![]() |
رد: أستفتاء عن موعد الإجتماع الثاني للرابطة.
ههههههههههههههههههه .. .... صباح العسل.
|
رد: أستفتاء عن موعد الإجتماع الثاني للرابطة.
نادي و فندق النصر للقوات المسلحة - مدينة نصر
|
رد: أستفتاء عن موعد الإجتماع الثاني للرابطة.
احد نوادى النقابات المهنية على النيل
نادى المهندسين ابو الفدا |
رد: أستفتاء عن موعد الإجتماع الثاني للرابطة.
متابع وان شاء الله هاجى لان اتشرف بمعرفة هذة المجموعة المحترمة
وانا من رأى م/بدر نادى المهندسين لقربة من رمسيس ووسط البلد |
رد: أستفتاء عن موعد الإجتماع الثاني للرابطة.
اقتباس:
|
رد: أستفتاء عن موعد الإجتماع الثاني للرابطة.
اقتباس:
|
رد: أستفتاء عن موعد الإجتماع الثاني للرابطة.
اقتباس:
علي فكرة قبل ان اقول رايي في المكان يجب ان تعرفوا انه مش هايفرق معايا لاني من القاهرة و لكني احبذ ان يكون في وسط البلد تسهيلا للاخوة الذين يسكنون خارج نطاق القاهرة و تسهيلا للجميع تقبل مروري |
رد: أستفتاء عن موعد الإجتماع الثاني للرابطة.
اقتباس:
والله بس حضرتك تشرفنى ومهما عملت مش هنرد جزء من افضالك علينا وبعدين احنا هنجيب البنادق من الصبح ونطلع جزء يجيب الغدا هههههههههه ربنا يقدم ما فية الخير ويوفقنا للصالح تحياتى |
رد: أستفتاء عن موعد الإجتماع الثاني للرابطة.
[QUOTE=Consul;77789][size="3"][color="blue"][b]بارك الله فيك حبيب قلبي...مبادرة حلوة منك يا أبو بدر...قد القول وأبو الكرم...ويجعل بيت الخيرين عمار...مقبولة العزومة وتترد لك قريبا إن شاء الله...مش ممكن طبعا نكسفك ونرفض عزومتك...إنت مقامك عندنا عالي وكبير قوي...بس...أنا بأقول بس يعني فرضا لو جد في الأمور أمور...ولأي سبب تعذر تنفيذ ذلك...هناك شرط جزائي يا بطل...هو الإجتماع فعلا بعد المغرب...بس كلنا هانيجي صائمين ( مسلمين ومسيحيين ) من الصبح علشان نبل ريقنا معاك ويبقي فعلا جمعنا عيش وملح ( مجازا طبعا ) إنت أبو الكرم والكباب والحمام المحشي والمشوي ومايمنعش طبعا تحبيشة أسماك ومأكولات بحرية على جمبري جامبو وطبعا السلطات والمقبلات وفواتح الشهية ده غير المشروبات وماتقوليش عرقسوس ولا خروب...
حبيبى وحبيب الملايين احلى تدبيسة والله وفية ناس كتير هتفرح فيا (ولا اية يا استاذ كريم ) بس انا لاحظت من الاجتماع الاول ان الناس ما شاء الله عليهم اكيلة ويقدرو الاكل ههههههههههههه تحياتى |
رد: أستفتاء عن موعد الإجتماع الثاني للرابطة.
اقتباس:
سيادة القنصل .. نورتنا يا فندم و الله ... و الله أ / بدر ... صمم ، و ألح ، و أصر علي العزومة دي .. و قولت له يا بدر بيه ده إجتماع .. الناس مش رايحة تاكل ... قال لاااااااا .. لازم أعزمكم ... فقلت له ... طيب ... أنت حر ... براحتك. ههههههه أنا بهزر طبعا ... بدر أخ كبير لي .. و مرة تانية شرفتني يا سيادة القنصل و في إنتظار حضرتك في الإجتماع إن شاء الله. |
رد: أستفتاء عن موعد الإجتماع الثاني للرابطة.
يعنى انت عايز تقوللى ان الاجتماع مبيبقاش فية اكل
ولا حتى حتة جاتوة ههههههههه يبقى مش جاى هههههه او هجيب ساندوتشات معايا تحياتى |
رد: أستفتاء عن موعد الإجتماع الثاني للرابطة.
والله حبيب قلبي يا أبو بدر ده من حظك بس...وعلشان تعرف قد إيه ربنا بيحبك...كلنا بسم الله ما شاء الله لا قوة إلا بالله...من الأوزان إللي قلبك يحبها...وأحب أطمنك أقل واحد فينا يقوم بقدرة فول تأكل حي لواحده...خمسة وخميسة...مش شباب اليومين دول المسلوعين إلل مأكلوش السمن البلدي ولا الحمام بالفريك...الله يكون في عونهم...عايشين على الفيتامينات والمقويات...تقل جيبك حبيب قلبي...ضيوفك كلهم وزنهم ثقيل...ما يعرفوش الشيبسي والباتيه والساليزون والكرواسان والحاجات النقنقة دي...تقال وراسخين على الأرض...زي الوتد...مش بأقوللك...ليهم وزنهم وبالتالي إحترامهم...خالص تحياتي...
|
رد: أستفتاء عن موعد الإجتماع الثاني للرابطة.
اقتباس:
|
رد: أستفتاء عن موعد الإجتماع الثاني للرابطة.
اقتباس:
والله المنتدى بينور بوجودك سعادة القنصل تحياتى |
رد: أستفتاء عن موعد الإجتماع الثاني للرابطة.
اقتباس:
|
رد: أستفتاء عن موعد الإجتماع الثاني للرابطة.
اقتباس:
أشوفك علي خير إن شاء الله . |
رد: أستفتاء عن موعد الإجتماع الثاني للرابطة.
اقتباس:
تحبو تاكلو اية على الغداء وجبة كنتاكى فتة ارز ولحمة وممبار وعكاوي خضار سوتية وعلبة ذبادى تروح خفيف علشان تعرف تتغدى مع اسرتك تحياتى |
رد: أستفتاء عن موعد الإجتماع الثاني للرابطة.
اقتباس:
أنت فكرتني بمثل بيقول .. ( تتعشي ولا تنام خفيف ... تشرب شاي ولا منتاش كييف ) .. يا باشا بصلة المحب خروف .. و أحنا راضيين باللي حضرتك تقدر عليه. تحياتي لك. |
رد: أستفتاء عن موعد الإجتماع الثاني للرابطة.
اقتباس:
تحياتى وربنا يجمعنا على خير ان شاء الله |
رد: أستفتاء عن موعد الإجتماع الثاني للرابطة.
اقتباس:
مش كل الجيل الصاعد (ملسوعين) و عايشين على الفيتامينات حضرتك لو شوفتنى هتقول ده محتاج تغذية ... بس اوضحلك السر ده لزوم التمويه للصياد المحترف ههههههههههههههه تحياتى |
رد: أستفتاء عن موعد الإجتماع الثاني للرابطة.
اقتباس:
|
رد: أستفتاء عن موعد الإجتماع الثاني للرابطة.
اقتباس:
تحياتى |
رد: أستفتاء عن موعد الإجتماع الثاني للرابطة.
اقتباس:
|
رد: أستفتاء عن موعد الإجتماع الثاني للرابطة.
سيادة القنصل احب اقولك ان ابو بدر لو شافنى باكول هيحلف ميعزمش حد تانى ههههههههههههههههههههههههههه
|
رد: أستفتاء عن موعد الإجتماع الثاني للرابطة.
اقتباس:
|
رد: أستفتاء عن موعد الإجتماع الثاني للرابطة.
اقتباس:
|
رد: أستفتاء عن موعد الإجتماع الثاني للرابطة.
اقتباس:
اقتباس:
اقتباس:
اقتباس:
اقتباس:
اقتباس:
شكرا لمشاركتكم جميعا ... و نلتقي علي خير إن شاء الله .. |
رد: أستفتاء عن موعد الإجتماع الثاني للرابطة.
باقي أسبوع علي الإجتماع الثاني للرابطة.
صور من الإجتماع الأول للرابطة : |
رد: أستفتاء عن موعد الإجتماع الثاني للرابطة.
أخوكم مصطفى أنا أتفق مع سعادة القنصل على الميعاد يوم الجمعة الموافق 29-4-2011 والمكان أتمنى أن تبلغونى برقم 0101410431 ويشرفنى معرفتكم وصداقتكم
|
رد: أستفتاء عن موعد الإجتماع الثاني للرابطة.
اقتباس:
|
رد: أستفتاء عن موعد الإجتماع الثاني للرابطة.
يشرفنى الأنضمام لرابطه تضم هذه الكوكبه من الأعضاء المحترمين و أهتقد أن الدائرى أكثر مكان مناسب للوصول اليه من كل سكان القاهره و المحافظات الأخرى و لا تنسوا أن وقت أنتهاء الأجتماع ستكون الشوارع ممتلئه و بالتالى فوسط البلد أسوأ مكان ممكن... و أرجوا أن يكون هناك مكان للركن لهذا العدد من السيارات و الذى بالتأكيد لن يتوفر فى وسط البلد.
|
رد: أستفتاء عن موعد الإجتماع الثاني للرابطة.
اقتباس:
شكرا لكلام حضرتك .. و إن شاء الله نتيجة الأستفتاء سأقوم بإعلانها يوم الأثنين القادم إن شاء الله لتحديد المكان. موعدنا يوم الجمعة القادم إن شاء الله .. 29/4/2011 ... و شكرا لكم. |
رد: أستفتاء عن موعد الإجتماع الثاني للرابطة.
والله حبايب قلبي أنا بأسمع إن في مشاكل على الدائري من بلطجية وعصابات وقطاع طرق...وأنا عن نفسي لا أعرف أين مكان كافيتيريا الربوة دي...يا ريت تخلوها في نادي وفندق النصر الذي تقابلنا فيه المرة الماضية...قريب وإبن حلال ومنور وأمان ويعتبر برضو وسط البلد...وحتى الجو قلب ببرد تاني اليومين دول...يعني ممكن تلاقوا جليد على قمة المقطم...وبصراحة العضمة كبيرة ما تستحملش...بلاش فضايح إعملو معروف مش عايز أتكلم...إن شاء الله هآجي في أي مكان وبأي وضع حتي لو هآجي في عربية أسعاف...خالص تحياتي...
|
رد: أستفتاء عن موعد الإجتماع الثاني للرابطة.
سيادة القنصل تحياتي ... و بعدين أيه حكاية العضمة كبرت ... يا باشا أنت خايف من الحسد و لا أيه ؟!!!
و بالنسبة لفندق النصر ... أنا أضم صوتي لصوتك ... فأنا كعضو أرشح هذا المكان .. بس ميمنعش لو رغبه الأغلبية تكون الربوة أنا معنديش مشاكل .. و ربنا يقدم اللي فية الخير. |
رد: أستفتاء عن موعد الإجتماع الثاني للرابطة.
اقتباس:
|
رد: أستفتاء عن موعد الإجتماع الثاني للرابطة.
اقتباس:
|
رد: أستفتاء عن موعد الإجتماع الثاني للرابطة.
اقتباس:
تحياتي لك. |
رد: أستفتاء عن موعد الإجتماع الثاني للرابطة.
اقتباس:
|
رد: أستفتاء عن موعد الإجتماع الثاني للرابطة.
اقتباس:
|
رد: أستفتاء عن موعد الإجتماع الثاني للرابطة.
اقتباس:
|
| الساعة الآن 05:21 AM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir