الصيد فى مصر

الصيد فى مصر (http://www.egyhunt.net/index.php)
-   محدثات الصوت (http://www.egyhunt.net/forumdisplay.php?f=81)
-   -   علشان خاطر عيون أعضاء المنتدى العرض الجديد من ياسر الكفافى بالقاهرة (http://www.egyhunt.net/showthread.php?t=12692)

كفافى1 11-09-22 12:22 AM

رد: علشان خاطر عيون أعضاء المنتدى العرض الجديد من ياسر الكفافى بالقاهرة
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة صياد كبير (المشاركة 203695)
استاذ ياسر انا باسم اللي جيتلك المحل من اسبوع واشتريت الريتاي وعلبة طلقات تركي وجراب , انا سافرت بعدها علي طول وعشان كده كنت بعيد عن المنتدي , وانهارده عايز اشكرك علي ذوقك وعلي المسدس الجميل , انا نسيت اخد الفاتوره , ياتري ممكن اعدي علي حضرتك اخدها , ومره تانيه انا بشكر الاستاذ ياسر وشرف ليا اني اتعرفت بيه .

عينى ليك يا عم باسم انت تنورنى وعينى ليك
تحياتى

shereif 11-09-22 08:31 AM

رد: علشان خاطر عيون أعضاء المنتدى العرض الجديد من ياسر الكفافى بالقاهرة
 
عزيزي السيد / كفافي

أشكرك لإهتمامك.

وكان الله في عونك في العمل .. أنا كمان مضغوط جداً اليومين دول في العمل.

mr xxx 11-09-22 05:21 PM

رد: علشان خاطر عيون أعضاء المنتدى العرض الجديد من ياسر الكفافى بالقاهرة
 
بسم الله الرحمن الرحيم
تحية شكر وتقدير وإحترام وكل حاجة حلوة
الى الاستاذ المحترم / ياسر الكفافى
اللى اتشرفت بلقاءه النهاردة طبعاً اللى اتعامل مع
الاستاذ ياسر عارف انا بقول ايه .
بس اللى لسه ماتعاملش معاه لازم يعرف انه فعلاً
هايتعرف على واحد من اكتر الشخصيات خلقاً وإحتراماً فى مصر كلها بعيداً عن البيع والشراء
والله انا مش ببالغ يا جماعة اد ايه حسن المقابلة وحسن الضيافة والثقة اللى بتحس بيها اول
ما تقابله ده غير ان حاجته فعلا جودة عالية فى الفنش والاداء وكل حاجة والسعر طبعاً
وبتستلم حاجتك من مكان محترم ولازم يخليك تجربها وتبقى مقتنع من جواك بالحاجة قبل ما تاخدها
وبعض الحاجات عليها ضمان وفعلاً مهما اوصف مش هاقدر اوصل الاحساس الحقيقى فى التعامل مع هذا ( الـــرجل ) .
وااله يا ياسر بك لو بعرف اقول شعر كنت اختصرت كل ده فى قصيدة لأنك فعلاً تستاهل كل خير وتستحق اكتر من كده بكتيييير

وربنا يديم المعروف يا باشا .....

mr xxx 11-09-22 06:08 PM

رد: علشان خاطر عيون أعضاء المنتدى العرض الجديد من ياسر الكفافى بالقاهرة
 
انا اخدت النهاردة الجاكال ديوال والبرونى 9000 وفعلاً البرونى تحفة وجارى رفع الصور ...
بس عندى استفسار بسيط عن سعر ال rohm rg 96 9mm سمعنى اسعارك الجامدة يا ياسر باشا ؟؟؟؟؟

shereif 11-09-24 09:01 AM

رد: علشان خاطر عيون أعضاء المنتدى العرض الجديد من ياسر الكفافى بالقاهرة
 
عزيزي Mr. XXX

بما انك عارف مكان الاستاذ ياسر فين..
طيب ماتقوللي عليه الله يكرمك..
أو تليفونه حتى.

لانى منتظر منه تليفون من الاسبوع اللي فات، لكن هو مشكوراً أوضح انه مشغول جدا اليومين دول.
وبعد الكلام الجامد اللى حضرتك قلته عليه، فكرت أهجم انا :) خصوصا انه قابلك امبارح .

شكراً..

dr.adel 11-09-24 01:25 PM

رد: علشان خاطر عيون أعضاء المنتدى العرض الجديد من ياسر الكفافى بالقاهرة
 
ممكن حد يحط صورة حقيقيه للبروني 9000 ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

dizL 11-09-26 05:34 PM

رد: علشان خاطر عيون أعضاء المنتدى العرض الجديد من ياسر الكفافى بالقاهرة
 
ياريت يا ياسر بيه تحللى مشكلتى وشكرا جزيرا

dizL 11-09-26 08:53 PM

رد: علشان خاطر عيون أعضاء المنتدى العرض الجديد من ياسر الكفافى بالقاهرة
 
حاضر هحطلك صورة عشانك يادكتور عادل للبرونى حقيقيه قمت بشرائة فى هذا الشهر

abomody 11-09-26 09:30 PM

رد: علشان خاطر عيون أعضاء المنتدى العرض الجديد من ياسر الكفافى بالقاهرة
 
بصراحة يا جماعة الواحد من كتر شكر الناس فى الاستاذ ياسركفافى اصبح عاوز يقتنى مسدس عشان يتعرف علية
حتى لو فكرة اقتناء المسدس مش موجودة بس كفاية انة هيتعرف على شخصية بهذة المواصفات الرائعة
انشاء اللة يا استاذ ياسر هكلمك بكرة عشان انا عاوز جاكال اتوماتيك مفتوح وبطبة وعلبة طلق تشيكى
وربنا يقدم مافية الخير
اخوك ابومودى

devilgrand 11-09-26 10:55 PM

رد: علشان خاطر عيون أعضاء المنتدى العرض الجديد من ياسر الكفافى بالقاهرة
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة كفافى1 (المشاركة 155814)
علشان خاطر عيون السادة الإخوة أعضاء المنتدى الغالي وليكون جميع الأسعار في متناول الجميع بمحافظة القاهرة ومن خلال سياسة تقديم أفضل منتج من حيث ( الجودة وبلد الصنع ) وبأسعار مناسبة .
أتقدم بالعرض الجديد بالقاهرة على المسدسات الصوت راجياً من الله عز وجل أن ينال إعجابكم – وشعارنا ( منتج عالي الجودة بسعر مناسب وبالضمان ضد عيوب الصناعة ) وتقديم الدعم الفني في أي وقت وفى أي مجال ............ الأسعار نهائياً .[/b]

*** نبدأ العرض :

1- مسدس p29 - 9 مم مفتوح المصدر تركي فرز عالي الجودة ................. السعر 900 جنيه .
2- مسدس الفرات مجنوم- 9مم مفتوح المصدر تركي فرز عالي الجودة ................. السعر 1000 جنيه .
3- مسدس الجكال ديول آلي سريع الطقات- 9مم مفتوح المصدر تركي فرز عالي الجودة ................. السعر 1150 جنيه .
4- مسدس ريتاى بروني ( سيج زاور ) 9مم - مفتوح هنا تركي فرز عالي الجودة ................. السعر 1150 جنيه .
5- مسدس ريتاى بروني ( سيج زاور ) 9مم - مقفول فرز عالي الجودة ................. السعر 1000 جنيه .
6- مسدس ايكوال ديكال ( دجلة ) - 9مم مفتوح المصدر تركي فرز عالي الجودة ................. السعر 1100 جنيه .


تعالوا بقى معايا وشوفوا مفاجأة العرض بتاعى :


***** مسدس بروني 9000 إيطالي الصنع لسه واصل مصر على السفينة ( bruni mod. 9000 cal 9 mm ) الصنع 9 مم الخزنة 16 طلقة شبه البريتا 92 فنش عالى الجودة كبير الحجم كأنه بريتا حي بالفعل- هو فيه بنز صغير في الماسورة ممكن تتشال بسهولة السعر 1400 جنيه *****

العرض ساري للأخوة أعضاء المنتدى
المكان : شبرا مصر
0106263486
0121632170
0114588834
تحياتي
ياسر الكفافى

ياسر بيك مشكور على العروض الجميله والرائعه
ممكن العنوان بعد اذنك

كفافى1 11-09-27 12:33 AM

رد: علشان خاطر عيون أعضاء المنتدى العرض الجديد من ياسر الكفافى بالقاهرة
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة dizl (المشاركة 206893)
ياريت يا ياسر بيه تحللى مشكلتى وشكرا جزيرا

حاضر يا استاذنا عينى ليك

كفافى1 11-09-27 12:35 AM

رد: علشان خاطر عيون أعضاء المنتدى العرض الجديد من ياسر الكفافى بالقاهرة
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة abomody (المشاركة 207006)
بصراحة يا جماعة الواحد من كتر شكر الناس فى الاستاذ ياسركفافى اصبح عاوز يقتنى مسدس عشان يتعرف علية
حتى لو فكرة اقتناء المسدس مش موجودة بس كفاية انة هيتعرف على شخصية بهذة المواصفات الرائعة
انشاء اللة يا استاذ ياسر هكلمك بكرة عشان انا عاوز جاكال اتوماتيك مفتوح وبطبة وعلبة طلق تشيكى
وربنا يقدم مافية الخير
اخوك ابومودى

ابو مودى بك
مكلمتك أن شاء الله تعالى شرف لى و حضرتك احلامك اوامر .
تحياتى

كفافى1 11-09-27 12:41 AM

رد: علشان خاطر عيون أعضاء المنتدى العرض الجديد من ياسر الكفافى بالقاهرة
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة devilgrand (المشاركة 207049)
ياسر بيك مشكور على العروض الجميله والرائعه
ممكن العنوان بعد اذنك

عينى اتصل بى ياباشا و اوصفلك العنوان
تحياتى

كفافى1 11-09-27 12:44 AM

رد: علشان خاطر عيون أعضاء المنتدى العرض الجديد من ياسر الكفافى بالقاهرة
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mr xxx (المشاركة 204507)
انا اخدت النهاردة الجاكال ديوال والبرونى 9000 وفعلاً البرونى تحفة وجارى رفع الصور ...
بس عندى استفسار بسيط عن سعر ال rohm rg 96 9mm سمعنى اسعارك الجامدة يا ياسر باشا ؟؟؟؟؟

يا متر انت وحشتنى والله العظيم
والروم لو ظهرت سوف ابلغك على طول يا كبير

العربى 11-09-27 10:35 AM

رد: علشان خاطر عيون أعضاء المنتدى العرض الجديد من ياسر الكفافى بالقاهرة
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة dizL (المشاركة 206893)
ياريت يا ياسر بيه تحللى مشكلتى وشكرا جزيرا

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة كفافى1 (المشاركة 207113)
حاضر يا استاذنا عينى ليك

استاذ ياسر الرجاء حل مشكله الاخ dizl وبسرعه وتحياتى ليك

amr7 11-09-27 04:29 PM

رد: علشان خاطر عيون أعضاء المنتدى العرض الجديد من ياسر الكفافى بالقاهرة
 
باشا متوفر من الريتاي بارون الوان ايه؟

dizL 11-09-27 05:44 PM

رد: علشان خاطر عيون أعضاء المنتدى العرض الجديد من ياسر الكفافى بالقاهرة
 
ألف شكرا لطاقم الادارة كله وبلأخص الاستاذ الفاضل العربى ومتنساش اللى قلتلك عليه ده ذمب فى رقبتك بخصوص الخراط فهمنى سعتك طبعا يأستاذى الفاضل ومشكلتى الحمد والشكر ليك يارب عملتلها موضوع وكذا واحد من الاخوة الافااااااااضل قامو بمساعدتى والاخ الفاضل الاستاذ وائل وعلى فكره ياجدعان القرش الحرام عمرة مابيدوم

العربى 11-09-27 05:51 PM

رد: علشان خاطر عيون أعضاء المنتدى العرض الجديد من ياسر الكفافى بالقاهرة
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة dizl (المشاركة 207518)
ألف شكرا لطاقم الادارة كله وبلأخص الاستاذ الفاضل العربى ومتنساش اللى قلتلك عليه ده ذمب فى رقبتك بخصوص الخراط فهمنى سعتك طبعا يأستاذى الفاضل ومشكلتى الحمد والشكر ليك يارب عملتلها موضوع وكذا واحد من الاخوة الافااااااااضل قامو بمساعدتى وعلى رأسك الاخ الفاضل الاستاذ وائل وعلى فكره ياجدعان القرش الحرام عمرة مابيدوم

ذمبك فى رقبت قانون المنتدى لانى للاسف لا يعرف احد او ذنب ولكن اللى ليك عندى كاداره حاجه واحده انه لو فى اى حد كاتب موضوع شكوى وانا سايبه قلى عليه وبالنسبالى كعضو احاول على قد مااقدر اساعدك بس
على الله تكون فهمتنى

dizL 11-09-27 06:23 PM

رد: علشان خاطر عيون أعضاء المنتدى العرض الجديد من ياسر الكفافى بالقاهرة
 
فهمتك يا كبير

dizL 11-09-28 08:08 PM

رد: علشان خاطر عيون أعضاء المنتدى العرض الجديد من ياسر الكفافى بالقاهرة
 
شكرا يأستاذ ياسر بس احب اقولك قدام الاعضاء عشان يفهمو بس بختصار سؤ الفهم لما سعتك بعتنى للخراط اللى فشارع احمد بدوى اللى فشبرا للأسف ده نصاب عارف ليه خد ال 350 وفتحهولى وبس ولا ركب طبه ولا اى حاجه حسبى الله ونعمه الوكيل ياريت من الادارة ماتحذفش الموضوع لاهميته

amr7 11-10-01 12:30 AM

رد: علشان خاطر عيون أعضاء المنتدى العرض الجديد من ياسر الكفافى بالقاهرة
 
اقتباس:

شكرا يأستاذ ياسر بس احب اقولك قدام الاعضاء عشان يفهمو بس بختصار سؤ الفهم لما سعتك بعتنى للخراط اللى فشارع احمد بدوى اللى فشبرا للأسف ده نصاب عارف ليه خد ال 350 وفتحهولى وبس ولا ركب طبه ولا اى حاجه حسبى الله ونعمه الوكيل ياريت من الادارة ماتحذفش الموضوع لاهميته
هو حضرتك كنت بتضرب بلي مقاس كام بالمسدس دا؟

dizL 11-10-01 08:02 PM

رد: علشان خاطر عيون أعضاء المنتدى العرض الجديد من ياسر الكفافى بالقاهرة
 
حسبى الله ونعمه الوكيل فيك يا ياسر المسدس باظ وخلاص بلغ كرم الخراط انى مش مسامحوه فى ال 350 اللى خدهم منى

dr.adel 11-10-01 08:43 PM

رد: علشان خاطر عيون أعضاء المنتدى العرض الجديد من ياسر الكفافى بالقاهرة
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة dizl (المشاركة 210198)
حسبى الله ونعمه الوكيل فيك يا ياسر المسدس باظ وخلاص بلغ كرم الخراط انى مش مسامحوه فى ال 350 اللى خدهم منى

معلش أنا مش متابع بس هي إيه القصة بالضبط ومسدسك اللي باز ده إيه؟ وربنا يعوض عليك

dizL 11-10-01 09:29 PM

رد: علشان خاطر عيون أعضاء المنتدى العرض الجديد من ياسر الكفافى بالقاهرة
 
فاكر يا دكتور لما حضرتك طلبت صورة للبرونى ونا قلتلك انا هنزلهالك عشانك ومعا ذلك انا عامل موضوع مخصوص بشرح فيه اللى حصلى

كفافى1 11-10-01 09:41 PM

رد: علشان خاطر عيون أعضاء المنتدى العرض الجديد من ياسر الكفافى بالقاهرة
 
السلام عليكم ورحمه الله وبركاتة
على جميع اعضاء المنتدى
اولاً : انا مرضتش علشا انا مشغول فى عملى .
ثانياً : كل الموضوع ده لا يمت بى باى صلة نهائى _ لآنى حظر الاستاذ اللى مسمى نفسه عمرو وهو اسمه مصطفى من فتحة ده لانى فى الضمان لمده ثلاث شهور لكن هو برضةاتفق على كل شئ مع صحبه اللى كان فى المدرسة معاه حتى اتفق على سعر الفتح بدون علمى وتبدلوا ارقام التليفونات مع بعض واتفقوا على كل شئ من غير ما اعرف ، وبالتالى ضمان المسدس انتهى ومينفعش ارجاعه نهائياً
والله سبحانة وتعالى على ما اقول شهيد
وكل اللى اتعملوا معايا عرفين كلامى بالضبظ ، وانا والحمد لله مش هوصل لدرجة الاهانة لآى حد من الاعضاء حتى لو غلط فى .
واللى عايز يعرف النفاق فى التعامل يرجع لمشاركة الاخ عمرو dizl فى اول ما اخذ المسدس الصوت وعلق عليا تعليق شكر وهو بيحلف بالله العظيم وده رابط مشاركته
http://www.egypthunt.net/showthread.php?t=12692&page=11
ولو حد عايز يعرف اكتر عن الموضوع يتصل بى وانا تحت امره
وياريت محدش يعلق مدام معرفش اى شئ
تحياتى للجميع

amr7 11-10-01 09:41 PM

رد: علشان خاطر عيون أعضاء المنتدى العرض الجديد من ياسر الكفافى بالقاهرة
 
..................

كفافى1 11-10-01 09:46 PM

رد: علشان خاطر عيون أعضاء المنتدى العرض الجديد من ياسر الكفافى بالقاهرة
 
وعلى فكرة الاستاذ امين amin اخذ فى نفس اليوم عدد 2 مسدس برونى 9000 وكان عمرو واقف معاه اتكلموا معاه واعرف انا عملت معاه ايه وده رابط مشاركته فى الموضوع بعد الاستاذ / عمرو dizl ويعتبر فى نفس اليوم وتبقوا ردوا حضرتكم على الاستاذ الفاضل / عمرو dizl
http://www.egypthunt.net/showthread.php?t=12692&page=12
تحياتى

كفافى1 11-10-01 09:47 PM

رد: علشان خاطر عيون أعضاء المنتدى العرض الجديد من ياسر الكفافى بالقاهرة
 
وطبعاً الاستاذ / عمرو dizl داخل المنتدى بأكتر من اسم دخول نيك نيم

كفافى1 11-10-01 10:06 PM

رد: علشان خاطر عيون أعضاء المنتدى العرض الجديد من ياسر الكفافى بالقاهرة
 
وعلى فكرة الاستاذ / عمرو dizl كان كان نفسه يأخذ الروم بتاعى التانى فى نفس اليوم اللى اشترى فيه البرونى 9000 وقعد يتحايل عليا حتى وصل سعره الى 4500 جنيه وانا مرضتش ابيعه له لو كنت عايز ابيعه واكسب فيه كنت بعته وكسب فيه كتير اوى لكن انا ما بستغلش الظروف لأى واحد عايز يشترى اى حاجة بإلحاح لآنى البيع فى الوقت ده يعتبر حرام .
والله العظيم ده الكلام اللى حصل فعلاً .
وياريت ادارة المنتدى توضع حد لكل واحد يرمى الناس بالزور والظلم
واسئلوا اللى كل اللى اتعملوا معايا وتعملى معاهم كان محترم ولا كان العكس
تحياتى للجميع

amr7 11-10-01 10:12 PM

رد: علشان خاطر عيون أعضاء المنتدى العرض الجديد من ياسر الكفافى بالقاهرة
 
لو سمحت يااستاذ ياسر انا مش فاهم حتت الضمان دي اوي
هو تقصد ان المسدس كان بايظ اصلا لما خده وكانت الغلطة انه راح فتحو من غير مايتاكد انه سليم الاول فلما اتفتح كدا مينفعش يرجع...انا كدا فاهم صح ؟ ارجو الايضاح لو سمحت

كفافى1 11-10-01 10:15 PM

رد: علشان خاطر عيون أعضاء المنتدى العرض الجديد من ياسر الكفافى بالقاهرة
 
انا بقى عايز حكم السادة الاعضاء على مشاركة الاخ dizl فى الرابط ده من التناقض الواضح فى شخصيته وعرضة للمواضيع من حيث انه بيشكر فى البرونى 9000 وبيقول اللى فتحهوله الاخ العزيز الفاضل مازنجر
قديم 28-09-2011, 08:17 PM
الصورة الرمزية dizL
dizL dizL غير متواجد حالياً
صياد متفاعل
معدل تقييم المستوى: 1
dizL في بداية الطريق

تاريخ التسجيل: Sep 2011
المشاركات: 62
المدينه: الجيزة-فيصل
السلاح : روم ار جى
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى dizL
افتراضي رد: مسدس بروني 9000 إيطالي الصنع ب1300 جنيه فقط
انا معايه البرونى 9000 وفتحهولى الاخ مازنجر برضه خامته كويسه جدا
وده الرابط بتاع المشاركة بتاعته
www.egypthunt.net/showthread.php?t=16276
واحكموا حضرتكم علشان متصدقوش حد يرمى اى واحد منا بالباطل
تحياتى

dr.adel 11-10-01 10:18 PM

رد: علشان خاطر عيون أعضاء المنتدى العرض الجديد من ياسر الكفافى بالقاهرة
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة كفافى1 (المشاركة 210278)
انا بقى عايز حكم السادة الاعضاء على مشاركة الاخ dizl فى الرابط ده من التناقض الواضح فى شخصيته وعرضة للمواضيع من حيث انه بيشكر فى البرونى 9000 وبيقول اللى فتحهوله الاخ العزيز الفاضل مازنجر
قديم 28-09-2011, 08:17 PM
الصورة الرمزية dizL
dizL dizL غير متواجد حالياً
صياد متفاعل
معدل تقييم المستوى: 1
dizL في بداية الطريق

تاريخ التسجيل: Sep 2011
المشاركات: 62
المدينه: الجيزة-فيصل
السلاح : روم ار جى
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى dizL
افتراضي رد: مسدس بروني 9000 إيطالي الصنع ب1300 جنيه فقط
انا معايه البرونى 9000 وفتحهولى الاخ مازنجر برضه خامته كويسه جدا
وده الرابط بتاع المشاركة بتاعته
www.egypthunt.net/showthread.php?t=16276
واحكموا حضرتكم علشان متصدقوش حد يرمى اى واحد منا بالباطل
تحياتى


أنا فعلا لاحظت الموضوع ده وإن dizl معاه بروني وإن مازنجر هو اللي فتحهوله ,,:confused::confused:

كفافى1 11-10-01 10:22 PM

رد: علشان خاطر عيون أعضاء المنتدى العرض الجديد من ياسر الكفافى بالقاهرة
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة amr7 (المشاركة 210274)
لو سمحت يااستاذ ياسر انا مش فاهم حتت الضمان دي اوي
هو تقصد ان المسدس كان بايظ اصلا لما خده وكانت الغلطة انه راح فتحو من غير مايتاكد انه سليم الاول فلما اتفتح كدا مينفعش يرجع...انا كدا فاهم صح ؟ ارجو الايضاح لو سمحت

يا استاذنا الفاضل / عمرو بيك
اى حاجة فى الدنيا ليها ضمان ضد عيوب الصناعة لمدة محددة زى اى منتج اذا مثلاً تليفزيون اذا تم فتحه من اى حد غير التوكيل سقط الضمان .
لكن المسدس سليم 100% وتم تجربته بطلقات صوت قبل الشراء ودفع اى مليم .
وذى ما انا قلت انا نصحته ما يعملش فيه حاجة حتى شهور الضمان لأن الاخ مبتدى و أول مرة يمسك فيها سلاح صوت أو يمسك اى مسدس وكانت النصيحة لله سبحانه وتعالى .
وطبعاً هو حتى لو اخذ المسدس و عمله دبابة مثلاً انا مليش انى حد يسئلنى فيه وهو طبعاً مش تحت السن علشان مش بيعرف يحكم تصرفاته .
وتحياتى لشخصكم الكريم

كفافى1 11-10-01 10:30 PM

رد: علشان خاطر عيون أعضاء المنتدى العرض الجديد من ياسر الكفافى بالقاهرة
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة dr.adel (المشاركة 210285)

أنا فعلا لاحظت الموضوع ده وإن dizl معاه بروني وإن مازنجر هو اللي فتحهوله ,,:confused::confused:

يا دكتور / عادل
انا والله العظيم كلامى صدق كله وعمرى ما اعرف اكدب وراجع الروابط اللى انا وضعها وقولى ايه رايك سيادتك

amr7 11-10-01 10:30 PM

رد: علشان خاطر عيون أعضاء المنتدى العرض الجديد من ياسر الكفافى بالقاهرة
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة كفافى1 (المشاركة 210287)

يا استاذنا الفاضل / عمرو بيك
اى حاجة فى الدنيا ليها ضمان ضد عيوب الصناعة لمدة محددة زى اى منتج اذا مثلاً تليفزيون اذا تم فتحه من اى حد غير التوكيل سقط الضمان .
لكن المسدس سليم 100% وتم تجربته بطلقات صوت قبل الشراء ودفع اى مليم .
وذى ما انا قلت انا نصحته ما يعملش فيه حاجة حتى شهور الضمان لأن الاخ مبتدى و أول مرة يمسك فيها سلاح صوت أو يمسك اى مسدس وكانت النصيحة لله سبحانه وتعالى .
وطبعاً هو حتى لو اخذ المسدس و عمله دبابة مثلاً انا مليش انى حد يسئلنى فيه وهو طبعاً مش تحت السن علشان مش بيعرف يحكم تصرفاته .
وتحياتى لشخصكم الكريم

تمام يباشا تسلم للتوضيح ... هو واضح انه اتصرف خلاص ف الموضوع عن طريق حد تاني والموضوع انتهى, بس هو لما اتفق مع الخراط من وراك كان فعلاا غلطان بس بعد ماحصل الي حصل كان متهيالي حضرتك ممكن تدخل لما الخراط مظبطلوش الكلام وتتصرفله ف المسدس برده ودي كانت هتبقى حركة جميلة منك تبين كرم اخلاقك ....,تحياتي

كفافى1 11-10-01 10:37 PM

رد: علشان خاطر عيون أعضاء المنتدى العرض الجديد من ياسر الكفافى بالقاهرة
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة amr7 (المشاركة 210296)
تمام يباشا تسلم للتوضيح ... هو واضح انه اتصرف خلاص ف الموضوع عن طريق حد تاني والموضوع انتهى, بس هو لما اتفق مع الخراط من وراك كان فعلاا غلطان بس بعد ماحصل الي حصل كان متهيالي حضرتك ممكن تدخل لما الخراط مظبطلوش الكلام وتتصرفله ف المسدس برده ودي كانت هتبقى حركة جميلة منك تبين كرم اخلاقك ....,تحياتي

ياباشا كان من عينى لكن انا ما بحبش اتدخل فى مواضيع الخراطين لانى ده كلامى غلط ومع الاخ dizl ما ينفعش اتدخل لآنه بيغلط فى كل الناس وده مش من صفات الاسلام ولا من الاخلاق انى ابلى الناس بما لم يفعلوا وانى اغلط فيهم والناس عارفه انا بقف مع الكل فى اى حاجة وبدون مقابل .
تحياتى

amin hegazy 11-10-01 11:13 PM

رد: علشان خاطر عيون أعضاء المنتدى العرض الجديد من ياسر الكفافى بالقاهرة
 
تعليق علي أللي بيدعي أن ياسر ظلمه في المسدس أللي حاول يفتحه
أنا كنت موجود في نفس اليوم معاك و ياسر قالك متعملش حاجة غير بعد 3 شهور عشان الضمان و لما تيجيتعملها أرجعلي و أنت روحت لوحدك أتفقت مع الراجل و عملتها
بأمارة ما أللي أنت بتقول عليه قالك الكلام دة طردك من المكتب و قالك هسيب عليك الكلاب

deutscher Sniper 11-10-01 11:38 PM

رد: علشان خاطر عيون أعضاء المنتدى العرض الجديد من ياسر الكفافى بالقاهرة
 
شهاده لوجة الله تعالى

الاخ ديزل المحترم المدعو بعمرو

لى عندك سؤال وانت تعلم من انا وما حدث معى شخصيا منك

لقد قام الاخ الكريم بمحادثتى ومقابلتى وهو يسكن بجوارى وتم نزول جميع محلات الاسلحة

والسؤال عن الروم ارجى او اى نوع غالى والحاحة وطلباتة الساذجة على البائع من اعطاءة الفلوس

وبعدين يجي ياخد الحاجة المهم انة يسيب لة فلوس وبطريقة غريبة شوية وتم اعلامى منة شخصيا انة على

وشك شراء مسدس حى من الشمال طبعا ودة كلامة ولازم انى اجى اقيمة ولكن انا اعلمتة انى لا اتعامل فى هذا

الطريق الضال والح الاف المرات ان اشترى لة فرد خرطوش او ابدلة له مهما كلفة وظل يتصل لايام معدودة

واخيرا قال لى انا هجيب منين بس قلت لة الاخ ياسر موجود وبتسال رغم انى لا اعلم ياسر ابدا ولا من قريب ولا

بعيد ولكن سمعتة سبقاة ويكفي السمعة الطيبة وخد رقمة وكلمة واتفق يروحلة وبعد ما راح وجة كلمنى وقالى انة

جاب البرونى وانة كان عمال يزن على ياسر ياخد منة الروم بتاعة باى تمن ولكن الاخ ياسر لم يرتضي استغلال

الظروف وبالصدفة البحتة اكتشف ان من يفتح المسدسات هناك زميلة بالدراسة قديما وتبادلا ارقام التليفونات

وقال لة تعالى لى وانا هظبطك وكل دة بدون علم ياسر مع بعض الحوارات المفتكسة بالتاكيد ولانة ليس لدية من

الخبرة الا صفر اليدين فاتجة نحو الخطا بكل قلب مفتوح وسوا سمعة رجل لم يختلف علية شخصين وكلمنى مرارا

ان ياتى الى ويترك لى المسدس اظبطو واجربة ولكن ظروف مرضي منعتنى وذلك بفضل ربي واقول وانا اعلم

ما اقول ان بعد تعرفى على هذا الشخص وانا متخوف من افعالة المتهورة نحو حبة لاقتناء سلاح وكان يحاول

التقرب من معرفة الاعضاء القدامى بعد ما علم بقدرى وسطهم والحمد لله ولكن هذا بفضل الله على

ولم اتجاوب فى طلباتة نهائيا لعدم اطمئنانى لتصرفاتة ولو فية اى شي يجب توضيحة انا تحت الامر وهذا

امر اسال علية اما الله وهناك الاف المحادثات ان جد فى الامور امور .

وشكرا لكل اخوانى بالمنتدى وللاخ ياسر اللى اتمنى ان يقبلنى اخا له فى الله

amin hegazy 11-10-02 01:16 AM

رد: علشان خاطر عيون أعضاء المنتدى العرض الجديد من ياسر الكفافى بالقاهرة
 
اقتباس:

انا عايز اوضح الموضوع بشكل كامل للكل ودي شهادة حق اتحاسب عليها
في اليوم اللى الاخ جاب الاباروني 9000 انا كونت هناك انا و 2 من اصدقائي واشترينا احنا 2 وهو جاب واحده وياسر عرفنا بيه وهو في المحل وبالصدفه طلع ساكن قريب من مكان واحد فينا.
وكلام ياسر كان واصح قوى والله الطبنجة دي عليها ضمان 3 شهور ومحدش يلعب فيها يا ريت ولو حد فيكم حب يعمل حاجه يسالنى في اي وقت وانا هساعده .
وده اللى حصل معايا بالضبط بصراحه ياسر ياعدني كتير قوى والله وكان متعاون جدا اما الاستاذ التاني راح اتصرف من دماغة يبقى اعتقد انه لازم يستحمل نتيجة تصرفة دي اول حاجة
الحاجة التانية اللى احب افهمها ليه الطلق التركي اللى موجود اقل كتير من الالماني والايطالي وضعيف شوية ولو لعب فيه وعمله بلى لازم يحشر معاه دي حاجه معروفة لناس كتير هنا عايز تعرف ان المسدس فيه مشكله فعلا ولا لأ هات طلق الماني وجرب وانت هتعرف ان المسدس زى الفل.
فيه حاجه مهما كمان بس مش عايز اوضحها بالتفصيل انت فاكر اللى حاصل وقلت عليها قبل كده لما رحت للراجل اللى كان معانا مكتبه واللى حصل منه معاك لانه حس انك مش متظبط

sadaany 11-10-02 02:23 AM

رد: علشان خاطر عيون أعضاء المنتدى العرض الجديد من ياسر الكفافى بالقاهرة
 
مشاركه للاخ صاحب الموضوع عمر (ديزل) طلب منى بالفعل انى احاول احل مشكلته ولما كلمت الاخ ياسر على الرغم انى معرفوش قال نفس الكلام بالضبط وقال ان عمر هوا اللى ذهب للراجل واتفق معاه دون الرجوع لياسر وللاسف الشديد ياعمر انا هقولك حاجه انتا طلبت شهاتى انتا مشكلتك انك متسرع ومبتسمعش كلام حد بينصحك واظن انى قلتلك الكلام ده وعلى الرغم انى حاولت اساعدك وافترضت فيك حسن النيه اللى انك تصرفت تصرفات غريبه انا معرفش ايه اللى كان مقصود منها وهيا على رغم علمك ان المسدس بايظ من الاستاذ احمد لاكن حاولت تبعهولى من غير متقول ان فيه عيب خطير لايصلح بيه البيع ولما قلتلك انى هكشف عليه ومش هشتريه اللى لما اتأكد من خلوه من العيوب اختفيت وسحبت كلامك ومرضتش على التلفون وهذا يدل على سوء نيه فأعتقد من اللى حصل ده وعدم قدرتك على الالتزام بكلامك امامى شخصيآ لاكثر من مره واكثر من ميعاد يخلينى امل لتصديق الاخ ياسر كفافى لان مسمعتش عنه حاجه وحشه قبل كده وللعلم انتا اللى طلبت شهاتى ورأيى وانا معرفش ياسر ولا قابلته لاكن كلمته بعد مطلبت منى لتفهم الوضع ياريت تكون صادق مع نفسك علشان متخسرش نفسك وباقى الناس زى مخسرت نفسك الفلوس بسوء التصرف وياريت تكون امين ومتبعش المسدس لحد منغير متشرحله حقيقته كامله علشان متبقاش فلوسك حرام وفلى الحاله دى هتبقى خسرت كل حاجه الدنيا والاخره كمان ربنا ينجينا وياريت تكون اتعلمت من الدرس ده ان اللى بحاول يدحك على الناس ربنا مبيكسبوش لافى الدنيا ولا الاخره


الساعة الآن 02:47 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir