الصيد فى مصر

الصيد فى مصر (http://www.egyhunt.net/index.php)
-   محدثات الصوت (http://www.egyhunt.net/forumdisplay.php?f=81)
-   -   عرض القصبجى لادوات الصيد مسدسات الصوت بأسعار مغريه جداً (http://www.egyhunt.net/showthread.php?t=33647)

mohamed monem 12-09-17 04:50 AM

رد: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
 
خالص شكري للأستاذ احمد عبد العزيز .. ذهبت له في المحل بالمعادي علي غير موعد قام معي بالواجب واكثر وأخذت حاجتي .. انسان ذوق ومحترم ربنا يوفقك وتعز منا في الافتتاح .. مرة اخري خالص شكري وتقديري

خالدحامد 12-09-17 05:02 AM

رد: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
 
الله اكبر ولله الحمد الف مبروك يا لذيذ يا احمد عبد العزيز

احمد عبد العزيز 12-09-17 12:10 PM

رد: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
 
والله يا استاذ محمد اناتعبتك معايه واسف على تعبك

احمد عبد العزيز 12-09-17 12:13 PM

رد: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
 
الله يبارك فيك يا خالد وللعلم خالد حامد من الناس الرجاله اوى فى المنتدى وبجد وقف جنبى فى تجهيز المحل شكر خاص لخالد حامد

احمد عبد العزيز 12-09-20 12:51 AM

رد: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
 
دعوة لكل اعضاء المنتدى لحضور افتتاح( القصبجى لادوات الصيد البرى والبحرى )محل 16 ببرج التوفيق شارع 9 امام مترو ماركت وبينوس كافيه بالمعادى يوم الجمعه الموافق 21/9/2012 وهذة الدعوة موجهه لكل اعضاء المنتدى والاصدقاء

ahmedragab 12-09-20 01:15 AM

رد: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
 
الف مبروووووووووووك وان شاء اللة عتبة رذق واسع وخير عليك وعلي اعضاء المنتدى

هاوى بس غاوى 12-09-20 05:44 AM

Re: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
 
الف مبروك وربنا يتمملك بخير

mohamed monem 12-09-20 05:51 AM

رد: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
 
الف مليون مبروك .. ادعوا الله لك بالتوفيق انشاء الله

ramadan 12-09-20 11:35 AM

رد: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
 
احمد بية ممكن لو سمحت تعرفنا مواعيد فتح المحل من كام لكام اصلى ناوى اجيلك المحل بس على يوم الاربعاء كدة وطبعا ما تنساش صور الافتتاح وشكرا

احمد عبد العزيز 12-09-20 12:05 PM

رد: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
 
الله يبارك فيك يا محمد بيه وللعلم جبتك طلبك ومواعيد المحل من 11 ص الى 11 م والاجازة الاسبوعيه الاحد انشاء الله

خالدحامد 12-09-20 04:56 PM

رد: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
 
الف مبروك الف مبروك الف مبروك

تحياتى خالدحامد

اسواق حمزاوى 12-09-20 10:06 PM

رد: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
 
مبرووووووووووووووك يا زيزو ربنا يباركلك فيه ان شاء الله

ويجعلك الخير كله ان شاء الله

kiko_2015 12-09-20 11:03 PM

رد: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
 
يا لذيذ يا رااااااااااااااااااااااااااااااايق..الف مبروك و عايزين نجيلك

ahmed yasser 12-09-20 11:35 PM

رد: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
 
ممكن صورة المطوة ؟

M.SHADY 12-09-21 01:56 AM

رد: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
 
الف الف مبروك و ربنا يوفقك ان شاء الله

احمد عبد العزيز 12-09-28 07:12 PM

رد: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
 
تجديد للعرض

احمد عبد العزيز 12-09-28 07:42 PM

رد: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
 
تم تعديل وتجديد العرض

smsm saber 12-09-28 09:58 PM

رد: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
 
لى حضرتك رسالة على الخاص

احمد عبد العزيز 12-09-29 01:31 AM

رد: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
 
تم الرد على الخاص

احمد عبد العزيز 12-09-29 01:35 AM

رد: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
 
الله يبارك فيكم وتشرفونى وشاهدة بجد ابو سيف وخالد حامد وحمزاوى وحسن من الناس الرجاله اوى اوى وهيما بجد المنتدى عرفنا بناس محترمين

Mohannad01 12-09-29 04:17 AM

رد: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
 
عروض كويسة جدا وحضرتك راجل محترم
ألف مبروك ع الافتتاح وان شاء الله يكون فيه زيارة قريبة أشوف المحل وأتشرف بحضرتك

moh_goher 12-09-29 05:27 AM

Re: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
 
بالتوفيق باذن الله

احمد عبد العزيز 12-10-01 12:46 AM

رد: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
 
تجديد للعرض

احمد عبد العزيز 12-10-04 08:26 PM

رد: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
 
اسئل عن عرض الكرال الاسود والكومفلاش 1350 و 1600

ياسر فراج 12-10-04 09:40 PM

رد: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
 
موفق بأذن الله

احمد عبد العزيز 12-10-06 07:10 PM

رد: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
 
تجديد للعرض

elmasrey123 12-10-06 08:07 PM

رد: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
 
موفق ان شاء الله ياكبير ولازم اجى ازورك فى المحل ونتعرف على بعض

احمد عبد العزيز 12-10-06 08:52 PM

رد: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
 
تشرف فى اى وقت وشكرا لمرورك

Mohamed Mahmoud 12-10-06 10:18 PM

رد: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
 
بالتوفيق يا ابوحميد

Orabi 12-10-06 10:34 PM

رد: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
 
بالتوفيق يا باشا

amin abokaram 12-10-07 01:05 AM

رد: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
 
اتمنى من الله التوفيق فى البيع ان شاء الله

Tony 12-10-07 04:02 PM

رد: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
 
هو مسدس ريتاى بارون مفتوح من المصدر ولا هنا
وبالتوفيق بازن الله

mohamedatia 12-10-07 09:40 PM

رد: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
 
موفق ياباشا
اسعار كويسه وعرض موفق ان شاء الله

احمد عبد العزيز 12-10-07 10:37 PM

رد: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
 
الموجود صوت فقط لا غير

احمد عبد العزيز 12-10-07 10:38 PM

رد: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
 
الشكر لكل من اضاف رد وشارك فى العرض

احمد عبد العزيز 12-10-09 04:35 PM

رد: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
 
تجديد للعرض

احمد عبد العزيز 12-10-12 06:12 PM

رد: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
 
تجديد للعرض فى 12/10/2012

احمد عبد العزيز 12-10-13 04:04 PM

رد: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
 
عرض لمدة 48 ساعه على بى 29 والطلقات التركى علبه الطلق التركى 135 و بى 29 ب1330 من 13/10 الى 15/10 والكميه محدودة

احمد عبد العزيز 12-10-17 05:39 PM

رد: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
 
تجديد للعرض فى17/10/2012

كيمو الصعيدي 12-10-19 12:07 PM

رد: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
 
شكرا ياباشا علي حسن استقابلكم وشراء الكرال الكاموفلاج وانت انسان محترم بمعني الكلمة


الساعة الآن 08:32 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir