الصيد فى مصر

الصيد فى مصر (http://www.egyhunt.net/index.php)
-   البنادق الهوائيه (http://www.egyhunt.net/forumdisplay.php?f=79)
-   -   إستيراد مسدسات غاز بالطلب و تفاصيل مسدسات الغاز (http://www.egyhunt.net/showthread.php?t=10832)

ِAhmedAlaa2007 11-09-06 12:44 AM

رد: إستيراد مسدسات غاز بالطلب و تفاصيل مسدسات الغاز
 
يا عم ولو هيضرب بلي بلاستيك زي الفل عشان نلعب بيه هههههههههه ياريت ترد يا باشمهندس

ِAhmedAlaa2007 11-09-06 12:47 AM

رد: إستيراد مسدسات غاز بالطلب و تفاصيل مسدسات الغاز
 

شوف ب 1.49 دولار المسدس
+ 0.3 خزنة زيادة
+1000 بليه 6 مم بلاسيتك

= 4.19 دولار * 6 = 26 جنيه يا حلاوة يا ولاه

mo_rateb 11-09-06 01:16 AM

رد: إستيراد مسدسات غاز بالطلب و تفاصيل مسدسات الغاز
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة marwan (المشاركة 191996)

amazon معظمه مفيهوش شحن لمصر و اسعار المسدسات اللى عارضها واحدة فى amazon او airgunstyle او pyramydair

mo_rateb 11-09-06 01:17 AM

رد: إستيراد مسدسات غاز بالطلب و تفاصيل مسدسات الغاز
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ِAhmedAlaa2007 (المشاركة 191999)
علي فكرة GSG 92 مسدس رائع جدا بلو باك وشد اجزاء وفيه سليد كاتش لما الخرنة تخلص (( 24 طلقة الخزنة )) وفيه وضعين سيمي وفل اتوماتيك ده غير انه فل ميتال والبور رنج حوالي 60 متر مكتوب علي العلبة ووزنه 1 كيلو والسرعة 95 م /ث

http://www.youtube.com/watch?v=4uWHg...layer_embedded

http://www.youtube.com/watch?v=mdKUC...layer_embedded

عارف دا كله لكن فرق القوة فى صالح ال px4 غير ان csg بلى بس

mo_rateb 11-09-06 01:20 AM

رد: إستيراد مسدسات غاز بالطلب و تفاصيل مسدسات الغاز
 
[quote=marwan;192009]
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ِAhmedAlaa2007 (المشاركة 192001)
باشا شوفت اللينك بتاع الاخ مروان
انا شوفت فيه مسدسات اير سوقت ب 6 و10 دولار ما ينفعش تجيبلي واحد ؟؟
وهكيون سعره كام[/QUOTE


الارسوفت لوحديد يضرب رش

المعلومة دى خطا ال airsoft ايا كان بيضرب بلى بلاستيك 6 مم البلى بيضرب بلى حديد 4.5 مم

ِAhmedAlaa2007 11-09-06 01:29 AM

رد: إستيراد مسدسات غاز بالطلب و تفاصيل مسدسات الغاز
 
باشا طب انا في واحد معرفة في امريكا لو خليته مثلا يجبلي مسدس beretta px4 storm هايجي بكام وهل هيدفع جمارك او حاجة ؟؟

marwan 11-09-06 01:39 AM

رد: إستيراد مسدسات غاز بالطلب و تفاصيل مسدسات الغاز
 
طب ده يعمل كام http://www.pyramydair.com/p/crosman-...p-pistol.shtml

mo_rateb 11-09-06 01:41 AM

رد: إستيراد مسدسات غاز بالطلب و تفاصيل مسدسات الغاز
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ِahmedalaa2007 (المشاركة 192065)
باشا طب انا في واحد معرفة في امريكا لو خليته مثلا يجبلي مسدس beretta px4 storm هايجي بكام وهل هيدفع جمارك او حاجة ؟؟

ده هيبقى افضلك لانك مش هتدفع شحن و هوا دا اللى بيغلى كل حاجة و اول ميجى يسلمو للجمارك بوصل هتبقى جماركو بسيطة بس المشكلة انو يتفرج عنو من الجمارك لان بنسبة ٩٠% هيتحجز.

ِAhmedAlaa2007 11-09-06 01:42 AM

رد: إستيراد مسدسات غاز بالطلب و تفاصيل مسدسات الغاز
 
قصدي يجيب المسدس معاه من هناك

ِAhmedAlaa2007 11-09-06 01:47 AM

رد: إستيراد مسدسات غاز بالطلب و تفاصيل مسدسات الغاز
 
يعني المسدس لو تمنه 100 دولار * 6 = 600 جنية وقول 400 حنيه جمارك = 1000 ولا ايه رايك في الحسبة دي
اما بالنسبة لموضوع الجمرك بسيطة هوا اصلا ظابط وحتي ولو سهلة باذن الله

mo_rateb 11-09-06 01:32 PM

رد: إستيراد مسدسات غاز بالطلب و تفاصيل مسدسات الغاز
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ِahmedalaa2007 (المشاركة 192076)
يعني المسدس لو تمنه 100 دولار * 6 = 600 جنية وقول 400 حنيه جمارك = 1000 ولا ايه رايك في الحسبة دي
اما بالنسبة لموضوع الجمرك بسيطة هوا اصلا ظابط وحتي ولو سهلة باذن الله

بالضبط كدا تقريبا هى دى التكلفة. بس لازم يبقى معاه الفاتورة

بيانو 11-09-06 08:23 PM

رد: إستيراد مسدسات غاز بالطلب و تفاصيل مسدسات الغاز
 
.... ........

ahm_matrix 11-09-06 08:47 PM

رد: إستيراد مسدسات غاز بالطلب و تفاصيل مسدسات الغاز
 
عندى سؤال هل هى عملية وبتستحمل ؟

ِAhmedAlaa2007 11-09-10 02:11 PM

رد: إستيراد مسدسات غاز بالطلب و تفاصيل مسدسات الغاز
 
باشا طب بالنسبة للبندقية Baikal IZH MP-61 سعرها كام ؟؟
وبتوصل بعد كام يوم ؟؟

ِAhmedAlaa2007 11-09-10 09:00 PM

رد: إستيراد مسدسات غاز بالطلب و تفاصيل مسدسات الغاز
 
ومسدس Desert Eagle Blowback CO2 كام ؟؟

mo_rateb 11-09-10 09:44 PM

رد: إستيراد مسدسات غاز بالطلب و تفاصيل مسدسات الغاز
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahm_matrix (المشاركة 192665)
عندى سؤال هل هى عملية وبتستحمل ؟

على حسب اعتنائك بيهم. انا عن نفسى مستريح مع مسدسات الغاز جدا

mo_rateb 11-09-10 09:45 PM

رد: إستيراد مسدسات غاز بالطلب و تفاصيل مسدسات الغاز
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ِahmedalaa2007 (المشاركة 195621)
باشا طب بالنسبة للبندقية baikal izh mp-61 سعرها كام ؟؟
وبتوصل بعد كام يوم ؟؟

للاسف انا مش بجيب بنادق

hema777h 11-09-13 11:57 AM

رد: إستيراد مسدسات غاز بالطلب و تفاصيل مسدسات الغاز
 
http://budk.com/Outdoor-Sports/Spring-Pistol-with-Laser

استاذ احمد اية اخبارك انا كنت عايز المسدس الي في اللينك دااا بعد اذنك يا تري هيتكلف كاااام هو علي فكرة خرز زي اير جن او زي مسدسات الاطفال تقريباااا

ِAhmedAlaa2007 11-09-13 12:53 PM

رد: إستيراد مسدسات غاز بالطلب و تفاصيل مسدسات الغاز
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hema777h (المشاركة 197873)
http://budk.com/outdoor-sports/spring-pistol-with-laser

استاذ احمد اية اخبارك انا كنت عايز المسدس الي في اللينك دااا بعد اذنك يا تري هيتكلف كاااام هو علي فكرة خرز زي اير جن او زي مسدسات الاطفال تقريباااا

باشا طب حضرتك عايز الاتنين ولا واحد بس عشان لو عايز واحد بس انا ممكن اخد التاني وادفع نص التكلفة

hema777h 11-09-13 01:04 PM

رد: إستيراد مسدسات غاز بالطلب و تفاصيل مسدسات الغاز
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ِahmedalaa2007 (المشاركة 197930)
باشا طب حضرتك عايز الاتنين ولا واحد بس عشان لو عايز واحد بس انا ممكن اخد التاني وادفع نص التكلفة




انا محتاج العرض كامل لو كدااا ممكن حضرتيك تتطاب عرض تاني والاتنين يجو مع بعض

mo_rateb 11-09-13 01:53 PM

رد: إستيراد مسدسات غاز بالطلب و تفاصيل مسدسات الغاز
 
يا جماعة لو جبت airsoft يبقى حرام لان سعر الشحن لوحده على الاقل $60 فهتدفع مبلغ حرام يدفع فى مسدس خرز.

dr.adel 11-09-14 05:12 PM

رد: إستيراد مسدسات غاز بالطلب و تفاصيل مسدسات الغاز
 
محمد باشا إزاي حضرتك أنا كنت بأسأل الbretta px 4 عامل كام دلوقتي وممكن أخْده منك امتى ؟؟ وعلى فكرة أنا كلمت حضرتك ومردتش عليا رقمي كان في 01000 شكرااا

dr.adel 11-09-14 05:14 PM

رد: إستيراد مسدسات غاز بالطلب و تفاصيل مسدسات الغاز
 
وكنت عاوز برده walther cp 99 compact el-silver يا ريت تقولي بكام وأخْده منك امتى برده !!1

mo_rateb 11-09-14 06:36 PM

رد: إستيراد مسدسات غاز بالطلب و تفاصيل مسدسات الغاز
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة dr.adel (المشاركة 198927)
محمد باشا إزاي حضرتك أنا كنت بأسأل الbretta px 4 عامل كام دلوقتي وممكن أخْده منك امتى ؟؟ وعلى فكرة أنا كلمت حضرتك ومردتش عليا رقمي كان في 01000 شكرااا

اسف يا dr لو مرتدش جرب حضرتك فى وقت تانى هرد ان شاء الله. بالنسبة للاسعار فهى الموجودة فى اول post بالنسبة للوقت فدا مستحيل توقعه

dr.adel 11-09-16 05:47 PM

رد: إستيراد مسدسات غاز بالطلب و تفاصيل مسدسات الغاز
 
طيب يا محمد بيه أنا محتاج ال bretta px4 وال walther cp99 compact el-silver ,إيه النظام اجيبلك الفلوس امتى؟

غريب عن الدنيا 11-09-17 02:04 AM

رد: إستيراد مسدسات غاز بالطلب و تفاصيل مسدسات الغاز
 
طيب يا باشا هل يمكن استيراد دى

http://www.pyramydair.com/p/izh-61-m...ir-rifle.shtml


؟ بدون مشكلة طبعا :)

غريب عن الدنيا 11-09-17 11:03 PM

رد: إستيراد مسدسات غاز بالطلب و تفاصيل مسدسات الغاز
 
فين الناس نامو ولا اية

samooz 11-09-22 07:18 PM

رد: إستيراد مسدسات غاز بالطلب و تفاصيل مسدسات الغاز
 
سيدي الفاضل
سؤالين لو تكرمت
1/ هو انا ممكن اطلب نوع او موديل تانى
2/ لو عاوز ليزر مع المسدس ممكن؟
ارجو الرد

Hunter 11-10-01 08:04 PM

رد: إستيراد مسدسات غاز بالطلب و تفاصيل مسدسات الغاز
 
مشكور يا محمد باشا على الموضوع الهايل
و أنا عايز
Walther CP99 Compact

mercury 11-10-11 09:38 AM

رد: إستيراد مسدسات غاز بالطلب و تفاصيل مسدسات الغاز
 
معايا والتر بيسرب غاز أريد تغير الo-seal أرجو الأفادة وشكرا على مجهوداتكم الكريمة

mo_rateb 11-10-17 10:09 PM

رد: إستيراد مسدسات غاز بالطلب و تفاصيل مسدسات الغاز
 
جماعة للاسف الموضوع متوقف فترة كدا نظرا للظروف اللى البلد فيها و ان شاء الله هكمل بعد انتخابات مجلس الشعب.

القناص1 11-10-17 10:17 PM

رد: إستيراد مسدسات غاز بالطلب و تفاصيل مسدسات الغاز
 
معلش انا كنت عايز اسال حصرتك سؤال هو ممكن استورد بنادق بلى من بره وحايكون فيها سهوله فى العبور ولا لاء وبالنسبه لشركة fedex ايه نظامها فى تكلفة الشحن لو كانت الحاجه اللى حاجيبها عباره عن بندقيه daisy بلى تمنها 40 دولا وانا معايا الفيزا الانترنت الخاصه بيا رجاء الاجابه فى اسرع وقت لانى كنت مستنى اقرب فرصه بقالى كتير علشان اسالك

سمسم111 11-10-21 02:56 PM

رد: إستيراد مسدسات غاز بالطلب و تفاصيل مسدسات الغاز
 
ممكن اعرف منك عن البنادق الرش تعبئة الهواء الى بتتعبا بمنفاخ - ومن فين ممكن اشتريها

مهندس صيد 11-10-26 10:54 PM

رد: إستيراد مسدسات غاز بالطلب و تفاصيل مسدسات الغاز
 
ادعو لصاحب الموضوع انا عرفت انه تعبان وربنا يشفيه ان شاء الله ويرجع تانى بصحة احسن من الاول
آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآ آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآمين

forexawy 11-11-12 12:55 AM

رد: إستيراد مسدسات غاز بالطلب و تفاصيل مسدسات الغاز
 
أنا محتاج مسدس GSG 92 و ممكن حضرتك تشوفه في الرابط ده

http://www.pyramydair.com/s/m/GSG_92..._Blowback/2035

يا ريت حضرتك تبعتلي كل التفاصيل و المطلوب مني علي الخاص في أقرب فرصه و شكرا...

kefafy 11-11-12 10:11 AM

رد: إستيراد مسدسات غاز بالطلب و تفاصيل مسدسات الغاز
 
ربنا يقومك بالف سلامة يا محمد
ويتم شفائك على خير

sniper-2 11-11-12 01:58 PM

رد: إستيراد مسدسات غاز بالطلب و تفاصيل مسدسات الغاز
 
الهم اشفه شفاء لا يغادر سقما ..انك على كل شئ قدير

forexawy 11-11-12 02:27 PM

رد: إستيراد مسدسات غاز بالطلب و تفاصيل مسدسات الغاز
 
أنا آسف مكنتش أعرف ان صاحب الموضوع تعبان..أكرر أسفي و ربنا يقومك بالسلامة ان شاء الله...

ِAhmedAlaa2007 11-11-12 02:29 PM

رد: إستيراد مسدسات غاز بالطلب و تفاصيل مسدسات الغاز
 
ربنا يقومه بالسلامة
وعلي فكرة الاستاذ محمد - شفاه الله - كان واقف الموضوع لفترة وقال انه ان شاء الله هيكمل بعد الانتخابات (( مجلس الشعب ))

eagle1 11-11-19 01:00 PM

رد: إستيراد مسدسات غاز بالطلب و تفاصيل مسدسات الغاز
 
و إيه المتاح عند حضرتك حاليا ؟ يرجى الإفادة . شكرا


الساعة الآن 07:45 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir