![]() |
Re: رساله الى كارهى الكرال
لو سمحت بعد اذنك ممكن تعرغني حضرتك عامل التمويه اللي على البندقية ازاي؟
|
Re: رساله الى كارهى الكرال
اقتباس:
راجع الموضوع ده يا باشا http://www.egypthunt.net/showthread.php?t=28907 |
رد: رساله الى كارهى الكرال
اقتباس:
|
رد: Re: رساله الى كارهى الكرال
شكرااااااااااااااااااااا جزيلا
|
رد: Re: رساله الى كارهى الكرال
معلش لو فيها غلاسة مني
انا اليوم كنت رايح اشتري واحدة كرال بس انا عايز دبشك خشب والراجل عمال يوقلي مفيش فرق بينهم بس انا صممت على الخشب راح قالي استنى اسبوع كدة عشان اجيبهالك حضرتك رايك اية هل الدبشك الخشب افضل فعلا خصوصا ان رد فعل البندقية وصوتها عالي شوية ولية الديانا دايما بتصنع البندقية دبشك خشب ما كانت عملتها فايبر مثلا ولك جزيل الشكر |
رد: Re: رساله الى كارهى الكرال
اقتباس:
كنت حابب اسأل هل عيوب الكرال العتله اقل من الكسر؟ و قطع غيار العتله متوفره مثل الكسر؟ |
رد: رساله الى كارهى الكرال
الكرال بندقيه كويسه بالنسبه لتمنها فقط
لان خامتها زى الزفت سواء حديد او دبشك وخصوصا الفيبر ومجموعه الزناد تحس انها صفيح جمب الالمانى والاسبانى ده غير عيوب السوست من الاخر بندقيه عامله زى العربيات الكورى |
رد: Re: رساله الى كارهى الكرال
اقتباس:
لكن الفرق فى الدبشك بس وطبعا الدبشك الخشب اقوى من الفايبر |
رد: رساله الى كارهى الكرال
اقتباس:
وبعدين هى الديانا الالمانى والنوريكا او الجامو الاسبانى بكام؟؟ والكرال بكام؟؟ مع احترامى لرأى حضرتك طبعا |
رد: رساله الى كارهى الكرال
كنت حابب اعرف هل الكرال نمره ٢ قادره على قتل كلاب او ثعالب مثلا؟ و انا قصدى للمعرفه،تحياتى و بشكرك على متابعتك المستمره للموضوع.
|
رد: رساله الى كارهى الكرال
اقتباس:
|
رد: رساله الى كارهى الكرال
اقتباس:
|
Re: رد: رساله الى كارهى الكرال
اقتباس:
|
رد: رساله الى كارهى الكرال
ازيك ياقبطان اخبارك ايه بصراحة الموضوع جميل وريحنى كتير لانى اللى حصل معاك فى الاسعار والشراء هو اللى حصل معايا بالظبط لكن الله ينور عليك ياراجل ياطيب فاضل بقى اجيبهالك تظبطهالى ههههه
|
رد: رساله الى كارهى الكرال
معلش أنا عندي سؤال فني شويه بخصوص ماسوره الكرال و ياريت حد عنده الكرال يساعدني
عدد الشخشنات كام؟ و طول و عرض الماسوره أيه؟ و الماسوره سهل تتفك و تتقصر ولا ملحومه ؟ |
رد: رساله الى كارهى الكرال
اقتباس:
بس المهم زى مامحمد باشا قالك الضرب يكون فى الرأس ومن مسافه قصيره لأن مهما كان الكلاب عندها قوة تحمل عاليه ولازم تضرب فى مقتل |
رد: Re: رد: رساله الى كارهى الكرال
اقتباس:
|
رد: رساله الى كارهى الكرال
اقتباس:
ياباشا انا تحت امرك طبعا بس المهم الوقت لأنى زى مانت عارف شغال بره اسكندريه ومش باكون موجود باستمرار |
رد: رساله الى كارهى الكرال
اقتباس:
وطول الماسوره 45.5 |
رد: رساله الى كارهى الكرال
انا الحمد لله لسه شارى بندقية كرال رماية،بس بعد ضرب رشتين شميت ريحه شيات فاى رأيكم مع العلم انى مشحمتهاش؟؟؟
تانى حاجه ممكن صوره لمكان الكاتم بتاع الكرال الجديده و ازاى افرق هل ده جديده ولا قديمه و لو ممكن صور اكون شاكر ليكم. |
رد: رساله الى كارهى الكرال
1 مرفق
ده الجزء الاقصده و ده رمايه،فهل ده اصدار قديم ولا الجديد الرماية بينزل كده؟؟
|
رد: رساله الى كارهى الكرال
شكرا يا باشا على المعلومات المفيده
بس أنا كنت بشوف أمكانيه عمل بندقيه pcp بأستخدام ماسوره الكرال أنا محتاج ماسوره 12 land أستعمل ماسورة أيه؟ الديانا و الفياروخ كده بس أنا عاوز حاجه رخيصه كتجربه مش لازم يعني أجرب بماسوره lothar walther |
رد: رساله الى كارهى الكرال
يجماعه محتاج الرد بسرعه،هل الرماية بالكاتم القديم بتقى نسخه قديمه؟؟ و الصوره فوق
|
رد: رساله الى كارهى الكرال
اقتباس:
كام يوم كده وهاتروح لوحدها ونصيحه منى ضروووووووووورى لازم تفكها وتشحمها عشان بتبقى ناشفه من جوه وهى لسه جديده وبلاش تضرب بيها كتير لغاية ماتشحمها وموضوع الكاتم ده معنديش فكره عنه ممكن الاستاذ عادل عبده يفيدك وهو معانا فى المنتدى هنا هاتلاقيه معلق على الموضوع ده فى الصفحات اللى فاتت |
رد: رساله الى كارهى الكرال
اقتباس:
ممكن تشوف ماسوره صينى بس مش عارف هاتنفع ولا لا |
رد: رساله الى كارهى الكرال
اقتباس:
|
رد: رساله الى كارهى الكرال
اقتباس:
اللى فى محطة الرمل ده محمد فتح الله ثانيا مع احترامى للاستاذ نبيل البندقيه لازم تتشحم وبالذات السوسته واسأل اى خبير من خبرائنا هنا وشوف هايقولك ايه ونصيحه منى بلااااااااااااااااااااااااش تمشى ورا كلام التجار فى كل حاجه الشحم بيكون على البستم والكانون والسوسته واوعى تشحم الجلبه من قدام عشان الشحم ممكن يدخل على الماسوره وده مش كويس |
رد: رساله الى كارهى الكرال
اقتباس:
|
رد: رساله الى كارهى الكرال
الموضوع يا فندم أكثر من روعة.... و بالذات طريقة الكتابة.. حلوة كدة و ظريفة و خفيفة... تقييم 120%
خالص تحياتي.. :) |
رد: رساله الى كارهى الكرال
كل شويه ادخل و اقرأ الموضوع
رااااااائع الله يباركلك يا شيخ |
رد: رساله الى كارهى الكرال
اقتباس:
تحياتى العطره ليك واشكرك على تقييمك الجميل |
رد: رساله الى كارهى الكرال
اقتباس:
والله وده شىء يشرفنى ياحبيب قلبى ان الموضوع عاجبك ووالله انا كنت باكتب الموضوع وانا مستمتع عشان كده الحمد لله نال رضاكو |
رد: رساله الى كارهى الكرال
أشكرك جداً على الموضوع الجميل والمفيد دة
|
رد: رساله الى كارهى الكرال
اقتباس:
انا فى الخدمه دايما |
رد: رساله الى كارهى الكرال
هى السوستة الاسبانى بكام اذا سمحت... وممكن تحذف الرسائل اللى على الخاص عندك لأن صندوق الوارد ممتلئ ... وكنت عاوز ابعتلك على الخاص
|
رد: رساله الى كارهى الكرال
اقتباس:
السوسته الاسبانى عامله 150 جنيه ومن عنيا حاضر هامسح شوية رسايل |
رد: رساله الى كارهى الكرال
بسم الله الرحمن الرحيم
ياجماعه بالنسبه لحل مشكلة تحريك الناشنكاه بعد كذا ضربه بالنسبه للكرال وده بيسبب التشكيل فى الدقه الحل فى الرابط ده اهو http://www.egypthunt.net/showthread.php?t=29417&page=8 عشان انا ملاحظ ان فيه ناس كتير فاكره ان العيب من البندقيه نفسها |
رد: رساله الى كارهى الكرال
معلش عندي سؤال هو حضرتك جبتها من إمتى و عملت التعديلات فين يا فندم.. :) :confused: :o:cool:
|
رد: رساله الى كارهى الكرال
اقتباس:
|
رد: رساله الى كارهى الكرال
اقتباس:
انا جايبها من حوالى شهرين ونص كده او تلاته وعملت التعديل بتاع الواقى على ايدى ياباشا والقاعده عند الخراط طبعا واشكرك جداااااااااااااااا على كلامك الجميل ده دايما زوقك بيغلبنى |
| الساعة الآن 12:21 AM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir