الصيد فى مصر

الصيد فى مصر (http://www.egyhunt.net/index.php)
-   الموضوعات العامه (http://www.egyhunt.net/forumdisplay.php?f=86)
-   -   للأهمية ... تم تحديد المكان و الزمان للإجتماع الثاني للرابطة. (http://www.egyhunt.net/showthread.php?t=7758)

dr_mohasan 11-04-29 12:36 AM

رد: للأهمية ... تم تحديد المكان و الزمان للإجتماع الثاني للرابطة.
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة هشام سمير (المشاركة 84890)
يا جماعه فيه اكتر من 6 اشخاص اتصلو بيا بسيجلو اتعرضهم على المكان انه بعيد جداً عنهم ايه رأيكم
وموصينى كمان بعمل موضوع آخر

طيب يا باشا ليه الإخوة اللى اتصلوا بيك ماكلفوش خاطرهم وشاركوا فى الاستفتاء من الاول ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

بدر 11-04-29 12:39 AM

رد: للأهمية ... تم تحديد المكان و الزمان للإجتماع الثاني للرابطة.
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة dr_mohasan (المشاركة 84909)
طيب يا باشا ليه الإخوة اللى اتصلوا بيك ماكلفوش خاطرهم وشاركوا فى الاستفتاء من الاول ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

الاخ الفاضل
د محسن
كلامك صحيح 100 فى ال100 بس عدم مشاركة الناس فى الاستفتاء جعل المشارك بمكان الربوة يفوز بالتزكية
ومعظم الناس لم تطرح مكان بديل
على العموم قدر الله وما شاء فعل
تحياتى

dr_mohasan 11-04-29 12:46 AM

رد: للأهمية ... تم تحديد المكان و الزمان للإجتماع الثاني للرابطة.
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة بدر (المشاركة 84912)
الاخ الفاضل
د محسن
كلامك صحيح 100 فى ال100 بس عدم مشاركة الناس فى الاستفتاء جعل المشارك بمكان الربوة يفوز بالتزكية
ومعظم الناس لم تطرح مكان بديل
على العموم قدر الله وما شاء فعل
تحياتى

تحياتى لحضرتك يا أستاذ بدر
الناس المعترضة على المكان حاجة من اتنين
اما انهم لم يكلفوا نفسهم عناء الاهتمام والمشاركة من الأول ولم يقدروا جهد الأستاذ كريم فى التنظيم
أو انهم شاركوا ولكن كان هناك اغلبية للرأى الآخر
وفى الحالتين يجب ان ننفذ ما اتفقنا عليه وننفذ رأى الأغلبية ونتمسك بالنظام لأن أى تغيير فى هذا الوقت المتأخر سوف ينسف الموضوع من أساسه
وعموما من المستحيل ان يكون هناك مكان يرضى عنه الجميع , فلنحترم رأى الناس اللى اهتموا وشاركوا من الأول
خالص تحياتى واحترامى وتقديرى لحضرتك ولجميع الزملاء فى المنتدى

هشام سمير 11-04-29 12:49 AM

رد: للأهمية ... تم تحديد المكان و الزمان للإجتماع الثاني للرابطة.
 
يا دكتور محسن كل الاخوه اللى اتصلو بيا لتسجيل اعتراضهم من الاخوه القدامى فى المنتدى ولابد من تواجدهم معنا
ولكن كحالنا جميعاً ان كل فرد ظن ان هذا الرأى رأى الغالبيه من الاعضاء مع العلم انه من الممكن ان الاخ الذى قم بطرح مكان الربوه لن يكون موجود

بدر 11-04-29 12:50 AM

رد: للأهمية ... تم تحديد المكان و الزمان للإجتماع الثاني للرابطة.
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة dr_mohasan (المشاركة 84917)
تحياتى لحضرتك يا أستاذ بدر
الناس المعترضة على المكان حاجة من اتنين
اما انهم لم يكلفوا نفسهم عناء الاهتمام والمشاركة من الأول ولم يقدروا جهد الأستاذ كريم فى التنظيم
أو انهم شاركوا ولكن كان هناك اغلبية للرأى الآخر
وفى الحالتين يجب ان ننفذ ما اتفقنا عليه وننفذ رأى الأغلبية ونتمسك بالنظام لأن أى تغيير فى هذا الوقت المتأخر سوف ينسف الموضوع من أساسه
وعموما من المستحيل ان يكون هناك مكان يرضى عنه الجميع , فلنحترم رأى الناس اللى اهتموا وشاركوا من الأول
خالص تحياتى واحترامى وتقديرى لحضرتك ولجميع الزملاء فى المنتدى

يافندم والله انا متفق معاك وكلامك سليم
ونلقاك على خير ان شاء الله
تحياتى

هشام سمير 11-04-29 12:51 AM

رد: للأهمية ... تم تحديد المكان و الزمان للإجتماع الثاني للرابطة.
 
الاخوه الافاضل ارجو من الجميع متابعة الموضوع صباحاً حتى يتم معرفة القرار الذى توصلنا اليه.........
طبعاً تم تغير المكان
ولكن الاختلاف فى الميعاد هل هو ثابت كما هو ام انه سيؤجل.........

dr_mohasan 11-04-29 12:58 AM

رد: للأهمية ... تم تحديد المكان و الزمان للإجتماع الثاني للرابطة.
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة هشام سمير (المشاركة 84918)
يا دكتور محسن كل الاخوه اللى اتصلو بيا لتسجيل اعتراضهم من الاخوه القدامى فى المنتدى ولابد من تواجدهم معنا
ولكن كحالنا جميعاً ان كل فرد ظن ان هذا الرأى رأى الغالبيه من الاعضاء مع العلم انه من الممكن ان الاخ الذى قم بطرح مكان الربوه لن يكون موجود

اذا كان الإخوة اللى اعترضوا كلهم من الإخوة القدامى , فكان من الأجدر بهم أن يشاركوا من البداية ويقولوا رأيهم وقت أن كان باب المناقشة مفتوح والذى ظل مفتوحا لأكثر من شهر لمناقشة المكان , وكان اجدر بهم أن تكون لهم المبادرة و ان يقودوا الموضوع ويساعدوا فى تنظيمه بدلاً من الإنتظار كل هذا الوقت ليقولوا رأيهم

اذا كان وجود هؤلاء الإخوة (مع خالص احترامى وتقديرى لهم) مهم جدا , فالأهم جدا جدا جدا هو وجود نظــــــــــــام نسير عليه جميعا , لأن وجود النظام أهم كثييييييييييييراً من وجود أى شخص مهما كانت درجة خبرته وأهميته

أؤكد لسيادتك أننا اذا فتحنا باب المناقشة من الآن للاجتماع القادم (بعد شهر بأمر الله) فسوف نأتى بعد هذا الشهر من الآن ونقف نفس الموقف , ناس موافقة وناس معترضة , طالما اننا لا نرضى بنظام محدد نسير عليه

خالص احترامى وتقديرى لحضرتك أهشام سمير

dr_mohasan 11-04-29 01:02 AM

رد: للأهمية ... تم تحديد المكان و الزمان للإجتماع الثاني للرابطة.
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة بدر (المشاركة 84919)
يافندم والله انا متفق معاك وكلامك سليم
ونلقاك على خير ان شاء الله
تحياتى

بارك الله فيك يا سيدى

braveheart 11-04-29 03:00 PM

رد: للأهمية ... تم تحديد المكان و الزمان للإجتماع الثاني للرابطة.
 
نظرا لصعوبة تعديل او تغيير المكان المحدد للاجتماع فسيظل الوضع كما هو علية و ذلك لضيـــق الوقــت و نلقاكم على خـــــير ...

dr_mohasan 11-04-29 03:08 PM

رد: للأهمية ... تم تحديد المكان و الزمان للإجتماع الثاني للرابطة.
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة braveheart (المشاركة 85221)
نظرا لصعوبة تعديل او تغيير المكان المحدد للاجتماع فسيظل الوضع كما هو علية و ذلك لضيـــق الوقــت و نلقاكم على خـــــير ...

على بركة الله

HANINIE 11-04-29 05:58 PM

رد: للأهمية ... تم تحديد المكان و الزمان للإجتماع الثاني للرابطة.
 
كنت اتمنى حضور هذه الاجتماع على الأقل للتعرف بالأعضاء لاكن ظروفى غير مناسبة اليوم فاباءذن الله نلتقى فى فرصة اخرى ورجاء موفتنا بكل جديد

مصراويي 11-04-30 01:06 AM

رد: للأهمية ... تم تحديد المكان و الزمان للإجتماع الثاني للرابطة.
 
ماتنسوش أهل اسكندرية في الاجتماع وياريت تقدرو توصلولنا كارنيهات الرابطة ده لو قدرنا نعملها لإنها فكرة ممتازة

mdfd5 11-04-30 01:22 AM

رد: للأهمية ... تم تحديد المكان و الزمان للإجتماع الثاني للرابطة.
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة هشام سمير (المشاركة 84918)
يا دكتور محسن كل الاخوه اللى اتصلو بيا لتسجيل اعتراضهم من الاخوه القدامى فى المنتدى ولابد من تواجدهم معنا
ولكن كحالنا جميعاً ان كل فرد ظن ان هذا الرأى رأى الغالبيه من الاعضاء مع العلم انه من الممكن ان الاخ الذى قم بطرح مكان الربوه لن يكون موجود

مع العلم لدخولي المنتدى اليوم بالصدفة و الله أعلم اني قرأت هذه الردود فور دخولي المنتدى أيضاً بالصدفة
و لو تعلمون رغبتي الشديدة للتعرف و الصداقة على الصيادين ذووي الخبرة نظراً لثمن الصداقة في الدنيا و لخبرتي الضئيلة
و حسبما رأيت أني من قمت باقتراح هذا المكان بناءاً على اجتماعات منتديات أخرى في مجالات أخرى غير الأسلحة
فإني أعتذر من عدم مجيئي لظروف غير إرداية مني و هي وفاة جدي رحمه الله الذي أعيش معه

أرجو تقبل اعتذاري بصدر رحب و الدعاء لجدي بالرحمة و الجنة
و شكراً

dr_mohasan 11-04-30 01:27 AM

رد: للأهمية ... تم تحديد المكان و الزمان للإجتماع الثاني للرابطة.
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mdfd5 (المشاركة 85636)
مع العلم لدخولي المنتدى اليوم بالصدفة و الله أعلم اني قرأت هذه الردود فور دخولي المنتدى أيضاً بالصدفة
و حسبما رأيت أني من قمت باقتراح هذا المكان بناءاً على اجتماعات منتديات أخرى في مجالات أخرى غير الأسلحة
فإني أعتذر من عدم مجيئي لظروف غير إرداية مني و هي وفاة جدي رحمه الله الذي أعيش معه

أرجو تقبل اعتذاري بصدر رحب و الدعاء لجدي بالرحمة و الجنة
و شكراً

اللهم ارحمه واغفر له وأسكنه الفردوس الأعلى برحمتك يا أرحم الراحمين
نتقابل على خير ان شاء الله فى الإجتماع القادم

بدر 11-04-30 01:27 AM

رد: للأهمية ... تم تحديد المكان و الزمان للإجتماع الثاني للرابطة.
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mdfd5 (المشاركة 85636)
مع العلم لدخولي المنتدى اليوم بالصدفة و الله أعلم اني قرأت هذه الردود فور دخولي المنتدى أيضاً بالصدفة
و حسبما رأيت أني من قمت باقتراح هذا المكان بناءاً على اجتماعات منتديات أخرى في مجالات أخرى غير الأسلحة
فإني أعتذر من عدم مجيئي لظروف غير إرداية مني و هي وفاة جدي رحمه الله الذي أعيش معه

أرجو تقبل اعتذاري بصدر رحب و الدعاء لجدي بالرحمة و الجنة
و شكراً

الاخ الفاضل
البقاء لله وربنا يغفر للفقيد ويلهمكم الصبر
وربنا يجازيك خير لاختيار المكان رغم اعتراضنا علية فى البداية وانتظارك لتوقيع اقصى عقوبة ولكن الحمد لله عدت بسلام واستمتعنا بالصحبة الطيبة وافتقدناك معنا اليوم
ومرة تانية تقبل تعازينا

mdfd5 11-04-30 01:37 AM

رد: للأهمية ... تم تحديد المكان و الزمان للإجتماع الثاني للرابطة.
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة بدر (المشاركة 85641)
الاخ الفاضل
البقاء لله وربنا يغفر للفقيد ويلهمكم الصبر
وربنا يجازيك خير لاختيار المكان رغم اعتراضنا علية فى البداية وانتظارك لتوقيع اقصى عقوبة ولكن الحمد لله عدت بسلام واستمتعنا بالصحبة الطيبة وافتقدناك معنا اليوم
ومرة تانية تقبل تعازينا

اختياري للمكان كان اقتراااح و كان عليه إقبال من قبل منتديات السيارات؛ فلذلك اقترحت المكان، و الصراحة أني فوجئت بموافقة الأغلبية عليه في الاستفتاء
و مع العلم أني اشتريت الكورال بناءاً على استشارتك و لكني للأسف لم أجد الوقت لاستعمالها نظراً للظروف التي مريت بها
و أتمنى اسنخدام الرأفة في العقوبة تحت بند الزمالة في النقابة المهنية

بدر 11-04-30 01:41 AM

رد: للأهمية ... تم تحديد المكان و الزمان للإجتماع الثاني للرابطة.
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mdfd5 (المشاركة 85650)
اختياري للمكان كان اقتراااح و كان عليه إقبال من قبل منتديات السيارات؛ فلذلك اقترحت المكان، و الصراحة أني فوجئت بموافقة الأغلبية عليه في الاستفتاء
و مع العلم أني اشتريت الكورال بناءاً على استشارتك و لكني للأسف لم أجد الوقت لاستعمالها نظراً للظروف التي مريت بها
و أتمنى اسنخدام الرأفة في العقوبة تحت بند الزمالة في النقابة المهنية

يا فندم واحنا فعلا سيبنا الاجتماع بتاعنا وانضمينا لمنتدى السيارات كانو عاملين اجتماع اليوم يعنى كنوع من التغيير هههههههههههه
وانا فعلا افتكرت استفسارك ومراسلاتك بس مين ال......... اللى قالك تجيب الكرال ههههههههه
وخسارتنا اليوم عدم تشريفك لينا بس الحمد لله انك لم تحضر ههههههههههه
لان الناس كلها كانت لاخر لحظة فى انتظارك
للترحيب بيك طبعا ههههههههههه
تحياتى

سيدخالد 11-04-30 01:43 AM

رد: للأهمية ... تم تحديد المكان و الزمان للإجتماع الثاني للرابطة.
 
انا ايضا من اعترض على المكان ولكن كان فى نيتى الذهاب والحضور اليكم ولكن كانت الظروف اقوى منى واعتذر وبشدة والقاكم فى الاجتماع القادم وفقكم الله واياكم

بدر 11-04-30 01:45 AM

رد: للأهمية ... تم تحديد المكان و الزمان للإجتماع الثاني للرابطة.
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة سيدخالد (المشاركة 85661)
انا ايضا من اعترض على المكان ولكن كان فى نيتى الذهاب والحضور اليكم ولكن كانت الظروف اقوى منى واعتذر وبشدة والقاكم فى الاجتماع القادم وفقكم الله واياكم

لعل المانع خير يا استاذ سيد والجايات اكتر من الرايحات
تحياتى

سيدخالد 11-04-30 01:47 AM

رد: للأهمية ... تم تحديد المكان و الزمان للإجتماع الثاني للرابطة.
 
فى الحقيقة يا اخ بدر علمت بانك غير موجود فقررت التخلى عن الحضور لعدم وجود شخصكم الغالى هههههه والمرة القادمة نلتقى على خير ويكون المكان عندك فى اكتوبر

بدر 11-04-30 01:49 AM

رد: للأهمية ... تم تحديد المكان و الزمان للإجتماع الثاني للرابطة.
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة سيدخالد (المشاركة 85664)
فى الحقيقة يا اخ بدر علمت بانك غير موجود فقررت التخلى عن الحضور لعدم وجود شخصكم الغالى هههههه والمرة القادمة نلتقى على خير ويكون المكان عندك فى اكتوبر

لا يا فندم انا حضرت الاجتماع وطبعا حاسبت الناس على البنزين ههههههههه
والمرة القادمة عندى فى اكتوبر وسيادتك تنور من غير اى اجتماع
تحياتى

mdfd5 11-04-30 01:54 AM

رد: للأهمية ... تم تحديد المكان و الزمان للإجتماع الثاني للرابطة.
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة بدر (المشاركة 85657)
يا فندم واحنا فعلا سيبنا الاجتماع بتاعنا وانضمينا لمنتدى السيارات كانو عاملين اجتماع اليوم يعنى كنوع من التغيير هههههههههههه
وانا فعلا افتكرت استفسارك ومراسلاتك بس مين ال......... اللى قالك تجيب الكرال ههههههههه
وخسارتنا اليوم عدم تشريفك لينا بس الحمد لله انك لم تحضر ههههههههههه
لان الناس كلها كانت لاخر لحظة فى انتظارك
للترحيب بيك طبعا ههههههههههه
تحياتى

هتحسسني بالذنب عشان اقترحت المكان مع اني دخلت بصوتي في الاستفتاء مرة واحدة عشان الحبر الفوسفوري زي ما حضرتك عارف
و المرة الجاية هبقى أقترح تكون في 6 أكتوبر و المشاريب عليك طبعاً عشان الناس هتيجي عطشانة من الحر

بدر 11-04-30 01:58 AM

رد: للأهمية ... تم تحديد المكان و الزمان للإجتماع الثاني للرابطة.
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mdfd5 (المشاركة 85667)
هتحسسني بالذنب عشان اقترحت المكان مع اني دخلت بصوتي في الاستفتاء مرة واحدة عشان الحبر الفوسفوري زي ما حضرتك عارف
و المرة الجاية هبقى أقترح تكون في 6 أكتوبر و المشاريب عليك طبعاً عشان الناس هتيجي عطشانة من الحر

ما هو دة اللى مجننى ان دية المشاركة الوحيدة باقتراح المكان وفوزت بالتزكية هههههههههههه
بس والله مكان جميل يعنى مفيش شمس وهوا وعواصف وكمان مطرت علينا ههههههههه
والمرة الجاية هتكون عندك فى البيت علشان تصلح غلتطك للمرة الاولى ههههه يعنى مش اكتوبر
تحياتى يا مهندس المستقبل ان شاء اللة

mdfd5 11-04-30 02:01 AM

رد: للأهمية ... تم تحديد المكان و الزمان للإجتماع الثاني للرابطة.
 
مش هتفرق كتير
تنور في مدينة الرحاب
اهو الواحد يوفر البنزين عشان معايا بيجو 505 2000cc و كربراتير و مبيعجبهاش غير بنزين 92

بدر 11-04-30 02:03 AM

رد: للأهمية ... تم تحديد المكان و الزمان للإجتماع الثاني للرابطة.
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mdfd5 (المشاركة 85673)
مش هتفرق كتير
تنور في مدينة الرحاب
اهو الواحد يوفر البنزين عشان معايا بيجو 505 2000cc و كربراتير و مبيعجبهاش غير بنزين 92

ماشى وانا معايا كارت زائر من اخويا علشان عندك فى الرحاب يعنى معندكش حجة واللى هتوفرة فى البنزين هتدفعه فى الاكل يعنى انت اللى كسبان ههههههه

mdfd5 11-04-30 02:09 AM

رد: للأهمية ... تم تحديد المكان و الزمان للإجتماع الثاني للرابطة.
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة بدر (المشاركة 85675)
ماشى وانا معايا كارت زائر من اخويا علشان عندك فى الرحاب يعنى معندكش حجة واللى هتوفرة فى البنزين هتدفعه فى الاكل يعنى انت اللى كسبان ههههههه

انت بتزنقني بقه:confused:
و انا بقولك تنور و لو على موضوع الأكل بسيطة قوي و ليك عندي مكان تروح منه بغية حمام:D
بس متقولش بقى لحد عشان ملاقيش المنتدى كله بيخبط على باب البيت;)

بدر 11-04-30 02:11 AM

رد: للأهمية ... تم تحديد المكان و الزمان للإجتماع الثاني للرابطة.
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mdfd5 (المشاركة 85679)
انت بتزنقني بقه
و انا بقولك تنور و لو على موضوع الأكل بسيطة قوي و ليك عندي مكان تروح منه بغية حمام
بس متقولش بقى لحد عشان ملاقيش المنتدى كله بيخبط على باب البيت;)

على فكرة عندكم فى النادى كمية طيور ملهاش حل بس هتدخل ازاي بالبندقية

mdfd5 11-04-30 02:18 AM

رد: للأهمية ... تم تحديد المكان و الزمان للإجتماع الثاني للرابطة.
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة بدر (المشاركة 85680)
على فكرة عندكم فى النادى كمية طيور ملهاش حل بس هتدخل ازاي بالبندقية

و انا عندي جنينة عند مدخل العمارة فيها كمية تغدي بيت يومين
بس الجيش متمركز قريب مني (الواضح ان في حد بلغ عني و عايزين يمسكوني ملتبس) و الأمن بيقول ممنوع و اللي يقول معرفش، و فكرت أصطاد الأمن عشان آخد راحتي مع اليمام بس الجيش كابس على نفسي
و المكان اللي بقولك عليه في التجمع (جنب الرحاب) و خلي بالك عشان قلت غية حمام مش يمام
و ليك عندي جراب آلة موسيقية (ناي) متفصلة للكورال تخش بيه الناااادي عشان محدش يتكلم و انت بتعزف للطيور

Axel 11-04-30 10:28 AM

رد: للأهمية ... تم تحديد المكان و الزمان للإجتماع الثاني للرابطة.
 
للأسف مقدرتش اجي نظرا لظروفي و اللي زودها شوية البلطجية و الاهالي اللي قطعوا طريق الدائري عند المرج الجديدة فعقبال ما وصلت الزهراء كانت حوالي 8

و ان شاء الله تتعوض المرة الجاية بس يا سلام لو تبقي في الربوة برده ههههه

و استاذ mdfd5 حضرتك معانا في نايل موتورز و لا ايه ؟؟

mdfd5 11-04-30 10:46 AM

رد: للأهمية ... تم تحديد المكان و الزمان للإجتماع الثاني للرابطة.
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة axel (المشاركة 85809)

و استاذ mdfd5 حضرتك معانا في نايل موتورز و لا ايه ؟؟

أنا في نايل موتورز أكثر من سنتين و بنفس الاسم

braveheart 11-04-30 10:58 AM

رد: للأهمية ... تم تحديد المكان و الزمان للإجتماع الثاني للرابطة.
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mdfd5 (المشاركة 85687)
و انا عندي جنينة عند مدخل العمارة فيها كمية تغدي بيت يومين
بس الجيش متمركز قريب مني (الواضح ان في حد بلغ عني و عايزين يمسكوني ملتبس) و الأمن بيقول ممنوع و اللي يقول معرفش، و فكرت أصطاد الأمن عشان آخد راحتي مع اليمام بس الجيش كابس على نفسي
و المكان اللي بقولك عليه في التجمع (جنب الرحاب) و خلي بالك عشان قلت غية حمام مش يمام
و ليك عندي جراب آلة موسيقية (ناي) متفصلة للكورال تخش بيه الناااادي عشان محدش يتكلم و انت بتعزف للطيور

أمســــــــــــــــــــــــــك ... mdfd5 باشــــــــا ... الراجل بتاع الربوة أهو يا جماااااااااعة ... ههههههههههههههه.

خلي بالك حكاية الجيش دي مش صدفة ... أكيد الناس بلغت عنك ... ههههههه

و أولا و أخيرا .. البقاء لله ... و رحم الله جدك و أسكنة فسيح جناتة .. أنا بس حبيت أخرجك من أحزانك في البداية .

تحياتي لك.


mdfd5 11-04-30 11:16 AM

رد: للأهمية ... تم تحديد المكان و الزمان للإجتماع الثاني للرابطة.
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة braveheart (المشاركة 85829)


أمســــــــــــــــــــــــــك ... Mdfd5 باشــــــــا ... الراجل بتاع الربوة أهو يا جماااااااااعة ... ههههههههههههههه.

خلي بالك حكاية الجيش دي مش صدفة ... أكيد الناس بلغت عنك ... ههههههه

و أولا و أخيرا .. البقاء لله ... و رحم الله جدك و أسكنة فسيح جناتة .. أنا بس حبيت أخرجك من أحزانك في البداية .

تحياتي لك.



و الواضح كمان ان في جائزة للي يمسكني
و في حاجة مش فاهمها،و هي ازاي تم اختيار كافتريا الربوة بالاستفتاء و الأعضاء كلها معترضة على المكان

braveheart 11-04-30 11:28 AM

رد: للأهمية ... تم تحديد المكان و الزمان للإجتماع الثاني للرابطة.
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mdfd5 (المشاركة 85853)
و الواضح كمان ان في جائزة للي يمسكني
و في حاجة مش فاهمها،و هي ازاي تم اختيار كافتريا الربوة بالاستفتاء و الأعضاء كلها معترضة على المكان

ههههههه ... و الله منا عارف ... و الأغرب بقي إن محدش من اللي أختار الربوة جه ... و لذلك لن يتم الأستفتاء بعد ذلك علي المكان ... و اللي عاوز يشرفنا أهلا به.
و الخبر العاجل و الحصري ... ( ده لأنك أنت صاحب الأقتراح بتاع المكان .. هههههههه ) ... إن الكارنيهات هتطلع خلاص إن شاء الله قريبا جدا.

taimour 11-04-30 08:49 PM

رد: للأهمية ... تم تحديد المكان و الزمان للإجتماع الثاني للرابطة.
 
السادة الافاضل000 ربنا انشاء اللة يجمعكم دايما على خير و يا ريت اكون معاكم الاجتماع القادم أنشاء اللة0
تيمور

braveheart 11-05-01 10:21 AM

رد: للأهمية ... تم تحديد المكان و الزمان للإجتماع الثاني للرابطة.
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة taimour (المشاركة 86234)
السادة الافاضل000 ربنا انشاء اللة يجمعكم دايما على خير و يا ريت اكون معاكم الاجتماع القادم أنشاء اللة0
تيمور

إن شاء الله ... شكرا لللمشاركة.

hema777h 11-05-01 02:10 PM

رد: للأهمية ... تم تحديد المكان و الزمان للإجتماع الثاني للرابطة.
 
[B][B][COLOR="Blue"][QUOTE]اسف جدااااا علي عدم حضوري بسبب احتراق ضفيرة الكهرباء في الموتسيكل عندي واتصلت rock وبلغتو الي حصل هو مالكوش ولا اية باذن اللة المرة الجية هتشرف بالتعرف عليكم باذن اللة والبقاء للة في وفاء جد زميلانا في المنتدي
Mdfd5 وندعو اللة ان يسكنة فسيح جناتة .............

braveheart 11-05-01 02:13 PM

رد: للأهمية ... تم تحديد المكان و الزمان للإجتماع الثاني للرابطة.
 
[quote=hema777h;86802][B][B][COLOR="Blue"]
اقتباس:

اسف جدااااا علي عدم حضوري بسبب احتراق ضفيرة الكهرباء في الموتسيكل عندي واتصلت rock وبلغتو الي حصل هو مالكوش ولا اية باذن اللة المرة الجية هتشرف بالتعرف عليكم باذن اللة والبقاء للة في وفاء جد زميلانا في المنتدي
Mdfd5 وندعو اللة ان يسكنة فسيح جناتة .............
تمام حضرتك هو قال لنا ... و نتشرف بيك في الإجتماع المقبل إن شاء الله.


الساعة الآن 11:43 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir