الصيد فى مصر

الصيد فى مصر (http://www.egyhunt.net/index.php)
-   الموضوعات العامه (http://www.egyhunt.net/forumdisplay.php?f=86)
-   -   مليون مبروك (http://www.egyhunt.net/showthread.php?t=39494)

Angel 13-04-17 04:29 PM

رد: مليون مبروك
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة elmasrey123 (المشاركة 497001)
لا ابويا الله يرحمه قايلى متروحش مع حد فى حته لوحدكم

تعالى بس هقوك كلمة متخاااافش كدة اومااااال

Angel 13-04-17 04:30 PM

رد: مليون مبروك
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة elmasrey123 (المشاركة 497000)
متهددش محمد سعيد الراجل جايب صفقة ak

ak بص كويس على الوصورة يا عم متفضحناش !!اجنجة و سيف و شغل عالى و تقولى سنكى !!

elmasrey123 13-04-17 04:38 PM

رد: مليون مبروك
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة angel (المشاركة 497005)
ak بص كويس على الوصورة يا عم متفضحناش !!اجنجة و سيف و شغل عالى و تقولى سنكى !!

منا قلت صراع الجبابرة

Angel 13-04-17 04:44 PM

رد: مليون مبروك
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة elmasrey123 (المشاركة 497006)
منا قلت صراع الجبابرة

هتشوفو فيلم Clush Of The Titans لايف على المنتدى هههههههههه

elmasrey123 13-04-17 04:45 PM

رد: مليون مبروك
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة angel (المشاركة 497009)
هتشوفو فيلم clush of the titans لايف على المنتدى هههههههههه

وماله ياكبير اجيب النظارة 3دى ولا بلاش

Mohamed Mahmoud 13-04-17 04:47 PM

رد: مليون مبروك
 
اية خفة الدم يا عسل و سكر ياض انت وهو دة
يلا علشان هنقفل المنتدى شوية كل واحد يلعب على جهازة بعيد

elmasrey123 13-04-17 04:49 PM

رد: مليون مبروك
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Mohamed Mahmoud (المشاركة 497012)
اية خفة الدم يا عسل و سكر ياض انت وهو دة
يلا علشان هنقفل المنتدى شوية كل واحد يلعب على جهازة بعيد

:pleur::pleur::pleur::pleur::pleur::pleur::pleur:: pleur:

Mohamed Mahmoud 13-04-17 04:51 PM

رد: مليون مبروك
 
خلاص خلاص يا حبيبى العب شوية بس بلاش تلعب مع الواد الرخم اللى اسمة angel

elmasrey123 13-04-17 04:52 PM

رد: مليون مبروك
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mohamed mahmoud (المشاركة 497015)
خلاص خلاص يا حبيبى العب شوية بس بلاش تلعب مع الواد الرخم اللى اسمة angel

ماسى ياعمو انا حلعب بعيد وامعايا ايش اجيب سوكلاطة

Angel 13-04-17 04:53 PM

رد: مليون مبروك
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة elmasrey123 (المشاركة 497011)
وماله ياكبير اجيب النظارة 3دى ولا بلاش


لا مش هتحتاج دانتا هتبقى فى قلب ذات الفيلم

Angel 13-04-17 04:54 PM

رد: مليون مبروك
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Mohamed Mahmoud (المشاركة 497015)
خلاص خلاص يا حبيبى العب شوية بس بلاش تلعب مع الواد الرخم اللى اسمة angel

انا مش هرد عليك يا عمونا
بس مشوفكش فى المعركة بقة :comm:

ربنا يستر و اليوم يعدى على خير :punnch:

Angel 13-04-17 04:56 PM

رد: مليون مبروك
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة elmasrey123 (المشاركة 497017)
ماسى ياعمو انا حلعب بعيد وامعايا ايش اجيب سوكلاطة

سوكلاطة !!!
تعالى على رجل حموووو حمو جبيبك !!!

Mohamed Mahmoud 13-04-17 04:57 PM

رد: مليون مبروك
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Angel (المشاركة 497019)
انا مش هرد عليك يا عمونا
بس مشوفكش فى المعركة بقة :comm:

ربنا يستر و اليوم يعدى على خير :punnch:


هتوحشنا والله العظيم

Mohamed Mahmoud 13-04-17 04:59 PM

رد: مليون مبروك
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة elmasrey123 (المشاركة 497017)
ماسى ياعمو انا حلعب بعيد وامعايا ايش اجيب سوكلاطة


هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههه:lf::lf::lf::lf::lf:
لما انزل البلد الشهر الجاى لازم اشوفك

elmasrey123 13-04-17 05:01 PM

رد: مليون مبروك
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mohamed mahmoud (المشاركة 497022)
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههه:lf::lf::lf::lf::lf:
لما انزل البلد الشهر الجاى لازم اشوفك

ياباشا انا اتشرف بحضرتك

elmasrey123 13-04-17 05:02 PM

رد: مليون مبروك
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة angel (المشاركة 497020)
سوكلاطة !!!
تعالى على رجل حموووو حمو جبيبك !!!

معلش اصل انا حامل بيبيه
وضح كلامك بتاع الرجلين ده علشان ممكن الناس تفهمنا غلط

pooforever_2010 13-04-17 05:14 PM

رد: مليون مبروك
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mohamed mahmoud (المشاركة 497021)
هتوحشنا والله العظيم

شايف الصفار والبياض اللى بلتنا بيه
قابل يا عم

elmasrey123 13-04-17 05:17 PM

رد: مليون مبروك
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة pooforever_2010 (المشاركة 497028)
شايف الصفار والبياض اللى بلتنا بيه
قابل يا عم

صفار وبياض ايه هى قلبت بيض كده ليه

Angel 13-04-17 05:34 PM

رد: مليون مبروك
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة elmasrey123 (المشاركة 497029)
صفار وبياض ايه هى قلبت بيض كده ليه

اصل عقبال عندك محمد سعيد فتح مشروع تسمين دواجن و قاعد فى عشة :sal:

pooforever_2010 13-04-17 05:38 PM

رد: مليون مبروك
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة angel (المشاركة 497039)
اصل عقبال عندك محمد سعيد فتح مشروع تسمين دواجن و قاعد فى عشة :sal:

تمام يا برنس
اوعى تزعل لما اخدك فالعشه
:joi:

elmasrey123 13-04-17 05:43 PM

رد: مليون مبروك
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة pooforever_2010 (المشاركة 497041)
تمام يا برنس
اوعى تزعل لما اخدك فالعشه
:joi:

اه فين الادارة عايز ابلغ عن مشاركة سيئة واحد فوق كاتب تعالى على رجلى والتانى بيقول فى العشة
فين الادارررررررررررررررررررررررررررررررررررررة

pooforever_2010 13-04-17 05:44 PM

رد: مليون مبروك
 
فالعشه يا معلم تعالى معاهم بقى
ههههههههههههههههه

elmasrey123 13-04-17 05:46 PM

رد: مليون مبروك
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة pooforever_2010 (المشاركة 497052)
فالعشه يا معلم تعالى معاهم بقى
ههههههههههههههههه

برده طيب فين العنوان

Angel 13-04-17 05:53 PM

رد: مليون مبروك
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة elmasrey123 (المشاركة 497056)
برده طيب فين العنوان

لندن فوق السطح تالت عشة على ايدك الشمال :rir:

elmasrey123 13-04-17 05:55 PM

رد: مليون مبروك
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة angel (المشاركة 497062)
لندن فوق السطح تالت عشة على ايدك الشمال :rir:

بعد هارديز استور ياحلاوة

أبو شمس 13-04-17 05:57 PM

رد: مليون مبروك
 
مليووووووووووووووووون
مبرووووووووووووووووووك
و الي تقدم مستمر
:paint::paint::paint::paint:


_SAIKO_ 13-04-17 06:58 PM

رد: مليون مبروك
 
الف الف مبرووووك بالتوفيق ان شاءالله

Angel 13-04-17 07:14 PM

رد: مليون مبروك
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة elmasrey123 (المشاركة 497064)
بعد هارديز استور ياحلاوة

اية يااااااااااااااض الحناااااان دة كلة !! اية الحنااااان دى كلة

elmasrey123 13-04-17 07:23 PM

رد: مليون مبروك
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة angel (المشاركة 497098)
اية يااااااااااااااض الحناااااان دة كلة !! اية الحنااااان دى كلة

خلقة ربنا ياعم الحاج وبعدين خلى بالك من نفسك بقه علشان انا مكلم ناس هيخطفوك اليومين الى جايين دول

Angel 13-04-17 07:28 PM

رد: مليون مبروك
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة elmasrey123 (المشاركة 497100)
خلقة ربنا ياعم الحاج وبعدين خلى بالك من نفسك بقه علشان انا مكلم ناس هيخطفوك اليومين الى جايين دول

خليهم يجو المطرية بس :mechan:

ابقى ادينى العنوان بس عشان اعرف ابعت الجثث فين :sante:

elmasrey123 13-04-17 07:32 PM

رد: مليون مبروك
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة angel (المشاركة 497101)
خليهم يجو المطرية بس :mechan:

ابقى ادينى العنوان بس عشان اعرف ابعت الجثث فين :sante:

لا عشان انا كفاءة هكنسل المشوار ده وهكتفى بلفت نظرك برده انته وراك اعضاء غلابة عايزين ظبط وربط على المنتدى

Angel 13-04-17 08:04 PM

رد: مليون مبروك
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة elmasrey123 (المشاركة 497103)
لا عشان انا كفاءة هكنسل المشوار ده وهكتفى بلفت نظرك برده انته وراك اعضاء غلابة عايزين ظبط وربط على المنتدى

لا ازااااى دانا عايزك تيجى معاهم يا مصري :lf:

elmasrey123 13-04-17 08:26 PM

رد: مليون مبروك
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة angel (المشاركة 497108)
لا ازااااى دانا عايزك تيجى معاهم يا مصري :lf:

عندكم شاى وسكر ولا نجيب معانا

Angel 13-04-17 08:29 PM

رد: مليون مبروك
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة elmasrey123 (المشاركة 497113)
عندكم شاى وسكر ولا نجيب معانا

عندنا كزالك و مطاوى و سنج و الى و كل حاجة تعالى انتا بس شرفنا

elmasrey123 13-04-17 08:30 PM

رد: مليون مبروك
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة angel (المشاركة 497115)
عندنا كزالك و مطاوى و سنج و الى و كل حاجة تعالى انتا بس شرفنا

هو احنا هنحلى قبل ما ناكل ولا ايه

Angel 13-04-17 08:38 PM

رد: مليون مبروك
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة elmasrey123 (المشاركة 497116)
هو احنا هنحلى قبل ما ناكل ولا ايه

انتا عايز تاكل كمااااااااااااااان :rir::rir::rir:
الناس دى غلابة اووووى يا خاااال

elmasrey123 13-04-17 11:05 PM

رد: مليون مبروك
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة angel (المشاركة 497117)
انتا عايز تاكل كمااااااااااااااان :rir::rir::rir:
الناس دى غلابة اووووى يا خاااال

معلش اصل احنا ببطن

هشام سمير 13-04-18 01:39 AM

رد: مليون مبروك
 
الف مليون مبروط للطاقم الجديد
وطبعاً 1000 مبروك لطارق باشا وهاشم باشا الترقيه ( على فكره انا اللى مرقيكم :) )
وان شاء الله عايز احلى شغل يا رجاله

Alessandro 13-04-18 01:51 AM

رد: مليون مبروك
 
10000000000000000000000000000000000000000000 مبروك للجميع و بالتوفيق و النجاح لهم ... و شكر خاص للإدارة الممتازة على الاهتمام بالهواية و بالفعل نحن المنتدى الاقدم و الافضل و المتميز.

تحيـــ للجميع ـــاتى

Angel 13-04-18 01:08 PM

رد: مليون مبروك
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة هشام سمير (المشاركة 497202)
الف مليون مبروط للطاقم الجديد
وطبعاً 1000 مبروك لطارق باشا وهاشم باشا الترقيه ( على فكره انا اللى مرقيكم :) )
وان شاء الله عايز احلى شغل يا رجاله

مع ان الى اتقالى غير كد والله كويس انك قولتلى !!


الساعة الآن 12:34 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir