الصيد فى مصر

الصيد فى مصر (http://www.egyhunt.net/index.php)
-   محدثات الصوت (http://www.egyhunt.net/forumdisplay.php?f=81)
-   -   عرض لبعض مقتنياتى (http://www.egyhunt.net/showthread.php?t=38138)

hamada_292001 13-02-26 12:55 PM

رد: عرض لبعض مقتنياتى
 
مجموعه روعه ماشاء الله ربنا يباركلك فيها

محمد مكاوى 13-02-26 07:26 PM

رد: عرض لبعض مقتنياتى
 
شكرأ استاز حمادة

شرفت بمرورك

unicorn 13-02-26 09:03 PM

رد: عرض لبعض مقتنياتى
 
طبنجات روعة ما شاء الله
صندوق البريد بتاع حضرتك مليان
ارجو ارسال رقمك وانا هطلبك

محمد مكاوى 13-02-26 10:38 PM

رد: عرض لبعض مقتنياتى
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة unicorn (المشاركة 483808)
طبنجات روعة ما شاء الله
صندوق البريد بتاع حضرتك مليان
ارجو ارسال رقمك وانا هطلبك

تحت امرك يافندم

اسواق حمزاوى 13-02-28 06:27 PM

رد: عرض لبعض مقتنياتى
 
الله ينور يا باشاا ايه الشغل الجامد ده

والله شوية حاجات حلوه ربنا يباركلك فيهم

تقبل مرورى

elmasrey123 13-03-01 06:33 PM

رد: عرض لبعض مقتنياتى
 
هنعلن الحرب امته ياكبيررررررررررررررررررررررررررررررررررر

محمد مكاوى 13-03-03 02:39 PM

رد: عرض لبعض مقتنياتى
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة اسواق حمزاوى (المشاركة 484122)
الله ينور يا باشاا ايه الشغل الجامد ده

والله شوية حاجات حلوه ربنا يباركلك فيهم

تقبل مرورى

دة نورك حمزاوى بيك
دية حاجة بسيطة يا باشا من بعض ما عندكم
شرفت بمرور حضرتك

محمد مكاوى 13-03-03 02:42 PM

رد: عرض لبعض مقتنياتى
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة elmasrey123 (المشاركة 484328)
هنعلن الحرب امته ياكبيررررررررررررررررررررررررررررررررررر

ههههههههههههههههههههههههههه

الف شكر ياباشا شرفنى مرورك

owkean 13-03-08 09:16 PM

رد: عرض لبعض مقتنياتى
 
هي الحاجات دي للبيع ولا لحرق الدم والغيظ فقط

HOGO BOSS 13-03-09 01:35 AM

رد: عرض لبعض مقتنياتى
 
مقتنيات روعه ما شاء الله ربنا يعطيك خيرهم ويكفيك شرهم

بما انك حاطط طلفات بلى يعنى اكيد ضربت بالمسدسات دى كلها بلى

فكنت حابب اسالك انهى مسدس فى المجموعه يعتبر الاول فى ضرب البلى من ناحيه الثبات الميكانيكى وعدم حشر الطلقات وتحمل الخامات ومن ناحيه النشان والدقه فى النشان

فى انتظار ردك وشكرا لك

محمد مكاوى 13-03-09 09:51 AM

رد: عرض لبعض مقتنياتى
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة HOGO BOSS (المشاركة 486279)
مقتنيات روعه ما شاء الله ربنا يعطيك خيرهم ويكفيك شرهم

بما انك حاطط طلفات بلى يعنى اكيد ضربت بالمسدسات دى كلها بلى

فكنت حابب اسالك انهى مسدس فى المجموعه يعتبر الاول فى ضرب البلى من ناحيه الثبات الميكانيكى وعدم حشر الطلقات وتحمل الخامات ومن ناحيه النشان والدقه فى النشان

فى انتظار ردك وشكرا لك

blow c o6 الأصدارت القديمة منة

محمد مكاوى 13-03-09 09:54 AM

رد: عرض لبعض مقتنياتى
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة owkean (المشاركة 486231)
هي الحاجات دي للبيع ولا لحرق الدم والغيظ فقط

ههههههههههههههههههههههههههه

للأسف مش للبيع و لأ لحرق الدم القطعة الحى تعجبك توصل للبيت بدون مقابل

تحياتى و شرفنى مرورك

owkean 13-03-09 12:22 PM

رد: عرض لبعض مقتنياتى
 
ربنا يبارك فيك ويدوم محبتك انا شاكر جدا لحضرتك مرتين مره للموضوع اللي اكتر من رائع بافكاره الجديده والمره التانيه لزوق حضرتك ومليون شكر لمحبتك

محمد مكاوى 13-03-09 01:48 PM

رد: عرض لبعض مقتنياتى
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة owkean (المشاركة 486354)
ربنا يبارك فيك ويدوم محبتك انا شاكر جدا لحضرتك مرتين مره للموضوع اللي اكتر من رائع بافكاره الجديده والمره التانيه لزوق حضرتك ومليون شكر لمحبتك

عفوأ يافدم

حضرتك انسان محترم ربنا يديم المحبة بينانا

شكرأ جزيلأ

abdelal mohamed 13-03-10 09:36 AM

رد: عرض لبعض مقتنياتى
 
ما شاء الله حاجات جامده

محمد مكاوى 13-03-10 10:00 AM

رد: عرض لبعض مقتنياتى
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة abdelal mohamed (المشاركة 486528)
ما شاء الله حاجات جامده

شرفنى مرورك

pooforever_2010 13-03-10 10:03 AM

رد: عرض لبعض مقتنياتى
 
ايه الجمال ده يا باشا
ربنا يزيد ويبارك
تحياتى

محمد مكاوى 13-03-10 10:10 AM

رد: عرض لبعض مقتنياتى
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة pooforever_2010 (المشاركة 486531)
ايه الجمال ده يا باشا
ربنا يزيد ويبارك
تحياتى

استاز محمد شكرأ ياباشا

المهم اية اخبار حضرتك و اية اخبار الزواج طمنى

pooforever_2010 13-03-10 10:31 AM

رد: عرض لبعض مقتنياتى
 
الحمد لله كله تمام
عقبالك يا باشا

محمد مكاوى 13-03-10 11:15 AM

رد: عرض لبعض مقتنياتى
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة pooforever_2010 (المشاركة 486538)
الحمد لله كله تمام
عقبالك يا باشا

الحمد لله قربت احصلك
الشبكة كانت الجمعة قبل الى فاتت فى الصعيد و كانت ليلة حلوة الحمد لله
انا بوضب الشقة وان شاء الله اول ما اخلص هتفق على ميعاد الفرح و اكيد اول المتواجدين
لأنى نفسى اشوفك .

ربنا يطمنك و يجعل كل ايامك سعادة

owkean 13-03-10 01:17 PM

رد: عرض لبعض مقتنياتى
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمد مكاوى (المشاركة 486378)
عفوأ يافدم

حضرتك انسان محترم ربنا يديم المحبة بينانا

شكرأ جزيلأ

شكرا لحضرتك وربنا يتمملك علي خير

pooforever_2010 13-03-10 01:25 PM

رد: عرض لبعض مقتنياتى
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمد مكاوى (المشاركة 486544)
الحمد لله قربت احصلك
الشبكة كانت الجمعة قبل الى فاتت فى الصعيد و كانت ليلة حلوة الحمد لله
انا بوضب الشقة وان شاء الله اول ما اخلص هتفق على ميعاد الفرح و اكيد اول المتواجدين
لأنى نفسى اشوفك .

ربنا يطمنك و يجعل كل ايامك سعادة

مش محتاج عزومه ده فرح اخويا
بالتوفيق يا باشا

mohamedatia 13-03-10 04:22 PM

رد: عرض لبعض مقتنياتى
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمد مكاوى (المشاركة 486544)
الحمد لله قربت احصلك
الشبكة كانت الجمعة قبل الى فاتت فى الصعيد و كانت ليلة حلوة الحمد لله
انا بوضب الشقة وان شاء الله اول ما اخلص هتفق على ميعاد الفرح و اكيد اول المتواجدين
لأنى نفسى اشوفك .

ربنا يطمنك و يجعل كل ايامك سعادة

الف مليون مبروك يا بشمهندس
:lov::lov::lov::lov::lov::lov::lov:

محمد مكاوى 13-03-10 04:44 PM

رد: عرض لبعض مقتنياتى
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mohamedatia (المشاركة 486612)
الف مليون مبروك يا بشمهندس
:lov::lov::lov::lov::lov::lov::lov:

الله يبارك فيك استاز محمد
ربنا يديم محبتة

محمد مكاوى 13-03-30 02:40 PM

رد: عرض لبعض مقتنياتى
 
___________

_SAIKO_ 13-03-30 04:09 PM

رد: عرض لبعض مقتنياتى
 
علي يدي - فؤاد المهندس استايل - انا كنت ماسك 3 حتت منهم و كنت قااعد هنااا و بصراحه والله والله والله هما فعلا تحف و باشمهندس محمد بيعتني بيهم و بيهتم بيهم و روعه سواء ف التنكيل او تعديل او تنضيف .. استاذ ذو خبرة بصراحه

ربنا يباركلك فيهم و يكفيك شرهم

محمد مكاوى 13-03-30 11:45 PM

رد: عرض لبعض مقتنياتى
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة _saiko_ (المشاركة 491595)
علي يدي - فؤاد المهندس استايل - انا كنت ماسك 3 حتت منهم و كنت قااعد هنااا و بصراحه والله والله والله هما فعلا تحف و باشمهندس محمد بيعتني بيهم و بيهتم بيهم و روعه سواء ف التنكيل او تعديل او تنضيف .. استاذ ذو خبرة بصراحه

ربنا يباركلك فيهم و يكفيك شرهم

الف شكر يا بشمهندس سيد و الله وحشتنى

انتا من افضل الشخصيات المحترمة الى تعرفت عليها بجد و يعلم الله مقدارك عندى اكثر من الأخ
ربنا معاك و تخلص الجيش بأزن الله و ترجعلنا ...

cyrus_the_virus 13-03-31 07:00 AM

رد: عرض لبعض مقتنياتى
 
بسم الله ما شاء الله
مجموعة تحف فعلا و كما قال الاخ vabreso في مشاركة سابقة واضح من طريقة العرض درجة اهتمامك و اعتزازك بمسدساتك
ربنا يبارك لك فيهم و يكفيك شرهم و تستخدمهم دايما في الفرح
و أحلى تقييم لأخ و زميل عزيز و مجموعته المتميزة

محمد مكاوى 13-03-31 02:03 PM

رد: عرض لبعض مقتنياتى
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة cyrus_the_virus (المشاركة 491812)
بسم الله ما شاء الله
مجموعة تحف فعلا و كما قال الاخ vabreso في مشاركة سابقة واضح من طريقة العرض درجة اهتمامك و اعتزازك بمسدساتك
ربنا يبارك لك فيهم و يكفيك شرهم و تستخدمهم دايما في الفرح
و أحلى تقييم لأخ و زميل عزيز و مجموعته المتميزة

شكرأ جزيلأ
شخصية محترمة و خلوقة و انا حاسس ان هتكون عضو مهم جدأ فى المنتدى ان شاء الله
شرفنى مرورك

jacob black 13-04-01 12:55 AM

رد: عرض لبعض مقتنياتى
 
ربنا يباركلك فيهم ويكفيك شرهم

محمد مكاوى 13-04-01 12:08 PM

رد: عرض لبعض مقتنياتى
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة jacob black (المشاركة 492149)
ربنا يباركلك فيهم ويكفيك شرهم

شكرأ جزيلأ منور الاستطلأع

owkean 13-04-02 04:33 PM

رد: عرض لبعض مقتنياتى
 
مش ناوي تغير رايك وتبيع كام حاجه منهم

محمد مكاوى 13-04-02 06:29 PM

رد: عرض لبعض مقتنياتى
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة owkean (المشاركة 492583)
مش ناوي تغير رايك وتبيع كام حاجه منهم

المسدس الى يعجبك اتفضلة بدون اى مقابل و اوصلة للبيت

pilyardo 13-04-02 09:15 PM

رد: عرض لبعض مقتنياتى
 
الكبير كبير - ايه التحف دى يا باش مهندس - ربنا يبارك لك فيهم - وسايبنى حيران - ماشى عشان بحبك

محمد مكاوى 13-04-02 10:28 PM

رد: عرض لبعض مقتنياتى
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة pilyardo (المشاركة 492651)
الكبير كبير - ايه التحف دى يا باش مهندس - ربنا يبارك لك فيهم - وسايبنى حيران - ماشى عشان بحبك

انا جبتلك من الأخر يا استاز طارق

حبيبى

pilyardo 13-04-02 10:55 PM

رد: عرض لبعض مقتنياتى
 
اشكرك ياكبير - لو ممكن سعره على الخاص لو تكرمت ؟ ياترى ممكن ينتظر لشهر مايو ؟؟ مع جزيل الشكر و الامتنان

moustafah 13-04-02 11:03 PM

رد: عرض لبعض مقتنياتى
 
مقتنيات رائعة وممتازة فعلا وانا نفسي اشتري البلو سي او الوالتر بي99 اوالكيمارا بس مش عارف اشتري منين لاني من الغربية وانا سعيد جدا بمقتنياتك ربنا يكفيك شرهم

bigoxhany 13-04-03 12:13 AM

رد: عرض لبعض مقتنياتى
 
السلام عليكم ا / محمد ممكن لو سمحت لو انا عايز اشتري البريتا 92 لو حضرتك ينفع تبيعها ممكن تقولي وشكرا لحضرتك

محمد مكاوى 13-04-03 12:37 PM

رد: عرض لبعض مقتنياتى
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة moustafah (المشاركة 492661)
مقتنيات رائعة وممتازة فعلا وانا نفسي اشتري البلو سي او الوالتر بي99 اوالكيمارا بس مش عارف اشتري منين لاني من الغربية وانا سعيد جدا بمقتنياتك ربنا يكفيك شرهم

ممكن تشترى الكيمار

موجود عند استاو محمد يقوت بس يكون 9مم مش 8مم متحول
او البلو سى بس الأصدار القديم دة لو لقيتة تحفة

بتوفيق

محمد مكاوى 13-04-03 12:38 PM

رد: عرض لبعض مقتنياتى
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة bigoxhany (المشاركة 492674)
السلام عليكم ا / محمد ممكن لو سمحت لو انا عايز اشتري البريتا 92 لو حضرتك ينفع تبيعها ممكن تقولي وشكرا لحضرتك

سامحنى البريتا عزيزة عليا جدأأأأأأأ


الساعة الآن 11:09 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir