![]() |
رد: رابطة مالكي مسدس حلوان (بالترخيص)
لا ياباشا والله انا واخد دا من والدى مش تبع الشغل خاااااااااااااااااااااالص والحجات دى
|
رد: رابطة مالكي مسدس حلوان (بالترخيص)
بس ياباشا أنا ضربت بية من فترة كدا طلقتين وضرب عادى خالص ألآجزاء بتسحب طبيعى مفيش مشاكل
|
رد: رابطة مالكي مسدس حلوان (بالترخيص)
فيييييييييييييييين الردوووووووووود
|
رد: رابطة مالكي مسدس حلوان (بالترخيص)
.......................
|
رد: رابطة مالكي مسدس حلوان (بالترخيص)
خلاص أودية ورشة وخلاص بقا
بس والله انا حاسس إنها حاجة عبيطة لإنة شكلة مش باين إنى فى اى عطل وياجماعة النوع دا بيركب لة خزنة أكير من 9 طلقات ولا إية نظامة |
رد: رابطة مالكي مسدس حلوان (بالترخيص)
باشا هو شفة الخزنة دى حاجة من جوة ولا فى الخزنة نفسها أصل أنا شيلتها وجربت بردة علية خزنة تانية نفس القصة
وبردة خليك فاااااااكر إن الماسورة متسخن عليها من قداااااااااااام ومش عارف انا تسخينها دا كان صح ولا غلط من الغبى إل عمل فية كدا |
رد: رابطة مالكي مسدس حلوان (بالترخيص)
............................
|
رد: رابطة مالكي مسدس حلوان (بالترخيص)
عقبالي لما املك حلوان يارب
اميننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن نننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن |
رد: رابطة مالكي مسدس حلوان (بالترخيص)
السلام عليكم
الحلوان العادي خزنته 8 طلقات هل له خزنه 16 او 15 طلقه ؟؟؟ ولكم كل الشكر |
رد: رابطة مالكي مسدس حلوان (بالترخيص)
....................
|
رد: رابطة مالكي مسدس حلوان (بالترخيص)
الاخ كومباكت
كلك ذوق وردك مقنع ومنك نستفيد دائما جزاك الله عنا خير الجزاااااااااااااااااااااء |
رد: رابطة مالكي مسدس حلوان (بالترخيص)
طبنجه محترمه جداااااااااااااا
تستخدم فى ميدان التدريب فى القوات المسلحه المصريه للجنود والضباط يوجد اكثر من اصدار منها افضلهم الحلوان السوبر تقبل مرورى |
رد: رابطة مالكي مسدس حلوان (بالترخيص)
يارب ارزقني بتمن وحده عشان اشتريهاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااا يارب
|
رد: رابطة مالكي مسدس حلوان (بالترخيص)
...........................
|
رد: رابطة مالكي مسدس حلوان (بالترخيص)
انا ماعنديش حلوان بس لفت نظرى اعلان عن خزنه للحلوان 51 كالتالى
951-HELWAN 9MM - BLUE Mag - # BER19 Reference: 1931 PRO-MAG Capacity (10) RD - Regular price $26 موجود فى الرابط دهhttp://handgungrips.com/Beretta/1790/cfm هو فى خزنه للحلوان 10 طلقات؟ |
رد: رابطة مالكي مسدس حلوان (بالترخيص)
...........................
|
رد: رابطة مالكي مسدس حلوان (بالترخيص)
اقتباس:
|
رد: رابطة مالكي مسدس حلوان (بالترخيص)
ماشاء الله
اسعار مناسبه أسعار محترمه ربنا يصلح حالنا |
رد: رابطة مالكي مسدس حلوان (بالترخيص)
السلام عليكم جميعا حد من الساده الاعضاء ممكن يدلنى اجيب طلقات توكاريف 7.62x25 منين
|
رد: رابطة مالكي مسدس حلوان (بالترخيص)
......................
|
رد: رابطة مالكي مسدس حلوان (بالترخيص)
السلام عليكم
دى اول مشاركة لى بالمنتدى الجميل ده وباركولى النهارده اشتريت طبنجة حلوان 920 مهدل وحابب اطلعكوا على المعلومات التى عندى بعد اللف والدوران والرخصة واتلاسعار وغيره |
رد: رابطة مالكي مسدس حلوان (بالترخيص)
اول حاجة حلوان الصغير المعدل الاسود سعر المصنع اليوم 20350 تقريبا
حلوان الصغير النيكل 22000 على فكرة النيكل فى الحلوان طلاء لذا يقشر مع الاستعمال لا ينصح به لكن المسدسات المستوردة يكون السبيكة نفسها نيكل نرجع للاسعار حلوان الكبير المعدل خزنة 15 طلقة سعر 27000 الى 28000 سعر اليوم |
رد: رابطة مالكي مسدس حلوان (بالترخيص)
اعلام هام للسادة الاعضاء
الاسعار ستزيد يوم الاثنين القادم كاتالى حلوان 920 الزيادة 2990 جنيه حلوان 51 الزيادة 2000 جنيه العهددة على الراوى وانا اصدقة |
رد: رابطة مالكي مسدس حلوان (بالترخيص)
سعر خزنة حلوان 51 500 جنيه
سعر خزنة حلوان 920 1000 جنيه اتمنى ان اكون افدت المجموعة الكريمة مع كل التوفيق للرابطة فى انتظار نصائحكم لى الزبون الجديد مع 920 |
رد: رابطة مالكي مسدس حلوان (بالترخيص)
ارجو عدم استعمال الرصاص الليبى لخطورته
|
رد: رابطة مالكي مسدس حلوان (بالترخيص)
مرخص يا باشا انا طالع عينى عليها اكلم سيادتك ازاى
|
رد: رابطة مالكي مسدس حلوان (بالترخيص)
مرحص يا باشا وربنا يباركلك اكلم سيادتك ازاى
|
رد: رابطة مالكي مسدس حلوان (بالترخيص)
...................
|
رد: رابطة مالكي مسدس حلوان (بالترخيص)
اقتباس:
|
رد: رابطة مالكي مسدس حلوان (بالترخيص)
يا جماعه هو ليه السوق بيولع في الاسعار علينا احنا بس في مصر ولو بره بتتباع الحلوان المصري هاتكون بنفس السعر ده
|
رد: رابطة مالكي مسدس حلوان (بالترخيص)
أرى وطبعا هذا راي متواضع
السبب سوء إدارة الدولة الدولة كانت تدار من مكتب وزير الداخلية في العهد البائد الآن لايوجد من يدير والايدي مرتعشه وبالاحرى اجتهادات فردية وليس لي سوى ان اقول اللهم اصلح احوالنا السبب الرئيسي الثاني والاهم سوء النفس البشرية من التجار الكبار والجشع وحب المال اللذين يكنزون الذهب والفضة وخاصة في غياب الرقابة ايضا نقول اللهم اصلح احوالنا |
رد: رابطة مالكي مسدس حلوان (بالترخيص)
اللهم امين
|
رد: رابطة مالكي مسدس حلوان (بالترخيص)
مفيش فرق يا باشا بين 920 و920 معدل فى بس 920 و980
|
رد: رابطة مالكي مسدس حلوان (بالترخيص)
طبعا يا جنرال كومباكت مقدرش افرط فيها
|
رد: رابطة مالكي مسدس حلوان (بالترخيص)
السلام عليكم اصدقائى.....انا اشتريت حلوان 51 من المصنع من حوالى شهر تقريبا وكان سعرها 17600 وده طبعا سعر مبالغ فيه بدرجة كبيرة جدا جدا وده للاسف لان مكانش قدامى بديل اخر وقد سبق ان اعلنت فى هذا المنتدى المتميز عن رغبتى فى شراء حلوان مستعمل املا فى ان يكون السعر مناسب فضلا عن ان الانتاج القديم افضل بكثييييييييييييير من الانتاج الحديث ( الردئ) الا اننى للاسف لم اتلقى ايه ردود والان بهت حين علمت ان الاسعار قد زادت مرة اخرى عن السعر الذى اشتريت بيه ولا اجد اى مبرر لذلك سوى انه استغلال للظروف الحالية التى تمر بها البلاد وحاجة المواطنين لحيازة سلاح للدفاع عن النفس ..هذا فضلا عن صعوبة الحصول على موافقة استيرادية بشكل يكاد شبه مستحيل ...اى انك تجد نفسك فريسة احتكار للمصنع الوحيد الذى يرفع الاسعار كل شهر تقريبا...وعجبى
|
رد: رابطة مالكي مسدس حلوان (بالترخيص)
........................
|
رد: رابطة مالكي مسدس حلوان (بالترخيص)
الموجود دلوقنى الخزنه 15 ووصلت 1000 جنيه
|
رد: رابطة مالكي مسدس حلوان (بالترخيص)
اقتباس:
|
رد: رابطة مالكي مسدس حلوان (بالترخيص)
الاخوة الاعزاء مالكى حلوان 920
كل يوم اسمع حكايات عن حلوان 920 تدفعنى لالقاؤه فى الشارع وليس بيعه فقط و اصبحت اتركه فى مكتبى حينما اخرج حتى لا يقتلنى او ينفجر فيا رغم انى اشتريته من 1998 و كان اول انتاج وكانت الخزنتين بريتا واخبرنى فتح الله انه تجميع بريتا و لم اضرب به سوى طلقتين و لم اشعر باى رد فعل فهل الانتاج الحالى سئ لهزه الدرجة ام الكل سواء؟ |
رد: رابطة مالكي مسدس حلوان (بالترخيص)
اقتباس:
|
| الساعة الآن 08:50 AM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir