الصيد فى مصر

الصيد فى مصر (http://www.egyhunt.net/index.php)
-   الموضوعات العامه (http://www.egyhunt.net/forumdisplay.php?f=86)
-   -   أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء. (http://www.egyhunt.net/showthread.php?t=13785)

العربى 11-08-17 08:07 PM

رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
 
وانا معاكو ان شاء الله وربنا يستر على الكنبه بتاعت العربيه ولا ايه رايك يا سمسم وانت يا افو

الأفوكاتو 11-08-17 08:08 PM

رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
 
بعد إذن الجميع .. تلميـــــــــــــــــــــح بسيــــــــــــــــط

سيقوم الأستاذ/ أحمد سيف، مشكورا بدفع قيمة جميع الحجوزات من حسابه الشخصي (مقدما) لتأكيد الحجز، إلي أن نلتقي .. وبدون أي إحراج .. من سيقوم بالاعتذار عن الحجز، سيضطر لدفع قيمة الحجز .. لأنه (وفي هذه الحالة) ليس للأستاذ أحمد سيف أي ذنب في تحمل هذه النفقات علي حسابه الشخصي .

وهذا للعلم ...

فنرجو الإلتزام بالحضور في حالة الحجز

شكرا جزيلا لكم جميعا ...

sultan 11-08-17 08:41 PM

رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الأفوكاتو (المشاركة 176710)
بعد إذن الجميع .. تلميـــــــــــــــــــــح بسيــــــــــــــــط

سيقوم الأستاذ/ أحمد سيف، مشكورا بدفع قيمة جميع الحجوزات من حسابه الشخصي (مقدما) لتأكيد الحجز، إلي أن نلتقي .. وبدون أي إحراج .. من سيقوم بالاعتذار عن الحجز، سيضطر لدفع قيمة الحجز .. لأنه (وفي هذه الحالة) ليس للأستاذ أحمد سيف أي ذنب في تحمل هذه النفقات علي حسابه الشخصي .

وهذا للعلم ...

فنرجو الإلتزام بالحضور في حالة الحجز

شكرا جزيلا لكم جميعا ...

الى مش هيجيى هيدفع فلوس وهناكل اكله وهيفوتو نص عمره انا مكلش معانا

smsmn8888 11-08-17 09:11 PM

رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
 
يا جماعة ارجو التاكيد علي الحضور وتحمل التكاليف اذا لم يحضر

smsmn8888 11-08-17 09:16 PM

رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة elarbi2009 (المشاركة 176709)
وانا معاكو ان شاء الله وربنا يستر على الكنبه بتاعت العربيه ولا ايه رايك يا سمسم وانت يا افو

لا متقلقش هو علي فكرة عيان مريض انا سمعت كدااا صدقني عايز اطمن علية

A.Seif 11-08-17 09:38 PM

رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
 
[COLOR="blue"]الساده الاعضاء الذين سيتم الحجز لهم :[/COLOR]
BraveHeart
Hema777h
Hesham[MaFya]
Sultan
Sadaany
Mahmoudalaa
الأفوكاتو
Rock
Shadymageed
Kiko_2015
Hogan
Mzkader
Essam Assem اعتذر عن الحضور
Mero1x
Afrotto
Semsm
Elarabi 2009
A.Seif
--------------------
الاجمالى 17 عضو
ساذهب الان الى الدار للحجز و لمن له رغبه فى الحضور للافطار معنا ..هى ساعه (زمن الطريق) يكلمنى يا اخوان على تليفون 0126255525 او يتصل بالاستاذ الافوكاتو او الاستاذ كريم علشان نزود اسمه
وكل عام و انتم جميعا بكل خير و صحه وسلام

sultan 11-08-17 09:51 PM

رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
 
كل سنه وانتم طيبين وهتبقى لمه حلوه وهيبقى يوم حلو اوى وهنتقابل مع ناس قمه فى الاحترام وكل عام وانتم والاسره الكريمه بخير

العربى 11-08-17 11:17 PM

رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
 
من الساعه كام هنبقى موجودين

smsmn8888 11-08-17 11:39 PM

رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة a.seif (المشاركة 176783)
[color="blue"]الساده الاعضاء الذين سيتم الحجز لهم :[/color]
braveheart
hema777h
hesham[mafya]
sultan
sadaany
mahmoudalaa
الأفوكاتو
rock
shadymageed
kiko_2015
hogan
mzkader
essam assem اعتذر عن الحضور
mero1x
afrotto
semsm
elarabi 2009
a.seif
--------------------
الاجمالى 17 عضو
ساذهب الان الى الدار للحجز و لمن له رغبه فى الحضور للافطار معنا ..هى ساعه (زمن الطريق) يكلمنى يا اخوان على تليفون 0126255525 او يتصل بالاستاذ الافوكاتو او الاستاذ كريم علشان نزود اسمه
وكل عام و انتم جميعا بكل خير و صحه وسلام


تم الحجز الحمد اللة وقام استاذ احمد بدفع الرسوم يعني الذي مش هيجي هنجيب الفلوس من بيتة فهمين[/color]

ملحوظة هامااا
عند الدخول يجب التنوية انك تابع للافطار الجماعي التابع للاستاذ احمد سيف الدين حتي لا تدفع قيمة الدخول وشكرااا
[/size][/size]

smsmn8888 11-08-17 11:42 PM

رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة elarbi2009 (المشاركة 176846)
من الساعه كام هنبقى موجودين

عادي ياباشا هيتم التحديث هنا علي المعاد بس طبعا هيكون من قبل 6.30

العربى 11-08-17 11:42 PM

رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة smsmn8888 (المشاركة 176857)

تم الحجز الحمد اللة وقام استاذ احمد بدفع الرسوم يعني الذي مش هيجي هنجيب الفلوس من بيتة فهمين[/color]

ملحوظة هامااا
عند الدخول يجب التنوية انك تابع للافطار الجماعي التابع للاستاذ احمد سيف الدين حتي لا تدفع قيمة الدخول وشكرااا
[/size][/size]

هنروح سوا ابقى نوه انت وانا هسوق

smsmn8888 11-08-17 11:43 PM

رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة elarbi2009 (المشاركة 176859)
هنروح سوا ابقى نوه انت وانا هسوق

اوك اجيب لب ولا فشار

الأفوكاتو 11-08-17 11:52 PM

رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
 
الأخوة الأعضاء .. مساء الخير

تم بحمد الله حجز الإفطار الجماعي بواسطة الأستاذ المحترم/ أحمد سيف ..

فقد تفضل سيادته بالذهاب إلي الدار لتأكيد الحجز وقام بدفع المبلغ بالكامل من حسابه الشخصي إلي أن تلتقي

وقام أيضا .. بالاتفاق مع مسئول الدار بضم منضدة صغيرة للمنضدة الرئيسية التي تتسع لعدد 16 فرد ليصبح العدد 18 فرد علي منضدة واحدة (قابلة لزيادة شخص أو اثنين آخرين)

وقد رحب السيد مسئول القاعة بضيوف الرابطة .. وقال أنه يتمني أن نزوره كل عام وليس هذا العام فقط .

أيضا قام بتفقد المكان .. حيث وجد حديقة بجانب الدار يمكن أن نجتمع بها بعد الإفطار .. وأيضا يوجد صالة البولينج حيث تقدم مشاريب بعد الإفطار ومن ضمنها (الشيشة) للي عايز يعمر الطاسة

وأحلي واجب عمله معانا الأستاذ أحمد سيف أنه اتفق معاهم هناك علي البوابة علي أن يتم إعفاءنا من رسوم الدخول من البوابة (وهي 15 جنيه كرسم دخول) وبصراحة عرضت عليه ناخدها ونقسم سوا وهو مرضيش .. احم احم ..

وكل ما عليك عند الحضور إلي البوابة أن تذكر اسم الأستاذ/ أحمد سيف وسيتم إعفاءك من رسوم الدخول .. فهم مبلغون بحضور 18 فرد تابعين لأستاذ/ أحمد سيف

والتحدث هناك باسم رابطة الصيد والرماية وليس المنتدي

يفضل الحضور قبل آذان المغرب بفترة ليست قصيرة .. وسيكون في شرف استقبالكم الأستاذ كريم الكراني أو العبد لله

ويارب نتجمع علي خير إن شاء الله

شكرا جزيلا لكم جميعا ...

hesham[MaFya]a 11-08-18 12:02 AM

رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الأفوكاتو (المشاركة 176865)
الأخوة الأعضاء .. مساء الخير

تم بحمد الله حجز الإفطار الجماعي بواسطة الأستاذ المحترم/ أحمد سيف ..

فقد تفضل سيادته بالذهاب إلي الدار لتأكيد الحجز وقام بدفع المبلغ بالكامل من حسابه الشخصي إلي أن تلتقي

وقام أيضا .. بالاتفاق مع مسئول الدار بضم منضدة صغيرة للمنضدة الرئيسية التي تتسع لعدد 16 فرد ليصبح العدد 18 فرد علي منضدة واحدة (قابلة لزيادة شخص أو اثنين آخرين)

وقد رحب السيد مسئول القاعة بضيوف الرابطة .. وقال أنه يتمني أن نزوره كل عام وليس هذا العام فقط .

أيضا قام بتفقد المكان .. حيث وجد حديقة بجانب الدار يمكن أن نجتمع بها بعد الإفطار .. وأيضا يوجد صالة البولينج حيث تقدم مشاريب بعد الإفطار ومن ضمنها (الشيشة) للي عايز يعمر الطاسة

وأحلي واجب عمله معانا الأستاذ أحمد سيف أنه اتفق معاهم هناك علي البوابة علي أن يتم إعفاءنا من رسوم الدخول من البوابة (وهي 15 جنيه كرسم دخول) وبصراحة عرضت عليه ناخدها ونقسم سوا وهو مرضيش .. احم احم ..

وكل ما عليك عند الحضور إلي البوابة أن تذكر اسم الأستاذ/ أحمد سيف وسيتم إعفاءك من رسوم الدخول .. فهم مبلغون بحضور 18 فرد تابعين لأستاذ/ أحمد سيف

والتحدث هناك باسم رابطة الصيد والرماية وليس المنتدي

يفضل الحضور قبل آذان المغرب بفترة ليست قصيرة .. وسيكون في شرف استقبالكم الأستاذ كريم الكراني أو العبد لله

ويارب نتجمع علي خير إن شاء الله

شكرا جزيلا لكم جميعا ...

يالا على خيرة الله.

mzkader 11-08-18 12:16 AM

رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
 
والله كل الاحترام والتحية للأستاذ أحمد سيف على المجهود والذهاب للحجز وفعلا ولاد أبو سيف أجدع من ولاد أبو أسماعيل :-)

sultan 11-08-18 12:55 AM

رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
 
نتقابل على خير وربنا ميجبش حاجه وحشه لحد وبجد هيبقى يوم جامد جداااااااااااااااااااا وعلى معادنا يوم السبت والى مش هيجى زنبه على جنبه هاكل الاكل بتاعه كله وكل عام وانتم بخير

mzkader 11-08-18 12:59 AM

رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sultan (المشاركة 176915)
نتقابل على خير وربنا ميجبش حاجه وحشه لحد وبجد هيبقى يوم جامد جداااااااااااااااااااا وعلى معادنا يوم السبت والى مش هيجى زنبه على جنبه هاكل الاكل بتاعه كله وكل عام وانتم بخير

الــ يسمع كلامك وانت بتتكلم عن الاكل كل مرة يقول هايشوف وحش :-)

sayedlabib 11-08-18 01:01 AM

رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
 
اتمنى من حضراتكم لو مازال هناك مكان انكم تعملوا حسابى ان شاء الله

sultan 11-08-18 01:03 AM

رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mzkader (المشاركة 176919)
الــ يسمع كلامك وانت بتتكلم عن الاكل كل مرة يقول هايشوف وحش :-)

الصحبه هتفتح نفسنا

sayedlabib 11-08-18 01:04 AM

رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
 
وارجح عمل قائمة تعرض فى مشاركة بالاسماء التى تم اختيارها لحضور الافطار لمنع الاحراج والعدد الزائد

bravehro1 11-08-18 01:04 AM

رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
 
طبعا حاجه جميله وارجو التعرف والاجتماع معكم

smsmn8888 11-08-18 01:04 AM

رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
 
و اعملو حسابكو هنقعد مع بعض شوية بعد الافطار انشاء اللة

mzkader 11-08-18 01:06 AM

رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sayedlabib (المشاركة 176922)
اتمنى من حضراتكم لو مازال هناك مكان انكم تعملوا حسابى ان شاء الله

يا باشا ده انت تنور بعد اذن صاحب الموضوع طبعا وهيبقى يوم جميل إن شاء الله

sultan 11-08-18 01:07 AM

رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sayedlabib (المشاركة 176922)
اتمنى من حضراتكم لو مازال هناك مكان انكم تعملوا حسابى ان شاء الله

ياحبيبى لو مفيش مكان تعاله واعد جنبى هوه ده عايز سؤال

sayedlabib 11-08-18 01:08 AM

رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mzkader (المشاركة 176929)
يا باشا ده انت تنور بعد اذن صاحب الموضوع طبعا وهيبقى يوم جميل إن شاء الله

الله يكرمك يا استاذ محمد الشرف لينا المهم بس ان منظمى الحفل يردوا علينا ويقولولنا مين اللى تم الاتفاق عليهم عشان مانروحش على الفاضى وانتا عارف الحاجات دى عشان بعدد بتبقى منظمة جدا مش محتاجه زيادات

sultan 11-08-18 01:08 AM

رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة smsmn8888 (المشاركة 176928)
و اعملو حسابكو هنقعد مع بعض شوية بعد الافطار انشاء اللة

شويه ايه دحنا هنسهر سوا كله يفضى نفسه اليوم ده هنفصل فيه كل حاجه ونستمتع بصحبتنا مع بعض

sayedlabib 11-08-18 01:09 AM

رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sultan (المشاركة 176930)
ياحبيبى لو مفيش مكان تعاله واعد جنبى هوه ده عايز سؤال

كلك ذوق يا استاذ سلطان والله وان شاء الله لو ليا نصيب احضر اكيد اتشرف بحضرتك جدا والله

mzkader 11-08-18 01:10 AM

رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sayedlabib (المشاركة 176932)
الله يكرمك يا استاذ محمد الشرف لينا المهم بس ان منظمى الحفل يردوا علينا ويقولولنا مين اللى تم الاتفاق عليهم عشان مانروحش على الفاضى وانتا عارف الحاجات دى عشان بعدد بتبقى منظمة جدا مش محتاجه زيادات

لا ماتخفش لو مافيش مكان هاناكلك اكل سلطان :-)

sultan 11-08-18 01:11 AM

رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mzkader (المشاركة 176936)
لا ماتخفش لو مافيش مكان هاناكلك اكل سلطان :-)

انا ابتديت اقلق منك
هههههههههه

sayedlabib 11-08-18 01:11 AM

رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mzkader (المشاركة 176936)
لا ماتخفش لو مافيش مكان هاناكلك اكل سلطان :-)

ههههه الله يكرمك بس شعار رمضان دايما اتغدى بيك قبل ماتتعشى بيا ههههه

mzkader 11-08-18 01:13 AM

رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sultan (المشاركة 176938)
انا ابتديت اقلق منك
هههههههههه

عيب عليك ده انا اشيل اللقمة من بؤى واديهالك :-)

العربى 11-08-18 01:13 AM

رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mzkader (المشاركة 176936)
لا ماتخفش لو مافيش مكان هاناكلك اكل سلطان :-)

لقمه هنيه تكفى 100 دا مثل
واحنى اهم حاجه الصحبه الحلوه وطبعا اهلا ىبيك يا بشمهندس سيد لبيب وباقى الاخوه اللى معرفهومش اناعايز اتشرف بمعرفتكم جميعا على الواقع

sayedlabib 11-08-18 01:16 AM

رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة elarbi2009 (المشاركة 176942)
لقمه هنيه تكفى 100 دا مثل
واحنى اهم حاجه الصحبه الحلوه وطبعا اهلا ىبيك يا بشمهندس سيد لبيب وباقى الاخوه اللى معرفهومش اناعايز اتشرف بمعرفتكم جميعا على الواقع

الشرف لينا طبعا يا استاذ عربى وانا عارف انك من اهل الكرم والله واتشرفت بالكلام مع حضرتك قبل كده فعلا مش ناقص غير ان الواحد يشوف حضرتك مع الناس المحترمين اللى هايحضروا ان شاء الله

العربى 11-08-18 01:16 AM

رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة smsmn8888 (المشاركة 176928)
و اعملو حسابكو هنقعد مع بعض شوية بعد الافطار انشاء اللة

سمسم شوف الافو وخلينا نطلع بدرى شويه نروح كارفور الاول

mzkader 11-08-18 01:19 AM

رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة elarbi2009 (المشاركة 176942)
لقمه هنيه تكفى 100 دا مثل
واحنى اهم حاجه الصحبه الحلوه وطبعا اهلا ىبيك يا بشمهندس سيد لبيب وباقى الاخوه اللى معرفهومش اناعايز اتشرف بمعرفتكم جميعا على الواقع

معاك فى كلامك والشرف لينا إن شاء الله ويا ريت الناس تعمل حسابها فى سهرة للسحور :-)

العربى 11-08-18 01:21 AM

رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mzkader (المشاركة 176949)
معاك فى كلامك والشرف لينا إن شاء الله ويا ريت الناس تعمل حسابها فى سهرة للسحور :-)

حج احمد شوفلنا عرض السحور بكام يا ابو محمد .شكلنا كدا هنصلى الفجر فى رابعه العدويه

mzkader 11-08-18 01:22 AM

رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة elarbi2009 (المشاركة 176950)
حج احمد شوفلنا عرض السحور بكام يا ابو محمد .شكلنا كدا هنصلى الفجر فى رابعه العدويه

حلوة منك :-)

العربى 11-08-18 01:22 AM

رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة elarbi2009 (المشاركة 176942)
لقمه هنيه تكفى 100 دا مثل
واحنى اهم حاجه الصحبه الحلوه وطبعا اهلا ىبيك يا بشمهندس سيد لبيب وباقى الاخوه اللى معرفهومش اناعايز اتشرف بمعرفتكم جميعا على الواقع

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sayedlabib (المشاركة 176944)
الشرف لينا طبعا يا استاذ عربى وانا عارف انك من اهل الكرم والله واتشرفت بالكلام مع حضرتك قبل كده فعلا مش ناقص غير ان الواحد يشوف حضرتك مع الناس المحترمين اللى هايحضروا ان شاء الله

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mzkader (المشاركة 176949)
معاك فى كلامك والشرف لينا إن شاء الله ويا ريت الناس تعمل حسابها فى سهرة للسحور :-)

على فكره دا مثل بس اياكم حد يبص ناحيه الاكل بتاعى هههههههههههه

A.Seif 11-08-18 01:25 AM

رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
 
السلام عليكم و رحمه الله..
انا لسه راجع من الدار و زى ما الاستاذ محمد الافو و الاستاذ سمسم اتفضلوا و شرحوا فى مشاركتهم من شويه,والله جت فى بالى و عملت حسابى مع السيد المسئول عن القاعه انه احتمال يزيد العدد فكان رده على انه اخرنا 20 فرد على اكثر تقدير و ذلك لوجود حجوزات تانيه بالقاعه و كمان علشان انا مصمم اننا نكون بنفطر على ترابيزه واحده فقط و قلت يمكن 2 من الاعضاء يقرروا يحضروا فى اخر لحظه و اللى حسبته حصل,فمليون اهلا و مرحبا بالخ سيد لبيب و مكانك محفوظ يا كبير,
انشاء الله ياريت نتجمع كلنا بالدار على الساعه 6:00 او 6:15 و على معادنا يا اخ سلطان و شكلها هاتبقى على 5:00 علشان ظروف الطريق و برضه يا مرحبا ب 3 كمان من اهالى حلوان او مصر القديمه او المنيل.. ان شاء الله هايبقى يوم و لا احلى و لا اجمل بوجود الصحبه الجميله و كان نفسي كل الاعضاء يشاركونا اليوم ده بس برضه اللى منعته ظروفه من الحضور هما موجودين معانا بالسيره الطيبه و جمال الروح و القلوب ...
دى اخرقايمه للاعضاء الحضور :

BraveHeart
Hema777h
Hesham[MaFya]
Sultan
Sadaany
Mahmoudalaa
الأفوكاتو
Rock
Shadymageed
Kiko_2015
Hogan
Mzkader
Mero1x
Afrotto
Semsm
Elarabi 2009
A.Seif
--------------------
الاجمالى 17 عضو
بالاضافه للاستاذ سيد لبيب يبقى المجموع 18 باذن الله و تنوروا الدنيا يا اجمل و ارقى صيادين و كل سنه و انتم و اسركم و جميع حبايبكم طيبين و بخير و سلام

sultan 11-08-18 01:29 AM

رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
 
الشكر كل الشكر للاخ الاكبر احمد سيف لمجهوده الجميل فى لقاء الناس مع بعضها واكيد هيكون يوم جاااااامد بس على الله حد يجى نحيه اكلى على العمو انا هعد جنب

أ/احمد لانه شكله هيدينى من اكله ومش هياخد منى حاجه انما بقيت الناس انا قلقان منهم.
هههههههههههههه


الساعة الآن 07:44 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir