![]() |
رد: برجاء الدخول للأهميه القصوى
اول حاجه الف حمدلله علي السلامه اهم حاجه هم سلام
بس اهم حاجه تروح تبلغ عن الحرامي ده تاني حاجه الحرامي عمروا ما بيبقي شايل في وشه ولا بعين واحده ولا ودانه مقطوعه ده بيبقي لابس شيك جدا و شه مفهوش اي علامه اجرام تالت حاجه انا برشحلك يا مسدس كهربا يا سيلف دفنس لان السيلف قوي جدا و بيعمي بجد المسدس بتاع 250 و السيلف ال110 ملي ب50 جنيه من الأستاذ وائل _King_ |
رد: برجاء الدخول للأهميه القصوى
اقتباس:
شكرا لسرعة الرد بيتهيألي ممكن صاعق على الاقل صوته هايخوف |
رد: برجاء الدخول للأهميه القصوى
اشترى السيلف ديفنش وانا محروق دمى لحضرتك مقدر الموقف وحاجه تضايق وحسبنا الله ونعم الوكيل زمن النخوه فيه زى الزئبق نادرا ما تلاقيها
|
رد: برجاء الدخول للأهميه القصوى
alf salama 3lihom w 7amdela 3la slamethom 2na r2iy el electric kwies
|
رد: برجاء الدخول للأهميه القصوى
الحمد لله انها جت على اد كده،و انا من رأى سبراى و ليس الكترك عشان الالكترك حيحتاج مواجهه و لاكن السبراى حيبقى من بعيد شويه.
|
رد: برجاء الدخول للأهميه القصوى
سيلف ديفينس يا باشا ..... و حمدالله علي السلامه :)
|
رد: برجاء الدخول للأهميه القصوى
سيلف ديفنس ... ومنهم لله
والحمد لله انها جت علي كده |
رد: برجاء الدخول للأهميه القصوى
اقتباس:
|
رد: دردشه واستفسار
ياريت يا جماعه لو فيه مهندس زراعي في المنتدي يبعت ايميله علي الخاص لاني عاوز شويه استفسارات وشكرا
|
رد: دردشه واستفسار
تيت تيت تيت تييييييييييييييييييييييييييييييت
|
رد: دردشه واستفسار
مساء الفل يا رجالة انا عندى بندقية قدسمة وضعفت ايه الحاجات اللى بتستهلك وتتغير غير السوستة والجلبة عشان ترجع بقوة زمان؟؟
|
رد: دردشه واستفسار
اقتباس:
|
رد: دردشه واستفسار
نوعها gamo cf20
|
طلب مساعدة من رجالة المنتدى
لو سمحتم يا رجالة انا محتاج شهادة للموبايل بتاعي عشان البرامج اللي محتاجة لشهادة النوع نوكيا 6120c السيريال 359850017721692 اللي يعرف يجبلي الشهادة يشكر اللي يعرف يدلني ع الطريق يشكر مشكوور مقدما |
رد: برجاء الدخول للأهميه القصوى
اقتباس:
اقتباس:
اقتباس:
اقتباس:
اقتباس:
اقتباس:
الف شكر لردودكم ألف شكر للجميع وان شاء الله اكيد هاجيب سبلف وربنا ياخدهم بقى علشان الناس تعيش في امان شويه |
رد: برجاء الدخول للأهميه القصوى
الف سلامة و يارب ماتتكرر تاني ان شاءالله
و بالنسبة للاجابة علي سؤالك .. ف انا مش هزيد عن رد الاعضاء الكرام .. ردهم كفي و وفي اللهم احفظنا و احفظ بنات مصر ..اللهم |
سؤال: كيف يتم اضافة صورة للتوقيع؟؟
معلش سؤال رخم شوية هل المنتدى بيقبل وضع صورة في التوقيع ولو ينفع يبقي إزاى بايييز نفسي اضيف صورة للتوقيع اما للموضوع او الرد انا عارف وشكراً
|
رد: سؤال: كيف يتم اضافة صورة للتوقيع؟؟
صورة التوقيع لافراد الادارة فقط
تحياتى |
رد: سؤال: كيف يتم اضافة صورة للتوقيع؟؟
اضافة صورة في التوقيع ميزة
للمشرفين فقط |
رد: سؤال: كيف يتم اضافة صورة للتوقيع؟؟
اقتباس:
|
كيفية تقييم الأعضاء/المواضيع
السلام عليكم,
لو سمحتم أنا كنت عاوز أعرف إزاي أقيم عضو؟؟ |
رد: كيفية تقييم الأعضاء/المواضيع
و الله عملتلك موضوع خاص عشانك.. :)
http://www.egypthunt.net/showthread....031#post394031 جربها بقى :) و إدعيلي :) |
رد: دردشه واستفسار
مغلق بواسطة الاداره لحين ايجاد حل تقني ..
|
مساعدة فى تجهيز محل
السلام عليكم آل المنتدي الكرام
لي صديق بيجهز محل جديد (كمبيوتر + لاب توب + آي باد + موبايلات + اكسسوارات +...) يعني حاجه شبيهة براديو شاك فياريت لو حد يعرف مواقع عن الديكورات وتجهيزات المحلات والافكار الجديدة يعرفني بيها تحياتي للجميع.. |
رد: مساعدة فى تجهيز محل
حسن ومرقص ..ميدان العتبه حتلاقى عنده جميع انواع الارفف والاستاندات لجميع انواع الانشطه التجاريه
|
إزاي أعمل إستطلاع
السلام عليكم,
صباح الخير على صيادين و تجار و محبي الهواية في مصر :) .. طبعا زي ما العنوان باين, أنا كنت عاوز أعرف إزاي أعمل إستطلاع في موضوع و أرجو الرد سريعا, و والنبي محدش يقول لي للشرفين فقط.. ;) :p تحياتي, محمد قطب الدكماوي |
رد: إزاي أعمل إستطلاع
انا كنت كاتب في راس الموضوع استطلاع نمت و صحيت لاقيتو استطلاع :)
يا ريت تشارك http://www.egypthunt.net/showthread.php?t=30911 شارك و متضيعش الفرصه |
رد: إزاي أعمل إستطلاع
المشرفين بس الي يقدرو يعملو الاستطلاع ليك علي ما اعتقد والي حاولت اجربه دلوقتي ملقتش اي حاجه عن
الاستطلاع |
رد: إزاي أعمل إستطلاع
لما تيجى تعمل موضوع جديد هتلاقى فى اخر الصفحه اضافه استطلاع ممكن عن طرقه تضيف استطلاع
واى شى انا تحت امرك |
بالصدفة في الاسكندرية
مساء الخير عليكم جميعا
اتمني ان تكونوا بصحة و عافية النهاردة و انا ماشي في الاسكندرية في شارع المندرة لقيت هناك محل فتح الله بتاع السلاح و كان حاتط في الفاترينة مسدس ساقية و علي ما اعتقد walther p99 و دول ال لمحتهم هل هذا المحل تابع لفروع فتح الله الاخري ام لا ؟ |
رد: بالصدفة في الاسكندرية
يا باشا ده المحل الى بيكون موجود فيه الاستاذ كريم عبد المجيد .. Kemoboss .. وهوا تبع فتح الله .. والمحل ده فى شارع جمال عبد الناصر بعد بنك عودة .. صح ؟
|
رد: بالصدفة في الاسكندرية
اه مظبوط
يعني طلع تابع المنتدي ؟ |
رد: بالصدفة في الاسكندرية
اقتباس:
وبخصوص السؤال بتاع هو المحل تابع للمنتدى هنا الاستاذ كريم Kemobossهو اللى معانا هنا فى المنتدى لكن المحل مش تابع للمنتدى |
رد: بالصدفة في الاسكندرية
انا كان قصدي تابع حد في المنتدي و شكرا علي توضيحكم بس عندي سؤال كمان ايه اخبار الاسعار عندو و شكرا
|
رد: بالصدفة في الاسكندرية
أسعاره معقولة وليست غالية وليست رخيصة
|
رد: مساعدة فى تجهيز محل
اقتباس:
طب بالنسبة للديكورات فى اى مواقع عليها تصميمات ؟ |
رد: مساعدة فى تجهيز محل
برضه عنده حتلاقى ناس تساعدك وتديك تصور..فى مكان تانى اللى هو سوق القنال الدولى اخر جسر السويس فى سنتر كبير لمستلزمات الديكور وتجهيز المحلات وعنده كاتلوجات بس اسعاره نار
|
رد: مساعدة فى تجهيز محل
حلوو .. تسلم يا غالي على المساعدة والافادة
|
رد: مساعدة فى تجهيز محل
فى الخدمه دائما
|
رد: مساعدة فى تجهيز محل
اخى الحبيب لو دخلت من جوجل وكتبت تجهيزات محلات هتلاقى ما لذ وطابببببببببببب
|
| الساعة الآن 06:43 AM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir