الصيد فى مصر

الصيد فى مصر (http://www.egyhunt.net/index.php)
-   مقتنيات الاعضاء (http://www.egyhunt.net/forumdisplay.php?f=80)
-   -   جزار العيد...ألحق احجز (http://www.egyhunt.net/showthread.php?t=34251)

عبدالرحمن الجزار 12-10-21 01:31 AM

رد: جزار العيد...ألحق احجز
 
للتذكـــــــــــــــــــــره

عبدالرحمن الجزار 12-10-21 01:40 PM

رد: جزار العيد...ألحق احجز
 
....................................

عبدالرحمن الجزار 12-10-21 03:58 PM

رد: جزار العيد...ألحق احجز
 
4 اياااااااااااااااااااااااااااااااااااااام فقط لا غير وكل سنه ونتوووووو طيبين

عبدالرحمن الجزار 12-10-21 07:01 PM

رد: جزار العيد...ألحق احجز
 
.....................

عمرو الصياد 12-10-21 11:04 PM

رد: جزار العيد...ألحق احجز
 
ربنا يباركلك ويوسع رزقك وكل سنة وانت طيب

عبدالرحمن الجزار 12-10-21 11:14 PM

رد: جزار العيد...ألحق احجز
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة عمرو صيد صغير (المشاركة 447460)
ربنا يباركلك ويوسع رزقك وكل سنة وانت طيب

ياااااااااااااارب يا عمرووووو
وكل سنه ونتااااااااااا طيب

عبدالرحمن الجزار 12-10-22 10:31 AM

رد: جزار العيد...ألحق احجز
 
فاضل 3 ايام وكل سنه ونتو طيبين
وعيد سعيد ان شاء الله
واللى مدبحش السنه اللى فاتت يدبح السنادى
واللى دبح خروف يدبح عجل السنادى
واللى دبح عجل يدبح عجلين
والى دبح عجلين يدبح عجلين وجمل
ربنا يوسع علينا وعليكو ويكرم الجميع

عبدالرحمن الجزار 12-10-23 01:59 PM

رد: جزار العيد...ألحق احجز
 
للتــــــــــــــذكره

عبدالرحمن الجزار 12-10-24 12:01 AM

رد: جزار العيد...ألحق احجز
 
فاااااااااااااااضل يومين وكل سنه ونتو طيبين

عبدالرحمن الجزار 12-10-24 02:01 AM

رد: جزار العيد...ألحق احجز
 
..................................

عبدالرحمن الجزار 12-10-24 10:04 PM

رد: جزار العيد...ألحق احجز
 
كل سنه ونتو طيبين

عبدالرحمن الجزار 12-10-27 03:23 PM

رد: جزار العيد...ألحق احجز
 
كل سنه ونتو طيبين

عبدالرحمن الجزار 12-12-11 10:00 PM

رد: جزار العيد...ألحق احجز
 
التجاهل صدقة جارية على فقراء الأدب

عبدالرحمن الجزار 12-12-28 01:05 AM

رد: جزار العيد...ألحق احجز
 
للتذكـــــــــــــــــــــــــره

الذهبي 12-12-28 02:16 AM

رد: جزار العيد...ألحق احجز
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة عبدالرحمن الجزار (المشاركة 436812)
جزار (خرفان _ عجول _ جمال )

1. يوجد فريق عمل كامل فى حالة ( العجول و الجمال )
2. الذبح من اوله لاخره يكون علي الشريعه الاسلاميه
3. التشفيه والتقطيع يكون امامكم بكل امان وثقه باءذن الله
4. يتم الحضور حسب الميعاد المتفق عليه انشاء الله
5. العمل يكون بدقه ومهاره لاننا نعلم اهمية ما نفعل لان الجزاره(فن)وليس كل من امسك سكينا اصبح جزار
6. مهمتنا ان يتم الذبح دون تعذيب الضحيه وان نحافظ علي نظافة اللحم الي ان تصل اليك في احسن صوره
7. نصل اليكم بالمنزل وفي اي مكان وذالك طوال العام ويتم العمل بدون ترك اي اثر بعد الانتهاء

((((ياريت الحجز قبــــل العيد من شهر ل اسبوعين هيكون افضل ليك وليا))))

تليفون:01228615578

وااااااااو انت سفاااااااااااااااااااح هههههههههه بهزر معاك بس
ربنا يرزقك يارب والناس كلها تدب وتكون ات الفاااااتل :rir:

عبدالرحمن الجزار 12-12-28 06:44 PM

رد: جزار العيد...ألحق احجز
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الذهبي (المشاركة 465260)
وااااااااو انت سفاااااااااااااااااااح هههههههههه بهزر معاك بس
ربنا يرزقك يارب والناس كلها تدب وتكون ات الفاااااتل :rir:

هههههههه سفاح ههههه ماشى ياخويااا مقبوله وان شاء الله نبقا نيجى نقتلك حاجه فى يوم ربنا يوسع عليك وعلى النااااس كلهااااااااااا

tarik el 12-12-28 07:08 PM

رد: جزار العيد...ألحق احجز
 
بالتوفيق ان شاء الله

عبدالرحمن الجزار 12-12-30 12:19 PM

رد: جزار العيد...ألحق احجز
 
الله يخليك تسلم ل مرورك

ramyhekal 12-12-31 12:21 AM

رد: جزار العيد...ألحق احجز
 
الله يرزقك من فضله ويوسع عليك

tarik el 12-12-31 08:40 AM

رد: جزار العيد...ألحق احجز
 
بالتوفيق ان شاء الله

عبدالرحمن الجزار 13-01-01 05:27 PM

رد: جزار العيد...ألحق احجز
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ramyhekal (المشاركة 466505)
الله يرزقك من فضله ويوسع عليك

يرزق الجميع ان شاء الله اشكرك

عبدالرحمن الجزار 13-01-08 02:32 AM

رد: جزار العيد...ألحق احجز
 
لا يكلف الله نفساً إلا وسعها

tarik el 13-01-08 10:23 AM

رد: جزار العيد...ألحق احجز
 
بالتوفيق ان شاء الله

عبدالرحمن الجزار 13-01-14 12:33 AM

رد: جزار العيد...ألحق احجز
 
ربــك رب الكــون على قد نييتك هيديك

عبدالرحمن الجزار 13-02-07 01:41 AM

رد: جزار العيد...ألحق احجز
 
احلـــــــــــــى مساااااااا على الناااااااااااااااس الكويسه اللى سهرانه

عبدالرحمن الجزار 13-03-10 08:16 PM

رد: جزار العيد...ألحق احجز
 
للتجديــــــــــــــــــــــــــــــد

Orabi 13-03-10 08:39 PM

رد: جزار العيد...ألحق احجز
 
ده كده تجديد بدري أوي لسه بدري أوي علي العيد يا كبير :)

عبدالرحمن الجزار 13-03-10 09:49 PM

رد: جزار العيد...ألحق احجز
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة orabi (المشاركة 486688)
ده كده تجديد بدري أوي لسه بدري أوي علي العيد يا كبير :)

هههههههههه المشكله لمه جيت اعمل الصفحه دى كان الاسم جزار العيد عشان كونا دخلين على العيد فا عشان كده بتقول لسه بدرى على العيد
بس الواحد شغال طول السنه يعنى ربنا يكرم وتبقا ايام الناس كلها عيد
حد نادر ندر.. حد ربنا كرمه وطالع بعماره او جايب عربيه او فاتح محل وهيظفر... حد عامل عزومه... عقيقه وغيرو وغيرو ههههههه وربك يوسع عليك وعلينا وعلى الناس كلهاااااااا

عبدالرحمن الجزار 13-03-10 11:48 PM

رد: جزار العيد...ألحق احجز
 
يارجاله عاوز اغير اسم جزار العيد الحق احجز ازاى اغيرو

Angel 13-03-11 05:37 AM

رد: جزار العيد...ألحق احجز
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة عبدالرحمن الجزار (المشاركة 486764)
يارجاله عاوز اغير اسم جزار العيد الحق احجز ازاى اغيرو

عايز تخلية اية و انا اغيرهولك يا باشا

Angel 13-03-11 05:38 AM

رد: جزار العيد...ألحق احجز
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة orabi (المشاركة 486688)
ده كده تجديد بدري أوي لسه بدري أوي علي العيد يا كبير :)

مانا برضة بقول كدة هههههههههههههههههههههههههههههه :rir:

عبدالرحمن الجزار 13-03-12 12:04 PM

رد: جزار العيد...ألحق احجز
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة angel (المشاركة 486847)
مانا برضة بقول كدة هههههههههههههههههههههههههههههه :rir:


هههههههههه المشكله لمه جيت اعمل الصفحه دى كان الاسم جزار العيد عشان كونا دخلين على العيد فا عشان كده بتقول لسه بدرى على العيد
بس الواحد شغال طول السنه يعنى ربنا يكرم وتبقا ايام الناس كلها عيد
حد نادر ندر.. حد ربنا كرمه وطالع بعماره او جايب عربيه او فاتح محل وهيظفر... حد عامل عزومه... عقيقه وغيرو وغيرو ههههههه وربك يوسع عليك وعلينا وعلى الناس كلهاااااااا

Angel 13-03-12 01:01 PM

رد: جزار العيد...ألحق احجز
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة عبدالرحمن الجزار (المشاركة 487281)
هههههههههه المشكله لمه جيت اعمل الصفحه دى كان الاسم جزار العيد عشان كونا دخلين على العيد فا عشان كده بتقول لسه بدرى على العيد
بس الواحد شغال طول السنه يعنى ربنا يكرم وتبقا ايام الناس كلها عيد
حد نادر ندر.. حد ربنا كرمه وطالع بعماره او جايب عربيه او فاتح محل وهيظفر... حد عامل عزومه... عقيقه وغيرو وغيرو ههههههه وربك يوسع عليك وعلينا وعلى الناس كلهاااااااا

ربنا يكرمك يا عبد الرحمن باشا باذن الله

عبدالرحمن الجزار 13-03-14 06:14 PM

رد: جزار العيد...ألحق احجز
 
...........................................

عبدالرحمن الجزار 13-03-23 07:57 PM

رد: جزار العيد...ألحق احجز
 
.....................

عبدالرحمن الجزار 13-03-25 06:18 PM

رد: جزار العيد...ألحق احجز
 
...............................

عبدالرحمن الجزار 13-04-06 03:17 PM

رد: جزار العيد...ألحق احجز
 
السر فى حصاد اعظم الثمار والحصول على اعظم النعم من الحياه.... هو ان تحيا دائما فى خطر

عبدالرحمن الجزار 13-04-21 11:45 PM

رد: جزار العيد...ألحق احجز
 
خلى اللى يتكلم ...يتكلم بس هيفضل الصبى صبى والمعلم معلم

abdalla nabel 13-04-22 04:54 AM

رد: جزار العيد...ألحق احجز
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة عبدالرحمن الجزار (المشاركة 498218)
خلى اللى يتكلم ...يتكلم بس هيفضل الصبى صبى والمعلم معلم

يامعلم انت يا معلم

عبدالرحمن الجزار 13-05-03 02:34 PM

رد: جزار العيد...ألحق احجز
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة abdalla nabel (المشاركة 498260)
يامعلم انت يا معلم

اشكـــــــــــــرك :)


الساعة الآن 04:23 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir