![]() |
رد: لوجو رابطة الصيد والرماية
اقتباس:
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه ههههههه |
رد: لوجو رابطة الصيد والرماية
اقتباس:
الشعب يريد لوجو بدر هههههههههههههههههه |
رد: لوجو رابطة الصيد والرماية
اقتباس:
ادينى عقلك ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ تحياتى لكل الاعضاء المشاركين |
رد: لوجو رابطة الصيد والرماية
اقتباس:
|
رد: لوجو رابطة الصيد والرماية
بدر باشا بسم الله ماشأ الله مهندس و مبدع |
رد: لوجو رابطة الصيد والرماية
اقتباس:
تحياتى |
رد: لوجو رابطة الصيد والرماية
اوعي تزعل مني يا ابو بدر .. ده انت استاذي .. وحبيبي طبعا
وأرجو أنك تتقبل هزاري أخوك الصغير .. بس بأمانة .. ايه رأيك في اللوجو بتاعي ههههههههههههه خالص تحياتي للجميــــــــــــــــــــــــــــع |
رد: لوجو رابطة الصيد والرماية
http://www.egypthunt.net/showthread.php?t=11769
اخوانى رجاء ايجاد الحل استغفر الله العظيم برجاء الاهتمام |
رد: لوجو رابطة الصيد والرماية
اوبه يارجاله الافوكاتو دخل بتقله حاسبوا ليرفع علينا قضيه يودينا ورا السمس هههههههه انا لو منك يا استاذ بدر ادخل عليه باللوجو الكبير انا هسبها مفاجئه للاعضاء
|
رد: لوجو رابطة الصيد والرماية
اقتباس:
|
رد: لوجو رابطة الصيد والرماية
اوبه يارجاله الافوكاتو دخل بتقله حاسبوا ليرفع علينا قضيه يودينا ورا السمس هههههههه انا لو منك يا استاذ بدر ادخل عليه باللوجو الكبير انا هسبها مفاجئه للاعضاء
|
رد: لوجو رابطة الصيد والرماية
شكرا يا استاذ بدر على مجهودك
|
رد: لوجو رابطة الصيد والرماية
الله ينور يا استاذ بدر
|
رد: لوجو رابطة الصيد والرماية
2 مرفق
الله ينور يا استاذ بدر بس بقي احنا كمان لازم ننافس
ده لوجو جبته من علي النت وعدلته طبعا مبدئي ممكن التعديل فيه مفيش مشكله |
رد: لوجو رابطة الصيد والرماية
اقتباس:
|
رد: لوجو رابطة الصيد والرماية
اقتباس:
|
رد: لوجو رابطة الصيد والرماية
اقتباس:
|
رد: لوجو رابطة الصيد والرماية
1 مرفق
ايه رايك في التصميم ده يا استاذ بدر;)
|
رد: لوجو رابطة الصيد والرماية
وهي زرقه علشان محدش يقول ابيض و اسود ههههههههه
ومجانا لاحلى منتدي |
رد: لوجو رابطة الصيد والرماية
اعترف يا استاذ بدر و يا افوكاتو
ولا بلاش انا هسيب الاعضاء هما الي يحكمو :) معا لتنميه المواهب الجديده ولا للوسايط محدش يزعل انا كنت بهزر معاكو ههههههههههه |
رد: لوجو رابطة الصيد والرماية
اقتباس:
|
رد: لوجو رابطة الصيد والرماية
اقتباس:
تحياتى |
رد: لوجو رابطة الصيد والرماية
الى جميع الاخوة الاعضاء المشاركين
سواء بالمرور او بالاعمال القيمة لكم منى ارق التحيات ومجهود مشكور لكل من ساهم بفكرة لوجو وعلى فكرة انا ارحب جدا باى فكرة او مشاركة لتطوير اللوجو تحياتى للجميع |
رد: لوجو رابطة الصيد والرماية
1 مرفق
يا استاذ بدر مقلتش رايك في اللوجو بتاعي
|
رد: لوجو رابطة الصيد والرماية
اقتباس:
بس مقياس اللوجو انك تحولة ابيض واسود وتصغرة جدا وتشوفة واضح ولا لا تحياتى |
رد: لوجو رابطة الصيد والرماية
تسلم ايدك يا بدر بك و فعلا اللوجو جميل و يا رب يطلع للنور
|
رد: لوجو رابطة الصيد والرماية
ومنكم نستفيد :)
|
رد: لوجو رابطة الصيد والرماية
اقتباس:
غير أن الأفوكاتو قدم رشوة لسمسم ( عزومة في كنتاكي ) علشان يقول أن اللوجو بتاعة هو الأفضل و يضلل العدالة ، في حاجة تانية جديدة ... :) |
رد: لوجو رابطة الصيد والرماية
اقتباس:
تحياتى |
رد: لوجو رابطة الصيد والرماية
اقتباس:
|
رد: لوجو رابطة الصيد والرماية
ما شاء الله يا استاذ بدر
لوجو اكثر من رائع |
رد: لوجو رابطة الصيد والرماية
اقتباس:
تحياتى |
رد: لوجو رابطة الصيد والرماية
بصراحة أنت برنس يا بشمهندس :)
الله ينور عليك بجد.... ده تمام أوي بس من وجهة نظري المتواضعة محتاج تعديل بسيط في الخط اللي حوالين اللوجو أنا شايف إنه ضخم شوية... وممكن يتشال بعض العناصر منه عشان يكون أبسط... أنا عملت تعديل بسيط عليه هبعتهولك... وهو كده برضه حلو وتمام جدا أخوك محمد مصمم 2d و 3d (بس ثري دي أكتر :)) |
رد: لوجو رابطة الصيد والرماية
اقتباس:
ووجهة نظر تحترم ابعتهولى ونتناقش فية ويشرفنى مرورك تحياتى |
رد: لوجو رابطة الصيد والرماية
اقتباس:
|
رد: لوجو رابطة الصيد والرماية
الحقيقة لوجو الأستاذ بدر رائع جدا ومناسب تماما للرابطة التى أتمنى الانضمام اليها ، واعتقد أنه هايبقى أروع أكتر لو تم تبسيطه بعض الشئ ولكن حتى على هذا التصميم فهو أكثر من ممتاز.
أقترح أيضا عمل الكارنيهات أو بطاقات العضوية بطريقة الكارت البلاستيك مثل كروت ماكينات الصراف الآلى ويمكننى ارشادكم على مكان مناسب اذا لم تجدوا مكان لطباعته وتكلفته تقريبا فى حدود 30 جنيه للكارت يمكن تحميلها للعضو المشترك بالطبع. |
رد: لوجو رابطة الصيد والرماية
اقتباس:
بس قوة اللوجو تتمثل فى البساطة فى الخطوط والبعد عن الرسم الحقيقى للاجسام علشان كدة كثرت العناصر فى التركيبة اضعفت منة وبعدين سيبونا ناكل عيش ههههههههه وبلاش نقطع على بعض بس طبعا جامد طحن ههههههههههههههههه تحياتى |
رد: لوجو رابطة الصيد والرماية
يا بدر بيك إوعى تعمل تعديل أو تغيير .. عشان هتبوظ الشكل والفنش الجميل ده .. هو كده وبس .. تحياتى ..
|
رد: لوجو رابطة الصيد والرماية
اقتباس:
|
رد: لوجو رابطة الصيد والرماية
شكرا لمرور كل الاعضاء
وارحب بكل الاراء والافكار والاعمال التى تم عملها من قبل الاعضاء وادعو كل من قام بعمل تصميم ان يطرحه لمناقشتة والوصول فى النهاية لشكل يليق بالمنتدى تحياتى |
| الساعة الآن 02:42 PM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir