الصيد فى مصر

الصيد فى مصر (http://www.egyhunt.net/index.php)
-   الصيد العام (http://www.egyhunt.net/forumdisplay.php?f=1)
-   -   دردشه واستفسار (http://www.egyhunt.net/showthread.php?t=25119)

moorey 12-07-11 12:22 PM

رد: دردشه واستفسار
 
يا جماعه انا عاوز اخد رايكم في الصيد بعد العصر اصل انا عمري ما اصتدت بعد العصر و انا بفكر اروح مره علشان المس و كد فهل هتلاقي صيد وفير و له لا ارجو الافاده بسرعه علشان احتمال انزل انهردي ....................و شكرا

osra26 12-07-12 01:37 PM

رد: محتار اجيب تكييف سبليت واحد ونص ولا تلاتة حصان واكثر نوع عملي في مصر
 
اميركوول ويونيون اير زى بعض
انا عندى جهازين امير كوول 2 وربع واحد منهم لحجرة 4فى 4 والتانى حجرة 5ونص فى 4ونص
والاتني ليهم 7 سنين والصيانة بتبقى مع المزع الا اذا المشكلة اكبر منهم بيرجعو للشكة الام

BERETTA fs92 12-07-12 04:31 PM

طلب
 
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته يا جماعه ازاي اخلي الداونلود مانجير لما اجي احمل فيديو يعرض الصيغ الي ينفع احمل بيها وشكرا

Shooter1 12-07-12 04:41 PM

رد: طلب
 
بص يا باشا ادخل على الداون لود مانجر وبعدين ادخل من فوق على كلمة downloads ومنها على كلمة options وبعدين هتلاقى كلمة اسمها file types واكتب الامتداد اللى انتا عاوز الداونلود مانجر يحمله

خالد القناص 12-07-31 12:42 PM

رد: دردشه واستفسار
 
مرحبا بالجميع
انا سعيد بنظمامي الي منتدي الصيد في مصر
فلكم مني كل الحب والتقدير

خالد القناص 12-08-01 04:39 PM

رد: دردشه واستفسار
 
يا جماعة اشتريت سكوب بوشنال 4*20 ولم يضبط تعديلة الي الان كيف اسوي وكيف يكون التعديل الصحيح

The_Guardian 12-08-01 05:35 PM

رد: دردشه واستفسار
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة خالد القناص (المشاركة 412453)
يا جماعة اشتريت سكوب بوشنال 4*20 ولم يضبط تعديلة الي الان كيف اسوي وكيف يكون التعديل الصحيح

انشاء الله الخبراء يفيدوك واهلا وسهلا بحضرتك

telefighter 12-08-03 02:25 AM

رد: دردشه واستفسار
 
صباح الفل على كل اعضاء المنتدى الغالييين ومنورين وكرة هايله استاذ محمد سعييييييد
انا بسال هل يمكن حمل مسدس الصوت فى الاماكن العامة او دخول منشات بها حراسات زى مبنى فودافون او البنك المركزى او فنادق ولا بتسيبه مع الامن لحد مهتخرج وهل هتسيبه مع الامن عادى ولا مش هيرضوا يدخلوك اصلا !!

ياريت اللى عنده معلومة ميتاخرش وهل فى قانون او لوائح بتنظن الموضوع دا ولا كل مكانحسب نظامه

احمد العوضى 12-08-03 02:47 AM

رد: دردشه واستفسار
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة telefighter (المشاركة 413164)
صباح الفل على كل اعضاء المنتدى الغالييين ومنورين وكرة هايله استاذ محمد سعييييييد
انا بسال هل يمكن حمل مسدس الصوت فى الاماكن العامة او دخول منشات بها حراسات زى مبنى فودافون او البنك المركزى او فنادق ولا بتسيبه مع الامن لحد مهتخرج وهل هتسيبه مع الامن عادى ولا مش هيرضوا يدخلوك اصلا !!

ياريت اللى عنده معلومة ميتاخرش وهل فى قانون او لوائح بتنظن الموضوع دا ولا كل مكانحسب نظامه

يا اخى ممنوع حمل الحى فى التجمعات واماكن العباده والماتمرات فاكيد الصوت يسير شبهات اتقى الشبهات واتركه فى العربيه او لاتحمله من الاصل ولا يوجد قانون ينظم حمل الصوت لانه فى القانون مجرد لعبه ولاكن الحى يجب اظهاره و التبليغ عنه فى البنوك وما ذكر من قبل ومعظم الاماكن بها اجهذه للكشف معلومه بعض الدول تجبر حامل السلاح النارى على اظهاره والتبليغ عن حمله فى الاماكن العامه والتجمعات وغيرها مما نص عليها القانون حتى يتم التعامل معا حامله اما بتسليمه الى الامن او بالسماح له بحمله داخل المكان ومعظم الاماكن لا تسمح بحمله فى داخل المكان ان كان سنتر كبير او هيبر مركت او توكيلات كبيره او حتى فودا فون او موبينيل

عبــ الله ــد @ 12-08-08 07:26 AM

رد: دردشه واستفسار
 
الفيس بوك ايام الجاهلية :d

http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-..._4269823_n.jpg

عبــ الله ــد @ 12-08-26 10:59 PM

رد: دردشه واستفسار
 
http://files.fatakat.com/2009/7/1246396651.jpg

يا تري دا بيتعمر ازاي ؟

عبــ الله ــد @ 12-08-26 11:00 PM

رد: دردشه واستفسار
 
http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:A...qj-E8aUizQ&t=1

hassan_portsaid 12-09-05 08:49 PM

رد: دردشه واستفسار
 
يا جماعه انا اشتريت بندقية تركي جديده وغير راضي عن ادائهاحاسس انها ضعيفة ونشانهامبيجمعش كويس أفيدوني

smsm saber 12-09-06 03:47 PM

رد: دردشه واستفسار
 
اللى عاوز ايه حاجه ليه علاقة بشبكة اتصالات يقول ....... نظام .....خدمة .....عروض .

THE BUTCHER 12-09-06 05:04 PM

رد: دردشه واستفسار
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة smsm saber (المشاركة 431740)
اللى عاوز ايه حاجه ليه علاقة بشبكة اتصالات يقول ....... نظام .....خدمة .....عروض .

باشا انا لو عندي خط اتصالات مقفول من زماااااااااااااااااااااااان هل ممكن افتحه مره تانيه ولا كده خلاص .

وايه احسن عرض فيه مكالمات ونت في حدود 150 جنيه

el majek 12-09-10 04:54 AM

رد: دردشه واستفسار
 
.................................................. .................................................. .....................................انا عايز ى اشترى مسدس الصوت Walther P99 كام سعرة فى السوق ............................ هل الما سورة مفتوحة ولا ..لا.........................افضل نوع مسدس يكون الماسورة مفتوحة ...................صوتة عالى ولا..لا ........ارجو الرد سريعا..................
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

عبدالرحمن الجزار 12-09-29 03:25 AM

رد: دردشه واستفسار
 
السلام عليكم يا شباب فى حد معرفه مساااافر الامارت وانا بحكم انى جزار كونت موصيه على 5 كذالك(سكاكين) دبيح والقصه وقفه ب 1500جنيه مبلغ برده...... وعاوز اى حل علشان اعدى السلاح ده بأى شكل من الاشكااال من هناك وهنا ياريت اللى هيقدر يفدنى يكون عن تجربه
http://www.egypthunt.net/showthread....553#post441553

Abdoo 12-12-28 07:43 AM

رد: دردشه واستفسار
 
الفشل مش مجرد كلمه الفشل اسلوب حياه

https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.n...26750649_n.jpg

Abdoo 13-01-07 12:37 PM

رد: دردشه واستفسار
 
أجدع مظاهرة في مصر دلوقتي تتفض بإزازتين ميه ساقعه ^^

الذهبي 13-01-19 09:19 PM

رد: دردشه واستفسار
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة abdoo (المشاركة 468907)
أجدع مظاهرة في مصر دلوقتي تتفض بإزازتين ميه ساقعه ^^

ههههههههههههههه ولله انت برنس رايق يارب علي طوووووووول

Abdoo 13-02-07 12:33 PM

رد: دردشه واستفسار
 
لو دة جنااااان اتجنـــــــــن اركب تاكسى

واعزم السواق ع عصير وهو بيشربه كلم صحبك وقله

ايوة يا احمد هو بيشرب العصير دلوقتى

لما يغمى عليه هاخد العربيه :d

Abdoo 13-02-07 12:34 PM

رد: دردشه واستفسار
 
That Moment

لــمــــا حــــد يـــرنلــــي و عــــايـــزنــــي أكـلمـــــه

I feel like

يــــاض مـا يـغـــركـــش الـشـيـــاكــــه اللـــي أنـــا فـيهــــا دي . . أنـــا أســاســـا مـعـفـن xDD

Abdoo 13-02-07 12:36 PM

رد: دردشه واستفسار
 
قــريـبـــــا فـــي عـيــــد الـحـــــب
.
.
.
.
.
.
.
.
.

الــــولاد ,, يــــروحوا لـمـحــــل الـهــــدايــــ*ا !!

الــولــد : لـــو سـمـحـــــت عـنــــدكـ كـــارت مـكـتــــوب فـيـه إلــى حـبــــي الـــوحـيـــــد* ؟

صـــاحــــب الـمــحــــل: أيـــوه عـنــــدي

الــولـد : طــــب هــــات 14 كــــارت الله يـخـلـيـــكـ

حسين محمد حسين 13-03-25 05:18 PM

رد: دردشه واستفسار
 
السلام عليكم
انا عضو جديد فى المنتدى وكنت عايز استفسر كيفية حجز طلقات 9 مم من المصنع وكيفية اتمام الاجرائات الازمة لشراء ارجو الا فادة وسعر الطلقة من المصنع ؟

وشكرا جزيلاً

محب للصواعق 13-04-02 01:18 AM

رد: دردشه واستفسار
 
ممكن اعرف هو العضو تامر اللي اسمه تيتودج اتحظر ليه اجماعه

gison 13-04-03 09:15 PM

رد: دردشه واستفسار
 
محدش يعرف حداد نضيف وشاطر يعملى ديزاينات على مزاجى هجيبهالو مرسومه وهو يعملهالى بالظبط !!

hogan 13-04-04 10:19 AM

رد: دردشه واستفسار
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة حسين محمد حسين (المشاركة 490165)
السلام عليكم
انا عضو جديد فى المنتدى وكنت عايز استفسر كيفية حجز طلقات 9 مم من المصنع وكيفية اتمام الاجرائات الازمة لشراء ارجو الا فادة وسعر الطلقة من المصنع ؟

وشكرا جزيلاً

ابعت سوره ازن الشراء الى المصنع بالفكس او تذهب بس بدرى وتدخل على اداره المبيعات وسعر لطلقه 17.85

فكرى الفساخ 13-12-04 04:11 PM

رد: بعد العذاب و المعاناه قررت الاتي
 
نصيحة من محترف ركوب موتوسيكلات . اخلاق قائدى السيارات والموتوسيكلات هذه الايام اتغيرت الى الاسوأ . وتوجد خطورة شديدة على قائدى الموتوسيكلات حاليا فى مصر لاستهانة السائقين بهم .
ثانيا : الذى يستطيع قيادة اصغر موتوسيكل يستطيع قيادة اضخم موتوسيكل . وكلما زادت قوة الموتوسيكل زادت امكانياته وكانت فى مصلحة السائق .
المسألة مش كيفية القيادة والبنزين والدبرياج والنقل والفرامل . المسألة فن القيادة فى الشارع والخبرة المتراكمة على مر السنين .
عاوز تشترى . اشترى موتوسيكل قطع غياره متوفرة . وموفر فى استهلاك البنزين . ومتوسط الحجم . وصيانته سهلة وقليل الاعطال . وتمنياتى بالتوفيق . وشكرا .

فكرى الفساخ 13-12-04 04:20 PM

رد: فكرة لحل مشكلة غلاء الاسعار
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة عبد.الرحمن (المشاركة 325385)
فكرة عظيمة بس عايزين خطوات عملية

13 مسدس ؟ ! ما شاء الله . ده انا جبت واحد بالعافية . وباخاف عليه زى ما يكون ابنى
عموما هنيئا لك يا سيدى وتتمتع بيهم . خللى بال كلمة ماشاء الله تمنع الحسد .

فكرى الفساخ 13-12-04 04:25 PM

رد: اللى خايف عربيته تتسرق
 
الله ينور عليك

فكرى الفساخ 13-12-15 01:23 PM

رد: دردشه واستفسار
 
ليس كل ما يلمع ذهبا . شكرا

فكرى الفساخ 13-12-15 01:33 PM

رد: دردشه واستفسار
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة عبــ الله ــد @ (المشاركة 425095)

طالما كاتب الاعلان ينبه على الجيران ( الوسخه ) عدم القاء القمامه هنا . يبقى الجيران النظيفة ستلقى بالقمامة . ولكنى عاتب على الاسلوب الخارج. هو عنده حق من زهقه . والله وانا مثله عامل زى فرد الحراسة اللى قاعد يحرس المكان من الناس الذين يلقون بقمامتهم امام جيرانهم . وللاسف منهم ذوى اللحية والمحجبة والغالبية اطفال يعلموهم من الصغر الغش وخداع المجتمع واذيته . اين يكمن العيب ؟ العيب فى التعليم . وفى تعليم الدين . يعلموا الاطفال مظهر الدين وليس الجوهر . وهذه هى النتيجة المؤسفة . ارحمنا يا رب . وشكرا

فكرى الفساخ 13-12-15 01:38 PM

رد: دردشه واستفسار
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة عبــ الله ــد @ (المشاركة 425094)
http://files.fatakat.com/2009/7/1246396651.jpg

يا تري دا بيتعمر ازاي ؟

يا سيدى هذا سشوار لشعر السيدات . ولكنه سشوار خطير . هذه هى عبقرية المخترعين
الذين انا شخصيا معجب بهم جدا . ولولاهم ما تقدمت الامم . بارك الله فيهم وكثر يارب منهم
فى مجتمعنا المصرى . وشكرا

فكرى الفساخ 13-12-15 01:52 PM

رد: دردشه واستفسار
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة abdoo (المشاركة 465283)
الفشل مش مجرد كلمه الفشل اسلوب حياه

https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.n...26750649_n.jpg

الى الاخ الذى يطلب الصحة والستر و 2 مليون جنيه . يا سيدى لا يمكن ان يجتمعوا
الثلاثة مع بعض . ربنا يعطيك الصحة . والقناعة كنز لا يفنى . وشكرا

مصراوى6120 14-03-13 03:16 PM

رد: دردشه واستفسار
 
عاوزطلق بلى 9 م للايكوال جاكال ممكن حد يسعدنى ويقولى على السع لو امكن وشكرا

زياد مصطفى 15-07-17 10:34 AM

رد: دردشه واستفسار
 
السلام عليكم عندى طبنجه امبرطور 9 المشكله فيها اسحب الاجزاء تخد الطلقه ومتضربش بس لو سحبت الخزنه تضرب لكن لو الخزنه فى مكنه تخد الطلقه وما تضرب

زياد مصطفى 15-07-17 10:35 AM

رد: دردشه واستفسار
 
ارجو الرد الف شكر وكل عام وانتم بخير

Waled Mohamed 15-12-29 02:24 AM

رد: دردشه واستفسار
 
من فضلك انا عندى مطوة خشب جديد تمام...
عارف حضرتك الثلاث نجوم و الهلالين اللى على خشب المطوة دول وقعوا...
كنت عايز استفسر من حضرتك ازاى الزقهم تانى؟؟
و شكراا

elnkeeb2017 17-12-27 05:05 PM

رد: دردشه واستفسار
 
انا اشتريت مسدس retay baron hk وكنت حابب اخليه يضرب( بلي )
فكيت الطبة الامامي من المسدس الي هي بتتفك با مفتاح النكيه
بعد ما فكيته ببوص في المسورة لقت في 3 مسمير ملحومين في المسورة
رحت جبت الشنيور وخلعت الماسمير بدون ترك اي اثاار
حليااا المسورة مفتوح وحرفق( صورة با الكلام ده )
مفتوح با معنا مفهاش اي عاق في المسور يعني المسورة مفتوحة وكمان شلت الكبة الالنكيه
حالبب اعرف من الاعضاء ايه مقاس البلي المفروض استخدمه وتيه نوعه واهم حاجة ايه المدي الي حتوصله البلي وتقدر تصيب الهدف ووتصيبه من مسافة كام
وهل في خطر عليا من البلي او في خطر علي المسدس
ولكم جزيل الشكر والتقدير

abdobahr 18-02-02 09:17 PM

رد: دردشه واستفسار
 
السلام عليكم انا جديد


الساعة الآن 09:17 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir