الصيد فى مصر

الصيد فى مصر (http://www.egyhunt.net/index.php)
-   الصيد العام (http://www.egyhunt.net/forumdisplay.php?f=1)
-   -   دردشه واستفسار (http://www.egyhunt.net/showthread.php?t=25119)

ahmedmh_ali 12-06-08 04:53 PM

رد: دردشه واستفسار
 
هههههههههههههههههههههه حبيبى يا سمسم يا مدلعنى ...

Karim Eid 12-06-08 05:52 PM

رد: دردشه واستفسار
 
الف سلامة يا عموناااااااااااااااااااا
ويا رب تدخل الجيش
ههههههههه

ahmedmh_ali 12-06-08 06:10 PM

رد: دردشه واستفسار
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة karim eid (المشاركة 382466)
الف سلامة يا عموناااااااااااااااااااا
ويا رب تدخل الجيش
ههههههههه

لالالالالالا الجيش لا .. حرام عليك أنا مقدم ظابط متخصص و منة للقوات الخاصة لو أتقبل التحويل ..

Karim Eid 12-06-08 06:51 PM

عد ما اصبح الرجل (مان) ...
 
بعد ما اصبح الرجل (مان) ...

والحبيب ( بيببى وكوكو )

والشنب أختفى والذقن أصبحت (سكسوكه )

واصبحت السلسله رمـز ( الرجوله )

وقانون الجاذبية اصبح لا ينطبق الا على البناطيل

وشموخ الرجل اصبح في ارتفاع شعره

وعباره ( الرجل مش بس بكلمته الرجل برعايته لبيته واسرته)

لم يعد لها اى قيمه فأصبحت :

(المان مش بس بشلته المان برعايته لبشرته ومزته)

اخــــــــــــــــــــــــــــص

mohamed salah hassan 12-06-08 06:56 PM

رد: عد ما اصبح الرجل (مان) ...
 
ههههههههههههههههههههههههههههههههه اه والله بقت حاجه تعر

Karim Eid 12-06-08 06:58 PM

رد: عد ما اصبح الرجل (مان) ...
 
الله يرحم زمن الرجالة وسي السيد

Shooter1 12-06-08 07:56 PM

رد: عد ما اصبح الرجل (مان) ...
 
لالالالالالالالالالالالا اوعى يا باشا تفكر ان الشبااب بتاعنا علشان لبس بوكسر يبقى سيس دول بيقلعوا ملط فى المضاربات هههههههههههههههههههههههههههههههه

Karim Eid 12-06-08 07:59 PM

رد: عد ما اصبح الرجل (مان) ...
 
ههههههههههههه

القبطان المصرى 77 12-06-08 08:02 PM

رد: عد ما اصبح الرجل (مان) ...
 
ههههههههههههههههههه
والله كلامك صح اوى
وفعلا بقت حاجه مقرفه وغريبه
ومع الاسف هو ده السائد دلوقت

Karim Eid 12-06-08 08:05 PM

رد: عد ما اصبح الرجل (مان) ...
 
ربنا يسترها علينا يا سيادة القبطان

fadeel79 12-06-08 09:03 PM

رد: عد ما اصبح الرجل (مان) ...
 
السلام عليكم ، عبارة لا يفهمها الكثيرون ( ليس كل ذكر رجل وانما كل رجل ذكر )

Karim Eid 12-06-08 09:55 PM

رد: عد ما اصبح الرجل (مان) ...
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة fadeel79 (المشاركة 382589)
السلام عليكم ، عبارة لا يفهمها الكثيرون ( ليس كل ذكر رجل وانما كل رجل ذكر )

وحد ميعرفش الجملة دي برده
دي اساس الموضوع كله

fadeel79 12-06-08 10:04 PM

رد: عد ما اصبح الرجل (مان) ...
 
تعرف غير لما تفعل المقوله والا يبقى متعرفهاش فهمتنى

Karim Eid 12-06-08 10:32 PM

رد: عد ما اصبح الرجل (مان) ...
 
شكلك بتشجع احمد شفيق
الافعال وليس الكلام
هههههههههههه

Champion 12-06-08 11:00 PM

رد: عد ما اصبح الرجل (مان) ...
 
مش كلهم و الله
فمره واحد كان بتاع 20 سنه معدي و كانت في حريقه في سوبر ماركت
و في عز الشتاء راح قلع التي شيرت و حاول يطفي الحريق
و شال بضعاه قبل ما تبوظ اكتر من اللي شالو صاحب المحل
بصراحه عمل مجهود معملوش حد فينا
احب اقولك ان مصر لسه فيها رجاله
نحن نختلف عن الأخرون :)

Champion 12-06-08 11:06 PM

رد: دردشه واستفسار
 
السلام عليكم
انا دايخ علي محل ادوات رياضيه قريب من شارع الهرم
فلو حد يعرف واحد علشان انا عاوز اشتري اميركان استيك اللي هيا ب 25 جنيه
يا ريت لو حد يعرف
تحياتي

Karim Eid 12-06-08 11:11 PM

رد: دردشه واستفسار
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة champion (المشاركة 382681)
السلام عليكم
انا دايخ علي محل ادوات رياضيه قريب من شارع الهرم
فلو حد يعرف واحد علشان انا عاوز اشتري اميركان استيك اللي هيا ب 25 جنيه
يا ريت لو حد يعرف
تحياتي

مكان حضرتك فين في الهرم

avokato 12-06-08 11:57 PM

رد: ظهر جسم غريب في سماء فلسطين فوق قبه الصخره
 
اعلام ايه دا قناه القدس وازاعه اسرائيليه

Karim Eid 12-06-09 12:01 AM

رد: ظهر جسم غريب في سماء فلسطين فوق قبه الصخره
 
يا جماعة ده لا من سويسرا ولا جسم غريب
ده اثار الضوء اللي كان طالع من الصاروخ اللي اطلقته روسيا وهو صاروخ عابر للقارات كانت بتجربه واللي مش مصدق يدخل على البي بي سي ويشوف
بس الحاجة الوحيدة اللي محيراني هو ان ازاي الشكل ده واخد شكل الحلزون
يا ترى الصاروخ كان بيلف حوالين نفسه

Angel 12-06-09 12:07 AM

رد: ظهر جسم غريب في سماء فلسطين فوق قبه الصخره
 
الصاروخ كان بيخمس يا كريم هههههههههه

Karim Eid 12-06-09 12:33 AM

رد: ظهر جسم غريب في سماء فلسطين فوق قبه الصخره
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة angel (المشاركة 382721)
الصاروخ كان بيخمس يا كريم هههههههههه

هههههههههههههه
ليه هو عزيزة

Karim Eid 12-06-09 12:48 AM

تخيلو لو حصل ده
 

Champion 12-06-09 02:19 AM

رد: دردشه واستفسار
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة karim eid (المشاركة 382682)
مكان حضرتك فين في الهرم

بص حضرتك اي حته في الهرم
بس يا ريت لو في شارع العريش
حيبقا جميل مش حنساه :)

Karim Eid 12-06-09 11:16 AM

رد: دردشه واستفسار
 
عندك محل شودان في شارع العريش جنب محل فتحي كبدة

Champion 12-06-09 11:00 PM

رد: دردشه واستفسار
 
شكرا علي المعلومات
بجد كنت دايخ علي واحد قريب

Karim Eid 12-06-10 02:47 AM

رد: دردشه واستفسار
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة champion (المشاركة 383311)
شكرا علي المعلومات
بجد كنت دايخ علي واحد قريب

تحت امرك في اي وقت ولو عاوزني كمان اجي معاك عنده هو صاحبي وحبيبي وانا ساكن جنبه

ahmed6394 12-06-10 02:31 PM

أدعولى
 
الحمد لله النهاردة كان اول امتحان ليا كان عربى تانية ثانوى كان سهل بس فى تكات ادعولى الباقى يجى سهل

Mohamed El-Hadidy 12-06-10 03:00 PM

رد: أدعولى
 
عملت ايه في البلاغه :)

khawagah 12-06-10 04:04 PM

رد: أدعولى
 
فى تالته ثانوى الادب والبلاغه والنحو

pooforever_2010 12-06-10 07:27 PM

شكر وتقدير
 
اتقدم بشكرى وتقديرى لادارة المنتدى
وشكر خاص لمشرف عام 3
( على رسالته الرقيقه )
على ثقتهم الغاليه

واعطائى وسام المشرف المميز
واتمنى ان اكون عند حسن ظن الجميع
وتحياتى لكل الاعضاء
وفى تقدم مستمر بامر الله






سيتم الدمج مع الدردشه بعد يوم وشكرا
اخوكم محمد سعيد

عادل عبده 12-06-10 07:45 PM

رد: شكر وتقدير
 
انت طول عمرك متميز يا حماده
واللى بيميزك اكتر التوقيعات اللاسعه ديه يا لاسع
وانت تستاهل كل خير
وبمناسبه مشرف عام3 فهو انسان محترم ويستاهل كل خير
تحياتى للجميع

pooforever_2010 12-06-10 07:49 PM

رد: شكر وتقدير
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة عادل عبده (المشاركة 383846)
انت طول عمرك متميز يا حماده
واللى بيميزك اكتر التوقيعات اللاسعه ديه يا لاسع
وانت تستاهل كل خير
وبمناسبه مشرف عام3 فهو انسان محترم ويستاهل كل خير
تحياتى للجميع

الله يكرمك يا دوله

شرف ليا انك اول رد
على طول رافع راسى يا باشا

بس هات اللى عليك
هههههههههههههههههههه

تحياتى

mohamed salah hassan 12-06-10 07:51 PM

رد: شكر وتقدير
 
الف مليووووووووون مبروك يافندم وحضرتك تستاهل بجد كل خير لأنك فعلا مشرف مميز انت وكافة أعضاء الاداره المحترمين ودائماً تسعون الى تقدم وتميز منتدانا العظيم

عادل عبده 12-06-10 07:52 PM

رد: شكر وتقدير
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة pooforever_2010 (المشاركة 383848)
الله يكرمك يا دوله

شرف ليا انك اول رد
على طول رافع راسى يا باشا

بس هات اللى عليك
هههههههههههههههههههه

تحياتى


ههههههههههههههههههههههههههههههههه
ينفع تفضح اخوك كده يابو نسمه
استر عليا الهى ربنا يستر عليك
ليلتك جميله يا حماده




ملحوظه كفى نفسك الاول قبل ما تتكلم

pooforever_2010 12-06-10 07:53 PM

رد: شكر وتقدير
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mohamed salah hassan (المشاركة 383849)
الف مليووووووووون مبروك يافندم وحضرتك تستاهل بجد كل خير لأنك فعلا مشرف مميز انت وكافة أعضاء الاداره المحترمين ودائماً تسعون الى تقدم وتميز منتدانا العظيم

الله يكرمك يا استاذ محمد
والله انا بتعلم من اخوتى كلهم اللى زى حضرتك
تحياتى

mohamed salah hassan 12-06-10 07:58 PM

رد: شكر وتقدير
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة pooforever_2010 (المشاركة 383855)
الله يكرمك يا استاذ محمد
والله انا بتعلم من اخوتى كلهم اللى زى حضرتك
تحياتى

العفو ياباشا ده انت أستاذنا

darkshaft 12-06-10 07:58 PM

رد: شكر وتقدير
 
الف مبروك يا كبير.

pooforever_2010 12-06-10 08:02 PM

رد: شكر وتقدير
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة عادل عبده (المشاركة 383852)
ههههههههههههههههههههههههههههههههه
ينفع تفضح اخوك كده يابو نسمه
استر عليا الهى ربنا يستر عليك
ليلتك جميله يا حماده




ملحوظه كفى نفسك الاول قبل ما تتكلم

الله يحرقك انت ونسمه
وبالمرة والنار ماسكه فيك
تمسك فكريم عيد وهاشم انجل
هههههههههههههههههههههه

pooforever_2010 12-06-10 08:02 PM

رد: شكر وتقدير
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mohamed salah hassan (المشاركة 383859)
العفو ياباشا ده انت أستاذنا

عيب يا باشا استاذ ايه بقى
وربنا اقطع الوسام
هههههههههههههههه


حبيبى يا باشا

pooforever_2010 12-06-10 08:03 PM

رد: شكر وتقدير
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة darkshaft (المشاركة 383860)
الف مبروك يا كبير.

الله يبارك فيك يا باشا
عقبالك عن قريب يا رب


الساعة الآن 09:15 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir