![]() |
رد: مفاجئة ...إصنع سكينك بنفسك
ايه يا باشا الحلاوة دى
عليا النعمة الواحد ممكن يتخم فيها ويفكرها اصلية |
رد: مفاجئة ...إصنع سكينك بنفسك
فعلا الله ينور عليك وعلى مخك النظيف
|
رد: مفاجئة ...إصنع سكينك بنفسك
اصلي والله اصلي احنا شعب جامد ولازم نرفض اننا يتضحك علينا بجد الله عليك
|
رد: مفاجئة ...إصنع سكينك بنفسك
شغل عالي
الغرض من الموضوع ليس التوفير لكن الاستمتاع بكونك صنعت شيء مفيد من الالف للياء بنفسك انا مليش خبره في السلاح الابيض لكن اعتقد حتي المطاوي والخناجر المستورده صناعه يدويه بتكون غاليه بالتوفيق |
رد: مفاجئة ...إصنع سكينك بنفسك
هو لازم يا جماعة أستخدم ستانلس ستيل ولا صفيحة المنشار؟؟
أصل الفكرة ضربت في دماغي و هاعملها انشاء الله و هوريكم الصور بس أدعولي |
رد: مفاجئة ...إصنع سكينك بنفسك
http://i834.photobucket.com/albums/z...fe/Image25.jpg
الصورة دي روعة والموضوع رائع والي عامله اكتر من رائع |
رد: مفاجئة ...إصنع سكينك بنفسك
مجهود رائع تحياتى
|
رد: مفاجئة ...إصنع سكينك بنفسك
والله ماتتصوروش فرحتي بأن الموضوع عجبكم قد أيه
ويارب فعلا تكونو استفدتم وانبسطتم بيه واحله حاجه لما تلاقي سكينه أنت اللي تعبت وعملتها حتحس بقيمتها قوي قوي |
Re: مفاجئة ...إصنع سكينك بنفسك
موضوع جميل جدا والحاجه ام الاختراع
|
رد: مفاجئة ...إصنع سكينك بنفسك
اخي الكريم ،،، موضوع غاية في الروعة والجمال لاني من مشجعي العمل باليد والتصنيع تناولت الموضوع من جميع الجوانب واتقنت عمل السكين الخاص بك ودي براعة لا ينكرها احد تبقل مروري |
رد: مفاجئة ...إصنع سكينك بنفسك
والله كلامكم ده تاج على راسي
وبجد انا سعيد اني عملت الموضوع وعجبكم بالشكل ده تقبلو أجمل تحيه وتقدير |
رد: مفاجئة ...إصنع سكينك بنفسك
موضوع شيق جدا ومجهود يستحق الاحترام وهاحاول التنفيذ
|
رد: مفاجئة ...إصنع سكينك بنفسك
طيب انا ولله عجبتنى جدا الفكرة و باذن الله ممكن تاخد منى وقت قصير بس انا عندى سؤآل لو حبيت اعمل سكينة كبيرة اجيب ايه عشان اقصه منها ؟
|
رد: مفاجئة ...إصنع سكينك بنفسك
سؤال أنتا اذاى عملت الخرم اللى فى السكينه واذاى كمان قصيت شكل السكينه من مخرطه النجار
|
رد: مفاجئة ...إصنع سكينك بنفسك
بجد بجد .. الموضوع دا من اروع وافضل وأول المواضيع الي شفتها في المنتدي .. احلى تقييم لحضرتاك وللموضعوع
|
رد: مفاجئة ...إصنع سكينك بنفسك
جميل اوى انك تصنع حاجة بايدك وتكون سعيد بيها الله ينور عليك فعللا انت فنان واحيك على هذة الافكار
|
رد: مفاجئة ...إصنع سكينك بنفسك
شكرا علي الموضوع....يا ريت لو في بالفيديو لكن الموضوع جامد و اخباري
|
Re: مفاجئة ...إصنع سكينك بنفسك
بسم الله مشاء الله علي اللي ربنا اداه الصبر يكتب و يصنع و يبدع كل ده
|
رد: مفاجئة ...إصنع سكينك بنفسك
والله موضوع ممتاز
|
رد: مفاجئة ...إصنع سكينك بنفسك
بصراحة الله ينور على حضرتك بس الموضوع شكله صعب
|
رد: مفاجئة ...إصنع سكينك بنفسك
الموضوع جميل و مشكوور على مصداقيتك فى التقل
|
رد: مفاجئة ...إصنع سكينك بنفسك
بجد موضوعك جميل جداااااااااااااااااا وشيق والحمد لله انا نفذت اكتر من شكل سكين بس اسلوبي مختلف شوية
أولا انا بستخدم اسطوانه تقطيع الرخام وبتكون صلابتها اكتر وبخلاف اني بستخدم الصاروخ للتقطيع والجلخ وبعد كدة استخدم المبرد ......... فعلا مجهود جبار منك وكفاية انك احسن من ناس كتير انك نشرت المعلومة مش زيي مافكرتش اصلا اني اتكلم في حاجة زي دي |
رد: مفاجئة ...إصنع سكينك بنفسك
الف شكر على المعلومة
|
رد: مفاجئة ...إصنع سكينك بنفسك
موضوع هايل شكرا
|
رد: مفاجئة ...إصنع سكينك بنفسك
سلمت يمنيك يالغلا علي الموضوع الرائع والمعلومات القيمه تقبل مروري ومزيدا من التقدم والازدهار
|
Re: رد: مفاجئة ...إصنع سكينك بنفسك
ماشاء الله موضوع جميل فعلا صحيح انها مرهقه لكن بتحس بيها انا وقفت لحد معين وعاوز اقتراحات منك عشان اكمل ياريت تفيدني لاني مش عملت رسمه في الاول اشتغلت كده بالمنشار والصنفره
|
رد: مفاجئة ...إصنع سكينك بنفسك
شكرا علي كل هذه المعلومات
|
رد: مفاجئة ...إصنع سكينك بنفسك
الطارة بتاعت المنشار مبتتاتعشي بسهول
|
| الساعة الآن 06:19 PM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir