![]() |
رد: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
خالص شكري للأستاذ احمد عبد العزيز .. ذهبت له في المحل بالمعادي علي غير موعد قام معي بالواجب واكثر وأخذت حاجتي .. انسان ذوق ومحترم ربنا يوفقك وتعز منا في الافتتاح .. مرة اخري خالص شكري وتقديري
|
رد: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
الله اكبر ولله الحمد الف مبروك يا لذيذ يا احمد عبد العزيز
|
رد: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
والله يا استاذ محمد اناتعبتك معايه واسف على تعبك
|
رد: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
الله يبارك فيك يا خالد وللعلم خالد حامد من الناس الرجاله اوى فى المنتدى وبجد وقف جنبى فى تجهيز المحل شكر خاص لخالد حامد
|
رد: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
دعوة لكل اعضاء المنتدى لحضور افتتاح( القصبجى لادوات الصيد البرى والبحرى )محل 16 ببرج التوفيق شارع 9 امام مترو ماركت وبينوس كافيه بالمعادى يوم الجمعه الموافق 21/9/2012 وهذة الدعوة موجهه لكل اعضاء المنتدى والاصدقاء |
رد: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
الف مبروووووووووووك وان شاء اللة عتبة رذق واسع وخير عليك وعلي اعضاء المنتدى
|
Re: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
الف مبروك وربنا يتمملك بخير
|
رد: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
الف مليون مبروك .. ادعوا الله لك بالتوفيق انشاء الله
|
رد: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
احمد بية ممكن لو سمحت تعرفنا مواعيد فتح المحل من كام لكام اصلى ناوى اجيلك المحل بس على يوم الاربعاء كدة وطبعا ما تنساش صور الافتتاح وشكرا
|
رد: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
الله يبارك فيك يا محمد بيه وللعلم جبتك طلبك ومواعيد المحل من 11 ص الى 11 م والاجازة الاسبوعيه الاحد انشاء الله
|
رد: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
الف مبروك الف مبروك الف مبروك
تحياتى خالدحامد |
رد: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
مبرووووووووووووووك يا زيزو ربنا يباركلك فيه ان شاء الله
ويجعلك الخير كله ان شاء الله |
رد: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
يا لذيذ يا رااااااااااااااااااااااااااااااايق..الف مبروك و عايزين نجيلك |
رد: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
ممكن صورة المطوة ؟
|
رد: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
الف الف مبروك و ربنا يوفقك ان شاء الله
|
رد: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
تجديد للعرض
|
رد: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
تم تعديل وتجديد العرض
|
رد: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
لى حضرتك رسالة على الخاص
|
رد: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
تم الرد على الخاص
|
رد: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
الله يبارك فيكم وتشرفونى وشاهدة بجد ابو سيف وخالد حامد وحمزاوى وحسن من الناس الرجاله اوى اوى وهيما بجد المنتدى عرفنا بناس محترمين
|
رد: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
عروض كويسة جدا وحضرتك راجل محترم ألف مبروك ع الافتتاح وان شاء الله يكون فيه زيارة قريبة أشوف المحل وأتشرف بحضرتك |
Re: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
بالتوفيق باذن الله
|
رد: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
تجديد للعرض
|
رد: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
اسئل عن عرض الكرال الاسود والكومفلاش 1350 و 1600
|
رد: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
موفق بأذن الله
|
رد: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
تجديد للعرض
|
رد: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
موفق ان شاء الله ياكبير ولازم اجى ازورك فى المحل ونتعرف على بعض
|
رد: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
تشرف فى اى وقت وشكرا لمرورك
|
رد: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
بالتوفيق يا ابوحميد
|
رد: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
بالتوفيق يا باشا
|
رد: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
اتمنى من الله التوفيق فى البيع ان شاء الله
|
رد: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
هو مسدس ريتاى بارون مفتوح من المصدر ولا هنا
وبالتوفيق بازن الله |
رد: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
موفق ياباشا
اسعار كويسه وعرض موفق ان شاء الله |
رد: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
الموجود صوت فقط لا غير
|
رد: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
الشكر لكل من اضاف رد وشارك فى العرض
|
رد: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
تجديد للعرض
|
رد: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
تجديد للعرض فى 12/10/2012
|
رد: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
عرض لمدة 48 ساعه على بى 29 والطلقات التركى علبه الطلق التركى 135 و بى 29 ب1330 من 13/10 الى 15/10 والكميه محدودة |
رد: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
تجديد للعرض فى17/10/2012
|
رد: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
شكرا ياباشا علي حسن استقابلكم وشراء الكرال الكاموفلاج وانت انسان محترم بمعني الكلمة
|
| الساعة الآن 08:32 PM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir