![]() |
رد: السوسته الجباره تيتان
اقتباس:
وضحكت عليها والحقيقى انك ابنى وانا معترفتش بيك عشان كده انت متغااااااااااااااااااظ ومفقووووووووووووووووع منى :D:D اللهم انى صائم منك لله فطرتنى:eek: |
رد: السوسته الجباره تيتان
اقتباس:
|
رد: السوسته الجباره تيتان
لا حول ولا قوة الا بالله
اتقو الله يا جماعه احنا فى نهار رمضان |
رد: السوسته الجباره تيتان
وهوا كل واحد يخش يعمل عضويه جديده ويشتم الناس خلاص كده هنصدق ربنا يباركلك ياحمد
|
رد: السوسته الجباره تيتان
ياحمد احترم نفسك شويه ياحج واعمل حساب اننا في صيام وحرام الاستفزاز ده
|
رد: السوسته الجباره تيتان
ياعم الحج اسباتك فين ؟ معاك ايه يسبت وبعدين عايز تستفز خليك بعد الفطار علشان ما تشيلش ذنب انك فطرت حد
|
رد: السوسته الجباره تيتان
ارجو من الادارة تبليغ مباحث الانترنت على هذه التجاوزات التى يعاقب عليها القانون
|
رد: السوسته الجباره تيتان
مع العلم بان قناص المنوفية من الاعضاء القداما و ذات سمعة طيبة و من عائلة محترمة
|
رد: السوسته الجباره تيتان
اقتباس:
على فكره انا معايا بام 22 وفيها سوسته وجلبه ديانا وقيست سرعتها بكذا نوع من الرش وعشان كده عارف السرعات واتقاس سرعات بنادق كتير قدامى وعزه جلال الله كان بتطلع اقل من الكتالوج ب80 متر وزياده زبعدين انا مش بنكشك ولعلمك انا مره عدلت كرال وقبل ما تلين سرعتها كان قريبه جدا من البام انا بعد تجارب القياس بجد غيرت رأى تماما فى السرعات وعرفت يعنى ايه بندقيه صياده وسرعتها تبقى اد ايه متزعلش يابو حميد انا عاوز الناس بس تفوق من الوهم اللى كنت انا ذات نفسى عايش فيه اقتباس:
|
رد: السوسته الجباره تيتان
ان المتهم برئ حتي تثبت ادانته والكداب بيروح النار مش مارينا و لو عند دليل قول
|
رد: السوسته الجباره تيتان
اقتباس:
|
رد: السوسته الجباره تيتان
هو ألي أنا فهمته أن حضرتك بتدعي أن الأستاذ قناص المنوفيه أخد من فلوس عن طريق البريد و مداكش حاجه
طب فين أيصال البريد بالتاريخ أو أي دليل علشان حد يصدقك |
Re: رد: السوسته الجباره تيتان
اقتباس:
لو عندك دليل ماشي معندكش يبقي خلاص و الاستاذ قناص المنوفية من اقدم الاعضاء و اكثرهم احتراما و عيب لما تقول كدة و مفيش اثبات و زي ما الاستاذ Griffin قال لو معاك ايصال البريد اللي يثبت او اي دليل يبقي تتقدم بيه |
رد: السوسته الجباره تيتان
اقتباس:
اقتباس:
و لو مش معاك ايصال البريد تبقى كذاب و بترمى الناس بالباطل احنا منعرفكش لكن نعرف قناص المنوفية وهو عضو قديم فى المنتدى ومن أكثر الناس أخلاقاً و احتراماً |
Re: رد: السوسته الجباره تيتان
اقتباس:
ولو مع حضرتك ياريت تصوره و ترفعلنا الصور |
رد: السوسته الجباره تيتان
اقتباس:
|
رد: السوسته الجباره تيتان
يجماعه انا مجبتش سوست الا لشخص واحد بس من المنتدى
وانتم عارفينه محمد يونس والحمد لله الراجل بنفسه قال انهم وصلوله الاخ اللى بيتمهنى ده وطايح فى الاداره والاعضاء ومحدش قادر يلمه لو معاك وصلات او دليل بس ياريت ما تضربوش و يكون مختوم حطه ممعكش دليل هنضطر اننا نعاملك كالمختل عقليا وانت محسسنى انى اعرفك او انت تعرفنى اومال لو كنا نعرف بعض كنت عملت ايه مش عارف مش عارف ايه سبب الكرهه اللى بتوجهولى ده كل ده عشان الاداره بتاخدلى حقى وبتعملك حظر ما ده الطبيعى مش انحياز منهم وربنا يعلم وطظ فى شخصك المختل عقيا .. |
Re: رد: السوسته الجباره تيتان
اقتباس:
و احسن حاجة ان حضرتك مردتش الاساءة بالاساءة |
رد: السوسته الجباره تيتان
بس يا احمد انا مش عايز اغلط لحد دلوقتي انت طايح في كل الناس
|
رد: السوسته الجباره تيتان
بلاش ظلم للناس
|
رد: السوسته الجباره تيتان
مش انت يا أ\ احمد الي عامل نفسك وطني ليه بطظلم قناص المنوفيه انت شايه اسمو كوهين ولا شالون
|
رد: السوسته الجباره تيتان
اقتباس:
احنا واثقين منك يا باشا انك مش بتاع نصب مهو ده استاذ احمد فاكر نفسو شهيد و هوا ابليس بيقولو يا عمو |
رد: السوسته الجباره تيتان
ماشي يا احمد هوا احنا هانتوه عنك ده انت لو دخت باسم جرجس عرفك برضو
|
رد: السوسته الجباره تيتان
غلط برضو انا مش عايز اتكلم يا نصاب فوكك من حوار العبط بتاعك ده انت معتوه
|
| الساعة الآن 11:50 PM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir