![]() |
رد: حد عاوز يتخنق (فوازير رخمه )
اقتباس:
|
رد: حد عاوز يتخنق (فوازير رخمه )
كله غلططططططططط
|
رد: حد عاوز يتخنق (فوازير رخمه )
اقتباس:
عموما هحسبها صح .. وخد المايك اهو يا برنس .. دورك يا كبير .. |
رد: حد عاوز يتخنق (فوازير رخمه )
يلا يا angel
مستني فزورتك |
رد: حد عاوز يتخنق (فوازير رخمه )
اقتباس:
|
رد: حد عاوز يتخنق (فوازير رخمه )
يالا بقة حتة محدش هيعرف يحلها عشان تبقى رخامة اصى و بالضمان بتاعها هههههه
حاجة تشوفها و متركبهاش و تركبها و متشوفهاشش سمعنى سلام كلة هيلبس فى الحيط و محدش هيحل ههههههههه |
رد: حد عاوز يتخنق (فوازير رخمه )
اقتباس:
التابوت |
رد: حد عاوز يتخنق (فوازير رخمه )
اقتباس:
اجابتك صح طبعا و انا الى فردت عضلاتى و محدش هيعرف و محدش هيعرف اديها من اول كومنت و المايك معاك |
رد: حد عاوز يتخنق (فوازير رخمه )
اقتباس:
|
رد: حد عاوز يتخنق (فوازير رخمه )
ههههههه عندك حق واللهى الواحد يكشكشها بعد كدة احسن
|
رد: حد عاوز يتخنق (فوازير رخمه )
لو واحد صيني طلع القمر يحصل اية؟؟؟
|
رد: حد عاوز يتخنق (فوازير رخمه )
الصينيين ينقصوا واحد
|
رد: حد عاوز يتخنق (فوازير رخمه )
ايه يا جدعان فزوره واحد و اللي يجاوب صح هو اللي يقول الفزوره !!
|
رد: حد عاوز يتخنق (فوازير رخمه )
اقتباس:
وفانتظار الاستاذ yasser222 ليعطى الدور ل dr.amer hassan بحد اقسى 24 ساعه تحياتى ومبسوط ان الموضوع عجبكم |
رد: حد عاوز يتخنق (فوازير رخمه )
كفايه ان انت اللي عامله :)
|
رد: حد عاوز يتخنق (فوازير رخمه )
اقتباس:
يا باشا |
رد: حد عاوز يتخنق (فوازير رخمه )
تم تثبيت الموضوع
|
رد: حد عاوز يتخنق (فوازير رخمه )
مليون شكر للاستاذ كريم على تثبيت الموضوع |
رد: حد عاوز يتخنق (فوازير رخمه )
الفزوره مع dr.amer hassan
تم مراسلته على الخاص فالانتظار |
رد: حد عاوز يتخنق (فوازير رخمه )
اقتباس:
|
رد: حد عاوز يتخنق (فوازير رخمه )
شكرا يا باشا ... و اسف على التاخير
طيب .... دي فزورة بجد..... واحد مر على ست عجوزة بتبيع بيض ... قالها عايز بيض قالتله قولي عدد البيض الي معايا و انا اديهولك من غير فلوس... قالها طيب موافق... قالتله انا مر عليا راجل.. اديته نص البيض الي معايا و نص بيضة..... و بعدها مر واحد تاني... اخد نص الي فضلوا.. و نص بيضة.... اخر واحد اخد نص الي فضل و نص بيضة.. بعدها مبقاش معايا ولا بيضة... يبقى كان معايا كام بيضة؟؟؟؟ البيض بالمناسبة سليم و مش مكسر.... و مستني الحل منكم يا شباب |
رد: حد عاوز يتخنق (فوازير رخمه )
اقتباس:
ديه محتاجه كوبايه شاي و ورقه و قلم :) بس اجابتي هي : هو في حاجه اسمها نص بيضه ؟ خد الصفار و ساب البياض يعتي ؟ ههههههه |
رد: حد عاوز يتخنق (فوازير رخمه )
هههههههههههه.... هي محتاجة تفكر باسلوب غير تقليدي... بس هي حلها سهل.... لو عايز ابعتهولك عالخاص بس متنشروش
بس فكر الاول شوية و انت هتوصله |
رد: حد عاوز يتخنق (فوازير رخمه )
مكانش معاها ولا بيضه
|
رد: حد عاوز يتخنق (فوازير رخمه )
لا مش صح... اخدت فرصتك خلاص... سيب حد تاني يفكر... و بالمناسبة ممكن يكون ليها حل رخم ... بس رخم قوي..ز واحدة عجوزة و بتخرف :)
بس هي ليها فعلا حل |
رد: حد عاوز يتخنق (فوازير رخمه )
اقتباس:
مش هو المفروض ليا اكتر من فرضه ولا ايه |
رد: حد عاوز يتخنق (فوازير رخمه )
اقتباس:
وبشكر محمد علي الموضوع الجامد دة وبشكر د\ امير |
رد: حد عاوز يتخنق (فوازير رخمه )
تماااااااااااام الله ينور عليك يا عبدالله... الغلط الوحيد ان اسمي عامر مش امير ههههههههههههههههه
و نقول اتحلت و المايك معاك |
رد: حد عاوز يتخنق (فوازير رخمه )
هههههههههه
|
رد: حد عاوز يتخنق (فوازير رخمه )
اقتباس:
|
رد: حد عاوز يتخنق (فوازير رخمه )
خد يا سيدي
ماهو الشيء الذي يكون اخضر في الارض واسود في السوق واحمر في البيت |
رد: حد عاوز يتخنق (فوازير رخمه )
الشاي يا باشا
|
رد: حد عاوز يتخنق (فوازير رخمه )
اقتباس:
اتفضل انت الي تقول |
رد: حد عاوز يتخنق (فوازير رخمه )
من هو الذي يكتب ولا يقرأ ؟
|
رد: حد عاوز يتخنق (فوازير رخمه )
البرنتر او الكيبورد
|
رد: حد عاوز يتخنق (فوازير رخمه )
القلم يا باشا
|
رد: حد عاوز يتخنق (فوازير رخمه )
Pooforever@تمام كده, اتفضل حضرتك
|
رد: حد عاوز يتخنق (فوازير رخمه )
شكرا يا كبير
لو الفراعنه لسه موجودين ايه اكتر اكله حيحبوها لما نشوف اخبار التاريخ |
رد: حد عاوز يتخنق (فوازير رخمه )
انا مستني فزورة محمد
|
رد: حد عاوز يتخنق (فوازير رخمه )
حبيبى يا عبدالله باشا
الفزورة تاريخيه ورينا الشطارة |
| الساعة الآن 09:32 AM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir