الصيد فى مصر

الصيد فى مصر (http://www.egyhunt.net/index.php)
-   الموضوعات العامه (http://www.egyhunt.net/forumdisplay.php?f=86)
-   -   لوجو رابطة الصيد والرماية (http://www.egyhunt.net/showthread.php?t=11748)

doos99 11-07-04 10:49 PM

رد: لوجو رابطة الصيد والرماية
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الأفوكاتو (المشاركة 141237)
انا مستعد اعمل احلي منه واخد نصف المبلغ والنصف التاني احطه في صندوق المنتدي
لخدمة الأعضاء
خالص تحياتي للجميــــــــــــــــــــــــــــــــــع

انا مستعد اخد ربع التمن ده و اعمله انا و الباقي برضه هحطه في صندوق المنتدي
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه ههههههه

doos99 11-07-04 10:59 PM

رد: لوجو رابطة الصيد والرماية
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الأفوكاتو (المشاركة 141200)
يا سيادة العقيد بلاش الردود الدبلوماسية دي .. انت مكسوف تقول ان اللوجو بتاعي احلي صح ؟
وبعدين هو ده تمامي ؟ اللوجو بتاعي يبقي ختم ؟
علي فكرة استاذ بدر مش هيزعل لما تقول ان اللوجو بتاعي احلي
احنا يهمنا في الآخر رأي جميـع الأعضاء

لا بقي كده الاداره بتتغط علينا علشان نقبل افكارها لا لا لا لا
الشعب يريد لوجو بدر
هههههههههههههههههه

بدر 11-07-04 11:21 PM

رد: لوجو رابطة الصيد والرماية
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الأفوكاتو (المشاركة 141342)
ليه كشفت الموضوع بدري بردي .. دي السهرة كانت صباحي هههههههههههه
يا جماعة انا حبيت اهزر بس مع استاذي بدر لأن بصراحة اللوجو بتاعه عاجبني جدا وطالع من عيني .. فحبيت اعمل فيه مقلب واقول ان اللوجو مش عاجبني وطبعا الموضوع تم بمباركة الاستاذ كريم بريف هارت .. هو اللي شجعني علي الفكرة وكان بيدخل يرد ويساعد باللي يقدر عليه علشان يسخن الموضوع .. ويساند بدر شوية ويساندني شوية .. بس طبعا الاستاذ بدر شكله هرش الليلة اوام اوام .. وطبعا كل الشكر له علي مجهوده الممتاز في عمل اللوجو الجميل ده وبدون اي مقابل وطبعا هو كدة يبقي غالي اوي اوي .. كنتم مع أفوكاتو شو ...
خالص تحياتي للجميـــــــــــــــــــــــــــــــــع

هههههههههههههههههههههههههههههههه
ادينى عقلك ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
تحياتى لكل الاعضاء المشاركين

koktal 11-07-04 11:35 PM

رد: لوجو رابطة الصيد والرماية
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة بدر (المشاركة 141421)
هههههههههههههههههههههههههههههههه
ادينى عقلك ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
تحياتى لكل الاعضاء المشاركين

ههههههههههههههههههههههههه .. عفريت العلبه .. ههههههههههههههههههههههه

اسامة 11-07-04 11:49 PM

رد: لوجو رابطة الصيد والرماية
 
بدر باشا بسم الله ماشأ الله مهندس و مبدع

بدر 11-07-04 11:59 PM

رد: لوجو رابطة الصيد والرماية
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة اسامة (المشاركة 141443)
بدر باشا بسم الله ماشأ الله مهندس و مبدع

شكرا لمرورك استاذ اسامة
تحياتى

الأفوكاتو 11-07-05 12:14 AM

رد: لوجو رابطة الصيد والرماية
 
اوعي تزعل مني يا ابو بدر .. ده انت استاذي .. وحبيبي طبعا
وأرجو أنك تتقبل هزاري أخوك الصغير ..
بس بأمانة .. ايه رأيك في اللوجو بتاعي ههههههههههههه
خالص تحياتي للجميــــــــــــــــــــــــــــع

pooforever_2010 11-07-05 12:18 AM

رد: لوجو رابطة الصيد والرماية
 
http://www.egypthunt.net/showthread.php?t=11769
اخوانى رجاء ايجاد الحل
استغفر الله العظيم
برجاء الاهتمام

fidodido 11-07-05 12:47 AM

رد: لوجو رابطة الصيد والرماية
 
اوبه يارجاله الافوكاتو دخل بتقله حاسبوا ليرفع علينا قضيه يودينا ورا السمس هههههههه انا لو منك يا استاذ بدر ادخل عليه باللوجو الكبير انا هسبها مفاجئه للاعضاء

الأفوكاتو 11-07-05 12:50 AM

رد: لوجو رابطة الصيد والرماية
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة fidodido (المشاركة 141492)
اوبه يارجاله الافوكاتو دخل بتقله حاسبوا ليرفع علينا قضيه يودينا ورا السمس هههههههه انا لو منك يا استاذ بدر ادخل عليه باللوجو الكبير انا هسبها مفاجئه للاعضاء

انت يا بني انت انا مش بعتلك علشان تشترك معانا في الموضوع .. وقولتلك قول اللوجو بتاع الأفوكاتو أحلي هههههههههههههه .. لماذا لم تشارك ؟

fidodido 11-07-05 12:52 AM

رد: لوجو رابطة الصيد والرماية
 
اوبه يارجاله الافوكاتو دخل بتقله حاسبوا ليرفع علينا قضيه يودينا ورا السمس هههههههه انا لو منك يا استاذ بدر ادخل عليه باللوجو الكبير انا هسبها مفاجئه للاعضاء

sakr2010 11-07-05 01:20 AM

رد: لوجو رابطة الصيد والرماية
 
شكرا يا استاذ بدر على مجهودك

mrasool 11-07-05 01:27 AM

رد: لوجو رابطة الصيد والرماية
 
الله ينور يا استاذ بدر

mahmoudalaa 11-07-05 02:28 AM

رد: لوجو رابطة الصيد والرماية
 
2 مرفق
الله ينور يا استاذ بدر بس بقي احنا كمان لازم ننافس

ده لوجو جبته من علي النت وعدلته طبعا مبدئي ممكن التعديل فيه مفيش مشكله

hesham[MaFya]a 11-07-05 02:43 AM

رد: لوجو رابطة الصيد والرماية
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mahmoudalaa (المشاركة 141575)
الله ينور يا استاذ بدر بس بقي احنا كمان لازم ننافس

ده لوجو جبته من علي النت وعدلته طبعا مبدئي ممكن التعديل فيه مفيش مشكله

الله عليك يا حودة جامـــد و اللـــه :):)

mahmoudalaa 11-07-05 02:44 AM

رد: لوجو رابطة الصيد والرماية
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hesham[mafya]a (المشاركة 141589)
الله عليك يا حودة جامـــد و اللـــه :):)

اي خدمه يا اتش اوعي القطر ههههههه

hesham[MaFya]a 11-07-05 03:32 AM

رد: لوجو رابطة الصيد والرماية
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mahmoudalaa (المشاركة 141591)
اي خدمه يا اتش اوعي القطر ههههههه

ههههه انت تانى :p

abdo92 11-07-05 04:14 AM

رد: لوجو رابطة الصيد والرماية
 
1 مرفق
ايه رايك في التصميم ده يا استاذ بدر;)

abdo92 11-07-05 04:18 AM

رد: لوجو رابطة الصيد والرماية
 
وهي زرقه علشان محدش يقول ابيض و اسود ههههههههه
ومجانا لاحلى منتدي

abdo92 11-07-05 04:26 AM

رد: لوجو رابطة الصيد والرماية
 
اعترف يا استاذ بدر و يا افوكاتو
ولا بلاش انا هسيب الاعضاء هما الي يحكمو
:)
معا لتنميه المواهب الجديده ولا للوسايط
محدش يزعل انا كنت بهزر معاكو ههههههههههه

talha 11-07-05 08:44 AM

رد: لوجو رابطة الصيد والرماية
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة pooforever_2010 (المشاركة 141242)
وانا كمان عملت لوجو
اشمعنى انا
ههههههههههههههههههههه



http://im4.gulfup.com/2011-07-04/1309803060541.jpg

هههههههههه ده مش الصيد في مصر ده المافيا في مصر ههههههههههه

بدر 11-07-05 12:28 PM

رد: لوجو رابطة الصيد والرماية
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmadkader (المشاركة 141310)
تصميم أكثر من رااااااائع ،،، تسلم إيدك يا أبو بدر :)

شكرا يا باشا على مرورك
تحياتى

بدر 11-07-05 12:32 PM

رد: لوجو رابطة الصيد والرماية
 
الى جميع الاخوة الاعضاء المشاركين
سواء بالمرور او بالاعمال القيمة لكم منى ارق التحيات
ومجهود مشكور لكل من ساهم بفكرة لوجو
وعلى فكرة انا ارحب جدا باى فكرة او مشاركة لتطوير اللوجو
تحياتى للجميع

abdo92 11-07-05 12:36 PM

رد: لوجو رابطة الصيد والرماية
 
1 مرفق
يا استاذ بدر مقلتش رايك في اللوجو بتاعي

بدر 11-07-05 12:40 PM

رد: لوجو رابطة الصيد والرماية
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة abdo92 (المشاركة 141820)
يا استاذ بدر مقلتش رايك في اللوجو بتاعي

تسلم ايدك
بس مقياس اللوجو انك تحولة ابيض واسود وتصغرة جدا وتشوفة واضح ولا لا
تحياتى

silver_5000 11-07-05 12:41 PM

رد: لوجو رابطة الصيد والرماية
 
تسلم ايدك يا بدر بك و فعلا اللوجو جميل و يا رب يطلع للنور

abdo92 11-07-05 12:43 PM

رد: لوجو رابطة الصيد والرماية
 
ومنكم نستفيد :)

braveheart 11-07-05 12:43 PM

رد: لوجو رابطة الصيد والرماية
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة بدر (المشاركة 141824)
تسلم ايدك
بس مقياس اللوجو انك تحولة ابيض واسود وتصغرة جدا وتشوفة واضح ولا لا
تحياتى

صباح الفل عليك يا بدر باشا و علي الأعضاء الكرام ... أنا روحت أمبارح ... يا تري حصل حاجة جديدة ... ههههههههههه
غير أن الأفوكاتو قدم رشوة لسمسم ( عزومة في كنتاكي ) علشان يقول أن اللوجو بتاعة هو الأفضل و يضلل العدالة ، في حاجة تانية جديدة ... :)

بدر 11-07-05 12:47 PM

رد: لوجو رابطة الصيد والرماية
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة braveheart (المشاركة 141829)


صباح الفل عليك يا بدر باشا و علي الأعضاء الكرام ... أنا روحت أمبارح ... يا تري حصل حاجة جديدة ... ههههههههههه
غير أن الأفوكاتو قدم رشوة لسمسم ( عزومة في كنتاكي ) علشان يقول أن اللوجو بتاعة هو الأفضل و يضلل العدالة ، في حاجة تانية جديدة ... :)

لا جديد بس انا هرفع قضية على افوكاتو وسمسم ههههههههههههه
تحياتى

braveheart 11-07-05 12:54 PM

رد: لوجو رابطة الصيد والرماية
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة بدر (المشاركة 141832)
لا جديد بس انا هرفع قضية على افوكاتو وسمسم ههههههههههههه
تحياتى

تمام جدا ... بس متنساش أخوك في التعويضات بقي :cool:

momo44 11-07-05 03:54 PM

رد: لوجو رابطة الصيد والرماية
 
ما شاء الله يا استاذ بدر
لوجو اكثر من رائع

بدر 11-07-05 03:58 PM

رد: لوجو رابطة الصيد والرماية
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة momo44 (المشاركة 141970)
ما شاء الله يا استاذ بدر
لوجو اكثر من رائع

يا فندم دة بس من ذوقك
تحياتى

don'tshoot 11-07-05 05:40 PM

رد: لوجو رابطة الصيد والرماية
 
بصراحة أنت برنس يا بشمهندس :)

الله ينور عليك بجد.... ده تمام أوي بس من وجهة نظري المتواضعة محتاج تعديل بسيط في الخط اللي حوالين اللوجو أنا شايف إنه ضخم شوية... وممكن يتشال بعض العناصر منه عشان يكون أبسط... أنا عملت تعديل بسيط عليه هبعتهولك... وهو كده برضه حلو وتمام جدا
أخوك محمد مصمم 2d و 3d (بس ثري دي أكتر :))

بدر 11-07-05 05:48 PM

رد: لوجو رابطة الصيد والرماية
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة don'tshoot (المشاركة 142046)
بصراحة أنت برنس يا بشمهندس :)

الله ينور عليك بجد.... ده تمام أوي بس من وجهة نظري المتواضعة محتاج تعديل بسيط في الخط اللي حوالين اللوجو أنا شايف إنه ضخم شوية... وممكن يتشال بعض العناصر منه عشان يكون أبسط... أنا عملت تعديل بسيط عليه هبعتهولك... وهو كده برضه حلو وتمام جدا
أخوك محمد مصمم 2d و 3d (بس ثري دي أكتر :))

اهلا بيك يا استاذ محمد
ووجهة نظر تحترم
ابعتهولى ونتناقش فية
ويشرفنى مرورك
تحياتى

mahmoudalaa 11-07-05 09:43 PM

رد: لوجو رابطة الصيد والرماية
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mahmoudalaa (المشاركة 141575)
الله ينور يا استاذ بدر بس بقي احنا كمان لازم ننافس

ده لوجو جبته من علي النت وعدلته طبعا مبدئي ممكن التعديل فيه مفيش مشكله

ايه يا جماعه صحرا محدش قال حاجه عاللوجو انشله تقولو ده زباله ووحش بس عبروني بكلمه

Trainer 11-07-06 12:10 AM

رد: لوجو رابطة الصيد والرماية
 
الحقيقة لوجو الأستاذ بدر رائع جدا ومناسب تماما للرابطة التى أتمنى الانضمام اليها ، واعتقد أنه هايبقى أروع أكتر لو تم تبسيطه بعض الشئ ولكن حتى على هذا التصميم فهو أكثر من ممتاز.
أقترح أيضا عمل الكارنيهات أو بطاقات العضوية بطريقة الكارت البلاستيك مثل كروت ماكينات الصراف الآلى ويمكننى ارشادكم على مكان مناسب اذا لم تجدوا مكان لطباعته وتكلفته تقريبا فى حدود 30 جنيه للكارت يمكن تحميلها للعضو المشترك بالطبع.

بدر 11-07-06 12:25 AM

رد: لوجو رابطة الصيد والرماية
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mahmoudalaa (المشاركة 142201)
ايه يا جماعه صحرا محدش قال حاجه عاللوجو انشله تقولو ده زباله ووحش بس عبروني بكلمه

يا باشا تسلم ايدك
بس قوة اللوجو تتمثل فى البساطة فى الخطوط والبعد عن الرسم الحقيقى للاجسام
علشان كدة كثرت العناصر فى التركيبة اضعفت منة
وبعدين سيبونا ناكل عيش ههههههههه وبلاش نقطع على بعض
بس طبعا جامد طحن ههههههههههههههههه
تحياتى

koktal 11-07-06 12:31 AM

رد: لوجو رابطة الصيد والرماية
 
يا بدر بيك إوعى تعمل تعديل أو تغيير .. عشان هتبوظ الشكل والفنش الجميل ده .. هو كده وبس .. تحياتى ..

mahmoudalaa 11-07-06 01:15 AM

رد: لوجو رابطة الصيد والرماية
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة بدر (المشاركة 142367)
يا باشا تسلم ايدك
بس قوة اللوجو تتمثل فى البساطة فى الخطوط والبعد عن الرسم الحقيقى للاجسام
علشان كدة كثرت العناصر فى التركيبة اضعفت منة
وبعدين سيبونا ناكل عيش ههههههههه وبلاش نقطع على بعض
بس طبعا جامد طحن ههههههههههههههههه
تحياتى

طب بص حضرتك انا ممكن اشتم في اللوجو بتاعي بس لو وعدتني بوجبه كونتاكي رشوة كده في الخباثه وانا نزل أأيد اللوجو بتاع حضرتك واهتفلو في التحرير كمان ههههههههههههه بس الكونتاكي يكون كومبو لو مش كومبو مفيش تحرير هههههههههههههه

بدر 11-07-06 01:43 PM

رد: لوجو رابطة الصيد والرماية
 
شكرا لمرور كل الاعضاء
وارحب بكل الاراء والافكار والاعمال التى تم عملها من قبل الاعضاء
وادعو كل من قام بعمل تصميم ان يطرحه لمناقشتة والوصول فى النهاية لشكل يليق بالمنتدى
تحياتى


الساعة الآن 02:42 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir