![]() |
رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
اقتباس:
|
رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
اقتباس:
|
رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
والله العظيم عروض جامده اوى الله يباركلك وبالتوفيق مصطفى السويسى
|
رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
أعتذر لتأخرى فى الرد لأنى كنت مسافر ومش عارف أتابع من الموبايل
وأرجو من الأعضاء قبول أعتذارى |
رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
وليد بك سالم
شكرا لذوقك يافندم ونتمنى أن نرد ولو جزء من كرمكم |
رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
اقتباس:
ونتمنى تشريفك لنا بالزياره دائما وتحياتنا لأهل السويس الأبطال |
رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
استاز الليثى يا ترى سعر الطلق ال 9 ملى سعر لسة ثابت زى الاعلان فى الموضوع ولا اتغير لانى محتاج علبة طلق 9 ملى اللى سعرها 115 جنية
|
رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
اقتباس:
وذلك أحتراما لأعضاء المنتدى الأعزاء وسيتم تعديل الأسعار الجديده بالمنتدى بعد التثبت من الأسعار ونقدر نخدم حضرتك فى سعر الطلق الفضى التركى yas وسعر العلبه 150 حاليا |
رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
لوسمحت انهى افضل زوراكى 2819 ولا 917 وايه الفرق
وهل هما احسن من البارون |
رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
اقتباس:
لكن من ناحيه الخامات والاداء فالزوراكى كله يتساوى فى ذلك ولكن إن أردت رأييى الشخصى ف 917 شبيه الجلوك ولا وجه لمقارنه البارون بالزوراكى غير موضوع السعر تسعدنا خدمتكم يافندم |
رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
اقتباس:
|
رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
حضرتك لسة عرض الطلقات فى موضوعك لسة متغيرش بخصوص العلبة الصفراء فلو لسة بتمنها نفس السعر اللى فى العرض اجيلك ولو الاسعار اتغيرت ارجو تغيير السعر فى الموضوع للتوضيح
1- طلقات 9مم تركى - اوزكرسان - فضى - سعر العلبة (50 طلقة) 115 جنيه فقط |
رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
هل العرض لسه موجود؟
البلو اف ب 650؟ والفالتو 92 ب 625؟ |
رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
اقتباس:
فالترو 92 السعر 650 ونعتذر لأرتفاع الأسعار وذلك بغير إرادتنا |
رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
اقتباس:
|
رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
اقتباس:
ونعتذر عن رفع الأسعار وذلك خارج إرادتنا نتيجه لأرتفاع السعر التجارى وهذا ما يتعلق بنا وبالنسبه لمحلات الأسلحه اللى بتبيع العلبه الياس من شهر ب 150 وأحنا لسه مغلينها من يومين فقط فمعنى ذلك أننا مازلنا الأرخص من ناحيه الأسعار ولأجل طمعنا فى شرف زياره حضرتك هنعمل عرض مخصوص على الطلقات تسعدنا خدمتكم |
رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
من احسن الناس الى تم التعامل معاهم هو محمد الليثى شخص خلاقه عاليه جدا
|
رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
هوا البلو اف92 الالون التانية بنفس السعر ولا في تغير يا استاذ محمد
|
رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
اقتباس:
وأيضا شهاده أساتذتنا وعملائنا الكرام بالمنتدى ويارب دائما نكون عند حسن ظنكم بنا |
رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
اقتباس:
ولكن ثق تماما أن أعضاء المنتدى سيكون لهم الأولويه عندنا من حيث كل شئ وبالأخص الأسعار والأستقبال ونسعى دائما أن ننال رضاكم بعد رضى الله عز وجل وسيكون شعارنا دائما تسعدنا خدمتكم |
رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
اسعار روعه وناس عاوزه تكسب بالحلال ربنا يوفقكم
|
رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
شكرا علي الرد يا استاذ محمد
|
رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
هوا الطلق الياس الطلقة لوحدها بقت بكام يااستاذ محمد
|
رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
اقتباس:
|
رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
اقتباس:
تسعدنا خدمتكم |
رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
العرض ده ع التركى الفضى ولا ع ايه والعلبه عامله كام
|
رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
انا جبت من استاذ محمد هوا ادني اليس ب4 وال6ملي ب2 جنية
|
رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
اقتباس:
ممكن حضرتك تشرفنا وتسترد الفرق وهو تقريبا 8.5 جنيه تسعدنا خدمتكم |
رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
اقتباس:
وفيه عرض على العلبه الصفرا يافندم تسعدنا خدمتكم |
رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
ممكن اعرف اسعار العلبه ف العرضين
|
رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
شكرا ياستاذ محمد علي زوف حضرتك ومعملتك الرائعة يافندم
|
رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
اقتباس:
العلبه التركى ياس 9مم فضى 115 تسعدنا خدمتكم |
رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
العرض مازال سارى يافندم
|
رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
سعر خزنه الزوراكى 918 كام لو سمحت ؟
|
رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
اقتباس:
تسعدنا خدمتكم وزيارتكم تزيدنا رفعه |
رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
هوا في عند حضرتك ياستاذ محمد كاس الصوريخ بتاع الفالترو 85 والصوريخ وسعرها كام
|
رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
اقتباس:
|
رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
شكرا ياستاذ محمد
|
رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
اسعار تحفة يا باشا الله يباركلك
سؤال بعد اذنك ايه الفرق بين زوراكي 918 t والزوراكي 918 b ايه اللي يفرق بينهم و في فرق في السعر والاصدارين عند حضرتك |
رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
اقتباس:
ولون المنزلق والإصدار المتوفر لدينا t لون الماسوره أسود تسعدنا خدمتكم |
| الساعة الآن 04:10 AM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir