الصيد فى مصر

الصيد فى مصر (http://www.egyhunt.net/index.php)
-   الصيد العام (http://www.egyhunt.net/forumdisplay.php?f=1)
-   -   دردشه واستفسار (http://www.egyhunt.net/showthread.php?t=25119)

Champion 12-06-21 06:15 PM

رد: برجاء الدخول للأهميه القصوى
 
اول حاجه الف حمدلله علي السلامه اهم حاجه هم سلام
بس اهم حاجه تروح تبلغ عن الحرامي ده
تاني حاجه الحرامي عمروا ما بيبقي شايل في وشه ولا بعين واحده ولا ودانه مقطوعه
ده بيبقي لابس شيك جدا و شه مفهوش اي علامه اجرام
تالت حاجه انا برشحلك يا مسدس كهربا يا سيلف دفنس
لان السيلف قوي جدا و بيعمي بجد
المسدس بتاع 250
و السيلف ال110 ملي ب50 جنيه من الأستاذ وائل _King_

مورو 12-06-21 06:27 PM

رد: برجاء الدخول للأهميه القصوى
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة champion (المشاركة 391717)
اول حاجه الف حمدلله علي السلامه اهم حاجه هم سلام
بس اهم حاجه تروح تبلغ عن الحرامي ده
تاني حاجه الحرامي عمروا ما بيبقي شايل في وشه ولا بعين واحده ولا ودانه مقطوعه
ده بيبقي لابس شيك جدا و شه مفهوش اي علامه اجرام
تالت حاجه انا برشحلك يا مسدس كهربا يا سيلف دفنس
لان السيلف قوي جدا و بيعمي بجد
المسدس بتاع 250
و السيلف ال110 ملي ب50 جنيه من الأستاذ وائل _king_


شكرا لسرعة الرد بيتهيألي ممكن صاعق على الاقل صوته هايخوف

salas0010 12-06-21 06:30 PM

رد: برجاء الدخول للأهميه القصوى
 
اشترى السيلف ديفنش وانا محروق دمى لحضرتك مقدر الموقف وحاجه تضايق وحسبنا الله ونعم الوكيل زمن النخوه فيه زى الزئبق نادرا ما تلاقيها

hassan amer 12-06-21 06:57 PM

رد: برجاء الدخول للأهميه القصوى
 
alf salama 3lihom w 7amdela 3la slamethom 2na r2iy el electric kwies

darkshaft 12-06-21 07:22 PM

رد: برجاء الدخول للأهميه القصوى
 
الحمد لله انها جت على اد كده،و انا من رأى سبراى و ليس الكترك عشان الالكترك حيحتاج مواجهه و لاكن السبراى حيبقى من بعيد شويه.

Egyptian_Destroyer 12-06-21 07:43 PM

رد: برجاء الدخول للأهميه القصوى
 
سيلف ديفينس يا باشا ..... و حمدالله علي السلامه :)

عبووود 12-06-21 08:31 PM

رد: برجاء الدخول للأهميه القصوى
 
سيلف ديفنس ... ومنهم لله
والحمد لله انها جت علي كده

القبطان المصرى 77 12-06-21 08:45 PM

رد: برجاء الدخول للأهميه القصوى
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة عبووود (المشاركة 391801)
سيلف ديفنس ... ومنهم لله
والحمد لله انها جت علي كده

111111111111111111+

BERETTA fs92 12-06-22 01:01 AM

رد: دردشه واستفسار
 
ياريت يا جماعه لو فيه مهندس زراعي في المنتدي يبعت ايميله علي الخاص لاني عاوز شويه استفسارات وشكرا

mido axis 12-06-22 02:26 AM

رد: دردشه واستفسار
 
تيت تيت تيت تييييييييييييييييييييييييييييييت

ahmed yasser 12-06-22 07:55 AM

رد: دردشه واستفسار
 
مساء الفل يا رجالة انا عندى بندقية قدسمة وضعفت ايه الحاجات اللى بتستهلك وتتغير غير السوستة والجلبة عشان ترجع بقوة زمان؟؟

قناص الظلم 12-06-22 08:57 AM

رد: دردشه واستفسار
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmed yasser (المشاركة 392130)
مساء الفل يا رجالة انا عندى بندقية قدسمة وضعفت ايه الحاجات اللى بتستهلك وتتغير غير السوستة والجلبة عشان ترجع بقوة زمان؟؟

صباح الفل بقا :)نوعها ايه عشان نقدر نقولك على الاشياء المناسبه

ahmed yasser 12-06-22 12:43 PM

رد: دردشه واستفسار
 
نوعها ‏gamo cf20

fishtic 12-06-22 01:46 PM

طلب مساعدة من رجالة المنتدى
 
لو سمحتم يا رجالة انا محتاج شهادة للموبايل بتاعي عشان البرامج اللي محتاجة لشهادة
النوع نوكيا 6120c
السيريال 359850017721692

اللي يعرف يجبلي الشهادة يشكر
اللي يعرف يدلني ع الطريق يشكر

مشكوور مقدما

مورو 12-06-22 09:00 PM

رد: برجاء الدخول للأهميه القصوى
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة salas0010 (المشاركة 391724)
اشترى السيلف ديفنش وانا محروق دمى لحضرتك مقدر الموقف وحاجه تضايق وحسبنا الله ونعم الوكيل زمن النخوه فيه زى الزئبق نادرا ما تلاقيها

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hassan amer (المشاركة 391736)
alf salama 3lihom w 7amdela 3la slamethom 2na r2iy el electric kwies

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة darkshaft (المشاركة 391743)
الحمد لله انها جت على اد كده،و انا من رأى سبراى و ليس الكترك عشان الالكترك حيحتاج مواجهه و لاكن السبراى حيبقى من بعيد شويه.

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة egyptian_destroyer (المشاركة 391760)
سيلف ديفينس يا باشا ..... و حمدالله علي السلامه :)

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة عبووود (المشاركة 391801)
سيلف ديفنس ... ومنهم لله
والحمد لله انها جت علي كده

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة القبطان المصرى22 (المشاركة 391826)
111111111111111111+



الف شكر لردودكم ألف شكر للجميع وان شاء الله اكيد هاجيب سبلف وربنا ياخدهم بقى علشان الناس تعيش في امان شويه

_SAIKO_ 12-06-22 11:17 PM

رد: برجاء الدخول للأهميه القصوى
 
الف سلامة و يارب ماتتكرر تاني ان شاءالله

و بالنسبة للاجابة علي سؤالك .. ف انا مش هزيد عن رد الاعضاء الكرام .. ردهم كفي و وفي

اللهم احفظنا و احفظ بنات مصر ..اللهم

ادلف هتلر 12-06-24 08:33 PM

سؤال: كيف يتم اضافة صورة للتوقيع؟؟
 
معلش سؤال رخم شوية هل المنتدى بيقبل وضع صورة في التوقيع ولو ينفع يبقي إزاى بايييز نفسي اضيف صورة للتوقيع اما للموضوع او الرد انا عارف وشكراً

pooforever_2010 12-06-24 08:37 PM

رد: سؤال: كيف يتم اضافة صورة للتوقيع؟؟
 
صورة التوقيع لافراد الادارة فقط
تحياتى

عبــ الله ــد @ 12-06-24 08:37 PM

رد: سؤال: كيف يتم اضافة صورة للتوقيع؟؟
 
اضافة صورة في التوقيع ميزة
للمشرفين فقط

ادلف هتلر 12-06-24 09:47 PM

رد: سؤال: كيف يتم اضافة صورة للتوقيع؟؟
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة pooforever_2010 (المشاركة 393849)
صورة التوقيع لافراد الادارة فقط
تحياتى

آآآآه للمشرفين فقط مشكورين للرد وليه التمييز العنصري ده ههههه اشمعنى المشرفين "الشعب يريد التوقيع للأفراد" هههههههههههههههههههه مشكورين على الرد والف تحية للمشرفين الى وصلوا المنتدى لحالتوا الرائعة دى

Killerzizo 12-06-25 01:15 AM

كيفية تقييم الأعضاء/المواضيع
 
السلام عليكم,
لو سمحتم أنا كنت عاوز أعرف إزاي أقيم عضو؟؟

Angel of Death 12-06-25 01:20 AM

رد: كيفية تقييم الأعضاء/المواضيع
 
و الله عملتلك موضوع خاص عشانك.. :)

http://www.egypthunt.net/showthread....031#post394031

جربها بقى :) و إدعيلي :)

الادارة 12-06-25 04:00 PM

رد: دردشه واستفسار
 
مغلق بواسطة الاداره لحين ايجاد حل تقني ..

NewSomeBody 12-07-03 01:19 AM

مساعدة فى تجهيز محل
 
السلام عليكم آل المنتدي الكرام

لي صديق بيجهز محل جديد (كمبيوتر + لاب توب + آي باد + موبايلات + اكسسوارات +...)
يعني حاجه شبيهة براديو شاك

فياريت لو حد يعرف مواقع عن الديكورات وتجهيزات المحلات والافكار الجديدة يعرفني بيها

تحياتي للجميع..

bodygard 34 12-07-03 05:35 PM

رد: مساعدة فى تجهيز محل
 
حسن ومرقص ..ميدان العتبه حتلاقى عنده جميع انواع الارفف والاستاندات لجميع انواع الانشطه التجاريه

Angel of Death 12-07-04 11:56 AM

إزاي أعمل إستطلاع
 
السلام عليكم,
صباح الخير على صيادين و تجار و محبي الهواية في مصر :) .. طبعا زي ما العنوان باين, أنا كنت عاوز أعرف إزاي أعمل إستطلاع في موضوع و أرجو الرد سريعا, و والنبي محدش يقول لي للشرفين فقط.. ;) :p

تحياتي,
محمد قطب الدكماوي

Champion 12-07-04 12:02 PM

رد: إزاي أعمل إستطلاع
 
انا كنت كاتب في راس الموضوع استطلاع نمت و صحيت لاقيتو استطلاع :)
يا ريت تشارك
http://www.egypthunt.net/showthread.php?t=30911
شارك و متضيعش الفرصه

mody_kamal 12-07-04 01:29 PM

رد: إزاي أعمل إستطلاع
 
المشرفين بس الي يقدرو يعملو الاستطلاع ليك علي ما اعتقد والي حاولت اجربه دلوقتي ملقتش اي حاجه عن

الاستطلاع

hogan 12-07-05 09:54 AM

رد: إزاي أعمل إستطلاع
 
لما تيجى تعمل موضوع جديد هتلاقى فى اخر الصفحه اضافه استطلاع ممكن عن طرقه تضيف استطلاع
واى شى انا تحت امرك

nabil 12-07-07 05:45 PM

بالصدفة في الاسكندرية
 
مساء الخير عليكم جميعا
اتمني ان تكونوا بصحة و عافية النهاردة و انا ماشي في الاسكندرية في شارع المندرة لقيت هناك محل فتح الله بتاع السلاح و كان حاتط في الفاترينة مسدس ساقية و علي ما اعتقد walther p99 و دول ال لمحتهم هل هذا المحل تابع لفروع فتح الله الاخري ام لا ؟

أحمد عطاالله إبراهيم 12-07-07 06:34 PM

رد: بالصدفة في الاسكندرية
 
يا باشا ده المحل الى بيكون موجود فيه الاستاذ كريم عبد المجيد .. Kemoboss .. وهوا تبع فتح الله .. والمحل ده فى شارع جمال عبد الناصر بعد بنك عودة .. صح ؟

nabil 12-07-07 06:45 PM

رد: بالصدفة في الاسكندرية
 
اه مظبوط
يعني طلع تابع المنتدي ؟

القبطان المصرى 77 12-07-07 07:35 PM

رد: بالصدفة في الاسكندرية
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة أحمد عطاالله إبراهيم (المشاركة 400691)
يا باشا ده المحل الى بيكون موجود فيه الاستاذ كريم عبد المجيد .. Kemoboss .. وهوا تبع فتح الله .. والمحل ده فى شارع جمال عبد الناصر بعد بنك عودة .. صح ؟

كلام مبظوط يابو حميد
وبخصوص السؤال بتاع
هو المحل تابع للمنتدى هنا
الاستاذ كريم Kemobossهو اللى معانا هنا فى المنتدى
لكن المحل مش تابع للمنتدى

nabil 12-07-07 08:26 PM

رد: بالصدفة في الاسكندرية
 
انا كان قصدي تابع حد في المنتدي و شكرا علي توضيحكم بس عندي سؤال كمان ايه اخبار الاسعار عندو و شكرا

ahmedm2100 12-07-07 09:23 PM

رد: بالصدفة في الاسكندرية
 
أسعاره معقولة وليست غالية وليست رخيصة

NewSomeBody 12-07-08 01:32 AM

رد: مساعدة فى تجهيز محل
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة bodygard 34 (المشاركة 398384)
حسن ومرقص ..ميدان العتبه حتلاقى عنده جميع انواع الارفف والاستاندات لجميع انواع الانشطه التجاريه

الف شكر ليك
طب بالنسبة للديكورات فى اى مواقع عليها تصميمات ؟

bodygard 34 12-07-08 01:38 AM

رد: مساعدة فى تجهيز محل
 
برضه عنده حتلاقى ناس تساعدك وتديك تصور..فى مكان تانى اللى هو سوق القنال الدولى اخر جسر السويس فى سنتر كبير لمستلزمات الديكور وتجهيز المحلات وعنده كاتلوجات بس اسعاره نار

NewSomeBody 12-07-08 01:42 AM

رد: مساعدة فى تجهيز محل
 
حلوو .. تسلم يا غالي على المساعدة والافادة

bodygard 34 12-07-08 01:48 AM

رد: مساعدة فى تجهيز محل
 
فى الخدمه دائما

محمد ياقوت 12-07-08 03:54 PM

رد: مساعدة فى تجهيز محل
 
اخى الحبيب لو دخلت من جوجل وكتبت تجهيزات محلات هتلاقى ما لذ وطابببببببببببب


الساعة الآن 06:43 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir