الصيد فى مصر

الصيد فى مصر (http://www.egyhunt.net/index.php)
-   الصيد العام (http://www.egyhunt.net/forumdisplay.php?f=1)
-   -   دردشه واستفسار (http://www.egyhunt.net/showthread.php?t=25119)

egyhunting 18-10-10 10:01 PM

رد: دردشه واستفسار
 
مسدس بلو f92 أوتوماتيك ( بيضرب فردي وآلي ) مجهز لضرب البلي معاه طبة الصوت وطبة بلي مقاس ٣ ( قطر ٤,٧٦ ملي ) ، قوة اختراق عاليه ، البليه بتعدي لوح خشب ٢ سم ، مضربش غير ١٢ طلقه للتجربه ، للبيع ب ٣٥٠٠ جنيه ، والبيع بعد التجربه والتأكد من صحة المواصفات

egyhunting 18-10-10 10:02 PM

رد: دردشه واستفسار
 
مسدس بلو f92 أوتوماتيك ( بيضرب فردي وآلي ) ، مجهز لضرب البلي ، معاه طبة الصوت وطبة بلي مقاس ٣ ( قطر ٤,٧٦ ملي ) ، قوة اختراق عاليه ، البليه بتعدي لوح خشب ٢ سم ، مضربش غير ١٢ طلقه للتجربه ، للبيع ب ٣٥٠٠ جنيه ، والبيع بعد التجربه والتأكد من صحة المواصفات

egyhunting 18-10-10 10:11 PM

رد: دردشه واستفسار
 
وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته

egyhunting 18-10-10 10:13 PM

رد: دردشه واستفسار
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة abdobahr (المشاركة 589443)
السلام عليكم انا جديد

وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته


الساعة الآن 11:16 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir