![]() |
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
اقتباس:
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
اقتباس:
مانا نفسي في ده بس مش لقيه |
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
جااامد كيك الجراب دا
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
اقتباس:
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
اقتباس:
طيب ما تشوفلنا واحد حبيبه يكون عنده ههههههههههههههههه:d |
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
اقتباس:
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
srry 3la el eng " ma3ndesh keyboard 3arby"
------------------------------------------------- a5eran ba3d mo3anaah - de el sowar , w bydrb beli nemra 3 auto 3la tal2at YAS ,,, http://i55.tinypic.com/348sosz.jpg http://i51.tinypic.com/1548x3t.jpg http://i53.tinypic.com/xujvt.jpg w isA ab2a arfa3 video leeh fe el darb b3deen :D |
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
اقتباس:
اية نوع الطلق التركى دة ؟ و هو أنا بس اللى ملاحظ أن فتحه أكبر شوية من اللى موجود ؟؟ |
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
اقتباس:
w el tal2at no3ha YAS -- Yavascala,, hatl2eha 3and ostaz shrif abo-def b 250 gneeh el 3elba - bas tab3an mish beli , |
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
اقتباس:
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
اقتباس:
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
اقتباس:
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
الطلقات الفضي دي yas ازاي وال yas لونه دهبي ومكتوب عليه دي فين الكتابه عليها مش واضحة في الصور
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
اقتباس:
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
اقتباس:
w isA hanazel pics w howa mafkok ,, --------------------------------------------------------------------------- w el YAS fe meha ellowneen fedy w dahby zay ma el a5 ahmedmh_ali tafdal w 2al w el fedy mish bykon maktoob 3leha ay 7aga ,, |
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
انا عندى ريتاى بارون اسود مط 9 ملى لسه شاريه قريب وهو مسدس جميل جدا
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
1 مرفق
[quote=محمد رجب;181778]انا عندى ريتاى بارون اسود مط 9 ملى لسه شاريه قريب وهو مسدس جميل جدا
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
لو حد عنده واحد من الي عليه العلامه القديم وعايز يبيعه يقولي
مع الشكر |
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
دلوقتى كل اللى موجود الجديد
الا لو لقيت واحد مستعمل مع اى حد |
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
اقتباس:
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
ربنا يوفقك وتلاقى طلبك
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
اقتباس:
w dah el site bta3 el sherka : http://www.retayarms.com/UDetay.aspx?ID=39 ya3ny mish t2la2 ,,:cool: |
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
اقتباس:
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
اقتباس:
شكرا لك |
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
اقتباس:
http://i55.tinypic.com/34s1dvl.jpg http://i53.tinypic.com/i2vdic.jpg --------------------------------------------------------------- w el 3afo ya samsong bahsa |
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
ربنا يوفقك وتلاقى طلبك
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
اقتباس:
شكراً على التصحيح :) |
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
اقتباس:
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
ادينى بعت البلو وجبت ريتاى بس بصراحة مسدس جميل جدا بس عيبه اللون بيروح بسرعه قوى لكن ممتاز فى كل حاجه وبيضرب جميع انواع الطلقات جاجه بجد ممتازة
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
اقتباس:
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
اقتباس:
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
اقتباس:
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
اقتباس:
لو على الوزن فالبلو والكرال من اتقل المسدسات اللى ممكن تشيلها لكن الريتاى وزنه معقول ويمكن اتقل من الحلوان عشان الحديد فيه كتير شويه يمكن ده تخمين بس |
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
مبروك يا أستاذ سيد .
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
اقتباس:
فعلا كل الجرابات الفيبر فى مصر هى للجلوك17 بس و نادرة جدا انك تلاقيها فى محل (ممكن صدفة) , وياريت لو يبقى فيه حد فى مصر بيبيع الجرابات الفيبر لباقى الطبنجات المتداولة فى مصر زى الحلوان مثلا. وياريت التجار المحترمين اللى فى المنتدى يجيبوا منها لانها فعلا مطلوبة من ناس كتير |
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
يعني نسيب البلد ونهج علشان نعرف نشتري حاجات نضيفه برحتنا ولا ايه انا زهقت والله
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
انا شوفت نهرده ريتاى البيقولوا عليه درجه تانيه فالسوق عند محل خضر،و مسدس مقفول بس تقفيل نضيف جدا جدا جدا و ووزنه حلو اوى و عنده الوان اسود و اسود فى فضى
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
اقتباس:
انا اللي بسالني بقوله حلو بس مش زي المحفور علي الدبشك بتاعه في فرق في الخامات و التقفيل |
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
حد جرب يشيل الطبة ويضرب بلي نمرة 5؟
|
| الساعة الآن 02:08 PM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir