![]() |
رد: دردشه واستفسار
هههههههههههههههههههههه حبيبى يا سمسم يا مدلعنى ...
|
رد: دردشه واستفسار
الف سلامة يا عموناااااااااااااااااااا
ويا رب تدخل الجيش ههههههههه |
رد: دردشه واستفسار
اقتباس:
|
عد ما اصبح الرجل (مان) ...
بعد ما اصبح الرجل (مان) ...
والحبيب ( بيببى وكوكو ) والشنب أختفى والذقن أصبحت (سكسوكه ) واصبحت السلسله رمـز ( الرجوله ) وقانون الجاذبية اصبح لا ينطبق الا على البناطيل وشموخ الرجل اصبح في ارتفاع شعره وعباره ( الرجل مش بس بكلمته الرجل برعايته لبيته واسرته) لم يعد لها اى قيمه فأصبحت : (المان مش بس بشلته المان برعايته لبشرته ومزته) اخــــــــــــــــــــــــــــص |
رد: عد ما اصبح الرجل (مان) ...
ههههههههههههههههههههههههههههههههه اه والله بقت حاجه تعر
|
رد: عد ما اصبح الرجل (مان) ...
الله يرحم زمن الرجالة وسي السيد
|
رد: عد ما اصبح الرجل (مان) ...
لالالالالالالالالالالالا اوعى يا باشا تفكر ان الشبااب بتاعنا علشان لبس بوكسر يبقى سيس دول بيقلعوا ملط فى المضاربات هههههههههههههههههههههههههههههههه
|
رد: عد ما اصبح الرجل (مان) ...
ههههههههههههه
|
رد: عد ما اصبح الرجل (مان) ...
ههههههههههههههههههه
والله كلامك صح اوى وفعلا بقت حاجه مقرفه وغريبه ومع الاسف هو ده السائد دلوقت |
رد: عد ما اصبح الرجل (مان) ...
ربنا يسترها علينا يا سيادة القبطان
|
رد: عد ما اصبح الرجل (مان) ...
السلام عليكم ، عبارة لا يفهمها الكثيرون ( ليس كل ذكر رجل وانما كل رجل ذكر )
|
رد: عد ما اصبح الرجل (مان) ...
اقتباس:
دي اساس الموضوع كله |
رد: عد ما اصبح الرجل (مان) ...
تعرف غير لما تفعل المقوله والا يبقى متعرفهاش فهمتنى
|
رد: عد ما اصبح الرجل (مان) ...
شكلك بتشجع احمد شفيق
الافعال وليس الكلام هههههههههههه |
رد: عد ما اصبح الرجل (مان) ...
مش كلهم و الله
فمره واحد كان بتاع 20 سنه معدي و كانت في حريقه في سوبر ماركت و في عز الشتاء راح قلع التي شيرت و حاول يطفي الحريق و شال بضعاه قبل ما تبوظ اكتر من اللي شالو صاحب المحل بصراحه عمل مجهود معملوش حد فينا احب اقولك ان مصر لسه فيها رجاله نحن نختلف عن الأخرون :) |
رد: دردشه واستفسار
السلام عليكم
انا دايخ علي محل ادوات رياضيه قريب من شارع الهرم فلو حد يعرف واحد علشان انا عاوز اشتري اميركان استيك اللي هيا ب 25 جنيه يا ريت لو حد يعرف تحياتي |
رد: دردشه واستفسار
اقتباس:
|
رد: ظهر جسم غريب في سماء فلسطين فوق قبه الصخره
اعلام ايه دا قناه القدس وازاعه اسرائيليه
|
رد: ظهر جسم غريب في سماء فلسطين فوق قبه الصخره
يا جماعة ده لا من سويسرا ولا جسم غريب
ده اثار الضوء اللي كان طالع من الصاروخ اللي اطلقته روسيا وهو صاروخ عابر للقارات كانت بتجربه واللي مش مصدق يدخل على البي بي سي ويشوف بس الحاجة الوحيدة اللي محيراني هو ان ازاي الشكل ده واخد شكل الحلزون يا ترى الصاروخ كان بيلف حوالين نفسه |
رد: ظهر جسم غريب في سماء فلسطين فوق قبه الصخره
الصاروخ كان بيخمس يا كريم هههههههههه
|
رد: ظهر جسم غريب في سماء فلسطين فوق قبه الصخره
اقتباس:
ليه هو عزيزة |
تخيلو لو حصل ده
|
رد: دردشه واستفسار
اقتباس:
بس يا ريت لو في شارع العريش حيبقا جميل مش حنساه :) |
رد: دردشه واستفسار
عندك محل شودان في شارع العريش جنب محل فتحي كبدة
|
رد: دردشه واستفسار
شكرا علي المعلومات
بجد كنت دايخ علي واحد قريب |
رد: دردشه واستفسار
اقتباس:
|
أدعولى
الحمد لله النهاردة كان اول امتحان ليا كان عربى تانية ثانوى كان سهل بس فى تكات ادعولى الباقى يجى سهل |
رد: أدعولى
عملت ايه في البلاغه :)
|
رد: أدعولى
فى تالته ثانوى الادب والبلاغه والنحو
|
شكر وتقدير
اتقدم بشكرى وتقديرى لادارة المنتدى وشكر خاص لمشرف عام 3 ( على رسالته الرقيقه ) على ثقتهم الغاليه واعطائى وسام المشرف المميز واتمنى ان اكون عند حسن ظن الجميع وتحياتى لكل الاعضاء وفى تقدم مستمر بامر الله سيتم الدمج مع الدردشه بعد يوم وشكرا اخوكم محمد سعيد |
رد: شكر وتقدير
انت طول عمرك متميز يا حماده
واللى بيميزك اكتر التوقيعات اللاسعه ديه يا لاسع وانت تستاهل كل خير وبمناسبه مشرف عام3 فهو انسان محترم ويستاهل كل خير تحياتى للجميع |
رد: شكر وتقدير
اقتباس:
شرف ليا انك اول رد على طول رافع راسى يا باشا بس هات اللى عليك هههههههههههههههههههه تحياتى |
رد: شكر وتقدير
الف مليووووووووون مبروك يافندم وحضرتك تستاهل بجد كل خير لأنك فعلا مشرف مميز انت وكافة أعضاء الاداره المحترمين ودائماً تسعون الى تقدم وتميز منتدانا العظيم
|
رد: شكر وتقدير
اقتباس:
ههههههههههههههههههههههههههههههههه ينفع تفضح اخوك كده يابو نسمه استر عليا الهى ربنا يستر عليك ليلتك جميله يا حماده ملحوظه كفى نفسك الاول قبل ما تتكلم |
رد: شكر وتقدير
اقتباس:
والله انا بتعلم من اخوتى كلهم اللى زى حضرتك تحياتى |
رد: شكر وتقدير
اقتباس:
|
رد: شكر وتقدير
الف مبروك يا كبير.
|
رد: شكر وتقدير
اقتباس:
وبالمرة والنار ماسكه فيك تمسك فكريم عيد وهاشم انجل هههههههههههههههههههههه |
رد: شكر وتقدير
اقتباس:
وربنا اقطع الوسام هههههههههههههههه حبيبى يا باشا |
رد: شكر وتقدير
اقتباس:
عقبالك عن قريب يا رب |
| الساعة الآن 09:15 AM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir