الصيد فى مصر

الصيد فى مصر (http://www.egyhunt.net/index.php)
-   ادوات الصيد الثقيله (http://www.egyhunt.net/forumdisplay.php?f=66)
-   -   رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron) (http://www.egyhunt.net/showthread.php?t=10855)

jamayka 11-08-21 08:31 PM

رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
 
http://media.midwayusa.com/productim...138/138048.jpg

ahmedmh_ali 11-08-21 08:37 PM

رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة jamayka (المشاركة 180393)

جيمى أسعار الجرابات اية ؟

scorpion 11-08-21 08:44 PM

رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة jamayka (المشاركة 180393)


مانا نفسي في ده بس مش لقيه

amr7 11-08-21 08:52 PM

رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
 
جااامد كيك الجراب دا

ahmedmh_ali 11-08-21 09:00 PM

رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة scorpion (المشاركة 180403)
مانا نفسي في ده بس مش لقيه

أعرف ظابط حبيبى كان عندة منهم بس كانوا للجلوك فقط .

scorpion 11-08-22 01:26 AM

رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmedmh_ali (المشاركة 180412)
أعرف ظابط حبيبى كان عندة منهم بس كانوا للجلوك فقط .


طيب ما تشوفلنا واحد حبيبه يكون عنده
ههههههههههههههههه:d

ahmedmh_ali 11-08-22 02:07 AM

رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة scorpion (المشاركة 180574)
طيب ما تشوفلنا واحد حبيبه يكون عنده
ههههههههههههههههه:d

هههههههههههههههههههه حاضر يا معلم .

romio511 11-08-22 02:50 AM

رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
 
srry 3la el eng " ma3ndesh keyboard 3arby"
-------------------------------------------------
a5eran ba3d mo3anaah - de el sowar , w bydrb beli nemra 3 auto 3la tal2at YAS ,,,

http://i55.tinypic.com/348sosz.jpg

http://i51.tinypic.com/1548x3t.jpg

http://i53.tinypic.com/xujvt.jpg

w isA ab2a arfa3 video leeh fe el darb b3deen :D

ahmedmh_ali 11-08-22 03:04 AM

رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة romio511 (المشاركة 180689)
srry 3la el eng " ma3ndesh keyboard 3arby"
-------------------------------------------------
a5eran ba3d mo3anaah - de el sowar , w bydrb beli nemra 3 auto 3la tal2at yas ,,,

http://i55.tinypic.com/348sosz.jpg

http://i51.tinypic.com/1548x3t.jpg

http://i53.tinypic.com/xujvt.jpg

w isa ab2a arfa3 video leeh fe el darb b3deen :d



اية نوع الطلق التركى دة ؟ و هو أنا بس اللى ملاحظ أن فتحه أكبر شوية من اللى موجود ؟؟

romio511 11-08-22 03:26 AM

رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmedmh_ali (المشاركة 180703)
اية نوع الطلق التركى دة ؟ و هو أنا بس اللى ملاحظ أن فتحه أكبر شوية من اللى موجود ؟؟

el masora kamla met3'yara ;) b masora mafto7a 3ala ad beliya rkam 3 ,,

w el tal2at no3ha YAS -- Yavascala,,

hatl2eha 3and ostaz shrif abo-def b 250 gneeh el 3elba - bas tab3an mish beli ,

ahmedmh_ali 11-08-22 03:43 AM

رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة romio511 (المشاركة 180739)
el masora kamla met3'yara ;) b masora mafto7a 3ala ad beliya rkam 3 ,,

w el tal2at no3ha yas -- yavascala,,

hatl2eha 3and ostaz shrif abo-def b 250 gneeh el 3elba - bas tab3an mish beli ,

مين اللى عمل لحضرتك الماسورة ؟

romio511 11-08-22 07:15 AM

رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmedmh_ali (المشاركة 180767)
مين اللى عمل لحضرتك الماسورة ؟

7ad tab3y ,,,,,,,,,

sadaany 11-08-22 07:46 AM

رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة romio511 (المشاركة 180875)
7ad tab3y ,,,,,,,,,

ياريت نكلفتها وتبقى فى منتهى الكرم لو نزلت شويه صور للمسدس وهوا مفكوك وطريقه تثبيت الماسوره وامكانيه تغيرها

amr7 11-08-23 12:47 AM

رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
 
الطلقات الفضي دي yas ازاي وال yas لونه دهبي ومكتوب عليه دي فين الكتابه عليها مش واضحة في الصور

ahmedmh_ali 11-08-23 01:37 AM

رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة amr7 (المشاركة 181458)
الطلقات الفضي دي yas ازاي وال yas لونه دهبي ومكتوب عليه دي فين الكتابه عليها مش واضحة في الصور

فى منها اللون الفضى .

romio511 11-08-23 04:25 AM

رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sadaany (المشاركة 180886)
ياريت نكلفتها وتبقى فى منتهى الكرم لو نزلت شويه صور للمسدس وهوا مفكوك وطريقه تثبيت الماسوره وامكانيه تغيرها

b 300 gneeh lil2asaf :( l2an el 5rat bya5od menak el mosades w y2ta3 el adema w yfaslo el tanya ,, f 43aref howa byt3amel m eeh w nha 7aga 3'yer kanwnya f by3'leha 3leek awaay ,, w momken y2ta3ha bardo w yrakeb kotr a3la zay ma enta 3awez - bas tab3an azem ykon fahom fehom ,,

w isA hanazel pics w howa mafkok ,,

---------------------------------------------------------------------------
w el YAS fe meha ellowneen fedy w dahby zay ma el a5 ahmedmh_ali tafdal w 2al w el fedy mish bykon maktoob 3leha ay 7aga ,,

محمد رجب 11-08-23 01:50 PM

رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
 
انا عندى ريتاى بارون اسود مط 9 ملى لسه شاريه قريب وهو مسدس جميل جدا

محمد رجب 11-08-23 01:53 PM

رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
 
1 مرفق
[quote=محمد رجب;181778]انا عندى ريتاى بارون اسود مط 9 ملى لسه شاريه قريب وهو مسدس جميل جدا

samsong 11-08-23 02:10 PM

رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
 
لو حد عنده واحد من الي عليه العلامه القديم وعايز يبيعه يقولي
مع الشكر

محمد رجب 11-08-23 02:17 PM

رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
 
دلوقتى كل اللى موجود الجديد
الا لو لقيت واحد مستعمل مع اى حد

samsong 11-08-23 02:42 PM

رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمد رجب (المشاركة 181801)
دلوقتى كل اللى موجود الجديد
الا لو لقيت واحد مستعمل مع اى حد

شكرا لك وفعلا لو مستعمل نضيف ياريت

محمد رجب 11-08-23 02:56 PM

رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
 
ربنا يوفقك وتلاقى طلبك

romio511 11-08-23 03:00 PM

رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة samsong (المشاركة 181795)
لو حد عنده واحد من الي عليه العلامه القديم وعايز يبيعه يقولي
مع الشكر

now kol ely elsherka mtl3ahom men 3'er el 3lama ,,

w dah el site bta3 el sherka : http://www.retayarms.com/UDetay.aspx?ID=39

ya3ny mish t2la2 ,,:cool:

samsong 11-08-23 03:18 PM

رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمد رجب (المشاركة 181824)
ربنا يوفقك وتلاقى طلبك

شكرا لك اخي الكريم

samsong 11-08-23 03:19 PM

رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة romio511 (المشاركة 181829)
now kol ely elsherka mtl3ahom men 3'er el 3lama ,,

w dah el site bta3 el sherka : http://www.retayarms.com/udetay.aspx?id=39

ya3ny mish t2la2 ,,:cool:

شكرا علي المعلومه
شكرا لك

romio511 11-08-23 04:03 PM

رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sadaany (المشاركة 180886)
ياريت نكلفتها وتبقى فى منتهى الكرم لو نزلت شويه صور للمسدس وهوا مفكوك وطريقه تثبيت الماسوره وامكانيه تغيرها

w ady el swar ya basha ,,

http://i55.tinypic.com/34s1dvl.jpg

http://i53.tinypic.com/i2vdic.jpg



---------------------------------------------------------------
w el 3afo ya samsong bahsa

محمد رجب 11-08-23 04:17 PM

رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
 
ربنا يوفقك وتلاقى طلبك

zidanmohamed 11-08-28 11:58 AM

رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الأفوكاتو (المشاركة 178397)
انا اسف للتدخل .. ولكن احب تصحيح الألفاظ

نشان علي صدري .. بعد الشر عليك من النشان لما يكون علي صدرك

انما تقصد نيشان .. اللي هي مفرد نياشين

وبالنسبة للجملة الصحيحة هي : الكلام ده وسام علي صدري

أسف مرة أخري

خالص تحياتي


شكراً على التصحيح :)

zidanmohamed 11-08-28 12:03 PM

رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة devilgrand (المشاركة 179588)
انا قصدي انه مش لازم تشد الشاكوش او يعني مش هيا دي الطريقه الوحيده فيه لفك التعمير

على فكره انا معايا سلاح من سنة 1996 وكان اول واحد اجيبه البريتا 84
شكرا واسف على عدم التوضيح بالظبط

تمام يا باشا و شكراً على التوضيح

sayedlabib 11-09-01 07:20 PM

رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
 
ادينى بعت البلو وجبت ريتاى بس بصراحة مسدس جميل جدا بس عيبه اللون بيروح بسرعه قوى لكن ممتاز فى كل حاجه وبيضرب جميع انواع الطلقات جاجه بجد ممتازة

Ahmed El Sarky 11-09-01 07:26 PM

رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sayedlabib (المشاركة 188791)
ادينى بعت البلو وجبت ريتاى بس بصراحة مسدس جميل جدا بس عيبه اللون بيروح بسرعه قوى لكن ممتاز فى كل حاجه وبيضرب جميع انواع الطلقات جاجه بجد ممتازة

الففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففف مبروك يا حبي وربنا يكفيك شرة

smsmn8888 11-09-01 07:27 PM

رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sayedlabib (المشاركة 188791)
ادينى بعت البلو وجبت ريتاى بس بصراحة مسدس جميل جدا بس عيبه اللون بيروح بسرعه قوى لكن ممتاز فى كل حاجه وبيضرب جميع انواع الطلقات جاجه بجد ممتازة

علي فكرة وزنة اتقل من حلوان الحي شئ غريب شوية

sayedlabib 11-09-01 07:28 PM

رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmed el sarky (المشاركة 188795)
الففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففف مبروك يا حبي وربنا يكفيك شرة

نورت الموضوع يا احمد باشا والله يكرم حضرتك

sayedlabib 11-09-01 07:29 PM

رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة smsmn8888 (المشاركة 188796)
علي فكرة وزنة اتقل من حلوان الحي شئ غريب شوية

سمير باشا اولا واحشنى جدا جدا وبجد نفسى اشوفك فى اقرب فرصه

لو على الوزن فالبلو والكرال من اتقل المسدسات اللى ممكن تشيلها لكن الريتاى وزنه معقول ويمكن اتقل من الحلوان عشان الحديد فيه كتير شويه يمكن ده تخمين بس

ahmedmh_ali 11-09-01 10:52 PM

رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
 
مبروك يا أستاذ سيد .

Seiko 11-09-02 02:02 AM

رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmedmh_ali (المشاركة 180412)
أعرف ظابط حبيبى كان عندة منهم بس كانوا للجلوك فقط .

مضبوط كلامك يا أ\احمد
فعلا كل الجرابات الفيبر فى مصر هى للجلوك17 بس و نادرة جدا انك تلاقيها فى محل (ممكن صدفة) , وياريت لو يبقى فيه حد فى مصر بيبيع الجرابات الفيبر لباقى الطبنجات المتداولة فى مصر زى الحلوان مثلا.
وياريت التجار المحترمين اللى فى المنتدى يجيبوا منها لانها فعلا مطلوبة من ناس كتير

scorpion 11-09-02 02:36 AM

رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
 
يعني نسيب البلد ونهج علشان نعرف نشتري حاجات نضيفه برحتنا ولا ايه انا زهقت والله

darkshaft 11-09-02 03:37 AM

رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
 
انا شوفت نهرده ريتاى البيقولوا عليه درجه تانيه فالسوق عند محل خضر،و مسدس مقفول بس تقفيل نضيف جدا جدا جدا و ووزنه حلو اوى و عنده الوان اسود و اسود فى فضى

scorpion 11-09-02 06:18 AM

رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة darkshaft (المشاركة 189018)
انا شوفت نهرده ريتاى البيقولوا عليه درجه تانيه فالسوق عند محل خضر،و مسدس مقفول بس تقفيل نضيف جدا جدا جدا و ووزنه حلو اوى و عنده الوان اسود و اسود فى فضى

هو حد قال انه درجه تانيه
انا اللي بسالني بقوله حلو بس مش زي المحفور علي الدبشك بتاعه
في فرق في الخامات و التقفيل

amr7 11-09-02 06:21 AM

رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
 
حد جرب يشيل الطبة ويضرب بلي نمرة 5؟


الساعة الآن 02:08 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir