![]() |
رد: لنشان غير عــــادى بمسدســـات الصوت
تم عمل أشكال جديدة بمواصفات جديدة ووضع صورتهم بعد الفينيش الأخير فى رأس الموضوع ، و جارى الإتصال لتسليم الحاجات المطلوبة تباعا
|
رد: لنشان غير عــــادى بمسدســـات الصوت
اقتباس:
|
رد: لنشان غير عــــادى بمسدســـات الصوت
الله ينور يا د احمد شغل جامد انا حاسس يومين وتطلع لنا برشاش اللي او دبابه جديده قازف صواريخ بصراحه انت فنان انال اسف مكلمتكش اليومين اللي فاتو كنت مشغول شويه بس انا لازم اقابلك لانك حقيقي شخصيه محترمه جدا وانا اعتز بمعرفتك
|
رد: لنشان غير عــــادى بمسدســـات الصوت
اقتباس:
|
رد: لنشان غير عــــادى بمسدســـات الصوت
يا استاذ samirpop2 انا بقول اللى شايفه ادامى ودى مجرد مشاركه ومش قصدى اى حاجه
|
رد: لنشان غير عــــادى بمسدســـات الصوت
اقتباس:
|
رد: لنشان غير عــــادى بمسدســـات الصوت
اقتباس:
كلنا بنعمل كده فى اكل عيشنا لو باعها زى ما كلفها يبقى خد ايه مقابل وقته و تعبه |
رد: لنشان غير عــــادى بمسدســـات الصوت
اقتباس:
اقتباس:
|
رد: لنشان غير عــــادى بمسدســـات الصوت
استاذ احمد احنا مش عايزين حد تانى يعملهلنا والكلام دة لاى حد بيقول هنعمل ومش هنعمل ولو لو يعنى عملها هتكون فكرة مقتبصة وانا مبحبش اللى يقتبص الافكار
|
رد: لنشان غير عــــادى بمسدســـات الصوت
اقتباس:
دلوقتى فيه حاجة متاحة قصادك و جاهزة و مضمونة ، تاخدها و اللا تجازف و تنفذ حاجة مانتش ضامنها و اللا تستنى لما الأخ يوفرهالك ؟ الواقع دائما يتحدث عن نفسه بالنيابة عنك |
رد: لنشان غير عــــادى بمسدســـات الصوت
اة فعلاً على رأيك مافيش مانجة خالص هههههههه
|
رد: لنشان غير عــــادى بمسدســـات الصوت
انا اسف يا جماعه واذا كنتم شايفين انى غلطان اوى كده عندى استعداد احذف عضويتى من المنتدى
|
رد: لنشان غير عــــادى بمسدســـات الصوت
انا كنت عايز الماسوره القصيره للايكول فرات مجنم و كمان للبلو سي
ازاى اقابل حضرتك |
رد: لنشان غير عــــادى بمسدســـات الصوت
اقتباس:
|
رد: لنشان غير عــــادى بمسدســـات الصوت
استاذ احمد وكنت عايز استفسر من حضرتك بعد الاخ وليد
انا عايز اعرف اية الاقوى فى اطلاق البلى البلو سى -- الايكول فولجا وشكراً |
رد: لنشان غير عــــادى بمسدســـات الصوت
انا كنت بقول رأيى مش اكتر وحرية الرأى مش جريمه والله انا مقولتش حاجه غلط وبعدين عايز حد مهما كان فى المنتدى مقلش رأيه فى حاجه زى دى واكبر من دى كمان انتم ليه مبتتقبلوش الاراء
|
رد: لنشان غير عــــادى بمسدســـات الصوت
اقتباس:
|
رد: لنشان غير عــــادى بمسدســـات الصوت
انا كنت بقول رأيى مش اكتر وحرية الرأى مش جريمه والله انا مقولتش حاجه غلط وبعدين عايز حد مهما كان فى المنتدى مقلش رأيه فى حاجه زى دى واكبر من دى كمان انتم ليه مبتتقبلوش الاراء
السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة احنا كلنا هنا اخوات بس دلوقتى حضرتك قولت الخامات بتتكلف كذا على الفلوس يعنى بس فية حاجة اسمها ابتكار وتصميم ودقة فى التنفيذ واحقية فى التنفيذ يعنى هضرب لحضرتك مثل فى شاعر مصرى اسمة هشام الجخ طبعاً معظم الناس عارفينة المهم طلع شاعر تانى خد نفس فكرة موضوع الشعر وكتب نفس الموضوع بكلام مختلف يحصل اية بعد كدة هشام الجخ زعل قوى وعرف الناس انة عمل اية انا مش قصدى على حضرتك والله وحصل خير وكلنا اخوات |
رد: لنشان غير عــــادى بمسدســـات الصوت
اقتباس:
|
رد: لنشان غير عــــادى بمسدســـات الصوت
انا اسف يا جماعه واذا كنتم شايفين انى غلطان اوى كده عندى استعداد احذف عضويتى من المنتدى
اخى العزيز لية كدة متقولش كدة انا قولتلك اننا هنا اخوات ورمضان كريم |
رد: لنشان غير عــــادى بمسدســـات الصوت
انا عايز واحد اسود للبلو سي ويكون بيضرب بلية نمرة 3 ولونة اسود ودا رقمي 0100716169
|
رد: لنشان غير عــــادى بمسدســـات الصوت
واتمني اني بعد ما اضرب بية ينفك بسهولة علشان ميبوظش المسدس
|
رد: لنشان غير عــــادى بمسدســـات الصوت
يا استاذ احمد برجاء الاتصال مره اخري رقمي ٠١٢٣١٤٧٨٦٦
|
رد: لنشان غير عــــادى بمسدســـات الصوت
نزل الفديو يا باشا فرجهم على الاعجاز
|
رد: لنشان غير عــــادى بمسدســـات الصوت
اقتباس:
|
رد: لنشان غير عــــادى بمسدســـات الصوت
بصو يا جماعه الموضوع مش طلق تركى ولا المانى ولا مسدس ماركتو اية المهم مين اللى بيضرب بيه ههههه
على فكره دة كان طلق تركى العادى المنتشر بالبلية الصغيرة بس النتيجة كانت مزهلة شفتو ضرب الالى و حلاوتو |
رد: لنشان غير عــــادى بمسدســـات الصوت
اقتباس:
|
رد: لنشان غير عــــادى بمسدســـات الصوت
يا احمد باشا الخواجة ايكول نفسه ماكانش يتوقع كدة اتفرج بعد الفديو دة الاجاكال اللى فى البلد هيخلص احنا عاوزين نسبة من ارباح المصنع هههه
|
رد: لنشان غير عــــادى بمسدســـات الصوت
مش اي اي ولا زي زي ولا كل قط يا تقلو يامشمش وفي انتظار الموضوع الجديد ولا بتكارات الجديدة
|
رد: لنشان غير عــــادى بمسدســـات الصوت
استاذ احمد شكرا على الاختراع الجميل ارجو ان تقوم بالتصال بى لانى عايز اشترى واحد ضرورى ومسدسى ايكول فرات ورقم تليفونى 0193603510 ولو فيه تليفون اكلمك يا ريت
|
رد: لنشان غير عــــادى بمسدســـات الصوت
=================
|
رد: لنشان غير عــــادى بمسدســـات الصوت
اقتباس:
|
رد: لنشان غير عــــادى بمسدســـات الصوت
احمد تخانة الخشب اللى فى الفديو 3 سم
|
رد: لنشان غير عــــادى بمسدســـات الصوت
اقتباس:
|
رد: لنشان غير عــــادى بمسدســـات الصوت
اقتباس:
على فكرة لو تابعت مواضيعى قبل كدا هتلاقينى كنت دايما بستهون بتأثير البلى و القصص دى ، إنما إنتا كدا هتخلينى أغير رأيي |
رد: لنشان غير عــــادى بمسدســـات الصوت
الى انا عاوز افهموا دلوقتى حضرتك بتقول ان ال4 طلقات خرجوا وكسروا الخشبة وخرجوا من الناحية التانية
والى انا فاهموا ان البلى حضرتك بتحطوا فى الجزء الى شبة كاتم الصوت مش مع الطلقة نفسها ودا معناة ان انا هحط عدد البلى الى انا عوزوة فى الكاتم دوت ولما اضرب الطلقة هيخرج كلوا مرة واحدة يعنى هضرب مرة واحدة وبعد كدا لازم اشيلوا واركب لية بلى مرة تانية ولا انا فاهم غلط ؟؟ تانى حاجة هو اية الاخبار فى التعمير حصل مشاكل فية ولا بيعمر الى ولا هضر اشد اجزاء كل مرة ؟؟ |
رد: لنشان غير عــــادى بمسدســـات الصوت
هوة مين الللى جاب التورتة هههههههههههه
|
رد: لنشان غير عــــادى بمسدســـات الصوت
اقتباس:
ياباشا حضرتك مفهمتش الاختراع صح الطلقات البلى هتحطها عادى جدا فى الجزنه وتشد اجزاء وتضرب تقوم البليه خارجه فى الادابتور وتقذف للخارج بدقه كويسه وقوى اكبر على حد تعبير مقدم الابتكار وشكرااااااا.. بس اللى عاوز اقوله للمبتكر لسه معملتوش ادابتور بطول الماسوره كلها؟؟؟؟ ولا جارى التنفيذ؟؟؟؟ |
رد: لنشان غير عــــادى بمسدســـات الصوت
اقتباس:
الاخ الفاضل رجاء حذف الجمله الاخيره من الفيديو حرصاً على امن المنتدى والا سنطر آسفين لحذف الموضوع ادارة المنتدى |
رد: لنشان غير عــــادى بمسدســـات الصوت
انا عايز ماسوره داخله للفولجا تكون من اول بيت النار لغايت اخر الماسوره مش عايز الشكل الخارجي دوت وتكون صلب هتكلفني كام يريت تبعتلي علي الخاص
انا عايزها تضرب البليه الرقم 2 الي بتيجي مع الطلق التركي وممكن اخد ماسوره تانيه اكبر بردو تكون بتضرب بلي اكبر شوف انتا ايه الي يناسب الفولجا من احجام المقذوف انا عايز يبقا معايا مساورتين واحده للطق التركي الي بليه رقم 2 وحاجه تكون اكبر شويه للطلق الاماني والتشيكي بس يريت ضروري جداااااااااا 0149051010 |
| الساعة الآن 03:24 PM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir