![]() |
رد: خش ومش حتندم!!!!!!
موضوع ممتاز
|
رد: خش ومش حتندم!!!!!!
جزاك الله خيرا استاذ احمد انا محتاج BSA r10
و الفلوس جاهزه رجاء اضافتها الي القائمه و انا جاهز في حال وجودها |
رد: خش ومش حتندم!!!!!!
اقتباس:
|
رد: خش ومش حتندم!!!!!!
يا ترى مشرفين وكبار المنتدى مالهمش راى فى الموضوع ده
|
رد: خش ومش حتندم!!!!!!
BSA R-10 .22 export, if you pls try to get it...
|
رد: خش ومش حتندم!!!!!!
انا كمان عاوز واحدة bsa r 10 نمرة 2
|
رد: خش ومش حتندم!!!!!!
ارجو الادارة تثبيت الموضوع...لسهولة ايجادة ولان الموضوع حيستمر شهر او اكثر قليلا كما هو واضح من المناقشات.
|
رد: خش ومش حتندم!!!!!!
--------------------------------------------------------
|
رد: خش ومش حتندم!!!!!!
هيا فين الادارة؟
|
رد: خش ومش حتندم!!!!!!
--------------------------------------------------------
|
رد: خش ومش حتندم!!!!!!
if u can get it i,m ready with cash,& thanks in adv......
|
رد: خش ومش حتندم!!!!!!
اقتباس:
انا كنت بعت لحضرتك ايميل بخصوص البندقية bsa ultra multishot نمرة 2 ومسدس رش beretta x4 storm..كنت بس عاوز اتاكد ان حضرتك اضفتها للقائمة |
رد: خش ومش حتندم!!!!!!
اقتباس:
|
رد: خش ومش حتندم!!!!!!
اقتباس:
http://www.berettacx4storm.com/images/specs/cx4.jpg |
رد: خش ومش حتندم!!!!!!
ممكن ديانا 1000 الجديده ال pcp و webley patriot 6.35mm؟ ممكن عرض سعر و انا جاد في الشراء؟
|
رد: خش ومش حتندم!!!!!!
موضوع رائع وفكره ممتازه
ربنا يوفق فى تنفيذها ان شاء الله وتتم على خير |
رد: خش ومش حتندم!!!!!!
انا عاوز مسدس رش سكيف a-3000
|
رد: خش ومش حتندم!!!!!!
انا عاوز مسدس رش skif a-3000 بعد اذنك وجاهز بالفلوس برجاء الرد
|
رد: خش ومش حتندم!!!!!!
ممكن جضرتك تعمل حسابي في واحده Gamo Extreme CO2
ولو متاح انبوبتين co2 زياده ياريت :) شكرا |
رد: خش ومش حتندم!!!!!!
3 مرفق
اقتباس:
ماشاء الله عليك يا ايستاذ احمد ... بصراحه لو قدرت انك تستورد الحاجات دى تبقى خدمتنا خدمه العمر لان الواحد من زمان عايز يشترى حاجات من برة مصر بس مشكله دخولها مصر كانت هى المشكله ؟؟ عموما انا كنت عايز تليسكوب 3:9 * 50 ميل دوت Illuminated اى ماركه سواء بوشنيل او تاسكو او جامو او بى اس ايه ؟؟ كمان كنت عايز Laser sight اللى بيتركب على بنادق الرش لو فى الامكان زى اللى فى الصور دى وتقبل مرورى |
رد: خش ومش حتندم!!!!!!
انا عموما يا استاذ احمد هبعت لحضرتك ميل باللى انا عايزة بالظبط وياريت حضرتك ترد عليه فى امكانيه استيراد التليسكوبات ؟؟؟؟
|
رد: خش ومش حتندم!!!!!!
نفس الطلب بعد اذنك هاتسان 135 العيار نمرة 2 5.5
http://www.hatsan.com.tr/airguns_mod_135.asp بس ياريت تقولنا السعر حيكون كام... أصل أنا شايف اتنين من الأعضاء عايزينها وأنا التالت فياريت تبلغنا بالسعر |
رد: خش ومش حتندم!!!!!!
اقتباس:
http://bulbulgun.com/index.php?page=...emart&Itemid=2 |
رد: خش ومش حتندم!!!!!!
فكرة جيدة جدا
أنا كنت محتاج روم rg 96 9مم.... مع الشكر. |
رد: خش ومش حتندم!!!!!!
اقتباس:
|
رد: خش ومش حتندم!!!!!!
بس عشان الامانة وللافادة للكافة: انا كنت بكلم أ/هشام سمير من اسبوع وطلبت منه ال r-10 و(قبل ما الاستاذ احمد يعلن عن الموضوع ده) وهو قللي انه هيطلب شحنة من البندقية الرئعة دي وهتوصل كمان شهر منها ...اللي عاوز يكلمه يكلمه ويحجزها. اللهم بلغت
|
رد: خش ومش حتندم!!!!!!
اقتباس:
|
رد: خش ومش حتندم!!!!!!
يا ريت لو اقدر اعرف سعر الديانا؟
|
رد: خش ومش حتندم!!!!!!
اقتباس:
|
رد: خش ومش حتندم!!!!!!
مش عارف ليه ادارة المنتدي مش عاوزة تثبت الموضوع ومش بترد علينا؟؟؟ كل مرة ندخل تعد ندور عليه ساعة!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
رد: خش ومش حتندم!!!!!!
thx hokadoka,wait for good news
|
رد: خش ومش حتندم!!!!!!
--------------------------------------------------------
|
رد: خش ومش حتندم!!!!!!
اقتباس:
كمان احنا بس طلبين من حضرتك تنشر الاسعار بتاعة كل سلعة تم طلبها عشان بس نساعد السادة الاعضاء يحددوا نيتهم النهائية في الشراء وبكدة ممكن الكميات المطلوبة تنقص او تزيد علي حسب الاسعار... |
رد: خش ومش حتندم!!!!!!
اقتباس:
|
رد: خش ومش حتندم!!!!!!
--------------------------------------------------------
|
رد: خش ومش حتندم!!!!!!
اقتباس:
كنت عاوز افكر حضرتك بالمسدس الرش لberetta px4 storm اللي بعتلك عليه..مع حاص شكري |
رد: خش ومش حتندم!!!!!!
--------------------------------------------------------
|
رد: خش ومش حتندم!!!!!!
اقتباس:
|
رد: خش ومش حتندم!!!!!!
اقتباس:
اقترح ان حضرتك تنشر الجدول بالاسلحة المطلوبة ونشوف ممكن نعمل ايه في الموضوع ده وإذا كان حد من السادة التجار يقدر يساعد، خالص الشكر ليك يا استاذ احمد |
رد: خش ومش حتندم!!!!!!
1 مرفق
ده الجدول اللى فيه الطلبات اللى جت لى لغاية دلوقت ، هو معمول ببرنامج الوورد و ممكن أى حد ينزله على جهازه و هيلاقينى سايب خانة الكمية فاضية ، يا ريت هو بقى لو عايز صنف من دول يكتب إسمه فى الخانة اللى فاضية على اليمين ، و لو عايز صنف مش موجود فى الجدول يضيفه فى الخانات اللى فاضية تحت و شكرا
|
| الساعة الآن 04:20 AM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir