![]() |
رد: معا لمقاطعه اسواء محل اسلحه "فتح الله"
شكرا جزيلا لكل من ساندنى و جزاكم الله عنى كل خير
|
رد: معا لمقاطعه اسواء محل اسلحه "فتح الله"
فعلا محل زباله
|
رد: معا لمقاطعه اسواء محل اسلحه "فتح الله"
فعلا المحل ده لسه بيستهبل مع ان الدنيا ابتدت تهدا الحمد لله
|
رد: معا لمقاطعه اسواء محل اسلحه "فتح الله"
السلام عليكم
مع احترامى لكم جميعا احنا نقاطع جميع المحلات لحين نزول الاسعار وتبقى بالمقارنه بالاسعار الخارجيه اما بالنسبه للولد ده (كل اناء ينضح بما فيه ) |
رد: معا لمقاطعه اسواء محل اسلحه "فتح الله"
اكيد مقطعه
|
رد: معا لمقاطعه اسواء محل اسلحه "فتح الله"
ربنا يكرم اللهم امين
|
رد: معا لمقاطعه اسواء محل اسلحه "فتح الله"
يجماعه انا هحاول نلم بعضنا و نروح نشتكى للحج محمد
|
رد: معا لمقاطعه اسواء محل اسلحه "فتح الله"
مشاركه للتجديد
|
رد: معا لمقاطعه اسواء محل اسلحه "فتح الله"
اول امبارح روحت فرع محطة مصر عندنا في اسكندرية, ومعامله زباله والله, بساله على البلو سي والطلق البلي يقولي روح المحل الي جمبنا , يقصد رمسيس, وكل ما اساله على حاجه يرد بتناكه ويقولي مفيش مفيش, بصتله بقرف وسبته ومشيت
, انا مش فاهم فاتحين ليه!! دا يدل ان ليهم تجارة ممنوعه من تحت لتحت |
رد: معا لمقاطعه اسواء محل اسلحه "فتح الله"
معامله وحشه بجد
|
رد: معا لمقاطعه اسواء محل اسلحه "فتح الله"
حسبى الله و نعم الوكيل فيهم كلهم
|
رد: معا لمقاطعه اسواء محل اسلحه "فتح الله"
شكرا على التنبيه يا رجاله و أكيد ربنا ميرضاش بالطمع والجشع و قلة الأدب و إن شاء الله ربنا يا أما يهديهم يا أما يتعلموا درس مينسهوش أبدا
|
رد: معا لمقاطعه اسواء محل اسلحه "فتح الله"
انشأ المولى احنا الى هنعلمهم الادب
|
رد: معا لمقاطعه اسواء محل اسلحه "فتح الله"
يا جماعة الراجل ده قمة فى السفالة والمعاملة السيئة
ولازم نقف وقفة راجل واحد أولا نعمل كشف بموديلات البنادق التى معنا و السيريال نامبر و الميل الخاص بكل واحد فينا ثانيا نقوم بتنقيحه بحيث يكون كل كشف يشتمل على المالكين لشركة واحدة فقط ثالثا نرسل إلى الشركات الأم اللى البيه واخد توكيلاتها و نخبرهم بالمعاملة السيئة و نشترط سحب التوكيل منه لشراء منتجاتهم الجديدة ( جامو -ديانا .......................) (ده طبعا مرفق معاه مايثبت أنه بيبيع حاجات مضروبه على أنها أصليةمثل سوستة الجامو ) بالعقل كدة السلاح غالى جدا و المحلات نفسها مبتشتريش يبقى البيه بيجيب فلوس منين إلا لو كان بيتاجر فى حاجة ممنوعة ( مع العلم أننا لا نرمى الناس بالباطل ) إذن لنتأكد يقوم مجموعة من المحامين فى المنتدى بأتخاذ اللازم من رفع دعوى للتأكد من سلامة أمواله و أنها من طريق مشروع هذا أقتراح لعل و عسى يشرفوا فى طره لاند لو كان عليهم حاجة |
رد: معا لمقاطعه اسواء محل اسلحه "فتح الله"
معظم محلات الأسلحة المعاملة فيها زي الزفت كأن الواحد بيشحت منهم...:mad:
|
رد: معا لمقاطعه اسواء محل اسلحه "فتح الله"
اقتباس:
|
رد: معا لمقاطعه اسواء محل اسلحه "فتح الله"
اقتباس:
لازم العالم ديه تتربى عشان تعرف قيمه المستهلكين ويحترمونا غصب عن عين اهليهوم |
رد: معا لمقاطعه اسواء محل اسلحه "فتح الله"
افضل حل المقاطعة بدون تعليق على ما يقومون به وانا ارى ان فى هذا المنتدى كثيرا جدا من الشرفاء
|
رد: معا لمقاطعه اسواء محل اسلحه "فتح الله"
معظم تجار السلاح لديهم تجارتهم الغير شرعيه و لذلك يرو ان احنا بنشحت منهم
|
رد: معا لمقاطعه اسواء محل اسلحه "فتح الله"
لا وليه يغور في داهيه التاجر الي ميحترمش الزبون, حتى لو داخل يشتري حاجه بجنيه برضه يحترمه
وفتح الله او غيره مش هيقف الموضوع عليه يعني والله انا عندي اروح لواحد بيحترمني وادفعله ضعف الثمن احسن ما اروح لواحد يتكلم معايا باسلوب وحش ورخيص السجلابي رغم انهم غاليين ومبالغين احيانا في الاسعار بس علشان معاملتهم كويسه بروح اشتري منهم لما بكون مستعجل على حاجه زي الطلق مثلا |
رد: معا لمقاطعه اسواء محل اسلحه "فتح الله"
اقتباس:
سيدي الفاضل انا عايز بس افهمك حاجه لانك شخص محترم و مش عارف الحكيه!! انا رحت من اسبوع علشان اشتري ديانا54 لانو الوحيد الي عنده في الايام دي و حصل معايه نفس السيئ الي حصل مع صاحب الموضوع لكن انا رزلت على الواد الي على الباب لما عرف اني عايز اشتري حاجه ب7000 و بجد كان معايه الفلوس و فعلا كنت ناوي اشتري بس الفاجعه ان اصحاب المحل دول اصلا وطيين وطو ملوش حل الوليه الارشانه مرات فتح الله هي الي بتدي المحل و قعده تعد فلوس طول الوقت و جايبه مكنة عد الفلوس و صدقني لو قلتلك في ال10 دقايق الي كنت في المحل عدت اكتر من ربع مليون جنيه يعني الناس دي مش مستنيه منا نشتري الحجات الي على قدنا!!! المهم قلتلها انا عايز اشتري ال54 ردت بكل سفاله "بقلك ايه مفيش حاجه اسمها تشوف يا تاخد الحاجه و تدف يا مع السلامه!!!" وشي احمر و كنت حقلع الجزمه و اديها على دمغها لولا راجل كان جوه المحل هداني لاني مدرتش بنفسي الا و انا بزعق و شتمتها لغاية محست ان في حد مش همه روح ......... و جابت ورا لاكن انا رديت و قلت "يلعن ابو الي يشتري من وشكم حاجه يا ولاد ....." و رحت ماشي بجد الناس دول مش بني ادمين!!! المهم اصلا الواد الي بره قلي في بدايه الامر معلش اصلي انا مبدخلش حد جاي يشتري مسدسات صوت ولا حتى طلقات!!! تعتقد ان حضرتك ممكن تكلم مسؤل؟؟؟؟ دي بجد نكته علشان يطلبولك البوليس و يقولو انك جاي تتهجم عليهم |
رد: معا لمقاطعه اسواء محل اسلحه "فتح الله"
يا خبر أبيض , من كثر ما الناس بتشتكى من فرع رمسيس ده , نفسى اروح و اشوف منظر ليلى و الواد ده شكلهم عامل ازاى , عمرى ما رحت فرع رمسيس ,
|
رد: معا لمقاطعه اسواء محل اسلحه "فتح الله"
الحل ان الناس كلها تقاطع الشراء كله
يوجد بالمنتدى تجار من عائلة فتح الله واقرباء من الدرجة الاولى وفى ناس عارفه كده |
رد: معا لمقاطعه اسواء محل اسلحه "فتح الله"
اقتباس:
|
رد: معا لمقاطعه اسواء محل اسلحه "فتح الله"
اقتباس:
|
رد: معا لمقاطعه اسواء محل اسلحه "فتح الله"
بص يا اخي الفاضل إلى عملته صح بجد ولا تزعل نفسك اصل سهله اوي الواد ده يتمسك وياخد العلقه التمام و انا مستعد بكده ولوحدي والله مش بهرج وده فضل من عند ربنا بس نصيحه ليييك من اخ اكبر اي حد مش محترم ولا تزعل نفسك ومتفكرش في الموضوع اصلا ... وتقبل مروري
|
رد: معا لمقاطعه اسواء محل اسلحه "فتح الله"
اقتباس:
يخرب عقلك يا عم يونس بجد بطني وجعتني من الضحك هو المفروض نروح كلنا و نمسك الواد الي هناك و بالبنادق بتعتنا نديلوا تييييييت لحد فعلا ما كل ميشوف بندقيه يصوت من التييييييييييت |
رد: معا لمقاطعه اسواء محل اسلحه "فتح الله"
تيت تيييييييييييييييييييييت
|
رد: معا لمقاطعه اسواء محل اسلحه "فتح الله"
اقتباس:
|
رد: معا لمقاطعه اسواء محل اسلحه "فتح الله"
اقتباس:
|
رد: معا لمقاطعه اسواء محل اسلحه "فتح الله"
وخدوا دى كمان ........ روحت اشترى طلق المانى عند فتح الله .... قالى الطلقه ب 8 جنيه 8 جندى يعنى 8 لحلووح
مع انى جبتها من اسبوع ب 7 المهم بقه قالى عاايز اد ايييييييه قلتلوه 15 طلقه قالى مينفعش العلبه مقفووله على بعضها مش هينفع اديك طلقات لوحدها ............. ولولا انى تنحت عليه وحسسته انه شخصيه جااامده جدا وانسان مقاامه عالى مكانش باع لى ........وللاسف كنت مصظر لانه الوحيد اللى بيبع المااانى قريب منى !!!! |
رد: معا لمقاطعه اسواء محل اسلحه "فتح الله"
منه لله منه لله
|
رد: معا لمقاطعه اسواء محل اسلحه "فتح الله"
أنا ٌأقولك الأجمد فتح الله الإسكندرية -صفية زغلول روحت اشتريت من عنده كنت كل أسبوعين اشتري بندقية لواحد من صحابي بي أس باتريوت و ستوتزن -دياناوجامو وسي اف أكس بنادق بحوالي 15 |ألف وتليسكوب أخر حته 1000 وواحد ريد دوت 500 دا خير الرش والخرطوش ألي بحوالي 2000 ج يعني زبون محترم وبجابلوه زباين ورحت كنت عاوز بندقية جامو 1250 تقيله بس كنت محتاج المسافة الطويلة المهم قالي 4000 دفعتهم زي القفة وفي تاني أسبوع السوستة أتكسرت فلما رحتله طردني والله وحصل ومرضاش يغيرهالي والسوستة مكنتش متوفرة وضاع الموسم ولما ودتها لابن عمه في محطة مصر قالي مقدرش أغيرها بس حجبلك سوستتها الأصلي الراجل صراحة محترم بس معرفش يجيب السوستة وجابلي سوستة أقصر منها وكل لما كنت أضرب البندقية تخشخش لحد لما واحد زميلي جابلي السوست من السعودية ولمعلوماتي الضعيفة وأنا بشتري البندقية غشني وقال : أنا وكيل جامو الوحيد في مصر أنا أنا ولما رحت أغير البندقية لأجل العيب قالي انت بتسطعبط البوز في خربوش باين فالماسورة من قدام قلتله يداوه ... بعت لجامو وجامو وافقت تغيرها فورا من أقرب وكيل بلبنان كريم العفيش والراجل لقيته بيكلمن فالتليفون أنا كريم العفيش من لبنان وكيل جامو ولكن للأسف بسبب الأمن المصري لم تقبل أي شركة شحن شحن البندقية من لبنان ولكنه بعت ليا سوسته هدية واعتذار من الشركة بصفته الوكيل ...
ومن يومها مادخلت فتح الله الكبير ومش أكتر أني أشتري رش من محطة مصر ... غشاش - كذاب - سوء تخزين - حرامي |
رد: معا لمقاطعه اسواء محل اسلحه "فتح الله"
نهايته قربت ................
|
رد: معا لمقاطعه اسواء محل اسلحه "فتح الله"
اخر الاخبار
الديانا 54 نمره 1 عنده اخر 3 حتت بيبيع الواحده ب7500 و الحج فتح الله قال الي مش عاجبه يتحرق و معنديش بنادق للبيع!!!! |
رد: معا لمقاطعه اسواء محل اسلحه "فتح الله"
لو سمحت انا عايز اسال الخبراء في المنتدي انا بسلفر كتير فا انشاء الله عايز اجيب مسدس صوت حملية بس فا انا عايز اعرف من الخبراء ايه احسن البريتا ام الايكول جاكول ؟؟
و ايه ارخص محل ممكن اجيبو منه وتكون المعاملة محترمه ؟ و شكرا ارجو الرد اريد سماع رد الخبراْ لان انا الحقيقة مش عارف |
رد: معا لمقاطعه اسواء محل اسلحه "فتح الله"
إضافه لتجارب الأعضاء
أتصلت النهارده من نص ساعه أسأل علي جراب للبنديقه الرش رد عليا و قالي ايوه موجوده و راح قافل السكه في وشي |
رد: معا لمقاطعه اسواء محل اسلحه "فتح الله"
ناس مش محترمة واحد بيقول بكلمه في التليفون قفل السكة من غير ما يخلص المكالمة معاه
|
رد: معا لمقاطعه اسواء محل اسلحه "فتح الله"
يابن الايه يافتح الله دا بئا كدا ليه ياجدعان
انا فاكر والله اول مسدس جبته كان صوت مش هنسى اليوم دا كان من عنده وكان عندى حوالى 11 سنة وكانت معاملته كويسة مش كدا مقاطعة عشان الراجل المحترم والزوق وماتزعلش من الاشكال الضالة دى |
رد: معا لمقاطعه اسواء محل اسلحه "فتح الله"
اقتباس:
|
| الساعة الآن 09:36 PM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir