![]() |
رد: سنتر رماية
مش موضوع واسطة على قد ما هو ليه علاقة بالاستقرار الامنى و السياسى للبلد
|
رد: سنتر رماية
ازاى موضوع زى ده واضح انه واخد اهميه كبيره عند كتير من الاعضاء وانا منهم مايتثبتش؟؟ اذا كان فى الموضوع ده اى مخالفات فالرجاء اعلامنا بيها اما اذا ماكانش فى اى مشاكل فالرجاء الاهتمام وتثبيته
|
رد: سنتر رماية
اقتباس:
من حق اصحاب المشروع انهم يطلبوا ان الموضوع ميتثبتش غير لما نخلص من جميع اجراءات التأسيس على الاقل انا عن نفسى كواحد من اصحاب المشروع متفرقش معايا يتثبت فى المنتدى ولا لأ , ولو الاعضاء المحترمين اللى زى حضرتك عايزينوا يتثبت يبقى ماشى الكلام , حيث ان الموضوع تم انشائه هنا بغرض الاستفادة من خبرات بعض الاعضاء المحترمين بالمنتدى و ليس بغرض الدعاية للسنتر خالص. ولك جزيل الشكر على اهتمامك |
رد: سنتر رماية
يا سيدى الموضوع كله ان الفكره جميله وراقيه وبصراحه الواحد مش حمل اشتراك فى نوادى رمايه عشان يمارس هوايه محترمه ممكن تكون حتنفث كتير من ضغوط الدنيا اللى فوق راسنا ليل نهار خصوصا انها رياضه مش مرتبطه بسن معين يعنى الكبير زى حالاتى والصغير كمان يقدر يمارسها يعنى الواحد لو مارسها مره فى الشهر يبقى حلو قوى عشان كده الواحد فرح لما قريت الموضوع واتمنيت انه يمشى كويس وبتابعه تقريبا يوميا ده كل الموضوع
|
رد: سنتر رماية
اقتباس:
انتا تنورنا كل يوم و اشكرك على اهتمامك الوافر |
رد: سنتر رماية
اقتباس:
موفق ان شاء الله |
رد: سنتر رماية
اقتباس:
و انا عموما استمتع بالمناقشة مع الاعضاء المحترمين بالمنتدى ونحن نعلم جيدا ان نوع المشروع سيكون مرغوب من الكثيرين فى البلد بصفة عامة وهذا سبب قيامنا بتفعيله على الارض , و نحن نقدر اهتمام الاعضاء المحترمين بالمنتدى ( بصراحة ياما رفعوا من معنويات الواحد ) و اشكر الى كل من قام بشد أزرنا , ربنا يبارك فيكوا بجد |
رد: سنتر رماية
اقتباس:
ومن ساعة ما عرفت الموضوع ده وانا بفكر فيه لدرجة اني فاتح المنتدى وصفحة السنتر وبعمل ريفريش كل 5 دقايق علشان اعرف الجديد واول حاجه لما بصحى بتابع الردود بجد ربنا يوفقك فيه ويبعد عنك روتين الحكومة الممل ويقويك عليهم |
رد: سنتر رماية
ربنا يوفقك
|
رد: سنتر رماية
اقتباس:
|
رد: سنتر رماية
بالتوفيق بالتوفيق بالتوفيق ان شاء الله وياريت تبلغونا لما ييجى ميعاد الافتتاح والمكان
انا مش متابع الموقع من فتره الا بشكل ضعيف وفوجئت بالموضوع دا وانا مكنتش شايفه واضطريت اقرا 13 صفحة و 130 مشاركه علشان ارد واشكركو عليه وربنا يسهل لينا كلنا في السنتر لانه يعتبر بتاعنا كلنا دلوقت وارجو ان يفتتح في القريب العاجل واعلن من الان اني اول المشتركين ( بالزوق ..... بالعافيه .... هشترك) وارجو ان يكون المكان قريب من سكني وليس كنادي الرمايه في اخر الدنيا . تحياتى،،، |
رد: سنتر رماية
انا كنت النهارده فى تبة ضرب النار اللى ضربت فيها اول ماشتريت الطبنجه بتاعتى وعرضت الموضوع بتاعنا(اسمحوا لى اقول بتاعناعشان كلنا عاوزينه)على المسؤلين عن المكان هناك وابدوا اندهاشهم من الفكره لكنه اندهاش ممزوج بأعجاب والله ولما سألت عما يمكن ان يقدموه لمساعدة الموضوع ابدوا استعدادهم لأى استشارات فنيه ممكن مؤسسى السنتر يحتاجوها وعلى فكره هم ناس محترفين بمعنى الكلمه
|
رد: سنتر رماية
اقتباس:
|
رد: سنتر رماية
اقتباس:
بالعافية ... برضو اهلا بيك و شوف انته ساكن فين و اشتريلنا حتة ارض حلوة كده و ادينا الورق بتاعها عشان نخلص اجراءاتها لان راحتك فوق الجميع و لو منفعش نبعتلك عربية بسواق احلام سعتك اوامر بالعافية طبعا :) |
رد: سنتر رماية
اشكر كل الاعضاء المحترمين الذين بادروا بعرض مساعدتهم لنا
اشكركم بشدة , و اتشرف باهتمامكم و متابعتكم |
رد: سنتر رماية
بالتوفيق والله المستعان
|
رد: سنتر رماية
وانشاء الله انا معاكم
|
رد: سنتر رماية
اقتباس:
بالنسبة لأسلحة التدريب الحى ممكن بالنسبة للطبنجات يكون الحلوان اياً ما كان الموديل لكونه المنتشر فى مصر وبالنسبة لمسدسات الساقية ممكن يكون سميث أند ويسون أو كولت وتقبلوا تحياتى . |
رد: سنتر رماية
منتظر اسمع اخبار حلوه قريب باذن الله
انا متفائل خيرا ان شاء الله بالتوفيق وخالص دعواتي |
رد: سنتر رماية
مش قولتلكم منتظر اسمع اخبار حلوه
اهي جت بس مش من عندكم الحمد لله ربنا رزقني والمدام حامل يلا سمعوني انتو كمان خبر حلو من عندكم علشان تكمل الفرحه |
رد: سنتر رماية
اقتباس:
|
رد: سنتر رماية
اقتباس:
|
رد: سنتر رماية
اقتباس:
ان شاء الله تسمعنا خبر حلو من عند حضرتك |
رد: سنتر رماية
ياريت يكون فى حكاية استعارة سلاح من السنتر وياريت يكون السنتر يعمل تسهيلات للترخيص السلاح يكون مشروع هايل وينظم رحلات صيد برى
لما يفتح المشروع لو عايزين فرع لية فى اسكندرية انا موجود |
رد: سنتر رماية
اقتباس:
وان شاء الله تكملنا فرحتنا قريب تحياتي لمعاليك يا باشا |
رد: سنتر رماية
ربنا يوفقكم
|
رد: سنتر رماية
تم بيع السميث والحمد لله وشكرا لكل من ساهم في الموضوع بتعليقاته
|
رد: سنتر رماية
دي فكرة تحفة و أنا بإذن الله أول المشتركين و طالما مافيش ترخيص أجيبلي بندقية رش و أهو نبقى رمينا أي رماية و خلاص بدل الفرجة :) ربنا يوفقكم و يوفقنا.
|
رد: سنتر رماية
اقتباس:
|
رد: سنتر رماية
اقتباس:
شكرا على مشاعركم النبيلة |
رد: سنتر رماية
ياريت تفتحوها للي معاه مسدس صوت مفتوح لضرب البلي
|
رد: سنتر رماية
اقتباس:
|
رد: سنتر رماية
اقتباس:
|
رد: سنتر رماية
اقتباس:
|
رد: سنتر رماية
اقتباس:
و للاسف هى ممنوعة قانونا ونحن نتبع القانون |
رد: سنتر رماية
بالتوفيق و في انتظار اعلان الاشتراك و ايضا قسم اسلحه ضغط الهواء،لعلها تتيح ذياده قاعده الاعضاء و مستعد للمساهمه باي شيئ انشاء الله،تحياتي م.عمرو علي
|
رد: سنتر رماية
يا ريت تفيدونا عن ميعاد الافتتاح و رسوم العضوية المطلوبة و مكان المشروع و مستلزمات الاشترك:cool:
|
رد: سنتر رماية
اقتباس:
|
رد: سنتر رماية
اقتباس:
|
رد: سنتر رماية
بالتوفيق إن شاء الله
|
| الساعة الآن 09:00 AM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir