الصيد فى مصر

الصيد فى مصر (http://www.egyhunt.net/index.php)
-   المسابقات الترفهية (http://www.egyhunt.net/forumdisplay.php?f=98)
-   -   حد عاوز يتخنق (فوازير رخمه ) (http://www.egyhunt.net/showthread.php?t=29953)

Angel 12-06-11 11:49 PM

رد: حد عاوز يتخنق (فوازير رخمه )
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة أحمد عطاالله إبراهيم (المشاركة 384741)
هههههههههههههههههههههههههه بصراحة اه :p:p:p

انتا كنت بتراقبنى ولا ايه يا حاج .. هههههههههههههههههههههههههه

عموما انا هاخد منك المايك بالعافية ..

وفزورتى هيا :

ليه ابو الهول كان وشه اصفر ؟

عشان خايف من خوفو هههههههههههه

أحمد عطاالله إبراهيم 12-06-12 01:05 AM

رد: حد عاوز يتخنق (فوازير رخمه )
 
كله غلططططططططط

أحمد عطاالله إبراهيم 12-06-12 01:06 AM

رد: حد عاوز يتخنق (فوازير رخمه )
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة angel (المشاركة 384932)
عشان خايف من خوفو هههههههههههه

انتا الوحيد اللى قربت يا اتش .. لان المفروض ان ابو الهول وشه كان اصفر من خوفو .. ههههههههههههه

عموما هحسبها صح .. وخد المايك اهو يا برنس ..

دورك يا كبير ..

Champion 12-06-12 08:21 AM

رد: حد عاوز يتخنق (فوازير رخمه )
 
يلا يا angel
مستني فزورتك

yasser222 12-06-12 10:30 AM

رد: حد عاوز يتخنق (فوازير رخمه )
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة pooforever_2010 (المشاركة 383984)
طب 3 نقط سود على الحيطه تبقى ايه؟؟؟

فيشة ودبانة

Angel 12-06-12 10:39 AM

رد: حد عاوز يتخنق (فوازير رخمه )
 
يالا بقة حتة محدش هيعرف يحلها عشان تبقى رخامة اصى و بالضمان بتاعها هههههه

حاجة تشوفها و متركبهاش و تركبها و متشوفهاشش ‏

سمعنى سلام كلة هيلبس فى الحيط و محدش هيحل ههههههههه

yasser222 12-06-12 10:44 AM

رد: حد عاوز يتخنق (فوازير رخمه )
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة angel (المشاركة 385161)
يالا بقة حتة محدش هيعرف يحلها عشان تبقى رخامة اصى و بالضمان بتاعها هههههه

حاجة تشوفها و متركبهاش و تركبها و متشوفهاشش ‏

سمعنى سلام كلة هيلبس فى الحيط و محدش هيحل ههههههههه

ممكن اشترك معاكوا
التابوت

Angel 12-06-12 10:56 AM

رد: حد عاوز يتخنق (فوازير رخمه )
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة yasser222 (المشاركة 385163)
ممكن اشترك معاكوا
التابوت

اية الاحراج دة هههههههههههههههههه

اجابتك صح طبعا و انا الى فردت عضلاتى و محدش هيعرف و محدش هيعرف ‏

اديها من اول كومنت و المايك معاك

مورو 12-06-12 11:24 AM

رد: حد عاوز يتخنق (فوازير رخمه )
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة angel (المشاركة 385161)
يالا بقة حتة محدش هيعرف يحلها عشان تبقى رخامة اصى و بالضمان بتاعها هههههه

حاجة تشوفها و متركبهاش و تركبها و متشوفهاشش ‏

سمعنى سلام كلة هيلبس فى الحيط و محدش هيحل ههههههههه

ماتعرضهاش تاني بقى احرجتنا مع اني ماكنتش عارفها ههههههههههههههه

Angel 12-06-12 11:30 AM

رد: حد عاوز يتخنق (فوازير رخمه )
 
ههههههه عندك حق واللهى الواحد يكشكشها بعد كدة احسن

yasser222 12-06-12 01:26 PM

رد: حد عاوز يتخنق (فوازير رخمه )
 
لو واحد صيني طلع القمر يحصل اية؟؟؟

dr.amer hassan 12-06-12 02:28 PM

رد: حد عاوز يتخنق (فوازير رخمه )
 
الصينيين ينقصوا واحد

Champion 12-06-12 02:42 PM

رد: حد عاوز يتخنق (فوازير رخمه )
 
ايه يا جدعان فزوره واحد و اللي يجاوب صح هو اللي يقول الفزوره !!

pooforever_2010 12-06-12 03:55 PM

رد: حد عاوز يتخنق (فوازير رخمه )
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Champion (المشاركة 385261)
ايه يا جدعان فزوره واحد و اللي يجاوب صح هو اللي يقول الفزوره !!

تم حذف الزياده
وفانتظار الاستاذ yasser222
ليعطى الدور ل dr.amer hassan

بحد اقسى 24 ساعه
تحياتى
ومبسوط ان الموضوع عجبكم

Champion 12-06-12 03:56 PM

رد: حد عاوز يتخنق (فوازير رخمه )
 
كفايه ان انت اللي عامله :)

pooforever_2010 12-06-12 03:58 PM

رد: حد عاوز يتخنق (فوازير رخمه )
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة champion (المشاركة 385341)
كفايه ان انت اللي عامله :)

الله يكرمك
يا باشا

Karim Eid 12-06-13 04:00 AM

رد: حد عاوز يتخنق (فوازير رخمه )
 
تم تثبيت الموضوع

pooforever_2010 12-06-13 10:09 AM

رد: حد عاوز يتخنق (فوازير رخمه )
 
مليون شكر للاستاذ كريم على تثبيت الموضوع

pooforever_2010 12-06-13 10:11 AM

رد: حد عاوز يتخنق (فوازير رخمه )
 
الفزوره مع dr.amer hassan
تم مراسلته على الخاص
فالانتظار

Karim Eid 12-06-13 11:55 AM

رد: حد عاوز يتخنق (فوازير رخمه )
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة pooforever_2010 (المشاركة 385740)
مليون شكر للاستاذ كريم على تثبيت الموضوع

ربنا يخليك يا محمد ويلا بقى يا عم علشان ادي فزورة بقى

dr.amer hassan 12-06-13 12:34 PM

رد: حد عاوز يتخنق (فوازير رخمه )
 
شكرا يا باشا ... و اسف على التاخير

طيب .... دي فزورة بجد.....
واحد مر على ست عجوزة بتبيع بيض ... قالها عايز بيض قالتله قولي عدد البيض الي معايا و انا اديهولك من غير فلوس...
قالها طيب موافق... قالتله انا مر عليا راجل.. اديته نص البيض الي معايا و نص بيضة..... و بعدها مر واحد تاني... اخد نص الي فضلوا.. و نص بيضة.... اخر واحد اخد نص الي فضل و نص بيضة.. بعدها مبقاش معايا ولا بيضة... يبقى كان معايا كام بيضة؟؟؟؟
البيض بالمناسبة سليم و مش مكسر.... و مستني الحل منكم يا شباب

Champion 12-06-13 12:41 PM

رد: حد عاوز يتخنق (فوازير رخمه )
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة dr.amer hassan (المشاركة 385837)
شكرا يا باشا ... و اسف على التاخير

طيب .... دي فزورة بجد.....
واحد مر على ست عجوزة بتبيع بيض ... قالها عايز بيض قالتله قولي عدد البيض الي معايا و انا اديهولك من غير فلوس...
قالها طيب موافق... قالتله انا مر عليا راجل.. اديته نص البيض الي معايا و نص بيضة..... و بعدها مر واحد تاني... اخد نص الي فضلوا.. و نص بيضة.... اخر واحد اخد نص الي فضل و نص بيضة.. بعدها مبقاش معايا ولا بيضة... يبقى كان معايا كام بيضة؟؟؟؟
البيض بالمناسبة سليم و مش مكسر.... و مستني الحل منكم يا شباب

بسم الله الرحمن الرحيم الأجابه تونس
ديه محتاجه كوبايه شاي و ورقه و قلم :)
بس اجابتي هي : هو في حاجه اسمها نص بيضه ؟
خد الصفار و ساب البياض يعتي ؟ ههههههه

dr.amer hassan 12-06-13 12:58 PM

رد: حد عاوز يتخنق (فوازير رخمه )
 
هههههههههههه.... هي محتاجة تفكر باسلوب غير تقليدي... بس هي حلها سهل.... لو عايز ابعتهولك عالخاص بس متنشروش
بس فكر الاول شوية و انت هتوصله

Champion 12-06-13 01:37 PM

رد: حد عاوز يتخنق (فوازير رخمه )
 
مكانش معاها ولا بيضه

dr.amer hassan 12-06-13 01:53 PM

رد: حد عاوز يتخنق (فوازير رخمه )
 
لا مش صح... اخدت فرصتك خلاص... سيب حد تاني يفكر... و بالمناسبة ممكن يكون ليها حل رخم ... بس رخم قوي..ز واحدة عجوزة و بتخرف :)
بس هي ليها فعلا حل

Champion 12-06-13 01:57 PM

رد: حد عاوز يتخنق (فوازير رخمه )
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة dr.amer hassan (المشاركة 385883)
لا مش صح... اخدت فرصتك خلاص... سيب حد تاني يفكر... و بالمناسبة ممكن يكون ليها حل رخم ... بس رخم قوي..ز واحدة عجوزة و بتخرف :)
بس هي ليها فعلا حل

ادونا فرضتنا بقي يا عم الحج :)
مش هو المفروض ليا اكتر من فرضه ولا ايه

abdalla nabel 12-06-13 02:22 PM

رد: حد عاوز يتخنق (فوازير رخمه )
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة dr.amer hassan (المشاركة 385837)
شكرا يا باشا ... و اسف على التاخير

طيب .... دي فزورة بجد.....
واحد مر على ست عجوزة بتبيع بيض ... قالها عايز بيض قالتله قولي عدد البيض الي معايا و انا اديهولك من غير فلوس...
قالها طيب موافق... قالتله انا مر عليا راجل.. اديته نص البيض الي معايا و نص بيضة..... و بعدها مر واحد تاني... اخد نص الي فضلوا.. و نص بيضة.... اخر واحد اخد نص الي فضل و نص بيضة.. بعدها مبقاش معايا ولا بيضة... يبقى كان معايا كام بيضة؟؟؟؟
البيض بالمناسبة سليم و مش مكسر.... و مستني الحل منكم يا شباب

7 بيضة الاول اخد 3.5 +.5 = 4 الباقي 3 & التاني اخد 1.5 +.5 = 2 الباقي 1 & الاخير اخد .5 +ال.5 الي باقي الباقي صفر
وبشكر محمد علي الموضوع الجامد دة
وبشكر د\ امير

dr.amer hassan 12-06-13 02:27 PM

رد: حد عاوز يتخنق (فوازير رخمه )
 
تماااااااااااام الله ينور عليك يا عبدالله... الغلط الوحيد ان اسمي عامر مش امير ههههههههههههههههه
و نقول اتحلت و المايك معاك

ابو مروان 12-06-13 02:44 PM

رد: حد عاوز يتخنق (فوازير رخمه )
 
هههههههههه

abdalla nabel 12-06-13 10:30 PM

رد: حد عاوز يتخنق (فوازير رخمه )
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة dr.amer hassan (المشاركة 385896)
تماااااااااااام الله ينور عليك يا عبدالله... الغلط الوحيد ان اسمي عامر مش امير ههههههههههههههههه
و نقول اتحلت و المايك معاك

اسف استاذ عامر

abdalla nabel 12-06-13 10:32 PM

رد: حد عاوز يتخنق (فوازير رخمه )
 
خد يا سيدي
ماهو الشيء الذي يكون اخضر في الارض واسود في السوق واحمر في البيت

Mohamed El-Hadidy 12-06-13 10:38 PM

رد: حد عاوز يتخنق (فوازير رخمه )
 
الشاي يا باشا

abdalla nabel 12-06-13 10:41 PM

رد: حد عاوز يتخنق (فوازير رخمه )
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mohamed el-hadidy (المشاركة 386235)
الشاي يا باشا

تمام اجابة صحيحة
اتفضل انت الي تقول

Mohamed El-Hadidy 12-06-13 10:52 PM

رد: حد عاوز يتخنق (فوازير رخمه )
 
من هو الذي يكتب ولا يقرأ ؟

besho 12-06-13 10:58 PM

رد: حد عاوز يتخنق (فوازير رخمه )
 
البرنتر او الكيبورد

pooforever_2010 12-06-13 10:58 PM

رد: حد عاوز يتخنق (فوازير رخمه )
 
القلم يا باشا

Mohamed El-Hadidy 12-06-13 11:05 PM

رد: حد عاوز يتخنق (فوازير رخمه )
 
Pooforever@‎تمام كده, اتفضل حضرتك

pooforever_2010 12-06-13 11:07 PM

رد: حد عاوز يتخنق (فوازير رخمه )
 
شكرا يا كبير


لو الفراعنه لسه موجودين ايه اكتر اكله حيحبوها

لما نشوف اخبار التاريخ

abdalla nabel 12-06-13 11:08 PM

رد: حد عاوز يتخنق (فوازير رخمه )
 
انا مستني فزورة محمد

pooforever_2010 12-06-13 11:10 PM

رد: حد عاوز يتخنق (فوازير رخمه )
 
حبيبى يا عبدالله باشا
الفزورة تاريخيه ورينا الشطارة


الساعة الآن 03:14 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir