الصيد فى مصر

الصيد فى مصر (http://www.egyhunt.net/index.php)
-   الصيد العام (http://www.egyhunt.net/forumdisplay.php?f=1)
-   -   أستفتاء عن موعد الإجتماع الثاني للرابطة. (http://www.egyhunt.net/showthread.php?t=6729)

braveheart 11-04-18 11:35 AM

رد: أستفتاء عن موعد الإجتماع الثاني للرابطة.
 
ههههههههههههههههههه .. .... صباح العسل.

amssmz 11-04-19 02:58 PM

رد: أستفتاء عن موعد الإجتماع الثاني للرابطة.
 
نادي و فندق النصر للقوات المسلحة - مدينة نصر

بدر 11-04-19 03:03 PM

رد: أستفتاء عن موعد الإجتماع الثاني للرابطة.
 
احد نوادى النقابات المهنية على النيل
نادى المهندسين ابو الفدا

محمود صالح 11-04-19 03:29 PM

رد: أستفتاء عن موعد الإجتماع الثاني للرابطة.
 
متابع وان شاء الله هاجى لان اتشرف بمعرفة هذة المجموعة المحترمة
وانا من رأى م/بدر نادى المهندسين لقربة من رمسيس ووسط البلد

Consul 11-04-19 03:59 PM

رد: أستفتاء عن موعد الإجتماع الثاني للرابطة.
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة بدر (المشاركة 76954)
تم تغيير مكان الاجتماع فى نادى لمدينة 6 اكتوبر
وسيتم صرف وجبة غداء ومشروب ساخن لكل عضو
تحياتى
وشوف بقى مين هيجيلك مدينة نصر

بارك الله فيك حبيب قلبي...مبادرة حلوة منك يا أبو بدر...قد القول وأبو الكرم...ويجعل بيت الخيرين عمار...مقبولة العزومة وتترد لك قريبا إن شاء الله...مش ممكن طبعا نكسفك ونرفض عزومتك...إنت مقامك عندنا عالي وكبير قوي...بس...أنا بأقول بس يعني فرضا لو جد في الأمور أمور...ولأي سبب تعذر تنفيذ ذلك...هناك شرط جزائي يا بطل...هو الإجتماع فعلا بعد المغرب...بس كلنا هانيجي صائمين ( مسلمين ومسيحيين ) من الصبح علشان نبل ريقنا معاك ويبقي فعلا جمعنا عيش وملح ( مجازا طبعا ) إنت أبو الكرم والكباب والحمام المحشي والمشوي ومايمنعش طبعا تحبيشة أسماك ومأكولات بحرية على جمبري جامبو وطبعا السلطات والمقبلات وفواتح الشهية ده غير المشروبات وماتقوليش عرقسوس ولا خروب...عايزين من الحاجات إللى بتفرقع ولما تتفتح ما تتقفلش تاني...أنا بأفكرك وأذكر هذه الأشياء علشان لو تعذر التنفيذ هايكون الشرط الجزائي ورد الإعتبار عن طريق الإجتماع في نادي وفندق النصر للقوات المسلحة بمدينة نصر...وأضعف الإيمان المشاريب عليك يا أبو الكرم...وربنا يصبرنا ولما نروح بيوتنا نبقي نكمل عشانا نوم...فكر براحتك وخذ وقتك إحنا مش مستعجلين ولسه باقي كام يوم تدبر نفسك فيهم...ودائما عامر يا حبيب قلبي يا أبو بدر...خالص تحياتي...

Consul 11-04-19 04:02 PM

رد: أستفتاء عن موعد الإجتماع الثاني للرابطة.
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة بدر (المشاركة 77760)
احد نوادى النقابات المهنية على النيل
نادى المهندسين ابو الفدا

يا حبيب قلبي إحنا برضو نخاف عليك ويهمنا أمرك...دول أسعارهم غاليين قوي...عارفين إن إحنا غاليين عليك...بس إن كان حبيبك عسل...خير الأمور أوسطها...ومردودالك إن شاء الله يا أبو الكرم يا حبيب قلبي يا أبو بدر...خالص تحياتي...

أبو شمس 11-04-19 04:10 PM

رد: أستفتاء عن موعد الإجتماع الثاني للرابطة.
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة braveheart (المشاركة 74212)
للتذكرة

باقي 12 يوم لظهور نتيجة الأستفتاء علي مكان الإجتماع الثاني للرابطة ، و سيتم أخذ أسماء الأعضاء الحاضرين و بدأ عمل كارنيهات لهم.

السلام عليكم
علي فكرة قبل ان اقول رايي في المكان يجب ان تعرفوا انه مش هايفرق معايا لاني من القاهرة
و لكني احبذ ان يكون في وسط البلد تسهيلا للاخوة الذين يسكنون خارج نطاق القاهرة و تسهيلا
للجميع
تقبل مروري

بدر 11-04-19 04:11 PM

رد: أستفتاء عن موعد الإجتماع الثاني للرابطة.
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة consul (المشاركة 77792)
يا حبيب قلبي إحنا برضو نخاف عليك ويهمنا أمرك...دول أسعارهم غاليين قوي...عارفين إن إحنا غاليين عليك...بس إن كان حبيبك عسل...خير الأمور أوسطها...ومردودالك إن شاء الله يا أبو الكرم يا حبيب قلبي يا أبو بدر...خالص تحياتي...

حبيبى الغالى
والله بس حضرتك تشرفنى ومهما عملت مش هنرد جزء من افضالك علينا
وبعدين احنا هنجيب البنادق من الصبح ونطلع جزء يجيب الغدا هههههههههه
ربنا يقدم ما فية الخير ويوفقنا للصالح
تحياتى

بدر 11-04-19 04:15 PM

رد: أستفتاء عن موعد الإجتماع الثاني للرابطة.
 
[QUOTE=Consul;77789][size="3"][color="blue"][b]بارك الله فيك حبيب قلبي...مبادرة حلوة منك يا أبو بدر...قد القول وأبو الكرم...ويجعل بيت الخيرين عمار...مقبولة العزومة وتترد لك قريبا إن شاء الله...مش ممكن طبعا نكسفك ونرفض عزومتك...إنت مقامك عندنا عالي وكبير قوي...بس...أنا بأقول بس يعني فرضا لو جد في الأمور أمور...ولأي سبب تعذر تنفيذ ذلك...هناك شرط جزائي يا بطل...هو الإجتماع فعلا بعد المغرب...بس كلنا هانيجي صائمين ( مسلمين ومسيحيين ) من الصبح علشان نبل ريقنا معاك ويبقي فعلا جمعنا عيش وملح ( مجازا طبعا ) إنت أبو الكرم والكباب والحمام المحشي والمشوي ومايمنعش طبعا تحبيشة أسماك ومأكولات بحرية على جمبري جامبو وطبعا السلطات والمقبلات وفواتح الشهية ده غير المشروبات وماتقوليش عرقسوس ولا خروب...
حبيبى وحبيب الملايين
احلى تدبيسة والله وفية ناس كتير هتفرح فيا (ولا اية يا استاذ كريم )
بس انا لاحظت من الاجتماع الاول ان الناس ما شاء الله عليهم اكيلة ويقدرو الاكل ههههههههههههه
تحياتى

braveheart 11-04-19 04:51 PM

رد: أستفتاء عن موعد الإجتماع الثاني للرابطة.
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة consul (المشاركة 77789)
بارك الله فيك حبيب قلبي...مبادرة حلوة منك يا أبو بدر...قد القول وأبو الكرم...ويجعل بيت الخيرين عمار...مقبولة العزومة وتترد لك قريبا إن شاء الله...مش ممكن طبعا نكسفك ونرفض عزومتك...إنت مقامك عندنا عالي وكبير قوي...بس...أنا بأقول بس يعني فرضا لو جد في الأمور أمور...ولأي سبب تعذر تنفيذ ذلك...هناك شرط جزائي يا بطل...هو الإجتماع فعلا بعد المغرب...بس كلنا هانيجي صائمين ( مسلمين ومسيحيين ) من الصبح علشان نبل ريقنا معاك ويبقي فعلا جمعنا عيش وملح ( مجازا طبعا ) إنت أبو الكرم والكباب والحمام المحشي والمشوي ومايمنعش طبعا تحبيشة أسماك ومأكولات بحرية على جمبري جامبو وطبعا السلطات والمقبلات وفواتح الشهية ده غير المشروبات وماتقوليش عرقسوس ولا خروب...عايزين من الحاجات إللى بتفرقع ولما تتفتح ما تتقفلش تاني...أنا بأفكرك وأذكر هذه الأشياء علشان لو تعذر التنفيذ هايكون الشرط الجزائي ورد الإعتبار عن طريق الإجتماع في نادي وفندق النصر للقوات المسلحة بمدينة نصر...وأضعف الإيمان المشاريب عليك يا أبو الكرم...وربنا يصبرنا ولما نروح بيوتنا نبقي نكمل عشانا نوم...فكر براحتك وخذ وقتك إحنا مش مستعجلين ولسه باقي كام يوم تدبر نفسك فيهم...ودائما عامر يا حبيب قلبي يا أبو بدر...خالص تحياتي...


سيادة القنصل .. نورتنا يا فندم و الله ... و الله أ / بدر ... صمم ، و ألح ، و أصر علي العزومة دي .. و قولت له يا بدر بيه ده إجتماع .. الناس مش رايحة تاكل ... قال لاااااااا .. لازم أعزمكم ...
فقلت له ... طيب ... أنت حر ... براحتك. ههههههه
أنا بهزر طبعا ...
بدر أخ كبير لي ..
و مرة تانية شرفتني يا سيادة القنصل و في إنتظار حضرتك في الإجتماع إن شاء الله.

بدر 11-04-19 04:57 PM

رد: أستفتاء عن موعد الإجتماع الثاني للرابطة.
 
يعنى انت عايز تقوللى ان الاجتماع مبيبقاش فية اكل
ولا حتى حتة جاتوة ههههههههه
يبقى مش جاى هههههه
او هجيب ساندوتشات معايا
تحياتى

Consul 11-04-19 05:03 PM

رد: أستفتاء عن موعد الإجتماع الثاني للرابطة.
 
والله حبيب قلبي يا أبو بدر ده من حظك بس...وعلشان تعرف قد إيه ربنا بيحبك...كلنا بسم الله ما شاء الله لا قوة إلا بالله...من الأوزان إللي قلبك يحبها...وأحب أطمنك أقل واحد فينا يقوم بقدرة فول تأكل حي لواحده...خمسة وخميسة...مش شباب اليومين دول المسلوعين إلل مأكلوش السمن البلدي ولا الحمام بالفريك...الله يكون في عونهم...عايشين على الفيتامينات والمقويات...تقل جيبك حبيب قلبي...ضيوفك كلهم وزنهم ثقيل...ما يعرفوش الشيبسي والباتيه والساليزون والكرواسان والحاجات النقنقة دي...تقال وراسخين على الأرض...زي الوتد...مش بأقوللك...ليهم وزنهم وبالتالي إحترامهم...خالص تحياتي...

Consul 11-04-19 05:09 PM

رد: أستفتاء عن موعد الإجتماع الثاني للرابطة.
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة braveheart (المشاركة 77828)

سيادة القنصل .. نورتنا يا فندم و الله ... و الله أ / بدر ... صمم ، و ألح ، و أصر علي العزومة دي .. و قولت له يا بدر بيه ده إجتماع .. الناس مش رايحة تاكل ... قال لاااااااا .. لازم أعزمكم ...
فقلت له ... طيب ... أنت حر ... براحتك. ههههههه
أنا بهزر طبعا ...
بدر أخ كبير لي ..
و مرة تانية شرفتني يا سيادة القنصل و في إنتظار حضرتك في الإجتماع إن شاء الله.

ده نورك حبيب قلبي والله وحشتوني كتييييييييير...أنا مش عارف والله بس ليه حبيب قلبي أبو بدر أصر على العزومة دي...بس علشان ما يزعلش منا...كان خلاها حاجة كده بسيطة بدون تكليف وعلى الواقف...أنا مشفق عليه...بصراحة الله يكون في عونه...وإن شاء الله نردهاله والأيام جاية كتييييييييييير...يا مين يعيش...ربنا يكثر ويكبر جمعتنا ولمتنا ومحبتنا في الخير اللهم آمين...خالص تحياتي...

بدر 11-04-19 05:10 PM

رد: أستفتاء عن موعد الإجتماع الثاني للرابطة.
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة consul (المشاركة 77833)
والله حبيب قلبي يا أبو بدر ده من حظك بس...وعلشان تعرف قد إيه ربنا بيحبك...كلنا بسم الله ما شاء الله لا قوة إلا بالله...من الأوزان إللي قلبك يحبها...وأحب أطمنك أقل واحد فينا يقوم بقدرة فول تأكل حي لواحده...خمسة وخميسة...مش شباب اليومين دول المسلوعين إلل مأكلوش السمن البلدي ولا الحمام بالفريك...الله يكون في عونهم...عايشين على الفيتامينات والمقويات...تقل جيبك حبيب قلبي...ضيوفك كلهم وزنهم ثقيل...ما يعرفوش الشيبسي والباتيه والساليزون والكرواسان والحاجات النقنقة دي...تقال وراسخين على الأرض...زي الوتد...مش بأقوللك...ليهم وزنهم وبالتالي إحترامهم...خالص تحياتي...

ما شاء الله ربنا يديهم الصحة ويزود وزنهم كمان وكمان ههههههههه
والله المنتدى بينور بوجودك سعادة القنصل
تحياتى

braveheart 11-04-19 05:10 PM

رد: أستفتاء عن موعد الإجتماع الثاني للرابطة.
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة consul (المشاركة 77840)
ده نورك حبيب قلبي والله وحشتوني كتييييييييير...أنا مش عارف والله بس ليه حبيب قلبي أبو بدر أصر على العزومة دي...بس علشان ما يزعلش منا...كان خلاها حاجة كده بسيطة بدون تكليف وعلى الواقف...أنا مشفق عليه...بصراحة الله يكون في عونه...وإن شاء الله نردهاله والأيام جاية كتييييييييييير...يا مين يعيش...ربنا يكثر ويكبر جمعتنا ولمتنا ومحبتنا في الخير اللهم آمين...خالص تحياتي...

أمين ... أمين يارب العالمين.

braveheart 11-04-19 05:13 PM

رد: أستفتاء عن موعد الإجتماع الثاني للرابطة.
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة بدر (المشاركة 77842)
ما شاء الله ربنا يديهم الصحة ويزود وزنهم كمان وكمان ههههههههه
والله المنتدى بينور بوجودك سعادة القنصل
تحياتى

شكرا يا بدر باشا ... و شد حيلك بقي ..
أشوفك علي خير إن شاء الله .

بدر 11-04-19 05:15 PM

رد: أستفتاء عن موعد الإجتماع الثاني للرابطة.
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة braveheart (المشاركة 77843)
أمين ... أمين يارب العالمين.

طيب اسمحولى اعمل موضوع استفتاء عن
تحبو تاكلو اية على الغداء
وجبة كنتاكى
فتة ارز ولحمة وممبار وعكاوي
خضار سوتية وعلبة ذبادى
تروح خفيف علشان تعرف تتغدى مع اسرتك
تحياتى

braveheart 11-04-19 05:19 PM

رد: أستفتاء عن موعد الإجتماع الثاني للرابطة.
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة بدر (المشاركة 77849)
طيب اسمحولى اعمل موضوع استفتاء عن
تحبو تاكلو اية على الغداء
وجبة كنتاكى
فتة ارز ولحمة وممبار وعكاوي
خضار سوتية وعلبة ذبادى
تروح خفيف علشان تعرف تتغدى مع اسرتك
تحياتى

ههههههههههههههههههههههههه
أنت فكرتني بمثل بيقول ..
( تتعشي ولا تنام خفيف ... تشرب شاي ولا منتاش كييف ) ..
يا باشا بصلة المحب خروف .. و أحنا راضيين باللي حضرتك تقدر عليه.
تحياتي لك.

بدر 11-04-19 05:24 PM

رد: أستفتاء عن موعد الإجتماع الثاني للرابطة.
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة braveheart (المشاركة 77851)
ههههههههههههههههههههههههه
أنت فكرتني بمثل بيقول ..
( تتعشي ولا تنام خفيف ... تشرب شاي ولا منتاش كييف ) ..
يا باشا بصلة المحب خروف .. و أحنا راضيين باللي حضرتك تقدر عليه.
تحياتي لك.

يبقى كيلو بقسماط ونسقى فى كوباية شاي ههههههه
تحياتى
وربنا يجمعنا على خير ان شاء الله

jamayka 11-04-19 05:38 PM

رد: أستفتاء عن موعد الإجتماع الثاني للرابطة.
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة consul (المشاركة 77833)
والله حبيب قلبي يا أبو بدر ده من حظك بس...وعلشان تعرف قد إيه ربنا بيحبك...كلنا بسم الله ما شاء الله لا قوة إلا بالله...من الأوزان إللي قلبك يحبها...وأحب أطمنك أقل واحد فينا يقوم بقدرة فول تأكل حي لواحده...خمسة وخميسة...مش شباب اليومين دول المسلوعين إلل مأكلوش السمن البلدي ولا الحمام بالفريك...الله يكون في عونهم...عايشين على الفيتامينات والمقويات...تقل جيبك حبيب قلبي...ضيوفك كلهم وزنهم ثقيل...ما يعرفوش الشيبسي والباتيه والساليزون والكرواسان والحاجات النقنقة دي...تقال وراسخين على الأرض...زي الوتد...مش بأقوللك...ليهم وزنهم وبالتالي إحترامهم...خالص تحياتي...

والدى و حبيبى جمال بيه اسمحلى
مش كل الجيل الصاعد (ملسوعين) و عايشين على الفيتامينات حضرتك لو شوفتنى هتقول ده محتاج تغذية ... بس اوضحلك السر ده لزوم التمويه للصياد المحترف ههههههههههههههه
تحياتى

Consul 11-04-19 05:42 PM

رد: أستفتاء عن موعد الإجتماع الثاني للرابطة.
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة بدر (المشاركة 77853)
يبقى كيلو بقسماط ونسقى فى كوباية شاي ههههههه
تحياتى
وربنا يجمعنا على خير ان شاء الله

على قولك حبيب قلبي ولا تكثر...لقمة صغيورة تكفينا وتشبعنا...إحنا خايفين عليك وبنخفف عنك...وإنت مصر وعايز تدبس نفسك...أهم شيئ لمتنا وجمعتنا مع بعض...إحنا مش رايحين علشان ناكل...رغم إن اليوم ده هانكون كلنا صائمين مخصوص علشان عزومتك...ما ينفعش تتكبد كل هذه المصاريف وبعدين كله يترمي...ده حتي يبقي حرام وبطر على النعمة...وماتخافش وماتعولش هم...مش هانسيبك وهانساعدك...ونرتب لك الترابيزات ونرص الأطباق والأكواب...نحن أخوة وتجمعنا أسرة واحدة...ولازم نقف مع بعض...ده إنت أبو الواجب والأصول...ونفسنا نخدمك ونرد لك ولو جزء من جمايلك علينا يا أبو الكرم والذوق كله...حبيب قلبي يا أبو بدر...دائما عامر...وخالص تحياتي...

بدر 11-04-19 05:45 PM

رد: أستفتاء عن موعد الإجتماع الثاني للرابطة.
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة consul (المشاركة 77876)
على قولك حبيب قلبي ولا تكثر...لقمة صغيورة تكفينا وتشبعنا...إحنا خايفين عليك وبنخفف عنك...وإنت مصر وعايز تدبس نفسك...أهم شيئ لمتنا وجمعتنا مع بعض...إحنا مش رايحين علشان ناكل...رغم إن اليوم ده هانكون كلنا صائمين مخصوص علشان عزومتك...ما ينفعش تتكبد كل هذه المصاريف وبعدين كله يترمي...ده حتي يبقي حرام وبطر على النعمة...وماتخافش وماتعولش هم...مش هانسيبك وهانساعدك...ونرتب لك الترابيزات ونرص الأطباق والأكواب...نحن أخوة وتجمعنا أسرة واحدة...ولازم نقف مع بعض...ده إنت أبو الواجب والأصول...ونفسنا نخدمك ونرد لك ولو جزء من جمايلك علينا يا أبو الكرم والذوق كله...حبيب قلبي يا أبو بدر...دائما عامر...وخالص تحياتي...

طيب برضة مقولتليش طبق سعادتك المفضل ههههههههه
تحياتى

Consul 11-04-19 05:57 PM

رد: أستفتاء عن موعد الإجتماع الثاني للرابطة.
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة jamayka (المشاركة 77867)
والدى و حبيبى جمال بيه اسمحلى
مش كل الجيل الصاعد (ملسوعين) و عايشين على الفيتامينات حضرتك لو شوفتنى هتقول ده محتاج تغذية ... بس اوضحلك السر ده لزوم التمويه للصياد المحترف ههههههههههههههه
تحياتى

الله يبارك فيك حبيب قلبي...المهم تكون أكييل علشان ما تزعلش عمك بدر منك...وعلشان نضمك للجروب بتاعنا لازم تثبت ده عمليا وتخلص كل إللي يتحط قدامك...أحنا شعارنا...الطبق يدعو للاعقه...يعني ما تسيبش حاجة...ولا فتفوتة...ما نقدرش على زعل حبيبنا الغالي...علشان يعرف محبته ومعزته عندنا وفي قلوبنا قد إيه...عمالين نعمله دعاية وبنجمعله في الناس أهه...ومش أي ناس...الأكيلة وبس وإللي ليهم وزن وحضور ملحوظ...خالص تحياتي...

jamayka 11-04-19 06:01 PM

رد: أستفتاء عن موعد الإجتماع الثاني للرابطة.
 
سيادة القنصل احب اقولك ان ابو بدر لو شافنى باكول هيحلف ميعزمش حد تانى ههههههههههههههههههههههههههه

Consul 11-04-19 06:03 PM

رد: أستفتاء عن موعد الإجتماع الثاني للرابطة.
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة بدر (المشاركة 77880)
طيب برضة مقولتليش طبق سعادتك المفضل ههههههههه
تحياتى

والله حبيب قلبي إنت كده بتحرجني...إنت راجل أكييل وبتفهم في الأكل كويس على رأي أخي وحبيبي ودفعتي المرحوم الفنان رياض القصبجي...ذواقة...هأسيبها لذوقك وفنك في التنويع وخصوصا فواتح الشهية...بس ما تكترش عن ترابيزة واحدة...علشان أقدر أروح أتعشى مع الأولاد...ودائما عامر حبيب قلبي...خالص تحياتي...

Consul 11-04-19 06:05 PM

رد: أستفتاء عن موعد الإجتماع الثاني للرابطة.
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة jamayka (المشاركة 77891)
سيادة القنصل احب اقولك ان ابو بدر لو شافنى باكول هيحلف ميعزمش حد تانى ههههههههههههههههههههههههههه

ما تقولش كده حبيب قلبي ليزعل منك...أنا عارفه كويس حساس قوي...خللي بالك والنبي...ما بنصدق يرضي عنا...خالص تحياتي...

braveheart 11-04-19 09:04 PM

رد: أستفتاء عن موعد الإجتماع الثاني للرابطة.
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة consul (المشاركة 77876)
على قولك حبيب قلبي ولا تكثر...لقمة صغيورة تكفينا وتشبعنا...إحنا خايفين عليك وبنخفف عنك...وإنت مصر وعايز تدبس نفسك...أهم شيئ لمتنا وجمعتنا مع بعض...إحنا مش رايحين علشان ناكل...رغم إن اليوم ده هانكون كلنا صائمين مخصوص علشان عزومتك...ما ينفعش تتكبد كل هذه المصاريف وبعدين كله يترمي...ده حتي يبقي حرام وبطر على النعمة...وماتخافش وماتعولش هم...مش هانسيبك وهانساعدك...ونرتب لك الترابيزات ونرص الأطباق والأكواب...نحن أخوة وتجمعنا أسرة واحدة...ولازم نقف مع بعض...ده إنت أبو الواجب والأصول...ونفسنا نخدمك ونرد لك ولو جزء من جمايلك علينا يا أبو الكرم والذوق كله...حبيب قلبي يا أبو بدر...دائما عامر...وخالص تحياتي...

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة بدر (المشاركة 77880)
طيب برضة مقولتليش طبق سعادتك المفضل ههههههههه
تحياتى

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة consul (المشاركة 77889)
الله يبارك فيك حبيب قلبي...المهم تكون أكييل علشان ما تزعلش عمك بدر منك...وعلشان نضمك للجروب بتاعنا لازم تثبت ده عمليا وتخلص كل إللي يتحط قدامك...أحنا شعارنا...الطبق يدعو للاعقه...يعني ما تسيبش حاجة...ولا فتفوتة...ما نقدرش على زعل حبيبنا الغالي...علشان يعرف محبته ومعزته عندنا وفي قلوبنا قد إيه...عمالين نعمله دعاية وبنجمعله في الناس أهه...ومش أي ناس...الأكيلة وبس وإللي ليهم وزن وحضور ملحوظ...خالص تحياتي...

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة jamayka (المشاركة 77891)
سيادة القنصل احب اقولك ان ابو بدر لو شافنى باكول هيحلف ميعزمش حد تانى ههههههههههههههههههههههههههه

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة consul (المشاركة 77892)
والله حبيب قلبي إنت كده بتحرجني...إنت راجل أكييل وبتفهم في الأكل كويس على رأي أخي وحبيبي ودفعتي المرحوم الفنان رياض القصبجي...ذواقة...هأسيبها لذوقك وفنك في التنويع وخصوصا فواتح الشهية...بس ما تكترش عن ترابيزة واحدة...علشان أقدر أروح أتعشى مع الأولاد...ودائما عامر حبيب قلبي...خالص تحياتي...

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة consul (المشاركة 77893)
ما تقولش كده حبيب قلبي ليزعل منك...أنا عارفه كويس حساس قوي...خللي بالك والنبي...ما بنصدق يرضي عنا...خالص تحياتي...



شكرا لمشاركتكم جميعا ... و نلتقي علي خير إن شاء الله ..

braveheart 11-04-22 10:35 AM

رد: أستفتاء عن موعد الإجتماع الثاني للرابطة.
 
باقي أسبوع علي الإجتماع الثاني للرابطة.

صور من الإجتماع الأول للرابطة :

mostafa amin 11-04-22 07:45 PM

رد: أستفتاء عن موعد الإجتماع الثاني للرابطة.
 
أخوكم مصطفى أنا أتفق مع سعادة القنصل على الميعاد يوم الجمعة الموافق 29-4-2011 والمكان أتمنى أن تبلغونى برقم 0101410431 ويشرفنى معرفتكم وصداقتكم

braveheart 11-04-22 09:56 PM

رد: أستفتاء عن موعد الإجتماع الثاني للرابطة.
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mostafa amin (المشاركة 80024)
أخوكم مصطفى أنا أتفق مع سعادة القنصل على الميعاد يوم الجمعة الموافق 29-4-2011 والمكان أتمنى أن تبلغونى برقم 0101410431 ويشرفنى معرفتكم وصداقتكم

شكرا لك و نلتقي علي خير إن شاء الله.

prosalos 11-04-23 12:48 PM

رد: أستفتاء عن موعد الإجتماع الثاني للرابطة.
 
يشرفنى الأنضمام لرابطه تضم هذه الكوكبه من الأعضاء المحترمين و أهتقد أن الدائرى أكثر مكان مناسب للوصول اليه من كل سكان القاهره و المحافظات الأخرى و لا تنسوا أن وقت أنتهاء الأجتماع ستكون الشوارع ممتلئه و بالتالى فوسط البلد أسوأ مكان ممكن... و أرجوا أن يكون هناك مكان للركن لهذا العدد من السيارات و الذى بالتأكيد لن يتوفر فى وسط البلد.

braveheart 11-04-23 10:45 PM

رد: أستفتاء عن موعد الإجتماع الثاني للرابطة.
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة prosalos (المشاركة 80489)
يشرفنى الأنضمام لرابطه تضم هذه الكوكبه من الأعضاء المحترمين و أهتقد أن الدائرى أكثر مكان مناسب للوصول اليه من كل سكان القاهره و المحافظات الأخرى و لا تنسوا أن وقت أنتهاء الأجتماع ستكون الشوارع ممتلئه و بالتالى فوسط البلد أسوأ مكان ممكن... و أرجوا أن يكون هناك مكان للركن لهذا العدد من السيارات و الذى بالتأكيد لن يتوفر فى وسط البلد.


شكرا لكلام حضرتك .. و إن شاء الله نتيجة الأستفتاء سأقوم بإعلانها يوم الأثنين القادم إن شاء الله لتحديد المكان.
موعدنا يوم الجمعة القادم إن شاء الله .. 29/4/2011 ... و شكرا لكم.

Consul 11-04-23 10:57 PM

رد: أستفتاء عن موعد الإجتماع الثاني للرابطة.
 
والله حبايب قلبي أنا بأسمع إن في مشاكل على الدائري من بلطجية وعصابات وقطاع طرق...وأنا عن نفسي لا أعرف أين مكان كافيتيريا الربوة دي...يا ريت تخلوها في نادي وفندق النصر الذي تقابلنا فيه المرة الماضية...قريب وإبن حلال ومنور وأمان ويعتبر برضو وسط البلد...وحتى الجو قلب ببرد تاني اليومين دول...يعني ممكن تلاقوا جليد على قمة المقطم...وبصراحة العضمة كبيرة ما تستحملش...بلاش فضايح إعملو معروف مش عايز أتكلم...إن شاء الله هآجي في أي مكان وبأي وضع حتي لو هآجي في عربية أسعاف...خالص تحياتي...

braveheart 11-04-23 11:06 PM

رد: أستفتاء عن موعد الإجتماع الثاني للرابطة.
 
سيادة القنصل تحياتي ... و بعدين أيه حكاية العضمة كبرت ... يا باشا أنت خايف من الحسد و لا أيه ؟!!!
و بالنسبة لفندق النصر ... أنا أضم صوتي لصوتك ... فأنا كعضو أرشح هذا المكان .. بس ميمنعش لو رغبه الأغلبية تكون الربوة أنا معنديش مشاكل .. و ربنا يقدم اللي فية الخير.

jamayka 11-04-23 11:06 PM

رد: أستفتاء عن موعد الإجتماع الثاني للرابطة.
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة consul (المشاركة 80868)
والله حبايب قلبي أنا بأسمع إن في مشاكل على الدائري من بلطجية وعصابات وقطاع طرق...وأنا عن نفسي لا أعرف أين مكان كافيتيريا الربوة دي...يا ريت تخلوها في نادي وفندق النصر الذي تقابلنا فيه المرة الماضية...قريب وإبن حلال ومنور وأمان ويعتبر برضو وسط البلد...وحتى الجو قلب ببرد تاني اليومين دول...يعني ممكن تلاقوا جليد على قمة المقطم...وبصراحة العضمة كبيرة ما تستحملش...بلاش فضايح إعملو معروف مش عايز أتكلم...إن شاء الله هآجي في أي مكان وبأي وضع حتي لو هآجي في عربية أسعاف...خالص تحياتي...

متقولش كده يا قنصلنا الموقر ربنا يديك الصحة بالنسبة لكافيتيريا الربوة مكانها فى زهراء مدينة نصر مواجهة لكلية الشرطة بالظبط بجوار موقف اتوبيسات الزهراء لو حضرتك حبيت تيجى غير كده الاعضاء يجو لحد عندك و يبقى الاجتماع فى ضيافتك هههههههه قولت ايـــــــه !!!! و بالنسبة لموضوع قطاع الطرق بفكر احنا اللى نعملهم كماين و نطلع عليهم كل اللى نفسه يضرب رشتين تلاتة يعمر و ينشن :)

Consul 11-04-23 11:27 PM

رد: أستفتاء عن موعد الإجتماع الثاني للرابطة.
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة braveheart (المشاركة 80874)
سيادة القنصل تحياتي ... و بعدين أيه حكاية العضمة كبرت ... يا باشا أنت خايف من الحسد و لا أيه ؟!!!
و بالنسبة لفندق النصر ... أنا أضم صوتي لصوتك ... فأنا كعضو أرشح هذا المكان .. بس ميمنعش لو رغبه الأغلبية تكون الربوة أنا معنديش مشاكل .. و ربنا يقدم اللي فية الخير.

مساء الفل حبيب قلبي...هيا الصناديق بتاعة الإستفتاء على المكان دي خشب ولا شفافة...إن شاء الله كل شيئ وله حل...مش ها نغلب يعني...خالص تحياتي...

braveheart 11-04-23 11:35 PM

رد: أستفتاء عن موعد الإجتماع الثاني للرابطة.
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة consul (المشاركة 80895)
مساء الفل حبيب قلبي...هيا الصناديق بتاعة الإستفتاء على المكان دي خشب ولا شفافة...إن شاء الله كل شيئ وله حل...مش ها نغلب يعني...خالص تحياتي...

مساء الفل يا فندم ... الصناديق طبعا شفافة ... شفافة يا فندم علشان الشفافية و المصداقية ... ههههههههههههه.
تحياتي لك.

Consul 11-04-23 11:47 PM

رد: أستفتاء عن موعد الإجتماع الثاني للرابطة.
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة jamayka (المشاركة 80875)
متقولش كده يا قنصلنا الموقر ربنا يديك الصحة بالنسبة لكافيتيريا الربوة مكانها فى زهراء مدينة نصر مواجهة لكلية الشرطة بالظبط بجوار موقف اتوبيسات الزهراء لو حضرتك حبيت تيجى غير كده الاعضاء يجو لحد عندك و يبقى الاجتماع فى ضيافتك هههههههه قولت ايـــــــه !!!! و بالنسبة لموضوع قطاع الطرق بفكر احنا اللى نعملهم كماين و نطلع عليهم كل اللى نفسه يضرب رشتين تلاتة يعمر و ينشن :)

الله يبارك فيك وفيكم جميعا حبايب قلبي...يا خبر تشرفوا وتآنسوا وتنوروا وتحصل البركة...بس البيت بيت...حارة حارة...زنجة زنجة...فرد فرد...أنا ثائر مجاهد مناضل...أنا معي سلاحي وبأقاتل من خيمتي...مهما كبر البيت فهو صغير...بس ما تقلقوش...قلبي كبيييييييير ويسع من الحبايب 1000 والبركة في الخيمة...وسلمولي على الزعيم...إن شاء الله المكان إللي يجمع عليه الأغلبية نتجمع فيه على خير يا رب...وعلى رأيك...نعلم البلطجية وقطاع الطرق الأدب...والنحو...والبلاغة...خالص تحياتي...

smsmn8888 11-04-23 11:48 PM

رد: أستفتاء عن موعد الإجتماع الثاني للرابطة.
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة consul (المشاركة 80868)
والله حبايب قلبي أنا بأسمع إن في مشاكل على الدائري من بلطجية وعصابات وقطاع طرق...وأنا عن نفسي لا أعرف أين مكان كافيتيريا الربوة دي...يا ريت تخلوها في نادي وفندق النصر الذي تقابلنا فيه المرة الماضية...قريب وإبن حلال ومنور وأمان ويعتبر برضو وسط البلد...وحتى الجو قلب ببرد تاني اليومين دول...يعني ممكن تلاقوا جليد على قمة المقطم...وبصراحة العضمة كبيرة ما تستحملش...بلاش فضايح إعملو معروف مش عايز أتكلم...إن شاء الله هآجي في أي مكان وبأي وضع حتي لو هآجي في عربية أسعاف...خالص تحياتي...

اتفق معاك يا عمدة

smsmn8888 11-04-23 11:51 PM

رد: أستفتاء عن موعد الإجتماع الثاني للرابطة.
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة بدر (المشاركة 76976)
والله تنورو 6 اكتوبر كلها وانا عند كلمتى
بس كل واحد يجيب ساندوتشاتة معاه ههههههههههه
تحياتى

الللةةةة عي كداا بقي سندوتشات ونجيبها معانا كمان اة هو انت قريب الريس ولا اةةة


الساعة الآن 04:44 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir