الصيد فى مصر

الصيد فى مصر (http://www.egyhunt.net/index.php)
-   الموضوعات العامه (http://www.egyhunt.net/forumdisplay.php?f=86)
-   -   نكتفي بهذا القدر من مسدسات البلي. (http://www.egyhunt.net/showthread.php?t=11899)

braveheart 11-07-09 04:27 PM

رد: نكتفي بهذا القدر من مسدسات البلي.
 
تعرضت لموقف في منتهي الغرابة اللي في الدنيا ... تابعوا المشاركات القادمة في الموضوع لتعرفوه ، .. تحياتي للجميع.

sghr220 11-07-09 04:28 PM

رد: أرجو أن نكتفي بهذا القدر من مسدسات البلي.
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة بدر (المشاركة 145208)
يعنى انتو طلعتو حبايب وقرايب ويطلع المنتدى جو شائك هههههههههههههههههه
ماشى يا هندسة هو مش شائك هو ملبد بالبنادق ومسدسات الصوت واخيرا بالبلى والبلى المخرطش هههههههههههههههه
دة غير المطاوى والخناجر
ربنا يسترها علينا
تحياتى لشخصكم وحبيبى كريم باشا بش ماتنسوش اخوكم فى اول لقاء
تحياتى

و الله من ناحية حبايب و قرايب تصدق طلع كلامك تمام انت مكشوف عنك الحجاب يا بدر بيه...الأستاذ كريم ده معايا في المدرسة من حضانه و جاري كمان و تصدق دي بقا...كان معايا في نفس الفصل كمان سبحان الله على الصدف السعيدة.
و من ناحية المنتدى فهو مش شائك و لا حاجه ده مكان جميل بيك يا استاذ بدر و بالأستاذ كريم زميل الدراسة الجميل و بالأعضاء المحترمين كلهم.
كريم باشا لينا لقاء قريب باذن الله و سبحان الله على الصدف الرائعة.

braveheart 11-07-09 04:31 PM

رد: أرجو أن نكتفي بهذا القدر من مسدسات البلي.
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sghr220 (المشاركة 145265)
و الله من ناحية حبايب و قرايب تصدق طلع كلامك تمام انت مكشوف عنك الحجاب يا بدر بيه...الأستاذ كريم ده معايا في المدرسة من حضانه و جاري كمان و تصدق دي بقا...كان معايا في نفس الفصل كمان سبحان الله على الصدف السعيدة.
و من ناحية المنتدى فهو مش شائك و لا حاجه ده مكان جميل بيك يا استاذ بدر و بالأستاذ كريم زميل الدراسة الجميل و بالأعضاء المحترمين كلهم.
كريم باشا لينا لقاء قريب باذن الله و سبحان الله على الصدف الرائعة.

هههههههههه ... موقف في منتهي الغرابة و الله ... فبإتصال الأستاذ / محمد أكتشفت أنه جاري و كان معي بالمدرسة من الأبتدائي و حتي الثانوية العامة ... و كان رفيقي بالفصل كمان .. الدنيا صغيرة جدا بالفعل و أنا سعيد جدا بإتصالة و أراك علي خير يا صديقي و تحياتي لك.

sghr220 11-07-09 04:32 PM

رد: نكتفي بهذا القدر من مسدسات البلي.
 
فاكر الطلقات في المدرسة يا كريم؟؟؟:p

braveheart 11-07-09 04:34 PM

رد: نكتفي بهذا القدر من مسدسات البلي.
 
ههههههههههه ... لأ مش فاكر .. :eek:

dr_mohasan 11-07-09 04:38 PM

رد: أرجو أن نكتفي بهذا القدر من مسدسات البلي.
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sghr220 (المشاركة 145265)
و الله من ناحية حبايب و قرايب تصدق طلع كلامك تمام انت مكشوف عنك الحجاب يا بدر بيه...الأستاذ كريم ده معايا في المدرسة من حضانه و جاري كمان و تصدق دي بقا...كان معايا في نفس الفصل كمان سبحان الله على الصدف السعيدة.


السلام عليكم

إيه يا جماعة ؟؟؟

انتوا بتحكولنا فيلم هندى ... ومن النوع القديم كمان

ناقص تقول إنكوا كنتوا إخوات وبعدين اتفرقتوا لما كريم تاه وهو صغير وهو راكب الفيل الأبيض , وانت الفيل بتاعك عطل منك وفضلت تبحث عن واحد بتاع أفيال علشان يصلحهولك , وبعد م الفيل اتصلح , اكتشفت أن الفيل بتاع كريم شرخ فى الأدغال وماقدرتش تحصله !!!!!!!

إيه يا جماعة ,,, ماينفعش كدة

هههههههههههههههههههههه

braveheart 11-07-09 04:39 PM

رد: نكتفي بهذا القدر من مسدسات البلي.
 
بس بجد أنا سعيد جدا بالصدفة الغريبة دي ... و إن شاء الله منتظر أقرب فرصة للقاء بك و أستعادة الذكريات يا أخي .. و أيام مدرسة أبو زهرة و الناظر فكري .. ههههههههههههههه

sghr220 11-07-09 04:43 PM

رد: نكتفي بهذا القدر من مسدسات البلي.
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة braveheart (المشاركة 145272)
ههههههههههه ... لأ مش فاكر .. :eek:

لما جبت طلقات 9 مم و خرطوش في الفصل و فكري قفشهم و واحده فرقعت في ايده:)

sghr220 11-07-09 04:45 PM

رد: أرجو أن نكتفي بهذا القدر من مسدسات البلي.
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة dr_mohasan (المشاركة 145275)

السلام عليكم

إيه يا جماعة ؟؟؟

انتوا بتحكولنا فيلم هندى ... ومن النوع القديم كمان

ناقص تقول إنكوا كنتوا إخوات وبعدين اتفرقتوا لما كريم تاه وهو صغير وهو راكب الفيل الأبيض , وانت الفيل بتاعك عطل منك وفضلت تبحث عن واحد بتاع أفيال علشان يصلحهولك , وبعد م الفيل اتصلح , اكتشفت أن الفيل بتاع كريم شرخ فى الأدغال وماقدرتش تحصله !!!!!!!

إيه يا جماعة ,,, ماينفعش كدة

هههههههههههههههههههههه

ايه يا دوك هو انتا تفكيرك يروح على طول كده لذوات الأربع فيل و مش فيل؟؟:) و بعدين ايه موضوع الأدغال ده حتى احنا كنا في مصر الجديدة

braveheart 11-07-09 04:45 PM

رد: نكتفي بهذا القدر من مسدسات البلي.
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sghr220 (المشاركة 145285)
لما جبت طلقات 9 مم و خرطوش في الفصل و فكري قفشهم و واحده فرقعت في ايده:)

ههههههههههههه .... بصراحة مش فاكر الموقف دة بس متخيل منظرة ... ههههههههه
كان مشكلة ... و أحلي حاجة فيه أنه لما كنا نشوفة و نجري منه ... تلاقيه يقولك ... تعااااالي تعالي ... و سبحان الله ... التلاميذ كأن سهم الله بينزل عليهم و يتجمدوا في أماكنهم و يقبض عليهم .. كان مشهور بالحركة دي جداااااااااااا.
ههههههههه

sayedlabib 11-07-09 04:46 PM

رد: نكتفي بهذا القدر من مسدسات البلي.
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة بدر (المشاركة 145067)
الشرف ليا
وانا عندى الحل ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نعمل ذى النظام القديم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نطرح موضوع ساخن نشغل الناس فية ونسيهم البللى
يعنى مثلا هنقول انة تم تطوير بنادق الهوا علشان تضرب خرطوش والفكرة جارى تنفيذها وعند الانتهاء منها سيتم رفع الصور ههههههههههههههه
تحياتى

تحياتى لافكار امن الدولة الله يرحمه ههههههه

braveheart 11-07-09 04:47 PM

رد: نكتفي بهذا القدر من مسدسات البلي.
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sayedlabib (المشاركة 145291)
تحياتى لافكار امن الدولة الله يرحمه ههههههه

أيه رأيك في أفكار بدر باشا ... أنا من زمااااااان عاوز أبلغ عنه بس مش قاااادر ... حبيبي و صاحبي و الله.
هههههههههههههه

بدر 11-07-09 04:48 PM

رد: أرجو أن نكتفي بهذا القدر من مسدسات البلي.
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة dr_mohasan (المشاركة 145275)

السلام عليكم

إيه يا جماعة ؟؟؟

انتوا بتحكولنا فيلم هندى ... ومن النوع القديم كمان

ناقص تقول إنكوا كنتوا إخوات وبعدين اتفرقتوا لما كريم تاه وهو صغير وهو راكب الفيل الأبيض , وانت الفيل بتاعك عطل منك وفضلت تبحث عن واحد بتاع أفيال علشان يصلحهولك , وبعد م الفيل اتصلح , اكتشفت أن الفيل بتاع كريم شرخ فى الأدغال وماقدرتش تحصله !!!!!!!

إيه يا جماعة ,,, ماينفعش كدة

هههههههههههههههههههههه

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه والله ضحكتنى يا دكتور ههههههههههه
لا انا كنت متخيل مثلا انة كان بيكلم اخوة وقاعد فى حجرة تانية ههههههههههه
خلاص بقى ماتفسدش عليهم اللحظات الجميلة
وفعلا الدنيا صغيرة
تحياتى لكل الاعضاء المشاركين
وسلام خاص لكريم والباشمهندس

sghr220 11-07-09 04:48 PM

رد: نكتفي بهذا القدر من مسدسات البلي.
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة braveheart (المشاركة 145290)


ههههههههههههه .... بصراحة مش فاكر الموقف دة بس متخيل منظرة ... ههههههههه
كان مشكلة ... و أحلي حاجة فيه أنه لما كنا نشوفة و نجري منه ... تلاقيه يقولك ... تعااااالي تعالي ... و سبحان الله ... التلاميذ كأن سهم الله بينزل عليهم و يتجمدوا في أماكنهم و يقبض عليهم .. كان مشهور بالحركة دي جداااااااااااا.
ههههههههه

بس سيبك انتا...برايفهارت و ادارة و بتاع توهتني صح انتا :) عموما اللي اداك يدينا يا سيدي:)

dr_mohasan 11-07-09 04:48 PM

رد: أرجو أن نكتفي بهذا القدر من مسدسات البلي.
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sghr220 (المشاركة 145289)
ايه يا دوك هو انتا تفكيرك يروح على طول كده لذوات الأربع فيل و مش فيل؟؟:) و بعدين ايه موضوع الأدغال ده حتى احنا كنا في مصر الجديدة

هههههههههههه

هى الصدفة حلوة وغريبة جدا

عالعموم ربنا يجمعكوا على طول ولا تفترقوا أبداً

بدر 11-07-09 04:49 PM

رد: نكتفي بهذا القدر من مسدسات البلي.
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sayedlabib (المشاركة 145291)
تحياتى لافكار امن الدولة الله يرحمه ههههههه

اى خدمة
انت عارف انا اتعلمت الموضوع دة من الجيش هههههههههههه
يعنى احلى خطة اشغال يعملهالك علشان متفكرش فى حاجة
شكرا لمرورك اخى الكريم

braveheart 11-07-09 04:51 PM

رد: أرجو أن نكتفي بهذا القدر من مسدسات البلي.
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة dr_mohasan (المشاركة 145275)

السلام عليكم

إيه يا جماعة ؟؟؟

انتوا بتحكولنا فيلم هندى ... ومن النوع القديم كمان

ناقص تقول إنكوا كنتوا إخوات وبعدين اتفرقتوا لما كريم تاه وهو صغير وهو راكب الفيل الأبيض , وانت الفيل بتاعك عطل منك وفضلت تبحث عن واحد بتاع أفيال علشان يصلحهولك , وبعد م الفيل اتصلح , اكتشفت أن الفيل بتاع كريم شرخ فى الأدغال وماقدرتش تحصله !!!!!!!

إيه يا جماعة ,,, ماينفعش كدة

هههههههههههههههههههههه

هههههههه
و الله أنا خايف أنا و أنت نطلع و لاد عم في النهاية يا دكتور .. هههههههههه
شفت يا دكتور محمد ... الدنيا صغيرة جدا و الله ... الراجل ده عمااااااااااال يقطع فيا بقاله يومين و في الأخر يطلع صديق الطفولة ... و الله أنا مستغرب بجد ... بس سعيد جدا بأتصالة.

بدر 11-07-09 04:51 PM

رد: نكتفي بهذا القدر من مسدسات البلي.
 
طيب يا جماعة نرجع لموضوع البللى ههههههههههههههههههههههههههه
هنقفل الموضوع ولا اية ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
تحياتى

dr_mohasan 11-07-09 04:52 PM

رد: أرجو أن نكتفي بهذا القدر من مسدسات البلي.
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة بدر (المشاركة 145294)
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه والله ضحكتنى يا دكتور ههههههههههه
لا انا كنت متخيل مثلا انة كان بيكلم اخوة وقاعد فى حجرة تانية ههههههههههه


هههههههههههه

ده موضوع الفيل كان أهوَن

تحياتى ليك وهاسيبهم يكملوا اللحظة الجميلة قبل ماتنزل عالشاشة كلمة ... النهاية ...

braveheart 11-07-09 04:53 PM

رد: نكتفي بهذا القدر من مسدسات البلي.
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sghr220 (المشاركة 145295)
بس سيبك انتا...برايفهارت و ادارة و بتاع توهتني صح انتا :) عموما اللي اداك يدينا يا سيدي:)

شفت .. بقالي 3 سنين عمال أتنكر و أتخفي ... و في الأخر أنت جيت و وقعتني ... ينفع :)

sghr220 11-07-09 04:54 PM

رد: أرجو أن نكتفي بهذا القدر من مسدسات البلي.
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة braveheart (المشاركة 145300)


هههههههه
و الله أنا خايف أنا و أنت نطلع و لاد عم في النهاية يا دكتور .. هههههههههه
شفت يا دكتور محمد ... الدنيا صغيرة جدا و الله ... الراجل ده عمااااااااااال يقطع فيا بقاله يومين و في الأخر يطلع صديق الطفولة ... و الله أنا مستغرب بجد ... بس سعيد جدا بأتصالة.

يا باشا معاش اللي يضايقك و هي بصراحة صدفة جميلة و الله جدا و معلش اللي مبعرفك يجهلك.

braveheart 11-07-09 04:54 PM

رد: أرجو أن نكتفي بهذا القدر من مسدسات البلي.
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة dr_mohasan (المشاركة 145304)

هههههههههههه

ده موضوع الفيل كان أهوَن

تحياتى ليك وهاسيبهم يكملوا اللحظة الجميلة قبل ماتنزل عالشاشة كلمة ... النهاية ...

لا إن شاء الله دي البداية ... بجد يا جماعة عاوزين نغير المنتدي للأحسن .. و نقضي علي كل يلهينا عن الهواية.

braveheart 11-07-09 04:56 PM

رد: أرجو أن نكتفي بهذا القدر من مسدسات البلي.
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sghr220 (المشاركة 145313)
يا باشا معاش اللي يضايقك و هي بصراحة صدفة جميلة و الله جدا و معلش اللي مبعرفك يجهلك.

حبيب قلبي لعله خير .. مين عارف ... مين غير الجدال الدائر سابقا بيننا ... أكيد مكنتش هتعرفني و لا كنت هعرفك .. لعله خير ... و رب ضارة نافعة.

sghr220 11-07-09 04:57 PM

رد: نكتفي بهذا القدر من مسدسات البلي.
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة بدر (المشاركة 145301)
طيب يا جماعة نرجع لموضوع البللى ههههههههههههههههههههههههههه
هنقفل الموضوع ولا اية ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
تحياتى

حلمك علينا شويه يا عم بدر انتا مش شايف الموضوع عمال يوسع و الكلام بيجيب بعضه و لسه حنشوف موضوع الفيل ده كمان و الطلقات مين اللي جابها و الخناقات بتاعت زمان ايام مكان فيه صحه.
صحيح معندكش ايكول تونه مفتوح من المصدر للبيع؟؟:)

braveheart 11-07-09 04:59 PM

رد: نكتفي بهذا القدر من مسدسات البلي.
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sghr220 (المشاركة 145322)
حلمك علينا شويه يا عم بدر انتا مش شايف الموضوع عمال يوسع و الكلام بيجيب بعضه و لسه حنشوف موضوع الفيل ده كمان و الطلقات مين اللي جابها و الخناقات بتاعت زمان ايام مكان فيه صحه.
صحيح معنكش ايكول تونه مفتوح من المصدر للبيع؟؟:)

ههههههههههههههههههه ... أوعي تاخدة بأكثر من 500 ج أنا بقولك أهو ... ههههههه

بدر 11-07-09 05:02 PM

رد: نكتفي بهذا القدر من مسدسات البلي.
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sghr220 (المشاركة 145322)
حلمك علينا شويه يا عم بدر انتا مش شايف الموضوع عمال يوسع و الكلام بيجيب بعضه و لسه حنشوف موضوع الفيل ده كمان و الطلقات مين اللي جابها و الخناقات بتاعت زمان ايام مكان فيه صحه.
صحيح معندكش ايكول تونه مفتوح من المصدر للبيع؟؟:)

والله يا هندسة انا قولت الموضوع يتقفل بس الصبر لحد ما الواحد يجيب حتة بللى هههههههههههه

sghr220 11-07-09 05:04 PM

رد: نكتفي بهذا القدر من مسدسات البلي.
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة braveheart (المشاركة 145307)


شفت .. بقالي 3 سنين عمال أتنكر و أتخفي ... و في الأخر أنت جيت و وقعتني ... ينفع :)

حبيب قلبي رب صدفة خير من الف ميعاد و مفيش صدفه احسن من كده و يمكن الأستاذ محمد صفوت بتاع الفيزياء معانا هو كمان في المنتدى:)
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة braveheart (المشاركة 145314)


لا إن شاء الله دي البداية ... بجد يا جماعة عاوزين نغير المنتدي للأحسن .. و نقضي علي كل يلهينا عن الهواية.

اوافق اوافق اوافق
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة braveheart (المشاركة 145318)


حبيب قلبي لعله خير .. مين عارف ... مين غير الجدال الدائر سابقا بيننا ... أكيد مكنتش هتعرفني و لا كنت هعرفك .. لعله خير ... و رب ضارة نافعة.

تمام يا باشا

sghr220 11-07-09 05:06 PM

رد: نكتفي بهذا القدر من مسدسات البلي.
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة braveheart (المشاركة 145325)


ههههههههههههههههههه ... أوعي تاخدة بأكثر من 500 ج أنا بقولك أهو ... ههههههه

عيب يا كريم باشا متوصيش حريص و بعدين الأستاذ بدر برضه حبيبي من ايام العراق:)(لامؤاخذة يا باشا)

braveheart 11-07-09 05:07 PM

رد: نكتفي بهذا القدر من مسدسات البلي.
 
اقتباس:

حبيب قلبي رب صدفة خير من الف ميعاد و مفيش صدفه احسن من كده و يمكن الأستاذ محمد صفوت بتاع الفيزياء معانا هو كمان في المنتدى
ههههههههههه ... دي تبقي لعبت ... ههههههههه

أناشد كل عضو كان في مدرسة أبو زهرة الأسلامية بميدان الحجاز أن يفصح عن هويتة فورا للأهمية .. :d

sghr220 11-07-09 05:08 PM

رد: نكتفي بهذا القدر من مسدسات البلي.
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة بدر (المشاركة 145328)
والله يا هندسة انا قولت الموضوع يتقفل بس الصبر لحد ما الواحد يجيب حتة بللى هههههههههههه

هو فيه حد يا بدر بيه لسه مجبش مسدس و اتنين و تلاته؟؟؟ده البلي بقا للركب ده انتا لو عورتني حاخر بلي:)

بدر 11-07-09 05:08 PM

رد: نكتفي بهذا القدر من مسدسات البلي.
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sghr220 (المشاركة 145336)
عيب يا كريم باشا متوصيش حريص و بعدين الأستاذ بدر برضه حبيبي من ايام العراق:)(لامؤاخذة يا باشا)

وانا برضة بقول خطك مش غريب عليا
يبقى انت اللى كنت بتكتبللى الجوابات لما كنا فى العراق هههههههههههههه
تحياتى

sghr220 11-07-09 05:11 PM

رد: نكتفي بهذا القدر من مسدسات البلي.
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة braveheart (المشاركة 145337)


ههههههههههه ... دي تبقي لعبت ... ههههههههه

أناشد كل عضو كان في مدرسة أبو زهرة الأسلامية بميدان الحجاز أن يفصح عن هويتة فورا للأهمية .. :d

و بتوع الطبري لأ و بتوع سانت فاتيما لأ...
ملحوظة: الكشك اللي عند المطافي مخصص لشباب و آنسات ابوزهرة فقط لا غير:)

braveheart 11-07-09 05:13 PM

رد: نكتفي بهذا القدر من مسدسات البلي.
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sghr220 (المشاركة 145347)
و بتوع الطبري لأ و بتوع سانت فاتيما لأ...
ملحوظة: الكشك اللي عند المطافي مخصص لشباب و آنسات ابوزهرة فقط لا غير:)

ههههههههههههههههههههههههههههه ... بلاش فضايح بقي :)
كشك أيه و بتااااع أيه .. أحنا بتوع أكشاك بردو ... ههههههههه

sghr220 11-07-09 05:13 PM

رد: نكتفي بهذا القدر من مسدسات البلي.
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة بدر (المشاركة 145340)
وانا برضة بقول خطك مش غريب عليا
يبقى انت اللى كنت بتكتبللى الجوابات لما كنا فى العراق هههههههههههههه
تحياتى

اكتبلك جوابات بتاع ايه؟؟؟ هو انت مبتعرفش تكتب و بعدين انا اصلا نظري ضعيف:)

بدر 11-07-09 05:17 PM

رد: نكتفي بهذا القدر من مسدسات البلي.
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sghr220 (المشاركة 145354)
اكتبلك جوابات بتاع ايه؟؟؟ هو انت مبتعرفش تكتب و بعدين انا اصلا نظري ضعيف:)

الله مطلعتش انت يبقى سقر تانى هههههههههههههه
المهم لازم احضر اول لقاء بعد 20 سنة فراق هههههههههههه
علشان اعيش معاكم اللحظة

sghr220 11-07-09 05:17 PM

رد: نكتفي بهذا القدر من مسدسات البلي.
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة braveheart (المشاركة 145353)


ههههههههههههههههههههههههههههه ... بلاش فضايح بقي :)
كشك أيه و بتااااع أيه .. أحنا بتوع أكشاك بردو ... ههههههههه

و لا تزعل يا باشا...
معرض السيارات اللي عند المطافي مخصص لشباب ابوزهرة:)

braveheart 11-07-09 05:18 PM

رد: نكتفي بهذا القدر من مسدسات البلي.
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة بدر (المشاركة 145362)
الله مطلعتش انت يبقى سقر تانى هههههههههههههه
المهم لازم احضر اول لقاء بعد 20 سنة فراق هههههههههههه
علشان اعيش معاكم اللحظة

أكيــــــــــــــــــــــــــــــد يا باشا ... بس أنت خلص اللي وراك و قل لي.

sghr220 11-07-09 05:19 PM

رد: نكتفي بهذا القدر من مسدسات البلي.
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة بدر (المشاركة 145362)
الله مطلعتش انت يبقى سقر تانى هههههههههههههه
المهم لازم احضر اول لقاء بعد 20 سنة فراق هههههههههههه
علشان اعيش معاكم اللحظة

يا باشا تنور و تشرف بس و النبي ماتنسانيش في علبة بلي تركي:)

braveheart 11-07-09 05:20 PM

رد: نكتفي بهذا القدر من مسدسات البلي.
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sghr220 (المشاركة 145363)
و لا تزعل يا باشا...
معرض السيارات اللي عند المطافي مخصص لشباب ابوزهرة:)

أنت هتقول علي كل الأمكنة كدة ... و ربنا أمر بالستر ... هههههههه

sghr220 11-07-09 05:24 PM

رد: نكتفي بهذا القدر من مسدسات البلي.
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة braveheart (المشاركة 145369)


أنت هتقول علي كل الأمكنة كدة ... و ربنا أمر بالستر ... هههههههه

طب بلاش كل الكلام ده....
جنينة روميو و جولييت اللي مش عند المطافي مخصصه الخ الخ الخ:)


الساعة الآن 11:52 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir