الصيد فى مصر

الصيد فى مصر (http://www.egyhunt.net/index.php)
-   الصيد البري وادواته (http://www.egyhunt.net/forumdisplay.php?f=58)
-   -   مفاجئة ...إصنع سكينك بنفسك (http://www.egyhunt.net/showthread.php?t=5417)

moda ghonim 12-02-05 12:32 PM

رد: مفاجئة ...إصنع سكينك بنفسك
 
ايه يا باشا الحلاوة دى
عليا النعمة الواحد ممكن يتخم فيها ويفكرها اصلية

mibrahem 12-02-05 12:49 PM

رد: مفاجئة ...إصنع سكينك بنفسك
 
فعلا الله ينور عليك وعلى مخك النظيف

مورو 12-02-09 07:31 PM

رد: مفاجئة ...إصنع سكينك بنفسك
 
اصلي والله اصلي احنا شعب جامد ولازم نرفض اننا يتضحك علينا بجد الله عليك

أبو يوسف المصري 12-02-09 10:25 PM

رد: مفاجئة ...إصنع سكينك بنفسك
 
شغل عالي
الغرض من الموضوع ليس التوفير لكن الاستمتاع بكونك صنعت شيء مفيد من الالف للياء بنفسك
انا مليش خبره في السلاح الابيض لكن اعتقد حتي المطاوي والخناجر المستورده صناعه يدويه بتكون غاليه
بالتوفيق

Mohammad 12-02-17 06:20 PM

رد: مفاجئة ...إصنع سكينك بنفسك
 
هو لازم يا جماعة أستخدم ستانلس ستيل ولا صفيحة المنشار؟؟
أصل الفكرة ضربت في دماغي و هاعملها انشاء الله و هوريكم الصور بس أدعولي

عبــ الله ــد @ 12-02-19 09:05 AM

رد: مفاجئة ...إصنع سكينك بنفسك
 
http://i834.photobucket.com/albums/z...fe/Image25.jpg

الصورة دي روعة والموضوع رائع والي عامله اكتر من رائع

ba7aria 12-02-21 11:22 AM

رد: مفاجئة ...إصنع سكينك بنفسك
 
مجهود رائع تحياتى

mr vigo 12-02-22 08:14 PM

رد: مفاجئة ...إصنع سكينك بنفسك
 
والله ماتتصوروش فرحتي بأن الموضوع عجبكم قد أيه

ويارب فعلا تكونو استفدتم وانبسطتم بيه

واحله حاجه لما تلاقي سكينه أنت اللي تعبت وعملتها

حتحس بقيمتها قوي قوي

M.Hatem 12-03-05 06:12 PM

Re: مفاجئة ...إصنع سكينك بنفسك
 
موضوع جميل جدا والحاجه ام الاختراع

CRAZY SNIPER 12-03-10 02:53 PM

رد: مفاجئة ...إصنع سكينك بنفسك
 
اخي الكريم ،،،
موضوع غاية في الروعة والجمال لاني من مشجعي العمل باليد والتصنيع
تناولت الموضوع من جميع الجوانب واتقنت عمل السكين الخاص بك ودي براعة لا ينكرها احد
تبقل مروري

mr vigo 12-03-14 09:48 PM

رد: مفاجئة ...إصنع سكينك بنفسك
 
والله كلامكم ده تاج على راسي
وبجد انا سعيد اني عملت الموضوع وعجبكم بالشكل ده
تقبلو أجمل تحيه وتقدير

ehabnet1966 12-04-19 01:31 PM

رد: مفاجئة ...إصنع سكينك بنفسك
 
موضوع شيق جدا ومجهود يستحق الاحترام وهاحاول التنفيذ

Islador 12-04-25 10:59 PM

رد: مفاجئة ...إصنع سكينك بنفسك
 
طيب انا ولله عجبتنى جدا الفكرة و باذن الله ممكن تاخد منى وقت قصير بس انا عندى سؤآل لو حبيت اعمل سكينة كبيرة اجيب ايه عشان اقصه منها ؟

Ahmed7fathi 12-04-27 06:44 AM

رد: مفاجئة ...إصنع سكينك بنفسك
 
سؤال أنتا اذاى عملت الخرم اللى فى السكينه واذاى كمان قصيت شكل السكينه من مخرطه النجار

عبــ الله ــد @ 12-04-27 07:56 PM

رد: مفاجئة ...إصنع سكينك بنفسك
 
بجد بجد .. الموضوع دا من اروع وافضل وأول المواضيع الي شفتها في المنتدي .. احلى تقييم لحضرتاك وللموضعوع

zaza_moon2020 12-05-10 07:41 PM

رد: مفاجئة ...إصنع سكينك بنفسك
 
جميل اوى انك تصنع حاجة بايدك وتكون سعيد بيها الله ينور عليك فعللا انت فنان واحيك على هذة الافكار

Killerzizo 12-05-29 10:25 PM

رد: مفاجئة ...إصنع سكينك بنفسك
 
شكرا علي الموضوع....يا ريت لو في بالفيديو لكن الموضوع جامد و اخباري

Bebeto 12-05-30 10:02 PM

Re: مفاجئة ...إصنع سكينك بنفسك
 
بسم الله مشاء الله علي اللي ربنا اداه الصبر يكتب و يصنع و يبدع كل ده

owkean 12-07-04 12:15 PM

رد: مفاجئة ...إصنع سكينك بنفسك
 
والله موضوع ممتاز

Mahmoud@Sniper 12-07-10 10:48 PM

رد: مفاجئة ...إصنع سكينك بنفسك
 
بصراحة الله ينور على حضرتك بس الموضوع شكله صعب

xXAli.MohamedXx 12-07-25 12:33 AM

رد: مفاجئة ...إصنع سكينك بنفسك
 
الموضوع جميل و مشكوور على مصداقيتك فى التقل

صقر الدلتا 12-08-02 11:20 AM

رد: مفاجئة ...إصنع سكينك بنفسك
 
بجد موضوعك جميل جداااااااااااااااااا وشيق والحمد لله انا نفذت اكتر من شكل سكين بس اسلوبي مختلف شوية
أولا انا بستخدم اسطوانه تقطيع الرخام وبتكون صلابتها اكتر وبخلاف اني بستخدم الصاروخ للتقطيع والجلخ وبعد كدة استخدم المبرد ......... فعلا مجهود جبار منك وكفاية انك احسن من ناس كتير انك نشرت المعلومة مش زيي مافكرتش اصلا اني اتكلم في حاجة زي دي

hanx 12-08-06 08:58 PM

رد: مفاجئة ...إصنع سكينك بنفسك
 
الف شكر على المعلومة

mohamed.ayman67 12-08-07 05:33 AM

رد: مفاجئة ...إصنع سكينك بنفسك
 
موضوع هايل شكرا

احمد العوضى 12-08-07 05:38 AM

رد: مفاجئة ...إصنع سكينك بنفسك
 
سلمت يمنيك يالغلا علي الموضوع الرائع والمعلومات القيمه تقبل مروري ومزيدا من التقدم والازدهار

اسلام مجاهد 12-09-06 10:45 PM

Re: رد: مفاجئة ...إصنع سكينك بنفسك
 
ماشاء الله موضوع جميل فعلا صحيح انها مرهقه لكن بتحس بيها انا وقفت لحد معين وعاوز اقتراحات منك عشان اكمل ياريت تفيدني لاني مش عملت رسمه في الاول اشتغلت كده بالمنشار والصنفره

القناص الغامض 14-06-01 10:13 AM

رد: مفاجئة ...إصنع سكينك بنفسك
 
شكرا علي كل هذه المعلومات

مصطفي اللعيب 15-01-31 11:30 AM

رد: مفاجئة ...إصنع سكينك بنفسك
 
الطارة بتاعت المنشار مبتتاتعشي بسهول


الساعة الآن 07:50 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir