الصيد فى مصر

الصيد فى مصر (http://www.egyhunt.net/index.php)
-   محدثات الصوت (http://www.egyhunt.net/forumdisplay.php?f=81)
-   -   مهم جداً للاعضاء عند شراء اى شىء (http://www.egyhunt.net/showthread.php?t=5075)

هشام سمير 11-03-03 09:36 PM

رد: مهم جداً للاعضاء عند شراء اى شىء
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة khaled_shams (المشاركة 50994)
استاذ هشام حضرتك تقصد العيار و لا الفرز
عشان انا كنت اسمع ان نمره واحد ارخص
و لو تقصد الفرز طيب دلوقتى ايه الفرق بين الفرز الأول و التانى يعنى ايه العيوب اللى ممكن تكون موجوده فى الفرز التانى
عشان لو فيه عيب جامد فى الفرز التانى مثلا يبقى بلاش اصلا تحط سعره

لا اخى الكريم الفرق فى الفرز وليس العيار
وبالنسبه للعيوب والسعر فأنا بوضح للناس واليهم الامر ولا ايه رأى حضرتك

هشام سمير 11-03-03 09:37 PM

رد: مهم جداً للاعضاء عند شراء اى شىء
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة aboaref (المشاركة 50729)
ممكن اعرف البام 22 فرز اول عندك بكام وتليسكوب 40 جيد ليها بكام

ثمنها 1700 جنيه والتيلسكوب 750 جنيه

wmadkour 11-03-03 10:35 PM

رد: مهم جداً للاعضاء عند شراء اى شىء
 
أ/هشام إزاى صحة سعاتك أرجو ان تكون فى أتم صحة و عافية إنشاء الله.
ياريت لو تقولى إيه المتوفر و بكام (عتله سفليه أو جانبيه و ليس كسر):
- ديانا 48 أو 52
- جامو سى إف إكس رويال (دبشك خشب)
- نوريكا كويك
- ديانا ماجنوم 480
- نوريكا دريم هانتر (دبشك خشب)
- بى إس أيه بولريس Polaris

ربنا يبارك لك و يصلح الحال لنا جميعاً

البهواشى 11-03-03 11:20 PM

رد: مهم جداً للاعضاء عند شراء اى شىء
 
أ/ هشام ارجوا معرفة سعر كل من
gamo hunter440 فرز اول نمرة 2

gamo shado1000 فرز اول نمرة 2
متابع بأهتمام

مسلم 11-03-04 03:44 AM

رد: مهم جداً للاعضاء عند شراء اى شىء
 
السلام عليكم ورحمة الله بركاته
اريد أن اشترى مسدس صوت تركى لاكن بسعر معقول اومسدس صينى ماركة معروفة
ويكون 9مم برجاء كتابة المواصفات مع الاسم وجزاكم الله خيراً

هشام سمير 11-03-04 09:32 PM

رد: مهم جداً للاعضاء عند شراء اى شىء
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة wmadkour (المشاركة 51524)
أ/هشام إزاى صحة سعاتك أرجو ان تكون فى أتم صحة و عافية إنشاء الله.
ياريت لو تقولى إيه المتوفر و بكام (عتله سفليه أو جانبيه و ليس كسر):
- ديانا 48 أو 52
- جامو سى إف إكس رويال (دبشك خشب)
- نوريكا كويك
- ديانا ماجنوم 480
- نوريكا دريم هانتر (دبشك خشب)
- بى إس أيه بولريس polaris

ربنا يبارك لك و يصلح الحال لنا جميعاً

جزاك الله خيراً اخى الكريم على السؤال الطيب
موجوده الديانا 52 وموجوده سى اف اكس رويال
للاستعلام يرجى الاتصال برقم
0117228817

Hany Ekram 11-03-04 11:06 PM

رد: مهم جداً للاعضاء عند شراء اى شىء
 
السادة الافاضل , ارجو افادتي بخصوص مسدس صوت يطلق رصاص مطاطي فهل هو مسدس رادع , هل هذا المسدس له صوت رادع مثل المسدس الحي؟ ما هي مدي اصابة من يطلق عليه ؟ لقد سمعت و الله اعلم انه يصيب بحرح و لقد سمعت ان سعره حوالي 1800 جينه ؟؟ ارجو الافادة اذا كان يوجد مثل هذا المسدس و من اين يمكن شرائه؟

و لكم جزيل الشكر

للتواصل علي هذا الايميل:

hekram@hotmail.com

موبايل: 0122188891

اسر 11-03-07 06:00 AM

رد: مهم جداً للاعضاء عند شراء اى شىء
 
ربنا يبارك في حضرتك أ/هشام
على هذه الخطوة الجميلة

khaled_shams 11-03-07 06:50 AM

رد: مهم جداً للاعضاء عند شراء اى شىء
 
أستاذ هشام ياريت بس تقوللى امثله عن الفروق بين الفرز الأول و الثانى فى النوريكا جت

moh407 11-03-07 02:27 PM

رد: مهم جداً للاعضاء عند شراء اى شىء
 
أستاذ هشام انا كنت عاوز اعرف من حضرتك سعر ال صوت beretta 92 و هل هو متوفر حاليا.

Quicksilv3r 11-03-07 02:52 PM

رد: مهم جداً للاعضاء عند شراء اى شىء
 
أستاذ هشام اتصلت بك و كن اكن محظوظا للوصول لحضرتك علي اليليفون مرة أخري ارجو معرفة توافر الايكول ب 29 الاسود و ثمنه مع العلم اني مهتم جدا بالشراء في اقرب وقت ممكن و شكرا استاذي

tantawy 11-03-07 04:07 PM

رد: مهم جداً للاعضاء عند شراء اى شىء
 
شكرا علي هذا الموضوع المفيد
انا عايز مسدس رش يكون قوي للحمايه الشخصيه
لو حضرتك تأضر تفيدني في المضوع ده اكون شاكر

شكرا

اسر 11-03-07 10:25 PM

رد: مهم جداً للاعضاء عند شراء اى شىء
 
أنا مبتدئ في الصيد
وعجبني جدا المنتدى هنا ، والأعضاء كأنهم أسرة واحدة في النصح والمشورة
فكتبت رجائي هنا عشما فيكم
أنا نفسي أشتري بندقية ضغط هواء جديدة أتعلم عليها ، وياريت تكون فيها المواصفات دي :
- وزنها على الأقل 3Kg أو أكثر (يعني تكون ثقيلة)
- دقة في التصويب (يعني ما فيش انحراف عن الهدف بحيث أتعلم نشان صح)
- سعرها في حدود 1000 - 1500

* مش عارف أشتري نوع إيه ؟
ومن فين ؟

JOKER_KLEN 11-03-09 03:51 PM

رد: مهم جداً للاعضاء عند شراء اى شىء
 
يوجد مسدس صوت رقم 1 النوع أيكول ماجنم 14 طلقة عيار 9ملى عادى المنشا تركى الحجم الكبير جديد تماما بالعلبة .
السعـــر : 1000ج
رقم الموبيل : 0126309816
انا من القاهرة / الهرم او المعادى او السلام

zmbugany 11-03-09 06:45 PM

رد: مهم جداً للاعضاء عند شراء اى شىء
 
ربنا يباركلك يااستاذ هشام بجد انت انسان محترم

goodzila 11-03-09 11:46 PM

رد: مهم جداً للاعضاء عند شراء اى شىء
 
شكراياستاذ هشام بس كنت عايز اعرف ردك ازي افرقبين الفرز الاول والثاني وشكرا

ashe_k_79 11-03-10 10:59 AM

رد: مهم جداً للاعضاء عند شراء اى شىء
 
الأخ الفاضل أ/ هشام ممكن أول مايجيلك rÖhm rg 96 9mm
أنا مستنيه ومش هاأشتريه إلا من عندك وياريت لو السيلفر بتاعه
وياريت الإهتمام
انا مستنيه بجد ومش هاشتري إلا من عندك
إنشاء الله

Mohamed Alaa Zaazaa 11-03-10 09:06 PM

رد: مهم جداً للاعضاء عند شراء اى شىء
 
بعد إذنك أنا عايز أشتري طبنجه حلوان (حي طبعاً) وكنت عايز أعرف سعرها كام في الوقت الحالي
ولو في نوع أفضل بس سعره حنين
وعلى فكره أنا معايا تصريح شراء (يعني قانوني)

محمد فارس النمر 11-03-10 10:13 PM

رد: مهم جداً للاعضاء عند شراء اى شىء
 
بارك الله لك على مبادرتك الطيبه .......
و يا ريييت التجار المستغغليين مينتهزوش فرصه الازمه اللى البلد بتمر بيهــــــا و تزود الاسعار على الناس !!!!!!!
حراااااااااااام كده .
اكرر الشكر للاستـــاذ هشام على كرم اخلاقك ..................

اسر 11-03-12 02:21 AM

رد: مهم جداً للاعضاء عند شراء اى شىء
 
لو سمحت ممكن أعرف : سكوب bsa 3-12x44 موجود ؟
وسعره ؟

Terminator 11-03-12 03:37 AM

رد: مهم جداً للاعضاء عند شراء اى شىء
 
السلام عليكم ورحمة الله
انا كنت بس نفسي اعرف هل من الممكن ان الانسان يشتري سلاح يحمي بنه نفسه واهله ويستطيع ترخيصه فى هذه الظروف ام لا ظ خاصه وان الاحوال فى هذه الفتره مرعبه جدا
متشكر

صقر 11-03-12 12:08 PM

رد: مهم جداً للاعضاء عند شراء اى شىء
 
بارك الله فيك ان الله فى عون العبد مادام العبد فى عون اخيه

besso 11-03-12 03:20 PM

رد: مهم جداً للاعضاء عند شراء اى شىء
 
بعد اذن سيتك

عايز جراب للبرونى بى 4

Ighost 11-03-12 11:45 PM

رد: مهم جداً للاعضاء عند شراء اى شىء
 
الاخ الفاضل هشام من فضلك كنت عايز اسال على سعر الايكول p29 وسمعت فى الفترة الاخيرة انة حصل مشاكل بالنسبة لحاملى مسدسات الصوت وان الواحد لازم يكون معاة الفاتورة بتاعتها فكنت عايز اسال هل حضرتك بتدى فاتورة او اى سند يثبت انى شارى المسدس دة مش سارقة من محلات الاسلحة اللى اتسرقت
ولك منى جزيل الشكر واسف للاطالة

هشام سمير 11-03-14 08:57 AM

رد: مهم جداً للاعضاء عند شراء اى شىء
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمد فارس النمر (المشاركة 54765)
بارك الله لك على مبادرتك الطيبه .......
و يا ريييت التجار المستغغليين مينتهزوش فرصه الازمه اللى البلد بتمر بيهــــــا و تزود الاسعار على الناس !!!!!!!
حراااااااااااام كده .
اكرر الشكر للاستـــاذ هشام على كرم اخلاقك ..................

جزاك الله خيراً اخى الكريم
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة اسر (المشاركة 55441)
لو سمحت ممكن أعرف : سكوب bsa 3-12x44 موجود ؟
وسعره ؟

للاسف غيرموجود فى مصر اخونا الغالى
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة terminator (المشاركة 55451)
السلام عليكم ورحمة الله
انا كنت بس نفسي اعرف هل من الممكن ان الانسان يشتري سلاح يحمي بنه نفسه واهله ويستطيع ترخيصه فى هذه الظروف ام لا ظ خاصه وان الاحوال فى هذه الفتره مرعبه جدا
متشكر

التراخيص موقوفه بقرار من وزير الداخليه السابق ولم تنظر القوات المسلحه فى هذا القرار
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة صقر (المشاركة 55545)
بارك الله فيك ان الله فى عون العبد مادام العبد فى عون اخيه

جزاك الله خيراً اخونا الغالى الاستاذ صقر

هشام سمير 11-03-14 08:59 AM

رد: مهم جداً للاعضاء عند شراء اى شىء
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة besso (المشاركة 55619)
بعد اذن سيتك

عايز جراب للبرونى بى 4

موجود بفضل الله اخى الغالى
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ighost (المشاركة 55874)
الاخ الفاضل هشام من فضلك كنت عايز اسال على سعر الايكول p29 وسمعت فى الفترة الاخيرة انة حصل مشاكل بالنسبة لحاملى مسدسات الصوت وان الواحد لازم يكون معاة الفاتورة بتاعتها فكنت عايز اسال هل حضرتك بتدى فاتورة او اى سند يثبت انى شارى المسدس دة مش سارقة من محلات الاسلحة اللى اتسرقت
ولك منى جزيل الشكر واسف للاطالة

انا كنت بشتغل فى البى 29 قبل ان يتضاعف سعره بهذهالطريقه العجيبه ولكن الآن انا لا اعمل فيه عذراً اخى الكريم

ashe_k_79 11-03-14 03:09 PM

رد: مهم جداً للاعضاء عند شراء اى شىء
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ashe_k_79 (المشاركة 54469)
الأخ الفاضل أ/ هشام ممكن أول مايجيلك rÖhm rg 96 9mm
أنا مستنيه ومش هاأشتريه إلا من عندك وياريت لو السيلفر بتاعه
وياريت الإهتمام
انا مستنيه بجد ومش هاشتري إلا من عندك
إنشاء الله

أ/ هشام ياريت تفدني أرجو الإهتمام

BASiC 11-03-14 03:30 PM

رد: مهم جداً للاعضاء عند شراء اى شىء
 
أ/ هشام هل البام 22 موجودة ولا لأ ولو موجودة عاملة كام .......

omarali_mcse 11-03-14 07:09 PM

رد: مهم جداً للاعضاء عند شراء اى شىء
 
مطلوب bsa جولد ستار نمرة 2 الي بخزنة ياريت السعر وجاهز للشراء مباشرة

هشام سمير 11-03-20 06:10 PM

رد: مهم جداً للاعضاء عند شراء اى شىء
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة omarali_mcse (المشاركة 56621)
مطلوب bsa جولد ستار نمرة 2 الي بخزنة ياريت السعر وجاهز للشراء مباشرة

موجود اخى الكريم
للاستعلام
0117228817

سيدخالد 11-03-20 06:42 PM

رد: مهم جداً للاعضاء عند شراء اى شىء
 
والله يا هشام انت راجل حقيقى وابن بلد اصيل ربنا يبارك لك فى ايلى انت بتعمله من اجل الناس واتمنى ان نرى مؤسسة الهشام للاسلحة والذخيرة مع خالص شكرى

هشام سمير 11-03-20 10:01 PM

رد: مهم جداً للاعضاء عند شراء اى شىء
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة سيدخالد (المشاركة 59436)
والله يا هشام انت راجل حقيقى وابن بلد اصيل ربنا يبارك لك فى ايلى انت بتعمله من اجل الناس واتمنى ان نرى مؤسسة الهشام للاسلحة والذخيرة مع خالص شكرى

رينا يعزك ويحفظك يا استاذ سيد والله حضرتك اللى شحصيه محترمه جداً
الف شكر على دعائك الجميل ده
وان شاء الله قريب ويكون لحضرتك هديه خاصه

وليدعادل 11-03-20 10:39 PM

رد: مهم جداً للاعضاء عند شراء اى شىء
 
السلام عليكم استاذ هشام
اتمني من حضرتك تساعدني
انا صياد جديد لانج و كنت اتمني اتعلم الصيد علي بندقيه معقوله
فياريت لو في اي حاجه مستعمله في حدود 600 او لو في رمسيس او معادي جديد او مستعمل و امري لله بقي
هاكون شاكر لحضرتك انا جاهز عموما لو في حاجه دلوقتي
و شكرا مقدما

samy 11-03-20 11:15 PM

رد: مهم جداً للاعضاء عند شراء اى شىء
 
السيد المحترم هشام سمير ارجو من سيادتكم ان تعطينا فكرة عن المسدسات الايكول التي تطلق بلي حديد

kimokono 11-03-20 11:16 PM

رد: مهم جداً للاعضاء عند شراء اى شىء
 
السلام عليكم استاذ \ هشام
لو ما كنتش باتقل عليك انا محتاج
1- 1 برونى جاب 9 مم
2- 1 برونى بى 4 9مم
3- 1 والتر ؤ99 المانى 9 مم
3- 1 فايبر 2ز5 او 4 انش
4- 1 bsa goldstar نمرة 2+ تليسكوب بوشنيل او زيس مناسب ولو ليلى يبقى افضل
5- 4 علبة طلقات 9 مم من المتوافر لو المانى يكون افضل
5- 2 علبة رش 2 جامو بوينتد هيد
موبيلى 0118127773 وشكرا مقدما

كمال احمد 11-03-21 03:17 PM

رد: مهم جداً للاعضاء عند شراء اى شىء
 
مسدس صوت 8م ميزدشى عن 300 جنية هل موجود؟

BooGY 11-03-21 09:17 PM

رد: مهم جداً للاعضاء عند شراء اى شىء
 
اسعار الكرال الدبشك الخشب والفبر البنى والاسود فرز اول كام دلوقتى يا استاذ هشام وليك رسالة على الخاص

محمد فارس النمر 11-03-21 10:50 PM

رد: مهم جداً للاعضاء عند شراء اى شىء
 
استاذ هشام ممكن لو سمحت تقولى لو فى عند حضرتك بندقيه كرال ماجنوم تركى عيار 5.5 باور عالى دبشك بنى فيبر زيرو ؟؟؟؟؟؟؟؟
شكرا لحضرتك .....

hokaboka 11-03-22 07:16 AM

رد: مهم جداً للاعضاء عند شراء اى شىء
 
استاذ هشام، ارغب في شراء bsa r10 pcp ...هل متوفرة وسعرها بعد اذنك؟ وشكراً

adel_7768 11-03-23 08:27 PM

رد: مهم جداً للاعضاء عند شراء اى شىء
 
السلام عليكم يا استاذ هشام بعد التحية ارغب بمظار لتركيبه علي بندقية كرال تركي فما هو النوع الافضل وكم يكون سعره وجزاكم الله خيرآ


الساعة الآن 03:53 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir