الصيد فى مصر

الصيد فى مصر (http://www.egyhunt.net/index.php)
-   محدثات الصوت (http://www.egyhunt.net/forumdisplay.php?f=81)
-   -   تخفيضات مسدسات الصوت لفتره محدوده (http://www.egyhunt.net/showthread.php?t=9097)

هشام سمير 11-06-06 09:11 AM

رد: تخفيضات مسدسات الصوت لفتره محدوده
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ashraf_f (المشاركة 112111)
على فكرة انا نزلت و شفت اسعار فى المحلات المنتدى دة احسن اسعار و خصوصا أ\ هشام انا كلنته النهاردة فى التليفون راجل فى منتهى الاحترام و بيساعد اى حد يكلمه فوجب عليا شكره و افتخر بمشاركتى فى هذا المنتدى الجميل ......
اخوكم الصياد القديم \ اشرف

جزاك الله خيراً
يا استاذ اشرف شرفنى مرورك وتيلفونك

abdalla nabel 11-06-06 11:01 AM

رد: تخفيضات مسدسات الصوت لفتره محدوده
 
أ \ هشام في تونة الدهبي

ms3111 11-06-06 12:44 PM

رد: تخفيضات مسدسات الصوت لفتره محدوده
 
هل يوج ريتاى ماسورة مفتوحة

bekaso 11-06-07 03:47 AM

رد: تخفيضات مسدسات الصوت لفتره محدوده
 
صبح الخير ,,

كان عندي كذا استفسار كده و اتمنى مكونش ضيف تقيل عليك و تقدرو ان معلوماتي ضعيفه

اولا: هل اي ماسوره مفتوحه بتضرب بلي ؟
ثانيا: هل البلي ده قاتل؟
ثالثا: لو الايكول دوال على الاوتوماتك هل بيضرب كذا بليه في وقت واحد ولا الاوتوماتك صوت بس ؟
رابعا: هل البلي ده بيركب مكان الطلق في المشط او الخزنه ولا زي ما ناس بتقول في الماسوره؟
خامسا: من واقع خبرتك ايه الأفضل و الأقوى و بيضرب بلي .. الأيكول دوال ام البلو 6 ؟
سادسا و اخيرا : ما مواعيد تواجدك بالقاهره ؟

اسف جدا جدا اني طولت عليك و ازعجتك.

هشام سمير 11-06-08 12:31 PM

رد: تخفيضات مسدسات الصوت لفتره محدوده
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة abdalla nabel (المشاركة 113692)
أ \ هشام في تونة الدهبي

فيه تونه الفضى

هشام سمير 11-06-08 12:31 PM

رد: تخفيضات مسدسات الصوت لفتره محدوده
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ms3111 (المشاركة 113787)
هل يوج ريتاى ماسورة مفتوحة

موجود ان شاء الله عز وجل

هشام سمير 11-06-08 12:34 PM

رد: تخفيضات مسدسات الصوت لفتره محدوده
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة bekaso (المشاركة 114469)
صبح الخير ,,

كان عندي كذا استفسار كده و اتمنى مكونش ضيف تقيل عليك و تقدرو ان معلوماتي ضعيفه

اولا: هل اي ماسوره مفتوحه بتضرب بلي ؟
ثانيا: هل البلي ده قاتل؟
ثالثا: لو الايكول دوال على الاوتوماتك هل بيضرب كذا بليه في وقت واحد ولا الاوتوماتك صوت بس ؟
رابعا: هل البلي ده بيركب مكان الطلق في المشط او الخزنه ولا زي ما ناس بتقول في الماسوره؟
خامسا: من واقع خبرتك ايه الأفضل و الأقوى و بيضرب بلي .. الأيكول دوال ام البلو 6 ؟
سادسا و اخيرا : ما مواعيد تواجدك بالقاهره ؟

اسف جدا جدا اني طولت عليك و ازعجتك.

1: ايوه كل الماسوره المفتوحه بيضرب بلى

2:البلى مؤثر جداً ولا اعتقد ان يكون قاتل
3: ايوه الجكال ديول بيضرب البلى كمان اتوماتك
4:البلى بيركب فى الطلقه الصوت
5: الجكال ديول ممتاز فى البلى او الصوت
6:
للاستعلام 0117228817

fidodido 11-06-08 09:26 PM

رد: تخفيضات مسدسات الصوت لفتره محدوده
 
استاذ هشام حضرتك شوفتلى البريجيدير و لا لأ

خالدحامد 11-06-09 07:56 AM

رد: تخفيضات مسدسات الصوت لفتره محدوده
 
هشام بيه نازل القاهرة امتي و ممكن نتقابل فين

ahmadkader 11-06-09 08:36 AM

رد: تخفيضات مسدسات الصوت لفتره محدوده
 
قبل أن أدخل فى الموضوع أود أن أخبرك عن مدى تقديرى و إعتزازى بيك يا أستاذ هشام و تقديرى لمجهوداتك اللى أعطت لهذا المنتدى وزن و قيمة فى وقت حرج من أوقات تاريخ بلدنا الحالى.
بص يا سيدى ، أنا مطلوب منى مجموعة مسدسات بلو سى و يا سلام لو معاهم خزن إضافية ، و علب طلقات 9 ميللى المانى ، برجاء موافاتى بالسعر و حضرتك ممكن توفرهم إمتى


تحياتى

sahbany 11-06-09 11:58 AM

رد: تخفيضات مسدسات الصوت لفتره محدوده
 
أستاذ هشام انا محتاج ايكول فايبر 2.5 وتكون ماسورته مفتوحة لو موجود ياريت السعر؟

shreef_samir 11-06-09 07:23 PM

رد: تخفيضات مسدسات الصوت لفتره محدوده
 
السلام عليكم
يا أستاذ هشام انا محتاج اكول جاكال ديوال 9مم ماسورة مفتوحة (معدل لضرب البلي اوتوماتيك) + خزنة اضافية + جراب جلد + علبة طلق بلي + علبة طلق صوت
لو سمحت عايز اعرف السعر ومكان التسليم في القاهرة باذن الله
شكرا جزيلا

هشام سمير 11-06-09 10:51 PM

رد: تخفيضات مسدسات الصوت لفتره محدوده
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmadkader (المشاركة 116325)
قبل أن أدخل فى الموضوع أود أن أخبرك عن مدى تقديرى و إعتزازى بيك يا أستاذ هشام و تقديرى لمجهوداتك اللى أعطت لهذا المنتدى وزن و قيمة فى وقت حرج من أوقات تاريخ بلدنا الحالى.
بص يا سيدى ، أنا مطلوب منى مجموعة مسدسات بلو سى و يا سلام لو معاهم خزن إضافية ، و علب طلقات 9 ميللى المانى ، برجاء موافاتى بالسعر و حضرتك ممكن توفرهم إمتى


تحياتى

متشكر جداً لزوق حضرتك يااحمد بك
ومهما عملنا منجيش حاجه فى بحر خخدماك للمنتدى
عمتاًيشرفى تيلفونك فى اى وقت

bekaso 11-06-11 03:38 AM

رد: تخفيضات مسدسات الصوت لفتره محدوده
 
ana gahez ya hesham beeh we 7dedly gay el kahera emta we insha2 allah ha5od mnk el ekol dual we ya ret t2olly el tal2 3ndk el 3elba bkam we lw keda hatly 3lba m3 el mosadas .,

fe entzar radak le ta2keed el m3ad fe el kahera

we shokran 3la ehtmamak we zo2ak

sadaany 11-06-11 04:20 AM

رد: تخفيضات مسدسات الصوت لفتره محدوده
 
ياريت موعد نزولك القاهره وهل البلو سى بيضرب بلى اتوماتك ولا لازم شد اجزاء مع كل طلقه وسعر ونوع الطلق البلى

bekaso 11-06-12 03:05 AM

رد: تخفيضات مسدسات الصوت لفتره محدوده
 
ostaz heshaaam .. htenzel el kahera emta darory 3shan tgebly ekol dual m3ak isa ????

mbc 11-06-14 11:49 AM

رد: تخفيضات مسدسات الصوت لفتره محدوده
 
بالتوفيق ان شاء الله

هشام سمير 11-06-15 08:01 AM

رد: تخفيضات مسدسات الصوت لفتره محدوده
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sadaany (المشاركة 117906)
ياريت موعد نزولك القاهره وهل البلو سى بيضرب بلى اتوماتك ولا لازم شد اجزاء مع كل طلقه وسعر ونوع الطلق البلى

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة bekaso (المشاركة 119009)
ostaz heshaaam .. Htenzel el kahera emta darory 3shan tgebly ekol dual m3ak isa ????

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mbc (المشاركة 121013)
بالتوفيق ان شاء الله

انا بنزل بصوره مستمر ودوي للتنسي
0117228817

invisibleman 11-06-15 02:31 PM

رد: تخفيضات مسدسات الصوت لفتره محدوده
 
ميين الاحسن فى الناشان
الفيرات مجنم \\ جكال ديول

سرسور 11-06-16 06:43 AM

رد: تخفيضات مسدسات الصوت لفتره محدوده
 
بالتوفيق ان شاء الله

ahmedmh_ali 11-06-17 12:10 AM

رد: تخفيضات مسدسات الصوت لفتره محدوده
 
بالتوفيق للبائع و المشترى ... :)

هشام سمير 11-06-21 01:28 AM

رد: تخفيضات مسدسات الصوت لفتره محدوده
 
مشاركه للتجديد

ramyhekal 11-06-21 07:01 AM

رد: تخفيضات مسدسات الصوت لفتره محدوده
 
جدد ياباشا براحتك ربنا يخليك لنا

solom mohamed 11-06-21 06:21 PM

رد: تخفيضات مسدسات الصوت لفتره محدوده
 
لو سمحت انا كنت عاوز عدد 2 فيرات ماجنم بالعلبة و خرطوش الصواريخ جديد تماما طبعاا + علبة طلق صوت + علبة طلق بلي

ان شاء اللله لو ليا نصيب و حشتريهم من حضرتك كله حيعمل كااام مع تفاصيل سعر كل حاجه

شكراااااااا جدااااااااااااا و مستنى رد حضرتك

He$ham 11-06-21 07:09 PM

رد: تخفيضات مسدسات الصوت لفتره محدوده
 
بسم الله ماشاء الله

علي الثقة اللي حستها من مشاركة و تعليقات العضاء

و لي سؤال : سعر البلو سي كام حاليا ؟ سعر علبة طلقات بلي ؟

و اسف علي الاطالة

شكرا

elgaria 11-06-21 10:17 PM

رد: تخفيضات مسدسات الصوت لفتره محدوده
 
استاذ هشام ممكن سوال هل الجاب الايطالي 9 ملي ممكن يضرب طلق بلي ولا لا عاوز رد ضروري بعد اذنك
رقم الموبايل 0107217724

مصطفى_منصور 11-06-21 10:44 PM

رد: تخفيضات مسدسات الصوت لفتره محدوده
 
ممكن اعرف سعر التونا كام النهاردة ؟

هشام سمير 11-06-22 05:21 PM

رد: تخفيضات مسدسات الصوت لفتره محدوده
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ramyhekal (المشاركة 128315)
جدد ياباشا براحتك ربنا يخليك لنا

ربنا يعزك يا معالى الباشا
ربنا يديم المعروف يا رامى بيه

مصطفى_منصور 11-06-22 07:17 PM

رد: تخفيضات مسدسات الصوت لفتره محدوده
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة مصطفى_منصور (المشاركة 129060)
ممكن اعرف سعر التونا كام النهاردة ؟

برجاء الرد

superman2 11-06-22 09:14 PM

رد: تخفيضات مسدسات الصوت لفتره محدوده
 
ممكن اعرف موجود عند حضرتك طلقات مسدس ساقية 9 مللي ولا لأ ؟ وسعر الطلقة كام من فضلك ؟ والماني ولا ايطلي

هشام سمير 11-06-23 12:25 AM

رد: تخفيضات مسدسات الصوت لفتره محدوده
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة مصطفى_منصور (المشاركة 129804)
برجاء الرد

التونا 500 جنيه

space man 11-08-15 05:39 PM

رد: تخفيضات مسدسات الصوت لفتره محدوده
 
السلام عليكم اخى العزيز
ممكن كنت عايز اشترى مسدس أهم حاجة يكون شبيه الحى 100 % وصوته عالى قوى قوى قوى :-) وتكون خامته كويسة وميكدبش
ممكن اعرف ترشحلى نوع أيه

hema777h 11-08-15 08:40 PM

رد: تخفيضات مسدسات الصوت لفتره محدوده
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة space man (المشاركة 175011)
السلام عليكم اخى العزيز
ممكن كنت عايز اشترى مسدس أهم حاجة يكون شبيه الحى 100 % وصوته عالى قوى قوى قوى :-) وتكون خامته كويسة وميكدبش
ممكن اعرف ترشحلى نوع أيه

هاااااااااااااااااااات الروووام الالماني 8مللي لانو هو الي موجود لو عرفت تجيب ال9 مللي هاتو

space man 11-08-15 11:01 PM

رد: تخفيضات مسدسات الصوت لفتره محدوده
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hema777h (المشاركة 175169)
هاااااااااااااااااااات الروووام الالماني 8مللي لانو هو الي موجود لو عرفت تجيب ال9 مللي هاتو

بارك الله فيك اخى العزيز


الساعة الآن 06:52 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir