![]() |
رد: للأهمية ... تم تحديد المكان و الزمان للإجتماع الثاني للرابطة.
اقتباس:
|
رد: للأهمية ... تم تحديد المكان و الزمان للإجتماع الثاني للرابطة.
اقتباس:
د محسن كلامك صحيح 100 فى ال100 بس عدم مشاركة الناس فى الاستفتاء جعل المشارك بمكان الربوة يفوز بالتزكية ومعظم الناس لم تطرح مكان بديل على العموم قدر الله وما شاء فعل تحياتى |
رد: للأهمية ... تم تحديد المكان و الزمان للإجتماع الثاني للرابطة.
اقتباس:
الناس المعترضة على المكان حاجة من اتنين اما انهم لم يكلفوا نفسهم عناء الاهتمام والمشاركة من الأول ولم يقدروا جهد الأستاذ كريم فى التنظيم أو انهم شاركوا ولكن كان هناك اغلبية للرأى الآخر وفى الحالتين يجب ان ننفذ ما اتفقنا عليه وننفذ رأى الأغلبية ونتمسك بالنظام لأن أى تغيير فى هذا الوقت المتأخر سوف ينسف الموضوع من أساسه وعموما من المستحيل ان يكون هناك مكان يرضى عنه الجميع , فلنحترم رأى الناس اللى اهتموا وشاركوا من الأول خالص تحياتى واحترامى وتقديرى لحضرتك ولجميع الزملاء فى المنتدى |
رد: للأهمية ... تم تحديد المكان و الزمان للإجتماع الثاني للرابطة.
يا دكتور محسن كل الاخوه اللى اتصلو بيا لتسجيل اعتراضهم من الاخوه القدامى فى المنتدى ولابد من تواجدهم معنا
ولكن كحالنا جميعاً ان كل فرد ظن ان هذا الرأى رأى الغالبيه من الاعضاء مع العلم انه من الممكن ان الاخ الذى قم بطرح مكان الربوه لن يكون موجود |
رد: للأهمية ... تم تحديد المكان و الزمان للإجتماع الثاني للرابطة.
اقتباس:
ونلقاك على خير ان شاء الله تحياتى |
رد: للأهمية ... تم تحديد المكان و الزمان للإجتماع الثاني للرابطة.
الاخوه الافاضل ارجو من الجميع متابعة الموضوع صباحاً حتى يتم معرفة القرار الذى توصلنا اليه.........
طبعاً تم تغير المكان ولكن الاختلاف فى الميعاد هل هو ثابت كما هو ام انه سيؤجل......... |
رد: للأهمية ... تم تحديد المكان و الزمان للإجتماع الثاني للرابطة.
اقتباس:
اذا كان وجود هؤلاء الإخوة (مع خالص احترامى وتقديرى لهم) مهم جدا , فالأهم جدا جدا جدا هو وجود نظــــــــــــام نسير عليه جميعا , لأن وجود النظام أهم كثييييييييييييراً من وجود أى شخص مهما كانت درجة خبرته وأهميته أؤكد لسيادتك أننا اذا فتحنا باب المناقشة من الآن للاجتماع القادم (بعد شهر بأمر الله) فسوف نأتى بعد هذا الشهر من الآن ونقف نفس الموقف , ناس موافقة وناس معترضة , طالما اننا لا نرضى بنظام محدد نسير عليه خالص احترامى وتقديرى لحضرتك أهشام سمير |
رد: للأهمية ... تم تحديد المكان و الزمان للإجتماع الثاني للرابطة.
اقتباس:
|
رد: للأهمية ... تم تحديد المكان و الزمان للإجتماع الثاني للرابطة.
نظرا لصعوبة تعديل او تغيير المكان المحدد للاجتماع فسيظل الوضع كما هو علية و ذلك لضيـــق الوقــت و نلقاكم على خـــــير ...
|
رد: للأهمية ... تم تحديد المكان و الزمان للإجتماع الثاني للرابطة.
اقتباس:
|
رد: للأهمية ... تم تحديد المكان و الزمان للإجتماع الثاني للرابطة.
كنت اتمنى حضور هذه الاجتماع على الأقل للتعرف بالأعضاء لاكن ظروفى غير مناسبة اليوم فاباءذن الله نلتقى فى فرصة اخرى ورجاء موفتنا بكل جديد
|
رد: للأهمية ... تم تحديد المكان و الزمان للإجتماع الثاني للرابطة.
ماتنسوش أهل اسكندرية في الاجتماع وياريت تقدرو توصلولنا كارنيهات الرابطة ده لو قدرنا نعملها لإنها فكرة ممتازة
|
رد: للأهمية ... تم تحديد المكان و الزمان للإجتماع الثاني للرابطة.
اقتباس:
و لو تعلمون رغبتي الشديدة للتعرف و الصداقة على الصيادين ذووي الخبرة نظراً لثمن الصداقة في الدنيا و لخبرتي الضئيلة و حسبما رأيت أني من قمت باقتراح هذا المكان بناءاً على اجتماعات منتديات أخرى في مجالات أخرى غير الأسلحة فإني أعتذر من عدم مجيئي لظروف غير إرداية مني و هي وفاة جدي رحمه الله الذي أعيش معه أرجو تقبل اعتذاري بصدر رحب و الدعاء لجدي بالرحمة و الجنة و شكراً |
رد: للأهمية ... تم تحديد المكان و الزمان للإجتماع الثاني للرابطة.
اقتباس:
نتقابل على خير ان شاء الله فى الإجتماع القادم |
رد: للأهمية ... تم تحديد المكان و الزمان للإجتماع الثاني للرابطة.
اقتباس:
البقاء لله وربنا يغفر للفقيد ويلهمكم الصبر وربنا يجازيك خير لاختيار المكان رغم اعتراضنا علية فى البداية وانتظارك لتوقيع اقصى عقوبة ولكن الحمد لله عدت بسلام واستمتعنا بالصحبة الطيبة وافتقدناك معنا اليوم ومرة تانية تقبل تعازينا |
رد: للأهمية ... تم تحديد المكان و الزمان للإجتماع الثاني للرابطة.
اقتباس:
و مع العلم أني اشتريت الكورال بناءاً على استشارتك و لكني للأسف لم أجد الوقت لاستعمالها نظراً للظروف التي مريت بها و أتمنى اسنخدام الرأفة في العقوبة تحت بند الزمالة في النقابة المهنية |
رد: للأهمية ... تم تحديد المكان و الزمان للإجتماع الثاني للرابطة.
اقتباس:
وانا فعلا افتكرت استفسارك ومراسلاتك بس مين ال......... اللى قالك تجيب الكرال ههههههههه وخسارتنا اليوم عدم تشريفك لينا بس الحمد لله انك لم تحضر ههههههههههه لان الناس كلها كانت لاخر لحظة فى انتظارك للترحيب بيك طبعا ههههههههههه تحياتى |
رد: للأهمية ... تم تحديد المكان و الزمان للإجتماع الثاني للرابطة.
انا ايضا من اعترض على المكان ولكن كان فى نيتى الذهاب والحضور اليكم ولكن كانت الظروف اقوى منى واعتذر وبشدة والقاكم فى الاجتماع القادم وفقكم الله واياكم
|
رد: للأهمية ... تم تحديد المكان و الزمان للإجتماع الثاني للرابطة.
اقتباس:
تحياتى |
رد: للأهمية ... تم تحديد المكان و الزمان للإجتماع الثاني للرابطة.
فى الحقيقة يا اخ بدر علمت بانك غير موجود فقررت التخلى عن الحضور لعدم وجود شخصكم الغالى هههههه والمرة القادمة نلتقى على خير ويكون المكان عندك فى اكتوبر
|
رد: للأهمية ... تم تحديد المكان و الزمان للإجتماع الثاني للرابطة.
اقتباس:
والمرة القادمة عندى فى اكتوبر وسيادتك تنور من غير اى اجتماع تحياتى |
رد: للأهمية ... تم تحديد المكان و الزمان للإجتماع الثاني للرابطة.
اقتباس:
و المرة الجاية هبقى أقترح تكون في 6 أكتوبر و المشاريب عليك طبعاً عشان الناس هتيجي عطشانة من الحر |
رد: للأهمية ... تم تحديد المكان و الزمان للإجتماع الثاني للرابطة.
اقتباس:
بس والله مكان جميل يعنى مفيش شمس وهوا وعواصف وكمان مطرت علينا ههههههههه والمرة الجاية هتكون عندك فى البيت علشان تصلح غلتطك للمرة الاولى ههههه يعنى مش اكتوبر تحياتى يا مهندس المستقبل ان شاء اللة |
رد: للأهمية ... تم تحديد المكان و الزمان للإجتماع الثاني للرابطة.
مش هتفرق كتير
تنور في مدينة الرحاب اهو الواحد يوفر البنزين عشان معايا بيجو 505 2000cc و كربراتير و مبيعجبهاش غير بنزين 92 |
رد: للأهمية ... تم تحديد المكان و الزمان للإجتماع الثاني للرابطة.
اقتباس:
|
رد: للأهمية ... تم تحديد المكان و الزمان للإجتماع الثاني للرابطة.
اقتباس:
و انا بقولك تنور و لو على موضوع الأكل بسيطة قوي و ليك عندي مكان تروح منه بغية حمام:D بس متقولش بقى لحد عشان ملاقيش المنتدى كله بيخبط على باب البيت;) |
رد: للأهمية ... تم تحديد المكان و الزمان للإجتماع الثاني للرابطة.
اقتباس:
|
رد: للأهمية ... تم تحديد المكان و الزمان للإجتماع الثاني للرابطة.
اقتباس:
بس الجيش متمركز قريب مني (الواضح ان في حد بلغ عني و عايزين يمسكوني ملتبس) و الأمن بيقول ممنوع و اللي يقول معرفش، و فكرت أصطاد الأمن عشان آخد راحتي مع اليمام بس الجيش كابس على نفسي و المكان اللي بقولك عليه في التجمع (جنب الرحاب) و خلي بالك عشان قلت غية حمام مش يمام و ليك عندي جراب آلة موسيقية (ناي) متفصلة للكورال تخش بيه الناااادي عشان محدش يتكلم و انت بتعزف للطيور |
رد: للأهمية ... تم تحديد المكان و الزمان للإجتماع الثاني للرابطة.
للأسف مقدرتش اجي نظرا لظروفي و اللي زودها شوية البلطجية و الاهالي اللي قطعوا طريق الدائري عند المرج الجديدة فعقبال ما وصلت الزهراء كانت حوالي 8
و ان شاء الله تتعوض المرة الجاية بس يا سلام لو تبقي في الربوة برده ههههه و استاذ mdfd5 حضرتك معانا في نايل موتورز و لا ايه ؟؟ |
رد: للأهمية ... تم تحديد المكان و الزمان للإجتماع الثاني للرابطة.
اقتباس:
|
رد: للأهمية ... تم تحديد المكان و الزمان للإجتماع الثاني للرابطة.
اقتباس:
خلي بالك حكاية الجيش دي مش صدفة ... أكيد الناس بلغت عنك ... ههههههه و أولا و أخيرا .. البقاء لله ... و رحم الله جدك و أسكنة فسيح جناتة .. أنا بس حبيت أخرجك من أحزانك في البداية . تحياتي لك. |
رد: للأهمية ... تم تحديد المكان و الزمان للإجتماع الثاني للرابطة.
اقتباس:
و الواضح كمان ان في جائزة للي يمسكني و في حاجة مش فاهمها،و هي ازاي تم اختيار كافتريا الربوة بالاستفتاء و الأعضاء كلها معترضة على المكان |
رد: للأهمية ... تم تحديد المكان و الزمان للإجتماع الثاني للرابطة.
اقتباس:
و الخبر العاجل و الحصري ... ( ده لأنك أنت صاحب الأقتراح بتاع المكان .. هههههههه ) ... إن الكارنيهات هتطلع خلاص إن شاء الله قريبا جدا. |
رد: للأهمية ... تم تحديد المكان و الزمان للإجتماع الثاني للرابطة.
السادة الافاضل000 ربنا انشاء اللة يجمعكم دايما على خير و يا ريت اكون معاكم الاجتماع القادم أنشاء اللة0
تيمور |
رد: للأهمية ... تم تحديد المكان و الزمان للإجتماع الثاني للرابطة.
اقتباس:
|
رد: للأهمية ... تم تحديد المكان و الزمان للإجتماع الثاني للرابطة.
[B][B][COLOR="Blue"][QUOTE]اسف جدااااا علي عدم حضوري بسبب احتراق ضفيرة الكهرباء في الموتسيكل عندي واتصلت rock وبلغتو الي حصل هو مالكوش ولا اية باذن اللة المرة الجية هتشرف بالتعرف عليكم باذن اللة والبقاء للة في وفاء جد زميلانا في المنتدي
Mdfd5 وندعو اللة ان يسكنة فسيح جناتة ............. |
رد: للأهمية ... تم تحديد المكان و الزمان للإجتماع الثاني للرابطة.
[quote=hema777h;86802][B][B][COLOR="Blue"]
اقتباس:
|
| الساعة الآن 11:43 AM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir