![]() |
رد: سينا واسرائيل
اقتباس:
|
رد: سينا واسرائيل
اقتباس:
|
رد: سينا واسرائيل
اقتباس:
العصبيه مش كويسه على الصحه ولا المجهود الزياده أنا بحاول أدور على الطريقه الي أخرج بيها من المتدى بس مش لاقي |
رد: سينا واسرائيل
ارجو عدم الرد عليه لانه من الواضح انه انسان سادى وفرحان بالاهانات التى توجه له
|
رد: سينا واسرائيل
اقتباس:
|
رد: سينا واسرائيل
اقتباس:
التعبان مش سام بس أنا فعلا بسأل للعلم طعمها كويس؟؟؟ أنا متهيألي شبه السمك |
رد: سينا واسرائيل
السلام عليكم ، شهامة ايه دى بقا يا ريت تحكيلنا موقف واحد تثبت به وجهة نظرك ؟
انا عايز اسئلك سؤال انت مع التطبيع مع الصهاينه ؟ |
رد: سينا واسرائيل
بتفكرنى باسواء فصل فى الفرقه فصل التعايش على فكره انا قديم عنك كتير انا فرقه معلمى 147ايام مكان النقيب فوذى لسه مساعد على ما اعتقد انتا عارف انا بتكلم عن ايه
|
رد: سينا واسرائيل
اقتباس:
تتعلم ما تردش الأهانه بأهانه |
رد: سينا واسرائيل
اقتباس:
هما اليهود عندهم فلاحين ؟ اصل المخلوق ده معندوش دم خالص |
رد: سينا واسرائيل
اقتباس:
|
رد: سينا واسرائيل
ايضاح الاسم الصول فتحى وانا كنت ضابط مهندس بس الصاعقه اخدتنى اجبار
|
رد: سينا واسرائيل
اقتباس:
|
رد: سينا واسرائيل
الطعم جميل جدا بس مش كل الانواع بتتاكل
|
رد: سينا واسرائيل
اقتباس:
|
رد: سينا واسرائيل
انا خارج برتبت عميد متقاعد
|
رد: سينا واسرائيل
اقتباس:
|
رد: سينا واسرائيل
اقتباس:
ياه ، دا حضرتك عجوز بقا |
رد: سينا واسرائيل
اقتباس:
|
رد: سينا واسرائيل
اقتباس:
|
رد: سينا واسرائيل
[quote=احمد العوضى;419890]
اقتباس:
|
رد: سينا واسرائيل
اقتباس:
|
رد: سينا واسرائيل
اقتباس:
|
رد: سينا واسرائيل
اقتباس:
اقري الوسيط طالبين جواسيس خبره او بدون |
رد: سينا واسرائيل
اقتباس:
|
رد: سينا واسرائيل
اقتباس:
|
رد: سينا واسرائيل
اقتباس:
في وقت أعلنت أسرائيل أنها هتضرب حي معين بهدف تدمير خليه برده زي أحداث سينا كده هو ساكن في الحي ده و هم عرفوا الخبر الصبح و أخته الصغيره في المدرسه المهم العيله أنتقلت عند عمته لكن البنت كانت راجعه من المدرسه على البيت لأنها ما تعرفش حاجه و بعد ما وصل عيلته بالسياره راح يجيبها و هو راجع شاف صوت المرواحيات فوق البيت و البنت قاعده في الشارع على باب البيت فقعد يشاور للطيار أنه ما يضربش و فعلا الطيار شاورله أنه ياخد البنت و يمشي و بعد ما مشي الطيار قزف المكان بيقولي البيت ما حصلوش ضرر لكن كل الأزاز أتكسر أنا عارف و متأكد أنه ما بيكدبش لأنه صديقي من فتره طويله و ما فيش مره كدب عليا فيها و طبعا الناس كلها مش هتصدق و هتقول أني كداب طب أنا هستفيد أيه لما أكدب؟؟؟؟ |
رد: سينا واسرائيل
اقتباس:
|
رد: سينا واسرائيل
اقتباس:
|
رد: سينا واسرائيل
اقتباس:
|
رد: سينا واسرائيل
أنا مش عارف أقفل الحسااااااااااااااب
|
رد: سينا واسرائيل
اقتباس:
يعنى انت عاوز تقولى انك ماشى فى الشارع انت واخوك الصغير فأفول لأخود امشى انت يا حبيبى انت لسه صغير وبعدين اقتلك هى دى الشهامة يا حبيبى اسرايييييييييييييييييييل محتله فلسطيييييييييييييييييييييين ايه الكويس فى ده ارحمنا بقا |
رد: سينا واسرائيل
اقتباس:
و حتى لو محتلاها أنت مصري و لا فلسطيني؟؟؟؟؟؟؟ أنا مصري |
رد: سينا واسرائيل
اقتباس:
|
رد: سينا واسرائيل
بس على الأقل فيه حاجه مفيده طلعنا بيها من الموضوع ده
هو أن الناس أتعرفت على بعض أحسن |
رد: سينا واسرائيل
اقتباس:
|
رد: سينا واسرائيل
[quote=avokato;419926]
اقتباس:
|
رد: سينا واسرائيل
السلام عليكم ، انا مصرى واى اساءة لأى عربى تبقا اساءة ليا انا برده .
امتنع عن المناقشة ( اللهم انى صائم ) |
رد: سينا واسرائيل
بص يا عم جريفن انت عارفني كويس من أيام الـpcp وكان لينا كلام مع بعض لكن في حدود
الموضوع .. وبدأت آخد فكرة عنك من ساعة ما علقت على موضوع في القسم دة وكنت بتقول ان اسرائيل مش هي الي قتلت جنودنا على الحدود من ساعتها وأنا فهمت طريقة تفكيرك لأني قابلت ناس بالتفكير دة وللأسف مصريين يا جماعة ولازم نعترف ان في ناس في مصر بتفكر بالطريقة دي بما انك مش بتشتم فأنا هتكلم باحترام رغم ان كان نفسي انك تشتم عشان متحجمنيش في الرد وقبل أي حاااااااجة أنا بحسدك بجد على أعصابك دي يمكن في حد من الفاميلي حلاق أو حاجة ودي مهنة شريفة مش عيب على فكرة ((بحاول أبقى بااااارد))) نيجي بقا لموضوع حبايبك الاسرائيليين أنا عندي ليك سؤال .. لو قمت الصبح لقيت اسرائيل داخلة في حرب مع مصر والجيش عامل تعبئة عامة هتشارك ؟؟ بلاش دي .. لو انت فلسطيني واسرائيل احتلت بلدك وحصلت معاك نفس القصة بتاعة صاحبك دي هتتبسط من العسكري الاسرائيلي انة أنقذ أختك ؟؟ بص يا عم في حاجة اسمها عقل ربنا كرمنا بيه عن باقي خلقة يبقى نستخدمة ونفكر بيه العسكري الاسرائيلي كان بيشاور لطيارة اسرائيلية جاية تقصف بيوت مدنيين ,, نسيت انت بقا ان الطيار بتاع الطيارة دي عسكري اسرائيلي زية زي العسكري دة وانهم بيأدو مهمة واحدة هي تدمير فلسطين وبصيت على موقف عملة واحد حقير منهم بيدعي الانسانية !!! ابقى قول لصاحبك الفلسطيني الغبي ان اسرائيل محتلة بلدة والبنت الي أنقذها دي لو كبرت ووقفت في وشة تاني هيقتلها من غير تردد بطلو غباء بقا اسرائيل حببتك دي لو طالت تحرق العرب واحد واحد كانت حرقتهم مش تقولي شهامة الجنود الاسرائيليين ..دة حتى الكلمة مش راكبة علينا كعرب اننا نقولها مش حاسس وانت بتقولها بالعار !! لو انت عربي مسلم بجد وبتقرأ القرآن وعارف رسولك بيقول ايه مكنتش قلت كدة لو انت عربي بجد ومتربي في عيلة عربية مسلمة كنت تبقى مولود على ان اسرائلي = عدو ,, دي أ ب عروبة وأنا للأسف مشرفنش التعامل مع خائن زيك |
رد: سينا واسرائيل
اهم حاجة محدش يقول اى معلومة عن اى حاجة ومعنى الأعلان التليفزيونى ان السلطات اكتشفت جواسيس فى كل مكان والله اعلم بأهداف المتحدث ولاكن وجب الحذر الرجاء الحذر من الأنجراف فتخرج معلومات ما مطلوبة ويكفى لا تعليق
|
| الساعة الآن 06:20 PM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir