![]() |
رد: عاااااااااااااااااااااجل جدا وللاهمية
اقتباس:
|
رد: عاااااااااااااااااااااجل جدا وللاهمية
اقتباس:
|
رد: عاااااااااااااااااااااجل جدا وللاهمية
ربنا ينجحك يا احمد ويوفقك ان شاء الله
|
رد: عاااااااااااااااااااااجل جدا وللاهمية
اقتباس:
bas el mohem e7na weselna le 2a ana felousy gahza bas wenaby 7awlo tezboto else3r showaya * |
رد: عاااااااااااااااااااااجل جدا وللاهمية
اقتباس:
لغاية دلوقتي يا باشا مافيش اخبار بس انا ان شاء الله عاظهر كدا اخد لفة عند بتوع السلاح عندنا و يا مسهل يا رب |
رد: عاااااااااااااااااااااجل جدا وللاهمية
سلام عليكم يا شباب
تحياتي وتقديري لكل المجهود المبذول من جميع الأطراف . بجد منتدى محترم واعضاء محترمين .. الرجاء تحديث آخر سعر متاح واضافة بندقية للاوردر غير بتاعتي بس في حالة وصول السعر ل1600 جنيه أو أقَل |
رد: عاااااااااااااااااااااجل جدا وللاهمية
يا مسهل يا رب
|
رد: عاااااااااااااااااااااجل جدا وللاهمية
بسم الله الرحمن الرحيم انا نزلت النهاردة عندنا في اسكندرية وسألت عالاسعار وكله ماسك في ال 2000 و 2200 بس الحمد لله لاقيت واحد عنده سعر كويس جدا ويا ريت الاخوة اللي معانا تأكدلي انها معانا و ابعتلهم السعر عالخاص عشان مش حينفع اقول السعر عالعام فياريت الاخوة اللي معانا تكتبلي اميلها واسمها و رقم تليفونها ضروري عشان السعر ده قالي اخره 3 ايام بس يا ريت بقا يا اخواننا مع بعضينا كدة وما حدش يخلع اللي عايز ييجي زيادة عالعشرة ما فيش مشاكل بس عايزين التأكيد
|
رد: عاااااااااااااااااااااجل جدا وللاهمية
وعلى فكرة السعر ده مش عند اي حد لا في اسكندرية ولا في اي محافظة تانية و حتبقا البندقية مع علبتها مع كشف حساب وفيه ختم المحل
مع وده انا اكدت عليه جامد مع التلات سنون (النشان الامامي يعني الزيادة غير اللي في البندقية) اللي غالبية التجار بتضربهم او بتضيعهم وممكن كمان ناخد مع كل بندقية علبة رش جامو ماتش هدية ياللا بقا يا اخواننا عايزين نلحق عشان مش حنلاقي السعر ده بعد كدة سواء عنده او عند اي حد |
رد: عاااااااااااااااااااااجل جدا وللاهمية
ايه يا اخواننا فينكم؟
|
رد: عاااااااااااااااااااااجل جدا وللاهمية
على فكرة عشان انا الجهاز عندي بيودع انا قولت لمحمود صاحب الموضوع على التفاصيل عشان لو لاقدر الله الجهاز ما فتحش معايا
بس بأكد عليك يا محمود ما تقولش السعر عالعام عشان الراجل مامني |
رد: عاااااااااااااااااااااجل جدا وللاهمية
طب يا سمير ما اتبعتلي السعر يمكن يغريني واخش معاكو :)
|
رد: عاااااااااااااااااااااجل جدا وللاهمية
انا معاكم في المشوار دة اعملوا حسابي في حتة . ويا تري العرض دة ممكن يكون فية نمرة 2 ارجوا الرد.شكرا
|
رد: عاااااااااااااااااااااجل جدا وللاهمية
طب محنا قيلين اننا معاكم يا رجالة ومجلناش رسايل على الخاص ولا حاجة هيا الحمد لله معايا لكن اعاوز اجيبها لحد غالى عليا اوووى
هستنى رسالة على الخاص بالسعر وانا معاااااااااااااااااكم |
رد: عاااااااااااااااااااااجل جدا وللاهمية
ايه يا اخواننا بعت لكل واحد فيكم وما حدش اكدلي
يا ريت اللي مش جاي يقول وما فيش مشاكل عشان نعمل حسابنا |
رد: عاااااااااااااااااااااجل جدا وللاهمية
طيب دلوقتي عايزين نتفق عالمعاد بس يا ريت ما يكونش بعد يوم الجمعة عشان ممكن السعر كدة يغلا
انا عن نفسي فاضي كل يوم من بعد الساعة 2 بعون الله |
رد: عاااااااااااااااااااااجل جدا وللاهمية
باشا ...
انا في الساحل مصيف لغاية الجمعة الجاي اسمي احمد لبيب و تليفوني 0105142939 لو جاهز انزلك إسكندرية بالفلوس وأخد الحتتين بتوعي ؛ ) |
رد: عاااااااااااااااااااااجل جدا وللاهمية
اقتباس:
يعني عايز المعاد يعني الجمعة الجاية؟ حابعتلك السعر عالخاص |
رد: عاااااااااااااااااااااجل جدا وللاهمية
قبل الجمعة لو امكن .. ممكن يوم الخميس بالليل لو يناسبك .. و كمان يا ريت لو تظبطني في اسعار التليسكوبات المتاحة علشان عايز اجيب عليها سكوب باذن الله
|
رد: عاااااااااااااااااااااجل جدا وللاهمية
اقتباس:
يعني لو على 3 يبقا عسل ما فيش مشاكل معايا هو انتا يا احمد حتاخد حتتين ولا حتة؟ |
رد: عاااااااااااااااااااااجل جدا وللاهمية
اقتباس:
|
رد: عاااااااااااااااااااااجل جدا وللاهمية
اقتباس:
ايوة جاي .............. |
رد: عاااااااااااااااااااااجل جدا وللاهمية
حتة ليا و حتة حاكد علي زميلي فيها بكرة باذن الله
3 العصر كويس .. بس حقابلك فين في إسكندرية |
رد: عاااااااااااااااااااااجل جدا وللاهمية
ماهو احنا عايزين نتقابل كلنا بربطة المعلم مينفعش واحد واحد احنا داخلين اسانسير ولا ايه هههههههههههههههه
بس حنتقابل ان شاء الله في محطة مصر عند العصافيري بعون الله و اللي ما يعرفهوش يسأل عليه ما يتوهش |
رد: عاااااااااااااااااااااجل جدا وللاهمية
خلاص اتفقنا يوم الخميس ؟!
|
رد: عاااااااااااااااااااااجل جدا وللاهمية
نشوف باقي الناس ايه نظامهم انا زي ما قولتلك ما فيش مشاكل في اي وقت
ماشي يا اخواننا اللي موافق على يوم الخميس الساعة 3 بالظبط نكون واقفين عند العصافير يرفع ايده |
رد: عاااااااااااااااااااااجل جدا وللاهمية
دلوقتي اللي اكدولنا انهم معانا هم
lilkapo و محمود (احمد) و العبد لله و احمد لبيب و الشمرلي و واوا صح كدة ؟ مين تاني؟لسة عايزين 4 |
رد: عاااااااااااااااااااااجل جدا وللاهمية
اقتباس:
|
رد: عاااااااااااااااااااااجل جدا وللاهمية
اقتباس:
|
رد: عاااااااااااااااااااااجل جدا وللاهمية
هاكد عليك قريب وانا بعتللك رسالة على الموبايل بس اعمل حسابى فى واحدة ههههههههههه
|
رد: عاااااااااااااااااااااجل جدا وللاهمية
اقتباس:
|
رد: عاااااااااااااااااااااجل جدا وللاهمية
بصو يا اخواننا انا رايح انام دلوقتي عشان مش شايف قدامي و اخوكم محمود هو اللي حيظبط معاكم لغاية ما اصحا لو صحيت وربنا كتب عليا الصحيان
تصبحو على خير |
رد: عاااااااااااااااااااااجل جدا وللاهمية
اوكي يا جماعة انا معاكو وارجو منكم التاكيد...
تحياتي لكم جميعا.... |
رد: عاااااااااااااااااااااجل جدا وللاهمية
اقتباس:
thanks |
رد: عاااااااااااااااااااااجل جدا وللاهمية
شدو حيلكوا شويةيا رجالة عيزين نجمع نفسنا عشانننجزقبل الكميةمتخلص من السوق ونندم ونقول ياريت كنا جبنها ارجو الاهتمام والجدية اررررررررررررررررررررررررجوكم
|
رد: عاااااااااااااااااااااجل جدا وللاهمية
أعزائي
هل فيه حد من الأخوة الحاجزين مهتم باقتناء تليسكوب مع البندقية .. لاني انا بفكر اشتري واحد من نفس التاجر و أظن اننا لو جمعنا أوردر ممكن ناخد حاجة حلوة بسعر كويس |
رد: عاااااااااااااااااااااجل جدا وللاهمية
اقتباس:
|
رد: عاااااااااااااااااااااجل جدا وللاهمية
ما قولتليش يا احمد انتا حتاخد حتة ولا اتنين؟
|
رد: عاااااااااااااااااااااجل جدا وللاهمية
شكلها حتة لان شرط زميلي متحققش .. و هوا مظبط ميزانيته بالعافية
|
رد: عاااااااااااااااااااااجل جدا وللاهمية
يا باشا حاول معاه السعر ده مش حنلاقي زيه خالص
|
| الساعة الآن 05:05 AM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir