![]() |
رد: دردشه واستفسار
يا جماعه انا عاوز اخد رايكم في الصيد بعد العصر اصل انا عمري ما اصتدت بعد العصر و انا بفكر اروح مره علشان المس و كد فهل هتلاقي صيد وفير و له لا ارجو الافاده بسرعه علشان احتمال انزل انهردي ....................و شكرا
|
رد: محتار اجيب تكييف سبليت واحد ونص ولا تلاتة حصان واكثر نوع عملي في مصر
اميركوول ويونيون اير زى بعض
انا عندى جهازين امير كوول 2 وربع واحد منهم لحجرة 4فى 4 والتانى حجرة 5ونص فى 4ونص والاتني ليهم 7 سنين والصيانة بتبقى مع المزع الا اذا المشكلة اكبر منهم بيرجعو للشكة الام |
طلب
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته يا جماعه ازاي اخلي الداونلود مانجير لما اجي احمل فيديو يعرض الصيغ الي ينفع احمل بيها وشكرا
|
رد: طلب
بص يا باشا ادخل على الداون لود مانجر وبعدين ادخل من فوق على كلمة downloads ومنها على كلمة options وبعدين هتلاقى كلمة اسمها file types واكتب الامتداد اللى انتا عاوز الداونلود مانجر يحمله
|
رد: دردشه واستفسار
مرحبا بالجميع
انا سعيد بنظمامي الي منتدي الصيد في مصر فلكم مني كل الحب والتقدير |
رد: دردشه واستفسار
يا جماعة اشتريت سكوب بوشنال 4*20 ولم يضبط تعديلة الي الان كيف اسوي وكيف يكون التعديل الصحيح
|
رد: دردشه واستفسار
اقتباس:
|
رد: دردشه واستفسار
صباح الفل على كل اعضاء المنتدى الغالييين ومنورين وكرة هايله استاذ محمد سعييييييد
انا بسال هل يمكن حمل مسدس الصوت فى الاماكن العامة او دخول منشات بها حراسات زى مبنى فودافون او البنك المركزى او فنادق ولا بتسيبه مع الامن لحد مهتخرج وهل هتسيبه مع الامن عادى ولا مش هيرضوا يدخلوك اصلا !! ياريت اللى عنده معلومة ميتاخرش وهل فى قانون او لوائح بتنظن الموضوع دا ولا كل مكانحسب نظامه |
رد: دردشه واستفسار
اقتباس:
|
رد: دردشه واستفسار
|
رد: دردشه واستفسار
|
رد: دردشه واستفسار
|
رد: دردشه واستفسار
يا جماعه انا اشتريت بندقية تركي جديده وغير راضي عن ادائهاحاسس انها ضعيفة ونشانهامبيجمعش كويس أفيدوني
|
رد: دردشه واستفسار
اللى عاوز ايه حاجه ليه علاقة بشبكة اتصالات يقول ....... نظام .....خدمة .....عروض .
|
رد: دردشه واستفسار
اقتباس:
وايه احسن عرض فيه مكالمات ونت في حدود 150 جنيه |
رد: دردشه واستفسار
.................................................. .................................................. .....................................انا عايز ى اشترى مسدس الصوت Walther P99 كام سعرة فى السوق ............................ هل الما سورة مفتوحة ولا ..لا.........................افضل نوع مسدس يكون الماسورة مفتوحة ...................صوتة عالى ولا..لا ........ارجو الرد سريعا..................
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ |
رد: دردشه واستفسار
السلام عليكم يا شباب فى حد معرفه مساااافر الامارت وانا بحكم انى جزار كونت موصيه على 5 كذالك(سكاكين) دبيح والقصه وقفه ب 1500جنيه مبلغ برده...... وعاوز اى حل علشان اعدى السلاح ده بأى شكل من الاشكااال من هناك وهنا ياريت اللى هيقدر يفدنى يكون عن تجربه
http://www.egypthunt.net/showthread....553#post441553 |
رد: دردشه واستفسار
|
رد: دردشه واستفسار
أجدع مظاهرة في مصر دلوقتي تتفض بإزازتين ميه ساقعه ^^
|
رد: دردشه واستفسار
اقتباس:
|
رد: دردشه واستفسار
لو دة جنااااان اتجنـــــــــن اركب تاكسى
واعزم السواق ع عصير وهو بيشربه كلم صحبك وقله ايوة يا احمد هو بيشرب العصير دلوقتى لما يغمى عليه هاخد العربيه :d |
رد: دردشه واستفسار
That Moment
لــمــــا حــــد يـــرنلــــي و عــــايـــزنــــي أكـلمـــــه I feel like يــــاض مـا يـغـــركـــش الـشـيـــاكــــه اللـــي أنـــا فـيهــــا دي . . أنـــا أســاســـا مـعـفـن xDD |
رد: دردشه واستفسار
قــريـبـــــا فـــي عـيــــد الـحـــــب
. . . . . . . . . الــــولاد ,, يــــروحوا لـمـحــــل الـهــــدايــــ*ا !! الــولــد : لـــو سـمـحـــــت عـنــــدكـ كـــارت مـكـتــــوب فـيـه إلــى حـبــــي الـــوحـيـــــد* ؟ صـــاحــــب الـمــحــــل: أيـــوه عـنــــدي الــولـد : طــــب هــــات 14 كــــارت الله يـخـلـيـــكـ |
رد: دردشه واستفسار
السلام عليكم
انا عضو جديد فى المنتدى وكنت عايز استفسر كيفية حجز طلقات 9 مم من المصنع وكيفية اتمام الاجرائات الازمة لشراء ارجو الا فادة وسعر الطلقة من المصنع ؟ وشكرا جزيلاً |
رد: دردشه واستفسار
ممكن اعرف هو العضو تامر اللي اسمه تيتودج اتحظر ليه اجماعه
|
رد: دردشه واستفسار
محدش يعرف حداد نضيف وشاطر يعملى ديزاينات على مزاجى هجيبهالو مرسومه وهو يعملهالى بالظبط !!
|
رد: دردشه واستفسار
اقتباس:
|
رد: بعد العذاب و المعاناه قررت الاتي
نصيحة من محترف ركوب موتوسيكلات . اخلاق قائدى السيارات والموتوسيكلات هذه الايام اتغيرت الى الاسوأ . وتوجد خطورة شديدة على قائدى الموتوسيكلات حاليا فى مصر لاستهانة السائقين بهم .
ثانيا : الذى يستطيع قيادة اصغر موتوسيكل يستطيع قيادة اضخم موتوسيكل . وكلما زادت قوة الموتوسيكل زادت امكانياته وكانت فى مصلحة السائق . المسألة مش كيفية القيادة والبنزين والدبرياج والنقل والفرامل . المسألة فن القيادة فى الشارع والخبرة المتراكمة على مر السنين . عاوز تشترى . اشترى موتوسيكل قطع غياره متوفرة . وموفر فى استهلاك البنزين . ومتوسط الحجم . وصيانته سهلة وقليل الاعطال . وتمنياتى بالتوفيق . وشكرا . |
رد: فكرة لحل مشكلة غلاء الاسعار
اقتباس:
عموما هنيئا لك يا سيدى وتتمتع بيهم . خللى بال كلمة ماشاء الله تمنع الحسد . |
رد: اللى خايف عربيته تتسرق
الله ينور عليك
|
رد: دردشه واستفسار
ليس كل ما يلمع ذهبا . شكرا
|
رد: دردشه واستفسار
اقتباس:
|
رد: دردشه واستفسار
اقتباس:
الذين انا شخصيا معجب بهم جدا . ولولاهم ما تقدمت الامم . بارك الله فيهم وكثر يارب منهم فى مجتمعنا المصرى . وشكرا |
رد: دردشه واستفسار
اقتباس:
الثلاثة مع بعض . ربنا يعطيك الصحة . والقناعة كنز لا يفنى . وشكرا |
رد: دردشه واستفسار
عاوزطلق بلى 9 م للايكوال جاكال ممكن حد يسعدنى ويقولى على السع لو امكن وشكرا
|
رد: دردشه واستفسار
السلام عليكم عندى طبنجه امبرطور 9 المشكله فيها اسحب الاجزاء تخد الطلقه ومتضربش بس لو سحبت الخزنه تضرب لكن لو الخزنه فى مكنه تخد الطلقه وما تضرب
|
رد: دردشه واستفسار
ارجو الرد الف شكر وكل عام وانتم بخير
|
رد: دردشه واستفسار
من فضلك انا عندى مطوة خشب جديد تمام...
عارف حضرتك الثلاث نجوم و الهلالين اللى على خشب المطوة دول وقعوا... كنت عايز استفسر من حضرتك ازاى الزقهم تانى؟؟ و شكراا |
رد: دردشه واستفسار
انا اشتريت مسدس retay baron hk وكنت حابب اخليه يضرب( بلي )
فكيت الطبة الامامي من المسدس الي هي بتتفك با مفتاح النكيه بعد ما فكيته ببوص في المسورة لقت في 3 مسمير ملحومين في المسورة رحت جبت الشنيور وخلعت الماسمير بدون ترك اي اثاار حليااا المسورة مفتوح وحرفق( صورة با الكلام ده ) مفتوح با معنا مفهاش اي عاق في المسور يعني المسورة مفتوحة وكمان شلت الكبة الالنكيه حالبب اعرف من الاعضاء ايه مقاس البلي المفروض استخدمه وتيه نوعه واهم حاجة ايه المدي الي حتوصله البلي وتقدر تصيب الهدف ووتصيبه من مسافة كام وهل في خطر عليا من البلي او في خطر علي المسدس ولكم جزيل الشكر والتقدير |
رد: دردشه واستفسار
السلام عليكم انا جديد
|
| الساعة الآن 09:17 AM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir