الصيد فى مصر

الصيد فى مصر (http://www.egyhunt.net/index.php)
-   محدثات الصوت (http://www.egyhunt.net/forumdisplay.php?f=81)
-   -   متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار (http://www.egyhunt.net/showthread.php?t=46825)

ايهاب الشرقاوى 14-08-22 12:58 AM

رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة وليد سالم (المشاركة 566139)

مفيش مترو قريب منه يا ايهاب انت ممكن تنزل رمسيس ومن هناك تركب اي حاجة راحة شارع النزهه مصر الجديده وتخلي معاك نمرة تليفون الاستاذ محمد واول ما تنزل شارع النزهه اتصل بيه وهو يوصفلك المكان
وبالتوفيق بعون الله .... بس صحيح انت طريقك جاي منين موقف المرج الجديده ولا موقف عبود

استاز وليد انا بالفعل بنزل من القطار الى محطة رمسيس وشكرا ليك يا استاز وليد على المساعدة والوصف ولك كل تقديرى واحترامى وبجد تستحق التقييم وانشاء اللة بكرة رايح

وليد سالم 14-08-22 01:27 AM

رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ايهاب الشرقاوى (المشاركة 566145)
استاز وليد انا بالفعل بنزل من القطار الى محطة رمسيس وشكرا ليك يا استاز وليد على المساعدة والوصف ولك كل تقديرى واحترامى وبجد تستحق التقييم وانشاء اللة بكرة رايح

بالتوفيق بعون الله

mostafa samaan 14-08-25 11:07 AM

رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
 
والله العظيم عروض جامده اوى الله يباركلك وبالتوفيق مصطفى السويسى

الليثى للصيد البرى 14-08-26 09:40 PM

رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
 
أعتذر لتأخرى فى الرد لأنى كنت مسافر ومش عارف أتابع من الموبايل
وأرجو من الأعضاء قبول أعتذارى

الليثى للصيد البرى 14-08-26 09:43 PM

رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
 
وليد بك سالم
شكرا لذوقك يافندم ونتمنى أن نرد ولو جزء من كرمكم

الليثى للصيد البرى 14-08-26 09:45 PM

رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mostafa samaan (المشاركة 566362)
والله العظيم عروض جامده اوى الله يباركلك وبالتوفيق مصطفى السويسى

شكرا لذوقك يا أستاذ مصطفى ونتمنى دائما أن ننال إعجابكم
ونتمنى تشريفك لنا بالزياره دائما
وتحياتنا لأهل السويس الأبطال

ناصر الشهاوى 14-08-30 08:24 AM

رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
 
استاز الليثى يا ترى سعر الطلق ال 9 ملى سعر لسة ثابت زى الاعلان فى الموضوع ولا اتغير لانى محتاج علبة طلق 9 ملى اللى سعرها 115 جنية

الليثى للصيد البرى 14-08-30 08:03 PM

رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ناصر الشهاوى (المشاركة 566640)
استاز الليثى يا ترى سعر الطلق ال 9 ملى سعر لسة ثابت زى الاعلان فى الموضوع ولا اتغير لانى محتاج علبة طلق 9 ملى اللى سعرها 115 جنية

للأسف يافندم فيه تغيير على أسعار الطلقات وأحنا من جانبنا أعلنا ذلك قبل رفع الاسعار
وذلك أحتراما لأعضاء المنتدى الأعزاء
وسيتم تعديل الأسعار الجديده بالمنتدى بعد التثبت من الأسعار
ونقدر نخدم حضرتك فى سعر الطلق الفضى التركى yas وسعر العلبه 150 حاليا

TMS 14-08-31 10:47 PM

رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
 
لوسمحت انهى افضل زوراكى 2819 ولا 917 وايه الفرق
وهل هما احسن من البارون

الليثى للصيد البرى 14-09-01 09:58 PM

رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة tms (المشاركة 566742)
لوسمحت انهى افضل زوراكى 2819 ولا 917 وايه الفرق
وهل هما احسن من البارون

الأختيار من بين موديلات الزوراكى يرجع إلى أختلاف الذوق الشخصى
لكن من ناحيه الخامات والاداء فالزوراكى كله يتساوى فى ذلك
ولكن إن أردت رأييى الشخصى ف 917 شبيه الجلوك

ولا وجه لمقارنه البارون بالزوراكى غير موضوع السعر


تسعدنا خدمتكم يافندم

ناصر الشهاوى 14-09-02 08:23 AM

رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الليثى للصيد البرى (المشاركة 566668)
للأسف يافندم فيه تغيير على أسعار الطلقات وأحنا من جانبنا أعلنا ذلك قبل رفع الاسعار
وذلك أحتراما لأعضاء المنتدى الأعزاء
وسيتم تعديل الأسعار الجديده بالمنتدى بعد التثبت من الأسعار
ونقدر نخدم حضرتك فى سعر الطلق الفضى التركى yas وسعر العلبه 150 حاليا

واللة زعلتنى يا باشا دة انا كنت لسة حالا جايلك فى السكة وانا كنت عايز العلبة الصفراء مش الياس وحضرتك عندنا فى محلات الاسلحة العلبة الطلق الياس بتتباع فى المحلات ب 150 جنية يعنى مفيش فرق فانا قولت اخدها من حضرتك لانك ارخص من المحلات ب 35 جنية وانا كنت فى المحلات امس وسالتهم على العلبة الياس قوالو سعرها 150 جنية ثابت بقالها شهر والعلبة الصفراء كمان فانا مستغرب من موضوع الاسعار اللى اتزيد دى

ناصر الشهاوى 14-09-02 08:26 AM

رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
 
حضرتك لسة عرض الطلقات فى موضوعك لسة متغيرش بخصوص العلبة الصفراء فلو لسة بتمنها نفس السعر اللى فى العرض اجيلك ولو الاسعار اتغيرت ارجو تغيير السعر فى الموضوع للتوضيح

1- طلقات 9مم تركى - اوزكرسان - فضى - سعر العلبة (50 طلقة) 115 جنيه فقط

الجنزوري 14-09-04 08:17 PM

رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
 
هل العرض لسه موجود؟
البلو اف ب 650؟
والفالتو 92 ب 625؟

الليثى للصيد البرى 14-09-05 10:02 PM

رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الجنزوري (المشاركة 566959)
هل العرض لسه موجود؟
البلو اف ب 650؟
والفالتو 92 ب 625؟

بلو أف 775 يافندم
فالترو 92 السعر 650

ونعتذر لأرتفاع الأسعار وذلك بغير إرادتنا

الليثى للصيد البرى 14-09-05 10:04 PM

رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ناصر الشهاوى (المشاركة 566822)
حضرتك لسة عرض الطلقات فى موضوعك لسة متغيرش بخصوص العلبة الصفراء فلو لسة بتمنها نفس السعر اللى فى العرض اجيلك ولو الاسعار اتغيرت ارجو تغيير السعر فى الموضوع للتوضيح

1- طلقات 9مم تركى - اوزكرسان - فضى - سعر العلبة (50 طلقة) 115 جنيه فقط

للأسف يافندم طرأ تغير على الأسعار وسيتم تغيير السعر المعلن لنتمكن من خدمه سيادتكم

الليثى للصيد البرى 14-09-05 11:55 PM

رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ناصر الشهاوى (المشاركة 566821)
واللة زعلتنى يا باشا دة انا كنت لسة حالا جايلك فى السكة وانا كنت عايز العلبة الصفراء مش الياس وحضرتك عندنا فى محلات الاسلحة العلبة الطلق الياس بتتباع فى المحلات ب 150 جنية يعنى مفيش فرق فانا قولت اخدها من حضرتك لانك ارخص من المحلات ب 35 جنية وانا كنت فى المحلات امس وسالتهم على العلبة الياس قوالو سعرها 150 جنية ثابت بقالها شهر والعلبة الصفراء كمان فانا مستغرب من موضوع الاسعار اللى اتزيد دى

حضرتك تشرفنا بالزياره يافندم فى أى وقت
ونعتذر عن رفع الأسعار وذلك خارج إرادتنا نتيجه لأرتفاع السعر التجارى وهذا ما يتعلق بنا
وبالنسبه لمحلات الأسلحه اللى بتبيع العلبه الياس من شهر ب 150
وأحنا لسه مغلينها من يومين فقط فمعنى ذلك أننا مازلنا الأرخص من ناحيه الأسعار


ولأجل طمعنا فى شرف زياره حضرتك هنعمل عرض مخصوص على الطلقات


تسعدنا خدمتكم

hogan 14-09-07 10:15 AM

رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
 
من احسن الناس الى تم التعامل معاهم هو محمد الليثى شخص خلاقه عاليه جدا

محمدتيجر 14-09-07 09:04 PM

رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
 
هوا البلو اف92 الالون التانية بنفس السعر ولا في تغير يا استاذ محمد

الليثى للصيد البرى 14-09-07 10:08 PM

رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hogan (المشاركة 567130)
من احسن الناس الى تم التعامل معاهم هو محمد الليثى شخص خلاقه عاليه جدا

شهادتك ياهوجان بك وسام نضعه على صدورنا
وأيضا شهاده أساتذتنا وعملائنا الكرام بالمنتدى
ويارب دائما نكون عند حسن ظنكم بنا

الليثى للصيد البرى 14-09-07 10:12 PM

رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمدتيجر (المشاركة 567183)
هوا البلو اف92 الالون التانية بنفس السعر ولا في تغير يا استاذ محمد

العرض على اللون الأسود ياأستاذ محمد
ولكن ثق تماما أن أعضاء المنتدى سيكون لهم الأولويه عندنا من حيث كل شئ وبالأخص
الأسعار والأستقبال
ونسعى دائما أن ننال رضاكم بعد رضى الله عز وجل
وسيكون شعارنا دائما
تسعدنا خدمتكم

نبيل نجم 14-09-08 04:37 PM

رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
 
اسعار روعه وناس عاوزه تكسب بالحلال ربنا يوفقكم

محمدتيجر 14-09-08 06:18 PM

رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
 
شكرا علي الرد يا استاذ محمد

محمدتيجر 14-09-08 06:48 PM

رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
 
هوا الطلق الياس الطلقة لوحدها بقت بكام يااستاذ محمد

الليثى للصيد البرى 14-09-10 11:13 PM

رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة نبيل نجم (المشاركة 567232)
اسعار روعه وناس عاوزه تكسب بالحلال ربنا يوفقكم

شكرا ياأستاذ نبيل لذوق حضرتك يافندم وربنا يجعلنا عند حسن ظنكم بنا

الليثى للصيد البرى 14-09-10 11:15 PM

رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمدتيجر (المشاركة 567241)
هوا الطلق الياس الطلقة لوحدها بقت بكام يااستاذ محمد

فى عرض جديد هنعمله النهارده ياأستاذ محمد الطلقه ب 2.30 ج
تسعدنا خدمتكم

sayed amer 14-09-10 11:26 PM

رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
 
العرض ده ع التركى الفضى ولا ع ايه والعلبه عامله كام

محمدتيجر 14-09-10 11:50 PM

رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
 
انا جبت من استاذ محمد هوا ادني اليس ب4 وال6ملي ب2 جنية

الليثى للصيد البرى 14-09-11 09:38 PM

رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمدتيجر (المشاركة 567354)
انا جبت من استاذ محمد هوا ادني اليس ب4 وال6ملي ب2 جنية

لم نكن فعلنا العرض يافندم
ممكن حضرتك تشرفنا وتسترد الفرق
وهو تقريبا 8.5 جنيه

تسعدنا خدمتكم

الليثى للصيد البرى 14-09-11 09:39 PM

رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sayed amer (المشاركة 567351)
العرض ده ع التركى الفضى ولا ع ايه والعلبه عامله كام

فيه عرض على الياس
وفيه عرض على العلبه الصفرا يافندم

تسعدنا خدمتكم

sayed amer 14-09-11 09:55 PM

رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
 
ممكن اعرف اسعار العلبه ف العرضين

محمدتيجر 14-09-12 11:18 PM

رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
 
شكرا ياستاذ محمد علي زوف حضرتك ومعملتك الرائعة يافندم

الليثى للصيد البرى 14-09-13 04:24 PM

رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sayed amer (المشاركة 567422)
ممكن اعرف اسعار العلبه ف العرضين

العلبه التركى أوزكوسان 9مم فضى 130
العلبه التركى ياس 9مم فضى 115

تسعدنا خدمتكم

الليثى للصيد البرى 14-09-17 04:36 PM

رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
 
العرض مازال سارى يافندم

khaled . cena 14-09-18 01:48 PM

رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
 
سعر خزنه الزوراكى 918 كام لو سمحت ؟

الليثى للصيد البرى 14-09-18 09:36 PM

رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة khaled . Cena (المشاركة 567685)
سعر خزنه الزوراكى 918 كام لو سمحت ؟

لأعضاء المنتدى فقط 375 ج

تسعدنا خدمتكم وزيارتكم تزيدنا رفعه

محمدتيجر 14-09-18 10:28 PM

رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
 
هوا في عند حضرتك ياستاذ محمد كاس الصوريخ بتاع الفالترو 85 والصوريخ وسعرها كام

الليثى للصيد البرى 14-09-18 11:02 PM

رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمدتيجر (المشاركة 567699)
هوا في عند حضرتك ياستاذ محمد كاس الصوريخ بتاع الفالترو 85 والصوريخ وسعرها كام

للأسف غير متوفر ياأستاذ محمد

محمدتيجر 14-09-18 11:59 PM

رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
 
شكرا ياستاذ محمد

hazemhard2000 14-09-20 01:48 PM

رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
 
اسعار تحفة يا باشا الله يباركلك
سؤال بعد اذنك ايه الفرق بين زوراكي 918 t والزوراكي 918 b
ايه اللي يفرق بينهم و في فرق في السعر
والاصدارين عند حضرتك

الليثى للصيد البرى 14-09-21 05:37 PM

رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hazemhard2000 (المشاركة 567775)
اسعار تحفة يا باشا الله يباركلك
سؤال بعد اذنك ايه الفرق بين زوراكي 918 t والزوراكي 918 b
ايه اللي يفرق بينهم و في فرق في السعر
والاصدارين عند حضرتك

موديل 918 الفرق بين t ,b فى لون الماسوره يافندم من نيكل لأسود
ولون المنزلق
والإصدار المتوفر لدينا t لون الماسوره أسود

تسعدنا خدمتكم


الساعة الآن 07:15 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir