![]() |
رد: دردشه واستفسار
مسدس بلو f92 أوتوماتيك ( بيضرب فردي وآلي ) مجهز لضرب البلي معاه طبة الصوت وطبة بلي مقاس ٣ ( قطر ٤,٧٦ ملي ) ، قوة اختراق عاليه ، البليه بتعدي لوح خشب ٢ سم ، مضربش غير ١٢ طلقه للتجربه ، للبيع ب ٣٥٠٠ جنيه ، والبيع بعد التجربه والتأكد من صحة المواصفات
|
رد: دردشه واستفسار
مسدس بلو f92 أوتوماتيك ( بيضرب فردي وآلي ) ، مجهز لضرب البلي ، معاه طبة الصوت وطبة بلي مقاس ٣ ( قطر ٤,٧٦ ملي ) ، قوة اختراق عاليه ، البليه بتعدي لوح خشب ٢ سم ، مضربش غير ١٢ طلقه للتجربه ، للبيع ب ٣٥٠٠ جنيه ، والبيع بعد التجربه والتأكد من صحة المواصفات
|
رد: دردشه واستفسار
وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته
|
رد: دردشه واستفسار
اقتباس:
|
| الساعة الآن 11:16 PM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir