![]() |
رد: تحذير من النصاب على مصراوى
اقتباس:
بس فعلا لو اى حد مش فاهم هيسدق الكلام ده |
رد: تحذير من النصاب على مصراوى
اه النصابين مدوخين الدنيا كلها منهم لله بس انتا واحشنى والله يابسام باشا وانتا بجد من الناس المحترمه جدا
|
رد: تحذير من النصاب على مصراوى
ربنا يخليك يا استاذ سيد
انت احسن وانت كمان والله ليك وحشة |
رد: تحذير من النصاب على مصراوى
ههههههه ايه الكلام العبيت ده ياخونا .. محسسنى انه قلب الام هههههه ..
|
رد: تحذير من النصاب على مصراوى
لا الراجل حنين قووووووووووووووووووي
ناقص شوية ويبوص ايده انه مياذيش بية حيوان هههههههههههههههه |
رد: تحذير من النصاب على مصراوى
البنت بنتى امانه فى رقبه المنتده لو النصاب ده عملى حاجه ولا موتنى خلو بلكم منها وعلموها الصيد ولما تكبر ابقو مسكوها مشرفه فى المنتدى حتى فى منتدى الطبخ اهى تبقى تفطركم الصبح هههههههههههههههههههههههههههههههههه والله ايامه سودا دنا حطيته فى دماغى ومش ههمد لحد ما يعتزر
|
رد: تحذير من النصاب على مصراوى
ياعم بنتك ايه والكلام الكبير
دحنا نكلوه بسنانة وبعدين لو كده ممكن احجز النت بنتك للواد محمد ابني هههههههههههههههههههههه |
رد: تحذير من النصاب على مصراوى
بص هو الواد ده اسمه محمد ومن مصر الجديده فعلا بس هو مشكلته ان كلامه كتير وبيبيع بالغالى جدا وهو على فكره موسع ماسورة البلو وبيستخدم طلق قوى جدا وبيعملها للمعارف ب 150 جنيه بس مشكلته انه كان بيكدب ويقولك ده نازل كده من المصنع الحربى على البلو ابو ماسورة واسعه وبيشيل منها القلاووظ خالص انا شوفت حته من عنده قبل كده واحد صاحبى اشتراها منه وبيبيع الطلقه اللى انتو شوقتوها ده الالمانى اليوماريكس ب8 جنيه يعنى برضه مش غاليه قوى المشكله الاكبر سعر السلاح نفسه 5500 كتيييييييييييييييييييييييييييييييييييير قوى يعنى لو 2000 ماشى ياخد البلو ب 900 ويعدله ويبيعه ب2000 لكن 5500 الطمع وحش ويقولك روسى مره وهندى مره ومش دوغرى عموما كلنا معاك يا ابو السلاطين ولو حاول بس انه يقربلك يبقى ربنا يستر على المجلس الاعلى للقوات المسحة نفسه مع انى اتنصب عليا بس اعجبك برضه
|
رد: تحذير من النصاب على مصراوى
اقتباس:
|
رد: تحذير من النصاب على مصراوى
ههههههههههههههههههههههههه
ده راجل ربع كم وبعدين ان مشفتيش بنتك بس انا ابني المنتدى كلة شاف صورتك وبعدين زي مقالت كريمة مختار الراجل مشبس بكلمتة هههههههههههههههههههههه |
رد: تحذير من النصاب على مصراوى
ايه يا عم سيد انت جبت موضوع اسمة والمعلومات الجديدة دي منين
|
رد: تحذير من النصاب على مصراوى
اقتباس:
|
رد: تحذير من النصاب على مصراوى
هههههههههههههههههههههههههههههههههههه .. والله انتو ناس زى العسل ..
|
رد: تحذير من النصاب على مصراوى
اكيد عارف انك بتهزر وانك قده ميت مره على الاقل انتا مش بتنصب على حد لكن واجب علينا برضه نبقى جنبك كل المنتدى اخوات واللى يصيب واحد يصيبنا واللى يفرح واحد يفرحنا وعموما احنا برضه معاك برضاك او لا عشان انتا اخونا ولا ايه يا ابو السلاطين
|
رد: تحذير من النصاب على مصراوى
بسام باشا انا اصلى كلمته اكتر من مره واعرف واحد صاحبى بيتعامل معاه دايما وبحكم انى كنت تاجر فاعرف ناس كتير
|
رد: تحذير من النصاب على مصراوى
اقتباس:
وبالمناسبه الحلوه دى مفيش مناسبه حلوه كده نتجمع كلنا فيها فرح مثلا ونروح كلنا ونتعرف على بعض ونعمل الواجب ويتقبض علينا كلنا بتهمه ترويع المواطنين هههههههههههههههههههههههههههههه |
رد: تحذير من النصاب على مصراوى
هههههههههه والله انتم مشكلة
سلطان باشا حاول تستخبى في الصعيد كام يوم لحسن ده شرس وبيموت كلاب وانت مش قده ياعم ههههههههه وبعدين دا خبير اسلحة يعني احتمال يضرب عليك نووي ولا يهجم عليك بأربجي صوت ببلي ههههههههههه |
رد: تحذير من النصاب على مصراوى
[quote=gamopt80;116042]هههههههههه والله انتم مشكلة
سلطان باشا حاول تستخبى في الصعيد كام يوم لحسن ده شرس وبيموت كلاب وانت مش قده ياعم ههههههههه .................................................. ................ |
رد: تحذير من النصاب على مصراوى
خلى بالك برضه وبلاش تحط معلومات عنك على المنتدى معلش الاحتياط مش عيب واحنا لازم نخاف عليك لانك ماتعرفش اللى قدامك ده بيفكر ازاى لحد مانشوف ايه اللى هايحصل
|
رد: تحذير من النصاب على مصراوى
اقتباس:
تصدق و الله عندك حق انا غيرت الخصوصية في ملفي الشخصي وخليت كل حاجة ماحدش غير الاصدقاء يشوفها |
رد: تحذير من النصاب على مصراوى
اكيد نخاف على بياناتنا فى الايام البيضه دى
|
رد: تحذير من النصاب على مصراوى
بص يا سلطان مفيش اي حاجة تخليك تقلق كل اللي كان بينك وبينة تلفونات مش اكتر تاني حاجة شوف الشرطة هتعمل اية وياريت اللي هتعملة متقولوش الا علي الخاص للاعضاء المقربين منك ولازم تعرف انة خايف منك جدا والدليل انة هددك وانتا بتقول انة شال الاعلان ودة المطلوب دا انسان عارف انة اتكشف وانا قولت لكل الاعضاء ان الاخ مظهر دة هوا النصاب وفي اكتر من دليل اولا عضو جديد اشترك يوم 8/6 الساعة 1 بعد منتصف الليل تاني حاجة ملوش اي مشاركة الا في هزا الموضوع وكان كلامة عكس كل الاعضاء ودة الغريب واسلوبة هجومي جدا ربنا يرحمة ويستر علي كل الاعضاء الشرفاء امثالك
|
رد: تحذير من النصاب على مصراوى
باشاهو اسمه محمد فعلا بس من المهندسين لانى هوا ساكن جنب عملى
|
رد: تحذير من النصاب على مصراوى
استاذ سلطان بحييك على حماسك .. رجالة المنتدى المحترمين بحييكم على حماسكم ورغبتكم فى صيد طريدة تستاهل المطاردة والقنص.. بصوا يا رجالة .. انا عندى معلومة بتقول ان الواد دة ساكن فى الالف مسكن.. دى واحدة والتانية ان فى تسجيل تانى اتاخدلة وفى بلاوى أشد من التسجيل الاول وبين ايدين المباحث الجنائية الان وتالت حاجة ان الموضوع بتكة صغيرة ممكن يدخل فية عناصر مالمخابرات الحربية يحركها شخصية برتبة لواء وساعتها الموضوع هيتخطى المحاكمة العسكرية لما هو أسوأ لهذا الشخص واسرتة والكلام على مسؤليتى الشخصية والحاجة التالتة ان بجد انا اتشرفت بالمنتدى المحترم دة وقصص زى دى بتبين الصيادين الحقيقيين من صيادين العصافير واتمنى فى اللقاء التالت يحصل تعارف حقيقى نتعاهد فية على الصداقة والاخوة بين ناس جمعتهم هواية جميلة ثقفتهم ووعتهم وأنضجتهم نتعاهد فى اللقاء التالت نكون اخوات لبعض بجد ونساعد اى حد فينا يتعرض لشدة ونتعاهد على كدة وبالنسبة للعيل دة انا معاكم لو حبيتو تخططولو اى كمين وتاكدو وقتها ان فى ناس من جهات سيادية خارج الشرطة هتكون بتصور الموضوع من بعيد تحياتى للإخوة الكرام واستغرب من غياب مشاركات شخصيات لهاوزنها بالمنتدى.
|
رد: تحذير من النصاب على مصراوى
الاستاذ ebrahem
تشرفنا بمعرفتك ومشاركاتك ولتمنى صداقتك |
رد: تحذير من النصاب على مصراوى
الاخ سلطان انا اخوك كريم ليك رساله علي الخاص
|
رد: تحذير من النصاب على مصراوى
رجاء التواصل
|
رد: تحذير من النصاب على مصراوى
تلفونك غير متاح يا باشا هحاول اكلمك بعدين وشكرا على اهتمامك وهما دول شباب حلوان وده المتوقع منهم
تكفى يا اخى ساعه الانفلات الامنى جابوها على الجزيره مفيش استغاثه واحده جت من مدينه حلوان للجيش ونشيد بشباب حلوان انا لما شوفت القناه بتزيع الموضوع ده اتحمثت اكتر والله |
رد: تحذير من النصاب على مصراوى
رجاء أرسال ال ip والمكالمات الهاتفية الى مباحث الآتصالات والنصب والآحتيال عن طريق الآنترنت
وعمل محضر بالتهديد وأنتهى الموضوع على كدة وهانبقى كلنا نجيبلة عيش وحلاوة فى فورسيزون طرة |
رد: تحذير من النصاب على مصراوى
منتظرك النهارده زي ما اتفقنا
|
رد: تحذير من النصاب على مصراوى
اللي عارفه يبلغ ةأنا عندى شاهد أشترى بالفعل منه ومستعد يشهد
|
رد: تحذير من النصاب على مصراوى
اقتباس:
|
رد: تحذير من النصاب على مصراوى
اقتباس:
http://kulshe.com/-2/ads-12/133/138327.html |
رد: تحذير من النصاب على مصراوى
[quote=جنرال;121596]تمام يا أبو سلطان وأنا عندي شاهد واننين كمان بس سؤالي اللي يهمنى المسدس ده خطر على مستخدمه؟أنا واحد صاحي أشتراه منه ب2700 جنيه وخايف المسدس ينفجر في غيده ولا حاجة[/qu
اكيد خطر جدااااااااااااا اى حاجه ملعوب فيها فى السلاح بتبقى خطر جدا وممكن تحصله نصيبه اوله يرجعه صوت تانى ويعوض عليه ربنا فى الفلوس |
رد: تحذير من النصاب على مصراوى
سلطان باشا ليك رسالة على الخاص
|
رد: تحذير من النصاب على مصراوى
اقتباس:
|
رد: تحذير من النصاب على مصراوى
شوف دلوقتى
|
رد: تحذير من النصاب على مصراوى
ياجماعه انا كنت عايز استشركم فى الاخ ده اللى عامل العرض حد يعرفه او تعامل معاه لانى عايز اشترى منه البلو c وقلت اسئلكم نظرآ لتجمع الكثير من الاخوه فى هذا الموضوع ولا اقصد الاسائه لصاحب الموضوع بس للاطمئنان نظرآ لانه مش مستعد لتجربه المسدس وهوا محق فعلآ حتى لانفعل ضجه تقلق الناس
http://www.egypthunt.net/showthread.php?t=10367 |
رد: تحذير من النصاب على مصراوى
اقتباس:
|
رد: تحذير من النصاب على مصراوى
و أخدت بالك من حكاية المسدس دة أقوى من الحى ههههههههههههههههههههههههه بيبع مسدسات أقوى من الحى .^_^
|
| الساعة الآن 09:34 AM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir