الصيد فى مصر

الصيد فى مصر (http://www.egyhunt.net/index.php)
-   ادوات الصيد الثقيله (http://www.egyhunt.net/forumdisplay.php?f=66)
-   -   تجربتي امس مع فتح الله شارع رمسيس (http://www.egyhunt.net/showthread.php?t=6417)

braveheart 11-06-30 01:16 PM

رد: تجربتي امس مع فتح الله شارع رمسيس
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة dina (المشاركة 137454)
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
انا بجد متضايقه جدا من اللى بسمعه ده
الاول اعرفكم بنفسى انا دينا من سكرتيرة محل فتح الله لاسلحه بفرع اسكندرية
وبالنيابة عن اى حد فى فتح انا بعتذر اعتذار شديد جدا جدا
ولو سمحتم يا جماعه حقكم عليا انا
واتمنى تقبلوا اعتذارى لانى بجد مش عارفة اقول ايه

نحن نعلم أن المعاملة بفرع الأسكندرية مختلفة تماما ... فهي ممتازة و أشاد بها الكثيرون بالفعل ... و لكن فرع القاهرة ... للأسف منتهي السوء ... و شكرا لك.

dina 11-06-30 04:33 PM

رد: تجربتي امس مع فتح الله شارع رمسيس
 
بجد مهما كان فى حد فى فتح او اى شخص او طاقم العمل كله
بيتعامل بمعامله غلط فمستحيل ان تصب هذه المعامله على صاحب المحل
لاننا عمرنا فى حياتنا مكان عندنا تجار غير شرعيين وبجد الكلام ده عيب اوى عشان دى سمعه مكان
وبجد وفعلا الكلام ده عمره ماكان ولا حصل
بس حضرتك ممكن تقول انهم بيهتموه اكتر باتجار السلاح الحى اكتر من الصوت والرش
بس بجد الكلام ده يزعل اوى

pooforever_2010 11-06-30 04:38 PM

رد: تجربتي امس مع فتح الله شارع رمسيس
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة dina (المشاركة 137627)
بجد مهما كان فى حد فى فتح او اى شخص او طاقم العمل كله
بيتعامل بمعامله غلط فمستحيل ان تصب هذه المعامله على صاحب المحل
لاننا عمرنا فى حياتنا مكان عندنا تجار غير شرعيين وبجد الكلام ده عيب اوى عشان دى سمعه مكان
وبجد وفعلا الكلام ده عمره ماكان ولا حصل
بس حضرتك ممكن تقول انهم بيهتموه اكتر باتجار السلاح الحى اكتر من الصوت والرش
بس بجد الكلام ده يزعل اوى

+++++++++++1 معاك
مفيش اتهام من غير دليل
مينفعش كده بجد
وشكرا

hema777h 11-07-02 06:48 PM

رد: تجربتي امس مع فتح الله شارع رمسيس
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة dina (المشاركة 137627)
بجد مهما كان فى حد فى فتح او اى شخص او طاقم العمل كله
بيتعامل بمعامله غلط فمستحيل ان تصب هذه المعامله على صاحب المحل
لاننا عمرنا فى حياتنا مكان عندنا تجار غير شرعيين وبجد الكلام ده عيب اوى عشان دى سمعه مكان
وبجد وفعلا الكلام ده عمره ماكان ولا حصل
بس حضرتك ممكن تقول انهم بيهتموه اكتر باتجار السلاح الحى اكتر من الصوت والرش
بس بجد الكلام ده يزعل اوى

هو معدل بيع السلاح الحي كل يوم مثلا10 حتت عشاااان يبقي الاهتمام بية اكتر

killmoretime 11-07-03 09:52 AM

رد: تجربتي امس مع فتح الله شارع رمسيس
 
ياعم دول ؟؟؟؟؟

gamopt80 11-07-03 10:42 AM

رد: تجربتي امس مع فتح الله شارع رمسيس
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة killmoretime (المشاركة 139955)
ياعم دول ؟؟؟؟

بلاش الاسلوب ده يا طيب
احنا ننتقد ايوه لكن باحترام وبدون اهانة للغير :)

ahmadkader 11-07-03 11:12 AM

رد: تجربتي امس مع فتح الله شارع رمسيس
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة dina (المشاركة 137627)
بجد مهما كان فى حد فى فتح او اى شخص او طاقم العمل كله
بيتعامل بمعامله غلط فمستحيل ان تصب هذه المعامله على صاحب المحل
لاننا عمرنا فى حياتنا مكان عندنا تجار غير شرعيين وبجد الكلام ده عيب اوى عشان دى سمعه مكان
وبجد وفعلا الكلام ده عمره ماكان ولا حصل
بس حضرتك ممكن تقول انهم بيهتموه اكتر باتجار السلاح الحى اكتر من الصوت والرش
بس بجد الكلام ده يزعل اوى

لا تعليق ،، و لو إنتم آخر محل فى مصر بيبيع حى مش هشترى منه ، ده أنا سألت على سعر الطلقة ال 9 ميللى آخر مرة عندكم لقيتها ب 23 جنيه ،،، لييييييه ،، بتستغلوا وضع البلد ؟ يعنى واحد رايح يشترى كام طلقة يحمى بيهم بيته و أسرته مش عشان يتمنظر بيهم فى فرح تقوموا تستغلوه ؟ ليه ؟ ده سلوك محترم ؟ و نرجع نقول حى و ميت ؟ طيب مانا كنت رايح بسأل على ذخيرة للحى أهه ،، تفتكرى أسلوب التعامل كان مختلف ؟

hema777h 11-07-04 10:25 AM

رد: تجربتي امس مع فتح الله شارع رمسيس
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmadkader (المشاركة 139972)
لا تعليق ،، و لو إنتم آخر محل فى مصر بيبيع حى مش هشترى منه ، ده أنا سألت على سعر الطلقة ال 9 ميللى آخر مرة عندكم لقيتها ب 23 جنيه ،،، لييييييه ،، بتستغلوا وضع البلد ؟ يعنى واحد رايح يشترى كام طلقة يحمى بيهم بيته و أسرته مش عشان يتمنظر بيهم فى فرح تقوموا تستغلوه ؟ ليه ؟ ده سلوك محترم ؟ و نرجع نقول حى و ميت ؟ طيب مانا كنت رايح بسأل على ذخيرة للحى أهه ،، تفتكرى أسلوب التعامل كان مختلف ؟

استاذ احمد داااا اسمو الصيد في المية العكرة مش مكفيهم احتكار السوق علي نسبئة معينة من التجار ولا الاسعار المبالغ فيها ولا اي شي في ناس مش بيملة عينها غير التراب

dina 11-07-04 12:08 PM

رد: تجربتي امس مع فتح الله شارع رمسيس
 
بجد المستوى فى الحوار بينا بقى شكله وحش اوى
احنا فى فرع الاسكندرية بنعامل الناس بكل الاحترام ولما عضو من الاعضاء قالى الناس زعلانة من فرع القاهرة
انا قلت لما اعتذر بالنيابة عنهم لكن مستوى الكلام لاسف
انا بتاسف انى دخلت منتداكم الكريم جدا وبجد بتاسف على الاعتذار
كان نفسى نبتدى صفحه جديدة وبقدر الامكان اساعدكم
لكن لاسف انا مقدرش ارد على مستوى كلام بالشكل ده

H_SRM 11-07-04 12:23 PM

رد: تجربتي امس مع فتح الله شارع رمسيس
 
الاخت دينا

اولاً انا لما شفت موضوعك من كام يوم فرحت بيه لان احنا هنا كلنا اخوة.

ثانياً ما هو المفروض يكون الاحترام شيئ اساسي في المعاملة والا انا كزبون واي شخص هنا لو لقينا محلين واحد ارخص ب 100 مش بيتعامل كويس وواحد اغلى ب 100 جنيه طبعاً هروح للمحترم بغض النظر عن الفرق.

انتم فرعكم بالاسكندرية انا مرحتلوش بس اكيد احسن من القاهرة كتير لان فرع رمسيس الكل بيشتكوا منه واهو واضح وباين .

وبصراحة يا أخت دينا المفروض حد من فرع القاهرة اللي كان يعتذر انتي جزاكي الله كل خير طبعاً بس واضح انك ما تعرفيش المعاملة ازاي لاننا كاعضاء مش هنتبلى على فرع القاهرة.

ومعلش يعني ايه بتعتذري على الاعتذار؟ هو اعتذارك قبلناه مع انه مش هيغير حاجة لان المعاملة في فرع القاهرة زي ما هي المفروض تشتكي للمسئول تكلمي زملائك بفرع القاهرة اي حاجة لان المعاملة زي ما هي.

وبجد عايز اقولك حاجة حضرتك بتقولي كنتي عايزة تساعدينا ده شيء يفرحنا ويسعدنا لكن في الاساس حاولي تساعدي زملائك بفرع القاهرة لان بالشكل ده ماحدش من اعضاء المنتدى هيروح واعضاء المنتدى بالآلاف وكلنا بفضل الله حلقة واحدة واخوة..

وربنا يهديهم بجد ويهدي الجميع

sultan 11-07-04 12:24 PM

رد: تجربتي امس مع فتح الله شارع رمسيس
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة dina (المشاركة 140855)
بجد المستوى فى الحوار بينا بقى شكله وحش اوى
احنا فى فرع الاسكندرية بنعامل الناس بكل الاحترام ولما عضو من الاعضاء قالى الناس زعلانة من فرع القاهرة
انا قلت لما اعتذر بالنيابة عنهم لكن مستوى الكلام لاسف
انا بتاسف انى دخلت منتداكم الكريم جدا وبجد بتاسف على الاعتذار
كان نفسى نبتدى صفحه جديدة وبقدر الامكان اساعدكم
لكن لاسف انا مقدرش ارد على مستوى كلام بالشكل ده

متحوليش تحطى نفسك فى الوش نع الشباب هنا علشان هما معبين جاااااااااااامد من فرع رمسيس والسلبيات الى بيتعملو بيها مع الناس بقلهم فتره مش هتروح فى مناقشه على المنتدى فلى ممكن تعمليه لو عايزه الصوره تتحسن تخدى اكشن فى فرع رمسيس وتيجى المنتدى هنا تقولى ياجماعه تعالو نورونا وشوفو المعامله كده ممكن الوضع يتصلح وبرضه مش واثق فى الفكره دى علشان الناس هنا معبين بجد

kiko_2015 11-07-04 12:29 PM

رد: تجربتي امس مع فتح الله شارع رمسيس
 
ارجو من الجميع شرح وجهة نظره باسلوب مهذب..بدون تجريح..لا يمكن ان يكون هذا مستوي الحوار في المنتدي
ولا تقابلو من اقدم اليكم بالسوء
واكرموه لوجه الله ..لا تنتظرو منه جزاء ولا شكورا

abdoweb 11-07-04 01:27 PM

رد: تجربتي امس مع فتح الله شارع رمسيس
 
لا لمحلات فتح الله ومعاملتهم الزبالة

Ahmed El Sarky 11-07-04 01:40 PM

رد: تجربتي امس مع فتح الله شارع رمسيس
 
اقتباس
H_SRM
صياد متفاعل
معدل تقييم المستوى: 1


وبجد عايز اقولك حاجة حضرتك بتقولي كنتي عايزة تساعدينا ده شيء يفرحنا ويسعدنا لكن في الاساس حاولي تساعدي زملائك بفرع القاهرة لان بالشكل ده ماحدش من اعضاء المنتدى هيروح واعضاء المنتدى بالآلاف وكلنا بفضل الله حلقة واحدة واخوة..

وربنا يهديهم بجد ويهدي الجميع[/quote]

كلام 100 100

smsmn8888 11-07-04 02:09 PM

رد: تجربتي امس مع فتح الله شارع رمسيس
 
1- محلات فتح اللة رمسيس من اسوء محلات السلاح في مصر او يكاد يكون الاسوء في المعاملة في جميع محلات مصر ؟؟؟ تا راى 90 % من اعضاء المنتداء
2-استاذة دينا دخلت المنتداء وهي تمثل محلات فتح اللة ولكن فرع اسكندرية والفرق كبيرررررررر جداااا
3-نحن نعيب علي المعاملة من العاملين في المحل ولكن بصراحة اصحاب المحل فرع رمسيس هم اشخاص محترمين وتعملت معهم مباشر وفي فرق كبير اوى بين الجنب الايمن من المحل والجنب الايسر ومن دخل المحل هيفهم معني كلامي
4- سوف اقوم بمسح اي اهانة لاصاحب المحل من الموضوع وذلك حفاظ علي مصدقية الموقع وان احنا مش بنقول اى كلام وخلاص لو في اثبات علي الكلام تا يبقي الموضوع مختلف ولكن اهانة شخص دون اثبات تا شئ مرفوض تماما
5-في اداب حوار يعني الاستاذة دخلة بتحاول تصلح من الامور ولكن عندما نتهجم علي الشخص لا تتوقع منة السكوت فلبد ان يدافع عن نفسة


اتمني ان تتفهم استاذة دينا هذا الكلام وان الاعضاء للاسف هم تحملو الكثير والكثير من العاملين في محل فتح اللة رمسيس وتا نتيجة طبيعية للاسلوب الذي تم معاملتهم بة
ولكن حفاظ علي اسلوب الحوار والصورة العامة ارجو ان تتفهمي الموقف
شكرا

remah 11-07-04 02:44 PM

رد: تجربتي امس مع فتح الله شارع رمسيس
 
يا خوانا الموضوع بسيط جدا و الحل سهل اللى مش عاجبة المعاملة يشترى من حتة تانية حتلاقى طلبك فى اى مكان مع معاملة جيدة
تجربتى الاخيرة مع فتح اللة اتصلت بالتليفون رد عليا على ما اعتقد محمد بية و اثناء سؤالى اختفى فأكتشفت ان الخط انقطع عاودت الاتصال و رد عليا نفس الشخص فقلت لة انا اسف الخط انقطع و كانت الصدمة الكبرى لى حيث قال الخط مانقطعش و لاحاجة انا قفلت التليفون لانى مشغول و قفل للمرة التانية خسارة فية حرقة الدم
المقاطعة هى الحل

خالد أبو الفتوح 11-07-04 03:16 PM

رد: تجربتي امس مع فتح الله شارع رمسيس
 
أنا عاوز أقول يا جماعة إن فتح الله فرع إسكندرية حاجة تانية خالص فرق كبييييييييييييير فى المعاملة والأسعار
وأنا بتعامل معاهم من زمان قمة الذوق والإحترام والأدب وخاصة أ/ دينا
وطالما فية ناس كتيير بتشتكى من سوء المعاملة من فتح الله فرع رمسيس يبقى نتجنب المعاملة معاهم بدون تجريح فى أحد ولو فية حد من الإخوة الإ بيتعاملو مباشرة مع أصحاب المحل يبلغوهم إن الناس بتشتكى من المعاملة والله لو حصل إعتذار رسمى من إصحاب المحل عن سوء المعاملة فى الفترة إلا فاتت( فبها ونعمت ) وكأن شيئا لم يكن وإن لم يصدر إعتذار لكل من إشتكى من سوء المعاملة فمعاً للمقاطعة بدون تجريح فى أحد
وياريت الأخت دينا متزعلش من إخواتها فى المنتدى

mishofun79 11-07-04 03:36 PM

رد: تجربتي امس مع فتح الله شارع رمسيس
 
يا جماعه كفايه انو قافل الباب الحديد وبيكلمك من خلف الباب و كان الي جاي يشتري ده حرامي او شحات جاي يشحت منه انا كنت رايح اشتري رش فسالني ( نعم.اي خدمه) رديت (عايز رش جامو ماتش) قالي كام علبه قلت (اتنين) قاللي (لا اقل من اربعه مفيش) قلتلو (ليه يعني) قالي (هو نظامنا كده) رحت قايلو و انا ماسك اعصابي بالعافيه ( دا لو ببلاش يغور البيع والشراء من عندكم ) و رحت طالع علي الاهليه و بصراحه الناس هناك زوق و معامله ممتازه حتي لو مش هشتري و بسال بس مبيبخلوش بالمعلومه

kiko_2015 11-07-04 03:44 PM

رد: تجربتي امس مع فتح الله شارع رمسيس
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة remah (المشاركة 140981)
يا خوانا الموضوع بسيط جدا و الحل سهل اللى مش عاجبة المعاملة يشترى من حتة تانية حتلاقى طلبك فى اى مكان مع معاملة جيدة
تجربتى الاخيرة مع فتح اللة اتصلت بالتليفون رد عليا على ما اعتقد محمد بية و اثناء سؤالى اختفى فأكتشفت ان الخط انقطع عاودت الاتصال و رد عليا نفس الشخص فقلت لة انا اسف الخط انقطع و كانت الصدمة الكبرى لى حيث قال الخط مانقطعش و لاحاجة انا قفلت التليفون لانى مشغول و قفل للمرة التانية خسارة فية حرقة الدم
المقاطعة هى الحل

لا حول ولا قوة الا بالله..

don'tshoot 11-07-04 03:50 PM

رد: تجربتي امس مع فتح الله شارع رمسيس
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة remah (المشاركة 140981)
تجربتى الاخيرة مع فتح اللة اتصلت بالتليفون رد عليا على ما اعتقد محمد بية و اثناء سؤالى اختفى فأكتشفت ان الخط انقطع عاودت الاتصال و رد عليا نفس الشخص فقلت لة انا اسف الخط انقطع و كانت الصدمة الكبرى لى حيث قال الخط مانقطعش و لاحاجة انا قفلت التليفون لانى مشغول و قفل للمرة التانية خسارة فية حرقة الدم
المقاطعة هى الحل

عملها معايا وبصراحة إنسان مش محترم بكل معني الكلمة وأول ماسألته عن بندقية نوريكا لقيته بيسأل حد في المحل وبعدين راح التليفون اتقفل... وأنا عرفت انه هو اللي قفل الخط لانه كان واضح

اتصلت تاني وفضل التليفون يرن وبعدين ردت عليا واحدة ممكن تكون هي اللي اسمها ليلي دي فسألتها قالتلي تمن مبالغ فيه طبعاً وبعدين وهي بتتكلم رحت قافل في وشها....

smsmn8888 11-07-04 10:11 PM

رد: تجربتي امس مع فتح الله شارع رمسيس
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة don'tshoot (المشاركة 141040)
عملها معايا وبصراحة إنسان مش محترم بكل معني الكلمة وأول ماسألته عن بندقية نوريكا لقيته بيسأل حد في المحل وبعدين راح التليفون اتقفل... وأنا عرفت انه هو اللي قفل الخط لانه كان واضح

اتصلت تاني وفضل التليفون يرن وبعدين ردت عليا واحدة ممكن تكون هي اللي اسمها ليلي دي فسألتها قالتلي تمن مبالغ فيه طبعاً وبعدين وهي بتتكلم رحت قافل في وشها....

قافلة السكة في وشها يااا تا انت طيب اوى بس يا رجل تا علي الاقل تولع التليفون بعديها دي ليلة من ليالي الزمن


الساعة الآن 05:42 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir