الصيد فى مصر

الصيد فى مصر (http://www.egyhunt.net/index.php)
-   الموضوعات العامه (http://www.egyhunt.net/forumdisplay.php?f=86)
-   -   كارنيهات المنتدي لعام 2013 :) (http://www.egyhunt.net/showthread.php?t=39043)

Orabi 13-03-31 11:46 AM

رد: كارنيهات المنتدي لعام 2013 :)
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة elmasrey123 (المشاركة 491890)
انته شكلك زعلت يامعلم والله انا قايلها بحسن نيه وبعدين ياكبير ده انا بقيت 432 من اصل 200 وكسر فى 12 ساعة

يا باشا مزعلتش و الله انا لو زعلت أديك شوفت إمبارح :rir::rir::rir:
حبيبي يا مصري و عارف إنه هزار في هزار :)

elmasrey123 13-03-31 11:48 AM

رد: كارنيهات المنتدي لعام 2013 :)
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Orabi (المشاركة 491892)
يا باشا مزعلتش و الله انا لو زعلت أديك شوفت إمبارح :rir::rir::rir:
حبيبي يا مصري و عارف إنه هزار في هزار :)

حبي قلبى يا كبير صباح الفل:lov::lov::lov:

Angel 13-03-31 12:10 PM

رد: كارنيهات المنتدي لعام 2013 :)
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة elmasrey123 (المشاركة 491890)
انته شكلك زعلت يامعلم والله انا قايلها بحسن نيه وبعدين ياكبير ده انا بقيت 432 من اصل 200 وكسر فى 12 ساعة

عد الجمايل يا مصري الادارة مظبطاك اهووو :sal:

elmasrey123 13-03-31 12:12 PM

رد: كارنيهات المنتدي لعام 2013 :)
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Angel (المشاركة 491905)
عد الجمايل يا مصري الادارة مظبطاك اهووو :sal:

عمال اعد ياكبير وجبت زميلى الى معايا اهه يعد كمان :sante::sante::sante:

B.M.W 13-03-31 12:51 PM

رد: كارنيهات المنتدي لعام 2013 :)
 
بالتوفيق ان شاء الله

pooforever_2010 13-03-31 02:04 PM

رد: كارنيهات المنتدي لعام 2013 :)
 
انتوا بتهزروت
خربت خلاص
طقم بان للبهوات بسرعه

ĴΘĶЄЯ 13-03-31 02:22 PM

رد: كارنيهات المنتدي لعام 2013 :)
 
بجد فكرة روعة تسلم الايادي
بس انا عندي استفسار صغير
انا دلوقتي عرفت ازاي هبعت اوراقي علي الميل بتاع حضرتك
بس استفساري انا دلوقتي بعد ما ابعت الاوراق
وانا من اسكندريه ازاي هستلم الكارنيه
واحلي تقييم لاحسن افكار واحسن ناس

Orabi 13-03-31 02:28 PM

رد: كارنيهات المنتدي لعام 2013 :)
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ĴΘĶЄЯ (المشاركة 491946)
بجد فكرة روعة تسلم الايادي
بس انا عندي استفسار صغير
انا دلوقتي عرفت ازاي هبعت اوراقي علي الميل بتاع حضرتك
بس استفساري انا دلوقتي بعد ما ابعت الاوراق
وانا من اسكندريه ازاي هستلم الكارنيه
واحلي تقييم لاحسن افكار واحسن ناس

حضرتك الناس خارج القاهره سيتم إرسال الكارنيه بالبريد المسجل .. يعني في الوقت ده حضرتك هتدفع ثمن الكارنيه 10 جنيه + ثمن الشحن.

ĴΘĶЄЯ 13-03-31 10:00 PM

رد: كارنيهات المنتدي لعام 2013 :)
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Orabi (المشاركة 491949)
حضرتك الناس خارج القاهره سيتم إرسال الكارنيه بالبريد المسجل .. يعني في الوقت ده حضرتك هتدفع ثمن الكارنيه 10 جنيه + ثمن الشحن.

بالبريد ولا تبع شركات شحن
الي هو 35 جنية الي حفظوهم لنا دول :rir:
معلش يا كبير تاعبك معايا
بس ده العشم برديك يا حاج:lov:


elmasrey123 13-04-01 01:07 AM

رد: كارنيهات المنتدي لعام 2013 :)
 
عرابى باشا البيانات وصلتك ولا لا

gedr007 13-04-01 02:50 AM

رد: كارنيهات المنتدي لعام 2013 :)
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hogan (المشاركة 491864)
انا جاهز ياباشا وفى انتظار من يطلب ان استلم ورقه وتحت امر المنتدى ولاعضاء

طيب هي منطقة شبرا مصر شغالة ولا لسه دورها و ازاي اتصل بحضرتك او نتقابل فين؟؟؟

فارس عربى 13-04-01 07:46 AM

رد: كارنيهات المنتدي لعام 2013 :)
 
فكرة جميلة
ما شاء الله ..

Mohamed Shawky 13-04-01 08:11 AM

رد: كارنيهات المنتدي لعام 2013 :)
 
السلام عليم ورحمة الله وبركاتة
انا محمد شوقي عضو جديد معاكم فى المنتدى وليا الشرف طبعا ان اكون عضو معاكم وبجد موضوع الكارنيهات دى حاجة جميلة جدا جدا وحاتفيد ناس كثير جدا بس هو انتم عاملينها بس لأصحاب بنادق الرش يعنى لية ماتعملوش حاجة لمسدسات الصوت او مسدسات الرش .

dr_mohasan 13-04-01 09:05 AM

رد: كارنيهات المنتدي لعام 2013 :)
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ĴΘĶЄЯ (المشاركة 491946)
بجد فكرة روعة تسلم الايادي
بس انا عندي استفسار صغير
انا دلوقتي عرفت ازاي هبعت اوراقي علي الميل بتاع حضرتك
بس استفساري انا دلوقتي بعد ما ابعت الاوراق
وانا من اسكندريه ازاي هستلم الكارنيه
واحلي تقييم لاحسن افكار واحسن ناس

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة orabi (المشاركة 491949)
حضرتك الناس خارج القاهره سيتم إرسال الكارنيه بالبريد المسجل .. يعني في الوقت ده حضرتك هتدفع ثمن الكارنيه 10 جنيه + ثمن الشحن.

بالنسبة لاسكندرية أنا ممكن أوصل الكارنيهات معايا و نحدد مكان نتقابل فيه هناك للتسليم
ولو العدد كبير يبقى ممكن اوصلهم لحد من اسكندرية وهو يتولى توصيلهم لباقى الناس هناك

MBadr 13-04-01 09:18 AM

رد: كارنيهات المنتدي لعام 2013 :)
 
انا جاهز ياباشا وفى انتظار من يطلب ان استلم ورقه وتحت امر المنتدى والاعضاء ودائما منتدانا من تقدم الى تقدم

M.SHADY 13-04-01 10:59 AM

رد: كارنيهات المنتدي لعام 2013 :)
 
كما هو متوقع شغل سوبر من ناس سوبر . و ربنا يوفقكم دايما لما فيه الخير للناس
مع خالص تحياتى لكل واحد تعب و فكر فى الموضوع ده او لسه هيتعب فيه

kokymedo47 13-04-02 12:41 AM

رد: كارنيهات المنتدي لعام 2013 :)
 
بلتوفيق يا جماعه بس ليه نسيتو اسكندرية ??????????????????

محمد ياقوت 13-04-02 08:29 PM

رد: كارنيهات المنتدي لعام 2013 :)
 
ارجوا قبول هديه صغيره وهى تكلفه عدد 30 كارنيه للشباب الصغيره بالمنتدى اقل من 20 سنه

Angel 13-04-02 08:31 PM

رد: كارنيهات المنتدي لعام 2013 :)
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمد ياقوت (المشاركة 492637)
ارجوا قبول هديه صغيره وهى تكلفه عدد 30 كارنيه للشباب الصغيره بالمنتدى اقل من 20 سنه


متخليها الشباب الصغير تحت سن 25 سنة عشان نستفاد معاك بالعرض يا عم محمد هههههههه:rir:

محمد ياقوت 13-04-02 08:33 PM

رد: كارنيهات المنتدي لعام 2013 :)
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة angel (المشاركة 492638)

متخليها الشباب الصغير تحت سن 25 سنة عشان نستفاد معاك بالعرض يا عم محمد هههههههه:rir:

كارنيهك على حسابى يا هاشمممممممممممممممممممم ارتحت

Mohamed Mahmoud 13-04-02 08:36 PM

رد: كارنيهات المنتدي لعام 2013 :)
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمد ياقوت (المشاركة 492637)
ارجوا قبول هديه صغيره وهى تكلفه عدد 30 كارنيه للشباب الصغيره بالمنتدى اقل من 20 سنه



طيب يا استاذ محمد بك باشا ياقوت ما تخليها للشباب لحد سن 38 سنة وهنيالك يا فاعل الخير و الصواب
:rir:

Angel 13-04-02 08:37 PM

رد: كارنيهات المنتدي لعام 2013 :)
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمد ياقوت (المشاركة 492639)
كارنيهك على حسابى يا هاشمممممممممممممممممممم ارتحت


هههههههههههههههههههههههههههه لا والله ربنا يخليك يا عم محمد انا بحب انكشك بس عشان انتا حبيبى والله :lf:

Angel 13-04-02 08:38 PM

رد: كارنيهات المنتدي لعام 2013 :)
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Mohamed Mahmoud (المشاركة 492640)


طيب يا استاذ محمد بك باشا ياقوت ما تخليها للشباب لحد سن 38 سنة وهنيالك يا فاعل الخير و الصواب
:rir:


هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههههههههههههههههه :lf:الشباب شباب القلب برضة يا عمونا

محمد ياقوت 13-04-02 08:40 PM

رد: كارنيهات المنتدي لعام 2013 :)
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mohamed mahmoud (المشاركة 492640)


طيب يا استاذ محمد بك باشا ياقوت ما تخليها للشباب لحد سن 38 سنة وهنيالك يا فاعل الخير و الصواب
:rir:

يعنى انت عارف انى مرفضلكش طلب وتستغل هذه النقطه ههههههههههههههههههههههههه
طب لا اقل من 20 سنه

Angel 13-04-02 08:49 PM

رد: كارنيهات المنتدي لعام 2013 :)
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمد ياقوت (المشاركة 492644)
يعنى انت عارف انى مرفضلكش طلب وتستغل هذه النقطه ههههههههههههههههههههههههه
طب لا اقل من 20 سنه

احبيبى يا عم محمد :lov:

ayman abdo 13-04-02 08:54 PM

رد: كارنيهات المنتدي لعام 2013 :)
 
ممتاز ياباشا بس انا مشترك جديد في المنتدي ياترا تنطبق عليا الشروط ولا لا؟؟؟؟؟ اتمني من الادمن الرد

Angel 13-04-02 09:01 PM

رد: كارنيهات المنتدي لعام 2013 :)
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ayman abdo (المشاركة 492646)
ممتاز ياباشا بس انا مشترك جديد في المنتدي ياترا تنطبق عليا الشروط ولا لا؟؟؟؟؟ اتمني من الادمن الرد

حضرتك عدد مشاركاتك من تصل للحد المطلوب

mody_kamal 13-04-03 02:49 AM

رد: كارنيهات المنتدي لعام 2013 :)
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمد ياقوت (المشاركة 492644)
يعنى انت عارف انى مرفضلكش طلب وتستغل هذه النقطه ههههههههههههههههههههههههه
طب لا اقل من 20 سنه

ع كده ليا واحد ببلاش بقي هههههههههههههههههههههههههههههههه

mody_kamal 13-04-03 02:52 AM

رد: كارنيهات المنتدي لعام 2013 :)
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمد ياقوت (المشاركة 492637)
ارجوا قبول هديه صغيره وهى تكلفه عدد 30 كارنيه للشباب الصغيره بالمنتدى اقل من 20 سنه

طيب انا 20 بظبط هتمهم كمان شهر 7 ههههههههههههههه ليا كارنيه :joi::rir::rir:

amrfathy 13-04-03 11:34 AM

رد: كارنيهات المنتدي لعام 2013 :)
 
فكرة ممتازة تستحق التقدير وانا فخور بوجودي في هذا المنتدي العظيم

hesham[MaFya]a 13-04-03 02:10 PM

رد: كارنيهات المنتدي لعام 2013 :)
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمد ياقوت (المشاركة 492637)
ارجوا قبول هديه صغيره وهى تكلفه عدد 30 كارنيه للشباب الصغيره بالمنتدى اقل من 20 سنه


عليا النعمة انت اجدع من ابويا :rir: .,, انا قولت ان عمر سنى ما كان عقبة فى حياتى :lf:

تحية كبيرة لعم محمد ياقوت راعى الشباب فى المنتدى :lov:

gedr007 13-04-04 11:04 PM

رد: كارنيهات المنتدي لعام 2013 :)
 
طيب هل التجميع بدأ فعلا و لا لسه؟؟؟؟
و على فكرة انا ممكن اعمل مركز للتجميع في المحل عندي في دوران شبرا.....شارع الدكتور عبدالوهاب ناصية الزقازيقي و البنزينة

loay the hunter 13-04-05 07:00 PM

رد: كارنيهات المنتدي لعام 2013 :)
 
بالتوفييييييييييق
بس بالنسبة انا من الظاهر
اسلم الورق لمين

hogan 13-04-07 10:06 AM

رد: كارنيهات المنتدي لعام 2013 :)
 
الى الان لم اتلقى اى اوراق اه شبرا مفيهاش حد

pooforever_2010 13-04-07 10:07 AM

رد: كارنيهات المنتدي لعام 2013 :)
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hogan (المشاركة 493740)
الى الان لم اتلقى اى اوراق اه شبرا مفيهاش حد

شبرا مشغوله فالحرب يا باشا

مورو 13-04-07 11:21 AM

رد: كارنيهات المنتدي لعام 2013 :)
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة angel (المشاركة 492638)

متخليها الشباب الصغير تحت سن 25 سنة عشان نستفاد معاك بالعرض يا عم محمد هههههههه:rir:

ايه ياهاشم الطمع ده الراجل بيقولك لحد سن 20 سنه تقوم انت تقوله 25 انا شايف ان في انانيه في كلامك بس لو خليتها لحد سنه 28 هبقى مش واخد بالي وشايف ان كلامك عادل جدا ههههههههههههههه
حبيبي يا اتش

مورو 13-04-07 11:22 AM

رد: كارنيهات المنتدي لعام 2013 :)
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hogan (المشاركة 493740)
الى الان لم اتلقى اى اوراق اه شبرا مفيهاش حد

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة pooforever_2010 (المشاركة 493742)
شبرا مشغوله فالحرب يا باشا

رجالة شبرا كنت جاي يوم الجمعه وربنا بس حصلت ظروووووووف وهنتقابل قريب بإذن الله

sayed_afra 13-04-07 04:55 PM

رد: كارنيهات المنتدي لعام 2013 :)
 
kan feen el 7agat el 7elwa d mn zaman

sayed_afra 13-04-07 04:58 PM

رد: كارنيهات المنتدي لعام 2013 :)
 
a7la montada f el donya kolha

ĴΘĶЄЯ 13-04-08 12:51 AM

رد: كارنيهات المنتدي لعام 2013 :)
 
ياجدعان انا مجمع البيانات من اول الموضوع ما نزل
ولحد دلوقتي مش عارف هديها لمين وهستلم ازاي وهستلم امتي
ياريت حد يفهمني لو سمحتم


الساعة الآن 10:02 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir