![]() |
رد: مشكله فى الويندوز أرجوو المساعده !!
اقتباس:
حتى لو عملت بوت مش بتظهر حصل قصادى |
دخول البنادق إلى مصر
ألسلام عليكم,
عاملين إيه يا أعضانا الحلويين.. :) معلش أنا عندي سؤال؟ أنا مقيم بالسعودية و لقيت ديانا 35 عاجباني أوي و 1400ريال بما يعادل 2260 جنيه مصري (مع العلم الديانا 35 في مصر عامله 5000-5500 جنية). كنت عاوز أعرف, هل أقدر أهربها لمصر عن طريق الشحن البري.. :) |
رد: مشكله فى الويندوز أرجوو المساعده !!
بص ياباشا من الاخر مش هاينفع تنزل ويندوز اكس بى تانى بعد مانزلت السفن
وعشان تنزل الاكس بى تانى لازم الاول تمسح السفن وده امر مش هين وشرحه يطووووووووووووول اوى فانسب حل تعمله خد الجهاز وروح لأقرب مركز صيانه وقوله عاوز امسح السفن واركب اكس بى تانى ونصيحه منى بلاش تركب سفن تانى لأنه مقرف وبيتعب كل اللى مش متعود عليه |
رد: دخول البنادق إلى مصر
لو انت شايف انك هتعرف تعديها خدها,بس عشان تكون عارف.سفر بري يعني هتنزل من العربيه تتفتش بشنطك اكتر من 700 مره و غير كده لما توصل الجمرك يا معلم,الشنط ههتفتح كلها و تتفتش احلي تفتيش,,انا مش بحبطك والله ولا بجيب كلام من عندي...بالتوفيق
|
رد: دخول البنادق إلى مصر
صعب اوي حكايه الشحن البري
|
رد: مشكله فى الويندوز أرجوو المساعده !!
اقتباس:
اقتباس:
اقتباس:
اقتباس:
|
205 آلاف دولار غرامة لصينيين أنجبا طفلاً ثانياً
بسم الله الرحمن الرحيم فرضت السلطات الصينية غرامة قياسية وغير مسبوقة في تاريخ البلاد بلغت 205 آلاف دولار على صيني وزوجته أنجبا طفلاً ثانياً، فيما يتعارض مع سياسة "الطفل الواحد" المتبعة في البلد الآسيوي الضخم. وأعلنت السلطات المحلية بمقاطعة رويان، جنوبي شرق الصين، عن فرض تلك الغرامة الضخمة على زوج، لم يتم تحديد هويته، بما يعادل ثمانية أضعاف الغرامات السابقة. وبدأت الصين في تطبيق سياسة "الطفل الواحد" قبل نحو 32 عاماً، حيث تجبر مواطنيها على إنجاب طفل واحد فقط، ودفع غرامة مالية في حال إنجاب طفل ثان. وفي الـ25 من سبتمبر عام 1980 أجبر الحزب الشيوعي الصيني الحاكم أعضاءه المنتمين إليه وذويهم على تحديد النسل باقتصار الإنجاب على طفل واحد فقط، قبل أن تعم هذه السياسة أنحاء البلد الأكثر اكتظاظاً بالسكان في العالم، وتتحول إلى مشروع قومي. و احنا هنا يخلفوا بال 5 عيال المصدر http://www.ra2ed.com/غرائب/3908/205-...ا-طفلاً-ثانياً |
رد: مشكله فى الويندوز أرجوو المساعده !!
نوع البوردة ايه
|
رد: دردشه واستفسار
https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net...29771178_n.jpg
محدش يقولي ان الصوره دي فوتوشوب ابسلوتلي بالعكس ده الطيار والمساعد بتاعه بياكلو لقمه كده في الطراوة لغايه ما التباع يلم الاجره :D:D:D |
رد: مشكله فى الويندوز أرجوو المساعده !!
حبيب قلبي المشكلة كالتالي
ان الويندوز اللي حضرتك بتنزله مش عليه فيلات الساتا و هي الخاصة بتعريفات الهاردات الساتا الجديد فيجب ان تدخل في الاول علي البايوز الخاص بالجهاز و تظبطه علشان يقرأ الهارد ata و ممكن يكون البايوز مقفول بكلمة سر بحيث انه لا يقبل اللي السفن و لا توجد اي مشاكل في مسح السفن او تنزيل الاكس بي مع السفن المهم الجهاز يقبل ده اي يجب تظبيط ابشن الهارد من البايوز و انصحك انك تروح لمتخصص يظبطه مش هياخد معاه ثانية او كلمني و احاول معاك علي التليفون 01225252916 |
رد: مشكله فى الويندوز أرجوو المساعده !!
بسم الله الرحمن الرحيم
المشكلة سهلة و اسهل مما تتخيل كمان هى عبارة عن ان اللاب فى وضعين للمازر بورد وضعية الساتا و دى للسفن و فيستا و كدة وضعية الداتا و دى للاكس بى و الويندوزات القدية كل ما عليك و انتا بتبداء الجهاز دول DEL لحد ما يدخل معاك على البيوس لوحة لونها ازرق دور على خيار مكتوب علية Sata Mode و بدلة و بس كدة الجهاز هيشتغل معاك اكس بى زى الفل اى استفسار انا تحت امرك و لو تجيبلى نوع الجهاز اجيبلك الموضوع كلة مصور تحياتى ليك |
رد: دخول البنادق إلى مصر
والله طول ما انتا حاطط صوره الفل ده ما هتعرف تعديها ...
|
رد: دخول البنادق إلى مصر
اقتباس:
|
رد: دخول البنادق إلى مصر
اقتباس:
|
رد: دخول البنادق إلى مصر
اقتباس:
|
رد: دخول البنادق إلى مصر
اقتباس:
|
رد: هااااام .. يرجي الدعاء
بسم الله الرحمن الرحيم " فدعى ربة أنى مغلوب فأنتصر " موفق أن شاء الله ..
|
رد: هااااام .. يرجي الدعاء
اخى صلى ركتين لله وبعد الصلاه احمد ربنا على نعمه الكثيره علينا
ثم صل على النبى ثم استغفر ربنا ثم ادعوا بما تشاء واذكر نفسى واخوانى انه هو الله جل جلاله قادر على كل شئ اللهم يسر لاخى امره واشرح له صدره واحلل العقده من لسانه يفقه قوله اللهم ربنا اتيه فى الدنيا حسنه وفى الاخره حسنه وقنا عذاب النار اللهم ربنا لا صعب الا وجل جلالك قادر على تذليله وتسهيله لنا ولا سهل الا ما جعلته الله سهلا فسهل لنا امرنا ان كان لا يضرنا واغفر لنا ذنوبنا واهدينا الى ما تحبه وترضاه |
رد: هااااام .. يرجي الدعاء
ربنا يوفقلك امرك
|
رد: هااااام .. يرجي الدعاء
ربنا معاك و صلي صلاه استخاره
و ان شاء الله ربنا حيكرمك |
رد: دردشه واستفسار
شكرا لردودكم يا رجاله
البورده جيجا بايت .. ونزلت النهارده روحت الشركه لان الجهاز لسي فى الضمان لقيتها قافله واخويا الصغير واجعلى دماغي .. وجاري تجربه الحلول عشان احاول ابدأ التنصيب وبعد كدا الباقي سهل |
التطور الحقيقي للحاجه الساقعه
1 مرفق
ههههههههههههه شكل زجاجات الكوكاكولا
يا ترا انهي شكل كان أحلي؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ظ |
الطفل المصري ... ذكاء بلا حدود .. ههههههههههه
2 مرفق
بجد أحرج الي بيصحح بالاجابه النموذجيه دي
|
رد: الطفل المصري ... ذكاء بلا حدود .. ههههههههههه
اجابات منطقيه
|
رد: الطفل المصري ... ذكاء بلا حدود .. ههههههههههه
اقتباس:
|
رد: التطور الحقيقي للحاجه الساقعه
1899 تحفة اوى
|
رد: التطور الحقيقي للحاجه الساقعه
اقتباس:
|
رد: التطور الحقيقي للحاجه الساقعه
1899 و 1915
|
رد: التطور الحقيقي للحاجه الساقعه
1915 تحس انها عاملة زي قذيفة ال ار بي جي بس علي اسود هههههههههههههه
|
رد: التطور الحقيقي للحاجه الساقعه
1915 ياجميل |
رد: التطور الحقيقي للحاجه الساقعه
1915 حلوة اوى
|
رد: الطفل المصري ... ذكاء بلا حدود .. ههههههههههه
هههههههههههههههههههههه اجابات عربى ام الاجنبى :d
|
رد: الطفل المصري ... ذكاء بلا حدود .. ههههههههههه
السلام عليكم ، ده عيل رخم جدا
|
رد: الطفل المصري ... ذكاء بلا حدود .. ههههههههههه
ساعات التخلف بيتحول الى عبقرية |
رد: الطفل المصري ... ذكاء بلا حدود .. ههههههههههه
المدرس اعتزل الى ناوى يتجوز ويخلف يقابل بقى هههههههههههههههههههههههه
|
رد: التطور الحقيقي للحاجه الساقعه
1900 شكلها يمشى ازازه ميا بعد متخلص
ههههههه |
رد: الطفل المصري ... ذكاء بلا حدود .. ههههههههههه
ههههههههههههههههه
والله عنده حق هو فعلا سؤال غبى |
رد: دردشه واستفسار
يوم سعيد فى تاريخ مصر d: اللى انتخب مرسى فرحان لان مرسى كسب واللى انتخب شفيق فرحان لان شفيق كسب و اللى قاطع فرحان لان طنطاوى لبس الكسبان السلطانيه ، اللى بيكره مبارك فرحان لانه مات و اللى بيحبه فرحان لانه لسه عايش !!!! . ربنا يباركلنا فى الحشيش المصرى طويل التيلة d:
|
رد: دردشه واستفسار
هاااااااااااااااام جدا
@youm7 #a7a #egypt #مصر #عبيلو_واديلو #rassd يا ناس إللي عنده بنات ( ينتبه جداً جداً ويخاف عليهم اليومين دول ) فيه بنتين راحو على محل وإشتروا كيس شيبسي وعصير وهما راجعين للبيت شافوا عجوزة ماشية وراهم ! المهم العجوزة دي مشيت وراهم لحد ما وصلوا البيت وقفت العجوزه عند باب البيت بعدها راحت البنت الصغيرة وحكت لأمها القصة وطلعت الأم لاقت العجوزه واقفة عند الباب و سألتها إتفضلي ياحاجّة في حاجة ؟؟ قالتلها شكراً بس ناديلي البنت الصغيرة اللي دخلت من شوية !! قالتلها: أنا أمها لو البنت عملت حاجه إحكيلي ؟ بصت لها العجوزه وقالت: ممكن تناديها بس ! خافت الأم ودخلت قالت لأبوها وطلع الأب وقال إتفضلي يا ستي مالك في حاجة قالتله نفس الكلام وإنها عايزة تشوف البنت الصغيرة أهل البنت خافوا .. وبصراحةعندهم حق وشكوا في العجوزة قال الأب: إقصري الشر ... لو ما مشتيش هبلغ الشرطة قالت العجوزه: مش هقدر أمشي إلا لما أشوفها !! بلغوا الشرطة وجت ولقوا العجوزة قاعدة عند الباب الشرطة قالوا لها في ايه مالك يا حاجّة ؟؟؟ قالتلهم خلوني أشوف البنت و بعدين إعملوا اللي انتوا عايزينه قال أبوها: ما دام الشرطة موجوده تعالي يا بنتي كلميها ونادوا علي البنت ومسكينة كانت ميتة من الخوف وقالتلها العجوزة: يابنتي: أنا هقعد عند الباب ولما تخلصي كيس الشيبسي هاتيهولي عشان عايزة افرقعه برجلي الى عاوز يشتم يكتب تيت وانا هفهم |
برجاء الدخول للأهميه القصوى
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
الموضوع بإختصار من يومين واحده قربتي وزوجت احد اصدقائي وهيا راكبه المترو في عربة السيدات وفي محطة العتبة ركب شاب لابس شيك جدا وشكله مش سوابق خاااااااالص وفتح مطواه وثبت اربع سيدات منهم قربتي مش هنقول بقى ليه ماصوتوش ولموا الدنيا الحمد لله انها عدت على خير المهم بقى انا عاوز اجبلها حاجه للدفاع عن النفس اجيبلها ايه وتكون سهلة الاستخدام ويارب يولع بجاز وسخ اللي عمل كده واسف للأطاله انا عرضت الموضوع هنا علشان كلنا اكيد اخوات وهنخاف على بعض |
| الساعة الآن 06:43 AM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir