![]() |
رد: عودة ابو سيف..تحذير الي تجار المنتدي
اقتباس:
|
رد: اخوكم لسة مبتدئ
1-هو البريتا اللي ماسورة متحركة ده بيبقي كام ملي ؟ ( في 8 وفي 9 بس ال9 نادر)
2-و هو بيبقي نوعو بريتا ايه ؟ (في برتا 92 8 مم وفي برتا 84 8 مم وفي 9 بس نادر ) 3-و هو بيبقي في حدود كام ؟ علي حسب الحاله وانوع يعني البرتا ال84 8 مم بيعمل هنا في النتدي من 800 الي 950 وفي الغالب مسورة ثابته وال92 بيعمل من 1200 الي 1700 ودة حسب الحاله ) 4-وهو بيبقي كويس في ضرب البلي ؟ ( طبعا دة اطالي بس عاوز خراط و لو عاوز بلي هات تركي اي حاجة في البي 29 زي حجم ال84 بسعر 1000 الي 1050 والفرات مجنم نفس حجم البرتا 92 بسعر 1300الي 1350 ) اتمنا اني اكون عرفت افيدك |
رد: اخوكم لسة مبتدئ
اقتباس:
اولا:شكرا لسرعة الرد ثانيا:المنتدي منور بيك و باهلة ثالثا:انا متشكر جدا لافادتي |
رد: اخوكم لسة مبتدئ
اقتباس:
انا متشكر ليك جدا بس انا المشكلة اني عايز 9مم ويبقي مفتوح فشكلي كده مش حيبقي ادامي حل غير التركي و انا مشكرا لرد حضرتك |
رد: اخوكم لسة مبتدئ
اقتباس:
|
رد: اخوكم لسة مبتدئ
اقتباس:
|
رد: دردشه واستفسار
لو سمحتو انا عندي سؤال هو في طلق خرطوش صوت
|
رد: دردشه واستفسار
اقتباس:
وعلى ما اظن انه غير متوافر فمصر ولكنه يصنع يدويا وفيه خطر وشكرا |
رد: دردشه واستفسار
لا يا فندم ملوش حاجه غير البندقيه..و اعتقد انه ملوش لزمه...بالتوفيق
|
رد: دردشه واستفسار
اقتباس:
لا انا اقصد ان البلطجية ميعرفوش ان في خرطوش صوت فممكن يخافوا لو اضرب طلقة في الهو من بندقية |
رد: دردشه واستفسار
يا فندم البندقيه محتاجه ترخيص,,هل حضرتك معاك ترخيص؟ و لو معاك,هتشيل البندقيه معاك علي طول؟
|
رد: اخوكم لسة مبتدئ
طيب يا جماعة هو البريتا 84 المصري ماسورة متحركة ولا ثابتة
|
رد: دردشه واستفسار
مهو المشكلة ان مفيش ترخيص فمش حيبقي ادامي غير البلي
|
عصابة تحت سن الـ 12 سنة !!
|
رد: عصابة تحت سن الـ 12 سنة !!
كل حاجه جامده اوى فالفيديو ده,و احنا هنا الولاد بيلعبوا بالطوب,احلى تقيم,و تحياتى ليك و لمعتز.
|
رد: عصابة تحت سن الـ 12 سنة !!
اقتباس:
|
رد: عصابة تحت سن الـ 12 سنة !!
فيديو جميل هههه بس الى عمل لهم شغل الجرافيك والاخراج د محترف بجد ومش بعيد يكون شغال فى والت ديزنى ولاحاجه
|
رد: عصابة تحت سن الـ 12 سنة !!
اقتباس:
|
رد: عصابة تحت سن الـ 12 سنة !!
فيديو جميل و لكن حتى فى شغل الأطفال لازم يعلموهم إن المسلمين و العرب إرهابيين و هذا يظهر فى الدقيقة 02.20 من الفيديو و لا أعرف سبب هذا الكره للإسلام و الحقد عليه و أحنا اللى بنعمله نجلس متفرجيين
|
رد: عصابة تحت سن الـ 12 سنة !!
اقتباس:
|
رد: دردشه واستفسار
"محمود وائل" https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net...93846786_n.jpg هو طفل مصري (13 عاماً ) و يعتبر أذكى "طفل في العالم". وسوف تتم إضافته فى موسوعة "غينيس للأرقام القياسية" كأذكى طفل في العالم. وصل معدل ذكاء محمود وائل في سن 11 عاماً إلى 155 درجة. وهذا ما جعل د. أحمد زويل يصر على مقابلته وإهدائه أحدث كتبه. محمود هو أصغر طفل في العالم ينال شهادات سيسكو في تصميم شبكات الحاسوب، وسيصبح أصغر مدرس في التاريخ عندما يبدأ تدريس الحاسوب في الجامعة الأمريكية بالقاهرة لطلاب كليات الهندسة وتكنولوجيا المعلومات. |
رد: عصابة تحت سن الـ 12 سنة !!
شــغل عااااااااااااااااالى اوي وعجبني اوي الواد اللى اندبح دا ;)
تسلم أيدك يا باشا وفى انتظار المزيد من فيديوهات الجامده دي |
رد: دردشه واستفسار
شفت الطفل المعجزه دا فى برنامج مع محمود سعد قبل كدا وكان جايله عروض من برا مصر انو يسافر هوا وعائلته يكمل تعليمه هناك ومبالغ ماليه طائله مقابل حصوله على الجنسيه مع اهله .. لكنهم رفضوا فعلا يستاهل كل خير
|
رد: دردشه واستفسار
نفس اللي حصل معايا
ههههههههههه |
رد: عصابة تحت سن الـ 12 سنة !!
فيه ولد مصري اسمه اسلام سولي بيعمل فيديوهات زي دي عاليوتيوب والفيس علي فكره هو في تانيه ثانوي تقريبا
|
رد: موهبة مصرية تنتظر العالمية
فيديو ميدل جامد جداااااااااا هههههههههههههههههه تسلم ايدك
|
رد: موهبة مصرية تنتظر العالمية
هو انت عماتهم ببرنامج ايه
|
رد: موهبة مصرية تنتظر العالمية
جااااااااااااااااااااااااااااامد بس استنى هو انت صاحب جروب Alsh By Alshintaine??????????
|
رد: موهبة مصرية تنتظر العالمية
هههههههههههههههههههه جامد جدااااااا ..
|
رد: عصابة تحت سن الـ 12 سنة !!
اقتباس:
|
رد: دردشه واستفسار
اقتباس:
|
رد: دردشه واستفسار
يا جماعه لو سمحتم انا نفسى بجد حد يعرض صور للتلسكوبات التى يمكن استخدامها للكرال و معلش بقى هنتقل عليكم شويه يا ريت حد يدينا الاسعار ( متنسوش يا جماعه الصور)
|
رد: دردشه واستفسار
اقتباس:
انت الوحيد اللي فاهمني يا نوصة هههههههههههههه |
رد: عصابة تحت سن الـ 12 سنة !!
اقتباس:
|
رد: عصابة تحت سن الـ 12 سنة !!
اقتباس:
وياريت فعلا يكون فى مصر حد بالمستوى دة |
رد: عصابة تحت سن الـ 12 سنة !!
اقتباس:
واضافتك المميزة ــ لك مني خالص الاحترام والتقدير |
رد: دردشه واستفسار
خش عليهم بكوفو يا معلم ههههههههه
|
رد: دردشه واستفسار
لا بلاش مش عايز دم
|
استفسار من الرياضيين
هل يوجد تمارين لعضلة الباى من غير حديد ؟؟؟
|
Re: استفسار من الرياضيين
ان شاء الله حد من الرياضيين يقدر يفيدك
|
| الساعة الآن 09:17 AM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir