![]() |
رد: نكتفي بهذا القدر من مسدسات البلي.
تعرضت لموقف في منتهي الغرابة اللي في الدنيا ... تابعوا المشاركات القادمة في الموضوع لتعرفوه ، .. تحياتي للجميع.
|
رد: أرجو أن نكتفي بهذا القدر من مسدسات البلي.
اقتباس:
و الله من ناحية حبايب و قرايب تصدق طلع كلامك تمام انت مكشوف عنك الحجاب يا بدر بيه...الأستاذ كريم ده معايا في المدرسة من حضانه و جاري كمان و تصدق دي بقا...كان معايا في نفس الفصل كمان سبحان الله على الصدف السعيدة. و من ناحية المنتدى فهو مش شائك و لا حاجه ده مكان جميل بيك يا استاذ بدر و بالأستاذ كريم زميل الدراسة الجميل و بالأعضاء المحترمين كلهم. كريم باشا لينا لقاء قريب باذن الله و سبحان الله على الصدف الرائعة. |
رد: أرجو أن نكتفي بهذا القدر من مسدسات البلي.
اقتباس:
|
رد: نكتفي بهذا القدر من مسدسات البلي.
فاكر الطلقات في المدرسة يا كريم؟؟؟:p |
رد: نكتفي بهذا القدر من مسدسات البلي.
ههههههههههه ... لأ مش فاكر .. :eek:
|
رد: أرجو أن نكتفي بهذا القدر من مسدسات البلي.
اقتباس:
السلام عليكم إيه يا جماعة ؟؟؟ انتوا بتحكولنا فيلم هندى ... ومن النوع القديم كمان ناقص تقول إنكوا كنتوا إخوات وبعدين اتفرقتوا لما كريم تاه وهو صغير وهو راكب الفيل الأبيض , وانت الفيل بتاعك عطل منك وفضلت تبحث عن واحد بتاع أفيال علشان يصلحهولك , وبعد م الفيل اتصلح , اكتشفت أن الفيل بتاع كريم شرخ فى الأدغال وماقدرتش تحصله !!!!!!! إيه يا جماعة ,,, ماينفعش كدة هههههههههههههههههههههه |
رد: نكتفي بهذا القدر من مسدسات البلي.
بس بجد أنا سعيد جدا بالصدفة الغريبة دي ... و إن شاء الله منتظر أقرب فرصة للقاء بك و أستعادة الذكريات يا أخي .. و أيام مدرسة أبو زهرة و الناظر فكري .. ههههههههههههههه
|
رد: نكتفي بهذا القدر من مسدسات البلي.
اقتباس:
لما جبت طلقات 9 مم و خرطوش في الفصل و فكري قفشهم و واحده فرقعت في ايده:) |
رد: أرجو أن نكتفي بهذا القدر من مسدسات البلي.
اقتباس:
ايه يا دوك هو انتا تفكيرك يروح على طول كده لذوات الأربع فيل و مش فيل؟؟:) و بعدين ايه موضوع الأدغال ده حتى احنا كنا في مصر الجديدة |
رد: نكتفي بهذا القدر من مسدسات البلي.
اقتباس:
كان مشكلة ... و أحلي حاجة فيه أنه لما كنا نشوفة و نجري منه ... تلاقيه يقولك ... تعااااالي تعالي ... و سبحان الله ... التلاميذ كأن سهم الله بينزل عليهم و يتجمدوا في أماكنهم و يقبض عليهم .. كان مشهور بالحركة دي جداااااااااااا. ههههههههه |
رد: نكتفي بهذا القدر من مسدسات البلي.
اقتباس:
|
رد: نكتفي بهذا القدر من مسدسات البلي.
اقتباس:
هههههههههههههه |
رد: أرجو أن نكتفي بهذا القدر من مسدسات البلي.
اقتباس:
لا انا كنت متخيل مثلا انة كان بيكلم اخوة وقاعد فى حجرة تانية ههههههههههه خلاص بقى ماتفسدش عليهم اللحظات الجميلة وفعلا الدنيا صغيرة تحياتى لكل الاعضاء المشاركين وسلام خاص لكريم والباشمهندس |
رد: نكتفي بهذا القدر من مسدسات البلي.
اقتباس:
بس سيبك انتا...برايفهارت و ادارة و بتاع توهتني صح انتا :) عموما اللي اداك يدينا يا سيدي:) |
رد: أرجو أن نكتفي بهذا القدر من مسدسات البلي.
اقتباس:
هى الصدفة حلوة وغريبة جدا عالعموم ربنا يجمعكوا على طول ولا تفترقوا أبداً |
رد: نكتفي بهذا القدر من مسدسات البلي.
اقتباس:
انت عارف انا اتعلمت الموضوع دة من الجيش هههههههههههه يعنى احلى خطة اشغال يعملهالك علشان متفكرش فى حاجة شكرا لمرورك اخى الكريم |
رد: أرجو أن نكتفي بهذا القدر من مسدسات البلي.
اقتباس:
و الله أنا خايف أنا و أنت نطلع و لاد عم في النهاية يا دكتور .. هههههههههه شفت يا دكتور محمد ... الدنيا صغيرة جدا و الله ... الراجل ده عمااااااااااال يقطع فيا بقاله يومين و في الأخر يطلع صديق الطفولة ... و الله أنا مستغرب بجد ... بس سعيد جدا بأتصالة. |
رد: نكتفي بهذا القدر من مسدسات البلي.
طيب يا جماعة نرجع لموضوع البللى ههههههههههههههههههههههههههه
هنقفل الموضوع ولا اية ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ تحياتى |
رد: أرجو أن نكتفي بهذا القدر من مسدسات البلي.
اقتباس:
هههههههههههه ده موضوع الفيل كان أهوَن تحياتى ليك وهاسيبهم يكملوا اللحظة الجميلة قبل ماتنزل عالشاشة كلمة ... النهاية ... |
رد: نكتفي بهذا القدر من مسدسات البلي.
اقتباس:
|
رد: أرجو أن نكتفي بهذا القدر من مسدسات البلي.
اقتباس:
يا باشا معاش اللي يضايقك و هي بصراحة صدفة جميلة و الله جدا و معلش اللي مبعرفك يجهلك. |
رد: أرجو أن نكتفي بهذا القدر من مسدسات البلي.
اقتباس:
|
رد: أرجو أن نكتفي بهذا القدر من مسدسات البلي.
اقتباس:
|
رد: نكتفي بهذا القدر من مسدسات البلي.
اقتباس:
حلمك علينا شويه يا عم بدر انتا مش شايف الموضوع عمال يوسع و الكلام بيجيب بعضه و لسه حنشوف موضوع الفيل ده كمان و الطلقات مين اللي جابها و الخناقات بتاعت زمان ايام مكان فيه صحه. صحيح معندكش ايكول تونه مفتوح من المصدر للبيع؟؟:) |
رد: نكتفي بهذا القدر من مسدسات البلي.
اقتباس:
|
رد: نكتفي بهذا القدر من مسدسات البلي.
اقتباس:
|
رد: نكتفي بهذا القدر من مسدسات البلي.
اقتباس:
حبيب قلبي رب صدفة خير من الف ميعاد و مفيش صدفه احسن من كده و يمكن الأستاذ محمد صفوت بتاع الفيزياء معانا هو كمان في المنتدى:) اقتباس:
اوافق اوافق اوافق اقتباس:
تمام يا باشا |
رد: نكتفي بهذا القدر من مسدسات البلي.
اقتباس:
عيب يا كريم باشا متوصيش حريص و بعدين الأستاذ بدر برضه حبيبي من ايام العراق:)(لامؤاخذة يا باشا) |
رد: نكتفي بهذا القدر من مسدسات البلي.
اقتباس:
أناشد كل عضو كان في مدرسة أبو زهرة الأسلامية بميدان الحجاز أن يفصح عن هويتة فورا للأهمية .. :d |
رد: نكتفي بهذا القدر من مسدسات البلي.
اقتباس:
هو فيه حد يا بدر بيه لسه مجبش مسدس و اتنين و تلاته؟؟؟ده البلي بقا للركب ده انتا لو عورتني حاخر بلي:) |
رد: نكتفي بهذا القدر من مسدسات البلي.
اقتباس:
يبقى انت اللى كنت بتكتبللى الجوابات لما كنا فى العراق هههههههههههههه تحياتى |
رد: نكتفي بهذا القدر من مسدسات البلي.
اقتباس:
و بتوع الطبري لأ و بتوع سانت فاتيما لأ... ملحوظة: الكشك اللي عند المطافي مخصص لشباب و آنسات ابوزهرة فقط لا غير:) |
رد: نكتفي بهذا القدر من مسدسات البلي.
اقتباس:
كشك أيه و بتااااع أيه .. أحنا بتوع أكشاك بردو ... ههههههههه |
رد: نكتفي بهذا القدر من مسدسات البلي.
اقتباس:
اكتبلك جوابات بتاع ايه؟؟؟ هو انت مبتعرفش تكتب و بعدين انا اصلا نظري ضعيف:) |
رد: نكتفي بهذا القدر من مسدسات البلي.
اقتباس:
المهم لازم احضر اول لقاء بعد 20 سنة فراق هههههههههههه علشان اعيش معاكم اللحظة |
رد: نكتفي بهذا القدر من مسدسات البلي.
اقتباس:
و لا تزعل يا باشا... معرض السيارات اللي عند المطافي مخصص لشباب ابوزهرة:) |
رد: نكتفي بهذا القدر من مسدسات البلي.
اقتباس:
|
رد: نكتفي بهذا القدر من مسدسات البلي.
اقتباس:
يا باشا تنور و تشرف بس و النبي ماتنسانيش في علبة بلي تركي:) |
رد: نكتفي بهذا القدر من مسدسات البلي.
اقتباس:
|
رد: نكتفي بهذا القدر من مسدسات البلي.
اقتباس:
طب بلاش كل الكلام ده.... جنينة روميو و جولييت اللي مش عند المطافي مخصصه الخ الخ الخ:) |
| الساعة الآن 11:52 AM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir