![]() |
رد: إستيراد مسدسات غاز بالطلب و تفاصيل مسدسات الغاز
يا عم ولو هيضرب بلي بلاستيك زي الفل عشان نلعب بيه هههههههههه ياريت ترد يا باشمهندس
|
رد: إستيراد مسدسات غاز بالطلب و تفاصيل مسدسات الغاز
شوف ب 1.49 دولار المسدس + 0.3 خزنة زيادة +1000 بليه 6 مم بلاسيتك = 4.19 دولار * 6 = 26 جنيه يا حلاوة يا ولاه |
رد: إستيراد مسدسات غاز بالطلب و تفاصيل مسدسات الغاز
اقتباس:
|
رد: إستيراد مسدسات غاز بالطلب و تفاصيل مسدسات الغاز
اقتباس:
|
رد: إستيراد مسدسات غاز بالطلب و تفاصيل مسدسات الغاز
[quote=marwan;192009]
اقتباس:
|
رد: إستيراد مسدسات غاز بالطلب و تفاصيل مسدسات الغاز
باشا طب انا في واحد معرفة في امريكا لو خليته مثلا يجبلي مسدس beretta px4 storm هايجي بكام وهل هيدفع جمارك او حاجة ؟؟
|
رد: إستيراد مسدسات غاز بالطلب و تفاصيل مسدسات الغاز
طب ده يعمل كام http://www.pyramydair.com/p/crosman-...p-pistol.shtml
|
رد: إستيراد مسدسات غاز بالطلب و تفاصيل مسدسات الغاز
اقتباس:
|
رد: إستيراد مسدسات غاز بالطلب و تفاصيل مسدسات الغاز
قصدي يجيب المسدس معاه من هناك
|
رد: إستيراد مسدسات غاز بالطلب و تفاصيل مسدسات الغاز
يعني المسدس لو تمنه 100 دولار * 6 = 600 جنية وقول 400 حنيه جمارك = 1000 ولا ايه رايك في الحسبة دي
اما بالنسبة لموضوع الجمرك بسيطة هوا اصلا ظابط وحتي ولو سهلة باذن الله |
رد: إستيراد مسدسات غاز بالطلب و تفاصيل مسدسات الغاز
اقتباس:
|
رد: إستيراد مسدسات غاز بالطلب و تفاصيل مسدسات الغاز
.... ........
|
رد: إستيراد مسدسات غاز بالطلب و تفاصيل مسدسات الغاز
عندى سؤال هل هى عملية وبتستحمل ؟
|
رد: إستيراد مسدسات غاز بالطلب و تفاصيل مسدسات الغاز
باشا طب بالنسبة للبندقية Baikal IZH MP-61 سعرها كام ؟؟
وبتوصل بعد كام يوم ؟؟ |
رد: إستيراد مسدسات غاز بالطلب و تفاصيل مسدسات الغاز
ومسدس Desert Eagle Blowback CO2 كام ؟؟
|
رد: إستيراد مسدسات غاز بالطلب و تفاصيل مسدسات الغاز
اقتباس:
|
رد: إستيراد مسدسات غاز بالطلب و تفاصيل مسدسات الغاز
اقتباس:
|
رد: إستيراد مسدسات غاز بالطلب و تفاصيل مسدسات الغاز
http://budk.com/Outdoor-Sports/Spring-Pistol-with-Laser
استاذ احمد اية اخبارك انا كنت عايز المسدس الي في اللينك دااا بعد اذنك يا تري هيتكلف كاااام هو علي فكرة خرز زي اير جن او زي مسدسات الاطفال تقريباااا |
رد: إستيراد مسدسات غاز بالطلب و تفاصيل مسدسات الغاز
اقتباس:
|
رد: إستيراد مسدسات غاز بالطلب و تفاصيل مسدسات الغاز
اقتباس:
انا محتاج العرض كامل لو كدااا ممكن حضرتيك تتطاب عرض تاني والاتنين يجو مع بعض |
رد: إستيراد مسدسات غاز بالطلب و تفاصيل مسدسات الغاز
يا جماعة لو جبت airsoft يبقى حرام لان سعر الشحن لوحده على الاقل $60 فهتدفع مبلغ حرام يدفع فى مسدس خرز.
|
رد: إستيراد مسدسات غاز بالطلب و تفاصيل مسدسات الغاز
محمد باشا إزاي حضرتك أنا كنت بأسأل الbretta px 4 عامل كام دلوقتي وممكن أخْده منك امتى ؟؟ وعلى فكرة أنا كلمت حضرتك ومردتش عليا رقمي كان في 01000 شكرااا
|
رد: إستيراد مسدسات غاز بالطلب و تفاصيل مسدسات الغاز
وكنت عاوز برده walther cp 99 compact el-silver يا ريت تقولي بكام وأخْده منك امتى برده !!1
|
رد: إستيراد مسدسات غاز بالطلب و تفاصيل مسدسات الغاز
اقتباس:
|
رد: إستيراد مسدسات غاز بالطلب و تفاصيل مسدسات الغاز
طيب يا محمد بيه أنا محتاج ال bretta px4 وال walther cp99 compact el-silver ,إيه النظام اجيبلك الفلوس امتى؟
|
رد: إستيراد مسدسات غاز بالطلب و تفاصيل مسدسات الغاز
طيب يا باشا هل يمكن استيراد دى
http://www.pyramydair.com/p/izh-61-m...ir-rifle.shtml ؟ بدون مشكلة طبعا :) |
رد: إستيراد مسدسات غاز بالطلب و تفاصيل مسدسات الغاز
فين الناس نامو ولا اية
|
رد: إستيراد مسدسات غاز بالطلب و تفاصيل مسدسات الغاز
سيدي الفاضل
سؤالين لو تكرمت 1/ هو انا ممكن اطلب نوع او موديل تانى 2/ لو عاوز ليزر مع المسدس ممكن؟ ارجو الرد |
رد: إستيراد مسدسات غاز بالطلب و تفاصيل مسدسات الغاز
مشكور يا محمد باشا على الموضوع الهايل
و أنا عايز Walther CP99 Compact |
رد: إستيراد مسدسات غاز بالطلب و تفاصيل مسدسات الغاز
معايا والتر بيسرب غاز أريد تغير الo-seal أرجو الأفادة وشكرا على مجهوداتكم الكريمة
|
رد: إستيراد مسدسات غاز بالطلب و تفاصيل مسدسات الغاز
جماعة للاسف الموضوع متوقف فترة كدا نظرا للظروف اللى البلد فيها و ان شاء الله هكمل بعد انتخابات مجلس الشعب.
|
رد: إستيراد مسدسات غاز بالطلب و تفاصيل مسدسات الغاز
معلش انا كنت عايز اسال حصرتك سؤال هو ممكن استورد بنادق بلى من بره وحايكون فيها سهوله فى العبور ولا لاء وبالنسبه لشركة fedex ايه نظامها فى تكلفة الشحن لو كانت الحاجه اللى حاجيبها عباره عن بندقيه daisy بلى تمنها 40 دولا وانا معايا الفيزا الانترنت الخاصه بيا رجاء الاجابه فى اسرع وقت لانى كنت مستنى اقرب فرصه بقالى كتير علشان اسالك
|
رد: إستيراد مسدسات غاز بالطلب و تفاصيل مسدسات الغاز
ممكن اعرف منك عن البنادق الرش تعبئة الهواء الى بتتعبا بمنفاخ - ومن فين ممكن اشتريها
|
رد: إستيراد مسدسات غاز بالطلب و تفاصيل مسدسات الغاز
ادعو لصاحب الموضوع انا عرفت انه تعبان وربنا يشفيه ان شاء الله ويرجع تانى بصحة احسن من الاول
آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآ آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآمين |
رد: إستيراد مسدسات غاز بالطلب و تفاصيل مسدسات الغاز
أنا محتاج مسدس GSG 92 و ممكن حضرتك تشوفه في الرابط ده
http://www.pyramydair.com/s/m/GSG_92..._Blowback/2035 يا ريت حضرتك تبعتلي كل التفاصيل و المطلوب مني علي الخاص في أقرب فرصه و شكرا... |
رد: إستيراد مسدسات غاز بالطلب و تفاصيل مسدسات الغاز
ربنا يقومك بالف سلامة يا محمد
ويتم شفائك على خير |
رد: إستيراد مسدسات غاز بالطلب و تفاصيل مسدسات الغاز
الهم اشفه شفاء لا يغادر سقما ..انك على كل شئ قدير
|
رد: إستيراد مسدسات غاز بالطلب و تفاصيل مسدسات الغاز
أنا آسف مكنتش أعرف ان صاحب الموضوع تعبان..أكرر أسفي و ربنا يقومك بالسلامة ان شاء الله...
|
رد: إستيراد مسدسات غاز بالطلب و تفاصيل مسدسات الغاز
ربنا يقومه بالسلامة
وعلي فكرة الاستاذ محمد - شفاه الله - كان واقف الموضوع لفترة وقال انه ان شاء الله هيكمل بعد الانتخابات (( مجلس الشعب )) |
رد: إستيراد مسدسات غاز بالطلب و تفاصيل مسدسات الغاز
و إيه المتاح عند حضرتك حاليا ؟ يرجى الإفادة . شكرا
|
| الساعة الآن 07:45 AM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir