![]() |
رد: استفسار من الرياضيين
ياااااااامسهل وشكرا لمرورك الكريم
|
رد: استفسار من الرياضيين
السلام عليكم
انا مش رياضي يعني لكن اللي اقدر افيدك بيه ممكن تلعب عقلة و انا بحسها انها افضل تمرين للباي و التراي و بتشد الجسم او ضغط تمرين ممتاز لو عندك سوستة يبقى تمام ليها كذا طريقة لعضلات مختلفة تمرين الباي فيها بتثبت طرف في رجلك و تشد الطرف التاني بايدك اتجاه جسمك اي خدمة يا فندم اخوك محمود عبد الوهاب |
رد: استفسار من الرياضيين
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
اخى الكريم : التمارين الرياضيه تقسم الى قسمين : 1 - تمارين بالأجهزه ( الجيمنيزيوم ) بكل انواعه . 2 - التمارين الأرضيه ( السويدى ) بكل انواعه . الأفضل لأى شخص هى التمارين الأرضيه ( السويدى ) ......... لماذا ...؟؟؟ لأنها تعطى العضله شكلها الطبيعى من حيث التنميه الطبيعيه لها بخلاف ( الحديد ) عموما ..... توجد عدة تمارين لعضلة الباى .... بدون حديد التمرين الأول : الضغط بجميع انواعه ( واسع - ضيق - قبضه ) . التمرين الثانى : تمارين العقله ( الداخليه - الخارجيه ) . التمرين الثالث : تمارين الثبات على الوضع . التمرين الرابع : أستخدام السوسته واللعب الأمامى ( للباى ) . خالص تحياتى لحضرتك |
رد: استفسار من الرياضيين
تمار ين العقله لقبضه مقفوله ضيقه متجهه للداخل كما بالصوره
http://www.menshealth.com.sg/system/...u28/step1a.jpg http://uncontrolledvocabulary.com/wp...scle-group.png http://training.fitness.com/attachme...-ristgriff.jpg |
رد: استفسار من الرياضيين
بص يا باشا الباى من غير حديد ليها لعبتين لا اكتر
الضغط فى وضع واسع Wider و بتخلة دراعك للخارج بعيد عن جسمك العقلة بوضع يد معكوسة يعنى هتمسك بايدك بحيث بطن ايدك تبقى ناحية جسمك و انتا مسك فى العقلة |
شاهد اخطر سلاح فى العالم موجود في مصر
|
رد: اخوكم لسة مبتدئ
اقتباس:
علي ما اظن في متحرك و ثابت بس انتظر اراء الخبراء |
رد: شاهد اخطر سلاح فى العالم موجود في مصر
يا نهار اسود... و ده تسليح ايه... عالم سمسم......ضحكتني و الله و انا قاعد مكتئب علي الصبح
|
رد: شاهد اخطر سلاح فى العالم موجود في مصر
و ده يا باشا الخزنة بتاعتو كام بلونة هو محتاج ترخيص ولا لا و شكرا
|
اجعلوا باطنكم مثل ظاهركم
كما تعلمنا ان خير الكلام ما قل ودل ولن اطيل عليكم ولكنى اتوجه بالنصح لنفسى ولكم ولعلى اكثركم خطأ وذنبا ولكنى ارجو رحمة الله التى وسعت كل شئ لا تكونوا من الذين باطنهم غير ظاهرهم وحاولوا الا تخدعوا الناس فلن تستطيعوا خداعهم طوال الوقت وكلامى محدد وواضح لعل الناس تتعظ وتعامل الناس بما يرضى الله يا ساده يا اعضاء يا محترمين ان من الناس فى المنتدى وفى غيره يكتبون كلاما معسولا طيبا وتحسبهم مشايخ وافاضل ولكن للاسف لهم تصرفات تجعل الانسان يشمئز ولكن هذا حال البشر بين الذنب والتوبه .
فارجوكم كونوا بوجه واحد فذلك اكرم لكم اجمعين |
Re: اخوكم لسة مبتدئ
الموجود الان مسورة ثابته وخامات ردئيه طبعا المصري والايطالي نااااادر موفق ان شاء الله
|
رد: شاهد اخطر سلاح فى العالم موجود في مصر
ههههههههههههههههه ايوه ياعم بس ده اللي هايتمسك بيه هايتفسى
|
رد: شاهد اخطر سلاح فى العالم موجود في مصر
طيب وده يعمل كام على كده لو حبيت اجيب واحد
هههههههههههههههههه |
رد: اجعلوا باطنكم مثل ظاهركم
تمام يا باشا,,,لكن دي طبيعة المصريين او العرب بوجه عام,حضرتك متقدرش تغير تصرفاتهم بين يوم و ليله,,الاتعود علي حاجه صعب يغيرها.
|
رد: شاهد اخطر سلاح فى العالم موجود في مصر
ههههههههههههههههه لا سلاح خطير فعلا
|
رد: اجعلوا باطنكم مثل ظاهركم
اكتر حاجه بكرهها مدعي التدين
حاجة زفت |
رد: اجعلوا باطنكم مثل ظاهركم
اقتباس:
|
رد: اجعلوا باطنكم مثل ظاهركم
اقتباس:
|
رد: استفسار من الرياضيين
ع
اقتباس:
اها تمام يافندم انا هارى نفسى ضغط بمعظم تشكيلاته بس مش حاسه فالباى خالص وشرفتنى بمشاركة حضرتك جميلة الصور وموضحة وهبدأ احاول مع العقلة وربنا يسهل ..نورت الموضوع يافندم العقلة انا فيها اى كلاااام بس بحاول فيها ...شكرا على المشاركة الجميلة |
رد: استفسار من الرياضيين
اقتباس:
اقتباس:
اقتباس:
اقتباس:
|
رد: استفسار من الرياضيين
الباى من غير حديد = عقلة + ضغط واسع
لو فى العقلة ضعيف ابدا الاول باعداد قليلة وحاول ترفع نفسك او تقف على حاجة عالية شوية مع الوقت هتبدا تقلل الطول لحد ما تقدر انك تجيب عقلة من غير مساعدة وعد اكتر |
مش عاوز ضحك عاوز تعليقات
1 مرفق
عاوز تعليقات جامدة مش ضحك بس
|
لكل من بالمحله
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
لو سمحتم يا جماعه الي نزل سوق الجمعه بالمحله او ساكن في المحله عندي استفسار صغير هو سوق الجمعه ده بيبيع ايه يعني تلاقي هناك حمام وصقور وحيوانات اصلي ان شاء الله ناوي انزل اجيب صقر عشان انا محتاج انتايه فلو سمحتم اي حد من الاعضاء الي راحوا السوق ده الكلام ده بيتباع هناك ولا ايه بالظبط وشكرا واسف علي التطويل ________________ |
رد: لكل من بالمحله
لو سمحت اى سؤال فموضوع الدردشه
حتى لاتكثر المواضيع جارى النقل لموضوع الدردشه وشكرا |
رد: لكل من بالمحله
لو سمحت اى سؤال فموضوع الدردشه
حتى لاتكثر المواضيع جارى النقل لموضوع الدردشه وشكرا ويا ريت متكررش المواضيع |
رد: لكل من بالمحله
الف شكر يا باشا بس انا والله كل الي انا عاوزه اعرف بس عشان منزلشي علي الفاضي
مع تحياتي |
حد يعرف يجيب دة
يا جماعة حد يعرف يجيب دة لو يعرف حد بيعملو انا كنت شايف ناس عرضاه من فترة بس على مصراوى
قلى يعرف يبعتلى على الخاااااااااص رقمة وانا اكلمو |
رد: حد يعرف يجيب دة
في منه في اي محل كوبايات او صيني
|
رد: حد يعرف يجيب دة
اقتباس:
|
جنون سامسونج
|
رد: جنون سامسونج
هههههههههههههههه يا لهوى على النظام والدقة والفن كأنك بتتكلم عن ماتشات الكورة اللى فى مصر بالظبط
تسلم ايدك يا باشا جميلة |
رد: جنون سامسونج
بجد تسلم الايادى ايوا كده موضيعك الجمده
|
رد: جنون سامسونج
تحفة بجد
تسلم الايادى |
رد: جنون سامسونج
علي فكرة احسن دخله فالعالم كانت تقريبا لreal madrid
لما عملوها بال ipads :) يا رب ال ua07 يبئو زيهم و احسن ياااارب شكرا عالفيديو و عالموضوع |
رد: دردشه واستفسار
?????????????????????????????????????????????????? ?????????
|
ظهر جسم غريب في سماء فلسطين فوق قبه الصخره
1 مرفق
http://uaesm.maktoob.com/vb/uae547378/ http://www.ibda3world.com/%D8%A7%D9%...2%D8%AF%D8%B3/ صحيت من النوم عالموضوع دا روسيا قالت انه صاروخ بالستي بس صعب ان مفيش رادار يلقطه وروسيا سحبت الخبر ومحدش فاهم ايه دا |
رد: ظهر جسم غريب في سماء فلسطين فوق قبه الصخره
الصورة دى غلط و متاخدة من سويسرا من سنتين فاتو و للاسف الاعلام بتاعنا بيلفق اى اخبار و خلاص
تحياتى |
رد: جنون سامسونج
روووووووووووووووووعة يا ابو حمييد
|
رد: عودة ابو سيف..تحذير الي تجار المنتدي
اقتباس:
|
رد: دردشه واستفسار
احب اقول حاجه واحدة احمد على رجع يا منتدى .........و احب اقوله انت واطى ...علشان الباشا كان تعبنا و معرفش حد ........ انا بقول الف سلامه .........و واحشنى اووووووووووووووووووووووووووووى انا بحبك فى الله يا احمد يا على
|
| الساعة الآن 10:40 PM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir