![]() |
رد: شكر وتقدير
ههههههههههههههههههههه لا لا لا لا لا انت لحقت تتهنى بيه ياعم خليه بس دي مش مجامله والله
|
رد: شكر وتقدير
اقتباس:
|
رد: شكر وتقدير
الف مليوووون مبروك ياباشا
انت تستاهل كل خير وفعلا دائما متميز ياكبيييييييييييير |
رد: شكر وتقدير
اقتباس:
بس انا اقل تميزا منك يا باشا |
رد: شكر وتقدير
اقتباس:
|
رد: شكر وتقدير
اقتباس:
http://im23.gulfup.com/2012-06-10/1339352296443.gif |
رد: شكر وتقدير
ايواا يا عم ولعت بقة
لعبت معااااااااك الى اداك يدينا ياااعم |
رد: شكر وتقدير
اقتباس:
لما ورمت هههههههههه |
رد: دردشه واستفسار
انا تانية و البلاغة حلتها كلها صح و بالنسبة لامتحان تالتة انا مسكته و عرفت أحل البلاغة و النحو و المسرحية
|
رد: دردشه واستفسار
ما تحسر اهل الجنة على شى الا ساعة لم يذكروا فيها الله
سبحان الله والحمد لله ولا اله الا الله ولا حول ولا قوة الا بالله والله اكبر اللهم صلى وسلم على سيدنا محمد |
بكار لما دخل الجيش !!
|
رد: بكار لما دخل الجيش !!
برجاء الالتزام بالقسم المحدد للمواضيع العامه
جارى النقل وشكرا |
رد: بكار لما دخل الجيش !!
انا عايز اقولك ان اللى صور الفيديو دة زمانه اتنفخخخخخخخخخخ
|
رد: شكر وتقدير
اقتباس:
الف مبروك يا ابو نسمة يا غالي بس انا زحلان منك بردو |
رد: شكر وتقدير
اقتباس:
يابني استر على الواحد معلش يا ابو نسمة خليها عليا انا المرادي اصل دولة ميعرفش ان محمد سعيد بتاع اشراف متميز مش بتاع سندوتشات هههههههههههه |
رد: دردشه واستفسار
السلام عليكم يا جماعه انا عضو جديد في المنتدى زبجد عجبني جدا بجد ربنا يبركلكم...مفيد جدا وبيعلم حاجات كتير المهم ايه رايكم انا لسه مشترتش سلاح 9ملم ونفسي اول سلاح ليا يبقى ريتاي بارون ايه رايكم في السلاح دا عشانا انا كلها يمين وهجيبه ..ايه رايكم استنى السعر ينزل بعد الانتخابات ولا اشتريه دلوقت عشان الواحد ميضمنش الظروف ..اخوكم الصغير محمد علام :)
|
رد: دردشه واستفسار
البنت المصريه
عليها شفايف بتخلى الاعمى شايف عليها عيون بتخلى العاقل مجنون عليها خدود تخلى الغائب موجود عليها صوت تخلى الوقت يفوت عليها دلع يداوي الاه والوجع عليها جمال باختصار فوق الخيال سامحوني دي مش عنصريه بس هى دي البنت المصريه ربنا يسامحنى بقى على الكدب ده كلو https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net...77815590_n.jpg |
رد: دردشه واستفسار
محدش يا رجاله يعرف المالتي توول بتتباع فين في
وسط البلد و ياريت في اكتر من مكان تحياتي |
رد: دردشه واستفسار
انزل الرويعي ممكن تلاقيها
|
هااااام .. يرجي الدعاء
السلام عليكم انا مكتبتبش الموضوع دة بالذات فالموقع دة الا عشان انا حسيت فية بالناس الطيبة و الواحد لما يرتاح لناس و يكونوا كويسين و طيبين بيكونوا اول حاجة يلجألها انا ان شاءالله مقدم علي امر مهم .. بالنسبالي مهم لاقصي درجة و بطلب منكم الدعاء ان ربنا يوفقني ف امري دة و انول الامر دة و يعدي علي خير و لكم مني كل شكر و احترام و تقدير http://www.m5zn.com/uploads3/2012/6/...otjwfyq1bk.jpg |
رد: هااااام .. يرجي الدعاء
اللهم يسر له امره واحلل عقده من لسانه واهديه الى الخير وجنبه كل مكروه وشر.
|
رد: هااااام .. يرجي الدعاء
قال رسول الله صلي الله عليه و سلم : (( من كانت له حاجة الي الله او الي احد من بني ادم فليتوضأ و ليحسن الوضوء وليصل ركعتين , ثم ليثن علي الله , و ليصل علي النبي عليه الصلاة و السلام , ثم ليقل : لا اله الا الله الحليم الكريم سبحان الله رب العرش العظيم , الحمد لله رب العالمين , أسألك موجبات رحمتك وعزائم مغفرتك و الغنيمة من كل بر و السلامة من كل إثم لا تدع لي ذنبا الا غفرته ولا هما الا فرجته ولا حاجة هي لك رضا إلا قضيتها يا ارحم الراحمين )) (( ثم يسأل من امر الدنيا والاخرة ما يشاء فإنه يقدر ))
|
رد: هااااام .. يرجي الدعاء
اللهم يسر أمره و لا تعسر و ربنا يباركلك.. :)
|
رد: هااااام .. يرجي الدعاء
ربنا يكرمك و يجازيك خير .. استاذ ايمن
|
رد: هااااام .. يرجي الدعاء
الهم يسر لك أمرك
السؤال الى هيحير شعب مصر كلو واى حد يدخل على موضوعك معلش يعنى احنا شعب فضولى وعندنا حب أستطلاع وانا عن نفسى هموت واعرف اه هو الامر المهم ولا أقولك دارى على شمعتك تقيد |
رد: هااااام .. يرجي الدعاء
استاذ هوجن ..
ربنا يكرمك يااااارب و يجازيك كل خير و كل الخير ان شاءالله |
رد: هااااام .. يرجي الدعاء
استاذ هوجن ..
ربنا يكرمك يااااارب و يجازيك كل خير و كل الخير ان شاءالله |
رد: هااااام .. يرجي الدعاء
ربنا يوفقك يارب ويحقق لك كل اللى بتتمناه
|
رد: هااااام .. يرجي الدعاء
استاذ انجل ربنا يخليك
|
رد: هااااام .. يرجي الدعاء
استاذ خواجة .. جزيت خيرا يااارب
|
رد: هااااام .. يرجي الدعاء
loverlover
ياااارب اللهم امين و ربنا يكرمك و يجازيك خير |
رد: هااااام .. يرجي الدعاء
ربنا ييسر لك امرك و يعطيك الانت عايزه ان شاء الله،و اعلم ان لو فى خير فهوه لك.
|
رد: هااااام .. يرجي الدعاء
ربنا يحقق لك كل اللى تتمناة فيما لايغضب الله ويكون كل امرة خير ومنفعة لدنياك ودينك
|
واجب شكر خاص
واجب شكر خاص لي الاستاذ محمد ياقوت والاستاذ حمزاوي لحسن المعمله والضيافه والاسعار والبضاعه التمام بصراحه اشكرهم من كل قلبي ناس ذوق ومحترمه جدا جدا جدا وربنا يفتح عليهم ويكرمهم تقبلو مروري يا رجاله
|
رد: واجب شكر خاص
ربنا يبارك فيهم ياباشا وفيك
بس حضرتك مقلتلناش انت اشتريت ايه عشان نباركلك |
رد: دردشه واستفسار
محدش ينزل بسلاح من فضلكوا يا جماعة .............صوت بلى قصفة حتى ...........الشرطه العسكرية عمل احلى شغل فى رمسيس و مصر الجديدة
|
رد: دردشه واستفسار
اللهم انى أسالك قلبا مطمئنا يؤمن بقدرك وقضائك ويرضى بعطائك ويصبر على بلائك
اللهم اخرجنى من هذه الدنيا سالما من وبالها وارحنى من الدنيا وهموما الى الجنة ونعيمها يا رب اشكو اليك قسوة القلوب اللهم قد بح الصوت وهطل الدمع وانكسر القلب اللهم اصرف عنى الهموم التى فى قلبى اللهم اصرف عنى الهموم فقد زادت عن الاحصاء يا رب لا تعذب عبدا ارشد العباد اليك ودلهم عليك وحببهم فيك برحمتك يا ارحم الراحمين اللهم اشف صدرى من الجراح والالم وارحم تضرعى فقلبى بين الخوف والندم اللهم ارحم قلبى من الخوف والحزن اللهم داوى جرح قلبى اللهم اجعل حياتى خالصة لك عباده وموتى فى سبيلك شهادة واكتب لى فى الدنيا سعادة بطاعتك وتقواك وفى الاخرة الحسنى وزيادة بالنظر الى وجهك الكريم اللهم إن عبدك محزون.. مهموم.. قلبه يئن جريح.. ويغمره الأسى طولاً وعرضًا.. صباحه عويل.. ليله أنين.. وطال نداءه. وأنت يا ربى ترى لوعة الحزن في فؤاد عبدك الموحد. فإليك يا ربى تركت الأمر كله.. وعبدك بين يديك.. فأنت أرحم بى من جميع الرحماء يا رب يا امان الخائفين انا عاوز احلى تقيم بس اقبل التقيم اسالك الدعاء لى و لى المسلمين جميعا |
مشكله فى الويندوز أرجوو المساعده !!
الجهاز بتاع اخويا الصغير عليه نسخه 7 وهوا زهقان منها لان فى العاب اون لين مش بتشتغل عليها جبت نسخه الاكس بي اللى منزلها على اللاب بتاعى بس مش راضيه تدخل بوت من جهازه مع انى منزل نفس النسخه على جهازي .. فــ أعمل ايه عشان ابدأ التنصيب
أرجو الرد فى أسرع وقت |
رد: مشكله فى الويندوز أرجوو المساعده !!
بص يا باشا انامش بعرف مصطلحات قوى
بس اللى اعرفه ان الهارد لازم يتفرمت او محتاج حاجه معينه عشان ينزل الاكس بى فيه خبرا كتير راسلهم منهم وليس كلهم الاستاذ هوجان والاستاذ محمد ياقوت والاستاذ angel تحياتى |
رد: مشكله فى الويندوز أرجوو المساعده !!
باشا انتا لازم تدخل على الاعدادت وتخلى البوت يكون من السى دى ممكن ده سبب عدم دخول الجهاز على اسطوانة النسخة
|
| الساعة الآن 09:15 AM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir