![]() |
رد: فريق الكرال
السلام عليكم
والله انا كنت فى حيرة زيك بس جبت الفايبر الاسود لقيت شكله جميل وشيك ووزنه خفيف ودى اذواق |
رد: فريق الكرال
انا من اسكندرية لو فى حد اسكندرانى نتعرف ونتشرف بيه ونطلع طلعة مع بعض ياريت
|
Re: فريق الكرال
احب انضم ليكم النهارده ولسه شاري امبارح كرال فايبر بني اصدار جديد وجاري التعامل مع السوسته والجلبه الخ
|
Re: فريق الكرال
اقتباس:
الكلام ده صح ولا غلط؟؟؟ |
رد: فريق الكرال
بسم الله ماشاء الله الفريق ياجماعة عمال يكبر شكلنا كده داخلين على كتيبه
بس المفروض بقى نعملها قائد وبعد كده نشكل سرايا صغيرة ايه رايكم |
رد: فريق الكرال
عايز اعرف ما الفرق مبين العتله والكسر؟؟ و مين فيهم افضل؟؟
و انهى افضل و اقوى هل الخشب ولا الفيبر؟؟ عشان كنت قرأت قبل كده ان الفيبر بيتكسر بسرعه مع قوه السوسته؟؟ ارجوا الافاده،و الف شكر. |
رد: فريق الكرال
السلام عليكم جميعا احب اعرفكم انى عملت رابطة لفريق الصيد الاسكندرانية وهذا لتبادل الخبرات وتنظيم رحلات الصيد وتعارف الاعضاء عن قرب فاتمنى ان يلقى اعجابكم وان يلقى عدد كبير من الاعضاء ( رابطة صيادين الاسكندرية )
|
رد: فريق الكرال
يشرفني ان انضم اليكم في فريق الكرال وان شاء الله هارفع صور الطالعه الجاية باذن الله
|
رد: فريق الكرال
اقتباس:
|
رد: فريق الكرال
اقتباس:
مبروك الهوندا لو من القاهرة ومحتاج اى حاجه انا تحت امرك تحياتى |
رد: فريق الكرال
اقتباس:
|
رد: فريق الكرال
اقتباس:
هههههههههههههههههههههههههههههههه تحياتى لكل مالكى الرهيبه الكرال |
رد: فريق الكرال
اقتباس:
|
رد: فريق الكرال
الله يبارك فيك اولا لو كنت لقيت الدبشك الخشب بصراحة كنت اشترتها
ثانيا بخصوص الرماية لوحضرتك تقصد عتلة او كسر فانصحك بالكسر لان كتير حظروني من العتلة لانها مبتعشقش كويس والله اعلم على فكرة انا كنت محتار جدااااااا زيك وبفالي اكتر من شهر عمال اسال وادور لكن بجد والله بدون اي مبالغة كنت بتحدى بيها صاحبي معاه جامو اسباني نمرة 2 والله كانت الكرال اشد منها بكتييييييييير لدرجة انو بيفكر يبيعها ويجيب كرال اعتمد على الله وهات خشب لو لقيت وهاتها كسر مش عتلة |
رد: فريق الكرال
انتظروووووونى قريباً ان شاء الله و لكن ايه رايكو فى الرماية هل الدبشك بتاعها غير مُجدى ؟؟ ولا شكله حلو و مسكته كمان؟؟
|
رد: فريق الكرال
انا سمعت ان الكرال ما ينفعش يركب عليها اسكوب كبير ... هل الكلام ده صحيح؟؟؟؟؟؟
|
رد: فريق الكرال
اقتباس:
|
رد: فريق الكرال
اقتباس:
بالنسبة للاسكوب أنا مركب على الكرال 3/9/40 وشغال بفضل الله كويس جدًا |
رد: فريق الكرال
اقتباس:
مستني ردك للاهمية |
رد: فريق الكرال
السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة
انا طلعت اليوم طالعة من الساعه 5 صباحا للساعة 10 وزي مايكون اليمام طفش من مصر حاجة غريبة اليمام قليل جدااااااا ولو فية يمام تكون جوز ولا اتنين ومركزين مع البندقية جدا زي مايكون حد ضربهم قبل كدة هل الايام دي فعلا اليمام قيليل فيها ولا ده عشان المكان غلط |
Re: فريق الكرال
انا معايا كرال الاصدار الجديد وعايز اغيرلها السوسته والجلبه والقاعده وعايز اعرف ايه احسن نوع سوسته ممكن تركب عليها واحسن رش ومشكلة النيشان في الكرال حاسس انها مش دقيقه او يمكن المشكله فيا انا!!
|
رد: فريق الكرال
اقتباس:
|
رد: فريق الكرال
انا انضميت جديد للمنتدي
طيب انا معايا كرال ممكن ابقي في الفريق بتاع الكرال ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ |
رد: فريق الكرال
السلام عليكم
ممكن حد يعرفنا اماكن صيد اليمام بجد انا دايخ على مكان يريت لو حد يعرف مكان انا ممكن اروحة من اول القاهرة لغاية بورسعيد |
رد: فريق الكرال
اقتباس:
|
رد: فريق الكرال
اقتباس:
|
رد: فريق الكرال
اقتباس:
ثانياً انا عاوز اعرف من حضرتك ايه رأيك فى شكل الدبشك و مسكته هل زى البنادق العادية و بتدى نفس النتايج ولا مش مريح؟؟ و هل هو احسن ولا الدبشك ال عادى .. معلش انا طولت على سيادتك :) |
رد: فريق الكرال
اقتباس:
|
رد: فريق الكرال
السلام عليكم
لو انا ضبط النيشان على الوضع الافقي هل سيختلف عند الضرب لاعلى ؟ ام الوضع الافقي والعالي نفس الضبط ولو سمحتم ممكن حد يعرفني افضل طريقة لضبط الناشان تحياتي للجميع |
رد: فريق الكرال
اقتباس:
|
رد: فريق الكرال
اقتباس:
|
رد: فريق الكرال
اقتباس:
|
رد: فريق الكرال
اقتباس:
|
رد: فريق الكرال
اقتباس:
|
رد: فريق الكرال
اقتباس:
|
رد: فريق الكرال
اقتباس:
بس شكراً اوى للرد على استفساراتى :) ياريت حضرتك تضفنى عندك hesham.aly19@yahoo.com |
رد: فريق الكرال
اقتباس:
|
رد: فريق الكرال
لو سمحت ممكن حد يجاوبني انا الكرال بتاعتي سوستها ضعفت بعد حوالي 100 رشة وضعفت بشكل ملحوظ
كدة عادي ولا اعمل اية |
رد: فريق الكرال
اقتباس:
|
رد: فريق الكرال
كدة ادخل معاااااااااااااكو الفريق و انا مرتاااااااااااح اخيرا ً جبت الكرال فيبر اسووووووووووود :)
|
| الساعة الآن 08:07 AM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir