الصيد فى مصر

الصيد فى مصر (http://www.egyhunt.net/index.php)
-   البنادق الهوائيه (http://www.egyhunt.net/forumdisplay.php?f=79)
-   -   السوسته الجباره تيتان (http://www.egyhunt.net/showthread.php?t=30879)

قناص المنوفيه 12-08-07 04:14 PM

رد: السوسته الجباره تيتان
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmed1122 (المشاركة 415856)
يا قناص المنوفية
انت نصبت على كام واحد لغاية دلوقتى
انا عارف انك عاوز تنصب بس مفيش حد حيديك الفرصة دى

ياااااااااااه نصبت على كتيييير واسأل امك اول واحده نصبت عليها
وضحكت عليها والحقيقى انك ابنى وانا معترفتش بيك عشان كده
انت متغااااااااااااااااااظ ومفقووووووووووووووووع منى :D:D

اللهم انى صائم منك لله فطرتنى:eek:

darkshaft 12-08-07 04:17 PM

رد: السوسته الجباره تيتان
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة قناص المنوفيه (المشاركة 415862)
ياااااااااااه نصبت على كتيييير واسأل امك اول واحده نصبت عليها
وضحكت عليها والحقيقى انك ابنى وانا معترفتش بيك عشان كده
انت متغااااااااااااااااااظ ومفقووووووووووووووووع منى :D:D

اللهم انى صائم منك لله فطرتنى:eek:

هههههههههههههههههههههههههههههههههه,رمضان كريم :).

illustrator 12-08-07 04:27 PM

رد: السوسته الجباره تيتان
 
لا حول ولا قوة الا بالله
اتقو الله يا جماعه احنا فى نهار رمضان

mody_kamal 12-08-07 04:33 PM

رد: السوسته الجباره تيتان
 
وهوا كل واحد يخش يعمل عضويه جديده ويشتم الناس خلاص كده هنصدق ربنا يباركلك ياحمد

mody_kamal 12-08-07 04:35 PM

رد: السوسته الجباره تيتان
 
ياحمد احترم نفسك شويه ياحج واعمل حساب اننا في صيام وحرام الاستفزاز ده

mody_kamal 12-08-07 04:38 PM

رد: السوسته الجباره تيتان
 
ياعم الحج اسباتك فين ؟ معاك ايه يسبت وبعدين عايز تستفز خليك بعد الفطار علشان ما تشيلش ذنب انك فطرت حد

ashraf_f 12-08-07 04:39 PM

رد: السوسته الجباره تيتان
 
ارجو من الادارة تبليغ مباحث الانترنت على هذه التجاوزات التى يعاقب عليها القانون

ashraf_f 12-08-07 04:41 PM

رد: السوسته الجباره تيتان
 
مع العلم بان قناص المنوفية من الاعضاء القداما و ذات سمعة طيبة و من عائلة محترمة

عادل عبده 12-08-07 05:26 PM

رد: السوسته الجباره تيتان
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة قناص المنوفيه (المشاركة 412095)
يعم عادل انت دايما كده بتنكشنى ومطلعنى غلط
انا بشوف على طول اى واحد بيبيع بام 22 بيقول ان سرعتها 290
مقستهاش بنفسى يعنى عموما انت ادرى
ولو سمحت خليك فى الكرال يا فنى الكراااااااااااااااااال
ههههههههههههههههههههههه
حبيبى يا دوله والله

ياعم الحاج اصل انا اتفقعت من الكتالوجات واللى بيفتو عمال على بطال
على فكره انا معايا بام 22 وفيها سوسته وجلبه ديانا وقيست سرعتها بكذا نوع من الرش وعشان كده عارف السرعات واتقاس سرعات بنادق كتير قدامى وعزه جلال الله كان بتطلع اقل من الكتالوج ب80 متر وزياده
زبعدين انا مش بنكشك ولعلمك انا مره عدلت كرال وقبل ما تلين سرعتها كان قريبه جدا من البام
انا بعد تجارب القياس بجد غيرت رأى تماما فى السرعات وعرفت يعنى ايه بندقيه صياده وسرعتها تبقى اد ايه
متزعلش يابو حميد انا عاوز الناس بس تفوق من الوهم اللى كنت انا ذات نفسى عايش فيه


اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمد يونس (المشاركة 412098)
هههههههههههه يا دكتور الاستاذ عادل عبده خبير فى كل البنادق وسرعاتها يا رب يبقى عندنا معلومات زيه
الاستاذ عادل من الناس المحترمين والخدومين لكل الاعضاء ودى بصراحة وربنا يجازيه عنا كل خير
والله ولى التوفيق....................

يامحمد باشا ربنا يعزك وانت راجل محترم واسمحلى ارفع لك القبعه على كلامك ده وشكرا لحضرتك مره تانى

besho 12-08-07 06:16 PM

رد: السوسته الجباره تيتان
 
ان المتهم برئ حتي تثبت ادانته والكداب بيروح النار مش مارينا و لو عند دليل قول

besho 12-08-07 06:56 PM

رد: السوسته الجباره تيتان
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmed1122 (المشاركة 415966)
بس يا كلب يا اهبل

مش هرود علي الهوهو

Griffin 12-08-07 07:17 PM

رد: السوسته الجباره تيتان
 
هو ألي أنا فهمته أن حضرتك بتدعي أن الأستاذ قناص المنوفيه أخد من فلوس عن طريق البريد و مداكش حاجه
طب فين أيصال البريد بالتاريخ أو أي دليل علشان حد يصدقك

Bebeto 12-08-07 07:25 PM

Re: رد: السوسته الجباره تيتان
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Griffin (المشاركة 415974)
هو ألي أنا فهمته أن حضرتك بتدعي أن الأستاذ قناص المنوفيه أخد من فلوس عن طريق البريد و مداكش حاجه
طب فين أيصال البريد بالتاريخ أو أي دليل علشان حد يصدقك

++++++++++++++1
لو عندك دليل ماشي معندكش يبقي خلاص
و الاستاذ قناص المنوفية من اقدم الاعضاء و اكثرهم احتراما و عيب لما تقول كدة و مفيش اثبات
و زي ما الاستاذ Griffin قال
لو معاك ايصال البريد اللي يثبت او اي دليل يبقي تتقدم بيه

hunter1407 12-08-07 07:30 PM

رد: السوسته الجباره تيتان
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة griffin (المشاركة 415974)
هو ألي أنا فهمته أن حضرتك بتدعي أن الأستاذ قناص المنوفيه أخد من فلوس عن طريق البريد و مداكش حاجه
طب فين أيصال البريد بالتاريخ أو أي دليل علشان حد يصدقك

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة bebeto (المشاركة 415979)
++++++++++++++1
لو عندك دليل ماشي معندكش يبقي خلاص
و الاستاذ قناص المنوفية من اقدم الاعضاء و اكثرهم احتراما و عيب لما تقول كدة و مفيش اثبات
و زي ما الاستاذ griffin قال
لو معاك ايصال البريد اللي يثبت او اي دليل يبقي تتقدم بيه

كلام ســـــــــــليم
و لو مش معاك ايصال البريد تبقى كذاب و بترمى الناس بالباطل
احنا منعرفكش لكن نعرف قناص المنوفية وهو عضو قديم فى المنتدى ومن أكثر الناس أخلاقاً و احتراماً

Bebeto 12-08-07 07:34 PM

Re: رد: السوسته الجباره تيتان
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmed1122 (المشاركة 415988)
طبعاً معانا مش معايا لأننا مش واحد اللى اتنصب عليه

طيب فين الايصالات ؟؟؟؟
ولو مع حضرتك ياريت تصوره و ترفعلنا الصور

hunter1407 12-08-07 07:34 PM

رد: السوسته الجباره تيتان
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmed1122 (المشاركة 415988)
طبعاً معانا مش معايا لأننا مش واحد اللى اتنصب عليه

لو معاك فعلاً يبقى تصوره و تنشر صورته فى المنتدى , و لو معملتش كدة يبقى مش معاك حاجة و بتتكلم وخلاص

قناص المنوفيه 12-08-07 08:18 PM

رد: السوسته الجباره تيتان
 
يجماعه انا مجبتش سوست الا لشخص واحد بس من المنتدى
وانتم عارفينه محمد يونس والحمد لله الراجل بنفسه قال انهم وصلوله
الاخ اللى بيتمهنى ده وطايح فى الاداره والاعضاء ومحدش قادر يلمه
لو معاك وصلات او دليل بس ياريت ما تضربوش و يكون مختوم حطه
ممعكش دليل هنضطر اننا نعاملك كالمختل عقليا وانت محسسنى انى
اعرفك او انت تعرفنى اومال لو كنا نعرف بعض كنت عملت ايه مش عارف
مش عارف ايه سبب الكرهه اللى بتوجهولى ده كل ده عشان الاداره بتاخدلى حقى
وبتعملك حظر ما ده الطبيعى مش انحياز منهم وربنا يعلم وطظ فى شخصك المختل عقيا ..

Bebeto 12-08-07 08:35 PM

Re: رد: السوسته الجباره تيتان
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة قناص المنوفيه (المشاركة 416024)
يجماعه انا مجبتش سوست الا لشخص واحد بس من المنتدى
وانتم عارفينه محمد يونس والحمد لله الراجل بنفسه قال انهم وصلوله
الاخ اللى بيتمهنى ده وطايح فى الاداره والاعضاء ومحدش قادر يلمه
لو معاك وصلات او دليل بس ياريت ما تضربوش و يكون مختوم حطه
ممعكش دليل هنضطر اننا نعاملك كالمختل عقليا وانت محسسنى انى
اعرفك او انت تعرفنى اومال لو كنا نعرف بعض كنت عملت ايه مش عارف
مش عارف ايه سبب الكرهه اللى بتوجهولى ده كل ده عشان الاداره بتاخدلى حقى
وبتعملك حظر ما ده الطبيعى مش انحياز منهم وربنا يعلم وطظ فى شخصك المختل عقيا ..

الكلاب تعوي و القافلة تسير
و احسن حاجة ان حضرتك مردتش الاساءة بالاساءة

besho 12-08-07 09:16 PM

رد: السوسته الجباره تيتان
 
بس يا احمد انا مش عايز اغلط لحد دلوقتي انت طايح في كل الناس

besho 12-08-07 09:17 PM

رد: السوسته الجباره تيتان
 
بلاش ظلم للناس

besho 12-08-07 09:25 PM

رد: السوسته الجباره تيتان
 
مش انت يا أ\ احمد الي عامل نفسك وطني ليه بطظلم قناص المنوفيه انت شايه اسمو كوهين ولا شالون

besho 12-08-07 09:29 PM

رد: السوسته الجباره تيتان
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة قناص المنوفيه (المشاركة 416024)
يجماعه انا مجبتش سوست الا لشخص واحد بس من المنتدى
وانتم عارفينه محمد يونس والحمد لله الراجل بنفسه قال انهم وصلوله
الاخ اللى بيتمهنى ده وطايح فى الاداره والاعضاء ومحدش قادر يلمه
لو معاك وصلات او دليل بس ياريت ما تضربوش و يكون مختوم حطه
ممعكش دليل هنضطر اننا نعاملك كالمختل عقليا وانت محسسنى انى
اعرفك او انت تعرفنى اومال لو كنا نعرف بعض كنت عملت ايه مش عارف
مش عارف ايه سبب الكرهه اللى بتوجهولى ده كل ده عشان الاداره بتاخدلى حقى
وبتعملك حظر ما ده الطبيعى مش انحياز منهم وربنا يعلم وطظ فى شخصك المختل عقيا ..


احنا واثقين منك يا باشا انك مش بتاع نصب مهو ده استاذ احمد فاكر نفسو شهيد و هوا ابليس بيقولو يا عمو

besho 12-08-07 11:33 PM

رد: السوسته الجباره تيتان
 
ماشي يا احمد هوا احنا هانتوه عنك ده انت لو دخت باسم جرجس عرفك برضو

besho 12-08-07 11:36 PM

رد: السوسته الجباره تيتان
 
غلط برضو انا مش عايز اتكلم يا نصاب فوكك من حوار العبط بتاعك ده انت معتوه


الساعة الآن 02:53 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir