الصيد فى مصر

الصيد فى مصر (http://www.egyhunt.net/index.php)
-   الصيد العام (http://www.egyhunt.net/forumdisplay.php?f=1)
-   -   دردشه واستفسار (http://www.egyhunt.net/showthread.php?t=25119)

ahmed6394 12-06-03 01:51 PM

رد: عودة ابو سيف..تحذير الي تجار المنتدي
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة kiko_2015 (المشاركة 378241)
اصل الصراحه .. لقيت الثوره فشلت ... و حمدين صباحي صقط...و الزمالك عمال يتغلب...حسيت ان مفبش حاجه ابكي عليها..كده ميت وو كده ميت هههههههه ..و الدنيا ضلمه...قولت نضحك شويه نخرج من المود ده

لأ ولسه لما شفشق يمسك انا و انت هبات سوى و السجن الحربى

abdalla nabel 12-06-03 01:57 PM

رد: اخوكم لسة مبتدئ
 
1-هو البريتا اللي ماسورة متحركة ده بيبقي كام ملي ؟ ( في 8 وفي 9 بس ال9 نادر)
2-و هو بيبقي نوعو بريتا ايه ؟ (في برتا 92 8 مم وفي برتا 84 8 مم وفي 9 بس نادر )
3-و هو بيبقي في حدود كام ؟ علي حسب الحاله وانوع يعني البرتا ال84 8 مم بيعمل هنا في النتدي من 800 الي 950 وفي الغالب مسورة ثابته وال92 بيعمل من 1200 الي 1700 ودة حسب الحاله )
4-وهو بيبقي كويس في ضرب البلي ؟ ( طبعا دة اطالي بس عاوز خراط و لو عاوز بلي هات تركي اي حاجة في البي 29 زي حجم ال84 بسعر 1000 الي 1050 والفرات مجنم نفس حجم البرتا 92 بسعر 1300الي 1350 )
اتمنا اني اكون عرفت افيدك

a7med.magdy 12-06-03 01:57 PM

رد: اخوكم لسة مبتدئ
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة angel (المشاركة 378923)
اولا نورت المنتدى يا باشا

البريتا الماسورة المتحركة بيبقى تسعة مم

بيبقى بريتا ‏92 غالبا لاكن ممكن تلاقى منة ‏84 بس قليل

سعرة بيعدى ال3000 جنية لو حالتة ممتازة

اكيد بيبقى كويس فى شرب البلى و فى ناس بتعدلة عشان يضرب حى لاكن دة غلط طبعا

تحياتى



اولا:شكرا لسرعة الرد
ثانيا:المنتدي منور بيك و باهلة
ثالثا:انا متشكر جدا لافادتي

a7med.magdy 12-06-03 02:00 PM

رد: اخوكم لسة مبتدئ
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة abdalla nabel (المشاركة 378938)
1-هو البريتا اللي ماسورة متحركة ده بيبقي كام ملي ؟ ( في 8 وفي 9 بس ال9 نادر)
2-و هو بيبقي نوعو بريتا ايه ؟ (في برتا 92 8 مم وفي برتا 84 8 مم وفي 9 بس نادر )
3-و هو بيبقي في حدود كام ؟ علي حسب الحاله وانوع يعني البرتا ال84 8 مم بيعمل هنا في النتدي من 800 الي 950 وفي الغالب مسورة ثابته وال92 بيعمل من 1200 الي 1700 ودة حسب الحاله )
4-وهو بيبقي كويس في ضرب البلي ؟ ( طبعا دة اطالي بس عاوز خراط و لو عاوز بلي هات تركي اي حاجة في البي 29 زي حجم ال84 بسعر 1000 الي 1050 والفرات مجنم نفس حجم البرتا 92 بسعر 1300الي 1350 )
اتمنا اني اكون عرفت افيدك



انا متشكر ليك جدا بس انا المشكلة اني عايز 9مم ويبقي مفتوح فشكلي كده مش حيبقي ادامي حل غير التركي و انا مشكرا لرد حضرتك

abdalla nabel 12-06-03 02:19 PM

رد: اخوكم لسة مبتدئ
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة a7med.magdy (المشاركة 378941)
انا متشكر ليك جدا بس انا المشكلة اني عايز 9مم ويبقي مفتوح فشكلي كده مش حيبقي ادامي حل غير التركي و انا مشكرا لرد حضرتك

لو تركي خد الفرات لو عاوز حجم كبير بي 29 لو عاوز حجم متوسط

hogan 12-06-03 03:12 PM

رد: اخوكم لسة مبتدئ
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة abdalla nabel (المشاركة 378938)
1-هو البريتا اللي ماسورة متحركة ده بيبقي كام ملي ؟ ( في 8 وفي 9 بس ال9 نادر)
2-و هو بيبقي نوعو بريتا ايه ؟ (في برتا 92 8 مم وفي برتا 84 8 مم وفي 9 بس نادر )
3-و هو بيبقي في حدود كام ؟ علي حسب الحاله وانوع يعني البرتا ال84 8 مم بيعمل هنا في النتدي من 800 الي 950 وفي الغالب مسورة ثابته وال92 بيعمل من 1200 الي 1700 ودة حسب الحاله )
4-وهو بيبقي كويس في ضرب البلي ؟ ( طبعا دة اطالي بس عاوز خراط و لو عاوز بلي هات تركي اي حاجة في البي 29 زي حجم ال84 بسعر 1000 الي 1050 والفرات مجنم نفس حجم البرتا 92 بسعر 1300الي 1350 )
اتمنا اني اكون عرفت افيدك

+++++++++++++++++++++++++++++++++++1

a7med.magdy 12-06-03 06:15 PM

رد: دردشه واستفسار
 
لو سمحتو انا عندي سؤال هو في طلق خرطوش صوت

pooforever_2010 12-06-03 06:17 PM

رد: دردشه واستفسار
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة a7med.magdy (المشاركة 379081)
لو سمحتو انا عندي سؤال هو في طلق خرطوش صوت

حضرتك معاك رخصه يا فندم
وعلى ما اظن انه غير متوافر فمصر ولكنه يصنع يدويا
وفيه خطر
وشكرا

Mohamed El-Hadidy 12-06-03 06:51 PM

رد: دردشه واستفسار
 
لا يا فندم ملوش حاجه غير البندقيه..و اعتقد انه ملوش لزمه...بالتوفيق

a7med.magdy 12-06-03 06:54 PM

رد: دردشه واستفسار
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mohamed el-hadidy (المشاركة 379116)
لا يا فندم ملوش حاجه غير البندقيه..و اعتقد انه ملوش لزمه...بالتوفيق


لا انا اقصد ان البلطجية ميعرفوش ان في خرطوش صوت فممكن يخافوا لو اضرب طلقة في الهو من بندقية

Mohamed El-Hadidy 12-06-03 07:04 PM

رد: دردشه واستفسار
 
يا فندم البندقيه محتاجه ترخيص,,هل حضرتك معاك ترخيص؟ و لو معاك,هتشيل البندقيه معاك علي طول؟

a7med.magdy 12-06-03 07:12 PM

رد: اخوكم لسة مبتدئ
 
طيب يا جماعة هو البريتا 84 المصري ماسورة متحركة ولا ثابتة

a7med.magdy 12-06-03 07:13 PM

رد: دردشه واستفسار
 
مهو المشكلة ان مفيش ترخيص فمش حيبقي ادامي غير البلي

loverlover 12-06-03 07:32 PM

عصابة تحت سن الـ 12 سنة !!
 

darkshaft 12-06-03 07:54 PM

رد: عصابة تحت سن الـ 12 سنة !!
 
كل حاجه جامده اوى فالفيديو ده,و احنا هنا الولاد بيلعبوا بالطوب,احلى تقيم,و تحياتى ليك و لمعتز.

loverlover 12-06-03 07:56 PM

رد: عصابة تحت سن الـ 12 سنة !!
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة darkshaft (المشاركة 379163)
كل حاجه جامده اوى فالفيديو ده,و احنا هنا الولاد بيلعبوا بالطوب,احلى تقيم,و تحياتى ليك و لمعتز.

ياباشا نورت الدنياااااااا كلهاااااااااااااا

samraghost 12-06-03 08:48 PM

رد: عصابة تحت سن الـ 12 سنة !!
 
فيديو جميل هههه بس الى عمل لهم شغل الجرافيك والاخراج د محترف بجد ومش بعيد يكون شغال فى والت ديزنى ولاحاجه

loverlover 12-06-03 09:32 PM

رد: عصابة تحت سن الـ 12 سنة !!
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة samraghost (المشاركة 379211)
فيديو جميل هههه بس الى عمل لهم شغل الجرافيك والاخراج د محترف بجد ومش بعيد يكون شغال فى والت ديزنى ولاحاجه

مشكور اخي الكريم على مرورك الرائع

تامر عصام 12-06-03 10:34 PM

رد: عصابة تحت سن الـ 12 سنة !!
 
فيديو جميل و لكن حتى فى شغل الأطفال لازم يعلموهم إن المسلمين و العرب إرهابيين و هذا يظهر فى الدقيقة 02.20 من الفيديو و لا أعرف سبب هذا الكره للإسلام و الحقد عليه و أحنا اللى بنعمله نجلس متفرجيين

loverlover 12-06-04 02:26 AM

رد: عصابة تحت سن الـ 12 سنة !!
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة تامر عصام (المشاركة 379271)
فيديو جميل و لكن حتى فى شغل الأطفال لازم يعلموهم إن المسلمين و العرب إرهابيين و هذا يظهر فى الدقيقة 02.20 من الفيديو و لا أعرف سبب هذا الكره للإسلام و الحقد عليه و أحنا اللى بنعمله نجلس متفرجيين

مشكور اخي الكريم على مرورك الرائع

Karim Eid 12-06-04 03:15 AM

رد: دردشه واستفسار
 

"محمود وائل"

https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net...93846786_n.jpg

هو طفل مصري (13 عاماً ) و يعتبر أذكى "طفل في العالم".
وسوف تتم إضافته فى موسوعة "غينيس للأرقام القياسية" كأذكى طفل في العالم.
وصل معدل ذكاء محمود وائل في سن 11 عاماً إلى 155 درجة.

وهذا ما جعل د. أحمد زويل يصر على مقابلته وإهدائه أحدث كتبه. محمود هو أصغر طفل في العالم ينال شهادات سيسكو في تصميم شبكات الحاسوب، وسيصبح أصغر مدرس في التاريخ عندما يبدأ تدريس الحاسوب في الجامعة الأمريكية بالقاهرة لطلاب كليات الهندسة وتكنولوجيا المعلومات.

The_Guardian 12-06-04 03:19 AM

رد: عصابة تحت سن الـ 12 سنة !!
 
شــغل عااااااااااااااااالى اوي وعجبني اوي الواد اللى اندبح دا ;)
تسلم أيدك يا باشا وفى انتظار المزيد من فيديوهات الجامده دي

The_Guardian 12-06-04 03:29 AM

رد: دردشه واستفسار
 
شفت الطفل المعجزه دا فى برنامج مع محمود سعد قبل كدا وكان جايله عروض من برا مصر انو يسافر هوا وعائلته يكمل تعليمه هناك ومبالغ ماليه طائله مقابل حصوله على الجنسيه مع اهله .. لكنهم رفضوا فعلا يستاهل كل خير

Karim Eid 12-06-04 07:36 AM

رد: دردشه واستفسار
 
نفس اللي حصل معايا
ههههههههههه

avokato 12-06-04 08:25 AM

رد: عصابة تحت سن الـ 12 سنة !!
 
فيه ولد مصري اسمه اسلام سولي بيعمل فيديوهات زي دي عاليوتيوب والفيس علي فكره هو في تانيه ثانوي تقريبا

samraghost 12-06-04 01:10 PM

رد: موهبة مصرية تنتظر العالمية
 
فيديو ميدل جامد جداااااااااا هههههههههههههههههه تسلم ايدك

talha 12-06-04 03:22 PM

رد: موهبة مصرية تنتظر العالمية
 
هو انت عماتهم ببرنامج ايه

hesham[MaFya]a 12-06-04 03:43 PM

رد: موهبة مصرية تنتظر العالمية
 
جااااااااااااااااااااااااااااامد بس استنى هو انت صاحب جروب Alsh By Alshintaine??????????

أحمد عطاالله إبراهيم 12-06-04 04:10 PM

رد: موهبة مصرية تنتظر العالمية
 
هههههههههههههههههههه جامد جدااااااا ..

avokato 12-06-04 07:14 PM

رد: عصابة تحت سن الـ 12 سنة !!
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة es20 (المشاركة 379495)
شكرا يا باشا

الفيديوهات اهي

http://www.youtube.com/watch?v=l-pqtsaqh0w

الشكر لله يا سولي

Angel 12-06-04 09:13 PM

رد: دردشه واستفسار
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Karim Eid (المشاركة 379459)
نفس اللي حصل معايا
ههههههههههه

لية كانو عايزين تربيلهم تعابين ولا اية يابو بطة :rolleyes:

M.O.R 12-06-04 11:39 PM

رد: دردشه واستفسار
 
يا جماعه لو سمحتم انا نفسى بجد حد يعرض صور للتلسكوبات التى يمكن استخدامها للكرال و معلش بقى هنتقل عليكم شويه يا ريت حد يدينا الاسعار ( متنسوش يا جماعه الصور)

Karim Eid 12-06-05 12:07 AM

رد: دردشه واستفسار
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة angel (المشاركة 379859)
لية كانو عايزين تربيلهم تعابين ولا اية يابو بطة :rolleyes:

ههههههههههههههههههههه
انت الوحيد اللي فاهمني يا نوصة
هههههههههههههه

loverlover 12-06-05 12:57 AM

رد: عصابة تحت سن الـ 12 سنة !!
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة esam abdo (المشاركة 379417)
شــغل عااااااااااااااااالى اوي وعجبني اوي الواد اللى اندبح دا ;)
تسلم أيدك يا باشا وفى انتظار المزيد من فيديوهات الجامده دي

نورت الدنيا كلها يامعلم

loverlover 12-06-05 12:58 AM

رد: عصابة تحت سن الـ 12 سنة !!
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة avokato (المشاركة 379467)
فيه ولد مصري اسمه اسلام سولي بيعمل فيديوهات زي دي عاليوتيوب والفيس علي فكره هو في تانيه ثانوي تقريبا

تسلم ياكبير على مرورك
وياريت فعلا يكون فى مصر حد بالمستوى دة

loverlover 12-06-05 12:59 AM

رد: عصابة تحت سن الـ 12 سنة !!
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة es20 (المشاركة 379495)
شكرا يا باشا

الفيديوهات اهي

http://www.youtube.com/watch?v=l-pqtsaqh0w

مشكور اخي الكريم على مرورك الرائع
واضافتك المميزة ــ لك مني خالص الاحترام والتقدير

Angel 12-06-05 01:07 AM

رد: دردشه واستفسار
 
خش عليهم بكوفو يا معلم ههههههههه

Karim Eid 12-06-05 01:10 AM

رد: دردشه واستفسار
 
لا بلاش مش عايز دم

دكتور عابدينوف 12-06-05 08:36 AM

استفسار من الرياضيين
 
هل يوجد تمارين لعضلة الباى من غير حديد ؟؟؟

Bebeto 12-06-05 08:45 AM

Re: استفسار من الرياضيين
 
ان شاء الله حد من الرياضيين يقدر يفيدك


الساعة الآن 09:17 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir