![]() |
رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
وانا معاكو ان شاء الله وربنا يستر على الكنبه بتاعت العربيه ولا ايه رايك يا سمسم وانت يا افو
|
رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
بعد إذن الجميع .. تلميـــــــــــــــــــــح بسيــــــــــــــــط
سيقوم الأستاذ/ أحمد سيف، مشكورا بدفع قيمة جميع الحجوزات من حسابه الشخصي (مقدما) لتأكيد الحجز، إلي أن نلتقي .. وبدون أي إحراج .. من سيقوم بالاعتذار عن الحجز، سيضطر لدفع قيمة الحجز .. لأنه (وفي هذه الحالة) ليس للأستاذ أحمد سيف أي ذنب في تحمل هذه النفقات علي حسابه الشخصي . وهذا للعلم ... فنرجو الإلتزام بالحضور في حالة الحجز شكرا جزيلا لكم جميعا ... |
رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
اقتباس:
|
رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
يا جماعة ارجو التاكيد علي الحضور وتحمل التكاليف اذا لم يحضر
|
رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
اقتباس:
|
رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
[COLOR="blue"]الساده الاعضاء الذين سيتم الحجز لهم :[/COLOR]
BraveHeart Hema777h Hesham[MaFya] Sultan Sadaany Mahmoudalaa الأفوكاتو Rock Shadymageed Kiko_2015 Hogan Mzkader Essam Assem اعتذر عن الحضور Mero1x Afrotto Semsm Elarabi 2009 A.Seif -------------------- الاجمالى 17 عضو ساذهب الان الى الدار للحجز و لمن له رغبه فى الحضور للافطار معنا ..هى ساعه (زمن الطريق) يكلمنى يا اخوان على تليفون 0126255525 او يتصل بالاستاذ الافوكاتو او الاستاذ كريم علشان نزود اسمهوكل عام و انتم جميعا بكل خير و صحه وسلام |
رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
كل سنه وانتم طيبين وهتبقى لمه حلوه وهيبقى يوم حلو اوى وهنتقابل مع ناس قمه فى الاحترام وكل عام وانتم والاسره الكريمه بخير
|
رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
من الساعه كام هنبقى موجودين
|
رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
اقتباس:
تم الحجز الحمد اللة وقام استاذ احمد بدفع الرسوم يعني الذي مش هيجي هنجيب الفلوس من بيتة فهمين[/color] ملحوظة هامااا عند الدخول يجب التنوية انك تابع للافطار الجماعي التابع للاستاذ احمد سيف الدين حتي لا تدفع قيمة الدخول وشكرااا[/size][/size] |
رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
اقتباس:
|
رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
اقتباس:
|
رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
اقتباس:
|
رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
الأخوة الأعضاء .. مساء الخير
تم بحمد الله حجز الإفطار الجماعي بواسطة الأستاذ المحترم/ أحمد سيف .. فقد تفضل سيادته بالذهاب إلي الدار لتأكيد الحجز وقام بدفع المبلغ بالكامل من حسابه الشخصي إلي أن تلتقي وقام أيضا .. بالاتفاق مع مسئول الدار بضم منضدة صغيرة للمنضدة الرئيسية التي تتسع لعدد 16 فرد ليصبح العدد 18 فرد علي منضدة واحدة (قابلة لزيادة شخص أو اثنين آخرين) وقد رحب السيد مسئول القاعة بضيوف الرابطة .. وقال أنه يتمني أن نزوره كل عام وليس هذا العام فقط . أيضا قام بتفقد المكان .. حيث وجد حديقة بجانب الدار يمكن أن نجتمع بها بعد الإفطار .. وأيضا يوجد صالة البولينج حيث تقدم مشاريب بعد الإفطار ومن ضمنها (الشيشة) للي عايز يعمر الطاسة وأحلي واجب عمله معانا الأستاذ أحمد سيف أنه اتفق معاهم هناك علي البوابة علي أن يتم إعفاءنا من رسوم الدخول من البوابة (وهي 15 جنيه كرسم دخول) وبصراحة عرضت عليه ناخدها ونقسم سوا وهو مرضيش .. احم احم .. وكل ما عليك عند الحضور إلي البوابة أن تذكر اسم الأستاذ/ أحمد سيف وسيتم إعفاءك من رسوم الدخول .. فهم مبلغون بحضور 18 فرد تابعين لأستاذ/ أحمد سيف والتحدث هناك باسم رابطة الصيد والرماية وليس المنتدي يفضل الحضور قبل آذان المغرب بفترة ليست قصيرة .. وسيكون في شرف استقبالكم الأستاذ كريم الكراني أو العبد لله ويارب نتجمع علي خير إن شاء الله شكرا جزيلا لكم جميعا ... |
رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
اقتباس:
|
رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
والله كل الاحترام والتحية للأستاذ أحمد سيف على المجهود والذهاب للحجز وفعلا ولاد أبو سيف أجدع من ولاد أبو أسماعيل :-)
|
رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
نتقابل على خير وربنا ميجبش حاجه وحشه لحد وبجد هيبقى يوم جامد جداااااااااااااااااااا وعلى معادنا يوم السبت والى مش هيجى زنبه على جنبه هاكل الاكل بتاعه كله وكل عام وانتم بخير
|
رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
اقتباس:
|
رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
اتمنى من حضراتكم لو مازال هناك مكان انكم تعملوا حسابى ان شاء الله
|
رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
اقتباس:
|
رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
وارجح عمل قائمة تعرض فى مشاركة بالاسماء التى تم اختيارها لحضور الافطار لمنع الاحراج والعدد الزائد
|
رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
طبعا حاجه جميله وارجو التعرف والاجتماع معكم
|
رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
و اعملو حسابكو هنقعد مع بعض شوية بعد الافطار انشاء اللة
|
رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
اقتباس:
|
رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
اقتباس:
|
رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
اقتباس:
|
رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
اقتباس:
|
رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
اقتباس:
|
رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
اقتباس:
|
رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
اقتباس:
هههههههههه |
رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
اقتباس:
|
رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
اقتباس:
|
رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
اقتباس:
واحنى اهم حاجه الصحبه الحلوه وطبعا اهلا ىبيك يا بشمهندس سيد لبيب وباقى الاخوه اللى معرفهومش اناعايز اتشرف بمعرفتكم جميعا على الواقع |
رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
اقتباس:
|
رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
اقتباس:
|
رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
اقتباس:
|
رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
اقتباس:
|
رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
اقتباس:
|
رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
اقتباس:
اقتباس:
اقتباس:
|
رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
السلام عليكم و رحمه الله..
انا لسه راجع من الدار و زى ما الاستاذ محمد الافو و الاستاذ سمسم اتفضلوا و شرحوا فى مشاركتهم من شويه,والله جت فى بالى و عملت حسابى مع السيد المسئول عن القاعه انه احتمال يزيد العدد فكان رده على انه اخرنا 20 فرد على اكثر تقدير و ذلك لوجود حجوزات تانيه بالقاعه و كمان علشان انا مصمم اننا نكون بنفطر على ترابيزه واحده فقط و قلت يمكن 2 من الاعضاء يقرروا يحضروا فى اخر لحظه و اللى حسبته حصل,فمليون اهلا و مرحبا بالخ سيد لبيب و مكانك محفوظ يا كبير, انشاء الله ياريت نتجمع كلنا بالدار على الساعه 6:00 او 6:15 و على معادنا يا اخ سلطان و شكلها هاتبقى على 5:00 علشان ظروف الطريق و برضه يا مرحبا ب 3 كمان من اهالى حلوان او مصر القديمه او المنيل.. ان شاء الله هايبقى يوم و لا احلى و لا اجمل بوجود الصحبه الجميله و كان نفسي كل الاعضاء يشاركونا اليوم ده بس برضه اللى منعته ظروفه من الحضور هما موجودين معانا بالسيره الطيبه و جمال الروح و القلوب ... دى اخرقايمه للاعضاء الحضور : BraveHeart Hema777h Hesham[MaFya] Sultan Sadaany Mahmoudalaa الأفوكاتو Rock Shadymageed Kiko_2015 Hogan Mzkader Mero1x Afrotto Semsm Elarabi 2009 A.Seif -------------------- الاجمالى 17 عضو بالاضافه للاستاذ سيد لبيب يبقى المجموع 18 باذن الله و تنوروا الدنيا يا اجمل و ارقى صيادين و كل سنه و انتم و اسركم و جميع حبايبكم طيبين و بخير و سلام |
رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
الشكر كل الشكر للاخ الاكبر احمد سيف لمجهوده الجميل فى لقاء الناس مع بعضها واكيد هيكون يوم جاااااامد بس على الله حد يجى نحيه اكلى على العمو انا هعد جنب
أ/احمد لانه شكله هيدينى من اكله ومش هياخد منى حاجه انما بقيت الناس انا قلقان منهم. هههههههههههههه |
| الساعة الآن 07:44 PM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir