا الدبشك الخشب اقوى من الفايبر

القبطان المصرى 77 12-06-06 05:11 PM

رد: رساله الى كارهى الكرال
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة قناص المنوفيه (المشاركة 380741)
الكرال بندقيه كويسه بالنسبه لتمنها فقط
لان خامتها زى الزفت سواء حديد او دبشك وخصوصا الفيبر
ومجموعه الزناد تحس انها صفيح جمب الالمانى والاسبانى
ده غير عيوب السوست من الاخر بندقيه عامله زى العربيات الكورى

طيب وهو مين قال لحضرتك اننا قارناها بالالمانى او بالاسبانى؟؟؟
وبعدين هى الديانا الالمانى والنوريكا او الجامو الاسبانى بكام؟؟ والكرال بكام؟؟
مع احترامى لرأى حضرتك طبعا

darkshaft 12-06-06 08:07 PM

رد: رساله الى كارهى الكرال
 
كنت حابب اعرف هل الكرال نمره ٢ قادره على قتل كلاب او ثعالب مثلا؟ و انا قصدى للمعرفه،تحياتى و بشكرك على متابعتك المستمره للموضوع.

محمد حافظ بك 12-06-06 08:33 PM

رد: رساله الى كارهى الكرال
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة darkshaft (المشاركة 381251)
كنت حابب اعرف هل الكرال نمره ٢ قادره على قتل كلاب او ثعالب مثلا؟ و انا قصدى للمعرفه،تحياتى و بشكرك على متابعتك المستمره للموضوع.

ايه يا دكتور :) الكرال طبعا تقتل لكن المهم تضرب فين و بايه ؟ و المسافة ...لك تحياتي

darkshaft 12-06-06 09:39 PM

رد: رساله الى كارهى الكرال
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمد حافظ بك (المشاركة 381265)
ايه يا دكتور :) الكرال طبعا تقتل لكن المهم تضرب فين و بايه ؟ و المسافة ...لك تحياتي

يا محمد بيه بشاور عقلى اليومين دول مبين العربية او البندقيه عشان كده بسأل اليومين دول،شكلى كده حعملها و حجبها رمايه و ربنا يسهل،ادعيلى بس.

Bebeto 12-06-06 10:06 PM

Re: رد: رساله الى كارهى الكرال
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة قناص المنوفيه (المشاركة 380741)
الكرال بندقيه كويسه بالنسبه لتمنها فقط
لان خامتها زى الزفت سواء حديد او دبشك وخصوصا الفيبر
ومجموعه الزناد تحس انها صفيح جمب الالمانى والاسبانى
ده غير عيوب السوست من الاخر بندقيه عامله زى العربيات الكورى

مع احترامي لحضرتك طبعا .... الدايو لانوس اول ما نزلت اتقال عليها كدة .... ما هي كوري لكن شوف دلوقتي عاملة ازاي ؟؟ و سمعتها ؟؟ و سعرها بقي عامل ازاي ؟؟؟ بعد ما كان سعرها في الارض و اثبتت جدارتها ....... اتقلوا علي الكراااال شوية كدة

حسين ابراهيم حسين 12-06-07 01:20 PM

رد: رساله الى كارهى الكرال
 
ازيك ياقبطان اخبارك ايه بصراحة الموضوع جميل وريحنى كتير لانى اللى حصل معاك فى الاسعار والشراء هو اللى حصل معايا بالظبط لكن الله ينور عليك ياراجل ياطيب فاضل بقى اجيبهالك تظبطهالى ههههه

Dodo dababa 12-06-07 04:21 PM

رد: رساله الى كارهى الكرال
 
معلش أنا عندي سؤال فني شويه بخصوص ماسوره الكرال و ياريت حد عنده الكرال يساعدني

عدد الشخشنات كام؟ و طول و عرض الماسوره أيه؟
و الماسوره سهل تتفك و تتقصر ولا ملحومه ؟

القبطان المصرى 77 12-06-07 07:40 PM

رد: رساله الى كارهى الكرال
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة darkshaft (المشاركة 381251)
كنت حابب اعرف هل الكرال نمره ٢ قادره على قتل كلاب او ثعالب مثلا؟ و انا قصدى للمعرفه،تحياتى و بشكرك على متابعتك المستمره للموضوع.

اكيد طبعا ياباشا ان شاء الله تقتل ونص
بس المهم زى مامحمد باشا قالك
الضرب يكون فى الرأس ومن مسافه قصيره
لأن مهما كان الكلاب عندها قوة تحمل عاليه ولازم تضرب فى مقتل

القبطان المصرى 77 12-06-07 07:40 PM

رد: Re: رد: رساله الى كارهى الكرال
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة bebeto (المشاركة 381318)
مع احترامي لحضرتك طبعا .... الدايو لانوس اول ما نزلت اتقال عليها كدة .... ما هي كوري لكن شوف دلوقتي عاملة ازاي ؟؟ و سمعتها ؟؟ و سعرها بقي عامل ازاي ؟؟؟ بعد ما كان سعرها في الارض و اثبتت جدارتها ....... اتقلوا علي الكراااال شوية كدة

اشطه عليك يابيبو ياجامد

القبطان المصرى 77 12-06-07 07:41 PM

رد: رساله الى كارهى الكرال
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة حسين ابراهيم حسين (المشاركة 381704)
ازيك ياقبطان اخبارك ايه بصراحة الموضوع جميل وريحنى كتير لانى اللى حصل معاك فى الاسعار والشراء هو اللى حصل معايا بالظبط لكن الله ينور عليك ياراجل ياطيب فاضل بقى اجيبهالك تظبطهالى ههههه

هههههههههههههههه
ياباشا انا تحت امرك طبعا
بس المهم الوقت
لأنى زى مانت عارف شغال بره اسكندريه ومش باكون موجود باستمرار

القبطان المصرى 77 12-06-07 07:44 PM

رد: رساله الى كارهى الكرال
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة dodo dababa (المشاركة 381794)
معلش أنا عندي سؤال فني شويه بخصوص ماسوره الكرال و ياريت حد عنده الكرال يساعدني

عدد الشخشنات كام؟ و طول و عرض الماسوره أيه؟
و الماسوره سهل تتفك و تتقصر ولا ملحومه ؟

مع الاسف والله انا محاولتش اعد الشخشخنات بتاعتها قبل كده بس على ما اعتقد انها ممكن تكون 8
وطول الماسوره 45.5

darkshaft 12-06-07 11:40 PM

رد: رساله الى كارهى الكرال
 
انا الحمد لله لسه شارى بندقية كرال رماية،بس بعد ضرب رشتين شميت ريحه شيات فاى رأيكم مع العلم انى مشحمتهاش؟؟؟
تانى حاجه ممكن صوره لمكان الكاتم بتاع الكرال الجديده و ازاى افرق هل ده جديده ولا قديمه و لو ممكن صور اكون شاكر ليكم.

darkshaft 12-06-07 11:59 PM

رد: رساله الى كارهى الكرال
 
1 مرفق
ده الجزء الاقصده و ده رمايه،فهل ده اصدار قديم ولا الجديد الرماية بينزل كده؟؟

Dodo dababa 12-06-08 12:02 AM

رد: رساله الى كارهى الكرال
 
شكرا يا باشا على المعلومات المفيده
بس أنا كنت بشوف أمكانيه عمل بندقيه pcp بأستخدام ماسوره الكرال
أنا محتاج ماسوره 12 land أستعمل ماسورة أيه؟ الديانا و الفياروخ كده بس أنا عاوز حاجه رخيصه كتجربه مش لازم يعني أجرب بماسوره lothar walther

darkshaft 12-06-08 03:01 PM

رد: رساله الى كارهى الكرال
 
يجماعه محتاج الرد بسرعه،هل الرماية بالكاتم القديم بتقى نسخه قديمه؟؟ و الصوره فوق

القبطان المصرى 77 12-06-08 07:33 PM

رد: رساله الى كارهى الكرال
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة darkshaft (المشاركة 382020)
انا الحمد لله لسه شارى بندقية كرال رماية،بس بعد ضرب رشتين شميت ريحه شيات فاى رأيكم مع العلم انى مشحمتهاش؟؟؟
تانى حاجه ممكن صوره لمكان الكاتم بتاع الكرال الجديده و ازاى افرق هل ده جديده ولا قديمه و لو ممكن صور اكون شاكر ليكم.

الريحه اللى حضرتك بتشمها دى طبيعى لما بتكون البندقيه لسه جديده
كام يوم كده وهاتروح لوحدها
ونصيحه منى ضروووووووووورى لازم تفكها وتشحمها عشان بتبقى ناشفه من جوه وهى لسه جديده
وبلاش تضرب بيها كتير لغاية ماتشحمها
وموضوع الكاتم ده معنديش فكره عنه
ممكن الاستاذ عادل عبده يفيدك
وهو معانا فى المنتدى هنا هاتلاقيه معلق على الموضوع ده فى الصفحات اللى فاتت

القبطان المصرى 77 12-06-08 07:35 PM

رد: رساله الى كارهى الكرال
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة dodo dababa (المشاركة 382029)
شكرا يا باشا على المعلومات المفيده
بس أنا كنت بشوف أمكانيه عمل بندقيه pcp بأستخدام ماسوره الكرال
أنا محتاج ماسوره 12 land أستعمل ماسورة أيه؟ الديانا و الفياروخ كده بس أنا عاوز حاجه رخيصه كتجربه مش لازم يعني أجرب بماسوره lothar walther

ماهو المشكله انك مش هاتلاقى ماسوره رخيصه ياباشا وبالذات الديانا والفايروخ والبى اس
ممكن تشوف ماسوره صينى بس مش عارف هاتنفع ولا لا

darkshaft 12-06-08 08:04 PM

رد: رساله الى كارهى الكرال
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة القبطان المصرى22 (المشاركة 382526)
الريحه اللى حضرتك بتشمها دى طبيعى لما بتكون البندقيه لسه جديده
كام يوم كده وهاتروح لوحدها
ونصيحه منى ضروووووووووورى لازم تفكها وتشحمها عشان بتبقى ناشفه من جوه وهى لسه جديده
وبلاش تضرب بيها كتير لغاية ماتشحمها
وموضوع الكاتم ده معنديش فكره عنه
ممكن الاستاذ عادل عبده يفيدك
وهو معانا فى المنتدى هنا هاتلاقيه معلق على الموضوع ده فى الصفحات اللى فاتت

انا فعلان سأل ا/عادل،اما بخصوص التحيم فروحت ل ا/نبيل (فتح الله محطه الرمل) و قال لى اوعى تحط شحم كده حتبوظ الجلبه،ف انا احترت و قررت بعد فتره استغدم زيت سلاح ان شاء الله، و لا اى رأيك يا باشا؟

القبطان المصرى 77 12-06-08 08:12 PM

رد: رساله الى كارهى الكرال
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة darkshaft (المشاركة 382549)
انا فعلان سأل ا/عادل،اما بخصوص التحيم فروحت ل ا/نبيل (فتح الله محطه الرمل) و قال لى اوعى تحط شحم كده حتبوظ الجلبه،ف انا احترت و قررت بعد فتره استغدم زيت سلاح ان شاء الله، و لا اى رأيك يا باشا؟

اولا نبيل فتح الله فى محطة مصر مش فى محطة الرمل
اللى فى محطة الرمل ده محمد فتح الله
ثانيا مع احترامى للاستاذ نبيل البندقيه لازم تتشحم وبالذات السوسته
واسأل اى خبير من خبرائنا هنا وشوف هايقولك ايه
ونصيحه منى بلااااااااااااااااااااااااش تمشى ورا كلام التجار فى كل حاجه
الشحم بيكون على البستم والكانون والسوسته واوعى تشحم الجلبه من قدام عشان الشحم ممكن يدخل على الماسوره وده مش كويس

darkshaft 12-06-08 09:15 PM

رد: رساله الى كارهى الكرال
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة القبطان المصرى22 (المشاركة 382555)
اولا نبيل فتح الله فى محطة مصر مش فى محطة الرمل
اللى فى محطة الرمل ده محمد فتح الله
ثانيا مع احترامى للاستاذ نبيل البندقيه لازم تتشحم وبالذات السوسته
واسأل اى خبير من خبرائنا هنا وشوف هايقولك ايه
ونصيحه منى بلااااااااااااااااااااااااش تمشى ورا كلام التجار فى كل حاجه
الشحم بيكون على البستم والكانون والسوسته واوعى تشحم الجلبه من قدام عشان الشحم ممكن يدخل على الماسوره وده مش كويس

ايوه فعلان انا غلط بس فالكتابه انا قصدت محطه مصر مش محطه الرمل،تب اى رأيك فى موضوع الزيم بدل من الشحم؟؟

Angel of Death 12-06-11 01:50 AM

رد: رساله الى كارهى الكرال
 
الموضوع يا فندم أكثر من روعة.... و بالذات طريقة الكتابة.. حلوة كدة و ظريفة و خفيفة... تقييم 120%
خالص تحياتي.. :)

maheradv 12-06-12 12:59 AM

رد: رساله الى كارهى الكرال
 
كل شويه ادخل و اقرأ الموضوع
رااااااائع
الله يباركلك يا شيخ

القبطان المصرى 77 12-06-12 01:02 PM

رد: رساله الى كارهى الكرال
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة angel of death (المشاركة 384154)
الموضوع يا فندم أكثر من روعة.... و بالذات طريقة الكتابة.. حلوة كدة و ظريفة و خفيفة... تقييم 120%
خالص تحياتي.. :)

اشكرك جداااااااااا من كل قلبى ياغالى
تحياتى العطره ليك واشكرك على تقييمك الجميل

القبطان المصرى 77 12-06-12 01:04 PM

رد: رساله الى كارهى الكرال
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة maheradv (المشاركة 384970)
كل شويه ادخل و اقرأ الموضوع
رااااااائع
الله يباركلك يا شيخ

ههههههههههههههههه
والله وده شىء يشرفنى ياحبيب قلبى ان الموضوع عاجبك
ووالله انا كنت باكتب الموضوع وانا مستمتع
عشان كده الحمد لله نال رضاكو

ahmedm2100 12-06-15 12:40 AM

رد: رساله الى كارهى الكرال
 
أشكرك جداً على الموضوع الجميل والمفيد دة

القبطان المصرى 77 12-06-15 01:00 PM

رد: رساله الى كارهى الكرال
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmedm2100 (المشاركة 386972)
أشكرك جداً على الموضوع الجميل والمفيد دة

متشكر جدا استاذ احمد
انا فى الخدمه دايما

ahmedm2100 12-06-16 02:54 AM

رد: رساله الى كارهى الكرال
 
هى السوستة الاسبانى بكام اذا سمحت... وممكن تحذف الرسائل اللى على الخاص عندك لأن صندوق الوارد ممتلئ ... وكنت عاوز ابعتلك على الخاص

القبطان المصرى 77 12-06-16 09:49 AM

رد: رساله الى كارهى الكرال
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmedm2100 (المشاركة 387899)
هى السوستة الاسبانى بكام اذا سمحت... وممكن تحذف الرسائل اللى على الخاص عندك لأن صندوق الوارد ممتلئ ... وكنت عاوز ابعتلك على الخاص

صباحك ورد يا احمد باشا
السوسته الاسبانى عامله 150 جنيه
ومن عنيا حاضر هامسح شوية رسايل

القبطان المصرى 77 12-06-17 10:20 AM

رد: رساله الى كارهى الكرال
 
بسم الله الرحمن الرحيم
ياجماعه بالنسبه لحل مشكلة تحريك الناشنكاه بعد كذا ضربه بالنسبه للكرال
وده بيسبب التشكيل فى الدقه
الحل فى الرابط ده اهو
http://www.egypthunt.net/showthread.php?t=29417&page=8
عشان انا ملاحظ ان فيه ناس كتير فاكره ان العيب من البندقيه نفسها

Angel of Death 12-06-17 04:02 PM

رد: رساله الى كارهى الكرال
 
معلش عندي سؤال هو حضرتك جبتها من إمتى و عملت التعديلات فين يا فندم.. :) :confused: :o:cool:

Angel of Death 12-06-17 04:06 PM

رد: رساله الى كارهى الكرال
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة عادل عبده (المشاركة 377260)
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
بجد انت ملكش حل احلى تقيييم فى الدنيا كلها على الاسلوب بس مش على التعديلات
تعديلات جميله وافكارك حلوه بجد تسلم ايدك
السوسته بتبقى ارزاق وعلى حسب حظك هى من اللى بقو يتفكو ولا اللى جايين زى ما هما
الجلبه بقى يا معلم هتتغير هتتغير هى كويسه اه بس مش ده الاداء الكامل بتاعها
اكسر الماسوره وزحقك صباعك الصغير على مكان خروج الهوا وكمل تعمير لو شفطت صباعك تبقى اصلى لو مشفطتش يبقى مش ده الاداء الكامل
فكره تلبيسه دراع التعمير جميله بس فى اسهل منها
هوه انك تفصل حتتين بلاستيك
انا بعمل كده عن نفسى
اعمل حدافه بقى والبندقيه مش هيبقى ليها حل
التجميع جميل والماتش جميل والديابلو جمع بين رخص السعر ونضافه المستورد وسرعته عاليه
الجامو هانتر برده رشايه محترمه جدا
بالتوفيق يا كبير وتسلم ايدك ودماغك وانا عن نفسى مبهور بطريقه سرد الموضوع
اما عن اللى بيحب الكرال
انا بعشقها ومن حبى فيها جبت وحده نمره واحد (عيار 4.5)
ادعيلى بقى اظبطها وهبقى اقولك بعد التظبيط
لك منى احلى تحيه

طب طالما حضرتك عندك نمرة 1 و نمرة 2.. ممكن تقولي أي واحدة أفضل.. :)

القبطان المصرى 77 12-06-17 07:49 PM

رد: رساله الى كارهى الكرال
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة angel of death (المشاركة 388911)
الموضوع يا باشا تحفففة.... :) أحلى تقييم ليك يا باشا.. و طريقة سردك للموضوع بجد رهيبة,, بنا يخليهالك و يحليلك صيدها يا قبطان.. :) :d
معلش عندي سؤال هو حضرتك جبتها من إمتى و عملت التعديلات فين يا فندم.. :) :confused: :o:cool:

مسائك عسل ياغالى
انا جايبها من حوالى شهرين ونص كده او تلاته
وعملت التعديل بتاع الواقى على ايدى ياباشا
والقاعده عند الخراط طبعا
واشكرك جداااااااااااااااا على كلامك الجميل ده
دايما زوقك بيغلبنى


الساعة الآن 12:21 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir