![]() |
رد: تجربتي امس مع فتح الله شارع رمسيس
اقتباس:
|
رد: تجربتي امس مع فتح الله شارع رمسيس
بجد مهما كان فى حد فى فتح او اى شخص او طاقم العمل كله
بيتعامل بمعامله غلط فمستحيل ان تصب هذه المعامله على صاحب المحل لاننا عمرنا فى حياتنا مكان عندنا تجار غير شرعيين وبجد الكلام ده عيب اوى عشان دى سمعه مكان وبجد وفعلا الكلام ده عمره ماكان ولا حصل بس حضرتك ممكن تقول انهم بيهتموه اكتر باتجار السلاح الحى اكتر من الصوت والرش بس بجد الكلام ده يزعل اوى |
رد: تجربتي امس مع فتح الله شارع رمسيس
اقتباس:
مفيش اتهام من غير دليل مينفعش كده بجد وشكرا |
رد: تجربتي امس مع فتح الله شارع رمسيس
اقتباس:
|
رد: تجربتي امس مع فتح الله شارع رمسيس
ياعم دول ؟؟؟؟؟
|
رد: تجربتي امس مع فتح الله شارع رمسيس
اقتباس:
احنا ننتقد ايوه لكن باحترام وبدون اهانة للغير :) |
رد: تجربتي امس مع فتح الله شارع رمسيس
اقتباس:
|
رد: تجربتي امس مع فتح الله شارع رمسيس
اقتباس:
|
رد: تجربتي امس مع فتح الله شارع رمسيس
بجد المستوى فى الحوار بينا بقى شكله وحش اوى
احنا فى فرع الاسكندرية بنعامل الناس بكل الاحترام ولما عضو من الاعضاء قالى الناس زعلانة من فرع القاهرة انا قلت لما اعتذر بالنيابة عنهم لكن مستوى الكلام لاسف انا بتاسف انى دخلت منتداكم الكريم جدا وبجد بتاسف على الاعتذار كان نفسى نبتدى صفحه جديدة وبقدر الامكان اساعدكم لكن لاسف انا مقدرش ارد على مستوى كلام بالشكل ده |
رد: تجربتي امس مع فتح الله شارع رمسيس
الاخت دينا
اولاً انا لما شفت موضوعك من كام يوم فرحت بيه لان احنا هنا كلنا اخوة. ثانياً ما هو المفروض يكون الاحترام شيئ اساسي في المعاملة والا انا كزبون واي شخص هنا لو لقينا محلين واحد ارخص ب 100 مش بيتعامل كويس وواحد اغلى ب 100 جنيه طبعاً هروح للمحترم بغض النظر عن الفرق. انتم فرعكم بالاسكندرية انا مرحتلوش بس اكيد احسن من القاهرة كتير لان فرع رمسيس الكل بيشتكوا منه واهو واضح وباين . وبصراحة يا أخت دينا المفروض حد من فرع القاهرة اللي كان يعتذر انتي جزاكي الله كل خير طبعاً بس واضح انك ما تعرفيش المعاملة ازاي لاننا كاعضاء مش هنتبلى على فرع القاهرة. ومعلش يعني ايه بتعتذري على الاعتذار؟ هو اعتذارك قبلناه مع انه مش هيغير حاجة لان المعاملة في فرع القاهرة زي ما هي المفروض تشتكي للمسئول تكلمي زملائك بفرع القاهرة اي حاجة لان المعاملة زي ما هي. وبجد عايز اقولك حاجة حضرتك بتقولي كنتي عايزة تساعدينا ده شيء يفرحنا ويسعدنا لكن في الاساس حاولي تساعدي زملائك بفرع القاهرة لان بالشكل ده ماحدش من اعضاء المنتدى هيروح واعضاء المنتدى بالآلاف وكلنا بفضل الله حلقة واحدة واخوة.. وربنا يهديهم بجد ويهدي الجميع |
رد: تجربتي امس مع فتح الله شارع رمسيس
اقتباس:
|
رد: تجربتي امس مع فتح الله شارع رمسيس
ارجو من الجميع شرح وجهة نظره باسلوب مهذب..بدون تجريح..لا يمكن ان يكون هذا مستوي الحوار في المنتدي
ولا تقابلو من اقدم اليكم بالسوء واكرموه لوجه الله ..لا تنتظرو منه جزاء ولا شكورا |
رد: تجربتي امس مع فتح الله شارع رمسيس
لا لمحلات فتح الله ومعاملتهم الزبالة
|
رد: تجربتي امس مع فتح الله شارع رمسيس
اقتباس
H_SRM صياد متفاعل معدل تقييم المستوى: 1 وبجد عايز اقولك حاجة حضرتك بتقولي كنتي عايزة تساعدينا ده شيء يفرحنا ويسعدنا لكن في الاساس حاولي تساعدي زملائك بفرع القاهرة لان بالشكل ده ماحدش من اعضاء المنتدى هيروح واعضاء المنتدى بالآلاف وكلنا بفضل الله حلقة واحدة واخوة.. وربنا يهديهم بجد ويهدي الجميع[/quote] كلام 100 100 |
رد: تجربتي امس مع فتح الله شارع رمسيس
1- محلات فتح اللة رمسيس من اسوء محلات السلاح في مصر او يكاد يكون الاسوء في المعاملة في جميع محلات مصر ؟؟؟ تا راى 90 % من اعضاء المنتداء
2-استاذة دينا دخلت المنتداء وهي تمثل محلات فتح اللة ولكن فرع اسكندرية والفرق كبيرررررررر جداااا 3-نحن نعيب علي المعاملة من العاملين في المحل ولكن بصراحة اصحاب المحل فرع رمسيس هم اشخاص محترمين وتعملت معهم مباشر وفي فرق كبير اوى بين الجنب الايمن من المحل والجنب الايسر ومن دخل المحل هيفهم معني كلامي 4- سوف اقوم بمسح اي اهانة لاصاحب المحل من الموضوع وذلك حفاظ علي مصدقية الموقع وان احنا مش بنقول اى كلام وخلاص لو في اثبات علي الكلام تا يبقي الموضوع مختلف ولكن اهانة شخص دون اثبات تا شئ مرفوض تماما 5-في اداب حوار يعني الاستاذة دخلة بتحاول تصلح من الامور ولكن عندما نتهجم علي الشخص لا تتوقع منة السكوت فلبد ان يدافع عن نفسة اتمني ان تتفهم استاذة دينا هذا الكلام وان الاعضاء للاسف هم تحملو الكثير والكثير من العاملين في محل فتح اللة رمسيس وتا نتيجة طبيعية للاسلوب الذي تم معاملتهم بة ولكن حفاظ علي اسلوب الحوار والصورة العامة ارجو ان تتفهمي الموقف شكرا |
رد: تجربتي امس مع فتح الله شارع رمسيس
يا خوانا الموضوع بسيط جدا و الحل سهل اللى مش عاجبة المعاملة يشترى من حتة تانية حتلاقى طلبك فى اى مكان مع معاملة جيدة
تجربتى الاخيرة مع فتح اللة اتصلت بالتليفون رد عليا على ما اعتقد محمد بية و اثناء سؤالى اختفى فأكتشفت ان الخط انقطع عاودت الاتصال و رد عليا نفس الشخص فقلت لة انا اسف الخط انقطع و كانت الصدمة الكبرى لى حيث قال الخط مانقطعش و لاحاجة انا قفلت التليفون لانى مشغول و قفل للمرة التانية خسارة فية حرقة الدم المقاطعة هى الحل |
رد: تجربتي امس مع فتح الله شارع رمسيس
أنا عاوز أقول يا جماعة إن فتح الله فرع إسكندرية حاجة تانية خالص فرق كبييييييييييييير فى المعاملة والأسعار
وأنا بتعامل معاهم من زمان قمة الذوق والإحترام والأدب وخاصة أ/ دينا وطالما فية ناس كتيير بتشتكى من سوء المعاملة من فتح الله فرع رمسيس يبقى نتجنب المعاملة معاهم بدون تجريح فى أحد ولو فية حد من الإخوة الإ بيتعاملو مباشرة مع أصحاب المحل يبلغوهم إن الناس بتشتكى من المعاملة والله لو حصل إعتذار رسمى من إصحاب المحل عن سوء المعاملة فى الفترة إلا فاتت( فبها ونعمت ) وكأن شيئا لم يكن وإن لم يصدر إعتذار لكل من إشتكى من سوء المعاملة فمعاً للمقاطعة بدون تجريح فى أحد وياريت الأخت دينا متزعلش من إخواتها فى المنتدى |
رد: تجربتي امس مع فتح الله شارع رمسيس
يا جماعه كفايه انو قافل الباب الحديد وبيكلمك من خلف الباب و كان الي جاي يشتري ده حرامي او شحات جاي يشحت منه انا كنت رايح اشتري رش فسالني ( نعم.اي خدمه) رديت (عايز رش جامو ماتش) قالي كام علبه قلت (اتنين) قاللي (لا اقل من اربعه مفيش) قلتلو (ليه يعني) قالي (هو نظامنا كده) رحت قايلو و انا ماسك اعصابي بالعافيه ( دا لو ببلاش يغور البيع والشراء من عندكم ) و رحت طالع علي الاهليه و بصراحه الناس هناك زوق و معامله ممتازه حتي لو مش هشتري و بسال بس مبيبخلوش بالمعلومه
|
رد: تجربتي امس مع فتح الله شارع رمسيس
اقتباس:
|
رد: تجربتي امس مع فتح الله شارع رمسيس
اقتباس:
اتصلت تاني وفضل التليفون يرن وبعدين ردت عليا واحدة ممكن تكون هي اللي اسمها ليلي دي فسألتها قالتلي تمن مبالغ فيه طبعاً وبعدين وهي بتتكلم رحت قافل في وشها.... |
رد: تجربتي امس مع فتح الله شارع رمسيس
اقتباس:
|
| الساعة الآن 12:29 PM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir