الصيد فى مصر

الصيد فى مصر (http://www.egyhunt.net/index.php)
-   الموضوعات العامه (http://www.egyhunt.net/forumdisplay.php?f=86)
-   -   نجـــاح باهـــر للأجتماع الثالث للرابطة. (http://www.egyhunt.net/showthread.php?t=11216)

tarekvb 11-06-30 02:30 PM

رد: نجـــاح باهـــر للأجتماع الثالث للرابطة.
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة braveheart (المشاركة 137511)


مممممممم ... ماشي ماشي .. ههههههههههههه

لما تجيلك اى صور بعد كيدا ابقا ابعتها معمل التحاليل والتظبيط بتاع شيراتون عشان تبقى خفيفة فى التحميل واضائتها منورة وده بالمجان عشان خاطرك بس يا كيمو الراجل اللى هناك صاحبى

braveheart 11-06-30 02:30 PM

رد: نجـــاح باهـــر للأجتماع الثالث للرابطة.
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة tarekvb (المشاركة 137517)
صباح الجمال صحينا وفوقنا وبقينا تمام ويجلعه عامر

أه و خلص شغل و قفلوا الميزانية و فضي لنا بقي ... و قابل و قعد .. هههههههههههههه

dr mohamed kamal 11-06-30 02:44 PM

رد: نجـــاح باهـــر للأجتماع الثالث للرابطة.
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة braveheart (المشاركة 137444)
تم تخفيف عدد الصور لتسهيل عملية التحميل للموضوع ... و شكرا لكم.

تحياتى أستاذ كريم ,أنا زعلان فين الصور بتاعتى

msa_79 11-06-30 02:58 PM

رد: نجـــاح باهـــر للأجتماع الثالث للرابطة.
 
يا دكتور متقولش كده ده انت نورت الاجتماع هههههههههه
بجد كان نفسنا تكون معانا تتعوض المره اللي جايه ان شاء الله
وازاي صحة حضرتك اتمني تكون احسن

braveheart 11-06-30 03:09 PM

رد: نجـــاح باهـــر للأجتماع الثالث للرابطة.
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة dr mohamed kamal (المشاركة 137534)
تحياتى أستاذ كريم ,أنا زعلان فين الصور بتاعتى

أنا و الله كان يشرفني حضورك الأجتماع ... بس أنت تقلان عليا يا دكتور مش عارف ليه ... :)

تحياتي لك ... و منتظرك الأجتماع المقبل بمشيئة الله.

abdoweb 11-06-30 08:47 PM

رد: نجـــاح باهـــر للأجتماع الثالث للرابطة.
 
عاوزين نحضر معكم وننضم للرابطة
من فضلكم
ازاى ؟

dr mohamed kamal 11-07-01 02:15 AM

رد: نجـــاح باهـــر للأجتماع الثالث للرابطة.
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة braveheart (المشاركة 137566)

أنا و الله كان يشرفني حضورك الأجتماع ... بس أنت تقلان عليا يا دكتور مش عارف ليه ... :)

تحياتي لك ... و منتظرك الأجتماع المقبل بمشيئة الله.

ياحبيبى أنا قلبى كان معاكم وروحى كانت ترفرف حواليكم و الحمد الله إن الاخوة الاعضاء ما جابوش بنادقهم ,هههههههههههههه, انت عارف يا أستاذ كريم إن وقت الطبيب مش ملكه, وقبل ميعاد الاجتماع بساعة يعنى الساعة 5 مساء,كان فيه شخص بين الحياة والموت, و كان لايفصله عن الموت سوى 30 ثانية فقط ,ولله الحمد ربى وفقنى فى إنقاذ حياته ولم أتركه إلا الساعة 9 مساء ,وكانت حالة صعبة جدا ,نسبة نجاة الحالة دى لا يتعدى 15%ولكن إرادة الله أن يكتب له النجاة ,لذلك ألتمس العذر من الاعضاء الكرام ,تحياتى للجميع

dr mohamed kamal 11-07-01 02:29 AM

رد: نجـــاح باهـــر للأجتماع الثالث للرابطة.
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة msa_79 (المشاركة 137552)
يا دكتور متقولش كده ده انت نورت الاجتماع هههههههههه
بجد كان نفسنا تكون معانا تتعوض المره اللي جايه ان شاء الله
وازاي صحة حضرتك اتمني تكون احسن

وحشنى والله يا محمد وإن شاء الله تخلص صيانة المارفك ونطلع رحلة نبهدل الدنيا يمام وحمام ,أنا بخير و الصحة نحمد الله ,طمنى عليك وعلى أحوالك ,سلامى ل عمرو

braveheart 11-07-02 11:21 AM

رد: نجـــاح باهـــر للأجتماع الثالث للرابطة.
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة abdoweb (المشاركة 137868)
عاوزين نحضر معكم وننضم للرابطة
من فضلكم
ازاى ؟

تشرفنا يا فندم ... تابع موضوعات الرابطة و دائما يتم تحديد موعد الأجتماع قبله بأسبوعين ليعلم الجميع الميعاد.

braveheart 11-07-02 01:48 PM

رد: نجـــاح باهـــر للأجتماع الثالث للرابطة.
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة dr mohamed kamal (المشاركة 138092)
ياحبيبى أنا قلبى كان معاكم وروحى كانت ترفرف حواليكم و الحمد الله إن الاخوة الاعضاء ما جابوش بنادقهم ,هههههههههههههه, انت عارف يا أستاذ كريم إن وقت الطبيب مش ملكه, وقبل ميعاد الاجتماع بساعة يعنى الساعة 5 مساء,كان فيه شخص بين الحياة والموت, و كان لايفصله عن الموت سوى 30 ثانية فقط ,ولله الحمد ربى وفقنى فى إنقاذ حياته ولم أتركه إلا الساعة 9 مساء ,وكانت حالة صعبة جدا ,نسبة نجاة الحالة دى لا يتعدى 15%ولكن إرادة الله أن يكتب له النجاة ,لذلك ألتمس العذر من الاعضاء الكرام ,تحياتى للجميع

شكرا لمشاركتك يا دكتور .. و حمدا لله علي سلامة المريض ... و عذر مقبول :) ، و نتمني أن نراك بالأجتماع القادم إن شاء الله.

العربى 11-07-02 02:43 PM

رد: نجـــاح باهـــر للأجتماع الثالث للرابطة.
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة tarekvb (المشاركة 137517)
صباح الجمال صحينا وفوقنا وبقينا تمام ويجلعه عامر

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة braveheart (المشاركة 137509)


دي صور العربي يا رجالة ... ههههههههههههه

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة tarekvb (المشاركة 137503)

الموضوع مش موضوع عدد يا كيمو الموضوع ان الصور اللى هى مش بتاعتى اللى ادهالك حطها زى مهى من الكاميرا مقللش حجمها مش اى حد يديك صور تاخد وتحط كيدا لازم تتعالج الاول هههههههههههههه تحياتى ليك وللراجل الصور


ماشى ماشى شوفوا مين يديكم صور تانى الحق على هههههههههههههههههههههه

braveheart 11-07-02 09:45 PM

رد: نجـــاح باهـــر للأجتماع الثالث للرابطة.
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة elarbi2009 (المشاركة 139150)
ماشى ماشى شوفوا مين يديكم صور تانى الحق على هههههههههههههههههههههه

شوفت يا عربي بيقولوا أيه .. ده كلام بردو .. ده صور العربي هي اللي من الأخر يا جدعان ... هههههه
لا يا عربي ... أنا لو منك ، مديهمش صور تاني الصراحة.


الساعة الآن 06:40 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir