![]() |
رد: دعوه عامه لرواد قسم السوق بالمنتدي
الف الف مليووووووووووووووووووون مبرووووووووووووك لاحلى تاجر و عضو و اخ فى المنتدى بجد كان نفسى نكون موجود بس على عينى والله يا ابو سيف مسافر كمان شوية مشوار كده لحد دهب فى السريع و راجع يوم الاتنين ع العموم الايام جايه كتير وبكرة نتقابل لانى نفسى اتشرف بزيارة حضرتك و ربنا يباركلك و يفتحها عليك و يوسع رزقك و حاجة كمان بطلبها من ربنا انه يقدرك وتفتحلنا فرع فى اسكندرية ... تقبل تحياتى ... اخوك أحمد
|
رد: دعوه عامه لرواد قسم السوق بالمنتدي
الف مليووووووووووووووون مبروك يا ابو سيف وياريت يبقى فاكرني احنا اتقابلنا فين وان شاء الله هحاول اجي |
رد: دعوه عامه لرواد قسم السوق بالمنتدي
حبيبى يا أبو سيف .... ألف مليون مبروك يا جميل .. أكيد أنا رقم 27 فى الكشف:).... بإذن الله جاى يا عسل ... ألف مبروك مرة تانية وأنت تستاهل كل خير .. ربنا يوفقك ويجعله فتحة خير عليك ... خالص تحياتى |
رد: دعوه عامه لرواد قسم السوق بالمنتدي
اقتباس:
|
رد: دعوه عامه لرواد قسم السوق بالمنتدي
يوجد ايضا اليوم عروض قويه جدا علي مسدسات الغاز و مسدسات الصوت الروم الالماني ال 9 مل و الانواع التركي و الايطالي و يوجد ايضا عروض للمستعمل و عروض علي اقواس الصيد و انواع الرش المختلفه و ايضا طلقات الصوت...
|
رد: دعوه عامه لرواد قسم السوق بالمنتدي
رجاء يابوسيف تخلي العروض بتاعة الافتتاح متاحة لمدة مثلا 4 ايام
عشان انا مثلا هاجي هلاقي حاجات جامدة بأسعار كويسة ومش هيكون معايا فلوس اكيش ف هشوف اللي عجبني واجمع فلوسه وهاجي اشتريه |
رد: دعوه عامه لرواد قسم السوق بالمنتدي
اقتباس:
انى مثلا ابدل مستعمل بمستعمل ولا فيه مستعمل للبيع يعنى ؟ عشان النقطة دى مهمه عندى شوية وبالتوفيق يا كبير فى كل عروضك |
رد: دعوه عامه لرواد قسم السوق بالمنتدي
اقتباس:
|
رد: دعوه عامه لرواد قسم السوق بالمنتدي
اقتباس:
|
رد: دعوه عامه لرواد قسم السوق بالمنتدي
السلام عليكم . استاذ ابو سيف انا من المنيا وعايز احجز بندقيه كرال + مسدس صوت + قاعده عاليه تصلح لاسكوب 3-9-50 تركب على بندقيه تل مجرى نمره 2 الثلاثه مع بعض لو متوفرين رجاء الرد علشان ما نضربشى مشوار عالفاضى . وبالتوفيق ان شاء الله .
|
رد: دعوه عامه لرواد قسم السوق بالمنتدي
اقتباس:
|
رد: دعوه عامه لرواد قسم السوق بالمنتدي
شكرا على سرعه الرد . بس انا كنت محتاج القاعده ضروري جدا لان معايا الاسكوب 3-9-50 بقواعد صغيره ومش نافع فيا ريت لو حضرتك تتصرف فيها بالمره علشان فرحتى تكمل ونتشرف بزيارتكم والتعرف على اعضاء المنتدى الكرام .
|
رد: دعوه عامه لرواد قسم السوق بالمنتدي
اقتباس:
|
رد: دعوه عامه لرواد قسم السوق بالمنتدي
للاسف انا حاليا في شرم بس لما اخد اجاذة هجيلك هجيلك
مبروك وربنا يكرمك ان شاء الله وتفتح في بورسعيد علشان المحلات عندنا تقريبا فاضيا |
رد: دعوه عامه لرواد قسم السوق بالمنتدي
بص يا عم
اولا الف الف مبروك انا كان نفسى احضر واقابلك بس يا دوب انا لحقت حسن وقعدت معاة شوية ومشيت انا شرحتلة ان عندى مأمورية ضرورى وكنت خارج من عندك على هناك على طول لينا ان شاء الله لقاء اخر بس انا زعلان جدا انى مش قابلت باقى الزملاء بس ان شاء الله تتعوض فى مناسبة تانية وكفاية انى قابلت حسن منير دة راجل محترم فوق الوصف وشاب هادى ورزين الف مبروك مرة تانية وربنا يبارك ان شاء الله |
رد: دعوه عامه لرواد قسم السوق بالمنتدي
موفق في البيع باذن الله
|
رد: دعوه عامه لرواد قسم السوق بالمنتدي
ما شاء الله الافتتاح كان رائع وربنا يباركلك يا ابوسيف وتشرفت بمعرفتك وبمعرفة الاخوه الاعضاء الذين حضروا اليوم
|
رد: دعوه عامه لرواد قسم السوق بالمنتدي
مبرووووووووووووووووووووووووووووووووووك الافتتاح كان اكتر من رائع و فين الصوووووووووووووووووووووووور
|
رد: دعوه عامه لرواد قسم السوق بالمنتدي
ابو سيف حاطط صوره على الفيس بووك
|
رد: دعوه عامه لرواد قسم السوق بالمنتدي
ابو سيف اخبار الاكل ايه هههههههههههه وعملتو الطلعة ولا لا علي فكرة انا كنت انهاردة فى طلعت صيد فى سينا بمناسبة موسم السمان بس الصراخة انا مكنتش يصطاد لانه الصيد بالشبك وبجهاز اصوات العملية دى اسمها المنصب وكلنا اكل ههههههههههههههههه
|
رد: دعوه عامه لرواد قسم السوق بالمنتدي
الف. مبروك يا. محمد انت انسان ذو ثقه وتستاهل كل خير واعتذر لعدم حضوري وكان لفته جميله منك هذه الدعوه وبالتوفيق والنجاح الدائم
|
| الساعة الآن 03:34 PM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir