![]() |
رد: مهم جداً للاعضاء عند شراء اى شىء
اقتباس:
وبالنسبه للعيوب والسعر فأنا بوضح للناس واليهم الامر ولا ايه رأى حضرتك |
رد: مهم جداً للاعضاء عند شراء اى شىء
اقتباس:
|
رد: مهم جداً للاعضاء عند شراء اى شىء
أ/هشام إزاى صحة سعاتك أرجو ان تكون فى أتم صحة و عافية إنشاء الله.
ياريت لو تقولى إيه المتوفر و بكام (عتله سفليه أو جانبيه و ليس كسر): - ديانا 48 أو 52 - جامو سى إف إكس رويال (دبشك خشب) - نوريكا كويك - ديانا ماجنوم 480 - نوريكا دريم هانتر (دبشك خشب) - بى إس أيه بولريس Polaris ربنا يبارك لك و يصلح الحال لنا جميعاً |
رد: مهم جداً للاعضاء عند شراء اى شىء
أ/ هشام ارجوا معرفة سعر كل من
gamo hunter440 فرز اول نمرة 2 gamo shado1000 فرز اول نمرة 2 متابع بأهتمام |
رد: مهم جداً للاعضاء عند شراء اى شىء
السلام عليكم ورحمة الله بركاته
اريد أن اشترى مسدس صوت تركى لاكن بسعر معقول اومسدس صينى ماركة معروفة ويكون 9مم برجاء كتابة المواصفات مع الاسم وجزاكم الله خيراً |
رد: مهم جداً للاعضاء عند شراء اى شىء
اقتباس:
موجوده الديانا 52 وموجوده سى اف اكس رويال للاستعلام يرجى الاتصال برقم 0117228817 |
رد: مهم جداً للاعضاء عند شراء اى شىء
السادة الافاضل , ارجو افادتي بخصوص مسدس صوت يطلق رصاص مطاطي فهل هو مسدس رادع , هل هذا المسدس له صوت رادع مثل المسدس الحي؟ ما هي مدي اصابة من يطلق عليه ؟ لقد سمعت و الله اعلم انه يصيب بحرح و لقد سمعت ان سعره حوالي 1800 جينه ؟؟ ارجو الافادة اذا كان يوجد مثل هذا المسدس و من اين يمكن شرائه؟
و لكم جزيل الشكر للتواصل علي هذا الايميل: hekram@hotmail.com موبايل: 0122188891 |
رد: مهم جداً للاعضاء عند شراء اى شىء
ربنا يبارك في حضرتك أ/هشام
على هذه الخطوة الجميلة |
رد: مهم جداً للاعضاء عند شراء اى شىء
أستاذ هشام ياريت بس تقوللى امثله عن الفروق بين الفرز الأول و الثانى فى النوريكا جت
|
رد: مهم جداً للاعضاء عند شراء اى شىء
أستاذ هشام انا كنت عاوز اعرف من حضرتك سعر ال صوت beretta 92 و هل هو متوفر حاليا.
|
رد: مهم جداً للاعضاء عند شراء اى شىء
أستاذ هشام اتصلت بك و كن اكن محظوظا للوصول لحضرتك علي اليليفون مرة أخري ارجو معرفة توافر الايكول ب 29 الاسود و ثمنه مع العلم اني مهتم جدا بالشراء في اقرب وقت ممكن و شكرا استاذي
|
رد: مهم جداً للاعضاء عند شراء اى شىء
شكرا علي هذا الموضوع المفيد
انا عايز مسدس رش يكون قوي للحمايه الشخصيه لو حضرتك تأضر تفيدني في المضوع ده اكون شاكر شكرا |
رد: مهم جداً للاعضاء عند شراء اى شىء
أنا مبتدئ في الصيد
وعجبني جدا المنتدى هنا ، والأعضاء كأنهم أسرة واحدة في النصح والمشورة فكتبت رجائي هنا عشما فيكم أنا نفسي أشتري بندقية ضغط هواء جديدة أتعلم عليها ، وياريت تكون فيها المواصفات دي : - وزنها على الأقل 3Kg أو أكثر (يعني تكون ثقيلة) - دقة في التصويب (يعني ما فيش انحراف عن الهدف بحيث أتعلم نشان صح) - سعرها في حدود 1000 - 1500 * مش عارف أشتري نوع إيه ؟ ومن فين ؟ |
رد: مهم جداً للاعضاء عند شراء اى شىء
يوجد مسدس صوت رقم 1 النوع أيكول ماجنم 14 طلقة عيار 9ملى عادى المنشا تركى الحجم الكبير جديد تماما بالعلبة .
السعـــر : 1000ج رقم الموبيل : 0126309816 انا من القاهرة / الهرم او المعادى او السلام |
رد: مهم جداً للاعضاء عند شراء اى شىء
ربنا يباركلك يااستاذ هشام بجد انت انسان محترم
|
رد: مهم جداً للاعضاء عند شراء اى شىء
شكراياستاذ هشام بس كنت عايز اعرف ردك ازي افرقبين الفرز الاول والثاني وشكرا
|
رد: مهم جداً للاعضاء عند شراء اى شىء
الأخ الفاضل أ/ هشام ممكن أول مايجيلك rÖhm rg 96 9mm
أنا مستنيه ومش هاأشتريه إلا من عندك وياريت لو السيلفر بتاعه وياريت الإهتمام انا مستنيه بجد ومش هاشتري إلا من عندك إنشاء الله |
رد: مهم جداً للاعضاء عند شراء اى شىء
بعد إذنك أنا عايز أشتري طبنجه حلوان (حي طبعاً) وكنت عايز أعرف سعرها كام في الوقت الحالي
ولو في نوع أفضل بس سعره حنين وعلى فكره أنا معايا تصريح شراء (يعني قانوني) |
رد: مهم جداً للاعضاء عند شراء اى شىء
بارك الله لك على مبادرتك الطيبه .......
و يا ريييت التجار المستغغليين مينتهزوش فرصه الازمه اللى البلد بتمر بيهــــــا و تزود الاسعار على الناس !!!!!!! حراااااااااااام كده . اكرر الشكر للاستـــاذ هشام على كرم اخلاقك .................. |
رد: مهم جداً للاعضاء عند شراء اى شىء
لو سمحت ممكن أعرف : سكوب bsa 3-12x44 موجود ؟
وسعره ؟ |
رد: مهم جداً للاعضاء عند شراء اى شىء
السلام عليكم ورحمة الله
انا كنت بس نفسي اعرف هل من الممكن ان الانسان يشتري سلاح يحمي بنه نفسه واهله ويستطيع ترخيصه فى هذه الظروف ام لا ظ خاصه وان الاحوال فى هذه الفتره مرعبه جدا متشكر |
رد: مهم جداً للاعضاء عند شراء اى شىء
بارك الله فيك ان الله فى عون العبد مادام العبد فى عون اخيه
|
رد: مهم جداً للاعضاء عند شراء اى شىء
بعد اذن سيتك
عايز جراب للبرونى بى 4 |
رد: مهم جداً للاعضاء عند شراء اى شىء
الاخ الفاضل هشام من فضلك كنت عايز اسال على سعر الايكول p29 وسمعت فى الفترة الاخيرة انة حصل مشاكل بالنسبة لحاملى مسدسات الصوت وان الواحد لازم يكون معاة الفاتورة بتاعتها فكنت عايز اسال هل حضرتك بتدى فاتورة او اى سند يثبت انى شارى المسدس دة مش سارقة من محلات الاسلحة اللى اتسرقت
ولك منى جزيل الشكر واسف للاطالة |
رد: مهم جداً للاعضاء عند شراء اى شىء
اقتباس:
اقتباس:
اقتباس:
اقتباس:
|
رد: مهم جداً للاعضاء عند شراء اى شىء
اقتباس:
اقتباس:
|
رد: مهم جداً للاعضاء عند شراء اى شىء
اقتباس:
|
رد: مهم جداً للاعضاء عند شراء اى شىء
أ/ هشام هل البام 22 موجودة ولا لأ ولو موجودة عاملة كام .......
|
رد: مهم جداً للاعضاء عند شراء اى شىء
مطلوب bsa جولد ستار نمرة 2 الي بخزنة ياريت السعر وجاهز للشراء مباشرة
|
رد: مهم جداً للاعضاء عند شراء اى شىء
اقتباس:
للاستعلام 0117228817 |
رد: مهم جداً للاعضاء عند شراء اى شىء
والله يا هشام انت راجل حقيقى وابن بلد اصيل ربنا يبارك لك فى ايلى انت بتعمله من اجل الناس واتمنى ان نرى مؤسسة الهشام للاسلحة والذخيرة مع خالص شكرى
|
رد: مهم جداً للاعضاء عند شراء اى شىء
اقتباس:
الف شكر على دعائك الجميل ده وان شاء الله قريب ويكون لحضرتك هديه خاصه |
رد: مهم جداً للاعضاء عند شراء اى شىء
السلام عليكم استاذ هشام
اتمني من حضرتك تساعدني انا صياد جديد لانج و كنت اتمني اتعلم الصيد علي بندقيه معقوله فياريت لو في اي حاجه مستعمله في حدود 600 او لو في رمسيس او معادي جديد او مستعمل و امري لله بقي هاكون شاكر لحضرتك انا جاهز عموما لو في حاجه دلوقتي و شكرا مقدما |
رد: مهم جداً للاعضاء عند شراء اى شىء
السيد المحترم هشام سمير ارجو من سيادتكم ان تعطينا فكرة عن المسدسات الايكول التي تطلق بلي حديد
|
رد: مهم جداً للاعضاء عند شراء اى شىء
السلام عليكم استاذ \ هشام
لو ما كنتش باتقل عليك انا محتاج 1- 1 برونى جاب 9 مم 2- 1 برونى بى 4 9مم 3- 1 والتر ؤ99 المانى 9 مم 3- 1 فايبر 2ز5 او 4 انش 4- 1 bsa goldstar نمرة 2+ تليسكوب بوشنيل او زيس مناسب ولو ليلى يبقى افضل 5- 4 علبة طلقات 9 مم من المتوافر لو المانى يكون افضل 5- 2 علبة رش 2 جامو بوينتد هيد موبيلى 0118127773 وشكرا مقدما |
رد: مهم جداً للاعضاء عند شراء اى شىء
مسدس صوت 8م ميزدشى عن 300 جنية هل موجود؟
|
رد: مهم جداً للاعضاء عند شراء اى شىء
اسعار الكرال الدبشك الخشب والفبر البنى والاسود فرز اول كام دلوقتى يا استاذ هشام وليك رسالة على الخاص
|
رد: مهم جداً للاعضاء عند شراء اى شىء
استاذ هشام ممكن لو سمحت تقولى لو فى عند حضرتك بندقيه كرال ماجنوم تركى عيار 5.5 باور عالى دبشك بنى فيبر زيرو ؟؟؟؟؟؟؟؟
شكرا لحضرتك ..... |
رد: مهم جداً للاعضاء عند شراء اى شىء
استاذ هشام، ارغب في شراء bsa r10 pcp ...هل متوفرة وسعرها بعد اذنك؟ وشكراً
|
رد: مهم جداً للاعضاء عند شراء اى شىء
السلام عليكم يا استاذ هشام بعد التحية ارغب بمظار لتركيبه علي بندقية كرال تركي فما هو النوع الافضل وكم يكون سعره وجزاكم الله خيرآ
|
| الساعة الآن 02:05 AM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir