الصيد فى مصر

الصيد فى مصر (http://www.egyhunt.net/index.php)
-   بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها (http://www.egyhunt.net/forumdisplay.php?f=51)
-   -   عاااااااااااااااااااااجل جدا وللاهمية (http://www.egyhunt.net/showthread.php?t=10087)

wawa1979 11-06-13 08:33 AM

رد: عاااااااااااااااااااااجل جدا وللاهمية
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة fendeka (المشاركة 119982)
ان شاء الله يجماعه شوفو وردولي ونا الخميس القادم حروح للراجل
انا قلت حروح الاثنين ولكن معذره لظروف امتحاناتي
وان شاء الله ده كلام نهائي
ودعواتكم معايا

ربنا يوفقق لما فية الصالح للجميع

mahmoud11144 11-06-13 10:08 AM

رد: عاااااااااااااااااااااجل جدا وللاهمية
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة fendeka (المشاركة 119982)
ان شاء الله يجماعه شوفو وردولي ونا الخميس القادم حروح للراجل
انا قلت حروح الاثنين ولكن معذره لظروف امتحاناتي
وان شاء الله ده كلام نهائي
ودعواتكم معايا

ربنا يوفقق يا صاحبي وينجحك يااااااااااااااااارب ....

sameer 11-06-13 10:11 AM

رد: عاااااااااااااااااااااجل جدا وللاهمية
 
ربنا ينجحك يا احمد ويوفقك ان شاء الله

elshemerly 11-06-14 03:47 AM

رد: عاااااااااااااااااااااجل جدا وللاهمية
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة DeCo (المشاركة 117905)
اهلا بيك بس انت ليه مش بتكتب عربى

ana asef ya basha asl el computer beta3y mafihoush 3araby
bas el mohem e7na weselna le 2a ana felousy gahza bas wenaby 7awlo tezboto else3r showaya
*

sameer 11-06-14 04:02 AM

رد: عاااااااااااااااااااااجل جدا وللاهمية
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة elshemerly (المشاركة 120854)
ana asef ya basha asl el computer beta3y mafihoush 3araby
bas el mohem e7na weselna le 2a ana felousy gahza bas wenaby 7awlo tezboto else3r showaya
*


لغاية دلوقتي يا باشا مافيش اخبار بس انا ان شاء الله عاظهر كدا اخد لفة عند بتوع السلاح عندنا و يا مسهل يا رب

Ahmedlr 11-06-14 09:00 AM

رد: عاااااااااااااااااااااجل جدا وللاهمية
 
سلام عليكم يا شباب

تحياتي وتقديري لكل المجهود المبذول من جميع الأطراف . بجد منتدى محترم واعضاء محترمين ..

الرجاء تحديث آخر سعر متاح واضافة بندقية للاوردر غير بتاعتي بس في حالة وصول السعر ل1600 جنيه أو أقَل

DeCo 11-06-14 10:17 AM

رد: عاااااااااااااااااااااجل جدا وللاهمية
 
يا مسهل يا رب

sameer 11-06-14 04:05 PM

رد: عاااااااااااااااااااااجل جدا وللاهمية
 
بسم الله الرحمن الرحيم انا نزلت النهاردة عندنا في اسكندرية وسألت عالاسعار وكله ماسك في ال 2000 و 2200 بس الحمد لله لاقيت واحد عنده سعر كويس جدا ويا ريت الاخوة اللي معانا تأكدلي انها معانا و ابعتلهم السعر عالخاص عشان مش حينفع اقول السعر عالعام فياريت الاخوة اللي معانا تكتبلي اميلها واسمها و رقم تليفونها ضروري عشان السعر ده قالي اخره 3 ايام بس يا ريت بقا يا اخواننا مع بعضينا كدة وما حدش يخلع اللي عايز ييجي زيادة عالعشرة ما فيش مشاكل بس عايزين التأكيد

sameer 11-06-14 04:08 PM

رد: عاااااااااااااااااااااجل جدا وللاهمية
 
وعلى فكرة السعر ده مش عند اي حد لا في اسكندرية ولا في اي محافظة تانية و حتبقا البندقية مع علبتها مع كشف حساب وفيه ختم المحل

مع وده انا اكدت عليه جامد مع التلات سنون (النشان الامامي يعني الزيادة غير اللي في البندقية) اللي غالبية التجار بتضربهم او بتضيعهم وممكن كمان ناخد مع كل بندقية علبة رش جامو ماتش هدية


ياللا بقا يا اخواننا عايزين نلحق عشان مش حنلاقي السعر ده بعد كدة سواء عنده او عند اي حد

sameer 11-06-14 05:44 PM

رد: عاااااااااااااااااااااجل جدا وللاهمية
 
ايه يا اخواننا فينكم؟

sameer 11-06-14 05:46 PM

رد: عاااااااااااااااااااااجل جدا وللاهمية
 
على فكرة عشان انا الجهاز عندي بيودع انا قولت لمحمود صاحب الموضوع على التفاصيل عشان لو لاقدر الله الجهاز ما فتحش معايا

بس بأكد عليك يا محمود ما تقولش السعر عالعام عشان الراجل مامني

don'tshoot 11-06-14 06:10 PM

رد: عاااااااااااااااااااااجل جدا وللاهمية
 
طب يا سمير ما اتبعتلي السعر يمكن يغريني واخش معاكو :)

arrowexpress 11-06-14 06:18 PM

رد: عاااااااااااااااااااااجل جدا وللاهمية
 
انا معاكم في المشوار دة اعملوا حسابي في حتة . ويا تري العرض دة ممكن يكون فية نمرة 2 ارجوا الرد.شكرا

lilkapo 11-06-14 06:44 PM

رد: عاااااااااااااااااااااجل جدا وللاهمية
 
طب محنا قيلين اننا معاكم يا رجالة ومجلناش رسايل على الخاص ولا حاجة هيا الحمد لله معايا لكن اعاوز اجيبها لحد غالى عليا اوووى
هستنى رسالة على الخاص بالسعر وانا معاااااااااااااااااكم

sameer 11-06-14 06:52 PM

رد: عاااااااااااااااااااااجل جدا وللاهمية
 
ايه يا اخواننا بعت لكل واحد فيكم وما حدش اكدلي

يا ريت اللي مش جاي يقول وما فيش مشاكل عشان نعمل حسابنا

sameer 11-06-14 06:55 PM

رد: عاااااااااااااااااااااجل جدا وللاهمية
 
طيب دلوقتي عايزين نتفق عالمعاد بس يا ريت ما يكونش بعد يوم الجمعة عشان ممكن السعر كدة يغلا

انا عن نفسي فاضي كل يوم من بعد الساعة 2 بعون الله

Ahmedlr 11-06-14 07:06 PM

رد: عاااااااااااااااااااااجل جدا وللاهمية
 
باشا ...
انا في الساحل مصيف لغاية الجمعة الجاي

اسمي احمد لبيب و تليفوني 0105142939
لو جاهز انزلك إسكندرية بالفلوس وأخد الحتتين بتوعي ؛ )

sameer 11-06-14 07:09 PM

رد: عاااااااااااااااااااااجل جدا وللاهمية
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmedlr (المشاركة 121449)
باشا ...
انا في الساحل مصيف لغاية الجمعة الجاي

اسمي احمد لبيب و تليفوني 0105142939
لو جاهز انزلك إسكندرية بالفلوس وأخد الحتتين بتوعي ؛ )

معلش يا غالي مش فاهم قصدك ايه

يعني عايز المعاد يعني الجمعة الجاية؟

حابعتلك السعر عالخاص

Ahmedlr 11-06-14 07:12 PM

رد: عاااااااااااااااااااااجل جدا وللاهمية
 
قبل الجمعة لو امكن .. ممكن يوم الخميس بالليل لو يناسبك .. و كمان يا ريت لو تظبطني في اسعار التليسكوبات المتاحة علشان عايز اجيب عليها سكوب باذن الله

sameer 11-06-14 07:23 PM

رد: عاااااااااااااااااااااجل جدا وللاهمية
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmedlr (المشاركة 121459)
قبل الجمعة لو امكن .. ممكن يوم الخميس بالليل لو يناسبك .. و كمان يا ريت لو تظبطني في اسعار التليسكوبات المتاحة علشان عايز اجيب عليها سكوب باذن الله

بلاش بالليل يا باشا عشان الراجل بيقفل من الساعة 5 عشان القلق وكدة

يعني لو على 3 يبقا عسل ما فيش مشاكل معايا

هو انتا يا احمد حتاخد حتتين ولا حتة؟

elshemerly 11-06-14 07:27 PM

رد: عاااااااااااااااااااااجل جدا وللاهمية
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sameer (المشاركة 121425)
ايه يا اخواننا بعت لكل واحد فيكم وما حدش اكدلي

يا ريت اللي مش جاي يقول وما فيش مشاكل عشان نعمل حسابنا

basha ana magaliish a7 7aga

sameer 11-06-14 07:30 PM

رد: عاااااااااااااااااااااجل جدا وللاهمية
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة elshemerly (المشاركة 121468)
basha ana magaliish a7 7aga


ايوة جاي ..............

Ahmedlr 11-06-14 07:35 PM

رد: عاااااااااااااااااااااجل جدا وللاهمية
 
حتة ليا و حتة حاكد علي زميلي فيها بكرة باذن الله

3 العصر كويس .. بس حقابلك فين في إسكندرية

sameer 11-06-14 07:37 PM

رد: عاااااااااااااااااااااجل جدا وللاهمية
 
ماهو احنا عايزين نتقابل كلنا بربطة المعلم مينفعش واحد واحد احنا داخلين اسانسير ولا ايه هههههههههههههههه

بس حنتقابل ان شاء الله في محطة مصر عند العصافيري بعون الله و اللي ما يعرفهوش يسأل عليه ما يتوهش

Ahmedlr 11-06-14 07:38 PM

رد: عاااااااااااااااااااااجل جدا وللاهمية
 
خلاص اتفقنا يوم الخميس ؟!

sameer 11-06-14 07:40 PM

رد: عاااااااااااااااااااااجل جدا وللاهمية
 
نشوف باقي الناس ايه نظامهم انا زي ما قولتلك ما فيش مشاكل في اي وقت


ماشي يا اخواننا اللي موافق على يوم الخميس الساعة 3 بالظبط نكون واقفين عند العصافير يرفع ايده

sameer 11-06-14 07:45 PM

رد: عاااااااااااااااااااااجل جدا وللاهمية
 
دلوقتي اللي اكدولنا انهم معانا هم


lilkapo و محمود (احمد) و العبد لله و احمد لبيب و الشمرلي و واوا

صح كدة ؟ مين تاني؟لسة عايزين 4

Ahmedlr 11-06-14 07:47 PM

رد: عاااااااااااااااااااااجل جدا وللاهمية
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sameer (المشاركة 121490)
نشوف باقي الناس ايه نظامهم انا زي ما قولتلك ما فيش مشاكل في اي وقت


ماشي يا اخواننا اللي موافق على يوم الخميس الساعة 3 بالظبط نكون واقفين عند العصافير يرفع ايده

اشوقك هناك باذن الله ... و هبعت تاكيد بكرة علي الحتة التانية

sameer 11-06-14 07:51 PM

رد: عاااااااااااااااااااااجل جدا وللاهمية
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmedlr (المشاركة 121502)
اشوقك هناك باذن الله ... و هبعت تاكيد بكرة علي الحتة التانية

ماشي يا غالي ما فيش بروبليم

DeCo 11-06-14 08:04 PM

رد: عاااااااااااااااااااااجل جدا وللاهمية
 
هاكد عليك قريب وانا بعتللك رسالة على الموبايل بس اعمل حسابى فى واحدة ههههههههههه

sameer 11-06-14 08:05 PM

رد: عاااااااااااااااااااااجل جدا وللاهمية
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة deco (المشاركة 121526)
هاكد عليك قريب وانا بعتللك رسالة على الموبايل بس اعمل حسابى فى واحدة ههههههههههه

يااااااااااااه يعني إن ما كنتش انتا اللي تأكد عليا مين اللي يأكد يا حودة

sameer 11-06-14 08:11 PM

رد: عاااااااااااااااااااااجل جدا وللاهمية
 
بصو يا اخواننا انا رايح انام دلوقتي عشان مش شايف قدامي و اخوكم محمود هو اللي حيظبط معاكم لغاية ما اصحا لو صحيت وربنا كتب عليا الصحيان



تصبحو على خير

mahmoud11144 11-06-14 08:13 PM

رد: عاااااااااااااااااااااجل جدا وللاهمية
 
اوكي يا جماعة انا معاكو وارجو منكم التاكيد...
تحياتي لكم جميعا....

elshemerly 11-06-14 09:28 PM

رد: عاااااااااااااااااااااجل جدا وللاهمية
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mahmoud11144 (المشاركة 121531)
اوكي يا جماعة انا معاكو وارجو منكم التاكيد...
تحياتي لكم جميعا....

mahmoud basha ana isa hatla3 alex elgom3a isa fa law sama7t aked 3alla elragel ana kalemt sameer
thanks

wawa1979 11-06-14 09:48 PM

رد: عاااااااااااااااااااااجل جدا وللاهمية
 
شدو حيلكوا شويةيا رجالة عيزين نجمع نفسنا عشانننجزقبل الكميةمتخلص من السوق ونندم ونقول ياريت كنا جبنها ارجو الاهتمام والجدية اررررررررررررررررررررررررجوكم

Ahmedlr 11-06-15 03:37 PM

رد: عاااااااااااااااااااااجل جدا وللاهمية
 
أعزائي

هل فيه حد من الأخوة الحاجزين مهتم باقتناء تليسكوب مع البندقية .. لاني انا بفكر اشتري واحد من نفس التاجر و أظن اننا لو جمعنا أوردر ممكن ناخد حاجة حلوة بسعر كويس

sameer 11-06-15 03:50 PM

رد: عاااااااااااااااااااااجل جدا وللاهمية
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmedlr (المشاركة 122313)
أعزائي

هل فيه حد من الأخوة الحاجزين مهتم باقتناء تليسكوب مع البندقية .. لاني انا بفكر اشتري واحد من نفس التاجر و أظن اننا لو جمعنا أوردر ممكن ناخد حاجة حلوة بسعر كويس

يا باشا بس نجيب العرايس اللي حيركب عليهم السكوب الاول هههههههههههههه

sameer 11-06-15 03:52 PM

رد: عاااااااااااااااااااااجل جدا وللاهمية
 
ما قولتليش يا احمد انتا حتاخد حتة ولا اتنين؟

Ahmedlr 11-06-15 04:00 PM

رد: عاااااااااااااااااااااجل جدا وللاهمية
 
شكلها حتة لان شرط زميلي متحققش .. و هوا مظبط ميزانيته بالعافية

sameer 11-06-15 04:05 PM

رد: عاااااااااااااااااااااجل جدا وللاهمية
 
يا باشا حاول معاه السعر ده مش حنلاقي زيه خالص


الساعة الآن 05:05 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir