الصيد فى مصر

الصيد فى مصر (http://www.egyhunt.net/index.php)
-   الصيد العام (http://www.egyhunt.net/forumdisplay.php?f=1)
-   -   أقتراح بعمل كارنية موحد لأعضاء المنتدي (http://www.egyhunt.net/showthread.php?t=6035)

سيدخالد 11-03-28 11:34 AM

رد: أقتراح بعمل كارنية موحد لأعضاء المنتدي
 
والله يا جماعة كفانا مشاركات وترحيب بالفكرة ياريت سرعة التنفيذ ولكن لابد من راى الادارة وتدخلها بشكل ايجابى لعمل اللازم وتطبق الفكرة عمليا وشكرا

braveheart 11-03-28 12:09 PM

رد: أقتراح بعمل كارنية موحد لأعضاء المنتدي
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة سيدخالد (المشاركة 63447)
والله يا جماعة كفانا مشاركات وترحيب بالفكرة ياريت سرعة التنفيذ ولكن لابد من راى الادارة وتدخلها بشكل ايجابى لعمل اللازم وتطبق الفكرة عمليا وشكرا


عندك حق و الله يا أستاذ سيد .. أنا مش عارف أقول إيه ...
و كنت أود أن تتبني الإدارة الإقتراح .. بدلا من أن نقوم نحن الأعضاء بتكوين الرابطة بأنفسنا .. و ذلك لما سيعود علي المنتدي بالنفع من دخول الفكرة حيز التنفيذ تحت مظلتة .. بينما لن يفيده شيئا من قيامنا بتنفيذ الفكرة خارجه.

و للتذكرة هذا كان رد الإدارة يوم

22-03-2011, 04:01 am
و لم أجد أي مشاركة أو رد من هذا اليوم.

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الادارة (المشاركة 60267)
نحن نتابع اقتراحاتكم اول باول .. لكن احب ان اوضح ان هناك بعض الطلبات لا يمكن للاداره تنفيذها قانونيا .. كتنظيم الرحلات ..
لكن يمكننا مثلا القيام بعمل فئه جديده تحت مسمى عضو مميز لمدة ستة شهور او سنه .. وذلك نظير دفع العضو للمنتدى مبلغ محدد .. يحصل فى مقابله على تخفيض من المحلات المعتمده والتى سيتم الاتفاق معها بواسطه المنتدى .. وكارنيه العضويه المميزه فى المنتدى .. وصلاحيات اكثر فى خصائص المنتدى .. هذا التصور هو مجرد اقتراح .. ونحن نرحب باي افكار جديده او تعديل ما للمناقشه ..

و الله المستعان.

mero1x 11-03-29 11:33 AM

رد: أقتراح بعمل كارنية موحد لأعضاء المنتدي
 
0127687466 امير سعد
اتصلوا بيا لبدء التنفيذ وكفاية ردود
متعملوش زى جامعة الدول العربية ( استحسان وشجب و تأييد و رفض ) بدون اكشن

braveheart 11-03-29 01:14 PM

رد: أقتراح بعمل كارنية موحد لأعضاء المنتدي
 
نظرا للتشجيع الشديد و المستمر من قبل الأعضاء بالمنتدي و هم :


1 ااحمد
2 lastworld
3 Aboyassin
4 khaledabdelnaby
5 BASiC
6 Hany Ekram
7 بدر
8 بسام سعيد
9 osamaboha
10 mohamed_salam
11 Vabreso
12 dr_mohasan
13 سمسم
14 ahmed_mabrook
15 doos99
16 hafez
17 سيدخالد
18 fidodido
19 the hacker
20 mmahmoud1800
21 كريم الشامي
22 sakr2010
23 mahmoudalaa
24 karim_legand
25 صائد البوم
26 BooGY
27 alsenator
28 mero1x
29 احمد العوضى
30 EGYKINGAYMAN
31 hanykhodair
32 sehso


فقد تقرر تنفيذ الإقتراح بالتنسيق مع الأستاذ / أمير سعد (mero1x ) .. و سيتم البدء بعقد جلسة للرابطة يوم السبت الموافق 2/4/2011 في الساعة السادسة مساءا .. بنادي و فندق النصر للقوات المسلحة – أمام نادي الزهور بشارع يوسف عباس - مدينة نصر – القاهرة.

و علي كل من يريد الإلتحاق بالرابطة أن يشرفنا.


ملاحظة هامة جدا :

سيدور نقاش أجتماعي في الجلسة الأولي للرابطة للتعارف بين الأعضاء بعيدا عن نطاق السياسة أو العقائد الدينية ... و ستتضمن الجلسة النقاش حول مشروع الإقتراح .. و خطة تنفيذه و دور كل عضو من أعضاء الرابطة.


للإستعلام :

كريم الكراني - BraveHeart
0101045545
أمير سعد - mero1x
0127687466

و شكرا لكم ... و الله الموفق.

mero1x 11-03-29 01:23 PM

رد: أقتراح بعمل كارنية موحد لأعضاء المنتدي
 
نظرا للتشجيع الشديد و المستمر من قبل الأعضاء بالمنتدي و هم :


1 ااحمد
2 lastworld
3 Aboyassin
4 khaledabdelnaby
5 BASiC
6 Hany Ekram
7 بدر
8 بسام سعيد
9 osamaboha
10 mohamed_salam
11 Vabreso
12 dr_mohasan
13 سمسم
14 ahmed_mabrook
15 doos99
16 hafez
17 سيدخالد
18 fidodido
19 the hacker
20 mmahmoud1800
21 كريم الشامي
22 sakr2010
23 mahmoudalaa
24 karim_legand
25 صائد البوم
26 BooGY
27 alsenator
28 mero1x
29 احمد العوضى
30 EGYKINGAYMAN
31 hanykhodair
32 sehso


فقد تقرر تنفيذ الإقتراح بالتنسيق مع الأستاذ / أمير سعد (mero1x ) .. و سيتم البدء بعقد جلسة للرابطة يوم السبت الموافق 2/4/2011 في الساعة السادسة مساءا .. بنادي و فندق النصر للقوات المسلحة – أمام نادي الزهور بشارع يوسف عباس - مدينة نصر – القاهرة.

و علي كل من يريد الإلتحاق بالرابطة أن يشرفنا.

ملاحظة هامة جدا :

سيدور نقاش أجتماعي في الجلسة الأولي للرابطة للتعارف بين الأعضاء بعيدا عن نطاق السياسة أو العقائد الدينية ... و ستتضمن الجلسة النقاش حول مشروع الإقتراح .. و خطة تنفيذه و دور كل عضو من أعضاء الرابطة.


للإستعلام :

كريم الكراني - BraveHeart
0101045545
أمير سعد - mero1x
0127687466

و شكرا لكم ... و الله الموفق.
__________________

mero1x 11-03-29 01:54 PM

رد: أقتراح بعمل كارنية موحد لأعضاء المنتدي
 
للعلم تم تبليغ أ/ احمد نيازى بالميعاد وتم اخذ الموافقة الضمنية بالموضوع
نداء
الى اساتذنا الكبار فى المنتدى
نرجوا الدعم منكم لنجاح الفكرة ونود ان تكونوا اول المشاركين فى اللقاء
وشكراً

braveheart 11-03-29 02:02 PM

رد: أقتراح بعمل كارنية موحد لأعضاء المنتدي
 
توضيح هام :

الأعضاء الذين تم ذكرهم مسبقا ... هم من قاموا بتشجيع الفكرة .. و بناءا علي طلب معظمهم سنقوم بتنفيذ الإقتراح .. و لن تقتصر الرابطة علي هؤلاء فقط ... بل العضوية متاحة لكل الأعضاء بإذن الله.

بالتوفيق إن شاء الله.

صائد البوم 11-03-29 02:15 PM

رد: أقتراح بعمل كارنية موحد لأعضاء المنتدي
 
ربنا يوفقم ان شاء الله وكان نفسي بجد اكون معاكم بس انا مكسور اليومين دول وكمان المسافه بعيده شويه

braveheart 11-03-29 02:28 PM

رد: أقتراح بعمل كارنية موحد لأعضاء المنتدي
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة صائد البوم (المشاركة 64187)
ربنا يوفقم ان شاء الله وكان نفسي بجد اكون معاكم بس انا مكسور اليومين دول وكمان المسافه بعيده شويه

ألف لا بأس عليك , و إن شاء الله تشرفنا في الإجتماعات المقبلة.... و مكانك محجوز يا سيدي.

sakr2010 11-03-29 02:38 PM

رد: أقتراح بعمل كارنية موحد لأعضاء المنتدي
 
شكرا ومبروك علينا

braveheart 11-03-29 02:48 PM

رد: أقتراح بعمل كارنية موحد لأعضاء المنتدي
 
بارك الله فيك.

sakr2010 11-03-29 02:48 PM

رد: أقتراح بعمل كارنية موحد لأعضاء المنتدي
 
بس ممكن نعرف اية الشروط والطلبات المبدئية

braveheart 11-03-29 02:53 PM

رد: أقتراح بعمل كارنية موحد لأعضاء المنتدي
 
سيتم مناقشة جميع المقترحات بالإجتماع إن شاء الله.

sakr2010 11-03-29 02:59 PM

رد: أقتراح بعمل كارنية موحد لأعضاء المنتدي
 
اسف هتعبك معايا انا يوم السبت والاثنين ببقى مشغول جدا وبما انا الموعد اتحدد

انا كدة هقدر انضم للرابطة ولا مش هقدر وشكرا لحضرتك

braveheart 11-03-29 03:03 PM

رد: أقتراح بعمل كارنية موحد لأعضاء المنتدي
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sakr2010 (المشاركة 64218)
اسف هتعبك معايا انا يوم السبت والاثنين ببقى مشغول جدا وبما انا الموعد اتحدد

انا كدة هقدر انضم للرابطة ولا مش هقدر وشكرا لحضرتك

سيدي الفاضل ... يوم السبت هو أول إجتماع للرابطة بإذن الله .. و لا يتوقف علية مسألة إنضمامك للرابطة من عدمة ... بالطبع تقدر تنضم لنا في أي وقت .. و لكن هذه الجلسة أو الإجتماع سيكون للتعارف الإجتماعي بين الأعضاء و لمناقشة الأمور الخاصة بالإقتراح و الوقوف علي النقاط الرئيسية للبدء في تنفيذه.

و سيكون هناك إجتماعات أخري بأمر الله ... و الدعوة للإنضمام للجميع ... و لم نناقش حتي الأن مسألة شروط الإنضمام.

و شكرا لمشاركتك.

sakr2010 11-03-29 03:15 PM

رد: أقتراح بعمل كارنية موحد لأعضاء المنتدي
 
شكرا يا استاذ braveheart بس اتمنى اجتماعتنا القادمة بعد اذن الاعضاء لو ممكن تبقى ايام الجمعة لانة اجازة لكل الناس لانى فيى ثانوى عام علمى وببقى مشغول جدا طول الاسبوع واكيد فى كام عضو مش فاضين غير الجمعة دة طبعا رجـــــــــــــــــــــــــاء وانا زهقتك النهاردة اسف وشكـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــرا لحضرتك والادارة وباقى الاعضاء

braveheart 11-03-29 03:29 PM

رد: أقتراح بعمل كارنية موحد لأعضاء المنتدي
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sakr2010 (المشاركة 64226)
شكرا يا استاذ braveheart بس اتمنى اجتماعتنا القادمة بعد اذن الاعضاء لو ممكن تبقى ايام الجمعة لانة اجازة لكل الناس لانى فيى ثانوى عام علمى وببقى مشغول جدا طول الاسبوع واكيد فى كام عضو مش فاضين غير الجمعة دة طبعا رجـــــــــــــــــــــــــاء وانا زهقتك النهاردة اسف وشكـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــرا لحضرتك والادارة وباقى الاعضاء

أولا ربنا يوفقك في دراستك .. و سيتم مراعاة ذلك فيما بعد بإذن الله.

sakr2010 11-03-29 03:30 PM

رد: أقتراح بعمل كارنية موحد لأعضاء المنتدي
 
الـــــــــــــــــــف شكـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــر

braveheart 11-03-29 03:55 PM

رد: أقتراح بعمل كارنية موحد لأعضاء المنتدي
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sakr2010 (المشاركة 64240)
الـــــــــــــــــــف شكـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــر

الشكر لله.

Aboyassin 11-03-29 10:48 PM

رد: أقتراح بعمل كارنية موحد لأعضاء المنتدي
 
بإذن الله أنا معكم فى الاجتماع الأول.
و أسأل جميع الإخوة ان يصححوا نواياهم و يوجهوها للاتجاه الصحيح لننال خيرى الدنيا و الآخرة بإذن الله.
يقول الله تعالى:"ولا تنازعوا فتفشلوا و تذهب ريحكم و اصبروا إن الله مع الصابرين". صدق الله العظيم.
والله الموفق و المستعان.

mero1x 11-03-30 12:45 AM

رد: أقتراح بعمل كارنية موحد لأعضاء المنتدي
 
ونعم بالله
والنوايا اكيد خير وحب فى الله

وانشاء الله مش هتقابلنا عقبات
ومستنينك يا باشا تنورنا فى يوم ولادة الرابطة (السبت 2-4-2011

braveheart 11-03-31 10:07 AM

رد: أقتراح بعمل كارنية موحد لأعضاء المنتدي
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة aboyassin (المشاركة 64511)
بإذن الله أنا معكم فى الاجتماع الأول.
و أسأل جميع الإخوة ان يصححوا نواياهم و يوجهوها للاتجاه الصحيح لننال خيرى الدنيا و الآخرة بإذن الله.
يقول الله تعالى:"ولا تنازعوا فتفشلوا و تذهب ريحكم و اصبروا إن الله مع الصابرين". صدق الله العظيم.
والله الموفق و المستعان.

شكرا لمشاركتك يا أبو ياسين ... و حضورك سيضيف لنا بالتأكيد ... و تشرفنا يا فندم.

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mero1x (المشاركة 64575)
ونعم بالله
والنوايا اكيد خير وحب فى الله

وانشاء الله مش هتقابلنا عقبات
ومستنينك يا باشا تنورنا فى يوم ولادة الرابطة (السبت 2-4-2011

شكرا أمير علي مجهودك .. و إن شاء الله هيبقي يوم ممتاز .. و شد حيلك.

braveheart 11-03-31 10:53 AM

رد: أقتراح بعمل كارنية موحد لأعضاء المنتدي
 
بسم الله الرحمن الرحيم.

تنوية هام :


لقد تفضلت إدارة المنتدي الموقرة مشكورة بإرسال رسالة خاصة فحواها الأتي :

بخصوص الاجتماع :

نتمنى ان يتم اطلاعنا باي اقتراحات او خدمات يمكننا تقديمها
وناسف لاننا لن نتمكن من الحضور.


ثم أرسلت الإدارة رسالة أخري و فحواها الأتي :

صباح الخيرات
لا يحق لاي عضو بالمنتدى استخدام اسم المنتدى وطباعه كارنيهات او كروت عضويه للاعضاء الاخرين ولو بشكل مجاني ..
الجهه الوحيده التى لها الاحقيه لفعل ذلك هي شركة .............. مالكة المنتدى وهي الوحيده التى تمتلك حقوقه..
برجاء عدم اتخاذ مثل هذه الخطوات التى تمثل انتهاك لاحقية الشركه..

الاداره .


و بناءا عليه .. سنقوم بتلبية رغبة الإدارة من هذا الجانب .. و سنحترم القوانين .. و سنناقش بالإجتماع البدائل المطروحة لتنفيذ الإقتراح بالكامل .. و ذلك دون المساس بحقوق الشركة المالكة للمنتدي.

و الله الموفق.











mero1x 11-03-31 11:06 AM

رد: أقتراح بعمل كارنية موحد لأعضاء المنتدي
 
اولاً شكراً لأدارة المنتدى على الرد

ثانياً : بحب ااكد على عدم استخدام اسم المنتدى فى اى مطبوعات لأننا نعرف القوانين كويس جداً واكيد بنحترمها
واخيراً : انشاء الله الاجتماع فى معادة و بدعوا الادارة للمشاركة فى الاجتماع بصفة اخوية والمشروبات عليا :)

braveheart 11-03-31 11:53 AM

رد: أقتراح بعمل كارنية موحد لأعضاء المنتدي
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة braveheart (المشاركة 65166)
بسم الله الرحمن الرحيم.

تنوية هام :


لقد تفضلت إدارة المنتدي الموقرة مشكورة بإرسال رسالة خاصة فحواها الأتي :

بخصوص الاجتماع :

نتمنى ان يتم اطلاعنا باي اقتراحات او خدمات يمكننا تقديمها
وناسف لاننا لن نتمكن من الحضور.


ثم أرسلت الإدارة رسالة أخري و فحواها الأتي :

صباح الخيرات
لا يحق لاي عضو بالمنتدى استخدام اسم المنتدى وطباعه كارنيهات او كروت عضويه للاعضاء الاخرين ولو بشكل مجاني ..
الجهه الوحيده التى لها الاحقيه لفعل ذلك هي شركة .............. مالكة المنتدى وهي الوحيده التى تمتلك حقوقه..
برجاء عدم اتخاذ مثل هذه الخطوات التى تمثل انتهاك لاحقية الشركه..

الاداره .


و بناءا عليه .. سنقوم بتلبية رغبة الإدارة من هذا الجانب .. و سنحترم القوانين .. و سنناقش بالإجتماع البدائل المطروحة لتنفيذ الإقتراح بالكامل .. و ذلك دون المساس بحقوق الشركة المالكة للمنتدي.

و الله الموفق.











.................................................. .............

mustafa alqadi 11-03-31 10:56 PM

رد: أقتراح بعمل كارنية موحد لأعضاء المنتدي
 
معاكم انشاء الله

AizO 11-03-31 11:01 PM

رد: أقتراح بعمل كارنية موحد لأعضاء المنتدي
 
انا معـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــاكو

طبعا اقتراح وهمى وعاجبنى جدا

braveheart 11-03-31 11:16 PM

رد: أقتراح بعمل كارنية موحد لأعضاء المنتدي
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mustafa alqadi (المشاركة 65572)
معاكم انشاء الله

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة aizo (المشاركة 65575)
انا معـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــاكو

طبعا اقتراح وهمى وعاجبنى جدا

في إنتظاركم إن شاء الله.

braveheart 11-04-02 01:07 PM

رد: أقتراح بعمل كارنية موحد لأعضاء المنتدي
 
موعدنا اليوم الاجتماع الاول للرابطة الساعة السادسة مساءا فى نادى و فندق النصر للقوات المسلحة بشارع يوسف عباس امام نادى الزهور بمدينة نصر فى انتظار حضوركم ...

braveheart 11-04-03 02:09 PM

رد: أقتراح بعمل كارنية موحد لأعضاء المنتدي
 
الإجتماع الأول للرابطة ..

تم بحمد الله إنعقاد الإجتماع الأول لرابطة الصيد في مصر و أستمر الإجتماع قرابة 4 ساعات .. و أبدأ حديثي بشكر خاص لكل من شاركنا الإجتماع من أعضاء المنتدي و هم :

سيادة القنصل و Rock و Hoka و Aboyassin و Mero1x و Amir3 .

في البداية قام الأعضاء بالتعارف علي بعضهم البعض ، و قد كانت هناك وجوه جديدة بالنسبة لسيادة القنصل .. بينما كان لديه سابق معرفة بـالأعضاء Rock – Hoka .. و سادت الجلسة جو من الود ، و قام الأعضاء بأخذ صورا تذكارية.



ثم دار نقاش حول مستقبل الرابطة و الأهداف الإجتماعية و الإقتصادية و سبل تنفيذها.

فمن الأهداف الإجتماعية :

توطيد العلاقات بين الأعضاء و الخروج من إطار الأنترنت إلي الواقع .. و إنشاء قاعدة لبيانات الأعضاء بالرابطة لتسهيل اللقاءات فيما بينهم سواء بالإجتماعات أو بطلعات و رحلات الصيد ، و وضع خطة لزيادة المميزات للأعضاء حاملي كارنية الرابطة.

و من الناحية الإقتصادية :

فقد تشاور الأعضاء فيما بينهم طريقة التعامل مع محلات بيع الأسلحة و الذخيرة .. وسبل الأستفادة من الرابطة للحصول علي أفضل الخدمات و أقل الأسعار .. و أن نقف يدا واحدة ضد جشع التجار أو المعاملة السيئة لأي عضو من أعضاء الرابطة.
هذا و أبدي الأعضاء أستعدادهم التام لتقديم الخدمات و المميزات للرابطة كل في مجال عمله.

ثم بدأنا بالحديث حول شروط الحصول علي كارنية عضوية الرابطة .. مع مراعاة ألا تكون الشروط تعسفية .. و قد قام Braveheart بتحديد الشروط و طرحها للنقاش بين الأعضاء كما أضاف Rock و Mero1x شروطا إضافية .. و سيتم تحديد الشروط النهائية للحصول علي بطاقة العضوية في الجلسة المقبلة ... مع العلم أنه لن يحصل علي الكارنية عضو لا يحضر إجتماعات الرابطة .. إلا إذا كانت لدية ظروف قهرية خارجة عن إرادتة.

كما سيتم أختيار أعضاء لمجلس إدارة الرابطة لاحقا .. و أي إقتراح سيتم طرحة من قبل الأعضاء بالرابطة سيتم تداولة بين أعضاء مجلس الإدارة و إذا تم الموافقة علية .. سيطرح لأعضاء الرابطة للإستفتاء علية .. و بناءا علي الأستفتاء سيتم قبول أو رفض الإقتراح مع ذكر الأسباب في حالة الرفض.

و قد رحب الأعضاء بالأفكار الجديدة و المقترحات المطروحة .. و علي رأسهم سيادة القنصل الذي كان له دور كبير و مثمر في الإجتماع الأول للرابطة .. و أشار إلي أنه سيحضر جميع اللقاءات للرابطة في المستقبل إن شاء الله .. كما أعرب عن سعادتة البالغة بهذ الخطوة الإيجابية و بروح الحماس الموجودة و بالمكان الذي تم أختيارة لعقد الإجتماع ..
و أكد أنه يؤيد الفكرة و أشار إلي ضرورة تجهيز مقر للرابطة فيما بعد ... بالإضافة إلي تسجيل الرابطة و إشهارها قانونيا و سيتولي Mero1x هذا الدور.

كما أكد Rock علي ضرورة وجود خبيرا فنيا بأعطال السلاح و مسئولا أخر عن مشتريات أعضاء الرابطة من الأسلحة و الذخيرة يكون له دراية كاملة بالأسعار في الأسواق.

و أضاف Hoka و Aboyassin عن أملهم في تغيير سياسة التعامل مع هواه الصيد و محبي إقتناء السلاح بتسهيل عملية التراخيص.

و قد تلقي Rock و سيادة القنصل إتصالات هاتفية من قبل بعض الأعضاء يعتذرون عن عدم مقدرتهم لحضور الإجتماع لظروف خاصة .. و أكدوا علي حرصهم الشديد لحضور الإجتماعات المقبلة في شهر مايو القادم إن شاء الله.

remah 11-04-05 09:30 AM

رد: أقتراح بعمل كارنية موحد لأعضاء المنتدي
 
اريد الاشتراك رماح رافت 0108888776

medo hetler 11-04-05 11:00 AM

رد: أقتراح بعمل كارنية موحد لأعضاء المنتدي
 
الف مبروك لاول خطوة ايجابية ومعلش انا كنت مشغول شوية ففاتنى اول اجتماع ربنا يوفق الجميع وشكر خاص لجميع من شارك فى هذا الموضوع ارحب بالاصدقاء الجدد ورقمى 0124221921

mero1x 11-04-05 11:34 AM

رد: أقتراح بعمل كارنية موحد لأعضاء المنتدي
 
الف شكر يا استاذ احمد على اتصالك و مستنينك انت و الاستاذ رماح فى الاجتماعات اللى جاية انشاء الله

mmokhtar_7 11-04-05 11:53 AM

رد: أقتراح بعمل كارنية موحد لأعضاء المنتدي
 
انا معاكو يا جماعه و رقمي 0166699070

DR SNIPER 11-04-05 01:38 PM

رد: أقتراح بعمل كارنية موحد لأعضاء المنتدي
 
السلام عليكم انا عندي اقتراح بعد اذن حضراتكم احنا نعمل استفتاء بين اعضاء المنتدي لاختيار لجنه من 5او 6 اعضاء تكون شبه مجلس اداره للرابطه ثم يتم اختيار رئيس مجلس الاداره وتتفق اللجنه فيما بينها علي دستور هذه الرابطه الذي يتم الاستفتاء عليه ويحددو ايضا شروط الحصول علي كارنيه العضويه مع المراعاه لظروف جميع الاعضاء ياريت ياجماعه يكون في موضوع ثابت يتم فيه تدوين احداث الاجتماعات بشكل مستمر عشان اللي محضرش يعرف ايه اللي حصل بالظبط اسف للاطاله وتقبلو مروري

ابو مهند 11-04-05 08:29 PM

رد: أقتراح بعمل كارنية موحد لأعضاء المنتدي
 
انا معاكو والفكره دى كانت بتدور فى دماغى وكنت هكتبها بس كويس ان احنا بنتلاقى فى الافكار ويارب الفكره تتدخل حيز التنفيذ رقمى 0117762143

braveheart 11-04-06 11:15 AM

رد: أقتراح بعمل كارنية موحد لأعضاء المنتدي
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة remah (المشاركة 68435)
اريد الاشتراك رماح رافت 0108888776

تشرفنا.

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة medo hetler (المشاركة 68473)
الف مبروك لاول خطوة ايجابية ومعلش انا كنت مشغول شوية ففاتنى اول اجتماع ربنا يوفق الجميع وشكر خاص لجميع من شارك فى هذا الموضوع ارحب بالاصدقاء الجدد ورقمى 0124221921

شكرا لك ... و مرحبا بك.


اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mero1x (المشاركة 68487)
الف شكر يا استاذ احمد على اتصالك و مستنينك انت و الاستاذ رماح فى الاجتماعات اللى جاية انشاء الله

شكرا أمير لتواصلك مع الأعضاء.

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mmokhtar_7 (المشاركة 68498)
انا معاكو يا جماعه و رقمي 0166699070

تشرفنا إن شاء الله الأجتماع المقبل.

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة dr sniper (المشاركة 68536)
السلام عليكم انا عندي اقتراح بعد اذن حضراتكم احنا نعمل استفتاء بين اعضاء المنتدي لاختيار لجنه من 5او 6 اعضاء تكون شبه مجلس اداره للرابطه ثم يتم اختيار رئيس مجلس الاداره وتتفق اللجنه فيما بينها علي دستور هذه الرابطه الذي يتم الاستفتاء عليه ويحددو ايضا شروط الحصول علي كارنيه العضويه مع المراعاه لظروف جميع الاعضاء ياريت ياجماعه يكون في موضوع ثابت يتم فيه تدوين احداث الاجتماعات بشكل مستمر عشان اللي محضرش يعرف ايه اللي حصل بالظبط اسف للاطاله وتقبلو مروري

تم مناقشة هذا الأمر بالإجتماع الأول .. و تم وضع شروط للحصول ع الكارنية ، كما سيتم أختيار أعضاء مجلس الإدارة و ستكون من 10 أعضاء علي الأقل ، و بالفعل تم أختيار بعض منهم ... و شكرا لك.

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ابو مهند (المشاركة 68807)
انا معاكو والفكره دى كانت بتدور فى دماغى وكنت هكتبها بس كويس ان احنا بنتلاقى فى الافكار ويارب الفكره تتدخل حيز التنفيذ رقمى 0117762143

شكرا لردك و مشاركتك الغالية.

dr_mohasan 11-04-06 11:23 AM

رد: أقتراح بعمل كارنية موحد لأعضاء المنتدي
 
أنا معاكم ان شاء الله فى الاجتماع القادم ................ز 0107717827

braveheart 11-04-06 11:57 AM

رد: أقتراح بعمل كارنية موحد لأعضاء المنتدي
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة dr_mohasan (المشاركة 69151)
أنا معاكم ان شاء الله فى الاجتماع القادم ................ز 0107717827

تشرفنا يا دكتور .. و إن شاء الله الإجتماع القادم تكون معانا.

bebo9214 11-04-06 11:57 AM

رد: أقتراح بعمل كارنية موحد لأعضاء المنتدي
 
مبروك يا جماعه التعارف والاتحاد مع بعض
انا عضو جديد معاكم هنا واتمنى المشاركة معكم


الساعة الآن 06:56 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir