الصيد فى مصر

الصيد فى مصر (http://www.egyhunt.net/index.php)
-   الموضوعات العامه (http://www.egyhunt.net/forumdisplay.php?f=86)
-   -   سينا واسرائيل (http://www.egyhunt.net/showthread.php?t=32834)

Ahmed El Sarky 12-08-16 04:10 AM

رد: سينا واسرائيل
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة احمد العوضى (المشاركة 419896)
يا باشا انا كنت فى 777 ومن قبل فى ال 126 وغيره لان بيننا يهودى

حبيب قلبي يا زميلي ...خد الصورة دي تفكرك باللي كنا بناكلة هههههههههههه

ĴΘĶЄЯ 12-08-16 04:10 AM

رد: سينا واسرائيل
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Griffin (المشاركة 419900)
أنا سني 30 سنه و معايا شهاده الماجستير في الكيمياء الغير عضويه
و شغلتي ما ينفعش أقولها دلوقتي

جاسوس ؟؟؟؟؟؟؟

Griffin 12-08-16 04:10 AM

رد: سينا واسرائيل
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة احمد العوضى (المشاركة 419898)
وانا عندى جذمه وسخه ومقطعه لاكن خساره فى جتتك لانها اطهر من ان تلمسك

هو حضرتك قراءت الكلام ألي عملتله أقتباس؟؟
العصبيه مش كويسه على الصحه ولا المجهود الزياده

أنا بحاول أدور على الطريقه الي أخرج بيها من المتدى بس مش لاقي

احمد العوضى 12-08-16 04:11 AM

رد: سينا واسرائيل
 
ارجو عدم الرد عليه لانه من الواضح انه انسان سادى وفرحان بالاهانات التى توجه له

Ahmed El Sarky 12-08-16 04:11 AM

رد: سينا واسرائيل
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة fadeel79 (المشاركة 419894)
ازداد احترامى لشخصك الكريم

ياباشا انا اللي يذيدني شرف بمعرفتك

Griffin 12-08-16 04:12 AM

رد: سينا واسرائيل
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmed el sarky (المشاركة 419901)
حبيب قلبي يا زميلي ...خد الصورة دي تفكرك باللي كنا بناكلة هههههههههههه

طعمها كويس؟؟
التعبان مش سام بس أنا فعلا بسأل للعلم
طعمها كويس؟؟؟
أنا متهيألي شبه السمك

fadeel79 12-08-16 04:13 AM

رد: سينا واسرائيل
 
السلام عليكم ، شهامة ايه دى بقا يا ريت تحكيلنا موقف واحد تثبت به وجهة نظرك ؟

انا عايز اسئلك سؤال انت مع التطبيع مع الصهاينه ؟

احمد العوضى 12-08-16 04:14 AM

رد: سينا واسرائيل
 
بتفكرنى باسواء فصل فى الفرقه فصل التعايش على فكره انا قديم عنك كتير انا فرقه معلمى 147ايام مكان النقيب فوذى لسه مساعد على ما اعتقد انتا عارف انا بتكلم عن ايه

Griffin 12-08-16 04:14 AM

رد: سينا واسرائيل
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة احمد العوضى (المشاركة 419904)
ارجو عدم الرد عليه لانه من الواضح انه انسان سادى وفرحان بالاهانات التى توجه له

بالعكس أنا مش سعيد أطلاقا لكن يمكن الناس تتعلم من تصرفي ده
تتعلم ما تردش الأهانه بأهانه

ĴΘĶЄЯ 12-08-16 04:14 AM

رد: سينا واسرائيل
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة griffin (المشاركة 419907)
طعمها كويس؟؟
التعبان مش سام بس أنا فعلا بسأل للعلم
طعمها كويس؟؟؟
أنا متهيألي شبه السمك

يا جدعان معلش ليا سؤال
هما اليهود عندهم فلاحين ؟
اصل المخلوق ده معندوش دم خالص

Ahmed El Sarky 12-08-16 04:15 AM

رد: سينا واسرائيل
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة griffin (المشاركة 419907)
طعمها كويس؟؟
التعبان مش سام بس أنا فعلا بسأل للعلم
طعمها كويس؟؟؟
أنا متهيألي شبه السمك

انت اكيد تعرف لانك معاشرهم اكتر مني

احمد العوضى 12-08-16 04:15 AM

رد: سينا واسرائيل
 
ايضاح الاسم الصول فتحى وانا كنت ضابط مهندس بس الصاعقه اخدتنى اجبار

Ahmed El Sarky 12-08-16 04:16 AM

رد: سينا واسرائيل
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة احمد العوضى (المشاركة 419909)
بتفكرنى باسواء فصل فى الفرقه فصل التعايش على فكره انا قديم عنك كتير انا فرقه معلمى 147ايام مكان النقيب فوذى لسه مساعد على ما اعتقد انتا عارف انا بتكلم عن ايه

ههههههههههههههههههه تحياتي ليك يا استاذي

احمد العوضى 12-08-16 04:16 AM

رد: سينا واسرائيل
 
الطعم جميل جدا بس مش كل الانواع بتتاكل

fadeel79 12-08-16 04:16 AM

رد: سينا واسرائيل
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة griffin (المشاركة 419912)
بالعكس أنا مش سعيد أطلاقا لكن يمكن الناس تتعلم من تصرفي ده
تتعلم ما تردش الأهانه بأهانه

الحاجة الوحيدة الصح الى انت قولتها

احمد العوضى 12-08-16 04:17 AM

رد: سينا واسرائيل
 
انا خارج برتبت عميد متقاعد

Ahmed El Sarky 12-08-16 04:18 AM

رد: سينا واسرائيل
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة احمد العوضى (المشاركة 419915)
ايضاح الاسم الصول فتحى وانا كنت ضابط مهندس بس الصاعقه اخدتنى اجبار

انا اساسا قوات جوية واخدت فرقة في السيل .الكلام دة من حوالي 11 سنة

fadeel79 12-08-16 04:19 AM

رد: سينا واسرائيل
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة احمد العوضى (المشاركة 419920)
انا خارج برتبت عميد متقاعد


ياه ، دا حضرتك عجوز بقا

احمد العوضى 12-08-16 04:19 AM

رد: سينا واسرائيل
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmed el sarky (المشاركة 419901)
حبيب قلبي يا زميلي ...خد الصورة دي تفكرك باللي كنا بناكلة هههههههههههه

على فكره الى فى ايد الاخ ابو السيور ذراعى وده سمه غير قاتل

Ahmed El Sarky 12-08-16 04:19 AM

رد: سينا واسرائيل
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة احمد العوضى (المشاركة 419920)
انا خارج برتبت عميد متقاعد

شرف ليا يا فندم اني اتكلمت معاك

avokato 12-08-16 04:20 AM

رد: سينا واسرائيل
 
[quote=احمد العوضى;419890]
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة griffin (المشاركة 419829)
يا أستاذي أنا مش عيل و لا أهنت ولا أسأت لحد على الرغم من كل شتيمه ولا ممكن هوجه الشتيمه لحد
أنا عربي مصري و بتكلم عن العرب كلهم بما فيهم نفسي
أنا بقول رأيي[
تخليه لنفسك او تلبسه:mad::mad::mad::mad::mad:

بيتهيالي يلبسه اسهل ليه

Ahmed El Sarky 12-08-16 04:20 AM

رد: سينا واسرائيل
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة احمد العوضى (المشاركة 419923)
على فكره الى فى ايد الاخ ابو السيور ذراعى وده سمه غير قاتل

دة تمام يا باشا وانيابة بتبقي في الفك من الداخل ودى صورتي وانا ماسكة

avokato 12-08-16 04:21 AM

رد: سينا واسرائيل
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة احمد العوضى (المشاركة 419898)
وانا عندى جذمه وسخه ومقطعه لاكن خساره فى جتتك لانها اطهر من ان تلمسك

المفروض قلنا عيب الالفاظ البذيئه دي داخل المننتدي شمتوا فينا واحد اهبل احنا نكون متحضرين ونعمل المناظره مع كل الي ليهم نفس وجهه النظر وتحب تجبهم يحضروها وهندفعلك فلوس كمان بعد المناظره

avokato 12-08-16 04:21 AM

رد: سينا واسرائيل
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmed el sarky (المشاركة 419905)
ياباشا انا اللي يذيدني شرف بمعرفتك

يعم انتوا بتتعازموا وفيه عيل تيت موجود وانت منين وانا من هناك مشفتش اعلان الجاسوس ولا ايه
اقري الوسيط طالبين جواسيس خبره او بدون

احمد العوضى 12-08-16 04:22 AM

رد: سينا واسرائيل
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Ahmed El Sarky (المشاركة 419916)
ههههههههههههههههههه تحياتي ليك يا استاذي

تشرفت بمعرفتك

Ahmed El Sarky 12-08-16 04:23 AM

رد: سينا واسرائيل
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة احمد العوضى (المشاركة 419931)
تشرفت بمعرفتك

الشرف ليا يا باشا وكل سنة وانت طيب

Griffin 12-08-16 04:24 AM

رد: سينا واسرائيل
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة fadeel79 (المشاركة 419908)
السلام عليكم ، شهامة ايه دى بقا يا ريت تحكيلنا موقف واحد تثبت به وجهة نظرك ؟

انا عايز اسئلك سؤال انت مع التطبيع مع الصهاينه ؟

القصه من صديق فلسطيني أسمه علاء سماره
في وقت أعلنت أسرائيل أنها هتضرب حي معين بهدف تدمير خليه برده زي أحداث سينا كده
هو ساكن في الحي ده و هم عرفوا الخبر الصبح و أخته الصغيره في المدرسه المهم العيله أنتقلت عند عمته لكن البنت كانت راجعه من المدرسه على البيت لأنها ما تعرفش حاجه و بعد ما وصل عيلته بالسياره راح يجيبها و هو راجع شاف صوت المرواحيات فوق البيت و البنت قاعده في الشارع على باب البيت
فقعد يشاور للطيار أنه ما يضربش و فعلا الطيار شاورله أنه ياخد البنت و يمشي و بعد ما مشي الطيار قزف المكان
بيقولي البيت ما حصلوش ضرر لكن كل الأزاز أتكسر
أنا عارف و متأكد أنه ما بيكدبش لأنه صديقي من فتره طويله و ما فيش مره كدب عليا فيها
و طبعا الناس كلها مش هتصدق و هتقول أني كداب

طب أنا هستفيد أيه لما أكدب؟؟؟؟

avokato 12-08-16 04:24 AM

رد: سينا واسرائيل
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة احمد العوضى (المشاركة 419931)
تشرفت بمعرفتك

هما العرب كده في عز الضرب يطلبوا اتنين لمون وشجره هههههه يباشا كل سنه وانتم طيبين لينا مين غير بعض علي ولاد الكلب البعدا مهو لازم وحتما ولابد مينفعش يفضلوا كده نمشيها رسمي نظمي مقاومه فدائيه ;)

Ahmed El Sarky 12-08-16 04:26 AM

رد: سينا واسرائيل
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة avokato (المشاركة 419935)
هما العرب كده في عز الضرب يطلبوا اتنين لمون وشجره هههههه يباشا كل سنه وانتم طيبين لينا مين غير بعض علي ولاد الكلب البعدا مهو لازم وحتما ولابد مينفعش يفضلوا كده نمشيها رسمي نظمي مقاومه فدائيه ;)

هههههههههههه كل سنة وانا طيب با افو يا مصيبة ههههههههههههه

avokato 12-08-16 04:27 AM

رد: سينا واسرائيل
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة griffin (المشاركة 419934)
القصه من صديق فلسطيني أسمه علاء سماره
في وقت أعلنت أسرائيل أنها هتضرب حي معين بهدف تدمير خليه برده زي أحداث سينا كده
هو ساكن في الحي ده و هم عرفوا الخبر الصبح و أخته الصغيره في المدرسه المهم العيله أنتقلت عند عمته لكن البنت كانت راجعه من المدرسه على البيت لأنها ما تعرفش حاجه و بعد ما وصل عيلته بالسياره راح يجيبها و هو راجع شاف صوت المرواحيات فوق البيت و البنت قاعده في الشارع على باب البيت
فقعد يشاور للطيار أنه ما يضربش و فعلا الطيار شاورله أنه ياخد البنت و يمشي و بعد ما مشي الطيار قزف المكان
بيقولي البيت ما حصلوش ضرر لكن كل الأزاز أتكسر
أنا عارف و متأكد أنه ما بيكدبش لأنه صديقي من فتره طويله و ما فيش مره كدب عليا فيها
و طبعا الناس كلها مش هتصدق و هتقول أني كداب

طب أنا هستفيد أيه لما أكدب؟؟؟؟

تعالي مناظره انت وصديقك الفلسطيني وسواق الطياره كمان الي بتشاورله وتقوله عبود ومين قال بتكدب هتلر كان عايز يخش فنون جميله منفعش دخل حربيه اباد نص الكره الارضيه بتحكي عليناحوارات دحنا بنبيع المياه في قلب حاره السقايين وافتكر عمليه الكافير واللواء سليمان موالي وككتيرررررررررررررررررررررررر

Griffin 12-08-16 04:28 AM

رد: سينا واسرائيل
 
أنا مش عارف أقفل الحسااااااااااااااب

fadeel79 12-08-16 04:29 AM

رد: سينا واسرائيل
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة griffin (المشاركة 419934)
القصه من صديق فلسطيني أسمه علاء سماره
في وقت أعلنت أسرائيل أنها هتضرب حي معين بهدف تدمير خليه برده زي أحداث سينا كده
هو ساكن في الحي ده و هم عرفوا الخبر الصبح و أخته الصغيره في المدرسه المهم العيله أنتقلت عند عمته لكن البنت كانت راجعه من المدرسه على البيت لأنها ما تعرفش حاجه و بعد ما وصل عيلته بالسياره راح يجيبها و هو راجع شاف صوت المرواحيات فوق البيت و البنت قاعده في الشارع على باب البيت
فقعد يشاور للطيار أنه ما يضربش و فعلا الطيار شاورله أنه ياخد البنت و يمشي و بعد ما مشي الطيار قزف المكان
بيقولي البيت ما حصلوش ضرر لكن كل الأزاز أتكسر
أنا عارف و متأكد أنه ما بيكدبش لأنه صديقي من فتره طويله و ما فيش مره كدب عليا فيها
و طبعا الناس كلها مش هتصدق و هتقول أني كداب

طب أنا هستفيد أيه لما أكدب؟؟؟؟



يعنى انت عاوز تقولى انك ماشى فى الشارع انت واخوك الصغير فأفول لأخود امشى انت يا حبيبى انت لسه صغير وبعدين اقتلك هى دى الشهامة يا حبيبى اسرايييييييييييييييييييل محتله فلسطيييييييييييييييييييييين ايه الكويس فى ده ارحمنا بقا

Griffin 12-08-16 04:31 AM

رد: سينا واسرائيل
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة fadeel79 (المشاركة 419941)
يعنى انت عاوز تقولى انك ماشى فى الشارع انت واخوك الصغير فأفول لأخود امشى انت يا حبيبى انت لسه صغير وبعدين اقتلك هى دى الشهامة يا حبيبى اسرايييييييييييييييييييل محتله فلسطيييييييييييييييييييييين ايه الكويس فى ده ارحمنا بقا

أسرائيل مشتريه فلسطين بالفلوس
و حتى لو محتلاها أنت مصري و لا فلسطيني؟؟؟؟؟؟؟
أنا مصري

احمد العوضى 12-08-16 04:33 AM

رد: سينا واسرائيل
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Ahmed El Sarky (المشاركة 419916)
ههههههههههههههههههه تحياتي ليك يا استاذي

تشرفت بمعرفتك

Griffin 12-08-16 04:35 AM

رد: سينا واسرائيل
 
بس على الأقل فيه حاجه مفيده طلعنا بيها من الموضوع ده
هو أن الناس أتعرفت على بعض أحسن

احمد العوضى 12-08-16 04:38 AM

رد: سينا واسرائيل
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة griffin (المشاركة 419945)
أسرائيل مشتريه فلسطين بالفلوس
و حتى لو محتلاها أنت مصري و لا فلسطيني؟؟؟؟؟؟؟
أنا مصري

اللهم انى صائم ارجو ان يتنبه باقى الاعضاء

احمد العوضى 12-08-16 04:43 AM

رد: سينا واسرائيل
 
[quote=avokato;419926]
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة احمد العوضى (المشاركة 419890)

بيتهيالي يلبسه اسهل ليه

هههههههههههههههههههههههههههههههه احنا صمنا خلاص هههههههههههههههههههههههههههههه

fadeel79 12-08-16 04:43 AM

رد: سينا واسرائيل
 
السلام عليكم ، انا مصرى واى اساءة لأى عربى تبقا اساءة ليا انا برده .

امتنع عن المناقشة ( اللهم انى صائم )

Ahmed salama 12-08-16 05:58 AM

رد: سينا واسرائيل
 
بص يا عم جريفن انت عارفني كويس من أيام الـpcp وكان لينا كلام مع بعض لكن في حدود
الموضوع .. وبدأت آخد فكرة عنك من ساعة ما علقت على موضوع في القسم دة وكنت بتقول
ان اسرائيل مش هي الي قتلت جنودنا على الحدود
من ساعتها وأنا فهمت طريقة تفكيرك لأني قابلت ناس بالتفكير دة وللأسف مصريين يا جماعة
ولازم نعترف ان في ناس في مصر بتفكر بالطريقة دي
بما انك مش بتشتم فأنا هتكلم باحترام رغم ان كان نفسي انك تشتم عشان متحجمنيش في الرد
وقبل أي حاااااااجة أنا بحسدك بجد على أعصابك دي يمكن في حد من الفاميلي حلاق أو حاجة
ودي مهنة شريفة مش عيب على فكرة ((بحاول أبقى بااااارد)))

نيجي بقا لموضوع حبايبك الاسرائيليين أنا عندي ليك سؤال .. لو قمت الصبح لقيت اسرائيل
داخلة في حرب مع مصر والجيش عامل تعبئة عامة هتشارك ؟؟

بلاش دي .. لو انت فلسطيني واسرائيل احتلت بلدك وحصلت معاك نفس القصة بتاعة صاحبك
دي هتتبسط من العسكري الاسرائيلي انة أنقذ أختك ؟؟

بص يا عم في حاجة اسمها عقل ربنا كرمنا بيه عن باقي خلقة يبقى نستخدمة ونفكر بيه
العسكري الاسرائيلي كان بيشاور لطيارة اسرائيلية جاية تقصف بيوت مدنيين ,, نسيت انت
بقا ان الطيار بتاع الطيارة دي عسكري اسرائيلي زية زي العسكري دة وانهم بيأدو مهمة واحدة
هي تدمير فلسطين وبصيت على موقف عملة واحد حقير منهم بيدعي الانسانية !!!

ابقى قول لصاحبك الفلسطيني الغبي ان اسرائيل محتلة بلدة والبنت الي أنقذها دي لو
كبرت ووقفت في وشة تاني هيقتلها من غير تردد بطلو غباء بقا
اسرائيل حببتك دي لو طالت تحرق العرب واحد واحد كانت حرقتهم مش تقولي شهامة
الجنود الاسرائيليين ..دة حتى الكلمة مش راكبة علينا كعرب اننا نقولها
مش حاسس وانت بتقولها بالعار !!

لو انت عربي مسلم بجد وبتقرأ القرآن وعارف رسولك بيقول ايه مكنتش قلت كدة
لو انت عربي بجد ومتربي في عيلة عربية مسلمة كنت تبقى مولود على ان
اسرائلي = عدو ,, دي أ ب عروبة

وأنا للأسف مشرفنش التعامل مع خائن زيك

esaam 12-08-16 06:35 AM

رد: سينا واسرائيل
 
اهم حاجة محدش يقول اى معلومة عن اى حاجة ومعنى الأعلان التليفزيونى ان السلطات اكتشفت جواسيس فى كل مكان والله اعلم بأهداف المتحدث ولاكن وجب الحذر الرجاء الحذر من الأنجراف فتخرج معلومات ما مطلوبة ويكفى لا تعليق


الساعة الآن 12:59 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir