![]() |
رد: عرض لبعض مقتنياتى
مجموعه روعه ماشاء الله ربنا يباركلك فيها |
رد: عرض لبعض مقتنياتى
شكرأ استاز حمادة
شرفت بمرورك |
رد: عرض لبعض مقتنياتى
طبنجات روعة ما شاء الله
صندوق البريد بتاع حضرتك مليان ارجو ارسال رقمك وانا هطلبك |
رد: عرض لبعض مقتنياتى
اقتباس:
|
رد: عرض لبعض مقتنياتى
الله ينور يا باشاا ايه الشغل الجامد ده
والله شوية حاجات حلوه ربنا يباركلك فيهم تقبل مرورى |
رد: عرض لبعض مقتنياتى
هنعلن الحرب امته ياكبيررررررررررررررررررررررررررررررررررر
|
رد: عرض لبعض مقتنياتى
اقتباس:
دية حاجة بسيطة يا باشا من بعض ما عندكم شرفت بمرور حضرتك |
رد: عرض لبعض مقتنياتى
اقتباس:
الف شكر ياباشا شرفنى مرورك |
رد: عرض لبعض مقتنياتى
هي الحاجات دي للبيع ولا لحرق الدم والغيظ فقط
|
رد: عرض لبعض مقتنياتى
مقتنيات روعه ما شاء الله ربنا يعطيك خيرهم ويكفيك شرهم
بما انك حاطط طلفات بلى يعنى اكيد ضربت بالمسدسات دى كلها بلى فكنت حابب اسالك انهى مسدس فى المجموعه يعتبر الاول فى ضرب البلى من ناحيه الثبات الميكانيكى وعدم حشر الطلقات وتحمل الخامات ومن ناحيه النشان والدقه فى النشان فى انتظار ردك وشكرا لك |
رد: عرض لبعض مقتنياتى
اقتباس:
|
رد: عرض لبعض مقتنياتى
اقتباس:
للأسف مش للبيع و لأ لحرق الدم القطعة الحى تعجبك توصل للبيت بدون مقابل تحياتى و شرفنى مرورك |
رد: عرض لبعض مقتنياتى
ربنا يبارك فيك ويدوم محبتك انا شاكر جدا لحضرتك مرتين مره للموضوع اللي اكتر من رائع بافكاره الجديده والمره التانيه لزوق حضرتك ومليون شكر لمحبتك
|
رد: عرض لبعض مقتنياتى
اقتباس:
حضرتك انسان محترم ربنا يديم المحبة بينانا شكرأ جزيلأ |
رد: عرض لبعض مقتنياتى
ما شاء الله حاجات جامده
|
رد: عرض لبعض مقتنياتى
اقتباس:
|
رد: عرض لبعض مقتنياتى
ايه الجمال ده يا باشا
ربنا يزيد ويبارك تحياتى |
رد: عرض لبعض مقتنياتى
اقتباس:
المهم اية اخبار حضرتك و اية اخبار الزواج طمنى |
رد: عرض لبعض مقتنياتى
الحمد لله كله تمام
عقبالك يا باشا |
رد: عرض لبعض مقتنياتى
اقتباس:
الشبكة كانت الجمعة قبل الى فاتت فى الصعيد و كانت ليلة حلوة الحمد لله انا بوضب الشقة وان شاء الله اول ما اخلص هتفق على ميعاد الفرح و اكيد اول المتواجدين لأنى نفسى اشوفك . ربنا يطمنك و يجعل كل ايامك سعادة |
رد: عرض لبعض مقتنياتى
اقتباس:
|
رد: عرض لبعض مقتنياتى
اقتباس:
بالتوفيق يا باشا |
رد: عرض لبعض مقتنياتى
اقتباس:
:lov::lov::lov::lov::lov::lov::lov: |
رد: عرض لبعض مقتنياتى
اقتباس:
ربنا يديم محبتة |
رد: عرض لبعض مقتنياتى
___________
|
رد: عرض لبعض مقتنياتى
علي يدي - فؤاد المهندس استايل - انا كنت ماسك 3 حتت منهم و كنت قااعد هنااا و بصراحه والله والله والله هما فعلا تحف و باشمهندس محمد بيعتني بيهم و بيهتم بيهم و روعه سواء ف التنكيل او تعديل او تنضيف .. استاذ ذو خبرة بصراحه
ربنا يباركلك فيهم و يكفيك شرهم |
رد: عرض لبعض مقتنياتى
اقتباس:
انتا من افضل الشخصيات المحترمة الى تعرفت عليها بجد و يعلم الله مقدارك عندى اكثر من الأخ ربنا معاك و تخلص الجيش بأزن الله و ترجعلنا ... |
رد: عرض لبعض مقتنياتى
بسم الله ما شاء الله
مجموعة تحف فعلا و كما قال الاخ vabreso في مشاركة سابقة واضح من طريقة العرض درجة اهتمامك و اعتزازك بمسدساتك ربنا يبارك لك فيهم و يكفيك شرهم و تستخدمهم دايما في الفرح و أحلى تقييم لأخ و زميل عزيز و مجموعته المتميزة |
رد: عرض لبعض مقتنياتى
اقتباس:
شخصية محترمة و خلوقة و انا حاسس ان هتكون عضو مهم جدأ فى المنتدى ان شاء الله شرفنى مرورك |
رد: عرض لبعض مقتنياتى
ربنا يباركلك فيهم ويكفيك شرهم
|
رد: عرض لبعض مقتنياتى
اقتباس:
|
رد: عرض لبعض مقتنياتى
مش ناوي تغير رايك وتبيع كام حاجه منهم
|
رد: عرض لبعض مقتنياتى
اقتباس:
|
رد: عرض لبعض مقتنياتى
الكبير كبير - ايه التحف دى يا باش مهندس - ربنا يبارك لك فيهم - وسايبنى حيران - ماشى عشان بحبك
|
رد: عرض لبعض مقتنياتى
اقتباس:
حبيبى |
رد: عرض لبعض مقتنياتى
اشكرك ياكبير - لو ممكن سعره على الخاص لو تكرمت ؟ ياترى ممكن ينتظر لشهر مايو ؟؟ مع جزيل الشكر و الامتنان
|
رد: عرض لبعض مقتنياتى
مقتنيات رائعة وممتازة فعلا وانا نفسي اشتري البلو سي او الوالتر بي99 اوالكيمارا بس مش عارف اشتري منين لاني من الغربية وانا سعيد جدا بمقتنياتك ربنا يكفيك شرهم
|
رد: عرض لبعض مقتنياتى
السلام عليكم ا / محمد ممكن لو سمحت لو انا عايز اشتري البريتا 92 لو حضرتك ينفع تبيعها ممكن تقولي وشكرا لحضرتك
|
رد: عرض لبعض مقتنياتى
اقتباس:
موجود عند استاو محمد يقوت بس يكون 9مم مش 8مم متحول او البلو سى بس الأصدار القديم دة لو لقيتة تحفة بتوفيق |
رد: عرض لبعض مقتنياتى
اقتباس:
|
| الساعة الآن 11:09 AM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir