![]() |
رد: كارنيهات المنتدي لعام 2013 :)
اقتباس:
حبيبي يا مصري و عارف إنه هزار في هزار :) |
رد: كارنيهات المنتدي لعام 2013 :)
اقتباس:
|
رد: كارنيهات المنتدي لعام 2013 :)
اقتباس:
|
رد: كارنيهات المنتدي لعام 2013 :)
اقتباس:
|
رد: كارنيهات المنتدي لعام 2013 :)
بالتوفيق ان شاء الله
|
رد: كارنيهات المنتدي لعام 2013 :)
انتوا بتهزروت
خربت خلاص طقم بان للبهوات بسرعه |
رد: كارنيهات المنتدي لعام 2013 :)
بجد فكرة روعة تسلم الايادي
بس انا عندي استفسار صغير انا دلوقتي عرفت ازاي هبعت اوراقي علي الميل بتاع حضرتك بس استفساري انا دلوقتي بعد ما ابعت الاوراق وانا من اسكندريه ازاي هستلم الكارنيه واحلي تقييم لاحسن افكار واحسن ناس |
رد: كارنيهات المنتدي لعام 2013 :)
اقتباس:
|
رد: كارنيهات المنتدي لعام 2013 :)
اقتباس:
الي هو 35 جنية الي حفظوهم لنا دول :rir: معلش يا كبير تاعبك معايا بس ده العشم برديك يا حاج:lov: |
رد: كارنيهات المنتدي لعام 2013 :)
عرابى باشا البيانات وصلتك ولا لا
|
رد: كارنيهات المنتدي لعام 2013 :)
اقتباس:
|
رد: كارنيهات المنتدي لعام 2013 :)
فكرة جميلة
ما شاء الله .. |
رد: كارنيهات المنتدي لعام 2013 :)
السلام عليم ورحمة الله وبركاتة
انا محمد شوقي عضو جديد معاكم فى المنتدى وليا الشرف طبعا ان اكون عضو معاكم وبجد موضوع الكارنيهات دى حاجة جميلة جدا جدا وحاتفيد ناس كثير جدا بس هو انتم عاملينها بس لأصحاب بنادق الرش يعنى لية ماتعملوش حاجة لمسدسات الصوت او مسدسات الرش . |
رد: كارنيهات المنتدي لعام 2013 :)
اقتباس:
اقتباس:
بالنسبة لاسكندرية أنا ممكن أوصل الكارنيهات معايا و نحدد مكان نتقابل فيه هناك للتسليم ولو العدد كبير يبقى ممكن اوصلهم لحد من اسكندرية وهو يتولى توصيلهم لباقى الناس هناك |
رد: كارنيهات المنتدي لعام 2013 :)
انا جاهز ياباشا وفى انتظار من يطلب ان استلم ورقه وتحت امر المنتدى والاعضاء ودائما منتدانا من تقدم الى تقدم
|
رد: كارنيهات المنتدي لعام 2013 :)
كما هو متوقع شغل سوبر من ناس سوبر . و ربنا يوفقكم دايما لما فيه الخير للناس
مع خالص تحياتى لكل واحد تعب و فكر فى الموضوع ده او لسه هيتعب فيه |
رد: كارنيهات المنتدي لعام 2013 :)
بلتوفيق يا جماعه بس ليه نسيتو اسكندرية ??????????????????
|
رد: كارنيهات المنتدي لعام 2013 :)
ارجوا قبول هديه صغيره وهى تكلفه عدد 30 كارنيه للشباب الصغيره بالمنتدى اقل من 20 سنه |
رد: كارنيهات المنتدي لعام 2013 :)
اقتباس:
متخليها الشباب الصغير تحت سن 25 سنة عشان نستفاد معاك بالعرض يا عم محمد هههههههه:rir: |
رد: كارنيهات المنتدي لعام 2013 :)
اقتباس:
كارنيهك على حسابى يا هاشمممممممممممممممممممم ارتحت |
رد: كارنيهات المنتدي لعام 2013 :)
اقتباس:
طيب يا استاذ محمد بك باشا ياقوت ما تخليها للشباب لحد سن 38 سنة وهنيالك يا فاعل الخير و الصواب:rir: |
رد: كارنيهات المنتدي لعام 2013 :)
اقتباس:
هههههههههههههههههههههههههههه لا والله ربنا يخليك يا عم محمد انا بحب انكشك بس عشان انتا حبيبى والله :lf: |
رد: كارنيهات المنتدي لعام 2013 :)
اقتباس:
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههههههههههههههههه :lf:الشباب شباب القلب برضة يا عمونا |
رد: كارنيهات المنتدي لعام 2013 :)
اقتباس:
يعنى انت عارف انى مرفضلكش طلب وتستغل هذه النقطه ههههههههههههههههههههههههه طب لا اقل من 20 سنه |
رد: كارنيهات المنتدي لعام 2013 :)
اقتباس:
|
رد: كارنيهات المنتدي لعام 2013 :)
ممتاز ياباشا بس انا مشترك جديد في المنتدي ياترا تنطبق عليا الشروط ولا لا؟؟؟؟؟ اتمني من الادمن الرد
|
رد: كارنيهات المنتدي لعام 2013 :)
اقتباس:
|
رد: كارنيهات المنتدي لعام 2013 :)
اقتباس:
|
رد: كارنيهات المنتدي لعام 2013 :)
اقتباس:
|
رد: كارنيهات المنتدي لعام 2013 :)
فكرة ممتازة تستحق التقدير وانا فخور بوجودي في هذا المنتدي العظيم
|
رد: كارنيهات المنتدي لعام 2013 :)
اقتباس:
عليا النعمة انت اجدع من ابويا :rir: .,, انا قولت ان عمر سنى ما كان عقبة فى حياتى :lf: تحية كبيرة لعم محمد ياقوت راعى الشباب فى المنتدى :lov: |
رد: كارنيهات المنتدي لعام 2013 :)
طيب هل التجميع بدأ فعلا و لا لسه؟؟؟؟
و على فكرة انا ممكن اعمل مركز للتجميع في المحل عندي في دوران شبرا.....شارع الدكتور عبدالوهاب ناصية الزقازيقي و البنزينة |
رد: كارنيهات المنتدي لعام 2013 :)
بالتوفييييييييييق
بس بالنسبة انا من الظاهر اسلم الورق لمين |
رد: كارنيهات المنتدي لعام 2013 :)
الى الان لم اتلقى اى اوراق اه شبرا مفيهاش حد
|
رد: كارنيهات المنتدي لعام 2013 :)
اقتباس:
|
رد: كارنيهات المنتدي لعام 2013 :)
اقتباس:
حبيبي يا اتش |
رد: كارنيهات المنتدي لعام 2013 :)
اقتباس:
اقتباس:
|
رد: كارنيهات المنتدي لعام 2013 :)
kan feen el 7agat el 7elwa d mn zaman
|
رد: كارنيهات المنتدي لعام 2013 :)
a7la montada f el donya kolha
|
رد: كارنيهات المنتدي لعام 2013 :)
ياجدعان انا مجمع البيانات من اول الموضوع ما نزل
ولحد دلوقتي مش عارف هديها لمين وهستلم ازاي وهستلم امتي ياريت حد يفهمني لو سمحتم |
| الساعة الآن 05:28 PM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir